MotoGP

Crutchlow še posolil rane Lorenza: Hondo sem opozoril, toda ...

Sepang, 04. 11. 2019 10.28 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Jorge Lorenzo (Repsol Honda) je na dirki za VN Malezije v Sepangu osvojil dve točki na 14. mestu, a je to seveda veliko premalo za visoke ambicije nekdanjega svetovnega prvaka, ki se ga je zdaj lotil še "tovarniški kolega" Britanec Cal Crutchlow (LCR Honda CASTROL).

"Startati tako v ozadju je dandanes v motoGP res težko," je po dirki, v katero se je pognal z 18. mesta, povedal Lorenzo. "Krilca na motociklih, ki jih imaš pred seboj, v prvih dveh ali treh krogih ustvarijo zelo, zelo veliko turbulence. To močno vpliva na sprednji del motocikla in ti prepreči, da si hiter in pridobiš na samozavesti z motociklom. Moraš počakati, da se skupina raztegne, šele nato lahko dirkaš bolj ali manj tako, kot si želiš," je še povedal Lorenzo.

Kot ponavadi brez dlake na jeziku je Cal Crutchlow orisal letošnjo raven forme Jorgeja Lorenza, ki je v prvem letu po povratku pod dežnik Honde daleč od boja za najvišja mesta. Crutchlow, ki je na dirki v Sepangu padel, pravi, da se je verjetno bolj kot kdor koli zavedal, da Lorenza na novem motociklu po slovesu od ekipe Ducati čakajo hude težave.

"Verjetno to razumem bolj kot kdor koli, saj sem Hondo opozoril, da se bo razpletlo tako, kot se je. Ne pozabite, da sem bil tri leta s Jorgejem pri Yamahi," pravi Crutchlow. "Vem, kako vozi motocikel. Vem, kaj potrebuje, da se hitro prilagodi motociklu. Takrat sem imel dostop do njegove telemetrije in lahko vam povem, da je bilo tisto, kar je počel na yamahi, neverjetno. Colin (Edwards), jaz in kdor koli drug, ki bi v tistem trenutku dirkal z yamaho, nikoli ne bi mogel doumeti, kako je bil lahko tako hiter.”

Crutchlow (na fotografiji) med dirko za VN Malezije
Crutchlow (na fotografiji) med dirko za VN Malezije FOTO: motoGP

'Rad bi videl, da bi se situacija izboljšala za vse vpletene'
Crutchlow je brez dlake na jeziku dodal, da ne verjame, da bi se lahko Lorenzo hitro vključil v boj za naslov, potem ko je v vrstah Ducatija imel podobne težave, nato pa ekipo zapustil, ko je bil povsem konkurenčen najboljšim.

"Če bi se lahko zgodil 'klik' in bi bil Lorenzo spet tisti stari petkratni prvak? Pošteno povedano menim, da ne: situacija je zanj slaba, slaba je za Hondo in za moralo," je dodal Britanec. "Rad bi videl, da bi se situacija izboljšala za vse vpletene. Ko me vprašajo, kaj si mislim o tem, česa je sposoben Lorenzo s hondo, jim rečem, da nič. Žal je resnica v teh trenutkih takšna. Pošteno povedano, pričakujem, da se bodo reči za Hondo in vse skupaj izboljšale, saj je trud Honde in HRC teden za tednom takšen, da si ne zasluži 66 sekund zaostanka za zmagovalcem dirke za veliko nagrado tako kot v Avstraliji."

Sezona se med 15. in 17. novembrom končuje z zadnjo dirko za VN Valencie, prenose boste lahko že tradicionalno spremljali na Kanalu A in VOYO.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (81)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

