Formula 1

Kovalainen: Prihodnjo sezono bom boljši

Ljubljana, 09. 11. 2008 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Dirkač formule 1 Heikki Kovalainen (McLaren Mercedes) je dejal, da bo drugo leto dosti bolj nevaren tekmec svojemu moštvenemu kolegu Lewisu Hamiltonu.

Heikki Kovalainen
Heikki Kovalainen FOTO: Reuters

Finski dirkač je letošnjo sezono formule 1 začel zelo obetavno. Še posebej je blestel v kvalifikacijah, na VN Madžarske pa je vpisal tudi svojo prvo zmago v formuli 1. Kljub temu pa se Kovalainen zaveda, da je bila letošnja sezona daleč od popolne. "'Res nisem najbolj zadovoljen s to sezono. Nisem naredil nobenih večjih napak, vendar je bilo izjemno težko,“ je bil nekoliko nezadovoljen voznik McLarna. "Imeli smo nekaj tehničnih težav, ki so nas oddaljile od takšnih rezultatov, ki bi si jih sam želel.

Kovalainen pa napoveduje, da bo drugo sezono vse drugače. Finec bo še kako potreboval dobre rezultate, če bo želel zadržati sedež v ekipi srebrnih, saj so se vodilni možje že začeli ozirati za novimi vozniki, na njihovem seznamu želja pa se je znašel tudi Robert Kubica. "Za zdaj je še težko napovedati kakšen dirkalnik bomo imel, vendar če bo le-ta dober, potem sem prepričan, da tudi uspehi ne bodo izostali,“ je bil samozavesten Finec.

Kljub temu, da je njegov moštveni kolega Hamilton letos osvojil naslov svetovnega prvaka, pa je Kovalainen prepričan, da imata v moštvu še vedno enak status. "Zdi se mi, da je povsem jasno, da imava oba enake možnosti za dirkanje,“ je za konec še dejal Kovalainen, ki je letošnjo sezono zaključil na sedmem mestu s 53 točkami.

