MotoGP

KOMENTAR: Rossi 23. sezono pričakuje, kot bi bila njegova prva

Madrid, 27. 01. 2018 07.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
Eva Koderman Pavc, novinarka 24UR
Komentarji
249

Nova sezona prvenstva MotoGP se nezadržno približuje. Moštva so že začela predstavljati motorje, dirkači pa jih bodo na stezi preizkusili že ta konec tedna, saj se v nedeljo v Sepangu začnejo prva zimska testiranja.

Ko vedno znova vidiš, da ima celo v Španiji primat med navijači Rossi, se nehote vprašaš, kaj bo s prvenstvom MotoGP brez Valentina Rossija? Eva Koderman Pavc
Za ljubitelje motociklizma je čas predstavitev motociklov prvi znanilec dirkaške pomladi. Prejšnji ponedeljek so v Bologni prvi adute za novo sezone predstavili pri Ducatiju, v Madridu pa jim je v sredo sledila Yamaha. Do uvodne letošnje dirke nas sicer ločita še slaba dva meseca (Velika nagrada Katarja bo na sporedu 18. marca), a za dirkače, navijače in novinarje se je sezona že začela.

Predstavitev Yamahe je v motociklistični karavani težko pričakovani dogodek, saj ne glede na to, ali ga ljubite ali sovražite, za japonsko ekipo dirka Valentino Rossi. Zato ne čudi, da je bila še pred odprtjem vrat Case del Lector (prizorišča predstavitve nekaj kilometrov iz centra Madrida) gneča novinarjev in strastnih navijačev, ki so v upanju, da bodo ugledali dirkaškega doktorja ali Mavericka Vinalesa, tam stali ure in ure. Tega smo sicer vajeni iz 'paddocka', a ko vedno znova vidiš, da ima celo v Španiji primat med navijači Rossi, se nehote vprašaš, kaj bo s prvenstvom MotoGP brez Valentina Rossija?

Na asfaltu širom sveta je pustil velik pečat.
Na asfaltu širom sveta je pustil velik pečat. FOTO: AP
Devetkratni svetovni prvak bo 16. februarja dopolnil 39 let, kar, roko na srce, za dirkača ni prav malo. Mnogi mu zato že leta napovedujejo dirkaški pokoj, Rossi pa jih vedno znova utiša tako, kot najbolje zna: na stezi. A dejstvo je, da ima italijanski superzvezdnik pogodbo le še za sezono 2018. Ko je pred dvema letoma pred uvodno dirko sezone v Katarju podaljšal sodelovanje z Yamaho, je dejal, da se bo nato najverjetneje upokojil. Bo torej letošnja sezona njegova zadnja? Tisti, ki ga dobro poznajo, menijo, da ne. Tudi Rossi mi je v pogovoru v Madridu dejal, da se 23. sezone v prvenstvu veseli, kot bi bila njegova prva. "Veselje pred začetkom sezone je vsako leto enako," pravi prvi zvezdnik motociklistične karavane. Tudi vodja ekipe Massimo Meregalli meni, da Rossi dirkaške čelade še ne bo postavil v kot. Pravi, da ga dirkanje z dirkači iz njegove akademije ohranja mladega.

Na predstavitvi je povsem nepričakovano odjeknila novica, da je pogodbo še pred začetkom nove sezone z Yamaho podaljšal Vinales, ki bo z M1 dirkal vsaj do konca leta 2020. To je seveda v vseh vzbudilo zanimanje, kdaj bo odločitev o prihodnosti sprejel Rossi. "Najprej bi rad opravil z vsemi testiranji, nato pa se bom pogovoril z vodilnimi možmi pri Yamahi. Skupaj se bomo odločili, ali bom še dirkal. V tem trenutku sem optimističen in bi rad še dirkal. Odločitev bom sprejel, ko se bo sezona začela v Evropi, takrat nekje," mi je z nasmeškom na obrazu razlagal Italijan.

Valentino Rossi - 3
Valentino Rossi - 3 FOTO: AP

Ljubitelji motociklizma, ne glede na to, čigavi navijači ste, morate priznati, da je prvenstvo z Rossijem precej bolj zabavno, kot bi bilo brez njega. Konec koncev ima vaš favorit tekmeca več in to za povrh nepopustljivega veterana, ki neutrudno lovi jubilejni deseti naslov. In glede na to, da že leta napoveduje, da bi rad dirkal tudi pri 40 letih, če bo še naprej čutil strast, ni vrag, da nas bo aprila ali maja razveselil z novico, da bo del motociklističnega spektakla vsaj še kakšno leto.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (249)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

StAnalitik
30. 01. 2018 12.25
In sedaj imamo v motogp showu tudi dva proizvajalca iz Slovenije. Akrapovič dela izpuhe za te super mašine oziroma motorje,Pipistrel pa verjetno krilca za Ducati in Hondo al kako? Ali kdo kaj ve o tem?
CarlossCars
29. 01. 2018 11.53
-2
Ponedeljek je, nihče od rumenih se ne javlja, saj se vsi borijo za bogega jurja na koncu meseca. Razumem, da potem ob nedeljskih popoldnevih malo pozabijo na zajamčeno plačo in garanje čez teden ter se nasmejijo makaronarju z Ančko na zadnjem sedežu. Zato ga imajo radi in prav je tako. Vsako te.. ima svoje vesele. No, nas, ki se spoznamo na motošport, pa razveseljujejo druge stvari, kot na primer akrobatska vožnja absolutnega kralja motogp Mark Marqueza.
