MotoGP

Jorge Lorenzo je novi kralj MotoGP-ja

Barcelona, 11. 04. 2011 15.51 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Svetovni motociklistični prvak razreda MotoGP Jorge Lorenzo (Yamaha) bo predstavil knjigo, ki je nastala na podlagi lanskega uspeha.

Jorge Lorenzo VN Španije 2010
Jorge Lorenzo VN Španije 2010 FOTO: Reuters

Svetovni motociklistični prvak Jorge Lorenzo v novem tekmovalnem letu ne želi počivati na lani osvojeni lovoriki najboljšega motociklista med elito razreda MotoGP, ampak želi naslov ubraniti. Čeprav bo naloga vse prej kot lahka, saj konkurenca ne počiva, po uvodnih preizkušnjah prav Španec z yamaho zaseda vodilni položaj v skupnem seštevku svetovnega prvenstva. Prav zaradi tega je napočil pravi trenutek, da predstavi knjigo z naslovom The new MotoGP king (Novi kralj razreda MotoGP).

Španski svetovni prvak bo to storil že v sredo, naslednjo priložnost, da potrdi sloves najboljšega na stezi pa bo imel konec meseca v portugalskem Estorilu.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (43)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User700084
30. 04. 2011 13.04
kadar bo lorenzo osmič svetovni prvak naj napiše to knjigo
Omen3
20. 04. 2011 21.02
snde Raul in Omen vidva pretiravata,, sej je še kej u življenju kt??? He,he snde,si pa za štose.In to pravi nekdo,ki ima prispevke na 24ur,žurnalu in še kje. ;-)
slos
15. 04. 2011 20.48
lorenza sem osebno spoznal in vem da je paklenik blizu resnice. je pa lorenzo najbolj kompleten dirkač danes in pika in bo zato verjetno prvak. stoner je najboljši, rosi najpametnejši, simončeli pa prihodnost ko dobi hondo hrc. pedrosa pa ima smolo da živi v eri rosija in lorenza.
Paklenik
15. 04. 2011 13.14
Če povzamemo bisto, na stezi je hiter in atraktiven, ko sanme čelado in odpre usta pa je naduvanec in naslov te knjige je v tem stilu. V bistvo je pa važna steza, zakulisje in pa trači niso pomembni.
User481975
14. 04. 2011 23.42
Raul in Omen vidva pretiravata,, sej je še kej u življenju kt???
Omen3
14. 04. 2011 00.16
Ja,moram priznati da sta me resnost prispevkov in cifra pri nicku malo zavedla..... ;-P
raul67
13. 04. 2011 19.44
Lepo povedano se strinjam =) ... Sicer pa motošporte verjetno spremljam precej manj časa kot ti - nekje od zgodnje sredine 90ih, sam sem si vseeno skozi leta pač ustvaril neko svoje mnenje prav tako kot si si ti svojega, sam pač kot si dejal v enem od postov - nekateri komentarji pač malce dvignejo pritisk, sam se itak kmalu vidi kdo ve kaj govoti in ima svoje mnenje, in kdo (3 četrtine tule) pač navija za tistega KI je trenutno najpoljši, zato KER je trenutno najboljši, tak da... Drugače pa če obrneš Simoncellijevo cifro - that's my Y.O.B. :-P
Omen3
13. 04. 2011 17.40
@raul67 Brez skrbi,preberem vse kar je tu pametnega napisanega (na žalost moram tudi vse ostalo). ;-) In se strinjam da poškodba ni enaka poškodbi.Verjetno pa se strinjaš tudi ti,da pri vožnji bolj trpijo roke kot noge.In da zato Lorenzo ni bil toliko hendikepiran z svojo poškodbo kot Rossi. Nikoli tudi nisem rekel za Lorenza,da je slab voznik (niti da si naslova ni zaslužil).Je bil pa res 2008 po dobrem začetku sezone manj konstanten in je imel tudi nekaj padcev.Zdaj koliko so tu pripomogle poškodbe... Drugače ba bencinske športe spremljam že kar dolgo,če prebereš Rossijevo številko narobe - that't my Y.O.B.
Paklenik
13. 04. 2011 14.00
Zanimivo, da se greste primerjavo dirkačev ala Gibernau, Biaggi, Stoner, Lorenzo, pa me zanima kako to da ste nekateri tako prepričani da je ta boljši od onega a ste jih vse v živo redno gledali, da tako trdite. Vsi so bili mojstri ali pa so mojstri svojega kova vsak ma svoje odlike in pa slabosti. A Rossi ima tisto kar si gledalec in pravi ljubitelj najbolj zapomne - duel, atraktivna prehitevanja in epske zmage. Je atrakcija in magnet za gledalce in tu mu ni in mu bo težko para.
