MotoGP

Marc Marquez najhitrejši na drugem treningu

Austin, 10. 04. 2015 18.56 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Svetovna motociklistična elita serije motoGP se mudi v ameriškem Austinu, kjer bo v nedeljo na sporedu dirka za Veliko nagrado Amerik. Na drugem prostem treningu razreda motoGP je bil najhitrejši svetovni prvak Marc Marquez pred Calom Crutchlowom.

Marc Marquez
Marc Marquez FOTO: Honda

Drugega treninga ni motil dež. Dirkači so lahko tako nekoliko bolj privijali svoje motocikle in na dirkališču, ki najbolj ustreza Hondi, je svojo ’prednost’ pred konkurenti uvodoma izkoriščal svetovni prvak Marc Marquez. S časom 2.17:053 je bil dolgo najhitrejši, nato pa je 18 minut pred koncem drugega prostega treninga zablestel Hector Barbera in se zavihtel na vrh. A ne za dolgo. Z izboljšanjem pogojev na stezi so namreč dirkači iz minute v minuto skrbeli za spremembo na vrhu, Aleix Espargaro se je uspel, kot prvi spustiti pod mejo 2.10:00 in s časom 2.09:434, trinajst minut pred zaključkom drugega treninga vodil.

V zaključku treninga so bile razmere že blizu popolnim, časi so bili zelo dobri, najboljši dirkači z Marquezom in Valentinom Rossijem na čelu so čakali na priložnost za hiter krog. Tako je bil še šest minut pred koncem drugega treninga z 2.05:840 na vrhu Pol Espargaro, ki se mu je uspel španski svetovni prvak približati, Cal Crutchlow pa ga je, kot prvi prehitel. A hitrih krogov s tem še ni bilo konec. Za to je poskrbel Marquez, ki je odpeljal 2.05:390 in tri minute pred koncem z zanimanjem spremljal konkurente.

Prehiteti ga je uspel Andrea Iannone, a le za kratek čas, sa je Marquez s časom 2.04.835 poskrbel za veselje med pristaši Honde in najboljši čas drugega treninga.

Andrea Dovizioso
Andrea Dovizioso FOTO: Reuters

Doviju prvi trening
Svetovna motociklistična elita razreda motoGP se je iz Katarja preselila v Združene države Amerike, kjer jih čaka druga preizkušnja letošnje sezone. Obenem pa svetovnega prvaka Marca Marqueza (Honda) čaka prvi popravni izpit za neuspeh v Losailu. Dirkališče v Austinu mu je zelo pri srcu, napovedal je, da komaj čaka vrhunsko uvrstitev s čimer bi pozabil na dogodke iz VN Katarja.In očitno je za drugo dirko izjemno motiviran, kar velja tudi za vse člane njegove ekipe. Na uvodnem treningu je bil namreč dolgo najhitrejši, s časom 2.19:864, v zadnjem hitrem krogu pa je Španca za slabe pol sekunde prehitel Andrea Dovizioso (2.19:402). Ob tem dodajmo, da je dirkačem delo oteževalo močno deževje, zaradi česar so bili prireditelji na začetku treninga primorani le tega prekiniti.

Tretji čas je postavil Scott Redding (Marc VDS), medtem, ko je imel Valentino Rossi četrti dosežek uvodnega prostega treninga.

