Nogomet

'Mourinho si je na klopi Barce za pomočnika želel Guardiolo'

Barcelona, 25. 11. 2011 17.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Španski mediji so objavili presenetljivo novico o času, ko je Barcelona po odhodu Franka Rijkaarda iskala novega trenerja. Na Camp Nou naj bi se takrat želel preseliti Jose Mourinho, ki bi si za pomočnika izbral Pepa Guardiolo.

Jose Mourinho in Pep Guardiola
Jose Mourinho in Pep Guardiola FOTO: Reuters

Za današnje razmere neverjetno zgodbo je časniku AS zaupal takratni podpredsednik Barcelone Marc Ingla, ki naj bi se leta 2007 celo sestal z Josejem Mourinhom, a ga skupaj z direktorjem Txikijem Begiristainom projekt Portugalca ni povsem prepričal. "Z Mourinhom in njegovim predstavnikom smo se sestali v banki v Lizboni, a se z njim nismo želeli resneje pogajati. Jorge Mendes (Mourinhov agent, op. a.) je bil zelo vztrajen, da se želi sestati z nami. Mourinho nam je pokazal predstavitev, v kateri je bila zajeta naša nogometna filozofija, imel je idejo, kako posodobiti naš sistem 4-3-3, pokazal je slabosti in prednosti ter celo predstavil ljudi, ki bi sestavljali njegov strokovni štab," je brez dlake na jeziku povedal Ingla.

"Dal nam je imena, kot so Pep Guardiola, Luis Enrique, Sergi Barjuan in Albert Chapi Ferrer, ki so bili kandidati za njegovega pomočnika," je še dodal Ingla, ki pa pravi, da se zanj niso odločili zaradi pomislekov Begiristaina: "Pep je bil Txikijev prvi izbor in ker mi je Mourinho dejal, da ne bo spremenil odnosa do medijev, nas takrat Mourinho ni prepričal."

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (96)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Uporabnik511505
26. 11. 2011 11.55
+26
Jst si Mourinha ne predstavljam v barcini klopi. To bi bil kot narobe obrnjen svet.
morgul
28. 11. 2011 01.07
+1
Se popolnoma strinjam. Sm navijač reala in ne vidim mourinha na klopi barce (pač ne spada tja). Je svoja osbnost, ga spoštujem, kot spoštujem pepa g., čeprou je zame mou boljši (moje mnenje). Ni mačj kašelj osvojit držauno prenstvo in ligo prvakou z dvemi različnimi klubi. Spoštovanje do obeh. Nej zmaga boljši.
Principat
26. 11. 2011 09.25
+0
------- el clasiko je na robu vsaj štirih moštev zmogljivosti in v naslednjem letu bo par ključnih akterjev nogometa izgorelo , ---- vse ima meje in dosežke --- LE ŽELJE VENOMER RASTEJO Z VSPOREDNO NEZADOVOLJSTVOM
pehtaa
26. 11. 2011 08.38
+4
axwel a res nisem zasledil tega.me pa veseli ce je res tako .teli elclassici so mal prevec zivcni ratal
a22
26. 11. 2011 16.18
+1
brišejo :) pobrskaj malo pa boš našel,če ti jaz napišem bo zbrisano,ker jim ni to v interesu
gekotary
26. 11. 2011 08.15
+0
Zdaj je lahko le še obratno, ampak dvomim, da bi Pep za pomočnika vzel tako navzgojenega trenerja.
nahrbtnik
26. 11. 2011 02.25
-23
mourinho si želi guardiolo za pomočnika. in zakaj za pomočnika pr barci, a ni on že trener, zaka bi bil pa pol pomočnik. ma sicer sta oba dobra trenerja-guadiola ma sicer igralce, k jim žoga kr sama leti v gol ( misl mesija) messi trese.kolikor in kadar se mu zazdi. zdej p po men -vsi nenavijači barce
Platon23
26. 11. 2011 10.31
+3
6Foot7Foot
26. 11. 2011 10.36
+7
se vidi kdo navija za barco, 12 letni otroci, ki sploh ne razumejo clankov in pisejo kar nekaj!
