MotoGP

Direktor Ducatija: Marquez ni pravi za nas!

Scarperia e San Piero, 06. 06. 2023 06.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

O šestkratnem prvaku motociklističnega razreda motoGP Marcu Marquezu se venomer veliko govori. Na zadnje govorice, ki so španskega dirkača povezovale s prestopom v daleč najboljše moštvo med motociklistično elito, Ducati, se je za angleški Sky odzval kar direktor italijanskega proizvajalca motociklov Claudio Domenicali, ki je hitro zavrnil govorice.

Marca Marqueza, ki se mu konec leta 2024 izteče pogodba s Hondo, so v zadnjem času nekateri povezovali z menjavo moštva. Eden izmed takšnih je tudi nekdanji Marquezov moštveni kolega Jorge Lorenzo, ki je pred kratkim dejal, da bi Ducati njegovemu rojaku lahko ponudil priložnost, da osvoji močno želeni sedmi naslov v elitnem razredu.

Vse dirke razreda motoGP si lahko v živo in za nazaj ogledate na VOYO!

A direktor Ducatija Claudio Domenicali je v nedavnem pogovoru za angleški Sky to možnost hitro zavrnil: "Takšne trditve so zanimive, ker ljudi spodbudijo k pogovoru, na primer v športnem baru se o tem lahko razvije lepa debata. A dejstvo je, da to ni poteza, o kateri razmišljamo."

Marc Marquez bo, kot kaže, kariero nadaljeval na Hondi.
Marc Marquez bo, kot kaže, kariero nadaljeval na Hondi. FOTO: AP

Domenicali, ki že prek 30 let dela pri Ducatiju, je o španskemu dirkaču Honde še dejal: "Marquez je izjemen talent, nikomur mu ni treba ničesar več dokazati."

"Imamo skupino dirkačev, ki smo jih razvili sami. Francesco Bagnaia je izjemen talent in mislim, da je še vedno podcenjen. Še vedno se mu zgodi kakšna napaka, ampak je v samem vrhu motociklizma. Če se mu ne bi pripetila napaka ali dve, bi se počasi že lahko pogovarjali o drugem naslovu prvaka," je prvega asa Ducatija opisal Domenicali in dodal: "Toda tu ni le Pecco, imamo tudi Eneo Bastianinija, Jorgeja Martina in veliko mladih dirkačev, ki jim zaupamo."

Francesco Bagnaia je že nekaj let prvo ime Ducatija.
Francesco Bagnaia je že nekaj let prvo ime Ducatija. FOTO: AP

In kaj je po Domenicalijevo ključ do uspeh Ducatija? "Ducati črpa moč iz načina dela z dirkači. Med nami vlada družinski duh, ki pripelje uspeh, in s tem načinom dela bomo nadaljevali."

Direktorjevo mnenje deli tudi šef italijanskega moštva Luigi Dall'Igna, ki je dejal: "Kot prvo mislim, da se Marc ne bi strinjal, da zamenja ekipo. On je zvezda in zvezde želijo, da se jih obravnava kot take. Po nekaj mesecih neaktivnosti je ob vrnitvi oddelal nekaj dobrih dirk s Hondo, zato bi počakal, preden bi rekel, da se bosta Marc in Honda po letu 2024 razšla. To se mi ne zdi očitno. Nasprotno verjamem, da obstajajo možnosti, da se spet dobro znajdeta skupaj. Mi pa smo zadovoljni z dirkači, ki jih trenutno imamo."

Luigi Dall'Igna
Luigi Dall'Igna FOTO: motogp.com

Zdaj 30-letni Marquez, ki se mu počasi iztekajo najboljša leta fizične pripravljenosti, naj bi bil nezadovoljen z nekonkurenčnostjo Honde, hkrati pa se v zadnjem času sooča s kopico poškodb. Sezono 2023 je po treh letih začel povsem brez poškodbe, a že na uvodni dirki sezone grdo padel in si poškodoval roko, zaradi česar je bil odsoten mesec in pol.