CarlossCars
28. 01. 2018 20.57
-8
Očitno so v trendu dolgi komentarji, Nyghtlfly to že dolgo prakticira, včeraj se je javila njegova "Francozinja" HelenaTrojanska alias Lorraine z dolgim tekstom. Nekateri si pač na vse kriplje prizadevajo narediti svojo misijonarsko nalogo - širiti lažne informacije okrog Dohtarja. Zdaj naenkrat zvemo, da je Yamaha prisluhnila Vinalesu in so se baje Japanci opravičili Rossiju, ker ga naj ne bi poslušali. V nebo vpijoča laž izpod peresa slepega dohtarjevega fanatika. V Španiji imajo bojda primat #46 navijači, Marquez in Lorenzo jih imata samo za dva avtobusa. V 60 milijonski Španiji. Spet taka laž, da te vrže s stola. Kako dolgo bo redakcija še dopuščala takšne dezinformacije in to nasilno porossivanje naivnih bralcev? Saj Nyghtlflyju res ne moremo očitati vulgarnosti in primitivizma, ne, on nas fino in sistematsko j e be v glavo.
JohnnyMueller
28. 01. 2018 22.54
-4
Ko bo šel klovn v penzijo, se bojo tudi kvazi novinarji zamenjali in zaćeli pisati objektivno.
jezdiimir
29. 01. 2018 11.38
+2
Jaka se strinjam s tvojim zadnjim stavkom, končno si dojel da nisi dorasel tekmi z nightifly-em, enostavno si večni poraženec...hehehe
CarlossCars
29. 01. 2018 11.46
-2
Jezdič, a si siknil izpod kupa fekalij, s katerimi smo te že zdavnaj zasipali? Od kod ti le misel, da se sploh oglašaš???
nightifly
28. 01. 2018 20.17
+3
zastavco. .... :) Achilleus 28.01.2018 15:58 Najprej bi nekaj povedal o Yamahi in njihovem napredku...to mislim zelo resno in brez kaksnega hujskaskega namena...napako delajo, ker ne razvoj 100% prilagodijo in delajo samo...povdarim samo na Vinalesu. Ne zato, ker bi bilo z Rossijem kaj narobe...enostavno naj to storijo# # # # # # # # # # # se strinjam . To je bila lanska napaka yamahe,ki jo je potrdiltudi Jarvis. Po 3 prvih dirkah so sese odlocili, da bodo sledili najboljsi verjetni kombinaciji , ki je prinesla rezultate, in to je bila Vinalesova, ceprav je, vse tako izgleda ,Rossi nastavil razvoj za celo leto . Izkazalo sese je, da je imel prav ,ker so se nastavitve za azijsko aventuro v Evropi izkazale za kratkotrajne ,samo za tople pogije. In tako je celoten razvoj dirkal. sel k vragu, ceprav je Vale ze med sezono nakazal ,da naj mu prisluhnejo. Kakorkoli , Japoncem je bilo po koncu sezone vidno nerodno in so napako priznali . Toda ni problem ene sezone . Taka napaka je pogubna za vsaj nekaj sezon naprej . Yama gre zdaj na konstr. bolida z okvirjem 16, katerega bodo razvijali naprej . Sem malo skepticen . Kakorkoli v top formi Yamaha ne bo nekaj naslednjih sezon , ker se bo samo slepala ,oba dirkaca pa iskala cez-limite, da bosta vsaj na repu ostalim . Upam samo, da se motim in so nasli kaksno cudezno zdravilo. Upam ,da bovse bolj zanimivo. Pedrosa je po pricakovanju spredaj ,kar bo Hondi dalo prave podatke telemetrije, Mm ,pa je pricakovano zadrzan . Za pocakati.
Melaj
28. 01. 2018 20.40
-2
nightifly - hočeš povedati, da razvoj bolida ni sledil željam Valentina? Sprašujem, da se ne bi slabo razumeli. Njihova lanska forma me je spominjala na Hondino iz sezone 2016. Prav mogoče je, da so stvari deljeno reševali. Nekaj so speljali po željah Vinalesa, nekaj pa Rossija. Izredno izgubljeni so bili. Če pa imajo ta trenutek izhodišče 2016, je edino pravilno. Lanski tech3 se je izkazal dovolj dobro. Zaostanek v razvoju res ni lahko nadomestiti, niso pa od včeraj. Verjamem, da je Yamaha sposobna tega. Veliko je odvisno od tega, koliko skupnih točk imata dirkača. Če je teh dovolj, lahko rešijo stvar v sezoni ali malo več. Če pa ne, bojo samo bredli. Rossi bi lahko reševal tako težavo, toda 10 let nazaj. To zahteva mladega in prilagodljivega dirkača. Ne podcenjujem Rossija, vendar on more že zaradi starosti veliko na sebi delat. Sam je povedal, koliko težje mu je danes, kot pa nekoč. To je popolnoma normalno. Po mojem mnenju, je veliko na Vinalesu, fant se more izkazat. Ne sme priti do tega, da dirkač v kamero reče: "vprašajte tovarno, kaj je narobe z nami in motorjem". To je odvrnil, po vprašanju, kaj naj bi se dogajalo z njimi in kaj je vzrok za padec rezultatov. Marquezu se je veliko očitalo, mladost, neznanje, neizkušenost..vendar se je z ekipo izkopal iz težav. Ne popolnoma, vendar pa kar dobro. Sploh pa ta testiranja še ne smemo jemat, kot zadnji ukrep in rezultat. Lani Honda ni bila na nivoju, Yamaha pa ravno obratno..poznamo pa razplet prvenstva. Bo treba počakat.
JohnnyMueller
28. 01. 2018 22.58
-2
Važno, da boš lahko govoril, da je šel klovn v penzijo zaradi Yamahe in ne lastne nesposobnosti..
Achilleus
29. 01. 2018 10.12
+2
...letalec je pristranski. Njega je treba jemati vedno z rezervo.
nightifly
28. 01. 2018 19.29
+4
noki68 28.01.2018 15:41 fly....ti se raje drži Argentine, pa pusti normalne ljudi pri miru.///////////////priznajte samo na kaksni substanci ste ? Sin in vnuk Dolenjskih borcev, partizanov bo lajbal v Argentino ? Ljudje ,pa kaj vam je ,kaj se z vami dogaja ? Ze Carlos pise take tekste, da cloveku kar sapo zapre. Noro. Na perfektno korektne tekste odgovarjate na tak nacin ? Me cudi.
