Košarka

Dončić: Preprosto moramo biti boljši

Oklahoma, 08. 05. 2024 06.54 | Posodobljeno pred 11 dnevi

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Luka Dončić, ki na prvi polfinalni tekmi zahodne konference končnice košarkarske lige NBA v Oklahomi nikakor ni imel strelskega dne, je sredi tretje četrtine s košem svoje moštvo približal na zgolj dve točki zaostanka (69:67). Sledil je nenadejan popoln razpad sistema Teksašanov in najboljša ekipa rednega dela na zahodu je brez težav vknjižila prvo točko v seriji na štiri zmage. Luka Dončić je v Oklahomi dosegel 19 točk, dodal je še šest skokov in devet asistenc. Imel je še dve ukradeni in pet izgubljenih žog. Na parketu je preživel 41 minut.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

"Uf, to je bilo pa hitro," se je Luka Dončić razveselil, da mu po visokem porazu v Oklahomi, šlo je za uvodno polfinalno tekmo lige NBA na zahodu, ni bilo treba odgovarjati na številna vprašanja, kaj vse je šlo narobe proti Oklahomi. Še sredi tretje četrtine je bil izid skorajda poravnan in tekma odprta, nato pa nepričakovan padec v igri Teksašanov in zaslužen visok poraz. 

Shai Gilgeous-Alexander vs Luka Dončić
Shai Gilgeous-Alexander vs Luka Dončić FOTO: Sofascore.com

"Vse zasluge gredo domačim. Zares so odigrali dobro tekmo, a to smo tudi pričakovali. Mi smo bili tisti, ki smo bili slabi. Prva četrtina je še bila na nivoju, nato pa je šlo le še dol. Imeli smo preblisk sredi tretje, a to ni bilo dovolj za kaj več proti sicer odlični ekipi Oklahome," je z izbranimi besedami govoril o tekmecu 25-letni Ljubljančan, ki se zaveda, da tokrat ni imel svojega običajnega (strelskega) učinka. Dončić, ki ima težave s kolenom, res ni imel svojega večera, tako kot v tej končnici je znova imel težave z natančnostjo meta, zadel je šest od 19 metov iz igre, le enega od osmih za tri točke ... 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Točko več je dosegel Kyrie Irving, Daniel Gafford pa je vpisal 16 točk in 11 skokov. "Ne vem, kaj je bilo, a žoga enostavno ni želela v koš. Tudi soigralci niso imeli napadalne razpoloženosti, ob tem smo zgrešili veliko preveč prostih metov. S takšno igro proti Oklahomi zares nimaš kaj iskati," je bil brez dlake na jeziku prvi strelec rednega dela, ki pa ni želel izgubljati besed o visokem uvodnem porazu saj, ... 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

"Serija se je šele začela. Dobro je, da nimamo časa objokovati ponujene priložnosti, saj hitro sledi nov obračun. Pripravljeni bomo nanj. Zavedamo se, kaj tekma prinaša, oziroma kaj prinaša uspeh in tudi to, kaj odnaša morebitni neuspeh. A o porazu ne razmišljamo. Prepričan sem, da bomo boljši kot tokrat. Vedno smo imeli odgovor na naše slabše predstave," gleda naprej Luka Dončić in za konec še enkrat pohvali ekipo iz Oklahome. "Veliko pove podatek, da niso izgubili tekme od 5. aprila. To ni naključje," pravi Dončić in dodaja: 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

"Letijo po igrišču. So zelo poletna ekipa, ki veliko teče in igra v hrbet. Moramo teči z njimi, drugače nam bo trda predla. A so hkrati tudi dokaj mlado moštvo, zato se jim hitro prikradejo nedoslednosti. Skušali bomo izkoristiti njihove morebitne slabosti v naš prid. Preprosto pa moramo biti boljši. To na prvi tekmi enostavno ni dovolj za polfinale lige NBA," je za ESPN prepričan Ljubljančan. 

Oklahoma City Thunder vs Dallas Mavericks
Oklahoma City Thunder vs Dallas Mavericks FOTO: Sofascore.com

Dončić svoje slabe igre ni želel opravičevati z načetim zdravjem. Poškodba kolena in tudi močan prehlad se še kar vlečeta. "Komu mar? Zaradi tega nisem igral slabše. Enostavno moram biti boljši, vsi mi moramo biti boljši. Gledamo samo naprej."