Španski dirkač je tako po zaslugi sobotnih sprint dirk v aktualni sezoni zbral vsega 12 točk in se nahaja šele na 19. mestu skupne razvrstitve. Priložnost za prvo dokončano dirko v sezoni in morebiti tudi prve stopničke (na klasični nedeljski dirki) letos, bo imel dirkač iz Cervere že konec tega tedna, ko bo na sporedu VN Italije, ki jo boste lahko kot vselej v živo gledali na Kanalu A in VOYO.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
VN Italije 2023
  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (119)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kekec_pokec
17. 06. 2023 08.59
Marc je že osvojil svoj zadnji naslov. To sem napisal že 2 leti nazaj in vedno bolj sem prepričan v to. Če bo imel idejo it stran od Honde gre lahko samo na slabše, to pa mislim, da mu ne bo v interesu. Kariero bo zaključil še bolj klavrno, kot pa jo je Vale in nikoli ne bo šampion njegovega kova
belidirkac
07. 06. 2023 21.37
+6
Dirkači v MotoGP so v službi ekip zato,ker so jih ekipe najele same ali v sodelovanju s sponzorji in ne na svojo željo,tudi,če ti je ime M.Marquez. Govorice o njegovem prestopu so samo špekulacije. Ducati ne pride v poštev,morda KTM,vprašanje,če bo pristal na netovarniški motocikel in za manjšo plačo,dvomim. Dorna je imela vizijo, šest proizvajalcev,dva tovarniška in dva satelitska motocikla,kar pomeni 24 dirkačev na gridu. Pa se je izšlo drugače. Ducati si lahko privošči 8 motociklov,kar nekaterim ni prav. V žal tragični sezoni 2011 je imela Honda šest motociklov na gridu,od tega tri tovarniške,pa se nihče ni pritoževal. Ne vemo,kako bo pripravljen Enea,ko se vrne. Morbidelli se po poškodbi 2021 ne uspe več sestaviti,njegov sedež pri Yamahi se maje.Bliža se Mugello. Zelo tehnična steza,kombinacija počasnih,hitrih ovinkov in dolge ravnine,na kateri je Rossi dosegel največ zmag in polov, leta 2022 pa Jorge Martin absolutni rekord v MotoGP: 363,6 km/h. Vodja Piero Taramasso in vsi pri Michelinu stikajo glave in iščejo pravo kombinacijo pnevmatik. Pa še zanimivost. Disney snema film "Elemental",kjer bo Bagnaia v italijanski različici posodil glas oblaku,ki mu je ime "Pecco". Simpatico.
Pagliaccio 46
07. 06. 2023 21.52
-14
Simpatično...Kalimero je pa svoj imidž posodil Rossiju
Jezdimir
07. 06. 2023 21.55
+12
Lažnivcu zopet žvižga skozi votlino...hehehe
Pagliaccio 46
08. 06. 2023 11.56
-9
Ne vem zakaj ni nikoli imel čelade v obliki lupine ? Verjetno mu moštvo ni dovolilo zaradi aerodinamike
Pagliaccio 46
07. 06. 2023 19.45
-14
V Sloveniji 9 otrok od 10-ih vprašanih starih med 8 in 10 let, ki so videli vsaj eno dirko MOTOGP ve, kdo je panoramc
Pagliaccio 46
07. 06. 2023 19.47
-11
Mlajši pa v glavnem na splošno vedo, da je Ducati rdeč, Marquez oranžen in Valentino Rossi bled
Night fly
07. 06. 2023 19.36
+15
Kalimeri ,,,vec ali manj sta ostala samo dva , potrudite se in napisite kaj "plavsibilnega" ,upam,da vam ta sposojena poslovenjena tujka ne bo povzrocala turbolenc v "mozganih".
Pagliaccio 46
07. 06. 2023 19.41
-14
blue_cat
07. 06. 2023 21.28
-13
Kolk je pa tarumenih?? 12.....ti patetik flajerjev in pa cmirč z 10im dodatnim uporabniskim....
Pagliaccio 46
07. 06. 2023 17.59
-12
Po obisku v Tavulli bomo podpisovali peticijo, ki bi Rossiju naknadno podarila časni 11. naslov , ki so mu ga ukradli zadnje leto pri Petronasu
Pagliaccio 46
07. 06. 2023 17.55
-13
Naš švicar ve , da CAStracija , ki je doletela Valentina Rossija nima veze s kastracijo...Zakaj bi nekaj jemali Valentinu Rossiju, česar itak ni imel ?
blue_cat
07. 06. 2023 21.29
-15
Pagliaccio 46
07. 06. 2023 21.49
-14
blue_cat
07. 06. 2023 15.02
-15
Neprecenljive so frustracije svicarja in njegovega wingmana....cmirca👌
Night fly
07. 06. 2023 14.39
+14