Achilleus
28. 01. 2018 19.51
-2
...no nighty...nisi edini vnuk partizanov.
nightifly
28. 01. 2018 19.55
+5
Upam ,da nas je veliko, za vsak slucaj , ce se bo kdo spet podelal in izdal svojo domovino . ..je tako ?
nightifly
28. 01. 2018 19.56
+4
Ceprav ne razumem, zakaj mora nekdo v ta lepi sport mesati Argentino in podobne nevmesne stvari.
CarlossCars
28. 01. 2018 21.02
-4
Ta šport bo dosti lepši, ko bo se končati era Rossija, s tem pa huliganski navijaški stil na tribunah.
Noki
29. 01. 2018 08.01
+5
fly....Glede na to, da v smehu podpiraš največje zlo prejšnega stoletja mi je vse jasno. Sedaj mi je jasno, zakaj govoriš kako si prepotoval svet naravnost in počez. Seveda, ker bežiš pred preteklostjo in se vsako leto seliš. Kar naprej omenjaš Švico. Seveda, tja hodiš po tisto kar se je pokradlo. Sam si, si snel klobuk iz glave muha, sam. Pusti nas pri miru, in ne spotikaj se v vsakega. Vsak ima pravico, do svojega mnenja in to brez tvojih hvalospevov in leporečjih. V resnici si pa sam največje zlo.
jezdiimir
28. 01. 2018 18.24
+11
Za nami je krasen vikend, sploh včeraj je bil lep sončen dan idealen za izlet v naravo. Družinsko naravnani smo v krogu svojih družin in družinskih prijateljev to dodobra izkoristili,med tem pa kot je tukaj razvidno Jaka in njegovi brez kančka sramote dan in noč prelivajo gnojnico po portalu, kar samo kaže da jim je portal edina družina in življenski cilj, res žalostno, zelo me skrbi za njih in to vse samo zaradi hudobije do Legende Dr. Rossija...hehehe
nightifly
28. 01. 2018 19.30
+3
Achilleus
28. 01. 2018 19.41
-3
jezdic...vceraj si prav za tem nickom smetil..si ze pozabil...aja...so te brisali in za dam blokirali. No..pa si se javil za ministrom. Jezd...vedno si prisoten...tu je tvoja narava...
MaunelNeuer
28. 01. 2018 21.09
-2
jezdo vse vidi samo svoje hudobije do španskega šampiona ne hehehehe
jezdiimir
29. 01. 2018 11.44
+1
Ahil kot ponavadi stresaš neresnice v katere celo verjameš, kar kaže na resen problem v tvojem razvoju...hehehe
Achilleus
29. 01. 2018 13.18
-1
Glede neresnice...izgubljen si...Dobro, da ti vsakodnevno podam realno sliko. Naj te test ne prevzame...desime ne bo.
iga_biba
28. 01. 2018 17.21
-7
z dirkači njegove akademije lahko dirka. tam je konkurenčen. motoGP pa...
CarlossCars
28. 01. 2018 16.10
-8
Je pa novinar pod zgornjo fotografijo zapisal "Ikona". S tem se kar strinjam, oznaka legenda Rossiju nekako ne pristoji, saj si je s svojimi hudobijami preveč umazal ime. Gledano globalno, če odštejemo čredo njegovih zaslepljenih ovac, ki ne vidijo 5cm pred nosom.
number46
28. 01. 2018 16.37
+9
Jezni Carrlos,bo kmalu postal novinar oziroma pastirček.
nightifly
28. 01. 2018 15.27
+8
S postavitvijo zasnove clanka ,ki sem ga zapisal prejle, sem zastavil predvsem retoricno vprasanje o morebitnem odhodu velikana ,ki za seboj pusca bogato ,ogromno zapuscino ,ki je sestavljena iz trdnih dejstev , se bolj pa vsega tistega ,skoraj neopisljivega , ki disi po zlahtnosti . Je nemogoce opisati , samo imeti priliko , cast in zadovoljstvo doziveti vse to . Cisto jasno je , da en sam clovek ne more ustvariti take atmosfere ,ampak jo gradi skupaj z ostalimi prijatelji ,ki na pisti postanejo konkurenti .Ampak tak je skoraj vsak sport , ki mora imeti zmagovalca .Edina izjema na tem svetu so Aborigini , ki nikoli ne igrajo za zmago ,niti ne stejejo tock,golov in podobnega .Enostavno je igra del njihovega zivljenja , zato vsaka jim cast . Tako so edini na tem svetu ,kjer sport ne proizvaja dobicka , jeze , kriminala ,podkupovanja , zavisti in si dovolim reci - neznosnih komentarjev na socialnih omrezjih ,in drugje . Spodaj je nekdo napisal nejkaj o Rogerju in ga primerjal z Valentinom . Pravzaprav bolj tocno -potegnil nasprotno paralelo . Lepo vas prosim , razen cisto ozke subjektivne ocene ,ni mogoce vleci nobenih vzporednic . V cem le ? Vtaknemo not se Kasai-a ? M Andretti iz Motovuna je vcasih tudi se dirkal pri 50 ,oz . 52 -ih letih . //////Rad bi odgovoril se na eno tiho vprasanje ali pa trditev ,ki visi na tukajsnji strani nekje v oblaku in caka , da bo nekdo odgovoril . Ja , definitivno ima Dohtar kar nekaj let . In prav sigurno ima v sebi nenavadno mocno voljo po dirkanju , samozavest ,prepricanje v tisto kar dela , mladostno razigranost , ki tudi nas pozivlja . Poleg vsega nastetega je sigurno sposoben dosegti visoke rezultate , ce bi mu le bil zagotovljen bolid vsaj enakovredne zanesljivosti in performans kot jih ima recimo prvih pet , ali ce bi se izrazil bolj precizno - nekje do najvec 2/3 desetinke zaostanka na krog , pa se to je ogromno , ker to samo pomeni , da moras gume uniciti veliko prej . Toda za prva tri mesta bi bilo tudi to sprejemljivo . Vsi 46-niki se zavedamo realnega polozaja Dohtarja Rossija .Osebno bi bil zelo vesel , ce bi zmagal kaksno dirko ali vec , ce bi v posameznih dirkah videl njegove dvoboje v prvih vrstah ...... ce pa se kaj ,tudi dobro . Ne verjamem , da je Yamaha uspela narediti kaj spektularnega na bolidu , ce so sli celo na okvir iz 2016 in zaceli spt od tam naprej . Medtem je Duc naredil ogromne korake v zadnjih letih , Honda ima nov motor in novo aerodinamiko , oba skupaj fantasticno , se boljso elektroniko , Poncharal je zelo dober , napreduje KTM , in mogoce tudi Suzuki . Jaz upam na postene in dobre dirke . Cimbolj konkurencne . Roko na srce , Honda isce samo se potrditev naslova , kar se bo najbolj verjetno tudi zgodilo . To potrebuje ,kot sem ze napisal ,in to tudi vsi mi vemo - za spremembo vecne lestvice zmagovalcev ,ki jo sedaj vodijo Ago , Rossi in Nieto , sicer v minorni kategoriji .