  • 13
  • 12
  • 11
  • 10
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (37)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User419086
12. 11. 2008 06.25
Kaj sem pa jaz drugega rekel?
Soling
11. 11. 2008 20.35
braby, \"Iskreno, Hamilton je hitrejši od Masse, a morda tega ne bi mogel pokazati, če ne bi bil takoj v McLarenu...\" A bi mu Massa pariral, če ne bi bil v Ferrariju. Najboljši dokaz je, kako mu je Alonso pariral lani, ko sta imela konkurenčni bolid. Če pa zanemarim kvaliteto bolidov in se opredelim na šoferske sposobnosti menim, da je Hamilton kvalitetnejši in hitrejši voznik od Masse. Ne nevem kako očitno, vendar dovolj. Glede kvalitete vožnje bi Hamiltona prej rangiral s Kimijem, vendar vsak na svojstven način. Po mojem sta omenjena tudi najkvalitetnejša voznika v celi karavani f1. Massa je zelo napredoval in je pomojem samo za otenek slabši predvsem na račun atraktivnih prehitevanj.
Soling
11. 11. 2008 20.10
Tito2008, spoštujem tvoja mnenja, ne glede al se z njimi strinjam ali ne. Razumljivo, vsak ima svoje poglede, še posebej s kerga konca gledaš na določeno stvar. Nikoli nisem pomislil, da me \"izivaš\", nasprotno v veselje mi je steboj izmenjati mnenja. Da pa en druzga kdaj \"podžgeva\" je pa razumljivo v športnem smislu, saj navijava vsak za svoje moštvo.
User419086
11. 11. 2008 20.04
Saj ne rečem, da ni prav. Rad bi povedal namreč to, da je veliko dobrih, mogoče boljših voznikov od Hamiltona, a nimajo iz kakršnihkoli razlogov dobrega sedeža... Iskreno, Hamilton je hitrejši od Masse, a morda tega ne bi mogel pokazati, če ne bi bil takoj v McLarenu...
firko
11. 11. 2008 17.42
braby jst tud tuki ne vidim nič napačnega,več kot upravičeno ga je podpiral in hamilton mu je po 9-tih letih prinesel naslov SP.če gledamo npr.masso,v treh letih še ni izkoristu nekoliko boljši bolid,in izkušenj.sej ni pomembno,v kakšnem bolidu sedi hamilton,oba z masso sedita v vrhunskih dirkalnikih.pa da ne bo kdo mislu,da imam kaj proti massi.le za primer sem ga dal,kajti kimi je lani osvojil naslov.za moje pojme so kimijevi najhitrejši krogi dober razlog,da je ferrari za odtenek hitrejši bolid
User332104
11. 11. 2008 17.17
Soling glej ne da bi mislil da te jaz kakor koli izzivam ali kaj podobnega , samo sprašujem. Ampak jaz osebno mislim da enih stvari nimaš prav oz. se jaz ne strinjam s tabo , da nebi bilo kakih zamer. Jaz osebno cenim Hamiltonove rezultate sem pa nekako mnenja da če nebi bil Ronov varovanec bi dosegal podobne rezultate kot drugi , saj se je marsikateri voznik ki je bil dober v drugih serijah v povprečnem moštvu v f1 izgubil. Obenem pa je Ron Dennis mogel tudi tvegati z Hamiltonom ko pa je toliko denarja vložil vanj in se mu je na koncu izplačalo. Glede Vetla mislim da se bo v prihodnosti spremenilo in bo pristal v boljšem moštvu , upam da se ne motim v njegovo dobro. s Se pa čisto strinjam s tvojim zadnjim stavkom da je treba talent podkrepit v dobrem moštvu kar je Lewisu popolnoma uspelo.
Soling
11. 11. 2008 12.13
braby, pravilno, da ga je podpiral...upravičeno. Ima pač nos za talente in če tega nebi upravičil, nevem če bi sedel v McLarnu. Hamilton je od začetka v top teamu, ker je najboljša McLarnova izbira. Zakaj pa rdeči nekoga ne vzgojijo? Jst mislim, da štipendija nik tak problem.
User419086
10. 11. 2008 22.08
Soling, mislim da premalo objektivno razmišljaš... Sicer pa, zakaj je Hamilton že od začetka v top teamu? Ker je Ron Dennis podpiral njegovo kariero!Že od otroštva dalje. Zdaj pa mi naštej nekaj drugih, ki so delali v takih pogojih...
Soling
10. 11. 2008 19.07