Marko markec zdaj sedi na motorju ,ki lahko poseze po zmagi . To je jasno kot beli dan ...................zal se Kalimeri po eni strani tega bojijo , ker ce bo imel s seboj kanglico ,bo to pomenilo ,da je dan za peskanje . Ce pa se bo odlocil za uporabo glave , zna tudi poseci po stopnicah . Honda je zdaj nared , vsaj njegova , ostali trije , pardon predvsem dva ex -Suzukija ,ki kolneta na veliko ,bodo probali narediti vse za dober rezultat , Naka namrec po dobri stari japonski navadi svojih delodajalcev ne blati javno . Ta Honda model 23 s Kalexom je narejena po volji Markota skace , ostalo bomo pa videli cez dan ali dva .
cbrman
07. 06. 2023 14.55
-13
Nimamo kaj videt dokler 1.Honda dirka med prvih pet ostale pa od 15 mesta naprej..Sicer pa upam ,da imaš prav in bodo za vikend vse 4 Honde med prvo deseterico .Upanje umre zadnje...
Night fly
07. 06. 2023 19.34
+13
Cbrman ,,,,sportno in clovesko gledano , spostujem vas komentar .!
Pagliaccio 46
07. 06. 2023 19.49
-11
Hvala v imenu Cbrmana... samo pohvala nekoga brez hrbtenice mu je še manjkala
blue_cat
07. 06. 2023 21.30
-12
Vemo pa kolk pomeni pohvala nekoga brez hrbtenice...ki javno napise, da bonsel z panoramcem vred v pokoj ..
Pagliaccio 46
07. 06. 2023 12.59
-17
Kdo ve kaj pomeni razaliacija , izraz , ki ga mnogi enačijo z manj znanim izrazom razlanitev ?
Pagliaccio 46
07. 06. 2023 12.59
-15
Kaktus-x
07. 06. 2023 13.28
+18
Dej si prosim dat preštet koleščke, stavim da jih ni dovolj ali pa si celo brez, tudi brez tistega ki te opomne da ne bi ka kal po dvorišču.
Pagliaccio 46
07. 06. 2023 12.52
-18
Firence se lahko ponašajo , da so rojstni kraj največjega italijanskega pesnika, tako kot se Brescia lahko pohvali z največjim italijanskim dirkačem.
Pagliaccio 46
07. 06. 2023 11.40
-20
Vsi ....dobesedno vsi slovenski navijači Valentina Rossija se bodo zopet odpravili na izlet z avtobusom na ogled jahte Sanlorenzo SX88 imenovana Tavullia III ...za ogled iz neposredne bližine bodo potrebne kopalke.
Kaktus-x
07. 06. 2023 11.57
+21
...med tem ko se bodo podrepniki še kar slinili pod njegovim plakatom.
Pagliaccio 46
07. 06. 2023 12.52
-17
Kaktus-x
07. 06. 2023 13.29
+17
Pagliaccio 46
07. 06. 2023 11.03
-21
In švicar je spet v letu 2015...pa se vprašajmo tako...švicar....bi lahko rekli , da (le) za vas CAS ni neodvisni tribunal za reševanje športnih sporov s sedežem v Švici , čeprav itak Rossijeva zlonamerna premnoga početja v bistvu nimajo ničesar iskati v nobenem športu ?
Pagliaccio 46
07. 06. 2023 10.52
-18
Ko glavni patron Ducatija javno izrece besede ,da MM ni prav dobrodosel ,je to klamorozna klofuta za švicarja ???....Taka kot je pajacu dal John Philip Jacob Elkann pri Ferrariju.... ali pa taka ki jo je bil deležen 2. najboljši italijanski dirkač vseh časov, ko se je pri Petronasu izvršila razaliacija panoramca?
The Dude
07. 06. 2023 12.31
+15
Pagliaccio 46
07. 06. 2023 12.47
-17
Ja...klamorozna...Kaj to pomeni ve le švicar... jo je pa dal v svojem komentarju nekoliko nižje, Mislim , da gre za une zadeve . 06.06.2023, 17:21:44 "..........pa se to ,ko glavni patron Ducatija javno izrece besede ,da MM ni prav dobrodosel ,je to klamorozna klofuta tako njemu ,posredno pa tudi Hondi . Amen ."
Pagliaccio 46
07. 06. 2023 10.46
-19
Direktor Ducatija: Marquez ni pravi za nas!😜 Seveda ni...Za Ducati je bil pravi le Valentino Rossi...to kar je on naredil Ducatiju je neponovljivo
Night fly
07. 06. 2023 10.15
+15