JackSSparowww
07. 11. 2019 11.29
-24
Jasno, da pri Hondi vse delajo za MM93. Je to narobe? Saj dobijp ostali isti motocikel. Če se ne morejo prilagoditi oz si ga po svoje nastaviti, je njihov problem.
kraljevski
07. 11. 2019 09.44
+41
Cal tud ti nisi presežek ,sandman.
Razumnež
08. 11. 2019 10.44
+6
Hehe... Se spomnim, ko je (pred leti) zmagal, ker so vsi konkurentje zleteli ven. Potem se je pa jezil, ker je bilo bolj zanimivo kreganje med dirkači, kot njegova zmaga :)))
AS1983
06. 11. 2019 09.18
+54
pri Hondi vse delajo za Marqueza, ki ostalim pusti samo še drobtinice
rr3
06. 11. 2019 10.30
-31
HatersGonnaHate
06. 11. 2019 13.01
+24
rr3
06. 11. 2019 13.02
-29
catgod
05. 11. 2019 13.54
-51
jeznicmirko ....buci buci...spet si tukaj
resnicaosvobaja
04. 11. 2019 21.01
-70
Rossi mA to kar markec Nikol nebo Mel! Kaj ? Neumnih navijačev ?
moto-gp
04. 11. 2019 21.08
-50
Dej se umiri s kakšnim dobrim filmom ali glasbo za pomirjanje. Sej bo šlo😀
resnicaosvobaja
04. 11. 2019 21.57
-54
Ne bo šlo...Sem poskusil s slovenskim filmom Outsijder...pa me je spominjal na Rossija na dirki
Panamera4E
04. 11. 2019 21.58
-46
Bigbadjohn
05. 11. 2019 08.12
+51
tistntadruj
05. 11. 2019 08.30
+44
kam pa potem sebe šteješ? pa ti sploh veš kaj je pomen besede pamet?
catgod
05. 11. 2019 09.47
-37
Hahahaha......ocitno se ni prepoznal v zgornjem vprasanju @resnice....😂😂😂😂😂😂
PS2Xministri
05. 11. 2019 10.40
+44
ROSSI IMA TO KAR MARKEC NIKOLI NE BO IMEL.....PAMET.
resnicaosvobaja
05. 11. 2019 11.43
-25
Če to lahko razložimo še ostalim, kar nam PSX2 ponuja glede MM, ki ima hitrost in potemtakem nima pameti... za Rossija to ne velja... on je na vsaki dirki bolj pameten
catgod
05. 11. 2019 12.43
-29
rosi je tolk pametn, da se rajš bolj v ozadju drži
tistntadruj
05. 11. 2019 15.08
+26
glej, glej. spet se oglaša bleda senca pameti. čestitke! vsake toliko ti še rata kaj povezat...
resnicaosvobaja
04. 11. 2019 20.52
-44
Jartič me edini razume...tako kot se jaz ne morem primerjati s Crutchlow, tako se legendarni Rossi ne more primerjati z Marquezom...pardon....z Marcom Marquezom... za Aleca je še prezgodaj...
kajcenebinikolipoizkusil
05. 11. 2019 17.42
+18
Res je, z markezom se naj primerja fenati...😁
resnicaosvobaja
04. 11. 2019 20.36
-37
Spodaj "užaljenim" se nekako opravičujem, ne za svoje mnenje, ampak vodo v WC-ju moram potegniti slej ko prej, pa četudi vsi trdite , da ne smrdi...
Panamera4E
04. 11. 2019 20.25
-41
Odkar gospod Resnica predava rumenkojem osnove človeske omikanosti in jim širi obzorja, je opazno reduciranje neumnih rumenih zmazkov. Kot pravi stari slovenski rek: Lepa beseda lepo mesto najde.
tistntadruj
05. 11. 2019 08.28
+34
kot pravi stari slovenski rek: samo večji dr.ek lahko smrdi bolj od manjšega...
catgod
05. 11. 2019 09.50
-35
Verjetno mas to spoznanje iz izkusenj???.....si ziher, da je to slov. pregovor
Diebaumaister
07. 11. 2019 10.45
+18
širi obzorja, ki pa do tebe še prišla niso korči, hahaha nula.
JackSSparowww
07. 11. 2019 12.51
-6
Obzorja ne hodijo do ljudi, ejga šafla, malo se še boš moral učiti, nisi ravno brihten....
resnicaosvobaja
04. 11. 2019 19.04
-39
Crutchlow je opozoril Hondo in je takoj Jackson...ko pa mi že nekaj let opozarjamo Yamaho, da je Rossi slaba situacija za Yamaho in za moralo, smo pa dureki...Žal je resnica v tej dekadi takšna, pa jo lahko prepleskate z rumeno, s toliko sloji, kolikor vam duša da...
