MotoGP

Lorenzo testiranja zaključil s padcem: Boleče, ampak brez poškodb

Jerez, 07. 05. 2019 14.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Eden tistih, ki je po VN Španiji z velikim veseljem pozdravil testiranja v Jerezu, je bil zagotovo Jorge Lorenzo, ki prave občutke na hondi še lovi. Zaenkrat je po prestopu iz Ducatija v ekipo Honde daleč zadaj za moštvenim kolegom Marcom Marquezom, ki po zmagi v Jerezu vodi v skupnem seštevku svetovnega pokala.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

"S padcem nismo želeli zaključiti testiranj. Sem v redu, boleče, a v redu," je po dejal Jorge Lorenzo"Naredili smo veliko krogov in preizkusili veliko stvari. To je bilo zelo pomembno za nas,saj skušamo nadoknaditi čas, ki smo ga izgubili na zimskih testiranjih," je pojasnil Lorenzo, ki se mu manko testiranj močno pozna. Precej namreč zaostaja za moštvenim kolegom Marcom Marquezom, ki z enakim motorjem vodi v prvenstvu. Lorenzo je po štirih dirkah šele na 14. mestu, osvojil je vsega 11 točk.

Testiranje je Majorčan izkoristil v celoti, naredil je kar 93 krogov, kar je bilo daleč največ izmed vseh dirkačev, ki so testirali v ponedeljek na dirkališču v Jerezu. "Dan sta nam pokvarila dva padca. Nismo si želeli zaključiti testiranj s padcem," je še pristavil Lorenzo. Ta je testiranje zaključil na devetem mestu, dobro sekundo za najhitrejšim Fabiom Quartararojem, a je bil pri tem le dve desetinki počasnejši od moštvenega kolega Marqueza.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (51)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

mavricni doktor
08. 05. 2019 12.37
+21
a niso eni rekli da bo jorge vse po vrsti solal na hondi,...no toliko o poznavalcih ki se tu gor pojavljajo....
AyrtonS
08. 05. 2019 13.12
+6
ta isti "strokovnjak" je to mislil pri šolanju z mešalcem,...ter z lajšto v roki heheh
Deo30
10. 05. 2019 09.34
+1
počakaj da se naštela....bomo videli v drugi polovici sezone,kot pri Ducatiju....Bil je močen ob odhodu...Bomo vidli,tudi mene prav zanima kaj bo....lp
badcat
10. 05. 2019 10.51
-1
sem enakega mnenja kot @Deo ......... ima pa tudi CRU probleme z navajanjem na hondino šasijo 2019
Deo30
08. 05. 2019 09.26
+7
Jaz tudi nevem kaj mu je,bi razumel da je 5,6-ti ampak med zadnjimi hmmmmm.....Verjetno psiha tu igra veliko vlogo,ni sproščen in v šteku z motorjem da ga teera....Abo
blazter
08. 05. 2019 07.27
+8
No Lorenzo je res en čuden tip. Težko se prilagodi na nove stvari.
