MotoGP

Rossi zadovoljen

Motegi, 27. 09. 2007 10.42 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Valentino Rossi je že preizkusil novo orožje za naslednjo sezono, potem ko je boj za letošnji naslov že izgubil.

Valentino Rossi
Valentino Rossi FOTO: Reuters

Sedemkratni svetovni prvak Valentino Rossi je letošnjo krono že izgubil, potem ko ga je premagal Casey Stoner na Ducatiju. Italijanski dirkač kljub temu obljublja zmage do konca sezone, misli pa so že usmerjene na naslednjo sezono, ko bo Rossi vračal udarec italijanskemu proizvajalcu in nadarjenemu Avstralcu.

Yamaha je že izdelala nov motocikel, ki ga je Valentino v Motegiju tudi preizkusil. Preizkušal je dve različici šasije prototipa Yamahe 2008 M1, a še z letošnjim motorjem. "Ker smo uporabili isti motor kot na dirki v Motegiju, je razliko med letošnjo šasijo zelo težko opisati, povem pa lahko, da je bil občutek zelo dober,'' je razložil Rossi. ''A to je šele prvi korak, saj moramo zdaj razviti še novi motor,'' je še dodal.

Sicer pa je bil Italijan na testiranju po dirki za VN Japoske četrti na lestvici časov, štiri desetinke je zaostal za najhitrejšim Chrisom Vermeulnom na Suzukiju.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (138)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