Tito2008 -\"da bi dosegal tako vrhunske rezultate v drugem dirkalniku ( razen Ferrarija )\" Žal nisem jasnovidec, kajti Hamilton je kot bivši prvak v vseh nižjih kategorijah..., pač kjer je do sedaj vozil, pristal dirktno v McLarnu. Lahko pa bi ti odgovoril za Masso, ki ni direktno pristal v Ferrariju... - \"da se Vettel še ni dokazal kljub slabšemu avomobilu s \"samo \" eno zmago\" Vettel se je dokazal, ampak samo z eno zmago. Pa še takrat, če me spomin ne vara se mu je zelo nevarno \"nkdo\" približeval, a zaradi vremenskih razmer in strategije je Vettlu uspelo. Zasluženo. Jst se sprašujem zakaj Vettel čim prej ne prestopi v boljše moštvo... a očitno nekdo noče reskirat z njim al kaj? - \"a so samo tisti talenti ki osvojijo naslov v srebrnem bolidu\" Ne talentov je več vrst, a vsi ne zdržijo npr, Kubica. Ja, tudi Vettel je talent. Ampak taletn je premalo, saj če talenta ne izkoristiš in se ne usedeš v konkurenčnejši bolid je žal premalo. Nekdo, ki ima staž 2 sezoni, drugo in prvo mesto (rekord), edini debitant v zgodovini, ki je na zaporednih dirkah stal devetkrat na stopničkah za zmagovalce (rekord), z šestimi najboljšimi štartnimi položaji (izbolšal rekord Villeneuva in Montoye, ki sta do takrat delila to statistično mesto) in ni treba povdarjati, da je najuspešnejši debitant v vsej zgodovini F1 (rekord) in po tem se nihče ne more z njim primerjat, tudi tisti največji. Sicer meda ni to vse nakjučje al kaj? Samo talent je treba še podkrepit v pravem moštvu in to z rezultati.
User332104
10. 11. 2008 18.45
firko glej ni problema samo vprašal sem ker se je o tem govorilo in mislim da ti in Soling imata nekako vedno isto mnenje. Se pa strinjam s nekaterimi tvojimi mislimi z nekaterimi pač ne , a tako pač je ker smo si različni. Nekako me pa moti da govoriš da je Hamilton dosegel naslov proti Ferrariju.
User421694
10. 11. 2008 17.34
@Tito2008 tud jaz se pridružujem ker maš popolnoma prav. in še nekaj je; kovalainen ne bo nikol dosegal vrhunskih rezultatov, dokler bo že od začetka 2. dirkač ki le pomaga. če bo pameten, bo naredil to, kar je alonso. pa lep dan
firko
10. 11. 2008 17.19
TITO2008 (da bi dosegal tako vrhunske rezultate v drugem dirkalniku ( razen Ferrarija )to ne ve nihče,je pa jasno,da je vsak,ki proti ferrariju osvoji naslov odličen dirkač,pa naj bo hakkinen,alonso in hamilton. (da se Vettel še ni dokazal kljub slabšemu avomobilu s \"samo \" eno zmago)da se razumeva,proti vettlu,to ponavljam 100-krat nimam nič,je dirkač prihodnosti,ampak v monzi je 100izkoristu razmere,v braziliji pa vemo kakšna situacija je bila. ( a so samo tisti talenti ki osvojijo naslov v srebrnem bolidu)zagotovo moraš biti v srebrnem bolidu večji talent kot v rdečem,nekako sem mnenja,da je ferrari hitrejši in boljši.me je pa zelo presenetila mclarnova zanesljivost.torej oba imata svoje prednosti in slabosti,in to je letos najbolje izkoristu hamilton.to so pač moja mnenja,zame je vsak dirkač dober,kdor pride v f1
User419687
10. 11. 2008 15.04
tito....podpisem:D
User332104
10. 11. 2008 14.53
Soling in firko glejta Hamilton je res izjemen dirkač ki je dokazal da zna z volanom ampak vseeno mi povejta če res mislita : - da bi dosegal tako vrhunske rezultate v drugem dirkalniku ( razen Ferrarija ) - da se Vettel še ni dokazal kljub slabšemu avomobilu s \"samo \" eno zmago - a so samo tisti talenti ki osvojijo naslov v srebrnem bolidu
User387647
10. 11. 2008 10.33
Mislim, da ste vsi mislili komentirati pri kakem drugem članku. Jaz ne vidim Vettla nikjer. Sicer pa je Kovalainen zelo hiter, ko pa je v gužvi pa izgubljen!
vednoprav
09. 11. 2008 23.22
Vettel je prvo priložnost na dirki dobil v sezoni 2007, ko Kubica po hudi nesreči na Veliki nagradi Kanade ni dobil dovoljenja za nastop na naslednji dirki za Veliko nagrado ZDA. Vettel je osvojil točko za osmo mesto, s čimer je izboljšal rekord za najmlajšega dirkača, ki se je uvrstil med točke. Pred tem je rekord držal Jenson Button, Vettel pa je bil na dan dirke star 19 let in 349 dni
vednoprav
09. 11. 2008 23.15
braby-dober komentar ni kaj,se popolnoma strinjam .
User419687
09. 11. 2008 21.23
za razliko od solinga, firkota,....
User419687
09. 11. 2008 21.22
Barby...podpišem:D
User419086
09. 11. 2008 20.01
Ni bilo govora o Vettlu...za nekatere.. Jaz pa že dve leti vem za tega poba in vem za njegov potencial... Le medijske pozornosti ni imel.. Kaj se tiče kdo je boljši... Vettel ima ekstremen potencial, trenutno še ne moremo reči, da je boljši od Schumija ali Hamiltona, vsekakor pa tudi ne moremo reči, da je Hamilton boljši od Schumachera...