nightifly
28. 01. 2018 15.31
+6
Moram pisati Dohtarju ,da naj gre na caffè k Francisku , mogoce bo pe kal pricaral . No , ce ne drugega ima Papez rumeno zastavco. .... :)
Achilleus
28. 01. 2018 15.58
-4
Najprej bi nekaj povedal o Yamahi in njihovem napredku...to mislim zelo resno in brez kaksnega hujskaskega namena...napako delajo, ker ne razvoj 100% prilagodijo in delajo samo...povdarim samo na Vinalesu. Ne zato, ker bi bilo z Rossijem kaj narobe...enostavno naj to storijo. Rossi z takim motorjem ne bo prvi...ne bo pred Vinalesom...bo pa dosegal dostojne razultate. Ni samo Rossijeva velika zelja 10 naslov...je tudi zelja mostva. Velika euforija bi se sprozila in tudi mocna promocina...denar...in se enkrat denar. Mnogi navijaci bi v tem primeru bili v transu..v pozitivnem smislu. Vendar to se ne bo zgodili...Naj raje res posvetijo vse Vinalesu...da ne bo fant odsel drigam. Pri tej starosti je bil Rossi delezen max podpore...zato ne bodimo sebicni. Vinales si zasluzi vse...on je prihodnost. Honda je sile usmerila v pravega dirkaca...in obrestuje se...Bi pa se omenil hvalo in podobno. Rossija Nighty zelo ceni..zna veliko lepega o njem napisat. Jaz izhajam iz vinarske druzine...osebno nisem v tem..vendar poznam vino in nacin prodaje. Veliko je dobrih vin...ena tretjina vsega truda se usmeri v vzgojo trte in kletarstvo...dve tretjini pa zasede zgodba. Ce je ta zgodba o dolocenem vinu dobra, privlacna in edinstvena...se vino izredno dobro proda. Temu vinu recemo, da je kakovstno. Brez te zgodbe..bi to isto vino bilo zgolj povprecno...dobro in pitno..ne pa posebno. Tako je v primetu Valentina...Lepa pretekla kariera...vendar se vec vsega je zgodba..samopromocija...promocija njegovih privrzencev.
CarlossCars
28. 01. 2018 16.05
-5
Papeževa primarna naloga je, pozivati ljudi k ljubezni in miru. Rossijevo sovraštvo in prezir do boljših dirkačev od njega ter hujskanje svojih navijačev proti njim niso ravno pravšnja popotnica za obisk pri Svetem Očetu, kaj meniš Muha?
Noki
28. 01. 2018 16.08
-6
Noki
28. 01. 2018 16.11
-6
Carloss.....Sveti Oče bi se ga sramoval, če bi zvedel vse o njemu.
CarlossCars
28. 01. 2018 16.12
-5
Ahil, odlično napisano, prava protiutež enostranskemu slepemu navijaškemu pisanju Muhe.
jebalvisvoju
28. 01. 2018 16.31
-6
Muha ti si zrel za franciska bolj kot Rossi
AS1983
28. 01. 2018 15.19
-2
Rossi je že v letih in bo težko še kdaj blizu naslova, kot je bil pred 2 sezonama, težko je konkurenčne za zmage zadnja leta, po moje se bliža njegov čas za slovo
nightifly
28. 01. 2018 15.29
+5
As,,,,veste, z naslovom je pa tako kot z zensko ,ki si pri 50 rece, bom zanosila ali ne ? Vcasih rata . Enim nikoli . Ne prej ne potem . Pedrosa zal se vedno caka , oz. se bori za to. Nikoli ne ves a ne ?
Noki
28. 01. 2018 15.41
-2
fly....ti se raje drži Argentine, pa pusti normalne ljudi pri miru.
CarlossCars
28. 01. 2018 15.06
-4
In pa večna in totalno nepotrebna debata, kaj bo z motogp brez Rossija. Nekaj procentov gledalcev bo manjkalo na dirkah, ki so tam rrjoveli zarad dohtarja, večina njegovih fenov pa se bo prestruktuirala na druge dirkače. Da jih bo čim manj prešlo na Marqueza, je 2015 preventivno poskrbel Rossi sam, ki je načrtno sprovociral mladega šampiona, potem pa na vso moč ščuval svoje navijače proti novemu šampionu. Sicer pa prihajajo vedno znova nove in nove generacije navijačev, ki se jim fučka za enga Rossija na 5.mestu, saj so tu Marquez, Zarco, Petrucci, Lorenzo, Morbidelli, Alex Marquez itd.
