MotoGP

Ezpeleta se brani: Večina ni želela dirkati, asfalt pa ni takšen kot na avtocesti

Silverstone, 28. 08. 2018 10.54 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Izvršni direktor Dorne Carmelo Ezpeleta ne dvomi, da je skupaj s sodelavci in dirkači v nedeljo sprejel pravilno odločitev in odpovedal vse dirke za VN Velike Britanije v Silverstonu. Vse od prihoda Dorne leta 1992 motociklistični konec tedna ni ostal brez dirke za veliko nagrado, a na Otoku, tako Ezpeleta, druge izbire ni bilo.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Odpovedali dirko v Silverstonu
    03:58
    Iz 24UR: Odpovedali dirko v Silverstonu
  • Za ciljno črto: VN Velike Britanije
    13:02
    Za ciljno črto: VN Velike Britanije

"Res je, da je žalostno, da. Res pa je tudi, da smo poskušali v vseh pogledih izpeljati dirko," je v pogovoru za dnevnik AS povedal Carmelo Ezpeleta, ki je bil skupaj z Dorno na precejšnjem udaru kritik zaradi nedeljskega dogajanja pred dirkami za VN Velike Britanije.

VN Španije Angel Nieto

Dirke so po številnih spremembah urnika na koncu odpovedali, sprva so sicer želeli speljati preizkušnjo motoGP in nato dirki obeh šibkejših razredov, a so navijači na koncu ostali brez vseh treh. Ezpeleta si je zaželel, da bi navijačem organizatorji povrnili vsaj del denarja, ki so ga namenili za vstopnice oziroma da bi jim v naslednji sezoni omogočili prost vstop.

Nerazumljiva želja večine ekip
"Raje vidim, da odpovemo veliko nagrado, kot da bi moral nato obžalovati nesrečoŽe v soboto smo videli, kaj se dogaja, predvidevali smo, kakšno bi lahko bilo vreme. Zdelo se je, da bo ob 11.30 po lokalnem času nekaj boljše vreme, da bi lahko takrat izpeljali dirko, a je žal začelo malce prej deževati. Ogrevanja so se razpletla dobro, toda steza je bila neprimerna za dirkanje. Od takrat naprej je bilo jasno, da v primeru, da ne bo nehalo deževati, dirke ne bo, to pa se ves čas ni zgodilo," se je za AS razgovoril Ezpeleta.

"Razmišljali smo tudi o tem, da bi dirko izpeljali v ponedeljek, glede na to, da je v Angliji praznik, toda večina ekipa tega ni želela. Tega nisem preveč dobro razumel, a spoštujem, kar so govorili. Ni nam bilo potrebno govoriti na sestanku z dirkači, kajti jasno nam je bilo, da v teh razmerah ne bomo dirkali. Res je, da bi bilo zdaj, ko gledamo nazaj, najbolje izpeljati dirko v času ogrevanj, a kdaj bi torej dirka bila? Ob šestih zjutraj?"

VN Španije Angel Nieto

Improviziran sestanek
Kar nekaj nejasnosti je bilo glede tega, kako je vodstvo tekmovanja končno odločitev sploh sprejelo. Andrea Dovizioso (Ducati) je bil denimo jezen, ker ga na sestanek z Dorno in ostalimi odgovornimi niso povabili, Ezpeleta pa se brani, da se je vse skupaj zgodilo povsem spontano.

"Šlo je za sestanek, ker so se začeli pojavljati v kamionu Irte, poklicali so nas in prišli smo. Nihče nas ni pozval. Ni šlo za sestanek varnostne komisije. Šlo je za improviziran sestanek, na katerega so nas poklicali in šli smo," je pojasnil Ezpeleta, ki je krivdo za nastalo situacijo v celoti pripisal neprimerni asfaltni podlagi.

To ni asfalt z avtoceste
"Krivda je, povsem jasno, na strani podjetja, ki je polagalo asfalt. Dirkališče je tisto, ki zaradi tega trpi. Položili so nov asfalt in to storili slabo. Težava asfalta je, da to ni tako natančna znanost kot ljudje mislijo, da je. Asfalt ima za različne kraje različne specifikacije, saj se vremenske razmere razlikujejo, ne govorim pa o tem, če pada veliko ali malo dežja. Odvisno je od tega, kako se razteza, kako ga položijo, asfalt se tako obnaša na takšen ali drugačen način," je nadaljeval Ezpeleta.