Kolikor vidim , sta Honda in Yamaha povzrocili malo preplaha ,ker omenjata moznost prenehanja sodelovanja v moto GP z 2026 . Obe firmi sta nezadovoljni z implementacijo in razvojem aerodinamike (paketov ) na splosno , jasno gre to predvsem na rovas Ducatija ,ki vse firme v elementu aerodimaike ze leta prekasa . Vsakdo od nas si glede tega misli svoje , toda dejstvo je ,da je Ducati pionir na podrocju oblikovanja in aerodinamicnih izboljsav (in drugih), ki jih je uvedel zadnje desetletje . Druge firme so tako morale poseci po "kopiranju" , ceprav je na drugi strani res ,da bi se morale same pobrigati za to ,da svoje konjicke opremijo z najboljsim kar je mogoce . Mislim ,da Honda in Yamaha nimata kaj prevec nergati . Honda je dosegala naslove ,Yamah ima naslov s Fabiom , vsi pa vemo ,da je lahko prvak samo eden ,ostali pa poberejo drobtine . V zadnjih sezonah imamo 3 razlicne prvake na razl.motorjih , torej je vse v redu . Jasno se pa zdaj postavlja vprasanje v Markezovi glavi ---kam naprej . V nekaj sezonah bi lahko dosegel vsaj se en naslov ,da pa doseze Rossija na 115 zmagah ,kar resnicno steje , je pa to samo imaginarij . Mogoce je pa to samo izsiljevanje obeh firm ,da vplivajo na politicno odlocitev FiM-a in nekako prizadenejo ustvarjalnost Ducatijevih mozakarjev . Bomo videli .
Pagliaccio 46
07. 06. 2023 11.07
-17
115 zmag ne bo dosegel...če jih Valentino ni 122 pa je tekmoval četrt stoletja...da kaj drugega sploh ne omenjam
Pagliaccio 46
07. 06. 2023 11.11
-13
Je pa res , da je MM osvojil vse elitne naslove , ko mu je bil nasprotnik Valentino Rossi...in obratno... tudi Valentino Rossi je osvojil vse elitne naslove, ko Marqueza ni bilo.
Kaktus-x
07. 06. 2023 11.53
+16
Je pa res da se je Rossi boril za prvaka ob enaki starosti kot se Podli Marc za 19 mesto.
Pagliaccio 46
07. 06. 2023 17.57
-9
Res....s tem da oba nista povsem zdrava...MM roka, VR paranoja
AVTOHTONsLOVEnc
06. 06. 2023 19.52
+15
Ducatija ne more vsak pajac vozit tako da MM takoj odpade!
Miha1999
06. 06. 2023 20.51
-19
Pagliaccio 46
07. 06. 2023 11.30
-15
Miha...prvi pajac, ki pa je vozil Ducati pa je definitivno Valentino Rossi
Kaktus-x
07. 06. 2023 11.54
+15
Med tem ko Podlemu pajacu nikoli ne bo dovoljeno sesti na Ducati.
cbrman
07. 06. 2023 15.11
-6
Ja ,no glede na to. , Da je Lorenzo z Ducatijem celo zmagoval ,na Hondi pa ni dosti manjkalo, do srečanja s ta najvišjim ,Markec z Ducatijem ne bi imel večjih problemov...Jasno pa je dokler Italijani na Ducatijih zmagujejo ni potrebe po Markezu na Italijanskih motorjih...Meni ,kot navijaču Japoncev ,Markeca mnogo raje vidim na Hondi,kot bi ga na zmagovalnem Ducatiju ..Pa makar do konca dirkanja kamikaze ostane na osmici...
Miha1999
06. 06. 2023 19.32
-19
No sedaj se je pa še Kaktus prebudil, lepo lepo, samo da se ne boste čez čas mogli posipat s pepelom. Saj razumem navijaštvo, tudi goreče navijaštvo, ampak tole je pa že malo izven okvirjev razuma. Vas moram pa pohvaliti, imate izreden spekter znanja tako iz motoroznanstva, kot iz psihologije. 👏👏👏
blue_cat
06. 06. 2023 21.42
-16
Kaktus-x
07. 06. 2023 09.01
+14
Mucek te zopet daje paranoja, najbrž gre za posledico straha.
blue_cat
07. 06. 2023 09.28
-15
Kaktus-x
07. 06. 2023 11.55
+14
Kaktus-x
06. 06. 2023 18.48
+16
Kaj komu še ni jasno??? Marc Marquez je na 19. mestu, za penzionistom Pedroso, ki je odpeljal le eno dirko, iz te pozicije lahko samo še leti skozi vrata motoGPja, kar si mimo grede tudi zasluži, kdor tega ne zastopi nima blage veze!
Callux
06. 06. 2023 18.40
+11
Zanimivo je tole debato spremljat, veliko različnih mnenj.. Niso samo pri Ducatiju tega mnenja, zelo podobno mnenje ima glede tega potencialnega prestopa trenutno tudi KTM, ki ima tudi svoje načrte, pa se ve da pri obeh proizvajalcih denar niti približno ni problem.. Na tej točki sem osebno precej bolj mnenja, da bo Marc enostavno ostal tam kjer je, Honda pa se bo počasi res morala prebuditi in narediti stvari tako kot je prav..
Tenma
06. 06. 2023 17.38
-17
Dukati ima čito drugo politiko kot Honda, tudi nima denarja da bi si lahko Markeca privoščili :D
Jezdimir
06. 06. 2023 18.27
+18
Hahaha, če bi bilo potrebno bi Ducati plačal dvojno ceno samo da se mu Kilavi ne približa...le kdo bi si želel škodljivca nesposobnega v moštvu...hehehe