Noki
28. 01. 2018 15.35
-3
Tisti, ki misli, da se bo z odhodom Rossija vse končalo se zelo moti. Prihajajo novi dirkači in že sedaj imamo neverjetno generacijo tudi brez Rossija. Prihaja tudi nova generacija navijačev, ki ni obremenjena z enim dirkačem, kot je nekaj posameznikov tukaj. Že pred Rossijem je odšlo precej šampionov, ki prav tako spadajo med legende v svojem času in je šla karavana naprej. Tako bo tudi po Rossiju in ostalimi. Tisti, ki pa pravi, da potem ne bo gledal MotoGP-ja, potem sploh ni pravi ljubitel tega športa. Bo on prikrajšan in ne mi. Takim je škoda namenjat besed.
CarlossCars
28. 01. 2018 14.58
-3
Tu spodaj je nekdo omenil Federerja, ki je Rossijevih let in prav tako legenda športa. Le da je Roger gospod, Rossi pa ostareli klovn z The Doctor napisom na tazadnji.
number46
28. 01. 2018 15.34
+3
Če pa Carloss to pravi po tem to zagotovo drži. Junak Carloss se lahko pohvali z veiko žaljivimi komentarji. On je merilo kdo je kloven kdo ni. Bolje bi ti bilo, da se malo zapelješ z svojo pomarančo,da te malo zlufta probaj brez čelade baje da je čist hudo.
Noki
28. 01. 2018 15.39
-2
številka.......Poglej, si stare posnetke Rossija, kako je proslavljal zmage, ti bo vse jasno. Res se je tako obnašal. Kako bi kaj vi odreagirali, če bi Marc tako proslavljal?
number46
28. 01. 2018 15.55
+3
Jaz si nerabmi ogledat starih posnetkov, ker sem to že vse gledal, VR je v svojih rosnih letih prirejal veliko skečev ,če se to tebi nedopade ne pomeni, da to ni ok. Tudi Marc je proslavil svoj naslov, Zarco je dela salte ko zmage pač to je del njihove osebnosti, kar se mene tiče jaz nimam problemov z nobenim dirkačem najdi komentar v katerem jaz žalim Marca, ko je proslavil svoj naslov, za moje pojme je bila ideja super.
CarlossCars
28. 01. 2018 15.59
-3
Ja saj, Rossi se je obnašal kot klovn, zato je klovn. Kaj je tu spornega?
number46
28. 01. 2018 16.21
+3
Sporno je to, da ti pišeš in žališ po nepotrebnem. Potem je Marc po tvoji logiki isto klovn. Lej če si ti nezadovljen z svojo barvo motorja ti zato ni kriv VR.
number46
28. 01. 2018 16.40
+3
Ps.poglej se dobor v ogledalo pa boš videl kdo je kloven, če prirejaš skeče nepomeni, da si klovn to bi pa lahko vedel glede na to, da vidiš dlje od 5cm.
CarlossCars
28. 01. 2018 21.05
-1
number46
28. 01. 2018 14.47
+6
Prvi krogi testiranja so zanami Ducatijevi dirkači so po pričakovanju v Speangu pri vrhu .Yamahina tovarniška dirkača zadovoljna z novim okvirjem. Honda testira različne agregate vsakme primeru mislim, da bomo imeli letos ponovno 3 moštva, ki so bojo borila za najvišje stopničke.
Melaj
28. 01. 2018 14.33
+0
BenBostrom - s tem, kar si napisal se popolnoma strinjam. motoGP ni šport, ki bi ga spremljali in bi vzbujal zanimanje zaradi enega dirkača. Če je eno ime vzrok za zanimanje, pomeni, da človek ni navijač motoGP, ampak so mu bližje resničnostni šovi. Gospe in Gospodje, ki to tako goreče zagovarjate, verjemite, da niste navijači v pravem pomenu. Ste samo zagreti za enega človeka, ki vam je iz določenih razlogov prirasel k srcu. Dirke so mnogo več, kot to. Z dirkami so različni proizvajalci začeli tekmovati med sabo, kazali so si mišice, kazali so si, kje so boljši, borili so se za prevlado njihovih produktov na tržišču. Vem, da veliko ljudi odšteje denar za nekaj, kar promovira Valentino, vem, da njegovo ime pospeši prodajo. Smo pa tudi taki kot sem jaz. Prisegam in težim k najboljšemu. Produkt ocenjujem z zdravo pametjo in ne po tem, kaj kdo piše in promovira. Tako izbiram tudi, ko gre za ime športnika ali športnice.
Melaj
28. 01. 2018 14.38
-1
motoGP bo kljub vsemu še bolj gledan. In to se bo zgodilo zaradi dirkačev, kot je Marquez, Zarco, Vinales, Dovi, Lorenzo,.. Samo pravo podporo naj dobijo in stvari bojo izredno napete. Nekateri to podporo že uživajo, ostali pa upam, da kmalu.
nightifly
28. 01. 2018 12.43
+2
Tako novinarji....... Ko vedno znova vidis, da ima v Spaniji celo med navijaci primat Rossi, se nehote vprasas, kaj bo s prvenstvom M GP brez Valentina Rossija ? //////// se zelo strinjam z novinarjem in kajpak se to sprasujemo navijaci po celem svetu. Seveda bo karavana sla naprej ,ker mora, toda bo se vedno tako prikupna, vesela , mladostna ,kvalitetna ,,,,,, ? No , mislim , da vprasanje se ni nikoli nobenega ubilo a ne .
BenBostrom
28. 01. 2018 13.00
+1
Mislimo da karavana bo nedvomno mladostna,o kvaliteti je škoda izgubljati čas ker takšna izenačenost je to kar v današnjem času si želijo gledalci....Koliko bo pa nekdo koga pogrešal pa niti ni pomembno,ker pravi ljubitelj tega športa bo spremljal tudi če nekoga ni,...,fani od posameznika si bodo pa s časom našli novega ali pa pač drugega...tako to je v življenju...itak gre naprej,ne nazaj. Kar se gledanosti nasplošno tiče pa mislim da ne bo upadla,...,za tiste ki razumejo kaj hočem povedat,...tudi čedalje več nas je na svetu,ne čedalje manj....torej bo gledanost ob ustrezni mamljivosti samo naraščala.....Upam da je odgovor na mestu.
