MotoGP

Pedrosa zamenjal proizvajalca gum

Pariz, 02. 09. 2008 10.07 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
STA, N. P.
Komentarji
39

Motociklist Dani Pedrosa bo Michelinove gume zamenjal za Bridgestonove. Španec pravi, da bo tako bolj konkurenčen.

Dani Pedrosa
Dani Pedrosa FOTO: Reuters

Španski motociklist Dani Pedrosa (Honda) se je odločil, da bo zamenjal proizvajalca gum. Potem ko je doslej vozil z Michelinovimi, se bo preselil na Bridgestonove.

"Zelo sem zadovoljen z novim profilom gum in hvala Bridgestonu, da me je sprejel. To je zame pomemben korak naprej k novi sezoni 2009. Moj cilj je, da spet postanem konkurenčen za zmago," je dejal Pedrosa, ki je trenutno s 185 točkami na tretjem mestu v skupni razvrstitvi SP kraljevskega razreda motoGP. Za svetovnim prvakom Avstralcem Caseyjem Stonerjem (Ducati), ki drži drugo mesto, zaostaja le za dve točki.

V vodstvu SP je Italijan Valentino Rossi (Yamaha) s kar 262 točkami. Tudi Rossi je po dolgih letih sodelovanja s francoskim Michelinom, pred letošnjo tekmovalno sezono presedlal na Bridgestone.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (39)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

