Košarka

Dončiću v Utahu ni stekel met, James prehitel Bryanta in lovi Jabbarja

New York, 26. 01. 2020 08.42 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

V ligi NBA je bilo na sporedu pet tekem. Dallas je izgubil v Utahu, čeprav je vodil večji del tekme, a je nato izgubil v končnici (112:107). Luka Dončić je dosegel 25 točk, a je imel slab odstotek meta. LeBron James je z Lakersi izgubil v Philadelphii, a je ameriški košarkar postavil nov mejnik po številu doseženih košev v karieri.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Luka Dončić je bil s 25 točkami, sedmimi podajami in šestimi skoki v 36 minutah igre prvi igralec Dallasa, a to ni pomagalo. Utah se je prebil do zmage v zadnji minuti, slovenski košarkar pa je imel slab odstotek meta, tako za tri točke (2/10, 20 odstotkov), pa tudi na črti prostih metov je bil nenatančen (1/5, 20 odstotkov). Boljši je bil pri metu za dve točki, skupen met je bil 44-odstoten (11/25), imel je tudi dve dobljeni in štiri izgubljene žoge. Dončić je izvrstno začel tekmo, v prvi četrtini je dosegel 12 točk, v zadnji pa mu ni šlo po načrtih, dosegel je le dve točki, vendar tudi ni imel veliko metov. Dallas je po drugem porazu na zadnjih treh tekmah zdaj šesti v zahodni konferenci.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Nov mejnik v ligi NBA je postavil LeBron James. Zvezdnik Los Angeles Lakersov je sicer izgubil tekmo v Philadelphii 108:91 (dosegel je 29 točk), a se je vpisal v zgodovino lige. James je sedem minut in 23 sekund pred koncem tretje četrtine prehitel Kobeja Bryanta na tretjem mestu večne lestvice strelcev lige NBA in ta mu je tudi čestital. James je v karieri za zdaj zbral 36.655 točk in zdaj meri tudi na absolutni rekord. Na vrhu lestvice je legendarni Kareem Abdul-Jabbar (38.387 točk), na drugem mestu pa je "Poštar" Karl Malone (36.928 točk).

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Izidi:
Utah Jazz - Dallas Mavericks                    112:107
Detroit Pistons - Brooklyn Nets                 111:121 (podaljšek)
Cleveland Cavaliers - Chicago Bulls             106:118
Minnesota Timberwolves - Oklahoma City Thunder  104:113
Philadelphia 76ers - Los Angeles Lakers         108:91