greenie21
26. 11. 2011 00.57
-15
guardiola RESPECT mou FAKE mi je vsec da se je BARCA odlocila za GUARDIOLO. ANTIMADRIDISTA
dexter666
26. 11. 2011 08.56
+5
greenie21
26. 11. 2011 09.38
-1
A MAŠ MASKO SN TE FPRAŠO
26. 11. 2011 10.14
+13
Gospod doktor česa? Kulture mogoče? Če bi bil Guardiola tako slab kot pravite ne bi bil najboljši trener Barçe vseh časov. Pa ne mi zdaj z menjavanjem klubov, ker tudi Ferguson je že 25 let na klopi Uniteda, nikoli zamenjal kluba pa je za oba še profesor. Guardiola pa lahko Mourinha malo "razgleda" o kulturi in profesionalnem obnašanju. TOLIKO O TEM KDO JE ZA KOGA GOSPOD DOKTOR!
Platon23
26. 11. 2011 10.36
-8
hahahaha oh ja! TI o Mou veš tisto kar vidiš na TV kakšno knjigo od kakega nogometaša preberi ali pa njihov eizjave in vsak ti bo rekel da je izjemen človek! Z izjemno karizmo! Kar se pa kaže tudi na tekmah ko se prepusti svojim čustvom in bo naredil vse za zmago! To je človek ki se bori in ima strast do svojega poklica! Nekaj kar je tebi več kot očitno težko razumljivo! Fergy je bil pa že na začetku pred vrati in bi ga kmalu odslovili! in kmalu nebi imel možnosti da se dokaže in klub je bil v popolnoma drugačnem stanju kot pa barca ko jo je prevzel Pep! Otročič brez znanja in spranček TV lp!
kormorancek
26. 11. 2011 14.21
+1
Hvala lepa za človeka, ki bo naredil "vse" za zmago... Takšen ima slabo karizmo.
A MAŠ MASKO SN TE FPRAŠO
26. 11. 2011 17.19
+4
@Platon23 Mene njegovo privatno življenje ne zanima, ker mi je čisto vseeno, sodim pa po tem kako ga vidim že med tekmo. In če tu ne pokaže kanček pameti in kulture je za mene to to. Pač človek, ki misli da je vse njegovo in, da vse kar on ven blekne je prav in nič drugače. Hvala lepa tak pa 'izjemen človek', ki se dobro razume samo z samim sabo in parimi Portugalci, na katere si ga redno drgne.
slo114
25. 11. 2011 22.32
+26
morte se nekateri še naučit tiste osnovne prvine, spoštuj vse ljudi ne samo tiste ki so tebi všeč RIP humanity
gapeeeeeeee
26. 11. 2011 09.18
+3
NajdeSeEn
26. 11. 2011 17.40
+1
mihec87
25. 11. 2011 22.25
+16
Men je Mourinho dober trener, sam ni trener za Barco. Ne igra on tazga fuzbala. Barca rab trenerja, ki je prej igral za Barco al je pa Cule po srcu. Usi praujo, da Pep ni tok dobr in da sam igralci use sami nardijo, sam en more postavt zacetno XI in more bit en k razume nadaljevat Barcino ideologijo nogometa, tega pa ne more kr usak.
kormorancek
26. 11. 2011 14.25
+4
Točno tako. Ne more vsak, še najmanj pa Mourinho, ki ima v glavi le : butni, poderi, izigraj, se cinično smej, zmagaj pa tudi če kosti polomiš...
331250
25. 11. 2011 21.57
+8
sam za info a je sploh ksn bl uspesn trener od guardiole v tem casu od kar je trener je osvojiu tok lovorik k jih eni ne osvojijo v 20 let dela
cLex
26. 11. 2011 01.46
+2
sanii86
25. 11. 2011 21.44
+3
Anže Janeži? 1
25. 11. 2011 21.14
+6
bla bla bla....
fihner
25. 11. 2011 20.30
+19
Kaj je dejanski namen objave tega članka je jasno mislim vsakomur!!