Shai Gilgeous-Alexander je bil prvi strelec dvoboja.
Shai Gilgeous-Alexander je bil prvi strelec dvoboja. FOTO: AP

Prvi strelec uvodnega polfinalnega obračuna zahodne konference je bil sicer Kanadčan Shai Gilgeous-Alexander z 29 točkami, ob tem je imel še po devet skokov in podaj, Chet Holmgren je dodal 19 točk, Jalen Williams 18, Aaron Wiggins pa 16. "Ne gledamo na statistiko in na našo mladost. Zanima nas zmagovanje in na to se osredotočamo. To poskušamo na vsaki tekmi. Nocoj nam je uspelo," je po lepi zmagi dejal Gilgeous-Alexander, kis e zaveda, da je njegovo moštvo v povprečju staro le nekaj več kot 23 let.

Izid, polfinale zahodne konference, prva tekma:
Oklahoma City Thunder - Dallas Mavericks 117:95 (23:23, 39:30, 27:26, 28:16)
Luka Dončić 19 točk, 6:19 iz igre, 1:8 za tri, prosti meti 6:10, devet podaj in šest skokov,  dve ukradeni žogi, pet izgubljenih žog v 41 minutah igre. 
(Oklahoma City vodi z 1:0 v zmagah)

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou

KOMENTARJI (88)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

radar
08. 05. 2024 16.27
+3
Zadeti bo treba kakšen koš več, posebej za 3 pike....
Ročak
08. 05. 2024 15.29
"Letijo po igrišču. So zelo poletna ekipa", Mavericks pa bolj zimska, al kaj?
rcarlos
08. 05. 2024 12.30
+8
Se mi zdi, da proti OKC-ju Luka malo duši Dallas... Je blo kar nekaj prilik, ko bi lahko iz hitre kontre dosegli lahke koše ampak ded ne more ornk zašprintat in posledično je obramba takoj na mestu in zopet počasna kreacija napada... Treba bo pohitrit igro, mogoče probat par minut s Hardyjem pa da se razletijo po igrišču... No, upam da se jim odpre in da najdejo rešitev tudi za OKC 🙂
inside1
08. 05. 2024 13.21
+2
ja Donćič na zadnjih tekmah bolj hodi, kot pa teče. In kadar hodi, se ve kaj bo naredil v napadu. Vrgel na koš, brze vsake podaje.
Koronavirusovec
08. 05. 2024 14.15
+0
Bi rad vas videl šprintat s poškodovanim kolenom
Mambo
08. 05. 2024 12.21
+1
Kidd se je že včeraj opravičeval za ta poraz z izjavo, da še nikoli niso dobro igrali, ko so imeli malo daljši premor med tekmami.
Hellsrael
08. 05. 2024 12.08
+5
Da si tako predstavo dovolis, v tej fazi tekmovanja. Noro
Maxx365
08. 05. 2024 11.53
+13
Se bojim, da je prišel Luka precej iztrošen in načet v končnico. To se kaže tako po poškodbah in slabem počutju, kot tudi pri zbranosti pri metih. Tako slabega meta v seriji še letos ni imel, vsaj spomnim se ne. V zadnjih štirih tekmah je trojke namreč metal poraznih 1/9, 2/8, 1/10, 1/8, torej pet zadetih trojk iz 35 (!) poskusov. Če upoštevamo, da tudi ostali soigralci, razen posameznih prebliskov, ravno ne blestijo, potem bodo s tako igro težko parirali razigrani in atletski ekipi, kot je OKC.
Volja
08. 05. 2024 11.57
+1
Zato bi jaz Kiddu najraje grobo navila ušesa, ker levja odgovornost za tako stanje sloni prav na trenerju! Total neodgovorno, da se iz zdravja ključnih oseb norca briješ, kot da hodiš samo v službo pač, da odštempljaš delovni urnik.
Koronavirusovec
08. 05. 2024 14.13
Iztrošen in načet praviš. Dončić pred prvo tekmo z clippersi ni igral 10 dni in je bil nepoškodovan. Prej bi temu rekel da je prišel v končnico neogret. Da ti razložim ker očitno ne gledaš tekem, se je dončić poškodoval koleno v game 3, tok o tvoji strošenosti
flintwestwood
08. 05. 2024 11.32
+3