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (47)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Davidoff297
26. 01. 2020 21.00
+3
Cobe Bryant umrl... RIP legenda košarke...
cekinar
26. 01. 2020 21.04
+1
JbmTiMt
26. 01. 2020 20.53
+2
RIP Black mamba
trollolll
26. 01. 2020 20.42
Cobe Bryant umrl v helikopterski nesreci
AS1983
26. 01. 2020 17.58
+1
Lebron bi znal podreti absolutni rekord po tockah
Iniesta
26. 01. 2020 15.42
+3
Luka je vceraj super odigral razen zadnjo cetrtino ... met mu zal ni sel, drugace pa samo tako naprej. Fant jih ima sele 20 ...
tv1206802
26. 01. 2020 14.37
+12
Luka mora malce poštimat določene zadeve. Akcija prodor in podaja desno na trojko je že znana nasprotnikom in ni več nobeno presenečenje. Meti za 3 točke s strani Luke preveč neizdelani in nenatančni. Prodori pod koš in iskanje rešitev so iz tekme v tekmo slabši. Nekako imam občutek, da je Luka kar padel v formi tako kot lansko leto, ko je konec Januarja njegova forma pričela padati. Vidi se da jih ima šele 20 in da bo še rabil vsaj 2 ali 3 sezone, drugače pa super. Naj trdo dela in splačalo se mu bo.
retropil
26. 01. 2020 13.29
+5
33.655 točk ima, ne pa 36.655. do 40k je še hudičevo daleč
cekinar
26. 01. 2020 13.09
+1
Upam,da se Dallas čimprej znebi tega nerodnega,poškodbam naklonjenega Porznigisa,kateremu je le v skrb ,da ma fajn porihtano tisto gejevsko frizurco,kot pa zmaga za moštvo.
nnee
26. 01. 2020 13.19
+0
mas pa pojma o motoriki.... 221cm, lahko sprinta, skače, meče, dribla in ti praviš da je neroden. Kakšno primisivno navijanje
User416781
26. 01. 2020 14.44
+2
No, dejstvo je, da bi pri 221 cm moral biti več pod košem. In da bi lahko malo več delal na fiziki, da ga ne premakne vsak, ki mu je na poti.
cekinar
26. 01. 2020 14.55
+2
Točno tako je pero,on pa čaka na trojki z 2,2m ,če se mu kaka "userje"noter.
smeh37
26. 01. 2020 17.19
+2
Meni je pa Porzingis v redu. Samo malo premehak je pod košem in dosti na trojki kampira. Ampak razumljivo, vrača se po hudi poškodbi, ima strah pred novo poškodbo in po masi ni nek Alonzo Mourning ali pa David Robinson. Ravno zato je vprašljivo koliko let bo še on zdržal v ligi... zdaj ne vem kakšno nutricionistiko imajo tam v Dallasu...če jih kaj zalagajo s C vitaminom v velikih količinah, ki pomaga kolagen obnavljati v telesu (videl pri lastnem zobu kako mi je pomagalo, tako da ne potrebujem iti k zobozdravniku + omega 3 ribje olje tudi). Obstaja pa tudi ena zelo dobra firma v ZDA, ki prodaja vrhunski kolagen iz piščančjih kosti in neko posebno formulo. Verjetno že imajo pošlihtano glede tega.
nnee
26. 01. 2020 19.13
+1
vsekakor ima nutriciste, samo pri tako velikih okončinah so navori, sile res hude. Ko pristane in gre koleno pod čudn kot je hitro bum
Belibog
26. 01. 2020 12.19
+12
Kriv je Luka in trener, se je poredil in počasen postal, zadnje čase prelaga odgovornost na druge, res pa je, da je še mlad, drugač sem njegov fan.
ANDERTALC
26. 01. 2020 11.03
+17
Smo glih čez polovico sezone in ekipe so začele igrati obrambo. Ni več lahkih košev, trojnih dvojčkov (oziroma vse manj), ni več rezultatov 145:141..itd. Dallas ima nevrjetno srečo, da so ekipe, ki bi morale biti v vrhu v problemih: Golden State Warriors, Portland (lansko leto finale weatern conference) potem San Antonio in Minnesota nekaj sezon redno med osem ekip westa. Poškodbe super talentirane ekipe New Orleansa. Po all- startsu se začnejo menjave to zna do dobra premešati karte. Bomo videli je rekel slep gluhemu 😀
Matrax
26. 01. 2020 10.52
+1
33655 je prava cifra lebrona
DEEP
26. 01. 2020 10.51
-5
Ko maš nasproti Hrvata, izid je ponavadi ,takšn!!In spet je kriv trener?
lodz68
26. 01. 2020 11.53
+8
Ti primerjaš Bogdanoviča z Dončičem ?? Dončič kreira igro Dallas,Bogdanovič pa čaka v kotu na žogo.Ne se smešit.
User416781
26. 01. 2020 12.10
-2
Smešit? Bogdanovič je včeraj s trojkami ujel Dallas.
DEEP
26. 01. 2020 14.22
-2
lodz- uprašaj,?In gdo je zmagal?Vem da boš rekl
DEEP
26. 01. 2020 14.23
-2
User416781
26. 01. 2020 10.12
+35
Če si hočemo priznati ali ne, Luka je včeraj zaj.... tekmo. Proti koncu dva zgrešena prosta meta, nepotrebno forsiranje in izgubljena žoga, zgrešen met za tri in pa tudi nekako se je videlo v zadnjih minutah, da dvomi vase in ni nikakor želel prevzeti odgovornosti. In vse te zadeve ga dejansko še ločijo od največjih, s katerimi ga tako radi primerjajo. Res pa je, da je fant star 20 let in lahko še vse to izboljša.
Eastman
26. 01. 2020 10.25
-9
ZKL (zdrava kme?ka logika)
26. 01. 2020 10.49
-1
hirajem
26. 01. 2020 10.51
+7
Zal je letos "choker" in ne "clutcher". Vazno je da je statistika dobra in da ima 161 rekordov. Ko je treba prevzet odgovornost pa poči
BOBI2008
26. 01. 2020 11.41