izidi:

drugi prosti trening
1. Marc Marquez (Špa/Honda) 2.04:835
2. Cal Crutchlow (VBr/LCR Honda) + 0.327
3. Andrea Iannone (Ita/Ducati) + 0.355
4. Aleix Espargaro (Špa/Suzuki) + 0.729
5. Andrea Dovizioso (Ita/Ducati) + 0.811
6. Valentino Rossi (Ita/Yamaha) + 0.856
7. Pol Espargaro (Špa/Tech 3 Yamaha) + 1.005
8. Stefan Bradl (Nem/Yamaha) + 1.155
9. Yonny Hernandez (Kol/Pramac Ducati) + 1.257
10. Bradley Smith (VBr/Tech 3 Yamaha) + 1.299

prvi prosti trening
1. Andrea Dovizioso (Ita/Ducati) 2'19.864
2. Marc Marquez (Špa/Honda) + 0.462
3. Scott Redding (VBr/Marc VDS) + 1.085
4. Valentino Rossi (Ita/Yamaha) + 1.191
5. Danilo Petrucci (Ita/Pramac Ducati) + 1.263
6. Bradley Smith (VBr/Tech 3 Yamaha) + 1.549
7. Pol Espargaro (Špa/Tech 3 Yamaha) + 1.581
8. Cal Crutchlow (VBr/LCR Honda) + 1.898
9. Jorge Lorenzo (Špa/Yamaha) + 2.084
10. Yonny Hernandez (Kol/Pramac Ducati) + 2.223

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (81)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

mzurry
11. 04. 2015 18.03
+2
Bronhitis je cez noc izginil.....medicina napreduje yamaha ni bila se tako blizu hondi v austinu
Cambi7
11. 04. 2015 17.13
+2
Callux, a se ti da toliko razpravljati?? Jutri je.., dirka in danes lepo vreme. Izkoristi, če lahko,
Callux
11. 04. 2015 17.15
+1
po pravici se mi ne da preveč, ker sem že ugotovil da se določene enostavne stvari ne da dopovedati določenim stvarem... lepo vreme sem pa danes že kar precej izkoristil, imam pa ga še malo :)
Cambi7
11. 04. 2015 15.05
-1
Rossi 1-vi, Marco-2, ( ali obratno)Ducati- bu, eden izmed. obeh. :-))))
Callux
11. 04. 2015 12.27
+4
preden kdo vpraša zakaj je ta vikend samo Cal dobil nov okvir in sedež, Scott pa ne... pri HRC so pojasnili, da je Cal dobil nov okvir prej, ker je skoraj enako velik kot Dani in Marc, pri Scottu pa je razlika približno 15 centimetrov in rabijo več časa za izdelavo novih komponent, tako da bo nov okvir dobil v Jerezu... Rossi je kot kaže uspel rešiti težave z oprijemom zadnje gume v dežju.. večina Open Hond pa rabi še ogromno dela na elektroniki, kajti kot kaže slednja ne dohaja močnejšega motorja oz je preveč enostavno naravnana, da bi se lahko kosala z precej več moči...
Logitechh
11. 04. 2015 16.35
-2
Reddingu lahko dajo vse možno, pa se bo še vedno boril z Vinalesom, Barbero, Bradlom, Haydnom za 13. mesto. Da ne govorim kakšne motocikle vozijo našteti... Marquez, Iannone, Pol Espargaro, Smith, Bradl (njegovi največji konkurenti že iz moto2 razreda) so že v svoji prvi sezoni med moto gp elito pokazali precej več kot Redding v svoji drugi sezoni moto gp razreda. V moto2 pa smo tudi vidli, kakšna je bila situacija. Jaz bi recimo Reddinga zamenjal z Vinalesom. Še Jack Miller, ki je prišel iz moto 3 razreda, bi se hitreje prilagodil na to odlično Hondo.
Callux
11. 04. 2015 16.47
+1
Miller ima glavnega tehnika, ki je bil vodja Open programa in o motorju ve vse, kar se vedeti da... Bradl je prišel v moštvo in dobil tehnika, ki je Hondo poznal zelo dobro, pa z njo ni naredil skoraj nič... Scott za razliko od obeh nima teh ugodnosti, saj je cela ekipa okoli njega nova!! to prvo leto mu ne koristi prav nič, razen znanja o gumah, pa še te so letos precej drugačne zanj kot so bile lani... težko se boriš za kaj več kot za 13.mesto, če imaš neizkušeno ekipo in goro težav... ogromen napredek se je že videl včeraj, tako kot se bo tudi v nadaljevanju sezone.. praviš da so pokazali precej več že v prvi sezoni.. glede na to kako nekonkurenčen motor je imel Scott lani, je na njem delal čudeže določene dirke... in verjemi mi, da je hitrejši od Pola, Brada, Stefana in Andree... če ne bi bila odločitev o dirkačih prepuščena direktorjem pri Ducatiju ko so izbirali med Andreo in Scottom, bi sedež dobil Scott, ki je bil precej hitrejši od Iannoneja...