Se zgodi, ena slaba četrtina še ni konec pa itak igrajo prvi dve v gosteh, že če naslednjo nesejo, so v prednosti!
rcarlos
08. 05. 2024 12.22
+3
Ja, samo s tako igro in takim odstotkom zadetih metov niti ni šans, da bi še kako domačo tekmo dobili... Ampak pustimo se presenetit, letos so po takih tekmah vedno našli odgovor in že na naslednji zmagali, upam, da bo tudi tokrat tako, čeprav proti OKC bo težka... Bomo videli
Podlesničar
08. 05. 2024 11.32
+4
Na neslednji tekmi kreganje s sodniki in 2 tehnične, pa bo konec.
yanay
08. 05. 2024 11.28
+1
Dejstvo je, da Luka igra poškodovan, to se jasno vidi. Njegovo gibanje je omejeno in zaradi tega ga lažje ustavljajo. Ko ni poškodovan, ga je na celem igrišču dovolj, tokrat temu ni tako. Poleg tega, razen Irvinga, ostala ekipa ni konstantna. Oklahoma ima mlado, poletno ekipo, ki zna igrati, tu je trener opravil veliko delo. Podatek, da je imela domača ekipa 13 skokov in 10 podaj več, poleg tega je Dallas izgubil 15 žog, domači 9, poleg tega so domači prestregli 8 žog, Dallas 5. To so podatki, ki govorijo, kako kolektivno košarko igrajo mladci iz Oklahome.
JK123
08. 05. 2024 17.05
Res je, vidi se mu, da je poškodovan. Ampak to vidimo tisti, ki smo gledali malo več kot 3 tekme.
motorist_mb
08. 05. 2024 11.19
+7
Sem prebiral en dober komentar za Luko kar verjetno drži.Irving je reko ko Luki ne gre ne zna organizirat igre ampak po otročje reagira.Kriv pa tud trener ki ga preveč utruja če je poškodovan.Samo da ne fašejo nule pa bo že dobro,drugače pa je car ampak...
motorist_mb
08. 05. 2024 11.27
+2
Pojma_Nimaste
08. 05. 2024 15.31
M_teoretik
08. 05. 2024 11.14
+5
Kakšen dan bo imel igralec nikoli ne ve vnaprej. Lahko imaš slabo serijo, pa se mu utrga, lahko je tud obratno. Lep primer sta bila George in Harden. Je pa proti tako dobri ekipi kot je Oklahoma edina možnost, da upamo, da bosta imela KI in Luka dober dan. Dober dan ostalih je itak odvisen od njiju!?
mišelin
08. 05. 2024 11.04
+6
luka je dons imel golobovo statistiko za 3 mete ampak dalas bo na koncu u finalu gremo
apage
08. 05. 2024 10.59
+7
Prav lepo je bilo vstati ob 3:00 :) Moram reči, da se res vidi, da Dallas ni na nivoju Luke, enostavno ni. če damo met za tri od Luke na stran ( ki je žal porazen, ne gre in ne gre not ) ima pa pregled igre, širino, taktiko na nivoju, ki je ostali igralci Dallasa z Irvingom na čelu nimajo. Prejšnjo igro Irving blestel, to je bil porazen, kaj ti bo igralec brez konsistence na pomembnih tekmah? ufffffff, Luka je daleč pred Dallasom in Luka se mora spustit na njihovo nižjo raven, če kot ekipa hočejo kaj doseči, ker pač njemu ne morejo slediti, res je genij. Drugače pa vse dobro, v Petek zjutraj bomo zopet navijali, sosedom se pa že vnaprej opravičuje, če se v delavnici parkrat preveč ponoči zaderem :D
lcePower
08. 05. 2024 11.12
-3
Mali medo
08. 05. 2024 11.16
-2
Dej ne nabijej.Z obale ne more več morja zadet.Od unih dveh tekem rednega dela ko je počival je k da ne zna igrat.SGA je doktor za njega.
Ossy95
08. 05. 2024 11.32
+7
Ti pa jih streljaš v prazno. Včeraj je bil ravno Luka tisti, ki ga je potrebno kriviti za tako visok poraz. Porazen met iz igre, katastrofalne odločitve v pomembnih trenutkih (posledično tudi 5 izgubljenih žog), kljub temu, da ni imel večera, je še vedno posiljeval mete in se ponovno konstantno pritoževal nad sodnike. S takšno igro enostavno ne moreš pomagati ekipi, kaj šele zmagati.