b.r.e.m.b.o
04. 10. 2007 15.33
fljuskus drugč napiš burgESS...pa če si mislu rit si poglej kak se napiše po angleško
fljuskus
04. 10. 2007 08.31
zadnja beseda je Burgess :D
sabi.395@email.si
03. 10. 2007 21.33
ammmmm zapy... a si tko neslovničen da ne znaš napisat FATAMIRA?
zapy3@yahoo.com
03. 10. 2007 21.17
dej , dej Fatimira.............sprijazn se že enkrat da je Stoner svet. prvak !!!!!!
fatamira
03. 10. 2007 21.03
ses trinjam s sabi.395...dirkači zavirajo takrat ko njim paše...velik dirkačev ma drugačen način vožnje skoz ovinke, pol bremzanje...blaablaa..sicer pa nwem zka to komentiramo k itak ne vozimo mi..temveč oni sam..naj delajo kar jim paše
~
03. 10. 2007 21.00
pa ko bo rossi z enim prstom bremzou na ush ovinkih tk ku casey nej se pa pr men uglasi :D kenny :stoner je tok ql da mu ni treba z enim prstom bremzat on sam pomisl na to da bi blo treba bremzat in motor že bremza sam od sebe!!!! pa misl da bi se rossi velik rajš pr men oglasu k pr teb;)
KennyJR
03. 10. 2007 20.58
ja jst lih dobr vem da je najbolši casey stoner ja pa kwa če ti grem na žiuce to je izključno tvoj problem če nočš ne brt ka pišem če hočš lahk nehu zarad tega ku grem tep na žiuce zihr nabom :) tistu s kokimi prsti bremza je blo pa itak bl tko za hec ker to s kokimi prsti bremzaš ni važn res pa je da z enmu full lepš zgleda k pa da celo roko na tisto bremzo nalimaš... čeprou se tut to da. naprimer nš janez kobilca bremza z usmi prsti pa zloo dobr bremza :) čeprou je res da voz suzukija ki je pa podobn k yamaha.. mau bl švoh pa dost stabiln... nasploh sta si yamaha pa suzuki zlo podobna
sabi.395@email.si
03. 10. 2007 20.27
ammmm kenny pa ka si tko "pameten" zdaj mi greš pa že počas na živce!!!! čist zares!!!!!! jaojaojao grrrrrrrr... ammmm jz mislm da glede zaviranja najbolje vedo dirkači sami.... kdaj jim ustreza.... kk naj zavirajo.. konc s tem... ne boste nč spremenil če se boste "kregal" tuki gor.... pač vsak dirkač zavira tak kt mu je všeč... konec debate!!!! aja vsi dobr veste da je najboljši dirkač valentino rossi... čeprou mu že dve sezone ne gre... najboljši je in najbolši bo ostal... za veliko ljudi na tem svetu! :P LEP POZDRAV :P
KennyJR
03. 10. 2007 19.56
no in če primerjamo zaviranje stonerja in Rossija pol lahk vidmo da Rossi velik kasnej začne bremzat pa tut dost manj kot Stoner in to sm hotla povedat!!! ker je yamaho velik laži ustaut... pa ko bo rossi z enim prstom bremzou na ush ovinkih tk ku casey nej se pa pr men uglasi :D
fatamira
03. 10. 2007 18.07
sunbarbyka sej sm misla to ja...npr..stoner ni tok dober voznik pa je letus useen zmagovau..zakaj? zaradi predobrega motorja in gum...itak da je rossi najboljši voznik, sej to se vidi na usaki dirki, sam motorja nima dobrega da bi lahka zmgovau na usaki dirki...to se je pa itaq spremnilo..zdej bo tte zadne 3 dirke zmagu :D
b.r.e.m.b.o
03. 10. 2007 18.07
tako je sunbarbyka...fata je verjetnu spala ko je to pisala:P
~
03. 10. 2007 17.49
fatamira sam zdle se pa ne strinjam ful je odvisn od voznika motor ni vse!!! in Rossi je živ dokaz za to!!!!!!!!!
fatamira
03. 10. 2007 16.10
mapa...pri atletiki ni tk da če zmagaš, da pol govorijo da si meu veter u hrbet itd..zmagaš le če si hitrejši od konkurence..to je odviso le od posameznika..ni važno kake maš šprintarke pa dres..glavno je da te noge hitr nesejo.......če si pa drugi mislijo kk je katera atletinja lepa, je pa to čist njihovo mnenje..sej ka bi pa blo če bi bli usi enaki.... atletike pa motošporta ne moreš primerjat to sta si zelo različna športa...pri atletiki morš met kondicijo pa hitr tečt (odvisno od posameznikove sposobnosti) pri motoGP-ju je pa use odvisno od motorja pa gum (to sta glavne stvari) voznik je pa le da se odpelje s tem motorjem proti cilju...pa da ga navije do konca..
~
03. 10. 2007 12.21
no in če primerjamo zaviranje stonerja in Rossija pol lahk vidmo da Rossi velik kasnej začne bremzat pa tut dost manj kot Stoner in to sm hotla povedat!!! k Rossi je v ovinkih zlo hitr nevem zakja niso še ostale yamahe tok pol če je yamah tok dobra v bremzanju? fljuskus ne razumem kaj te mot pr moji izjavi glede Burgessa?
fljuskus
03. 10. 2007 11.29
Sunbarbyka: če po tvojem bremza pilot, potem tudi vozi pilot. Kako potem da Rossi letos ni zmagal? Sej pilot daje gas, ne pa motor :D "če pogledaš sezono 2003 so yamahe dosegale zadnja mesta pol pa je Rossi prestopu s sabo prpelu tut Burgessa" - si sama povedala vse, le kdo je ta Burgess :D
KennyJR
03. 10. 2007 10.36
sunbarbyka... yamaha je na bremzanju bolša od ducatija... yamaha je bla že skoz zlo stabilna, kar pa za ducati lih ne mormo rečt... edina prednost za njih pr zaviranju so ble bolše gume in jih je to nekak rešval... tista moja primerjava je bla pač tko ko si rekla da bremzajo dirkači.. ampak če se neda dobr bremztat je dirkač lahk še tak dobr pa nebo mogu dobr bremzat...
mapa
03. 10. 2007 10.07
fatamira, sunbarbyka, sabi.359: nic ni narobe (po mojem mnenju) z navijanjem. moj komentar je letel predvsem na zalitve in zmerjanja v stilu on je p..., ne, on je p..., ti si p... itd. fatamira, zamisli si, da si uspesna atletinja, kot si omenila (mimogrede, ugibam, da si trenirala atletiko) in bila nekaterim vzor. bi si zelela, da se tvoji fani obmetavajo s fani npr. sunbarbyke v stilu: fata je itak grda, fata je lesb..., ne ni, barby je grda, pa glej kaksnega tipa ima itd. zmagala je itak sam zaradi vetra v hrbet, nima pojma itd. in navijaci ene bodo nehal zaliti drugo, takoj, ko bo druga skupina nehala zaliti prvo. povej posteno, se ti ne zdi otrocje? in kdo ne uporablja pameti? naj stonerjevci kar zalijo rossija. rossijevci itak veste, da je rossi naj! nic slabsi ne bo na naslednji dirki, ce bo nekdo rekel, da je out! popolnoma se strinjam, da navijanje sportniku dvigne moralo in ga lahko pripelje do tega, da da vec od sebe ali pa ga psihicno sesuje (se nekaj, kar vpliva na kvaliteto sportnika). barby, ampak res verjames, da to obmetavanje tu na internetu dviguje moralo stonerju ali rossiju? jaz mislim, da si ne zelite niti ne morete nehati. tudi ce bi ena "stran" nehala, bi druga ze sprovocirala prvo, da bi se spet zacelo. lp vsem, stonerjevcem in rossijevcem. oba sta odlicna voznika. ps: barby, imas prav, vsak je po svoje car.
~
03. 10. 2007 09.45
KennyJR ja sam tle je bla primerjava med ducatijem in yamaho!!! če še enkrta prebereš post boš vidu da je blo neki v smislu da Stoner prehteva po ravnini Rossi pa na bremzanju kjer je yamaha bolša-tle js ne vidm logike še vedno . bi razumela če bi blo napisan da je Rossi boljši kot Stoner ne pa da je yamaha boljša!!!
fatamira
02. 10. 2007 21.45
kenny...če je voznik najboljši...si mislu rossija an ;)
KennyJR
02. 10. 2007 21.30
Sunbarbyka | 02.10.2007 | 16:20 sam je pa yamaha čist preveč carska kr v bremzanju je bolša!!!!! ne razumem čist a to motor sam bremza al kako k ponavad dirkači !!! hjah z bol stabilnim motorjem se ponavad da kasnej pa bl močno bremzat. Seveda je tut dost odvisno od voznika sam če je voznik najbolši motor pa tak kot je letos robertsov nebo mogu niti prbližno tak bremzat kt pa kkšn tamada al pa hoffman k sta čist pregnila :D