Šport

Hill kritiziral Schumacherja

London, 09. 10. 2006 11.44 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Nekdanji svetovni prvak F1 Britanec Damon Hill je izjavil, da je Michael Schumacher temu športu škodil.

Michael Schumacher končuje svojo kariero v F1
Michael Schumacher končuje svojo kariero v F1 FOTO: V.B.

Damon Hill, ki je leta 1996 osvojil naslov svetovnega prvaka, je izjavil, da je Michael Schumacher škodil formuli ena. "Čeprav je fantastičen voznik, je F1 naredil veliko škode, saj je zaradi njega postala zelo nezanimiv šport," je dejal Hill, ki ima z Nemcem zelo slabe izkušnje.

Leta 1994 je Schumacher na zadnji dirki za VN Avstaliji v mestu Adelaide namreč trčil v Britanca. Oba sta izpadla, Schumacher pa je s točko prednosti osvojil svoj prvi naslov svetovnega prvaka. "Michael je psihološko zelo močan. Zaradi njega sem se kot voznik moral povzpeti na zelo visok nivo. Bil je zelo trmast konkurent," je še povedal Hill in dodal, da upa, da bo F1 po Schumacherjevem odhodu spet postala zanimiva.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

SORODNI ČLANKI

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (32)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

igor_koc@volja.net
10. 10. 2006 14.34
Saj pred leti je bilo podobno - recimo sezona 85 in 86 ko je gospodoval Mclaren-TAG in so drugi lahko zmagali skoraj samo takrat, ko je prišlo do okvare ali pa 88 ko je Mclaren dobil hondine motorje in mislim, da so zmagali na vseh dirkah sezone (mislim, da je samo eno dirko dobila ena druga ekipa). Pravzaprav je bila v dobi turbo motorjev razlika med moštvi še večja, kot je danes. Je pa res, da ni bilo samo enega tako dominantnega voznika, kot je bil v sezonah 2000-2004 Scumacher. Resnično mi je žal, da se je Senna ponesrečill (čeprav nikoli nisem navijal za njega), ker bi bila formula bolj zanimiva. Še dobro, da je Šumi šel v (takrat obupni) Ferrari in s tem vsaj malo popestril F1, ker je v tistih letih vozil res fenomenalno in verjamem, da bi imel še kakšen naslov več.
butthead@email.si
10. 10. 2006 13.12
igor_koc,pol ti pa schumacher ne bi smel bit prioriteta...če veš kaj je bila F1 pred leti.tam so se vsaj borili senna,prost,mansell,picquet,patrese.to pa en sma dolgcajt po smrti senne.ker to kar se zdej dogaja glede tega športa je katastrofa.to se vrti sam okol schumacherja in da se ne bi slučajno njemu kaka krivica zgodila.tko kot js pravim FIA=Ferrari Internatiol Agency hehe
igor_koc@volja.net
10. 10. 2006 12.36
Vegos, to še ne pomeni, da imaš prav. Sicer pa, jaz jo spremljam že 25 let....
Vegos
10. 10. 2006 10.52
Igor, meni spomin ne peša. Verjemi, F1 je ena izmed stvari ki jih spremljam že skoraj z malo obsedenosti zadnjih 16 let.
igor_koc@volja.net
10. 10. 2006 09.20
Ok, recimo, da je zapeljal namerno. Vendar je Senna tudi, pa se zaradi tega nihče ne razburja.
butthead@email.si
10. 10. 2006 02.52
v posnetku poglej,glavo schumacherja.ko je videl da ga hill prehiteva je namerno zapeljal vanj...pol ti je vse razloženo...
igor_koc@volja.net
10. 10. 2006 00.00
Vegos, spet ti peša spomin. Šumi je v Silverstonu dobil črno zastavo in ker niti on, niti v boxsih niso vedeli zakaj, je nadaljeval dirko in jo tudi končal (kot prvi) in bil kasneje diskvalificiran. In ker komisarjem to ni bilo dovolj, so mu kasneje (po enem mesecu) prepovedali nastop še na dveh dirkah (Monza,Estorill). Na dirki v Belgiji pa je bil (po zmagi) diskvalificiran zaradi prevelike obrabe plošče (govorimo o mm, ampak pravila so pravila, kar je tudi prav) na spodnjem delu dirkalnika, kar nikakor ni bila njegova napaka (bila je napaka moštva, ki so mu prenizko nastavili dirkalnik) in zaradi tega nikakor ni bil suspendiran za dve dirki!! Kot sem že povedal, je v Silverstonu Hill nalašč počakal na polu, da ga je Šumi, ki je bil drugi, prehitel (poišči še ta posnetek). Pri krogu za ogrevanje namreč prvi in drugi speljeta istočasno, ko se prižgejo zelene luči in če prvi počaka samo sekundo, ga drugi že prehiti. Eleganten in podel način, kako se znebiš nevarnega tekmeca, kar so ugotovili tudi pri FIA in že naslednje leto ukinili prepoved prehitevanja v ogrevalnem krogu. Pa še glede trčenja: Šumija je odneslo v zid v levem ovinku (trčil je z desnimi kolesi), Hill tega ni videl, ker je bil predaleč zadaj, trčila pa sta v naslednjem desnem ovinku kot sem že opisal (trava je bila že daleč zadaj). Posnetek (če ga najdeš) pa si le oglej, jaz ga ne rabim, ker vem kako je bilo.