JackSparrowwvv
08. 05. 2019 07.22
+35
Če nekdo trdi, da se je Dorna potrudila, da bi po Rossiju našla novo zvezdo motoGP iz Španije, pa si je desetletje pred tem zelo želela imeti Evropejca, ki bi prekinil ero Anglo-Američanov (Sheene, Roberts, Spencer, Lawson, Rainey, Schwantz) in Avstralcev ( Gardner, Doohan) v kraljevem razredu motociklizma. Zato je imel Rossi od svojih prvih moto krogov dalje požegnano pot navzgor, najboljši material in najboljše pogoje. Njegov talent za komunikacijo in prirojeni populizem sta bila samo pika na i, kot tudi podpora očeta, nekdanjega pilota 500ccm. Na Rossijevi uvodni 500ccm dirki nisem mogel verjeti svojim očem - okoli njega se je drenjalo več mehanikov in sodelavcev kot pri vseh ostalih dirkačih skupaj, novinarji so se dobesedno spotikali in padali s fotoaparati. Skratka Rossi je bil takrat točno to, kar zdaj nekateri očitajo Marquezu - otrok DORNE. Zato ne čudi dejstvo, da si je tokom časa lahko marsikaj privoščil in ostal nekaznovan. Prva velika kazen pa je prišla prav od velikana motoršporta, Honde. Kljub njegovim zmagam in popularnosti so Japonci ohranili svoj ponos in se niso pustili izsiljevati jezikavemu Italijanu in ga postavili pred vrata. En fanatično goreč privrženec Dohtarja tule to interpretira kot "....da je motor s katerim je redno zmagoval, prislonil na steno v garazi Honde in se poslovil ,iskati nove izzive .", kar je smešno izkrivljanje zgodovinskih dejstev. Svojim zmagam na Yamahi pozneje pa se lahko Rossi zahvali izključno dejstvu, da mu je z bogatim sponzorskim denarjem uspelo od Honde zvabiti nekdanji Doohanov in zdaj njegov mehanik DreamTeam na čelu z genijalnim Jeremy Burgessom, ki ga recimo Muha v svojih črticah sploh ne omenja, je pa bil ključni človek odgovoren za Rossijeve uspehe. Pa lep dan.
Otancici
08. 05. 2019 18.56
+10
Tocno tako, poglej samo leto 2002, ko je imel Va lentino pod ritjo Hondo RC211V, katera je zamenjala model NSR500. Stiritaktni motor s petimi cilindri v V in el. Vbrizgom. Vec kot pol pilotov na dvotaktnih 500 ccm. Res je bilo tesko zmagati na takem motorju. Vse to je preverljivo na netu in se ne bo dalo nikdar zbrisati le malcek volje in podatki so na voljo.
nightifly
07. 05. 2019 21.41
-37
Castni Doctor komunikacij , poleg tega pa se Doctor dirkanja je vsem dirkacem , ki so mlajsi od njega skozi kariero lepo pokazal ,ali nakazal ,kaksna je pot enega dirkaca ,ki zeli biti kredibilen , obenem pa spostovan in priljubljen pri navijacih -in sploh . Po osvojenih nekaj naslovih , tako z Aprilio ,satelitsko Hondo kot tiso factory je motor s katerim je reno zmagoval prislonil na steno v garazi Honde in se poslovil ,iskati nove izzive . Res ,da se je etapa z Ducatijem izjalovila , ker mostvo ni bilo se pripravljeno promptno slediti zahtevam Rossija . Nic hudega , greh je ne probati . Toda z Yamaho je od leta 2004 naredil maestrijo . Poducil je nekatere ,ki so ga zeleli sklatiti celo fizicno , in osolal vse ostale kako je treba dirkati . In kot je videti , njegova znana Akademija kaze zavidljive rezultate ,daj prav ti mladci ,komaj prisli iz nizjega razreda ze ciljajo na stopnicke . Neverjetno . Resda je pred njimi MM na (ne bom napisal na kaksnem motorju ,da se ne bodo zaceli nekateri peniti ) Hondi , zal je gap premocan tudi za kamikaze . Kar pocasi fantje , imate ves cas ,da se pripravite na zmage -pa svojega ucitelja poslusajte , ker tudi on dobro ve , in je ze veckrat povedal ,da ga bodo ucenci jasno prehiteli . Normalno .Cisto normalno . Vsak clovek je premagljiv .
poper00
08. 05. 2019 07.05
+34
JackSparrowwvv
08. 05. 2019 07.42
+26
@Nigtifly je šolski primer fanatično zaslepljenega oboževalca, ki bi se za svojega idola odpovedal še lastnim otrokom, če bi kako črhnili čez božanstvo Rossija.
JackSparrowwvv
07. 05. 2019 20.03
+14
Tule spodaj nek optimist iz Roterdama ne zna povezati dejstev. En Lorenzo, ki je svojčas na Yamahi peglal Rossija, je zgubljen v primerjavi z MM na Hondi. Iz tega sledi, da bi Rossi na Hondi kvečjemu malo mahal množici , daleč za MM.