RossiFan
10. 09. 2008 17.46
ne rossi bo :)
ferii
10. 09. 2008 16.04
lorenzo bo drug let prvak!!!!!!!!!!
ferii
10. 09. 2008 16.03
pedrosi ne bo nč pomagal če bo mel brigstonge lorenzo bo drug let prvak !!!!
Peter Krajnc 1
09. 09. 2008 18.11
kupi si savine ajmer mali.
KennyJR
05. 09. 2008 14.18
sabina40 ma lej... če neveš kaj povedat bod raj tiho... ne pa kritizirat nekoga, k je za spremembo od tebe povedu neki kar se navezuje na članek in celo spesnil več kot tvoje uboge tri vrstice.... skratka... nimaš se kej prtožvt, če se pa v čem ne strinjaš pa povej kak je po tvoje, ne se pa sam pametne delat...
joco46
05. 09. 2008 09.58
ni vse u gumah
sabina40
05. 09. 2008 07.17
KennyJR ti si pa en strašen veleum.................ne vem kje spiš, da te ne ukradejo........................... ti boš naslednje leto sigurno glavni svetovalec pri Dorni.....
KennyJR
04. 09. 2008 20.10
pa reč da ni zanimivo branje :P hehe drgač pa... ne štekam tistega z 2ma sekundama :P
b.r.e.m.b.o
04. 09. 2008 18.19
kaj se tolk motate okul danijevga izleta po trobentice u nemčiji ,ste se mogoč uprašal če so ostali vozil 2 sekunde na krog počasnej,glede na to da je stoner merilo za vožnjo po dežju? kenny ko sm napisau d se pomer sm mislu da se zmer v višino :D...pišeš take romane da si morm že cajt uzet za prebrat :P
KennyJR
04. 09. 2008 17.36
um.. drugo leto verjem da bo samo en opremljevalec gum.... tut če dorna nebo določila tega pravila, mislm da noben nebo več hotu vozt na michelinu, al pa bo le ta sam odstopu... trenutno ma samo še 1/3 voznikov.... pa verjamem da bo še kdo obupu...
raul67
04. 09. 2008 16.19
Lorenzo bo prvak drugo leto ko se bo mišlen ful zboljšal pa zaj*bal one 3 đeke :-D :-D
KennyJR
04. 09. 2008 16.11
xxmany... kot sm že reku, zakaj bi vozu počasneje, če je lahko tak hitr vozu... ni nobenega pretiravanja... pretiravaš takrat ko greš preko svojih zmožnosti, al pa zmožnosti materiala, ne pa takrt ko z lahkoto vozš 2 sekunde na krog hitreje od ostalih... pedrosi je to takrt omogočala izjemno mehna michelinova guma, ki jo je od michelina dobil samo on in nihče drug... mogoče bi se guma po neki krogih tolk obrabla, da bi bil od drugih počasnejši in takrt bi bla ogromna prednost zlo dobrodošla, pa sj niti nima veze... fora je da če z lahkoto vozš tolk hitr, pol boš tut tolk hitr vozu, ne pa da boš vozu počasnej sam zato ker greš tolk hitrej od ostalih... lorenzo bo pa prvak ko bo vsaj pou sezone odpelu brez da bi se poškodovou, čeprou mu zdej niti 3eh dirk ne uspe zdrav odpelat, tk da ja...
krivecm
04. 09. 2008 06.43
Pomoje bo lorenzo prej dobu naslov k pa pedrosa :)
xxmany
03. 09. 2008 22.38
No poglej Kenny če se ne motim je imel ( pa nebom trdil) v 3 krogih 7 sek. prednosti predostalimi. Zej če je z lahkoto tk ovozu nevem ampak to je pretiravanje. Velik boljša se mi je zdela takrat Stonerjeva vožnja. Sej drgač je prima dirkač Pesrosa da se ne razumemo narobe. Sam pač takšno je moje mnenje o tisti dirki takrat.
KennyJR
03. 09. 2008 21.55
to da je rossi za v penzijo je govoru superme haha :P drgač pa.. za rossija sm reku da se bo michelin popravu čez zimo, pa da se je zajebu, kar je blo prvi dve driki tut res, pol se je pa izkazal, da je le bridgestone velik bolši odkar majo vsi gumarji enake pogoje... hayden takintak hvali vse kar ma, tut o hondi ma tak dobro mnenje pa ga jebejo od uzadi pa še od kje že 3 sezone... glede danijevega prestopa pa, kaj je drugač če zamenaš po koncu sezone al pa sredi sezone, zamenaš pač ko lahko, pa nima veze kdaj... in zakaj bi se preseravu, žene se za bolj konkurenčnimi gumami, to zame ni preseravanje... sploh pa zakaj mate biaggija vsi v tok negativnem spominu, pomoje je blo večina njegovega jamranja čist upravičenega... je pač meu vedno \"najslabši\" motor na gridu... smola zanj ne za vs... drugač pa sm čist mirn... roke se mi sploh ne tresejo, sam prejle sm namest a ž prtisnu :P:P:P
b.r.e.m.b.o
03. 09. 2008 19.46
no no kenny pomer se...ko je lani rossi se zgovarjau na mišelin ste govoril da niso gume krive pa da so njegovi časi mimo pa ne vem kaj še use no revež rossi je v lanski ponesrečeni sezoni celu 4x zmagou in zabeležu skor 4 ničle...3odstopi in eno mesto se mi zdi za 3 točke podobno stoner letos(že do zdej)...samo ne vem kako dany ni sposobn biu vozt bulše čase če dam lorenza zraven...kako hayden hvali napredek mišelina ko pa ni odpelau nekih konkretnih krogov po poškodbi in dani od lagune ja (ko sploh ni vozu :D) nerga nad mišelinom kako je slab? po eni strani mu dam prov(daniju) če je možnost prestopa zakaj pa ne tut rossijevga sm podpru če je možnost zakaj ne na boljše..samo ne sredi sezone. ste se lani ko se je rossi odloču za prestop zgražal posmehoval kaka se je zašaltou pa nastavitve pa ono gore pa dole...danyju pa je skoro use na pladnu prnešenu pa ga je idin maja do zdej sk....ala pa še ena dva. danija spoštujem kot voznika samo se zadnje čase preveč preserava..me spominja na biaggija. over and out :D
raul67
03. 09. 2008 19.36
Se popolnoma strinjam s Kennyjem - itak da morš bit malo gnoj da narediš kaj takega med sezono - sam na koncu ko pomisliš, vsak pač gleda na svojo rit, mišlen pa ga je spusto ker Dani ni niti prbližno taka zvezda ko Rossi pa tut rossi jih ni nikol tako zelo "blatil" v javnosti... Glede upočasnitve tempa pa je tako - mnogi dirkači "padejo v nekakšen trans" med dirko (tak sn js vsaj vido v neki oddaji na Discoveriju :-) in je potem tista počasnejša vožnje kao še bolj nevarna ker se dirkač nekoliko "razpusti" in ni tolko pozoren. Mogoče je bil prav to problem pr Daniju - kr Rossi je naprimer reko da je to nekaj neverjetnega kak je Pedrosa v začetni fazi dirke skoncentriran in hiter - mogoč je pa vido kako prednost ma pa hoto na izi odpelat dirko. Ampak pustimo zaj to... :-D
KennyJR
03. 09. 2008 19.09
xxmany pol negledaš velik motogp, sploh pa nimaš merila kaj je "neodgovorno" sploh pa zakaj bi vozu bl počas, če je lahko vozu tak hitro z veliko lahkoto, kolkr je blo vidt... padec pa niti ni bil tolk njegova napaka... glede menjave gum, se je to očitno vedlo že dl časa, odločitev je po dirkah v laguni pa brnu povsem razumljiva, slabš itak ne more bit... nakano je dobu dost informacij, tk da pedrosa že takoj dosega hitrejše čase, kar pomen da je zadel v polno... nevem zakaj se pritožujete nad politiko hodne, to je njihova stvar, jamrajo lahko samo dirkači, ki so na slabšem... nikakor nista to rossi in stoner, ki tuki nimata veze... seveda se tut jest ne strinjam s politiko honde, predvsem repsola, sam ne jamram kk je rossi zarad tega bogi, niti stoner... glede tega da rossi ni smel testirat pr bridgestonu, je pač stvar michelina koga bo pustu vozt in koga ne... rossi je mel pogodbo, pedrosi so očitno dal proste roke, al so ga v rit brcnl, al pa je sam razdru pogodbo, pa plaču odškodnino seveda, niti ni važn... v glavnem pedrosa bo v indianapolisu vozu z bridgestone gumami in pomojem bo prav zarad tega bol konkurenčn, ampak mal hendikepa mu vseen še motor dela, pa tut gume seveda še nebojo 100% pa čeprou so bridgestone ;)
xxmany
03. 09. 2008 18.20
raul67:" in to na stoječi vodi na startno ciljni ravnini - tak da ne mi o kakem pretiravanju." Vožnjo je treba prilagoditi stoječi vodi. Take neodgovorne vožnje kot jo je Pedrosa pokazal v Nemčiji še nisem videl. Še to je mel srečo da je tistih par krogov odvozu s takim tempom. Pa ne da bi pol upočasnil a ne.
ta4getp4actice
03. 09. 2008 10.57
Težko bi rekel, da Dani ni ničesar pokazal. Je pa res, da je Gibernau dosegel več, svoj čas je bil edini, ki je uspel vsaj približno konkurirat Rossiju. Mislim pa, da je pred njem še svetla prihodnost, tak da nič bat za njega...