Achilleus
28. 01. 2018 13.02
-1
nightifly...ne vem, ce spremljas tudi ostale sporte. Jaz jih. Danes je velik dan tudi za Federerja. Osvojil je se enkrat tirnir...20...Velik dosezek tenisaca. Nihce pa ga ne povelicuje in ga imenuje ded...Zanimivo..pa tudi oce je ze. Federer spada v generaciji Rossija. Ocitno se tudi pri teh letih da premagat mlajse.
gcek
28. 01. 2018 13.38
+5
Achilleus z tako konkurenco lahko zmaguje ,do 45tega leta no ni on kriv samo v tenisu jih je veliko poškodovanih tihi upor nekaj ni uredu samo ATPju so cifre važne lp.
Achilleus
28. 01. 2018 14.10
-4
...pa smo pri konkurenci! Dolgo ze pravim, da je med leti 2001 in 2006 nismo imeli..v motoGP. In mlademu Rossiju res ni bilo tezko zmagovat.
gcek
28. 01. 2018 14.23
+5
Ne ne mešaj jabolke in hruške v tenisu je to tako očitno ,da je smešno lp.
THEdocktor
28. 01. 2018 14.24
+3
CarlossCars
28. 01. 2018 14.26
-4
Rossi v Spaniji nima primata, to je čista laž Muha.
number46
28. 01. 2018 15.05
+5
Po logiki Achilusa je Doohan tudi zmagoval, ker ni imel prave konkurenece. Vsakem primeru je bil prihod Marca v kraljevi razred dobra stvar, ker je fant zdvignil nivo dirkanja tako kot je to storil pred leti VR.
Achilleus
28. 01. 2018 16.32
-5
number46...Doohan ni imel niti priblizno tako tezko delo kot Marquez. In ja...je veliko lazje dosegal zmage. Glede konkurence bi pa rekel...da je bila boljsa kot v casu med 01 in 06...Vsaj po moje. Bodimo posteni...Takratne dirkace bi suveteno pral Lorenzo..Marc..Stoner..Zarco..Dovi..Dani......
number46
28. 01. 2018 17.28
+6
Glede na to da je bil edin resni nasprotnik govorimo po vrnitvi Micka po poškodbi noge.,Crivie., se nebi strinjal, če bi bil ti pošten nebi pisal teh pravljic (tvoja logika kot primer). V vseh obdobjih dirkanja so osvajali naslove njaboljši na najbolših mašinah in podcenjevat Nickya, Colina, Pedroso, Biaggija, Capirosija,Barosa, Mccoya Melandrija, Elias,Gibernaua,Baylissa,Abea,Katota(pokojna mu duša),...je res smešno. Mogoče bi pral tega nemorem vedeti bi če bi če če če,... amapk VR bi opral njih kot jih je tudi v kasnješih letih. take debate da bi nekdo nekaj če bi,... tega neboš nikoli vedel je pa vsekakor v zadnjih dveh letih dirkanje zelo izenačeno, kar se je za zahvalit M gumami in skupni elektroniki in upam, da tako tudi ostane. VR je bil najboljši v svojem času tako kot je zdaj Marc. Edino kjer tvoja trditev delno drži je sezona 2002 zaradi prihoda 4t mašin oziroma je rc211v pometla z konkurenco. Tisto sezono se VR ni pretegnil s tem da si pozabil, da so v tem obdobju zmagovali dirkači tudi na poltovarniških mašinah tako, da je bila konkurenca, kar huda. Butasto je primerjati obdobja, ker je se že sam šport, spreminja drugačna tehnika,... vsakem od teh obdobjih so zmagovali vedno najboljši to je edino dejstvo, vse ostale so pač špekulacije. če ti nemarš VR, kar smo dojeli nepomeni da si moraš zmišljevati oziroma prirejat stvari kakor tebi pašejo oziroma se tebi zdijo, da bi morale biti to je realno vse ostal je pač samo bla bla.
Achilleus
28. 01. 2018 19.49
+0
No..pa smo na cistem. Zmagovali so najboljsi...koncno priznanje MM93. Ce bi dobrl prebral...bi vedel...da vedno pravim...kdor osvaja naslove je najboljsi. In..ce je v tistih letih dominiral VR46...bi takrat tudi MM93...Ne pa, da eni nabijajo...kako lazje mu je...in kako vse Honda sama odpelje. O konkurenci med 01 in 06...pa brez dvoma je danes boljsa...z naskokom. Stroka pravi, da celo najmocnejsa v zgodovini...stroka in ne jaz...Torej je MM93 nekaj posebnega...
motorist_mb
28. 01. 2018 11.35
+12
Bravo Pedrosa,Dovi,Lorenzo,Petrucci,Miller prvi dan Sepang...duceji razturajo...Dovi forza!
edinho70
28. 01. 2018 12.44
-8
nightifly
28. 01. 2018 12.44
+4
CarlossCars
28. 01. 2018 13.54
-6
Rossi v Spaniji med navijači NIMA primata, Muha, lažeš kokr pes teče.