LightningBolt
07. 05. 2019 20.15
-13
Ne moreš vsega prevesti v neko linearno logiko. Saj vem, da nima veze, pa vseeno: kje bi bil mm, če ne bi bil na hondi?
JackSparrowwvv
07. 05. 2019 20.42
+29
MM s svojim načinom vožnje na vsakem motociklu vozi na robu fizikalnih dimenzij, keremu to ni jasno, še ni sedel na motorju. Jasno, da z eno Aprilio ne bi zmagoval, ampak če on ne, potem tudi noben drug ne. Se mu zgodi slab dan, napake, zdrsi ampak sum sumarum - on je najboljši dirkač po Rossiju. Pika. Amen. Kdor se s tem ne strinja, je osel.
LightningBolt
07. 05. 2019 21.20
-11
nightifly
07. 05. 2019 21.43
-16
Lovrenc peglal koga ?? Aja z zmagovitim motorjem ,na katerega je prisel po lovorike in denar ??? Tako kot k Ducatiju in zdaj Hondi ? No ,pri teh bo verjetno samo denar ,kar bo odnesel .
poper00
08. 05. 2019 07.26
+4
Sem osel.Po mojem mnenju sta pred Rosijem vsaj že Roberts in absolutno Stoner.
JackSparrowwvv
08. 05. 2019 07.30
+11
Imaš prav Muha, dobil je zmagoviti motor. Ampak a ga je Rossi naredil zmagovitega, ali pa mogoče Burgess s svojo ekipo? Koliko je Rossi sposoben razvijati motor, pa smo doživeli zdaj na Yamahi .
5TIG
08. 05. 2019 07.39
-13
TopGunn sem navijač od Rossija od samega začetka ,MM je trenutno razred pred usemi. KO bo pa prestopil še k kaki drugi znamki,se tam dokazal... Potem bomo lahko rekli mali je virtuoz. Do takrat so pa te tvoje trditve kr nekaj in zmerjati nasproti mislečega z oslom..,Verjetno si še zelo mlad in daleč od pravega navijača tega športa.
JackSparrowwvv
08. 05. 2019 09.23
+16
Ja, to še je edino, kar vam je ostalo - Rossijevim bad navijačem. Ker vsak normalen človek ve, kolko je MM star in da bo zagotovo šel še na kak drug motor. Zdaj uživa na Hondi. Zakaj bi moral iti zdaj drugam? Komu je kaj dolžan dokazati? Vi užaljeni žuti žvižgači ga ne boste priznavali, pa če še je na 5ih znamkah svetovni prvak, ker ne morete preboleti lekcije 2015, ko se je mali hrabri fantič postavil po robu kralju motoGP-ja in mu vrnil milo za drago.
5TIG
08. 05. 2019 10.27
-11
Ti že veš, rumena ti je pa očitno nočna mora.
JackSparrowwvv
08. 05. 2019 10.30
+14
Ja, taki kot ti, ste mi pa res nočna mora. Saj z normalnimi navijači se je moč normalno meniti.
5TIG
08. 05. 2019 16.16
-4
Škoda teb kaj razlagat, če že hočeš. Nevem kaj sem takega napisal, da si tako nastrojen do mojih komentarjev. Prav, očitno ne zastopiš kaj sem napisal v prvem komentarju. O tem kdo je tu osel i (bom dodal) nek nedonošenčk, ki blebeta in pametuje tja u tri dni,pa potrjuješ s svojim pisanjem.
badcat
08. 05. 2019 19.30
+5
In kaj je tarumen pokazu na razlicnih znamkah motorjev???? Nic, zero.....
5TIG
09. 05. 2019 07.09
-4
badcat bo treba malo mr googla vprašat,ane?
badcat
09. 05. 2019 08.37
+3
Men gugl sploh ne najde tarumenga😂😂😂😂
5TIG
09. 05. 2019 13.27
+0
AS1983
07. 05. 2019 19.35
+14
Lorenzo je trenutno v zelo težkem obdobju, ker ni še v formi in je daleč od boja za stopničke, kaj šele za zmago
nightifly
07. 05. 2019 21.46
+4
As , ne da ni v formi , pri njemu je problem psiha . Berite kaj je vse pocenjal v Yamahi , ko so sivali zanj kombinezone over time , ker kaksen siv ni bil pravilen , pa cevlji , o celadah da ne govorimo . Totalno odstekan tip . Psiha,psiha . Ce ne bo nasel pravega chi-a v Hondi bo katastrofa .