Paklenik
13. 04. 2011 13.58
Zanimivo, da se greste primerjavo dirkačev ala Gibernau, Biaggi, Stoner, Lorenzo, pa me zanima kako to da ste nekateri tako prepričani da je ta boljši od onega a ste jih vse v živo redno gledali, da tako trdite. Vsi so bili mojstri ali pa so mojstri svojega kova vsak ma svoje odlike in pa slabosti. A Rossi ima tisto kar si gledalec in pravi ljubitelj najbolj zapomne - duel, atraktivna prehitevanja in epske zmage. Je atrakcija in magnet za gledalce in tu mu ni in mu bo težko para.
raul67
13. 04. 2011 12.48
@Omen3 Spet kr nekaj v prazno bluziš na podlagi statistike... Padec ni enak padcu in lorenzo je imel počena oba gležnja tako da niti na motor ni mogel sam zlezit - pa naj potem enakovredno dirka???? No pa sem še js malo poguglal da vidim še statistiko - Lorenzo je do padca na kitajskem KO SI JE POŠKODOVAL OBA GLEŽNJA, imel po 3eh dirkah 14 točk prednosti pred Rossijem in bil skupaj z Danijem vodilni v prvenstvu - če to za tebe ni dokaz da je LAHKO bil boljši od Rossija že od prve dirke dalje, pol pa res ne vem. Nikoli nisem rekel da je Lorenzo absolutno boljši dirkač - zame osebno pač je - je pa dejstvo da je pokazal da je LAHKO boljši, pa če si priznaš ali ne, sam pač si ne boste nikoli priznali da rossi v trenutni konkurenci ne odstopa od ostalih vesoljcev, kar je bilo očitno v dobi Biaggijev, Gibernavov, Melandrijev,..., in iz tega tut navezava na "neke druge čase" ko je vse premagoval kot za šalo, seveda na motorju BURGESA ki je že Doohanu naredo mašino s katero je blo težje ne-zmagat, kot zmagat, če je le kolkertolk konstantno odvozil sezono... Poleg tega pa kot vas večina tule meni da Rossiju noben ne seže niti do kolen - torej imajo tut DALEČ najhujšo konkurenco v zgodovini MotoGPja, ker se borijo proti vsemogočnemu, nepremagljivemu SUPERdohtarju, in če komu v konkurenci moža, ki velja za nepremagljivega, uspe da ga tu in tam (beri zelo pogosto) premaga, oziroma celo celo osvoji naslov, potem pa mislim da si vendarle zasluži da mu nekdo reče KRALJ, glede na to da mu je uspelo nemogoče proti človeku, kateremu ni niti do kolen in to na enakem motorju, tako da ni izgovorov. Pa ne navijam za Lorenza, sam mi gre na ***** ko vsi Rossija poveličujete v nekaj kar ni - pa še enkrat - NIKOLI nisem rekel da ni najboljši (meni osebno se vsekakor ne zdi da je), sam da je pa tolk boljši od vseh, kot se tule nabija je pač neumnost. V ostale stvari ki si jih našteval pa se raje ne bom spuščal, ker sem že zdaj preveč zabluzo, pa da ne bom zdaj napisal posta čez 14 strani sam zato da bi tebi nekaj "dokazal" - tega mi vendarle ni treba... Mogoče boš pa vseeno vse skupaj malo prebral in malo razmislil, če ne pa tudi prav - vsakomur svoje, pa je najlepše... Pa lep pozdravčič ;-)
Omen3
13. 04. 2011 02.56
45926121 Dejstvo je, da s toliko konkurence v sezoni ko sta naslove dosegla stoner in lorenzo, rossi ni nikdar.Zmeram je imel rossi srečo, al so glavni konkurenti poškodovali, al so vozli v sezoni sami amaterji in veterani ali pa so dirkačem nagajali motorji. Bodmo realni. Nascat Rossija, Pedroso, Stonerja in še in še ni enostavno. Koga je rossi nascaval ko je dobival naslove? nesposobnega biagija,gibernava in podobne pacciente. @45926121 Ti si verjetno še en,ki ne spremlja redno dirk. Zadnja dva naslova je Rossi dobil ravno med dirkači,ki jih zadnje čase velikokrat omenjate: Casey Stoner,Jorge Lorenzo,Dani Pedrosa,Nicky Hayden,Andrea Dovizioso. Nekateri od omenjenih se vozijo z Rossijem že od leta 2006. Prejšnja leta pa niso dirkali samo: nesposobni biagi,gibernav in podobni paccienti. (BTV Max je bil viceprvak 2001 in 2002,Sete pa 2003 in 2004- a so to zate nesposobneži) Ampak tudi: Kenny RobertsJR,Loris Capirossi (ko je bil še v formi),Alex Baros,Marco Melandri in še mnogi drugi. Za nekatere so nesposobneži,za poznavalce pa dobri dirkači.