jarti?
04. 11. 2019 19.16
+43
ti oz vi, se žal ne moreš primerjati z Crutchlo-om
moto-gp
04. 11. 2019 19.31
-35
tistntadruj
04. 11. 2019 20.04
+42
pa kaj je narobe s tabo fant? a so te kot malega pretepal? kaj se stalno nekaj vsajaš in trobiš zmeraj ene in iste neumnosti. ti je rosi kdaj kaj žalega storil? ga mogoče tankaš, pohaš? ješ mamila z veliko žlico itd....
kajcenebinikolipoizkusil
04. 11. 2019 20.06
+46
Ne sekiraj se, kar je bolano je bolano! 😁
resnicaosvobaja
04. 11. 2019 20.29
-37
Pripravil sem vas le do tega, da vam v glavah porajajo ista vprašanja, kot so se mi do sedaj meni ob prebiranjih vaših histeričnih neumnosti, pa ravno tako o Rossiju, ki pa jih za razliko od me, vi trosite precej dalj časa...
tistntadruj
04. 11. 2019 20.55
+43
tako kot so oni pripravili tebe? in kaj zdaj? si se spustil na isti nivo?
moto-gp
04. 11. 2019 21.04
-36
Tistintudruj.... žal je tukaj nivo komentiranja, komuniciranja na dnu... Nižje več ne gre... Tu se par tipov( en človek z nešteto Nicki) sami s seboj pogovarjajo.... Zato se je večina umaknila... Posebno sedaj, ko imamo zmagovalca in ni več velike gledanosti, niti navdušenja... Tako je to. Verjemite.
resnicaosvobaja
04. 11. 2019 18.01
-33
Upam, da Rossi ne pride k Hondi. Ko bi ga 2x zabrisalo, mu niti reli ne bi več dišal. Z motorji je pač tako kot z divjimi iskrivimi žrebci, so nevarni a ko ga ukrotiš, sta nepremagljiva in ga ne zamenjaš
jarti?
04. 11. 2019 19.19
+35
ti že veš. mogoče pa kateri želijo ukrotiti več konjev kot samo enega in s tem dokažejo, da res znajo.
moto-gp
04. 11. 2019 19.32
-28
Rossi se nikdar več ne bi vedel na Hondo... No, v prostem času že, na pisti nikoli več.
catgod
04. 11. 2019 19.46
-27
kajcenebinikolipoizkusil
04. 11. 2019 20.11
+38
Zato je šel, ker mu je bilo brez veze zmagovati za pol kroga, pa da nebo slučajno ker pametnjakovič napisal da ga je honda nagnala!
Panamera4E
04. 11. 2019 20.21
-30
Honda ga je nagnala, pa tudi za pol kroga ni zmagoval. In če bi bil MM93 njegova generacija, bi komaj kako od 109-ih zmag skup spraskal. To vsi vemo, celo najbolj praženi rumenjaki.
moto-gp
04. 11. 2019 20.25
-27
Kajcene... Ah, dejte no... Če bi Rossi za pol kroga zmagoval na Hondi, ga Yamaha nikoli nebi videla... Brez veze se kregat... Ko je Rossiju sibalo, ste bili tiho in uživali.. Danes, ko mu več ne gre, kar je za njegova leta logično, pa iščete krivca povsod, le pri njemu ne... In to je napaka. Isto, kot se je lani opevalo Lorenza, kako bo šolal Marca. Lorenzo ni Marc. Psiha ga vse prevečkrat izda in dotolce, kar se je letos zelo lepo pokazalo. Žal. Marc potolčen, v bolečinah, motivacija še večja... Lp
resnicaosvobaja
04. 11. 2019 20.30
-35
catgod
04. 11. 2019 21.15
-35
Nekak ni najdu tistih sekund k jih je rabu za porihtat ducatija....sam se je hvalu
Noki
05. 11. 2019 09.44
-27
kajcen....nisi resen. Si užaljen kot Rossi, ko mu Honda ni hotela dati plače kot je sam hotel, je ves užaljen odšel k Yamahi.
kajcenebinikolipoizkusil
05. 11. 2019 17.47
+18
kajcenebinikolipoizkusil
05. 11. 2019 17.55
+18
Gp, jaz ne iščem krivca, meni je dovolj če se vozi do 15 mesta, pravzaprav mi rezultat pri njem ni več pomemben, samo ko berem kaj tu gor pišejo pa namerno grem kontra, pa se hočem bit bol umazan, zato pa je tu kak je!
