Formula 1

Od dirkača do prvaka?

Ljubljana, 23. 10. 2008 09.19 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Mnogi bi si upali staviti, da bo Lewis Hamilton v Braziliji boljši od Felipeja Masse. A veliko dejstev govori tudi nasprotno.

Lewis Hamilton ima dobro izkušnjo iz lanske sezone, ko je prav v končnici izgubil boj za naslov prvaka. A Britanec je že tako in tako uprizoril pravo senzacijo v svoji prvi sezoni prvenstva formule 1 in zdaj si vsekakor ne bo smel privoščiti ponovitve. Že res, da ima veliko vlogo tudi sreča, a dejstvo je, da je dirkaško odrasel tudi Felipe Massa.

Felipe Massa in Michael Schumacher
Felipe Massa in Michael Schumacher FOTO: Reuters

Že lani je bil Brazilec zelo hiter, a hitro je bilo jasno, da je številka ena Kimi Raikkonen. Vse skupaj je Felipe doživljal tudi čustveno, kar se je zagotovo poznalo na stezi. A vrnimo se še malce bolj v preteklost, ko je burila duhove tudi pogodba, ki jo je podaljšal. Prvo vprašanje poznavalcev je bilo, ali ni morda Felipe dobil mesta v ekipi Ferrari zaradi Nicholasa Todta, sina šefa te ekipe? Prve ocene Masse, ki je takrat dobil priložnost ob Michaelu Schumacherju so bile stereotipno latinske, a veliko več dobrega o Brazilcu zna danes povedati šef testne ekipe iz Maranella Rob Smedley. Človek, ki je tudi najbolj zaslužen za uspeh Felipeja Massa in človek, ki ga je s potrpežljivostjo pripeljal do samozavesti in pravega odnosa do sedemkratnega svetovnega prvaka, ki mu je nudil tudi veliko podporo. Smedley pravi, da je Massa v vseh letih pri Ferrariju odrasel v pravega dirkača in je zdaj psihično vsaj tako močen, kot je hiter na stezi. Prepričan je tudi, da je hitrejši od Raikkonena. Že res, da Finec navdušuje s hitrimi časi na dirki, težave pa ima na kvalifikacijah. A ko enkrat štartaš v ozadju, je na dirki velikokrat prepozno.

Lewis Hamilton
Lewis Hamilton FOTO: Reuters

Strokovnjaki v ekipi Ferrari torej trdijo, da ima Lewis kljub točkovni prednosti težko delo. Naslednji konec tedna Hamilton ne bo smel pokazati nič manj od popolnosti.