meglic91
25. 11. 2011 20.28
+0
bomo videli kaj bo naredil v Katarju ko po koncu sezone odhaja
Freemason
25. 11. 2011 20.08
-10
dejansko je guardiola bolj uspesnejsi v svojem življenju ko je guardiola osvajal lovorike je morinho sedel na klopci pri barceloni in se ucil on najbolsih tako da ta mourinho je mal bolan z svojim obnasanjem plus to da je guardiola kot trener ze osvojil kar se je osvojiti dalo
myworld
25. 11. 2011 20.37
+3
tudi verdenik bi s tako ekipo barce osvojil to..
f1ghter
25. 11. 2011 20.44
-6
nebi. Tudi mourinho ne osvoji nič z realom in ima po njegovih besedah veliko bolj kvalitetne igralce od barce.
Kozeljko
25. 11. 2011 21.15
+4
Hja Mourinho je tudi osvojil iste lovorike kot Barcelona, le v drugih ligah... in klubih.
331250
25. 11. 2011 21.43
+7
Kozeljko s kero ekipo je muu osvojiu svetovno klubsko prvenstvo?
Green Picks
25. 11. 2011 22.05
+8
Tisti, ki reče, da bi bilo kdo osvojil z Barco bilo kaj nikoli poje ni zavohal trenerski posel. Barca takšen stil pred Pepom ni igrala. Sej če bi vedli kako je Rajkard vodu ekipo in kako se je pod njim igralo, ne bi take pisali (4-3-3- ne pomeni, da je pod vsakim trenerjem isto.). A, da nekdo reče, da bi bilo kdo lahko vodu Barcelono je SAMO POHVALNO! EKipa brez trenerja bi zmagovala po vaše! Edinstvena reklama za Barcelono. Ko bi pa ti sedel na klopi je edino kar bi lahko reku igralcem Barce, da naj igrajo kot znajo. Več niti ne bi znal povedat.
Day Tripper
26. 11. 2011 04.49
+1
stajerc3
25. 11. 2011 19.56
+5
baje sta z Jurčičem iz Dinama zdej par ga je po katastrofi v lp v madridu Kurčič tak objel ko da sta ljubimca sta bla ibrakadabra pa piker kr ljubusumna baje
BesnoJezen
25. 11. 2011 19.51
+13
Men je samo skoda ker je Jose Morinho odsel tako hitro z Interja . Veliko je naredil za klub pa se veliko vec bi lahko . Letos bo pa z Realom osvojil Ligo Prvakov . Potem pa poiskal spet nov klub , da bo se s 4 razlicnim osvojil ligo prvakov .
MISKO2
25. 11. 2011 21.08
-3
kormorancek
26. 11. 2011 14.27
+2
Še bo pokvaril kaj odličnih športnikov, ja!!
Primo9
25. 11. 2011 19.46
+5
blackwizard Najprej si preber komentar ales_19, potem pa naj te najprej opozorim , da Real je osvajal 1955-1960 in Franco ni nikoli podpiral Reala, kajti tisti čas so se le igralci Altetica leteli z letali, Realovci pa so se vozili. Prvih 12 let Francove vladavine je Real osvojil Copo del Rey (12 leto) in potem še 4 leta brez lovorike (Barca ima iz tistega časa dosti več lovorik (govorim o prvih 16 letih), (takrat Copa del Generalisimo). Tista zmaga proti Barce ni pomenla veliko, kajti če bi tako podpiral Real bi jim pomagal še proti Bilbaa (baskov, ki so bili še bolj osovraženi kot Katalonci, saj so vedno zahtevali samostojnost.Real je od tiste zmage prevzel Santiago Bernabeu in ga vodil tudi v letih, ko je Real osvajal največje lovorike. Real je pripeljal v dober finančni položaj, nakupil igralce kova Gento, Di Stefano (vem vse kako je prišel v Real in da se je Barca sama uničla prestop), Puškaš, ki so bili najboljši na svetu. Kaj ima Real s Francom razen tiste 11:1 zmage proti Barci (ta ni bila namenjena poveličevanju Reala, ampak zbijanju katalonskega ponosa (mislim dobesedno))
Seljako1899
25. 11. 2011 19.59
-3
mislm da je ta leta glih trenutno medtem ko je barca pretekla leta tolkla real brez pomoči real je pa takrat tolko barco z pomočjo če nebi blo franka bi real bil klub ko je recimo sevilla al pa valencia...
ales_1989
25. 11. 2011 20.13
+3
primo9...če leti to na moj komentar..se zavedam sam kdaj in koliko je real osvojil..želel sem samo razložit blackwizardu zakaj real preprosto ne more bit fraknov klub..zaradi političnih dejstev,.