resnicaosvobaja
04. 11. 2019 17.56
-33
In kdo koli drug, ki bi v tem trenutku dirkal z Yamaho, nikoli ne bo mogel doumeti, kako je Rossi lahko tako počasen...sploh, če ima na tekmi najhitrejši krog...
jarti?
04. 11. 2019 19.20
+37
Panamera4E
04. 11. 2019 16.29
-33
Iz Yamahinega zacaranega kroga se je zgleda rešil Vinales, Quartararo pa se bo tudi kmalu. Vsi pa vemo, da je oče te zanke stari spletkar Rossi, ki kot vedno deluje po principu : "Če jaz več ne morem, naj tudi drugi ne." Prepričan sem, da stari od začetka ve za Yamahine cake, samo je preveliki egoist, da bi pubecem povedal, v kerem grmu tici zajec.
iztokkrneki
04. 11. 2019 17.04
+39
Pa ti kre..n kaksne traparije pises...Panamera
moto-gp
04. 11. 2019 19.35
-26
Iztokarneki .. piše bedarije.. približno tako, kot drugi pišejo le o stratosferski Hondi Marca...
rr3
04. 11. 2019 13.08
-42
Še vrabec na veji ve, da Yamaho lahko vozi čisto vsak patak. Problem Yamahe je samo to, da ima precenjene dirkače oz. vozjo jo nesposobneži. Lep primer je Fabio, ki lepo demonstrira kaj vse je sposobna Yamaha bolje in več od konkurence a le, če jo vozi dirkač v pravem pomenu. Kar je dosegla Yamaha je samo srečno naključje nesposobnih voznikov.
kajcenebinikolipoizkusil
04. 11. 2019 13.49
+35
Ti si trot, saj ni slaba, samo honda ma toliko močnejši agregat, da gre po ravnini z lahkoto, toliko mimo, da potem to čez zavoje ohrani, govorimo o Markovi hondi, pa se to mu vedno ne uspe...
rr3
04. 11. 2019 15.12
-26
Trotek cifre so javne tako da problemov z odgovorom ne bos imel, koliko pa je MM hitrejsa od drugih hond?
Panamera4E
04. 11. 2019 16.11
-28
Včeraj je šla Honda zelo hitro mimo Vinalesove Yamahe, a ne? Aja, Marquez poleg tega, da ne zna ovinke voziti, tudi po ravnini ne zna hitro peljat. Ajde, ploskajte zdaj rumenkoji
kajcenebinikolipoizkusil
04. 11. 2019 20.22
+31
Če bi bila bol skupaj, verjemi da bi, eno dirko prej je bila na ravnini taka razlika, da sem mislil da bo vinjales prehlad fasad od prepiha ko je šel mark mimo! 😁
moto-gp
04. 11. 2019 20.30
-34
Kajcene 😀😀😀...dejte jih vprašat, morda pa res bolečine v vratu...prepih pa to...😂😂😂
rr3
04. 11. 2019 20.59
-31
kajcene, nepismenost je huda reč, če ne znaš brati. Zato ponavljam vpašanje. Koliko je Honda od MM hitrejša od drugih Hond?
Noki
05. 11. 2019 09.41
-22
kajcen...pred to sezono je imel Ducati vrsto let močnejši agregat, pa je bil Marc Marquez vseeno prvak.
rr3
05. 11. 2019 12.27
-20
kajcen ne ve niti kakšne oblike so številke, kaj šele pomen.
kajcenebinikolipoizkusil
05. 11. 2019 20.02
+14
Mogoče res ne hitrejša, boljša pa definitivno, na zmagovalnem odru vedno gumo takoj skrijejo, no vsaj nekaj časa nazaj je bilo tak, nič ni po mojem brez razloga, ne verjamem da je taka razlika med dirkač, no edino Rossi je za dva razreda slabši. 😀
LightningBolt
04. 11. 2019 12.58
+53
Glede na to, da mu Zarco dela drmr, tole ni vredno niti komentirat. Zabavna je pa izjava Lorenza na instagramu, da sta njegovi dve točki iz malezije pomembni, ker se bodo tako bolje borili za mnoštveno zmago v Valenciji.
Roko66
04. 11. 2019 14.51
+19
Lor se dela norca iz Honde,ker je uvidel,da še zdaleč nima vsaj podobnega materijala kot MM...zadnje sviralo je,zato pa lepo vleče plačo in se čudi dvem točkam..😂😂😂
Panamera4E
04. 11. 2019 16.23
-26