KOMENTARJI (65)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

vednoprav
31. 10. 2008 10.09
Soling 29.10.2008, 15:51-isti stil niti nebi rekel, celo bolj napadaln oprosti vendar moram priznat,da te ne razumem več ravno najbolje.
vednoprav
31. 10. 2008 09.59
Tito2008-se strinjam s teboj,ker mislim,da so letošnje prvenstvo rdeči zaštrikali sami in jih dejansko niso premagali srebrni. Nekako se mi dozdeva ,da je Kimi izgubil zmagovalni ritem po tistem zaletavanju pri izhodu iz boksov ?
User332104
30. 10. 2008 10.46
Soling Ferrari je res zelo hiter bolid ampak letos niso imeli dovolj sreče ( lastne napake , okvara avta ), medtem ko je Šumi znal iskoristiti dano iz avtomobilla na vsaki dirki kar mu je ta omogočal. Hamilton je po mojem mnenju že letos naredil nekaj napak ki so mogoče malo sumljive ( ga ne obtužujem ) tako da so to trenutki odločitve kaj bojo naredili. firko se strinjam s tabo da vse preveč kaznujejo voznike za vsak dotik zato pa je tudi vse manj prehitevanja. Za te dolgočasne dirke je kriva predvsem FIA s svojimi vsakoletnimi spremembami pravil glede avtomobilov. Naj pustijo aerodinamiko tako da se bo lahko prehitevalo pa bo spet zanimivo. Res je pustimo preteklost za sabo pa se posvetimo mladi prihodnosti.
User401248
29. 10. 2008 18.53
ti pa si prfuknjen sploh nimaš pojma kako prednost ma hamillon
User399635
29. 10. 2008 18.07
pa kakšna debata je zdaj to? mislim da je popolno jasno da bo prvak MASSA. hamilton naj se spelje z ceste in naj se joče, saj je eden navaden lolek GO MASSA IN BRAZIL YOU ARE THE BEST
User273386
29. 10. 2008 16.54
gooooooo McLaren!!!!! Gooooooooo Hamilton ::))))
firko
29. 10. 2008 16.27
tito2008 res je,da je to stil zmagovalcev,ampak na žalost je to prevečkrat kaznovano,tako da f1 zgublja svoj pravi čar,že tako je preveč dirk monotonih.dobr,sem proti temu,da se zriva dirkače iz steze,ampak že skoraj vsak dotik preučujejo komisarji.zame osebno je dirka zanimiva,če gre kdaj na \"nož\",če gre kdo na vse ali nič,kajti vsak tekmuje za zmago.pustimo šumija,njegovi rekordi so zaenkrat nedosegljivi,bolj zanimivo je gledat mlado gardo,predvsem,pa da se naslov odloči na zadnji dirki,kajti osvojeni naslov pet dirk pred koncem res izgubi svoj čar.
Soling
29. 10. 2008 15.51
Tito2008, isti stil niti nebi rekel, celo bolj napadalni..., vendar si želim, da bi Hamilton bolj pošteno igral, kot je Šumi predvsem v finalih odločitvah. Saj Šumiju nihče ne oporeka šoferskih sposobnosti, čeprav je imel njegov bolid prevlado, kot jo je imel tudi letos.
User332104
29. 10. 2008 10.05
Soling nisem mislil na žalitve saj sam veš da sem zelo proti temu ampak na karakter in stil vožnje. Ampak sami dobro veste da ima Hamilton isti stil in kot sem enkrat že povedal da je to stil zamagovalcev. Markosajni jas pa mislim da ne bi šel skoraj nobeden , ker bi vsi \"propadli\". Kot si pa sam rekel je res denar je sveta vladar.
D....D...
28. 10. 2008 22.09
Solinng teb bi blo treba vzet kabl do računalnika da nebi pisal bedarij klele gor pa se nisi edini tut to je res!!! Itak so FIA Ferrari in Sumi trije faktorji k po mnenju takih nadebudnežov kot si ti krojijo usodo drugih. Hvala ku..cu sej edn more bit kriv pa naj bodo tejile trije. Zakaj pa ne!
Soling
28. 10. 2008 16.02
Tito2008, \"ampak poglejte kaj vi pišete o Šumiju\" pišemo le svoja mnenja o njem in nihče ga ne žali, za razliko od večina rdečih, ki ves čas to počnejo. Če misliš, da smo Šumija žalili mi kopiraj citat. Markosajni, točno to, dobro povedano v zelo blagi in razumevajoči obliki.
vednoprav
28. 10. 2008 15.55