Omen3
13. 04. 2011 02.18
Part 2... (o.k.Kenny je bil izjema l. 2000). Je pa bil Stoner res najboljši od Ducatijevih voznikov in je dobro vozil nemirnen motor.Ampak hvala bogu,saj ga je vozil že četrto leto in če da do takrat ne bi spoznal.....Če bi Rossi vozil Ducatija že nekaj let bi ga tudi bolje poznal. Tako da govoriti da je bil po testiranjih 15,ko je prej nekaj let vozil poplnoma drugačen motor (Yamaha) je čisto brez veze. In nikoli nisem govoril da je Rossi še vedno najboljši.Sem bil ravno eden tistih skeptikov,ki ne verjamejo preveč v trenutnega Ducatija in so dvomili v takojšen uspeh te naveze.Tudi letošnji motor verjetno ne bo doživel kolosalnih sprememb,verjetno tudi zato ker se dodeluje motor za naslednjo sezono. Dejstvo je da Rossi trenutno nima optimalnega paketa,ki bi njemu odgovarjal,druga moštva pa so napredovala (dvomim da bi letos Stoner na Ducatiju bil še suveren proti Hondi). Toda tudi če to komu Rossi ni všeč mora priznati,da je dosegel veliko v svoji karieri in da bo to težko ponoviti. In to je moje (čisto objektivno) mnenje.
Omen3
13. 04. 2011 02.04
KennyJR Omen3 jah pač vodil je... v qatarju ga je rossi sicer premagal, ampak lorenzo je padel na štartu precej nazaj in potem je imel velik zaostanek, pa se je iz ozadja vseeno prebil na 2. mesto... neglede na vse, lorenzo je bil pač boljši, rossi slabši... zdej po treh dirkah 9 točk ni malol... @KennyJR Saj je zdaj brez veze filozofirati kaj bi bilo,če ne bi padel.Ampak 9 točk res ni veliko.To je razlika med 1 in 3 mestom,pa sta recimo oba na stopničkah. In Rossi na veliko kvalifikacijah ni čisto v ospredju,pa na dirkah (običajno) precej popravi uvrstitev.Zato se mi omenjeno prehitevanje Lorenza iz ozadja ne zdi poseben dosežek. raul67 @Omen3 Če si si pogledal sam statistiko lanske sezone te še razumem da bluziš neumnosti, če bi gledal dirke, bi pa vido da je Stoner prav proti koncu sezone dosegal najboljše rezultate - na zadnjih 6ih dirkah 3 zmage in eno drugo mesto - KAJ TI NI JASNO??? To zate ni zmagovalni motor??? Se vsede naslednji dan Rossi na testiranjih na njega, pa je 15.... Pa tut to ko očitaš lorenzu za 2008 - spet, če bi spremljal MOTO GP in ne sam ROSSIJA, bi vedo da je bil po prvih dirkah DO POŠKODBE Lorenzo vodilni v prvenstvu - kdo pa pravi da takrat on ne bi mogo bit prvak, če pa ste tako zelo pripričani, da bi Rossi lani bil??? Daj ne bluzite tolk, če pa že bluzite, pa vsaj podprite to z nekimi dejstvi - pa ne mi hodit spet z 9imi naslovi, KER TO SO BLI DRUGI ČASI, ko je bil Rossi še pač edini vesoljec - Sprijaznite se da pač to ni več - noben mu ne očita da je najuspešnejši, to da pa bluzite da je ne vem kolk boljši od vseh pa sam kaže na vašo inteligenčno omejenost, in nesposobnost objektivnega pogleda na določene zadeve! @raul67 Dirk sem verjetno več gledal kot ti,pa to sploh ni važno.Vsega si jasno nisem zapomnil,zato pa pomaga Google.Kar pa ne spremeni zadeve. Očitno leta 2008 ti nisi gledal dirk. Lorenzo se je res nekaj poškodoval že na treningu na Kitajskem,padel pa je še na šesti dirki v Italiji.Tako da zdaj ali štejemo to zadnjo dirko,ko se Lorenzo ni uvrstil ali ne-ker malo spremeni statistiko. Ampak tudi če pogledamo samo prvih pet dirk (2008): Rossi 97 točk,Dani in Lorenzo 94 točk.TOREJ LORENZO NI VODIL V PRVENSTVU! Pa tudi zaradi svojih poškodb ni manjkal 4 dirke kot Rossi (2010)Toliko o podkrepljenih dokazih. Ko se poškoduje Lorenzo (2008),pravite da je Rossi prelahko prišel do zmage,da je zmagal zaradi Lorenza (padca),da si ni zaslužil....itd. Ko pa pade Rossi in se poškoduje je pa druga pesem.Ni bil dovolj dober,ne zna voziti motor, Lorenzo bi itak bil