Material ima identicen, samo prej mora v sezoni pasti 27 krat, da bo razumel material.
Roko66
04. 11. 2019 19.48
+29
kajcenebinikolipoizkusil
04. 11. 2019 20.28
+29
Ha, ha, ha, najbolj hudo je da ti dejansko verjameš v iste materiale, pa da je Mark toliko boljši.. Panamera! 🤣
Panamera4E
04. 11. 2019 21.03
-33
No ja, nasproti si stojita ves svet in in cela motoGP scena, na drugi strani pa Rossi & Ućo z fanatičnim rumenim jedrom. Kdo ima prav, pa je jasno.
motorist_mb
04. 11. 2019 12.11
+25
Lor. je samo zaradi poškodb slab na Hondi...z svojim razvijanjem motorja in brez poškodb bi bil blizu tirnicam ampak vseeno bi MM osvojil prvenstvo...bomo vidli drugo leto če ostane pri Hondi...za 2021 bi želel njega in MM-a na ducu definitivno...Dovi in Pet. pa vun ker nista vredna tov. ekipe...doktor mu na zadnji dirki pokazal kak se vozi ovinke ampak zaradi moči duca se skoz skriva Dovi!
morgimalo
04. 11. 2019 14.49
-23
Sedaj ste že prav patetični. Dovi je drugi najboljši v MotoGP karavani. Tudi Petrucci je pred Rossijem. Po kakšnem kriteriju sta tako nesposobna, da ju je potrebno vreči iz ekipe? Razen če je sedmo mesto boljše od petega? Še sreča, da navijači nimate (nimamo) besede pri sestavljanju ekip. Po takem bi vsi vozili moto3, razen vašega favorita. Sicer, sam sem videl dirko ravno nasprotno. Dovi je pokazal Rossiju, kako se pelje na Yamahini "testni stezi".
kajcenebinikolipoizkusil
04. 11. 2019 15.05
+28
Dovi je Mel samo srečo, da je dukati toliko hudo močnejši na ravnini, da se Rossiju zavetje ni nič pomagalo...
catgod
04. 11. 2019 15.10
-23
slaba sta... sploh PET. Tip je že v osnovi previsok in pretežek. Kako slaba sta ....se bo pa videlo 2020...... ni vec Stonerja.....ni več Lorenza ....ni nobenega sposobnega razvijalca .... večni inventar ducatija Pirro pa na testiranjih drajsa ducatija bolj kot ne samo zarad hobija, ker, če bi tip bil sposoben in po toliko prevoženih krogih bi pa skor lahko poznal v nulo motor...... z vsem posodobitvam motorja po poletnem premoru so brcnal v temo ...... Lestvica pa dejansko ni pravi pokazatelj kako dobra sta. Seštej osvojene točke do poletnega premora.... in naprej do danes ....in boš vidu kje in kako se je delala razlika do ostalih.
moto-gp
04. 11. 2019 19.28
-31
moto-gp
04. 11. 2019 19.30
-31
Bravo "morgi...". Kako lahko udrihajo po Doviju? Hallo?
catgod
04. 11. 2019 19.54
-32
motorist_mb
05. 11. 2019 07.43
-13
catgod
04. 11. 2019 11.59
-46
jezni cmirko.....buci buci....potrudi se bolj z minusi...potem pa dalje s terapijo....
catgod
04. 11. 2019 11.18
-39
No no Cal....tudi sam nisi glih biser na Hondi....in neka dodana vrednost.....naceloma so/ste vsi na Hondi razen MAR seveda .....v istem zosu. Svetla tocka se mi pa zdi ...da je Zarco.
Panamera4E
04. 11. 2019 10.52
-46
Tudi če bi Lorenzo ostal na Ducatiju, letošnja situacija kaže, da rdeči niso ravno konkurenčni. No, mogoče pa bi bil na Ducatiju narejenem točno po njegovem okusu, vseeno hiter. Tu pa mamo spet italijansko kuhinjo z Dovijem in zato dvomim, da bi Ducati stavil vse na Lorenza. Zanj je slabo tak ali tak. Še najboljše bi bilo ostati na Yamahi. Ampak kaj, ko pa ga je "ata" steral od tam...
catgod
04. 11. 2019 11.19
-55
Se strinjam. Ostati bi mogu na ducatiju in ga razvijat v svoji smeri......ampak glej...spet ga je lah steral stran
kajcenebinikolipoizkusil
04. 11. 2019 12.15
+56