"Moraš imeti kakšnega strokovnjaka iz tega okoliša, ki pozna zahteve dirkališča, saj to ni avtocesta ... To je glavna težava. Ljudje, ki delajo avtoceste, menijo, da je avtocestni asfalt primeren za dirkališča, toda ta z dirkališč potrebuje več različnih reči. Mehanik osebnih avtomobilov ni takšen kot mehanik dirkalnikov, enako velja za asfalt."

Povsod je drugače
Ezpeleta še pravi, da je stanje v Silverstonu zaskrbljujoče, saj v nedeljo ni šlo za hud naliv. Pri Dorni zdaj že razmišljajo o tem, da bi dirkališča in njihov asfalt preveril za to poklican strokovnjak z žigom Mednarodne motociklistične zveze (FIM).

"Morali bomo razmisliti, če bomo zdaj imenovali koga, ki bo nadziral dogajanje, ko se bo na katerem od dirkališč polagalo novo asfaltno podlago. Po enem ogledu v suhem vsega skupaj ne more oceniti niti Franco Uncini (varnostni komisar FIM, op. a.) niti kdorkoli. Moraš biti specialist, ko gre za asfalt, da bi videl, kako so ga položili. Postopka izdelave mi ne poznamo, tudi FIM nima točnega seznama pogojev, razen ko gre za granulometrijo in planimetrijo, zato je asfalt povsod drugačen. Moramo razmisliti, če bi zdaj nek gospod dajal pečat asfaltom, ki bi bili v skladu s predpisi FIM. Saj včerajšnji dež ni bil nekaj izjemnega. Dirkali smo tudi po večjih nalivih, denimo na Japonskem lani," je dodal Ezpeleta.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (50)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