Logitechh
11. 04. 2015 16.53
-2
Ima pa zato Vinales uber tehnika. Pa je celo v katarju vozil brez sistema proti zdrsu kolesa in ga držal brez težav. Skoraj pihnil po ravnini pred ciljno črto. In še Suzuki vozi. Tehnika bi si lahko sam pripeljal. Želel je Gabarinija, pa se ta ni odločil. Recimo na voljo je bil bivši tehnik Pedrose in še marsikdo. Tudi Rossi je pripeljal tehnika, ki še sploh ni deloval v moto gp razredu pred tem. Marquez je tudi iz moto2 razreda pripeljal tehnika brez izkušenj v moto gp razredu. Pa še kdo bi se našel. Na tako odličnem motorju kot ga ima na voljo, bi moral biti med najboljšimi. kar se tiče znanja ekipe, tam so mehaniki ki imajo znanje, določeni inžinerji pa so tudi iz HRC-ja. Ima podporo. Ja in še dobro da so se takrat direktorji odločli za PRECEJ boljšega Iannoneja, ker drugače bi bla tema. Zadeli so v polno in jim ni bilo žal. in že to da v moto2 razredu zapraviš tako prednost, moraš biti res velik talent. Pol se je po živčnih prvih tekmah in napakah vrnil v slogu in odpihnil konkurenta ter osvojil naslov sv. prvaka. In tudi v moto gp razredu se je izredno hitro privadil na motocikel.
Callux
11. 04. 2015 16.58
+2
Gabbarini bi delal s Scottom, vendar so pri HRC določili, da bo njegov varovanec Jack... edini problem, ki ga je Vinales imel, je ta problem z elektroniko... kar je precej malo, če jih primerjaš z težavami ki jih je imel Scott, ki je bil vsak ovinek od začetka do konca dirke na meji padca, tako hude težave je imel... še zmeraj ne vem kako lahko pričakuješ, da bo takoj med najhitrejšimi, če se je celotnega procesa dirkanja moral naučiti od začetka, saj nobena tehnika od lani ne bi delovala...
Logitechh
11. 04. 2015 17.03
-2
Torej težave s prekomerno obrabo zadnje gume? Kaj so pa na treningih delali? Štirje prosti treningi, kvalifikacije in še warm-up je imel na voljo. Očitno je s svojim stilom dirkanja pregrob do gum. Na pram drugim prišlekom iz moto2 razreda v zadnjih sezonah ima največ težav pri prehodu v moto gp razred. Iannone je boljše vozil v poltovarniškem moštvo Ducatija kot Redding na skoraj popolnoma tovarniški Hondi. Če nebi ekipa VDS dobila to Hondo, Reddinga tu nebi blo. Veze iz moto2 razreda, ko je še vozil za to ekipo, so ga rešle da je tu dobil sedež. Drugače bi zdaj vozil namesto Petruccija/Hernandeza na Ducatiju. Ali pa namesto Barbere. pa še prva dva sta daleč pred njim, na starih verzijah ducatijev. Glede procesa učenja... Ima za seboj vsaj sezono dirkanja v moto gp. Pa četudi na motociklu open razreda. Še vedno boljše, kot pa direkten prihod v moto gp razred iz moto2 ali pa celo iz moto3 razreda, ko se moraš popolnoma privadit na nov motocikel. In zgoraj naštetim dirkačem je to uspelo mnogo hitreje, pa so tudi šli čez vse te procese.
Callux
11. 04. 2015 17.06
+2
Scottova največja težava je bila sprememba v razmerah, je pa precej bolj nežen do gum kot je bil na začetku v moto2, ko je gumo dobesedno ubil po nekaj krogih... glede na to, da ni imel dobre baze za nastavitve si slučajno pričakoval kaj drugega kot težave na začetku... še v moštvu so dejali, da boljše rezultate pričakujejo v drugi polovici sezone, ko bo ekipa imela več izkušenj.. pa sta res?? jaz trenutno vidim nekaj drugega, popolnoma obratno sliko... da je dobil to Hondo niso bile veze z moštvom, saj bi jo imel tudi če bi ga preselili v kakšno drugo moštvo, saj so tako določili pri HRC... o tem vem zelo veliko, tako da ti kakršen koli poskus napisati kaj kar ne drži, ne bo uspel...
