MotoGP

'Hondi smo dali izjemnega dirkača, Lorenzo pa bo potegnil krajši konec'

Silverstone, 18. 08. 2018 15.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Menedžer Ducatija Davide Tardozzi je prepričan, da bo Jorge Lorenzo na nek način poraženec, ko se je odločil za prestop v vrste Honde, kjer si bo garažo delil z aktualnim prvakom Marcom Marquezom. Ducati bi verjetno postopal drugače, če bi se zgodba ponovila, saj je Španec trenutno v vrhunski formi in bo nevaren za vrhunski dosežek tudi v Silverstonu.

Več videovsebin
  • Za ciljno črto VN Avstrije
    08:27
    Za ciljno črto VN Avstrije
  • Iz 24UR: Zmaga Jorgeja Lorenza
    02:35
    Iz 24UR: Zmaga Jorgeja Lorenza
  • Vrhunci dirke razreda motoGP za VN Avstrije
    01:05
    Vrhunci dirke razreda motoGP za VN Avstrije

Po prvi, lanski sezoni Jorgeja Lorenza pri Ducatiju, je bilo veliko razočaranj tako pri dirkaču kot pri moštvu, ki si je obetalo, da bo Španec zagotovil nov veter in predvsem odmevne uvrstitve. Tako se je začela tudi letošnja sezona in vodilni možje so izgubili potrpljenje, tako da ni bilo velikih ovir, ko se je odločil za prestop k Hondi. Po tem pa, kot da bi se otresel pritiska, je Lorenzo začel dosegati izide, ki so si jih vsi želeli. Letos je zmagal na treh dirkah, prvič v Italiji, nato je sledila nova zmaga takoj na naslednji dirki v Kataloniji in nato še na zadnji dirki v Avstriji.

Jorge Lorenzo je zmagal na zadnji dirki za VN Avstrije.
Jorge Lorenzo je zmagal na zadnji dirki za VN Avstrije. FOTO: motoGP
Prebil se je na tretje mesto v skupni razvrstitvi, za Marca Marqueza in Valentina Rossija. Davide Tardozzi meni, da bo imel Lorenzo težave pri Hondi, saj je bil Ducati tisti, ki mu je dal "kar je želel". "Marc vsekakor misli, da bo s tem pridobil, ko se je pridružil Jorge. Ali ima prav ali ne, ne morem reči. Lahko pa povem, da bo Jorge zanesljivo izgubil in bo potegnil krajši konec, ker je tukaj pri nas našel družino, ki mu je sledila in moštvo, ki mu je dalo, kar je hotel. Pri Hondi bo moral začeti vse znova in se prilagoditi hitreje, kot pri Ducatiju, " je povedal za časnik La Gazzeta dello Sport.

Tardozzi pravi, da so napake delali na obeh straneh: "Vsi smo delali napake in vsi bomo izgubili. Kdor je tukaj edini pridobil, je to Honda. Vsekakor se bomo iz vsega skupaj nekaj naučili za prihodnost, nismo neumni. Je pa škoda, kjer je Jorge imel fantastično dirko v Avstriji, mislim, da sedaj res dobro pozna ducatija. Veliko razočaranje bo reči adijo Lorenzu po vseh teh uspehih. Prepričan sem, da bo zelo dober tudi na naslednjih dirkah. Hondi smo dali izjemnega dirkača, verjamem, da bomo ostali prijatelji tudi v prihodnje."