davboj
30. 08. 2018 08.51
+6
Sramota za Dorno….Če bi se odločili za ponedeljkovo dirko ne bi mogel od moštev nobeden se kaj pritoževati...je pa res, da pa če že moram dirkati, raje na makedamu, kjer so grbine predvidljive...Bližnji počasni posnetki določenih odsekov so dovolj nazorni!!!
nightifly
29. 08. 2018 14.43
+8
Dejstvo je , da ima Yamaha velike probleme s spinningom , tako da rezultate ,vsaj tiste solidne resnicno privozita oba dirkaca -po jajcih . Honda je ,kot vidimo iz realnih vozenj absolutno fantasticen motor , in nimam nobene potrebe ,da bi zmanjseval kredibilnost kvlitete voznika Marqueza . Tega nisem nikoli niti zanikal . Obnasanje v sezoni 15 nima vze z njegovo absolutno perfektno voznjo . In ce boste toliko posten ,da sem to in tako vedno pisal ,bo to samo vam v credo . Ce pa pisete ,tako kot vecina vasih podrepnikov samo zato ,da nekoga odrezete ,je to cisto vasa zasebna stvar . Torej ko zacnete pisati clanek ,imejte v mislih argument ,potem pa lahko zabelite scemerkoli ,ce zelite .
Otancici
29. 08. 2018 15.35
-1
Night, kapo dol. Kar se pa tice tvoje trditve okrog pisanja glede Markija, pa se nikakor ne moram strinjati s teboj. Ob vsakem tvojem javljanju tukaj si izpostavil stratosfersko Hondo, Markija pa potisnil v sivo povprecje. Stroj je vsekako vrhunski a le v kombinaciji z Markijem, saj osteli ne pridejo niti blizu. Glede 2015 pa ti lahko mirne duse zaupam svoje skromno mnenje. Zadnjo dirko je Markec sigurno namerno pustil Horheju da zmaga, oziroma mu je celo scitil hrbet. Tukaj Marc sigurno ni ravnal prav in to ga bo spremljalo celo karjero, oziroma vsaj do takrat ko bo se vozil Rossi. Slednji pa ima tudi svoj del krivde, saj ga je jezik stal 10ga.
Staritrg
29. 08. 2018 16.35
-2
nightifly
29. 08. 2018 19.42
+2
otancici , se kar strinjam z vasim pisanjem ,,,no v zagovor naj pa povem , da o stvareh ,ki imajo objektivno domeno ,torej vse kar je oprijemljivega ....na kratko tehnika in logistika pisem ,ali vsaj skusam pisati kar se da objektivno - jasno nikoli absolutno uravnotezeno . Podrugi strani , ki tu dviguje prah in ogenj -torej subjektivnem obrazu nekoga pa priznam ,da pisem kot navijac .In brez zamere , ce sem navijac mislim ,da ne krsim niti enega cloveskega zakona .Pa se nekaj - nikoli v zivljenju si ne bi ,niti nisem privoscil luxurie ,da bi nekomu branil isto pravico ,toda ze nekoga drugega . Biti korekten , kulturen , solaren , pa se kaj ,ni nikakrsen problem , mora pa biti na drugi strani ograje ,ali brega clovek ,ljudje , ki vracajo argumente z enakimi vatli . LP
Achilleus
30. 08. 2018 08.49
-1
V sezono 2015 je Marquez postal nesmrten vladar svojega casa. Zakaj...ce po Rossijevih provokacijah na tiskovni ne bi reagiral, bi vsi govorili, da je brez poguma in hrbtenice in se ne zna branit. Ce bi po tem se vedno drzal nekaksno prijateljstvo z Rosdijem, bi lahko rekli da je njegov poni konjicek. Ampak ne...skocu je za vrat gobezdavemu prvaku, ki ga tudi suveteno premaguje. Kralj Marquez...laho mu recemo motoGP. Ker brez njega..ni motoGPja.
.jezdimir
30. 08. 2018 08.54
+1
Ahil vsi vemo da zavestno plasiraš laži, ni pa ti jasno da ti ne moreš spremenit zgodovino niti oblikovat prihodnost, tvoj Markec je pase pa če se ti razpočiš, dej enkrat malo hitreje dojemaj, no ja, če se le da...hehehe
Otancici
30. 08. 2018 10.28
-3
Ahil, poplnoma se strinjam, da je bila reakcija Markija odgovor na provokacije, zato sem tudi zgoraj napisal, da je krivda deljena. Pravim le, da bi raje videl, da bi to resila zunaj piste, pa ceprav bi zaradi tega nastala kaksna bula. Kar se pa tice mojstrstva Marka pa, tisti ki ga zanika ali je slep ali pa ne razume nic(provokatorji izuzeti).