THEdocktor
28. 01. 2018 14.25
+8
CarlossCars
28. 01. 2018 14.55
-3
Kaj ne, ti si primat, v pravem smislu besede. Hah
Melaj
28. 01. 2018 10.30
+20
HelenaTrojanska - V preteklosti motoGP so se stvari v vsakem obdobju posebej odvijale drugače. Ni pošteno od nas, da primerjamo dirkače med sabo, če pa oni osebnih medsebojnih dirk niso nikoli imeli. Vsako obdobje imamo generacije, ki so različno kvalitetne. Lahko dirkač, ki je mlad naleti na trenutek, ko se menjava generacija, ko odidejo v pokoj eden ali več talentov,....To so vse faktorji, ki pozneje vplivajo na potek dogodkov. Veliko lepega je požel in tudi dal Rossi. Meni osebno pa je najboljši Marquez. Tudi, ko se oziram daleč nazaj, me ta dirkač najbolj prepriča. Pred njim je bil po moje oceni najboljši na stezi Stoner. Ko govorimo o sami vožnji. V dvobojih pa mu je manjkalo tisto, kar bi ga naredilo največjega. Imel je tudi to smolo, da je dirkal proti Rossiju, ki je v glavnem tudi imel boljši motocikel. Razen, ko je govora o Stonerja na Hondi. V dvobojih je Rossi bil vedno top. Veliko ljudi ta trenutek omenja, da Marc vozi podoben stil Stonerja. S tem se osebno ne strinjam. Stoner je vozil izredno natančno po stezi, kar Marc ne počne. Je pa Marc bolj divji, bolj prilagodljiv, prej se pobere iz neznosnih situacij. Rešuje nemogoče. Marc je veliko boljši od Stonerja, ko govorimo o dvobojih 1 na 1. Ima tisto več, kar je manjkalo Stonerju. Zakaj pravi, da je po moje Marquez najboljši dirkač: ker je vsaj po moje na prazni stezi najhitrejši, ko je neoviran je zmožen brutalno hitrih krogov. Ko govorimo o dvobojih je po moji oceni najbolj brezkompromisen in pogumen. Ima pravi občutek in ne okleva, ko bi se večina izgubila. To je moj pogled. Vem, da se mnogi ne strinjate, tudi ni pomembno. Je pa meni pomembno, kaj je na stezi. Navijam za dirkača samo na stezi, ob njej mi ni mar za nič drugega.
Noki
28. 01. 2018 11.41
+11
šmajser1
28. 01. 2018 13.45
-3
Achilleus
28. 01. 2018 15.00
-2
MaunelNeuer
28. 01. 2018 08.31
+13
Marc španski šampion Marquez je za jezdimirčka močna nočna mora hehehehehehehhehehe
THEdocktor
28. 01. 2018 14.25
+4
Noki
28. 01. 2018 16.13
-3
MaunelNeuer
28. 01. 2018 21.12
-1
jebalvisvoju
27. 01. 2018 22.59
+13
Helena kar si ti dozivljala z Rossijem mi zdaj dozivljamo z Markezom vse tvoje nasteto.. A kar se tice karizme Rossija hahha.. bom raje tiho. Markez je pri njegovih letih v marsicem bolj zrel od Rossija in Rossija pece da je st. 2 v dirkaskem smislu in se kaksen bi se naslo. Nimam nic proti Rossiju imam pa proti njegovem prehitrem jeziku ne odzove se odraslo kot Markez v dolocenih situacijah. Enostavno se mi je zameril s svojimi hujskaskimi besednimi manevri. A leto 2015 je skoda omembe. Spet ga je napihnil in okrivil druge za svoj neuspeh. Enostavno bi zmagal 2 dirki vec pa ga noben ne bi mogel ustaviti do naslova. Objokovat leto 2015 je smesno. Ce bi Rossi tudi naprimer imel fer odnos do Markeza bi mu mogoce ta tudi pomagal na zadnji dirki...pa vendarle ga je obup spravil na napacen odnos z Markezom. Neodraslo..po Rossijevo. Ampak to je posledica obupa ki ga cuti zaradi manjvrednosti ker je pac za drugimi. Kdor nezmore na dirkaliscu pokazat znanja potem zna vrtet jezik drugje in omalozevat druge dirkace.
HelenaTrojanska
27. 01. 2018 21.31
+4
Le čemu je treba uporabljat žaljivke vsepovprek? Zaničljivo govoriti o samih drikačih ...? Tega načina ne bom nikoli razumela. Moto GP spremljam že leta, že od malih nog, še iz časov dirk na Preluki (ko Grobnika niti še bilo ni). Ko so svetovne legende tekmovale na Grobniku. Potem je prišel na sceno Rossi. Od takrat ni več nikoli dolgčas. Oboževala sem Micka Doohana, pa vendar ... ni bilo niti več zanimivo, še manj vznemirljivo gledat, kako se je na skoraj vsaki dirki odpeljal naprej. Nasledil ga je drzen, predrzen, malce gizdalinski in neustrašen Italijan. Začela se je pisati zgodovina. Tako dolgo obdobje je polno vzponov in padcev. Napak in storjenih neumnosti. Bahanja in navidezne ponižnosti. Slabših rezultatov in hudih stvari. Tudi (ali pa predvsem) pri Valetu. Pa vendar - ko njega več ne bo, se bo zanimanje za Moto GP prepolovilo. Marquezu navkljub. Marquez si je brez najmanjšega dvoma v letu 2015 zapravil spoštovanje večine tistih pravih ljubiteljev moto športa, tistih pravih poznavalcev; tistih pravih, ki vedno navijamo predvsem za šport. Dvakrat v zgodovini moto dirk se je zgodilo, da je dirkač, ki ni imel nobenih koristi od tega, posegel v boj za prvaka. In eden od teh dveh je bil mladi Marquez, še zelen za ušesi. Pa pustimo zdaj to, je pa za večno ostalo zapisano v srcih tistih pravih navijačev tega športa - niti ni toliko pomembno, kdo je bil oškodovanec. Izgubil je šport! Mimogrede, Marc Marquez je tako izjemen dirkač, tako dolgo že ni bilo takšnega, da bi lahko kaj kmalu presegel Rossija v številu osvojenih prvenstev. Noro ga je opazovati, kako premaguje zakone fizike, kako obvladuje motor, hitrso in kako spreten je. Po drugi strani pa je evidentno, da nima Rossijeve karizme in tistega sproščenega odnosa, ko se že na daleč vidi, da je moto šport Valetov način življenja, ne le šport, s katerim se ukvarja. Preprosto rečeno: VSI, ki drvijo na motorjih do vseh možnih meja, so vredni popolnega spoštovanja. VSI. Tisti, ki celo izstoipajo med vsemi temi vrhunskimi norci, pa še toliko bolj. Vsi in vsak zase so tako napihnjeni egoti, da si mi sploh predstavljat ne znamo, kako to zgleda. Saj vendar morajo biti ... brez tega ni zmag, ni prvakov. Rečem pa le takole: dirkati pri 38-ih in več letih, biti vedno pri vrhu, celo zmagati dirko, biti nekajkrat zapored 2. ali 3. skupno v prvenstvu, ... kaj je to drugega kot biti med najboljšimi??? Prav zanima me, koliko teh lastnikov žaljivih komentarjev v resnici sploh vozi motor? Ker, če so kdajkoli vozili motor, potem bi se vzdržali takšnih in še hujših komentarjev, saj vsak, ki vozi motor oziroma ga zna vozit, zelo dobro vé, na kakšnem nivoju dirkajo tile vesoljci. Sanja se nam ne, na kako visokem! Zato pa, ko bodo vsi ti mladci, ČE bodo še sploh dirkali, ČE bodo Marquez, Lorenzo, Vinales, Zarco, Dovi itd, ki so po 15, 16, 17 let mlajši od Valeta, tudi takrat dirkali in osvajali prva, druga ali peta mesta v enaki starosti, kot jih zdaj Vale, šele takrat mu bodo - enakovredni. Do takrat pa ... Rossi je živa legenda, največja tega športa, in zame (pa še za tričetrt ostalega sveta) vedno bo. Mi pa na kraj pameti ne pade, da bi zaradi tega žalila ali zmanjševala pomebnost kateregakoli drugega dirkača. Vsak, ki gre na te steze, je junak. In zmagujejo tisti, ki so najboljši. Po logiki 2., 3. ali 5. mesto pomeni izjemen dosežek, torej je med najboljšimi, kajne? Valentino Rossi definitivno spada v sam vrh - še po tolikih letih! Toliko. :)
najvsivedo
27. 01. 2018 21.40
-3
Helena Trojanska ...1000 ++++ LEPO IN KOREKTNO.