Logitechh
11. 04. 2015 17.15
-2
Ne moreš se ti na tem motociklu borit z Vinalesom no, ki je poleg tega vozil brez sistema proti zdrsu kolesa. Pa tudi Suzuki je novinec. Pa še prva sezona za Vinalesa. Vinales tako in tako velja za precej večjega supertalenta in Honda ter Yamaha ne bosta čakali na rezultate. Morda se že naslednjo sezono kaj spremeni v ekipah Tech3 in VDS.
Callux
11. 04. 2015 17.18
+2
Vinales ima 3-letno pogodbo, tako da se ne bo spremenilo popolnoma nič... pri Tech3 je na odstrelu Brad, MarcVDS pa tudi ne bo spreminjal dirkača, saj ima Scott 2-letno pogodbo... ne boš verjel, tudi Scott velja za zelo dobrega talenta, vendar nima ustrezne podpore iz svoje države, ki je tudi zelo pomembna...
grunger81
11. 04. 2015 11.18
+1
Evo, Lorenzo ima bronhitis, piše na uradni strani... Je mogoče to spet samo izgovor? Ker komarjev na dirki ne bo če bo dež ;)
Callux
11. 04. 2015 11.46
+0
glede na to, da je to že včeraj potrdil tudi vodja njegove ekipe Forcada in da je zaradi tega Jorge zadnje nekaj dni reden gost Clinice Mobile, to ni izgovor...
grunger81
11. 04. 2015 11.53
+2
Ah.. potem pa smola pač... Ga bodo našopali z antibiotiki pa bo
Callux
11. 04. 2015 12.22
+0
škoda ja, zanj še večja ker z dežjem nista ravno prijatelja... pričakuje pa da bo danes situacija precej boljša kot je bila včeraj
Cambi7
11. 04. 2015 09.50
+3
Na odru bo, itak, Honda,Yamaha in Ducati. Vrstnega reda in imen je brez veze napovedovati. Vsi so dobri!!!!!!!!!
Callux
11. 04. 2015 10.01
+1
glede na to da bo dež, lahko preseneti tudi Suzuki... še Bautista se je peljal kar dobro v danih razmerah
Cambi7
11. 04. 2015 10.59
+3
Še to! Grobnik, leta 1984 ali.,. 3, ne vem točno, sta se pred dirko demonstrativno dajala s F-1 Keke Rosberg in Agostini s 500 ccm. Keke je bil hitrješi! Nepozabno doživetje!! F1 gre nazaj, MGP ogromno naprej
mzurry
11. 04. 2015 07.35
+6
Lani komarji letos bronhitis....drugo leto hmmmm modrostni zob??!
Kosmatinc
11. 04. 2015 19.33
+1
pridnaov?ka
11. 04. 2015 05.31
-31
jorgeju jamaha sabotira opremo,ker je veliko hitrejši od 46,ki se bolje prodaja,po domače,zna lesti v tazadnjo...
bobcat 442
11. 04. 2015 06.32
+4
mzurry
11. 04. 2015 07.36
+0
pridnaov?ka
11. 04. 2015 07.59
-10
rossi eden in edini,ki je še po poroki samski
ZDA
11. 04. 2015 08.18
+3
mzurry
11. 04. 2015 08.48
Ti pa en in edini ki si vceraj po progi skakal ....