Markosajn- na žalos ali veselje, saj je vseeno si opisal tudi Senno in morda celo Hamiltona (bomo videli čez sezono ali dve) Dejstvo je,da tisti ,ki niso dobili sedeža v F1 po zaslugi svojih veliko bolj znanih očkov ali stricev (Piquet,Hill, Villeneuve,Senna-nečak,mali šumi,itd) ampak s svojim trdim delom in dokazovanjem od malih nog enostavno premorejo to agresivnos iz čisto preprostega razloga - boj za obstanek - tudi tedaj ko bi po nam normalnem razumevanju, tega ne potrebovali več. Agresivnos, agresivnost, agresivnost.to so jih dopovedovali in ostalo je v krvi.Upam,da bo še tako naprej ,ker če tega nebi bilo lahko ukinejo F1.
User387647
28. 10. 2008 13.08
tito2008 Šel bi vsak ki bi mu bil zagotovljen takšen zaslužek in vedenje, da gre za njim cela četa mehanikov, aerodinamikov, ostalega osebja. Denar je sveta vladar.
User332104
28. 10. 2008 12.00
Dragi Mclarnovci vedno se jezite čez Ferrarijeve navijače da udrihajo po Hamiltonu , ampak poglejte kaj vi pišete o Šumiju. Šumi je bil car in bo ostal legenda v F1 pa kar koli bo kdo rekel. Ne glede na nekaj črnih pik je pokazal dosti dosti več svetlejših točk ki pa jih marsikdo noče videti !!! Naj mi nekdo pove kateri izmed današnjih voznikov ki krojijo vrh F1 bi si upal sprejeti izziv in bi prestopil z dobrega moštva v eno čisto povprečno.
User387647
28. 10. 2008 07.30
Braby - misliš tisto, ko ga je šumi zaprl do konca??!!!! Po tem ko je udaril ogrado in je na vsak način želel hilla za seboj zadržat? Ne s takimi, ker imamo vsi oke in spomin. Vednoprav - Ogromno ljudi razmišlja ošumiju kot soling. Jaz tudi. Tako bom rekel. Njegove vozniške sposobnosti so zelo dobre, sposobnosti voziti med ebi enakimi pa nične. Takoj si je mislil, da je nekaj več in vedno pričakoval, da ga bodo VSI mimo spustili. Če ni šlo zlepa pa je šlo zgrda! Tudi sedaj imamo najmanj enega takega v karavani, ki pa je prišel ob pravem času, ker je F1 postala karavana zaspancev in posr....v, ki se niso upali prehitevati zaradi nekih kvazi pravil, ki jih dodeljujejo malo prehitro!!! Že stotič bom ponovil, da je letošnja sezona ena najzanimivejših, če izvzameš kaki dve dirki! lp
User419086
28. 10. 2008 06.19
Vednoprav, nekaj bi dodal k tvoji izjavi... Dva naslova bi lahko FIA vzela?! 97 so Schumacherju vzeli vse pike, tako da še drugi ni bil v prvenstvu! Avstralija je bila Adelaide 94, ko se je Hill(enako kot Massa v Fujiju!) zaletel v Schumacherja!
vednoprav
27. 10. 2008 23.59
Soling-Preveč očitno je,da gojiš nekakšno osebno zamero proti šumiju ,ker je bil boljši od nekega tvojega favorita.Ne vem ali si pozabil ali pa mogoče sploh ne veš (ne vem koliko si star) kakšno dirkanje sta uprizarjala in se rinila s proge Piquet in Mansell in to v istem moštvu. Ali veš kakšne sta zganjala Prost in Senna oba v istem moštvu.Ali veš kolikokrat je Hill izrinil Šumija (ker vem ,da imaš v mislih Avstralijo 95) Kupim samo zaletavanje v Villeneuva 97 toda tudi to je odraz in mešanica temperamenta ,adrenalina in prebliska ,da je nemočen in poražen.Bog ve kaj bi storila midva,ki sva tako fer in tako realno in objektivno gledava na stvari,tebi dajem še celo prednost pred seboj.
Soling
27. 10. 2008 19.52
vednoprav, če misliš, da je je Šumijev manever na najmanj dveh finalnih dirkah samo temperament (oba veva kaj mislim)..., tega nisem mislil, to je zame pokvarjenost. Načrtno onesposobiti nasprotnika na nešportni način. Tukaj bi mogla fia vzet vsaj dva naslova.
User332104
27. 10. 2008 12.33
vednoprav še en izjemen komentar s tvoje strani se spet popolnoma strinjam s tabo.
vednoprav
26. 10. 2008 22.01
Soling-no pa smo prišli zadevi nekoliko bliže in to je temperament in mogoče vendarle ne pokvarjenost kod nekateri trdijo le za nekatere ?