.jezdimir
30. 08. 2018 10.53
+1
otancici tvoj pogled na Markeca je še vedno pod vplivom zaljubljenosti, vsi tisti ki imamo nevtralno stališče vemo da je Hondin delež pri uspehih 99%, ne vem kaj se še mora zgodit da španski hlapci spregledate...hehehe
Noki
30. 08. 2018 11.57
-2
jezdić....tebe tu gor drži zgolj zamera do Marqueza in nič drugega. V tvojem primeru spadaš med tipične navijače, ki vse oprostijo, samo Marquezu ne. Še manj pa da ne priznajo uspehe Marqueza in vse zaničujejo kar je v zvezi z njim. Zgolj zaradi zamere? Dirkača se ocenjuje na osnovi kvalitete in uspehov. In vse to Marquez ima. To je preprosto zgodba o čudežnem dečku. Sedaj se sprašujem, ali si tudi v življenju toliko zamerljiv. Verjetno si, ker imaš imaš zelo velik ego in vsak dan zaradi tega potočiš velike krokodilje solze na ta račun.
.jezdimir
30. 08. 2018 13.23
+1
njokl če bi bilo res tako kot ti praviš bi Markec presedlal za boljšo plačo še kam in se dokazal, tako kot je to storil Rossi v najboljših letih, ampak on je sam priznal da ne upa od Honde, ne vem če je treba še kaj dodat...hehehe
.jezdimir
30. 08. 2018 13.28
+1
Sicer je pa vsakemu ki ima kaj pojma jasno da ima Markec že z najboljšim motorjem probleme, duele gladko zgublja proti vsem, kaj šele da bi moral s kakšnim drugim motorjem dirkat, ga ttudi približno nebi bilo pri vrhu, je le samo povprečen dirkač, prej dojamete lažje vam bo...hehehe
Achilleus
30. 08. 2018 15.52
-3
Marc Marquez piše zgodovino motoGP-ja. To počne že od svoje prve sezone. Naslednji sezoni bosta eni bolj zanimivih, v vsej zgodovini dirkanja. Pomerila se bosta dva prvaka na enakih motociklih. Honda bo ponudila nekaj, kar že dolgo ni nihče...močna konkurenta. Ne dvomim, da bo Marc premagal Lorenza...bo pa stvar izredno pestra. Po tem, ko bo Marc pokoril Lorenza...bo še za 3 korake presegel VR46. Omenjeni ni nikoli imel v moštvu pravega dirkača, ki bi bil sposoben zmag!!! Marc Marquez, Kralj motoGP-ja.
RV6
30. 08. 2018 16.24
-2
.jezdimir
30. 08. 2018 21.46
+3
Bojim se za vaju, da si drugo leto v šoku kaj ne naredita, vsak ki ima kaj pojma ve da bo Horhe Markeca zlahka povozu...hehehe
Achilleus
28. 08. 2018 18.30
-2
nightifly...zelo suvereno komentiraš dogodke in razglabljaš o odgovornosti in nepripravljenosti na neljube ali le naravne pojave na dirkah. Vse lepo in prav. Vsak, ki je v življenju tudi praktično dejaven, ki opravlja dela, ki jih razume...vsak, ki ve kako se metla proizvede in ne zna samo pometat....Tak človek...ljudje ne naredimo take napake. Nikakor pa ne bi verjeli nekomu, ki mi da zagotovilo na papirju, da je delo in izdelek dovolj dober in uporaben. Lastniki so enostavno verjeli papirju, ki jim ga je predal gradbinec in vsi ostali subjekti...ki so se pod to podpisali. Nihče pa v resnici ni preizkusil asfalt...tudi v suhem ne, kaj šele v mokrem!!!! In nič ne bi pomagalo, če bi nova podlaga "počivala" več mesecev. Danes...v času kapitala...se izbira pravega izvajalca na podlagi "nizke cene", pravega poznanstva, lepo napisanega poročila na papirju. Papir je vreden veliko manj kot beseda. Kogar je dal besedo, lahko ujameš in mu očitaš. Tiste, ki se pod nekaj podpišejo...pa v nekaj mesecih ali letih ni več. Se zaposlijo novi, nove stranke...krivca ni več. Britanci imajo podobno svojat v teh vrstah, kot mi in v glavnem ves svet. Da ni bilo dirke, so krivi tisti, ki so izbrali izvajalce del, tisti, ki jih niso nadzorovali...tisti, ki pred prevzemom dirkališča niso preverili ustreznosti podlage. Šele za vsemi temi je krivec izvajalec. Končno je izvajalec kriv "samo lastne nesposobnosti"....Saj ni