331250
25. 11. 2011 21.46
+1
primo9 cist tko za info kok ma real politicne podpore a to ves da je mesto madrid reslo real pred bankrtotom ko je kuplo njihou stadion za okol 400mil in jim dalo v uporabo mislm da celo brezplacno
Hammurabi
25. 11. 2011 21.57
+6
Barca sama uničla prestop di Stefana? Joj kakšen klovn!! Takrat je Franco izdal vladni dekret, ki je prepovedal di Stefanu podpis pogodbe z Barco, ker je bil tujec. Ko pa je di Stefano prišel v Madrid, je dekrat "čudežno" razveljavil. Santiago Bernabeu pa je bil fašistični polkovnik, ki je sodeloval v okupaciji Barcelone in v pokolih po predaji mesta (40.000 poklanih v dveh dneh).
skampare
25. 11. 2011 22.54
-4
in kaj ma ta vojna zgodovina z današnjim nogometom
Primo9
25. 11. 2011 23.16
-5
Barca je sama poslala še dodatnega človeka v Kolumbijo in tako izvajala pritisk na Di Stefana. Pa še z napačnimi ljudmi se je dogovorila za prestop,z njegovim podlastnikom in ne z lubom s katerim je imel podpisano pogodbo in to je ta klub razjezilo istočasno pa je tudi Real želel Di Stefana. Sa bi pomirili strasti je bilo podpisano , da bi izmenjaje igral eno leto za ene drugo za druge, ampak takratnje vodstvo barce je hotelo vse ali nič in dobilo nič. Santiago Benabeu
DELTA22
25. 11. 2011 19.43
+16
Ne vem kdo bi tu komu lahko bil pomočnik?
Perkey752
25. 11. 2011 19.32
-1
Škoda bi blo Guardiole, drugač pa mislm da bi bla barca še bolša :))
Rand0mToaster
25. 11. 2011 21.38
+1
kormorancek
26. 11. 2011 14.31
+0
Pa tudi, če bi to bilo za promil res, vsa sreča, da ni Morurinha v Barceloni. Šport naj bo šport!
ales_1989
25. 11. 2011 19.29
+5
@blackwizard... ti se maš očitno za nekakšnega doktorja zgodovine samo žal si tokrat konkretno mimo vdaro...in vsi tisti ki trdite da je real frankov klub...malo se zamislite..real je kraljevi kljub in je dobil naziv real od samega kralja, kralj je njegov privrženec in ne franko ki je bil diktator in je bil neke vrste komunist saj je podbiral ljudsvo oz delovksai stan...tako da je realno gledano Atletico Madrid frankov klub, saj je to delavski ljub v madridu...tako kot je v Italiji Lazio nacionalistični in bolj za bogate, ter roma sa levičarski delavni razred. tako da lepo prosim ne klobasari več kak je real frankov lkub in da je tolko osvojil zaradi franka...edina razlika zakaj je real več osvojil v časih franak od barcelone je ta, da so bili člani barcelone proti franku in za osamosvojitev barcelone tar katalonije. in to franku ni pasalo zato je mel taki donos do barce in če misliš da je previligiral real se motiš odfranka priviligiran klub je bil v madridu atletico (delavksi klub), saj je realovce tudi zatiral samo ne tako kot je barcelono saj v realu ni videl tako velike grožnje kot v barceloni in vse zaradi nove državljansek vojne ki bi lahko izbruhnila....
Seljako1899
25. 11. 2011 19.58
-3
lovorike so osvajal pod frankom zato pa jih tud majo tolk če nebi blo njega bi ijh mel v la ligi mogoče največ 10 15 nč več...