KravaMlekarica
10. 04. 2015 23.33
-2
Jorgeja se ne sme nikoli odpisat! Pa če ima za seboj zelo slabe treninge. Že v kvalifikacijah potem blesti (tradicionalno se v finalnem delu kvalifikacij prebije čisto naprej in prvi prične postavljat izjemne čase), na dirkah pa tak in tak med glavnimi favoriti. Gre za najboljšega štarterja v karavani moto gp v zadnjih sezonah. Recimo iz druge, tudi tretje štartne vrste s eje sposoben do prvega ovinka prebit v vodstvo. Race-pace je na izredno visokem nivoju kot je bil že v Katarju in tudi tu nebi smel predstavljat problemov. Na koncu v katarju žal velika smola z vizirjem, ki mu je najbrž odvzela zmago. Zagotovo pa stopničke. Škoda, ker bi mu privoščili zmago. Tudi obraba gum v primeru suhe dirke pri njem nebi smela predstavljat težav. Gre za dirkača ki s svojim stilom dirkanja ne obrablja prekomerno gum. V primeru dežja pa tudi lahko drži stik z najboljšimi in potem napade zmago. VAMOS El Maestro #99!
Callux
10. 04. 2015 23.37
+10
če bo dež, za kar je velika verjetnost da bo, je pečen in ne bo niti blizu stopničk... ker za dež rabiš veliko mero samozavesti in zaupanja v motor, česar Jorge trenutno nima..
KravaMlekarica
10. 04. 2015 23.41
-11
S teboj se ne strinjam in zavračam tvoje trditve! Še enkrat ti in vam rečem- Jorgeja enostavno NE SMEŠ odpisat! Pa če je še kako slab na treningih, pa če je mokro ali suho, Jorge bo v špici takrat, ko je to najbolj pomembno - v dirki.
Callux
10. 04. 2015 23.44
+9
ni problema, to je tvoje mnenje, katerega spoštujem... vendar ta del o dežju trdi kot pribit.. že če ga samo pogledaš, lahko vidiš kako mu je neprijetno voziti v takih razmerah od nesreče v Assnu... še ko je imel možnost testirati v dežju v Valencii, je raje ostal v garaži kot da bi se podal na progo in vsaj poizkušal dobiti nazaj izgubljeno samozavest... iz tega lahko sklepaš, da je Jorge pečen, če bo dež.. pa če ti je to všeč ali ne..
KravaMlekarica
10. 04. 2015 23.46
-2
Callux
10. 04. 2015 23.47
+5
bolj sreča s predvidevanjem kot kaj drugega... ker sta bila tako Cal kot Aleix takrat hitrejša od njega v danih razmerah, vendar je imel Jorge preveliko prednost, da bi ga lahko ujela
KravaMlekarica
10. 04. 2015 23.50
-2
Preveliko prednost? Ja kje sta pa pred tem bila? Jorge je narekoval visok tempo in se oddaljil. Na koncu pa sta nekaj poskušala, tvegala, Jorge pa se v miru pripeljal do zmage v deževni Aragoniji.
1011101
10. 04. 2015 23.50
-1
To kar ti pišeš da je najboljši štarter to žal ni več res. Odkar je Bridgestone spremenil gume še v letu 2012 ni več Lorenza ki je znal v prvem krogu privoziti 1s prednosti :) Stoner tudi ni maral novih gum, ki so se takoj ogrele in s tem so spremenili zasnovo gume, recmo stare gume so bile notranja zmes trda, zunanja mehka. Potem v letu 2012 se mi zdi so naredili novo gumo da se ogreje že v 1. krogu in to so naredili da je zmes noter mehka, zunaj pa trša glih obratno kot so bile prejšnje gume :) Rossi je rekel da v času Sto/Lor prevlade mu je bil dolgčas dirkat ker sta oba v parih krogih pobegnila za 5 sekund. Nasprotno temu je pa dejal, da z prihodom Marqueza je pa obratno. Bolj napete dirke ker nobeden ne pobegne na začetku, razen par izjem ko se je Maq odpeljal.
KravaMlekarica
10. 04. 2015 23.53
+2
Jorge se v zadnjih sezonah redno kot prvi pripelje v prvi ovinek. Marquez npr. kar nekaj izgubi.
Callux
10. 04. 2015 23.53
+4
v 5 krogih sta mu vzela več kot 10 sekund prednosti... ker pa je šel nekaj krogov pred njima v bokse na menjavo, pa je imel tako veliko prednost... in ja Jorge ima zelo malo možnosti, saj mu tale vikend močno nagaja tudi bronhitis... potrjeno s strani Ramona Forcade.. edina prednost ki jo ima Jorge proti Marcu je štart, kjer je Marquez eden od slabših..