Jorge Lorenzo
Jorge Lorenzo FOTO: motoGP

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (48)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Uporabnik1110355
19. 08. 2018 19.52
+0
Položim 500 eur za naslednjo sezono. Lorenzo 1 ali 2, najboljši ducati 6 ali slabši.
Deejjaann
19. 08. 2018 11.19
+31
Vsi govorijo kako bo Lorenzo slab na Hondi da se ne bo prilagodil na ducatija,jaz sem pa praw nasprotnega mnenja mislim da bo Lorenzo kar dober na hondi,sicer so pa to vse ugibanja in videli bomo po zadnji dirki na testiranjih. Kar se pa tiče ducatija,so naredili tako neumnost da glava boli sedaj ko se je Lorenzu odprlo in zmaguje bo zamenjal moštvo in sicer po krivdi ducatija ne po lastni, kajti verjamem da bi se Lorenzo lahko konkretno boril za naslov prvaka naslednjo sezono seveda če bi ostal na ducatiju,kako bo pa na Hondi bomo pa videli,pa lep dan še naprej želim vsem
toluca
19. 08. 2018 09.58
+17
če bi ducati že prej uslišal želje lorenza po spremembi motorja bi se zdaj boril za prvaka tako,da je škoda kar se je zgodilo ,obžaluje lahko lorenzo ampak še bolj ducati ker z PETRUCIJEM bojo samo nazadovali
mastaflash
19. 08. 2018 07.39
+12
tale dva pajota komentatorska..antipatika, da tezko najdes vecja
iga_biba
20. 08. 2018 22.22
-4
blazter
18. 08. 2018 22.33
-4
Kot dirkač je dober, drugače pa ne zna dati nekaj, s tisto liziko.....
.jezdimir
18. 08. 2018 22.51
-32
Horhe je prvovrsten antipatik, tudi pamet tipično španska, ne veš kateri izmed njih je bolj prtegnjen, je pa res da je profesor za Markeca, tega mu pa ne moremo oporekat...hehehe
Mohiito
18. 08. 2018 22.59
+12
Profesormarck
18. 08. 2018 21.58
+11
Ej ga,jaz pravim tako:lorenzo se bo vozil na hondi nekje okrog mesta ,med calom in danijem.On sam ve peljat z mašinami,ki dajo nekaj več od drugih,na duceu je lahk pozneje zaviral,kot bo na hondi,tudi potegne duce bolj kot honda iz ovinkov,tudi ko je na yamahi bil,je bila yamah takrat boljša od honde.To je moje mišlenje,pa mislim,da bo res tako,ko bo hondo vozil...sicer pa,honda se veseli,bojo v skupnem seštevku sigurno pred vsemi !
.jezdimir
18. 08. 2018 22.26
-29
mešalc pojma nimaš, Horhe bo Markeca z lahkoto opral, če ga že zdej s slabšim Ducatijem...hehehehe
Profesormarck
18. 08. 2018 22.39
+9
social boj iz veleja,žuranov miroslav..za tebe sem profesor,kot je profesor Marc za samooklicanega dohtarja..sem sam preverjal,če služiš social denar,al sam na napihljivi spiš !
Profesormarck
18. 08. 2018 22.42
+6
žuran...si vidu,ka se vozi duce,poglej si horheta,rozek je pa sam peskal..italijan,ki ne ve vozit italijanske mašine ni dedec...no saj niti ni,če ucia ma.Bo kej otrok,al pa ne ?..bolj težko,a ne da..tud ti jih nimaš...slučaj ali kva ? Sam vprašam !
Profesormarck
18. 08. 2018 22.50
-2
..sedaj čaka žuran uro 22:58,da še kaj zmeketa..jaz pa mu ne bom mogel odgovorit..pol bo pa še celo noč bral,kak me je dobu...ej ga,vedno ga vun sprašim...a ne da social boj!..še kruha jej,še..pa uč se tud !..he,he,he
Profesormarck
18. 08. 2018 22.53
-6
še mal počakaj,še eno šest minut.......he,he,he,he
.jezdimir
18. 08. 2018 22.56
-6
mešalc tebi je vsa pamet z delavsko čelado padla v beton, tako da vse kar si imel je zalito v temeljih pri enmu jodlarju k s pr njemu hlapca špilu, žal ti ni več pomoči, tud presadit se pameti še ne da, žal...hehehe
Profesormarck
18. 08. 2018 22.59
-3
joj kak si smešen,še mona liso bi nasmejal...ha,ha,ha..še kaj povej,še !Kaj o svoji napihljivi-recimo .
Profesormarck
18. 08. 2018 22.59
-3
.jezdimir
20. 08. 2018 10.35
+4
edinho70
18. 08. 2018 20.55
+36
“Hondi smo dali izjemnega dirkača, mi pa smo se ustrelili v obe koleni” bi bil boljši naslov🤥
.jezdimir
18. 08. 2018 22.26
-18
Se strinjam, en strel je pa še Markecov kolen ujel...hehehe
BenBostrom
18. 08. 2018 20.09
+31
Verjamem da bo Jorge dober vendar se ne strinjam s tem da bo honda priredila motor zanj kajti jorge ima 31let,Marc 25 in povsem jasno je da ne bodo zaradi JL spreminjali motorja v drugo smer da bi samo JL odgovarjala....verjamem pa da ga bodo poslušali bolj kot pri ducatiju....ampak dokler Marc prinaša naslove bi samo bedak zapravil to in delal vse v smeri da se sedaj pa celotni razvoj posveti samo JL....sicer samo moje mnenje ampak ne dvomim da Jorge ne bo uspel se prilagoditi Hondi.
Achilleus
18. 08. 2018 20.45
+27