kriv, če ne zna...si lahko vsi mislimo. Večji bedaki in krivci so tisti, ki so mu verjeli, zaupali in nasedli šlampariji. Mene ne preseneča. Moje delo in vsak dan me je tega naučil. Zato pa poudarjam, da ni več Švice, ne Nemčije...tudi Japonci niso več tako japonski!!! Danes je pomembno čim manj---za čim več denarja...na drugem bregu obratno. Kar se tiče vodilnih..."manj znaš, več veljaš". Menda ja ne bojo direktorji zaposlovali sposobnejše od sebe...??? Seveda ne...Bedak je pravi izbor, ker ga lahko vodiš. In potem nastane Silverston, ki ni dorasel dežju, čeprav je to njegov prvi izziv.
Staritrg
28. 08. 2018 20.48
+1
Se strinjam s tabo, ampak sem ti dal - zaradi dolgovezenja...:)
Achilleus
28. 08. 2018 20.56
-8
Moje sporočilo je predvsem namenjeno temu, da bi nekateri razumeli, da imajo mnogi priljubljeni dirkači kupljene sedeže v moštvih. Poskrbljeno je, da se denar in znanje izteka na mlin tistega, katerega imajo koristi. Če bi dež preprečil vrtenje reklam, bi bila dirka tudi v sredo ali četrtek. To je samo en primer. Drugi: če bi Rossi ne imel dovolj dolgo vrsto pred štantom, ne bi dobil sedeža v tovarniški Yamahi. Ni skrivnost, da je za obetavne odlično poskrbljeno...nekatere. Vendar vsi tega ne upravičijo z rezultati! Dirka pa se za rezultat...upam, da še vedno????!!!!
Staritrg
28. 08. 2018 21.23
+2
V zadnjih štirih letih je bil trikrat drugi v skupnem... zaenkrat letos tudi drugi... za to ti dam -. S prvim delom se pa strinjam:)
.jezdimir
29. 08. 2018 07.42
-4
Ahil končno si napisal malo bolj normalen komentar, kar nakazuje na to da vseeno nisi tak trot kot se delaš, ampak ti to ustreza v družbi Korla, njoklna, milančana, moto-GP itd., sej med njimi pameten nimaš kaj počet, te takoj izločijo. Zmoti edino to da se nepotrebno negativno obregneš ob Rossija ki je še vedno številka 1 motoGPja, namenoma pa pozabljaš da je Markec tisti, ki je tam kjer je,s potuho od Dorne, pa tudi v Hondi se nikoli niso tako striktno posvečali samo enemu dirkaču kot je to očitno sedaj. Se pravi da za podobne uspehe kot jih je dosegal recimo Dohan ali pa Rossi morajo pri hondi bistveno več delat za Markeca in s tem spravljajo ostale dirkače v deficit, pa še ne dohaja uspehov omenjenih dveh, taka je realnost če smo pošteni...hehehe
Achilleus
29. 08. 2018 08.42
-2
Staritrg...Ce bi delali na Vinalesu tako kot na Rossiju, bi se borili za naslov. Yamaha je dober motocikel.
Achilleus
29. 08. 2018 08.45
+1
Jezdic...preberi se enkrat, kar sem napisal. Rossi dirka, zaradi stantne prodaje. Ce bi vlagali toliko v Vinalesa, bi se borili za prvaka. Rossi je delezen ze vso kariero max...tudi Marc bo tezko dobil toliko. Ceprav Marquez vse upravici z zmahami.
.jezdimir
29. 08. 2018 08.55
-6
Ahil vem da pišeš bedarije samo zato da si všeč kompoziciji, se moraš pa zavedat da s tem škodiš lastnemu ugledu, škoda zate...hehehe
Achilleus
29. 08. 2018 09.59
-3
Jezd...kaj pa ti ves o ugledu? Ce bi se ti vsaj mati smilila...
.jezdimir
29. 08. 2018 10.12
-1
Ahil dej pozabi že enkrat te stare fore pa pamet v glavo, jaz vem da lahko spelješ, sam malo volje rabiš...hehehe
Otancici
29. 08. 2018 10.17
-4
Achilleus ++++++. Jezdimir”Zmoti edino to da se nepotrebno negativno obregneš ob Rossija ki je še vedno številka 1 motoGPja, namenoma pa pozabljaš da je Markec tisti, ki je tam kjer je,s potuho od Dorne, pa tudi v Hondi se nikoli niso tako striktno posvečali samo enemu dirkaču kot je to očitno sedaj. Se pravi da za podobne uspehe kot jih je dosegal recimo Dohan ali pa Rossi morajo pri hondi bistveno več delat za Markeca in s tem spravljajo ostale dirkače v deficit, pa še ne dohaja uspehov omenjenih dveh, taka je realnost če smo pošteni...hehehe”. Da spravis kaj takega skupaj moras biti najmanj omejen, da ne napisem kaj hujsega.