LightningBolt
27. 01. 2018 21.42
-4
jp, res je. Bravo. Sam ne si mislit, da se bodo petelinčki kaj streznili, žal.
iga_biba
27. 01. 2018 21.51
+9
prihodnost bo povedala vse, vr pa je preteklost.
Achilleus
27. 01. 2018 21.57
+6
Helena...proti tvojmu komentatju nimam nic. Tvoje mnenje..izrazeno lepo. Pravico ga imas deliti. Glede zaljenja...raje vprasaj rumene...dobesedno. Kreg ni zaradi navijacev...ki so korektni. Toda..dokler bo obstajalo "mali markec" ...bo tudi "rouzek" upam, da razumes kaj zelim povedati. Bi pa se nakaj dodal...motoGP..je res Rossi razsiril med mnoge...Ampak...dirkanja na stezi ne more in ne sme zadenciti obstezna dejavnost. Ko bo..ce bo...je konec dirkanja. In se nekaj je zelo opazit...dva nova komentatorja, ki se trudita izboljsati nacin komunikacije. Lepo..vendar tudi...da cloveku misliti. Zaljenje je seglo tako dalec, da je bil potreben ukrep...Pohvalno...
nightifly
27. 01. 2018 22.05
-6
Helena ,,,,lepo, pozitivno, zadela marsikateri zebelj na glavico in neobremenjeno napisano .super. Klobuk dol.
CarlossCars
27. 01. 2018 22.10
+10
Helena, si vse povedala. Nič boljša nisi od najbolj primitivnih Rossijevih hardcore fanatikov, ki ne bodo nikdar priznali Rossijeve krivde za vso štalo 2015. Äh, kaj bom razpravljal, nima smisla. To vam je bilo v vaši sekti vcepljeno in od tega ne odstopate. Kot je rekel en zelo cenjen in nepristranski strokovnjak : Juho, ki si jo je Rossi s svojim vrtenjem jezika 2015 skuhal, je moral tudi sam pojest. Pika. Amen. In to čisto nič ne bremeni novega šampiona Mark Marqueza. Njemu ni treba delati atrakcij z Ančko na motorju, atrakcija je njegova neverjetna vožnja motocikla na robu fizikalnih zakonov. In prav je tako, cirkusanti pa spadajo v cirkus. In naivna publika tudi.
Achilleus
27. 01. 2018 22.21
+9
nightifly...klobuk vsaj upam, da ne nosis. Ta je za castne ljudi in samo njim prvotno namenjen. Zavedaj se dejstva, da si praw ti nighti in jezdimir...sta glavna krivca za vse spore. Zato ne igraj svetnika.
CarlossCars
27. 01. 2018 22.44
+15
Rossijeva karizma in sproščeni odnos. In moto šport je Valetov način življenja. Vse to se ponavlja v Rossijevih Fan revijah in je že zlajnano do konca. A drugi dirkači pa so sladoledarji, varilci ali pa vozniki tramvaja in si samo za vikend vzamejo nekaj ur časa za motogp nastop? Pa prosim te lepo Helenca, ne nekaj na pamet nabijaj, tudi drugi dirkači enako kot Rossi živijo za moto sport. Razlika je ta, da je dohtar 1000% populist, on doživlja ekstaze v morju rumenih čepic. Za to se je trudil celo življenje in teh navijačev on ne da nikomur, še najmanj pa drznemu mlademu supertalentu iz Spanije, ki je kot tornado prišel v motoGP in pometel z vsemi. Da to ni Rossija žulilo? Kot hudič ga je matralo. Pa Laguna Seca , kjer ga je mali z njegovim, lastnim Rossijevim patentiranim manevrom prehitel po desni strani po pesku. Takrat ga je po dirki kot za šalo hotel zadaviti, v resnici pa bi ga najraje vrgel krokodilom. Vsak lahko vidi, kako se ga je Rossi 2015 lotil. Najmanj dvakrat ga je nesramno vrgel iz sedla, češ mali, evo ti. V malem pa se je kuhalo. In gobcanje dohtarja v Sepangu je sodu izbilo dno, nadaljevanje je vsem poznana zgodba.
jebalvisvoju
27. 01. 2018 23.07
+12
ma ne kaj govoris rossi ni nicesar kriv.. drugi so krivi!!