prvak..itd In če še vedno "jamra" zaradi rame,ga spet kritizirate.Za moje pojme so to dvojna merila.Jaz pač navijam za Rossija - AMPAK ZARADI TEGA NE ŽALIM OSTALIH DIRKAČEV ((ali njihovih fanov),čeprav se zaradi nekaterih komentarjev včasih tudi dvigne pritisk.In vedno sem bil za fair play Ampak ne pa govoriti,da so bili drugi časi. Noben od dirkačev ne more izbrati kdaj se je rodil.Vedno so vsa leta dobri dirkači,toda nimajo vsi enako dobre motorje (moštva,gume....).Tako da težko za koga rečemo da si ni zaslužil svoje naslove (ali da jih je dobil na lahek način).Kdor kaj ve o dirkanju mora vedeti da ti fantje tudi fajn namatrajo,če hočejo dobre rezultate. Potem si tudi Mick Doohan ne zasluži naslove,ker je imel v najboljših letih Hondo,ki je res bila zmagovalni motor? Edini drugi časi (po mojem) so bili še v času,ko je vozil Giacomo Agostini.Sezona je imela manj dirk (od 10 do 13) in vozili so tudi dva razreda v enem dnevu.Zato tudi ima toliko naslovov.A še vedno je car. Kar pa se Stonerja in Ducatija tiče. Potem raje poglej zadnjih osem dirk: res ima 3 zmage in eno drugo mesto, toda tudi eno 5 mesto IN TRI ODSTOPE.Če se pogleda povprečje doseženih točk ni ravno super rezultat.Ko se k temu prišteje še ne najboljši začetek sezone,to znese na koncu četrto mesto.In to me ne prepriča o zmagovalnem motorju.Zmagovalni motor je po navadi na koncu prvi v prvenstvu (o.k.Kenny je bil izjema l. 200
KennyJR
12. 04. 2011 23.44
Omen3 jah pač vodil je... v qatarju ga je rossi sicer premagal, ampak lorenzo je padel na štartu precej nazaj in potem je imel velik zaostanek, pa se je iz ozadja vseeno prebil na 2. mesto... neglede na vse, lorenzo je bil pač boljši, rossi slabši... zdej po treh dirkah 9 točk ni malol...
big brother
12. 04. 2011 19.15
Dohtar je postal svetovni prvak zaradi Lorenceve poškodbe in ne obratno. Lorenzo je vozil polaman, rossi pa še zaj joka po dveh praskah. Ne se hecat.
big brother
12. 04. 2011 19.14
Dejstvo je, da s toliko konkurence v sezoni ko sta naslove dosegla stoner in lorenzo, rossi ni nikdar.Zmeram je imel rossi srečo, al so glavni konkurenti poškodovali, al so vozli v sezoni sami amaterji in veterani ali pa so dirkačem nagajali motorji. Bodmo realni. Nascat Rossija, Pedroso, Stonerja in še in še ni enostavno. Koga je rossi nascaval ko je dobival naslove? nesposobnega biagija,gibernava in podobne pacciente.
big brother
12. 04. 2011 19.11
pretiravat pač ni treba,sezona se je šele začela. Kaj mislte da bo stoner s hondo zadej?
User481975
12. 04. 2011 15.43
lorenzo vas gazi,, kolk vas to peče? je enostavno kralj!
raul67
12. 04. 2011 14.59
@Omen3 Če si si pogledal sam statistiko lanske sezone te še razumem da bluziš neumnosti, če bi gledal dirke, bi pa vido da je Stoner prav proti koncu sezone dosegal najboljše rezultate - na zadnjih 6ih dirkah 3 zmage in eno drugo mesto - KAJ TI NI JASNO??? To zate ni zmagovalni motor??? Se vsede naslednji dan Rossi na testiranjih na njega, pa je 15.... Pa tut to ko očitaš lorenzu za 2008 - spet, če bi spremljal MOTO GP in ne sam ROSSIJA, bi vedo da je bil po prvih dirkah DO POŠKODBE Lorenzo vodilni v prvenstvu - kdo pa pravi da takrat on ne bi mogo bit prvak, če pa ste tako zelo pripričani, da bi Rossi lani bil??? Daj ne bluzite tolk, če pa že bluzite, pa vsaj podprite to z nekimi dejstvi - pa ne mi hodit spet z 9imi naslovi, KER TO SO BLI DRUGI ČASI, ko je bil Rossi še pač edini vesoljec - Sprijaznite se da pač to ni več - noben mu ne očita da je najuspešnejši, to da pa bluzite da je ne vem kolk boljši od vseh pa sam kaže na vašo inteligenčno omejenost, in nesposobnost objektivnega pogleda na določene zadeve!