KravaMlekarica
10. 04. 2015 23.55
-2
V zadnjih petih krogih sta vozla hitreje. Pa še vedno Jorge v cilju 10 sekund pred obema. Upočasnil je na koncu, pa kaj. Pike so pike. Suverena zmaga v dežju takrat za El Maestra z 10s prednostjo. Smola Jorgeja se nadaljuje. zdaj še bronhitis. Spet sreča za ostale.
Callux
10. 04. 2015 23.58
+6
ti temu, da sta vozila na krog tudi več kot 2 sekundi hitreje praviš upočasnjevanje?? tale tvoj El Maestro je sicer dober dirkač, vendar ima čedalje več pomanjkljivosti... strah pred dežjem, enodimenzionalen slog vožnje, zaradi česar ne uspe iz gum potegniti maksimuma, psihično šibek pa še kaj bi se našlo
KravaMlekarica
11. 04. 2015 00.00
-2
... pa vseeno 10s prednosti. Pa tak psihično šibek baje, pa gume, enodimenzionalen itd. Pa kljub temu zmagal! Še tolko večji aplavz za Jorgeja, da jih je kljub temu deklasiral!
Callux
11. 04. 2015 00.01
+3
odločilno prednost si je pripeljal v času, ko je steza še bila suha... ko je bila mokra, se je lahko samo svoji prednosti zahvalil, ker drugače bi bil drugačen rezultat.. in vsak ki se spozna na MotoGP ti po povedal isto, da Jorge mora spremeniti stil vožnje, saj 250 corner speed stil že dolgo ne učinkuje tako kot bi moral...
KravaMlekarica
11. 04. 2015 00.03
-1
Tak hudo prednost pa spet ni imel do dežja. Pa zavajaš s podatki! V zadnjih treh krogih je bil jorge NAJHITREJŠI na stezi (21, 22. in 23. krogu)! V dežju ja! Sem šel gledat čase na krog. V 21. krogu je bil desetinko hitrejši od Marqueza, ki je bil takrat že v ozadju, 9 desetink hitrejši od CRU. V 22. krogu 1,5s hitrejši od CRU. še v 21. krogu so bil za njim konkurentje 4 sekunde , v zadnjem 23 krogu pa že 10 sekund. Takrat je Jorge divjal po mokri stezi.
1011101
11. 04. 2015 00.05
+4
Callux ne moreš ti navijača prepričat xD. Nisem proti Lor ampak njegov čas je minil, ne prilagaja se spremembam in k temu prištej še močnejše tekmece. Moje mnenje je da bo Rossi prej prvak kot Lor..oglej si stil vožnje Lor in Ross iz leta 2009 in pa danes pa ti bo jasno.
lioon
11. 04. 2015 00.08
+6
1011101 Nista bila sto/lor kriva, če ostali niso moral sledit tempu....tudi v zlatih časih Rossija se je to dogajalo....pa njemu takrat seveda ni bilo dolgčas lol...še zdej se spomnim, ko je s Hondo v dežju padel, nadoknadil zaostanek in na koncu zmagal. Odkar so spremenili gume v l.2012 se je Stoner prvi pritoževal, ker so bile dejansko slabe. Takrat so ga vsi popljuval... Ko se je nad novimi gumami začel pritoževat Rossi je bilo pa kar naenkrat vse ok - to je tudi sam priznal, da se takrat z gumami ni kaj pretirano ukvarjal, ker je imel sam Ducati miljon problemov (to izjavo lahko pogooglas) :) Prihod Marqueza nima nobene veze s tem da so vsi bolj skupaj.... kvečjemu so za to krivi inženirji, nova pravila itd....Dejansko pa je bil Stoner s svojim stilom vožnje takrat neulovljiv - mnogi so ga hotl kopirat pa jim ni ratal...tudi s komolcem je drgnil po tleh mnogo prej kot Čmarquez.