Vegos
09. 10. 2006 23.14
Igor...Šumaher je bil DQ v Silverstonu ker ni šel na kazen zaradi prehitevanja v ogrevalnem krogu - če bi šel, bi bil drugi. Tempo ogrevalnega kroga itak narekuje tisti ki je na pole positionu zato si je vsak drug sam kriv, če zajebe. V Estorilu in na naslednji dirki (nisem ziher, je bila v Jerezu?)) pa ni smel nastopiti, ker je FIA po VN Belgije ugotovila tehnično nepravilnost na njegovem dirkalniku, in sicer preveliko obrabo deske pod dirkalnikom, zaradi čersar ni smel nastopiti na teh dveh dirkah; ne pa zaradi traparije, ki jo je naredil v Silverstonu. Dirko v Adeleidu sem gledal, brez skrbi. Če najdem kak link na posnetek, ti ga tudi dam, in dejansko boš videl, da se je Šumaher v Hilla zaletel, ko je vozil s trave nazaj na stezo!
branko1974@volja.net
09. 10. 2006 22.18
igor,Bravisimo:)))))
igor_koc@volja.net
09. 10. 2006 22.15
Vegos, očitno nisi gledal dirke ali pa imaš slab spomin: Hill je hotel prehiteti Šumija po desni (notranji strani) desnega ovinka, kjer nikakor ni idealna linija, Šumi je zavil desno in z zadnjim (!) desnim kolesom zadel prednje levo kolo Hilla in zato ga je dvignilo v zrak (Šumija namreč). Obstal je ob progi, Hill je pripeljal do boksa kjer so ugotovili poškodbo leve prednje obese in zato ni mogel nadaljevati. To so dejstva. Kar se tiče potiskanja avta pa si poglej pravila takrat ko so potiskali Senno in takrat ko so potiskali Šumija. Danes je tudi dovoljeno prehitevanje v ogrevalnem krogu, leta 94 pa so Šumija kaznovali za tri (3) dirke!!! Ve se zakaj: zato, ker je bil predober in je FIA forsirala Hilla, ki je anglež.
Vegos
09. 10. 2006 21.41
Igor, ni res. Šumaher je zletel s steze, ko ga je Hill po idealni prehiteval se ja pa zaletel vanj. Ja, vrnitev z redarji na progo je prepovedana. RAZEN ČE TO NAREDI ŠUMAHER! VN AVSTRIJE! So ga tud oni na stezo porinili nazaj, pa ne bev, ne mev. Kar Šumaher počne niso neumnosti, to je problem. Kar počne on so načrtovano umazane poteze.
igor_koc@volja.net
09. 10. 2006 20.50
Vegos, Senna je to naredil zato, ker so prvo startno mesto prestavili na drugo stran in je to trčenje že pred dirko napovedal, pa vendar ni bil kaznovan. Če si pa gledal dogajanje leto prej pa ti je jasno, da je do trčenja prišlo v normalnem dirkaškem obračunu, Senna se je s pomočjo redarjev sicer vrnil na progo, vendar so ga kasneje diskvalificirali, ker je to prepovedano. Zato trčenje med Hillom in Šumijem ni nikakršna nenavadna poteza: Šumi je bil spredaj in to na idealni liniji. Se pa strinjam, da mu trčenje z Vilnevom ni ravno v čast in je bil zaradi tega tudi kaznovan (odvem točk) za razliko od Sene, ki je zaradi tega trčenja osvojil naslov. Sicer pa, skoraj vsak dirkač je že naredil kakšno neumnost in zaradi tega še ni slab človek.
branko1974@volja.net
09. 10. 2006 19.48
IN MOČNO UPAM DA MU USPE OSVOJITI ŠE 8 NASLOV:)
branko1974@volja.net
09. 10. 2006 19.45
Michael vozi bolje VZRATNO KOT PA DAMON IN OSTALO SORODSTVO VOZI NAPREJ!!!
mperko1@siol.net
09. 10. 2006 19.40
hill je samo ljubosumen kot ena p....,zato ker šumiju še do kolen ni in tega se dobr zaveda.in se lahko samo na tak način zagovarja!!!
Dyanozaver
09. 10. 2006 19.22
švaba bo končal tako kot je začel...z dolgim nosom...
Vegos
09. 10. 2006 19.20
Klemen, slišal jaz Hakkinena lih nisem, ampak tudi on Šumaherja ne mara prav preveč.
rastafari
09. 10. 2006 19.16
kake ma hill!! sej ni schumi kriv d je tok dobr. kaj naj bo zdej zarad drugih slabši sam da bo bol zanimiv šport postala F1!
jernej.sirk@gmail.com
09. 10. 2006 18.39
ni blo in tudi ne bo boljšega kot je SCHUMI
kstebe
09. 10. 2006 18.38
Jao jao.. in to pravi eden najboljsih dirkacev v zgodovini. Mislim, iz voznika, v zapitega kitarista, pol pa tk vemo kok je ura! Je pa krasno, da se se oglasijo tile vozniki, ki so ze zdavnaj bili oddani za zakol. Mal reklame ne manjka! Js nikoli nisem slisal Miko Hakkinena da bi govoril grdo o Sumiju (js upam, da se ne motim). Pa recimo Lauda ga ma rad ko svojga otroka (Lauda je legenda F1), pa se dosti takih, ki so nekoc dejansko bili dobri vozniki nima nic proti njem. Dobro pac tko je.