Noki
29. 08. 2018 10.36
+0
jezdić......Razumem, da si žrtev lastne nevednosti, čeprav to pripisuješ drugim. Pravzaprav imaš hude probleme z samim seboj.
Achilleus
29. 08. 2018 10.59
-1
Jezd...kot ti je ze Jack povedal...med mano in tabo je bistvena razlika: jaz sem doktor, ti se prvosolcek. Nerazumevanje iz tvoje strani je razumljivo.
.jezdimir
29. 08. 2018 11.40
-2
Ahil najbrž si Korla mislil, obema je jasno da on še nikoli ni nič pametnega skupaj spravil, gre za enega izmed najbolj ekstremno neuravnovešenih v vaši kompoziciji, ne poznam organizacije oziroma kluba ki bi si želel tako osebo v svojih vrstah. Tudi pri vas ga imate samo zato da je večno on lokomotiva, drugega razloga ne vidim. Po svoje pa tudi tvoje izpade razumem saj vem da nimaš ravno pokončno hrbtenico, da bi upal drugače sikat kot ti narekuje kompozicija, kot je razvidno tukaj ti takoj dva iz kompozicije pritisneta ostro konjico med rebra, da si nebi slučajno dovolil bit pameten in pošteno komentiral...hehehe
.jezdimir
29. 08. 2018 13.53
+3
Ahil a veš da si že dolgočasen, samohvala ti ne koristi, najprej se moraš otrest krempljev kompozicije, šele potem bodo tvoja stališče počasi dobila na teži, do takrat pa obmolkni in delaj na sebi...hehehe
Staritrg
29. 08. 2018 16.40
+5
Ahil, Yamaha je dober motor, ko bodo pa uredili spinning potem bo pa vrhunska kot sta to sedaj Ducati in Honda. Za koga več delajo so pa samo ugibanja. Čeprav me Vinales ni navdušil, mu manjka konstantnosti...
Achilleus
30. 08. 2018 15.58
+0
Prekinitev sodelovanja za Suzukijem, je bila Vinalesova življenska napaka. Pravi dirkač. ki mu namenijo 100% pozornost lahko doseže uspeh z Yamaho, Suzukijem, Ducatijem, Hondo. Vsi imajo dovolj visoke proračune. KTM bo kmalu na podobnem nivoju. Končno pa sem prepričan, da bi KTM moral zvabiti v svoje vrste Marqueza. Tak dirkač z ozadjem, ki ga premore KTM lahko pere vse. Lastnik energijske pijače, ki sponzorira KTH, ima v lasti dirkališče, je najbogatejši Avstrijec in eden najbogatejših zemljanov...tak lahko financira zmagovito navezo...Marquez in KTM.
.jezdimir
30. 08. 2018 21.49
+3
Se strinjam Ahil, Markec rabi daleč najboljši Motor drugače ga konkurenca z lahkoto povozi...hehehe
Staritrg
30. 08. 2018 21.59
+1
Ni pa vse v denarju... letos je KTM kar konkretno nazadoval... ne razumem pa Yamahe, da naredijo nov agregat pa ga ne stestirajo do popolnosti z elektroniko... dva testa tovarniških dirkačev bi morala biti za nianse nw, ne pa za končno odločitev...enostavno niso organizacijsko na nivoju...
Celjan74
28. 08. 2018 17.34
+4
Kdo pa bi odgovarjal da bi se na dirki zgodilo najhuje in bi izgubili še enega dirkača,še eno človeško življenje.... Razmislite malo tisti ki forsirate dirko v takih pogojih...bi vi odgovarjali? V končni fazi,a bi vi dirkali v takih pogojih?
DeDa46
28. 08. 2018 13.52
+8
Čist ok je da so odpovedali. Prava dirka je po suhem, men že dirka v dežju ni vredu. Je drugačna, mora obvladat vse če hoče bit prvak... razumem to ideologijo, preden se usujejo komentarji. Kar se mene tiče lahko odpovejo vsako dirko če je pista mokra, ni mi za gledat mesarsko klanje, raje gledam obvladovanje motorja v pogojih za katere je ustvarjen, ne pa neko prilagajanje motorja in vožnje mokrim razmeram... Če ti je pa zanimivo k fantje padejo, pa nima več besed...
nightifly
28. 08. 2018 15.33
-3