Callux
11. 04. 2015 00.08
+2
1011101 saj ga ne poizkušam prepričati, ker premočno verjame v to, kar verjame... samo želim mu dopovedati na prijazen način, da Lorenzo že najmanj 2 leti ni tak El Maestro, kot ga vidijo njegovi navijači... je bolj senca samega sebe, je bil tudi že precej boljši kot je trenutno.. zato mora določene spremembe opraviti v načinu svoje vožnje da bo spet blizu temu nivoju
lioon
11. 04. 2015 00.14
+0
Res pa je, da so kot po tekočem traku začel vsi spreminjat stil vožnje odkar jih je Marquez v rookie sezoni odpihnil. Se mi zdi, da je zelo dobro prenesel slog iz Moto2 v MotoGP...vstope v ovinke ima identične...se strinjam z izjavo o prilagajnaju...Lorenzo se kot klop drži starega sloga Rossija. To na žalost danes ne bo prineslo naslova sv. prvaka.
nnee
11. 04. 2015 00.17
-1
Ja ima napake Lorenzo, vendar tudi nekaj smole. Njegova želja, nepopustlivot je večja kot pa te slabosti. Samozavest bo dobil nazaj samo da zmaga kaksno dirko! Ko se bo speči lev prebudi bo pokalo. Vseno se zavedam konkurence Rosi in Marq, ostali si bodo delili nižja mesta.
1011101
11. 04. 2015 00.19
+0
Ja ko je meu Sto hude slide ni noben skaku v zrak. Ko je pa Maq začel zmagovat so pa vsi začeli spreminjat stil vožnje ja in začeli montirat ščitnike na komolce :)
lioon
10. 04. 2015 22.41
+2
A ni mel komar spet probleme z vizirjem/čelado al s šipco na motorju? Najboljš da v nedeljo za na dirko uzame marelo, če bo preveč deževalo....Crutchlow pa Iannone zgledata dobro :D Honde najhitrejše po ravnini...Hiroshi pa odlično 16. mesto. Nisem pristaš deževnih dirk ampak res upam, da bo naliv v nedeljo :)
Callux
10. 04. 2015 22.45
+2
Jorge verjetno še zmeraj ima prisoten strah pred dežjem, kar ni dobro, če bo v nedeljo res dež, kar kaže da bo... poleg Cala in Andree zgledajo dobro tudi oba Pramaca, Aleix, Scott. Bradl, Miller pa še kdo bi se našel... Aoyama pa ni presenečenje, sem pričakoval da bo nižje...
1011101
10. 04. 2015 22.46
-1
Težavo je imel z zaklepnim mehanizmom na čeladi baje..
Callux
10. 04. 2015 22.47
+1
že spet čelada?? a se mu res dogaja to, da mu Korejci ne znajo pravilno čelade sestavit... zadnji čas, da zamenja znamko
lioon
10. 04. 2015 22.49
+0
A matice na škornju je imel dobro privite? Meh...res ima kreativne izgovore :D Callux ja res je, Redding se je dobro peljal po mokrem :)
1011101
10. 04. 2015 22.50
+1
:P to je moja uradna razlaga ja po tem kar sem videl. Čakam na izjavo Lor.
Callux
10. 04. 2015 22.52
+1
Scott se je tudi po suhem peljal precej bolje kot v Katarju, če bo pa dež, bo pa izjemno nevaren po mojem mnenju... kot kaže je našel nekaj na ogrevanju pred dirko v Katarju, kar je precej izboljšalo njegovo osnovo za nastavitve.. Jorge pa rabi psihoterapevta, če drugače ne bo šlo
1011101
10. 04. 2015 22.58
+1
Sej ga že ima, ali pač ne? ima nekega strokovnjaka samo ne vem iz katerga področja, to se spomnim da je reku ang. komentator nekaj časa nazaj.
Callux
10. 04. 2015 23.00
+1
to pa res ne bi vedel... če ga ima, ga ne uporablja dovolj, ker tole njegovo nelagodje ob dežju je že kar malo zoprno za opazovat
1011101
10. 04. 2015 23.03
+1
To sem tud vidu da mu ni blo do vožnje danes, večja težava za njega je Maq, ker je njega in vse ostale demoraliziru v dveh letih dominacije, nisem si to zmislu .)