JackSparrowwvv
08. 05. 2019 07.31
+5
nightifly
08. 05. 2019 21.44
+1
Roterdam
07. 05. 2019 17.07
-30
Rossi bi z enako močno in vozno Yamaho, kot je Honda, bil v večini primerov pred Marquezom
mzvezda
07. 05. 2019 17.11
+21
rr3
07. 05. 2019 18.29
+17
Rosi bi bil s Hondo tok hiter, da bi samega sebe prehitel... Če bi pa cilinder mal še popilil bi pa še sam seb fotr postal. Žal je samo to da še s Hondo ni sposoben osvojit 10 naslov
dugi159
07. 05. 2019 19.24
+10
Si nostradamus ? Iz kje veje to tvoje silno znanje ? Sicer je pa lorenco lickal rossija na jamahi , xe se dobr spomnis
JackSparrowwvv
07. 05. 2019 16.57
+22
Rossi bi se z aktualno Hondo polomil že po treh krogih.
rr3
07. 05. 2019 17.00
+26
Kau?SelektorMojster
07. 05. 2019 16.49
+23
Lorenzo pomoje bo treba se suzukija probat 😂😂😂
mojcd
07. 05. 2019 16.23
+25
Me veseli da je začel en neutralen Suzuki vsem ..... mamico.
mzvezda
07. 05. 2019 17.21
+14
kako to mislš?? A ni bil MM 1,5 sek pred njim v cilju?? :))
StAnalitik
07. 05. 2019 16.23
+21
Lorenzo z Ducatijem bi bil prvak.Honda te je nabavila da te ima pod kontrolo in da ne serješ Markecu po glavi.Prijatelja imej blizu,sovražnika še bližje.Sedaj si njihova last in lepo tiho bodim
Roko66
07. 05. 2019 16.25
+10
LightningBolt
07. 05. 2019 16.54
+11
JackSparrowwvv
07. 05. 2019 16.58
+21
Bi mogoče kar prav dal Analitiku, Honda ni po župi priplavala ravno.
mzvezda
07. 05. 2019 17.19
+13
hahaha ti si pravi analitik :)) Pravi razlog je drugače, da so Lorenza poklicali k Hondi, zato da jim izboljša vodljivost dirkalnika, ker se ve, da Jorge ubira najbolj idealne linije ko se enkrat ujme s svojim dirkalnikom. Je pa res, da to lahko traja... nedolgo nazaj je Jorge povedal, da je Honda sicer odličen motor, da ima veliko moči, a da ga nekako vedno po dirki zelo bolijo roke oz. ramenski obroč in je poudaril, da bo moral spet bolj intenzivno obiskovat fitnes..
mojcd
07. 05. 2019 16.22
-4
Lorenza sedaj tepe dejstvo da v zaključku kariere gre raje za denarjem kot uspehi. Rossi je saj zvest eni znamki ne glede na to da je več ali manj krš že 3 leta
rr3
07. 05. 2019 16.32
+10
Rossija nihče ne mara ker si moštva želijo napredka, saj nočejo da jih potopi kot je Ducati.
blazter
08. 05. 2019 07.25
-6
No ni jih potopil, po njegovem odhodu so začeli delati drugače, verjetno so upoštevali del njegovih idej.
hondoid
07. 05. 2019 15.39
+19
Imam občutek,da je Lor.na koncu kariere,nič ni od njega,samo jamra...
šumar
07. 05. 2019 15.16
+1
lorenzo je direkt za v moto 3 haha s to hondo ki jo ima sedaj seveda haha
aazz
07. 05. 2019 15.29
-1
aha, Mm93 pa za v moto4, če bi obstajal....