Dildoslav
08. 05. 2024 10.57
+4
Slab met, posledicno ni asistenc in zanic skok. Irving in Luka sta premalo.
Petarda10
08. 05. 2024 10.52
+8
Okc je predobra ekipa za taksen dallas, kjer igrata samo Luka in Kyrie, zal tako pac je
bambo
08. 05. 2024 10.52
+5
Met pod 30%,brez želje po zmagi,katastrofalno,je dober ampak deleč od najboljših
ummax
08. 05. 2024 10.28
-8
Luka konstantno vsako leto pada...v končnici ni več šale in on fizično ni enak tem atletom, ki ga bodo s tempom in taktiko uničevali čedalje bolj. Ni on več nekaj novega in nepoznanega. On je odličen, ampak MVP med poplavo odličnih, pa NI in ne bo nikoli. Pa ne sedaj da je dolga sezona, pa da ostali tudi niso na nivoju. Tisti, ki bodo šli do konca, bodo na nivoju čedalje bolj - zdaj pa lahko štepate minuse do neba.
titomeni
08. 05. 2024 10.35
+14
Luka vsako leto raste, ne pada.. In mvp je za redno sezono ne PO. Statisticno je bila letos njegova najboljsa sezona tak da ne vem od kod tebi da pada
Sisli288
08. 05. 2024 10.48
-1
Ummax je mislal da pada njego IQ, pa se ni znal prav izreziti zaradi prenizkega IQ-ja
ummax
08. 05. 2024 12.34
Nisi razumel...pada vsako leto v smislu sezone - gledano od začetka proti končnici.
somebody355
08. 05. 2024 14.00
letos žal ne raste v playoffu, ampak pada. To je statistično dejstvo...
titomeni
08. 05. 2024 14.07
Niti to ne drzi... Z izjemo letosnje je luka imel vsak start sezone nekoliko slabso formo ki jo je kasneje stopnjeval
Volja
08. 05. 2024 10.10
+3
Po videnem me ne skrbi za Dallas. 🤞Dober rezultat glede na to, kdo vse ne igra... 🫶🫶🫶👋
Volja
08. 05. 2024 10.28
+3
M_teoretik
08. 05. 2024 10.10
+7
Še Janja G. vedno ne spleza do vrha. Tko da ne bit prekritični. Sicer je bla tole šele 1. tekma!?
Waflhulkin
08. 05. 2024 10.30
+1
ampak ze celo koncnico igra na njegovem poraznem nivoju...ekipa je pa tud taka, da brez doncica ni nic
Pa kaj
08. 05. 2024 10.00
+8
Nehaj metati tako nesigurno..kr neki..si lahko vsaj 40%?
M_teoretik
08. 05. 2024 10.04
-8
Kater igralc pa ve pred tekmo kakšen bo imel% na koncu tekme!?
Vindigo9
08. 05. 2024 10.18
+5
Doncic meče za 3 zadnje štiri tekme, vsega 11,4% (4/35)...Brez Irvinga bi pakirali domov že proti Clippersom, proti OKC pač samo Irving ni dovolj.
apage
08. 05. 2024 11.03
-7
Vindigo9, poglej kakšno tekmo preden komentiraš. "samo irving ni dovolj", hahaha, Dallas brez tega, da Dončić polovico tekem v rednem delu ni zmagal sam sploh Dallas ne bi bil v končnici, to je prvo dejstvo prijatelj. Drugo pa, Irving nima konsistence, tak ko ima dan, tak pa igra, in to ni kvaliteta, ki se išče... Irving na tej tekmi praktično nekaj pomembnega ni sploh naredil, tako da..
Ossy95
08. 05. 2024 11.34
+1
Apage - kje pa je konsistenca Luke? Če ne bi bilo Irvinga, bi bil že problem priti čez LAC. In da rečeš, da ni naredil nič pomembnega, medtem, ko braniš Luko, je pa ma milo rečeno patetično. Je potrebno biti kdaj tudi objektiven..
Vindigo9
08. 05. 2024 15.48
+1
Koga briga redni del (v katerem doncic definitivno ni zmagal "sam" polovico tekem). Trenutno je playoff, edini del sezone, ki dejansko nekaj pomeni. In doncic je na zalost v tem ključnem delu v katastrofalni formi (39,5% met, in 22,7% za 3), medtem ko Irving meče (51,2% met in 47,2% za 3). Tako da ne vem o kakšni konsistenci ti govoriš, Irving je že cel playoff brilijanten, edina svetla točka te ekipe.