Callux
10. 04. 2015 23.05
+2
to kaže, da ni ravo psihično trdna oseba, pa čeprav sam pravi da je... samo kako pa je Sam v Moto2 poletel na koncu treninga... je čudež da si ni kaj polomil..
1011101
10. 04. 2015 22.09
-2
Če bo jutri deževalo kot je napovedano bodo v tem vrstem redu štartali v nedeljo.
Callux
10. 04. 2015 22.12
+2
v takem ravno ne, bo pa že odločeno pred FP3 kdo gre v Q1 in kdo v Q2..
1011101
10. 04. 2015 22.16
-2
? popravi me če pišem narobe ampak, a ni recimo jutri bo deževalo in bodo fp2 časi hitrejši in zato bo tak štartni red.
Callux
10. 04. 2015 22.18
+1
določenih bo samo prvih 10, ki bodo šli direktno v Q2, to pa je vse... na kvalifikacije časi iz prostih treningov nimajo vpliva
Callux
10. 04. 2015 22.21
+1
ni problema... tudi jaz sem se prvo leto tega sistema precej lovil in velikokrat nisem vedel kaj in kako.. :D če bo dež potem ja... ne bo preveč vesel
1011101
10. 04. 2015 22.24
+0
Ne vem Lor mi je čudno zgledu danes :P komaj čakam izjavo kak se bo boril v Q1 ^^
Callux
10. 04. 2015 22.29
+1
tudi meni, sploh zjutraj ko je bil daleč od sproščenega... me prav zanima kaj ga je motilo danes
1011101
10. 04. 2015 22.31
+1
Vidu sem kak je z težavo zapeu čelado, mogoče to hahhah .)
Callux
10. 04. 2015 22.32
+1
mogoče, vendar je verjetno zjutraj bila prisotna psiha, za popoldan pa še ne najdem vzroka...
1011101
10. 04. 2015 22.38
+1
Sej tut Maq je bil čist normalen ko je bil v boxu, bil je celo tak kot takrat pred dirko, brez forsiranega smeha. Ne uzet zdej to za besedo, ima tudi iskreno veselje samo ne 24/7. Men je bil danes kul.
Callux
10. 04. 2015 22.41
+1
vem kaj misliš... kot psiho sem mislil, da je pri Jorgeju še zmeraj prisoten strah pred dežjem in spremenljivimi razmerami, ki so bile večino FP2, dokler se ni proga do konca posušila
1011101
10. 04. 2015 22.48
+1
Callux
10. 04. 2015 22.50
+2
ta padec mora spraviti iz glave ven... mora postati kot oba dvojčka Lowes, ki ju prav noben padec ne vrže iz tira... ravno obratno, v takem primeru poizkušata naslednjič še bolj agresivno.. :D
LegvanM
10. 04. 2015 23.40
+4
Če bo deževalo zna bit rossi tudi na vrhu.
Callux
10. 04. 2015 23.50
+0
Aleix bi tudi lahko presenetil... če bo zadnja guma zdržala
TRUMPP
10. 04. 2015 19.43
+1
A ni trening nekaj čez 20 uro. Tako piše na Voyo...ali spet zavajajo?
Callux
10. 04. 2015 19.45
+2
ne zavajajo, FP2 za moto3 se začne 20:20, če ne bo spet kakšnih težav
Callux
10. 04. 2015 19.07
+10
hitrost GP15 v dežju ni presenečenje... zelo pozitivno presenečenje je čas Reddinga, čeprav je bilo to do neke mere pričakovano, saj se ponavadi zelo dobro znajde v dežju... in ne nastopa za Tech 3, ampak za Marc VDS Hondo... še bolj me je presenetilo, da je v povprečju razvil najvišjo hitrost po ravnini, kar se ne dogaja pogosto!!
bandit1
10. 04. 2015 19.05
+14
Razmočena je lahko kros proga, še bolj pa sosedova njiva ne pa asfalt. Uporabite nekaj iz slovarja ali pa iz kmetške logike. Halooo
1011101
10. 04. 2015 19.30
+3
Razmočen je bil samo pes ki je več kot 10 minut imel privat stezo, vsi junaki so se mu morali umaknit .)
pridnaov?ka
10. 04. 2015 21.13
-3