Jorge se bo nedvomno prilagodil na Hondo. Da bi dosegel kakšen naslov prvaka...bolj težko, ker je Marquez za vsaj razred boljši. Ob morebitni smoli..poškodbi Marqueza, pa je ta povsem verjeten. Marc bo imel ob sebi večkratnega prvaka, konkurenta in bo lahko pokazal, zakaj je najboljši dirkač sodobnega časa. Rossi v najboljših letih nikoli ni imel pravega konkurenta na enakem motociklu (Jorge je bil 2009 še zelen). Pozneje pa je prav Lorenzo pral Rossija na enakem motociklu. Sploh pa Rossi ne prenese boljših od sebe...stene in spori so dokaz.
Staritrg
18. 08. 2018 21.11
+2
Ti pa Rossija ne preneseš, pa se ti še vseeno vse vrti okoli njega...
.jezdimir
18. 08. 2018 22.29
-10
Joj kolk bosta Ahil in Ben prejokala naslednje leto, pojma nimata, se vidi da še skerce nista nikol vozila...hehehe
Noki
18. 08. 2018 22.32
+6
Staring......povedal je zgolj resnico, ne pa da ga ne prenese.
Noki
18. 08. 2018 22.35
+12
Staring.......sedaj se vrti vse okoli Marqueza. On osvaja naslove in ne Rossi. Je pa res, da Rossi prednjači v marketingu. Zato tak občutek.
Achilleus
19. 08. 2018 10.17
+5
noki68...saj ne razumeta. Opevata zmage VR, napovedujeta naslove, slavita...so pa vsako sezono slabši. Tako daleč je vse, da so si za cilj postavili 4 mesto v prvenstvu. Poraženi pred koncem prvenstva, brez motivacije, brez hitrosti, znanja, brez volje....brez hitrosti!!! Kaj sploh počno v motoGP?
Staritrg
19. 08. 2018 17.38
+2
Ahil, če že repliciraš se vsaj teme drži ne pa da zaideš s prvo besedo.
Achilleus
20. 08. 2018 07.06
-2
Staritrg...nikoli nisi razumel, ker si obseden. V Rossiju ni nikoli bil problem. Problem je v vas VR navijačih. Ker mu vi pripisujete nikoli doseženo in napovedujete nekaj, česar ni bil sposoben v najboljših letih! Ko te tako spletno spiram, ti dejansko odpiram oči in vzgajam v dobrem duhu. In pusti že enkrat neumnosti, ki ti jih je natvezil Gargamel in Švice.
Staritrg
20. 08. 2018 09.33
+3
Ahil neverjetno kako reagiraš na provokacije:) res je da poskušaš spirati, ampak s spranimi možgani pač ne gre. V prazno polagaš besede v moja usta... edino mitološko grško bitje te še malo podviguje, bog ne daj da ti kdo pove da je vse to izmišljeno:)
.jezdimir
21. 08. 2018 18.09
+1
Ahil se vedno znova in znova izgublja v svojih izmišljotinah, ubogi rejniki ki morajo tega pitanca živet...hehehe
puding46
18. 08. 2018 19.18
+33
Lorenzo je res izjemen dirkač in upam da se na hondi čimbolje znajde!
Gašper Partyholic
18. 08. 2018 18.52
+29
zadnji naslov je prinesel stoner od takrat pa je ducati večno drugi ali pa tretji
dugi159
18. 08. 2018 18.04
+52
Ducati si je zopet zapru vrata do naslova prvaka , ker dovi ne bo nikol prvak. Skoda po eni strani , ker je duce edini evropski proizvajalec motorjev , ki drzi korak z japonci
motorist_mb
18. 08. 2018 18.03
-6
Lorenzo bo prej not ker bo sam razvijal Hondo pol pa bo huda predla MM-u...Pedrosa je žrtev napol razvite Honde ki odgovarja samo MM-u!
Profesormarck
18. 08. 2018 22.03
+9
napaka..,pedrosa je bil na hondi že pred Marcom,tudi takrat ni pokazal nič več,kot je do sedaj...simpatičen je,enkrat do dvakrat na leto explodira in zmaga...to je pa tudi vse.Naj uživa v "penziji" !
.jezdimir
18. 08. 2018 22.36
-11
Se strinjam motorist, Honda bo s Horhejem z lahkoto šla kot po tračnicah, španski hlapci res nimajo pojma o motorjih, sami pešci...tolažijo se s Pedroso ki je Hondin delavec ne pa dirkač...hehehe
Celjan74
18. 08. 2018 17.52
+22
Največ pa bo pridobil gp...in to je pomembno
LOL93
18. 08. 2018 16.36
+19
a že jokajo al kaj
fihner
18. 08. 2018 16.00
+24
Sama foušija. Lahko pa povem, da bodo največ izgubili italijani. Imeli so že Rossija, pa nič. Tipičnna italijanska šlamparija, spomnim se formule1. Sedaj pa naj jokcajo......
brezcasni
18. 08. 2018 19.06
+15
najbrž ni tako enostavno in v Evropi imajo edino po tvojem šlampasti Italiani dovolj hrabrosti da se kosajo z Japonci,medtem ko konstantno disciplinirani in dobri Nemci z BMW ki ima zgodovino izkušnje in kvaliteto niti pogledati ne upajo proti Moto GP........Bolj mal zgubit kot pa si ne upat borit....
.jezdimir
18. 08. 2018 22.40
-7
fihner nekaj bo sigurno Ducati izgubil, še največ bo pa Markec, dejstvo je da je Horhe zanj velemojster to mu je tudi dokazal na zadnjih dveh tekmah in to s slabšim motorjem...hehehe
Achilleus
20. 08. 2018 07.08
-3
No jezdić...saj bomo videli že naslednjo sezono. Upam, da se boš spomnil, kaj si pisal in to tudi priznal. Kar pa dvomim.
.jezdimir
20. 08. 2018 10.38
+4
Ahil jaz pa upam da si ne boš kaj naredil ko padeš na realna tla...hehehe