Nacelno se kar strinjam z vami . Vseeno bi pa morali upostevati nekatere druge aspekte tega sporta .Prdevsem v luci uporabnosti izkusenj za uporabo materialov in teh. resitev v masovni proizvodnji . Jasno je , da so danasnje dirke v glavnem samo se poligon ,ali pa platforma za razvoj motociklov , vozil ,karkoli ,ki se bodo jutri uporabljali na normalnih cestah ...etc . Torej ,ce dobimo najbolj natancne podatke iz dirk na suhi podlagi , je se toliko bolj oportuno ,da se iz dirk uporabi tehnologija se za vse ostale vremenske pogoje ,ki nam jih ´´ponuja´´ narava . Toda dirke se morajo vrsiti na dirkaliscih ,ki zadostujejo zahtevam , jasno pa mora biti v mejah tudi kolicina padavin ,tako da je dirka sprejemljiva . To v Silverstonu je bila kravja kupcija ,kjer so dirkalisce svetovnega slovesa preplastili na podlagi kravje kupcije ,,,,to pa nikakor Britancem ni v slavo ,kvecjemu sramoto . Lahko se samo s pepelom posujejo ,ne pa da iscejo bilokaksno olajs. okoloscino .
nightifly
28. 08. 2018 15.38
+12
Zanimiva je tudi izjava Uncinija ,ki je moral v imenu institucij ,ki jih zastopa ,odgovarjati na vprasanja . Eno med njimi je bilo tudi dobesedno - ali ste dirkalisce po asfaltiranju preizkusili tudi v dezju , ne samo v suhih pogoji ? NE , je odgovoril , ker so racunali, da bo vse v redu glede na to ,da je asfalt nov . No ,lepo . Imajo en kup lepih avtov za to , en kup motorjev , stotine teh delegatov se trajba iz hotela v hotel s 5* ,nimajo pa casa preizkusiti proge na en dezeven dan ,da lahko izdajo ustrezen a-test papir . Sramota . Dirkaci pa naj vozijo 350 km/h po taki pisti ,ki bolj izgleda pakistanska cesta nekje na 3000 m in se pobijajo . Cisto pravilno ,da so rekli -NE .
ggargamell
28. 08. 2018 13.04
-28
pa nehajte glumit da je varnost na prvem mestu ... k je MM letu po stezi zbiljal vse po vrsti ni bilo nobene varnosti a zej mal vode kuj varnost je na prvem mestu pejte igrt šah pa nebo problemov
ggargamell
28. 08. 2018 13.06
-22
tale moto gp je sama gluma pa še itak se ve k rosi gre gledanost pade zelo zato pa se tudi rine naprej mm se mu pomaga do naslovov ker ljudje enostavno nebi več gledali če nebi nihče imel možnosti ujeti rosija to tako je če vam je všeč ali ne ...
ggargamell
28. 08. 2018 13.08
-15
pa cel dan se čaka da neha dž pol končne neha dž in se odločjo da ne bodo dirkal hahah
nightifly
28. 08. 2018 13.17
+4
Tu se pa ne morem strinjati z vami. Gre za ustvarjanje osnovnih minimalnih pogojev za eno dirko , ne pa za death race.
Mottodedi
28. 08. 2018 20.04
+0
6 27 srtpartinšk 28.08.2018, 13:06:36 Zakaj se obremenjujes s ristim, kar ti ni vsec??? Kaj ti ni jasno?
ggargamell
28. 08. 2018 13.02
-13
Mottodedi
28. 08. 2018 12.59
+18
Pravilna odločitev. Naj uredijo stezo kot je treba. Lep pokazatelj nevarnosti je nezgoda Tita. V dirki pod takimi pogoji je preveč očitna nevarnost ob nepredvidljivih situacijah za dirkače.
prost1
28. 08. 2018 12.52
+17
Varnost dirkačev je na prvem mestu.Pravilna odločitev , da so dirko odpovedali. Poglejte kaj se je zgodilo Rabatu.V primeru, da bi dirka bila, pa bi se kdo ubil, kaj pa potem? Je pa nedeljski dogodek velika sramota za Vse odgovorne na tem dirkališču.
NisteResni
28. 08. 2018 13.09
-3
kokr kol obrnš včasih so v hujših pogojih dirkal
Cogo
28. 08. 2018 12.30
-14
Sploh ne vem za kaj so ti drkaći plačani. Naj dirkajo na računalniku in naj nam to prenašajo, če jih je strah. Lepo prosim. Dirkanje je nevarno. Smešno. Tud košarka je nevarna, pa fuzbal. Pa ne iščejo razloga da odpovejo tekmo.
NisteResni
28. 08. 2018 12.08
+12
Mladenič J.K. motoGP je skozi zgodovino dikanja vedno ostal brez tekem, ker na pisti dirkači dirkajo in se tem 'tekmam' reče dirka.........
NisteResni
28. 08. 2018 13.08
+1
pohvalno enkrat v manj ko uri poprava teksta, od tegale J.K. pa še bo neki hahaha