+3
User416781
26. 01. 2020 12.08
+7
Kleber ni igralec od katerega se pričakuje odločanje tekem in prevzem odgovornosti. Ravno o tem sem pisal zgoraj - zadnjih nekaj minut je Luka izrazito prelagal odgovornost na druge in je le asistiral. Sposobnost, da prevzameš odgovornost in pobudo v odločilnih trenutkih dvigne igralca iz povprečja. Džabe je 30 pik takrat, ko to ne odloča o ničemer. Res pa je, da nas je Luka tako razvadil, da pozabljamo, da šteje le 20 let in še nima dovolj izkušenj.
awontuwej
26. 01. 2020 12.19
+0
Hirajem, ne vem od kdaj se pričakuje od 20-letnikov da prevzemajo odgovornost za rezultate kluba. Zanima me, koliko si bil ti odgovoren pri tej starosti. Mogoče si že pospravil svojo sobo?
hirajem
26. 01. 2020 13.23
+2
Sem pospravil sem. In ne pogovarjamo se o meni ampak Doncicu kateremu je predana leaderska vloga. Ja vem da ima 20 let, ja vem da ima lepo frizurco ja vem da he simpaticen kosarkar in ja pokazal je da je labilen...je bilo videt da ni bil siguren vase na koncu tekme. Seveda razumem da je mlad in da je cas na njegovi strani... res je kvalireren kosarkar in vse pride ob svojem casu. Je pa tako ce si clutcher si to po morali in karakterju ne pa letih. Noben clutcher ne odloci vsako tekmo je pa znano da tudi ce 5krat zafrkne gre 6ič spet z vso odgovornostjo! Luka se je vcer skril.
hirajem
26. 01. 2020 13.24
+0
Je pa to verjetnonsamo obdobje...cela Lukova kariera kaze na to da je extra clouk, igralc, karakter!
babylon5
26. 01. 2020 13.35
+1
se strinjam s tabo glede zadnje četrtine pač ga ni blo nikjer. Samo, če si gledal tekmo je dallas skor dobil tekmo zarad njega, 25 točk in 7 asistenc je polovični prispevek njegovi ekipi. Dallas nujno rabi še nekoga ki bi lahko prevzel tekmo ker pač litvanec to ni !
User416781
26. 01. 2020 14.48
+1
Res je, da je star 20, ampak ga pa primerjajo z imeni, ki so pri 20ih bili sposobni prevzemati odgovornost in odločati tekme. Ravno v teh situacijah se pokaže, da so te primerjave pretirane. Sicer mu pa noben ne oporeka kvalitete.
awontuwej
26. 01. 2020 15.04
+1
Hirajem, spet se ne strinjam s teboj. Clutcher ne moreš kar biti po defaultu oz. karakterju. Najprej potrebuješ veliko znanja in izkušenj, potem pa pride še hladnokrvnost in samozavest, ki navadno odloči v kritičnih trenutkih. Luka že ima ogromno znanja, NBA izkušnje si nabira, s časom pa bo prišla še potrebna hladnokrvnost za odločilne trenutke. Njegov največji problem je trenutno verjetno to, da je na njemu preveliko breme. Malo zaradi vsega pompa okoli njega in pričakovanj kluba, malo pa zaradi njegovega karakterja in (pre) visokih zahtev do samega sebe.
reaf
26. 01. 2020 10.10
+13
S tako igro nimaš kaj iskati na evropskem parketu z evropskim moštvom, z evropskim sojenjem ... Kr neki, neizdelani meti, posiljevanje žoge, zanič obramba ... Sam gnarja pa je ...
AMZS
26. 01. 2020 09.58
+16
Ce gledas celo tekmo vidis realnost. Normalno bos od 100 shutov zadel 26 pik.
Reallife
26. 01. 2020 10.02
+7
+++ kdor ne gleda tekme itak govori v tri dni.
User416781
26. 01. 2020 10.14
+3
Normalno je šut med 40-45% za dva in okrog 30% za tri. Od 100 šutov 26 točk bi bila zelo slaba statistika...
smeh37
26. 01. 2020 09.46
+2
rahel jet lag. pa verjetno ga je še njegova zmatrala preden je šel na pot. nič hudega. na naslednji tekmi bo spet pravi. Veseli me tista njegova tekma kjer je metal trojke 8/12. Dober pokazatelj za prihodnost. Ko bo imel še par poletij priprav in sezon pod pasom bo postal tudi za trojke stroj. Seveda smo pa neučakani. Hočemo, da postane Steph Curry že sedaj, ampak ga trojke dost matrajo vsake toliko časa. NBA pa vedno bolj postaja tekma trojk. ne morem pozabit njegove trojke, ki jo je spekel, ko je bil še v Evropi. Nekje z dobrih devetih metrov z desne strani in to iz obrata, in seveda od table. Zelo atraktivno. Včasih imam občutek, da v NBA še vedno ni pokazal tega kar je pokazal v Evropi. Tist recimo, ko je Clavera obrnu s crossoverjem al pa tist med nogami od zadaj in potem z desnico zicer visoko od table. Pa čeprav je pokazal že veliko.
awontuwej
26. 01. 2020 12.22
+2
V NBA je konkurenca neprimerljivo večja kot v EU, zato tudi Luka še ne more pokazati toliko kot je v Euroligi. Ampak že do sedaj je pokazal ogromno, še več pa bo...
SHDS
26. 01. 2020 09.42
-3
CARLISE JE SLAB TRENER DONČIČ JE IGRAL LE POL TEKME
bekson74
26. 01. 2020 10.18
+7
pa še tist boljš da nebi...tolk je bil slab...jbt ga pride taka tekma
Reallife
26. 01. 2020 09.36
+11
Kot sem že rekel.. Februar in marec bo pekel za Dallas.. Že zdaj so 6..na koncu bodo brez končnice..
awontuwej
26. 01. 2020 12.24
+1
HUSO BOSS
26. 01. 2020 09.24
-5
Pa kao že MVP!
cekinar
26. 01. 2020 09.36
+3
hersonissos
26. 01. 2020 09.38
+13