MotoGP

Lorenzo v Ducati? Italijani zanikali, da je pogodba že sklenjena...

Bologna, 12. 03. 2016 12.52 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Sezona motociklističnega prvenstva motoGP je tik pred vrati. Najhitrejši dirkači na dveh kolesih se bodo že čez slab teden potili po puščavskem Katarju na uvodni dirki sezone 2016. Kdo bo v letošnji sezoni zmagovalec, pa ni edina neznanka. Večini dirkačev potečejo pogodbe z njihovimi moštvi in kje bodo pristali v prihodnje, je sprožilo val namigovanj.

Bosta Lorenzo in Rossi tudi v naslednji sezoni sotekmovalca pri Yamahi?
Bosta Lorenzo in Rossi tudi v naslednji sezoni sotekmovalca pri Yamahi? FOTO: AP

Pred začetkom nove sezone v motociklističnem razredu motoGP je veliko neznank. Kdo je sestavil najboljši motocikel? Katero moštvo se je najbolje privadilo na novosti, ki so prišle v veljavo za letošnjo sezono? Kdo bo na koncu dvignil prestižni pokal za naslov svetovnega prvaka? Toda eno od ključnih vprašanj, na katerega bodo ljubitelji motociklizma želeli čimprejšnji odgovor, je tudi to, kje bodo v prihodnje dirkali njihove ljubljenci.

Večini dirkačev namreč po koncu sezone 2016 potečejo pogodbe z njihovimi trenutnimi delodajalci. Pogodbe potečejo tudi vsem desetim dirkačem tovarniških moštev. Pri Yamahi Valentinu Rossiju in Jorgeju Lorenzu, pri Hondi Marcu Marquezu in Daniju Pedrosi, pri Ducatiju Andrei Iannoneju in Andrei Doviziosu, pri Suzukiju Aleixu Espargaroju in Mavericku Vinalesu, čeprav ima slednji zapisano v pogodbi klavzulo, da lahko sodelovanje z japonskim moštvom podaljša še za eno sezono, pogodba pa poteče tudi obema dirkačema moštva Aprilia, torej Alvaru Bautisti in Stefanu Bradlu.

Seveda si večina omenjenih dirkačev želi, da bi imeli pogodbe s svojimi moštvi podaljšane čim prej, idealno bi bilo seveda še pred začetkom sezone. Čeprav vsi v en glas trdijo, da je časa za podpisovanje pogodb še več kot dovolj, pa so se že pojavila namigovanja, kje naj bi kdo v prihodnje nadaljeval svojo dirkaško kariero. Zelo zaželen je predvsem aktualni svetovni prvak Jorge Lorenzo. Španca naj bi si močno v svojem moštvu želel italijanski Ducati, ki pa odločno zanika, da naj bi dogovor že bil sklenjen in da naj bi leta 2017 Lorenzo Yamaho zamenjal prav za 'rdečo raketo' iz Bologne.

"Zelo smo jezni, da so se pojavile govorice, da smo že sklenili pogodbo z Lorenzom, ker to seveda ni res. Sicer bi bilo neumno reči, da nas ne zanimajo dirkači, kot so Lorenzo, Marquez, ali kdor koli drug, saj so vsi, ki nastopajo v motoGP, vrhunski dirkači. Letos se bodo zagotovo vsi pogovarjali z vsemi. Trenutno nismo v pogovorih z nikomer, saj smo osredotočeni na naš projekt. Ne želimo si imeti nikakršnih govoric. Zelo smo zadovoljni za dirkačema, ki sta trenutno v moštvu. Smo mnenja, da sta lahko naša dirkača še boljša. V prihodnosti pa nas bo mogoče zanimal kakšen dirkač iz trenutnega vrha," je povedal koordinator moštva Ducati Davide Tardozzi.

Svojo željo, da ostane pri tovarniškem moštvu Yamaha, pa je še enkrat več potrdil Lorenzo. "Moje izkušnje zadnjih dveh sezon so mi dale jasno vedeti, kaj se dogaja z menoj, ko vem, kaj me čaka v prihodnosti. Lahko dirkam nekoliko bolje. Seveda je stvar (pogodba), ki jo imam podzavestno v glavi in ima lahko vpliv na nastope. Po pravici povedano se mi nikamor ne mudi. Lahko počakam nekaj dirk, lahko počakam tudi do sredine sezone," je zaključil aktualni svetovni prvak.

V mislih dirkačev je trenutno brzčas zgolj uvodna dirka sezone, ki je že tik pred vrati. Ne pozabite, da bomo celotno sezono motociklističnega razreda motoGP spremljali v živo na Kanalu A in VOYO. O dogajanju tekom sezone pa vam bomo seveda poročali na naši spletni strani in v informativnih oddajah. Sezona se začne z nočno dirko v Katarju 20. marca.

Marc Marquez
Marc Marquez FOTO: AP
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (110)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

motorist_mb
13. 03. 2016 11.37
+4
Call nekaj drugega je zanimivo v GP-ju...to vprašanje motor-dirkač pomembnost...Honda ima vrhunska voznika pa motor tak tak....Ducati ima vrhunski motor pa voznika tak tak...Yamaha ima vrhunska voznika najslabšo končno hitrost od trojice pa kraljuje....zanimivo res!
HAILWOODmike
13. 03. 2016 11.44
+7
Pravijo da je najhitrejsi motor po posti tidti, ki najbolj linearno potegne iz 120 km h do 280 kmh.....koncna ni tolk pomembna. Nova sezona bo z elektroniko tole vseeno kr premesala....
Callux
13. 03. 2016 11.47
+8
Yamaha niti ne potrebuje kaj višje končne hitrosti, saj ima najbolj uravnotežen motor trenutno, čeprav se pred začetkom testiranj ni zdelo tako, a Ducati ni tako daleč stran, da bi bili lahko mirni, sploh ko govorimo o situaciji dirke.. Je pa to res zanimivo, se strinjam... :) Tu ima Mike še kako prav..
motorist_mb
13. 03. 2016 11.14
+1
Bravo Davies sbk v ovinkih najhitrejši...zadovoljni morajo bit ker drugih ni prostih v gp-ju...samo z Lorenzom ali MM-om je lahko Ducati prvak v GP-ju...Ducati forza!
Callux
13. 03. 2016 11.23
+4
Mogoče bo zvenelo smešno, ampak jaz bi Daviesu dal priložnost na MotoGP Ducatiju.. Enkrat je že imel kratko epizodo, a na koncu na žalost iz tega ni bilo nič, čeprav naj bi pustil dober vtis... Odličen dirkač, sem prepričan da bo tako dober ali še boljši kor je bil lani... Tako da s prvim delom trditve se strinjam :D
motorist_mb
13. 03. 2016 11.29
+3
Ducati od Stonerja naprej daje vsem priložnosti pa vidimo rezultate...mislim da je čas za vrhunskega voznika ker vprašanje kako dolgo še bo motor tak dober...Lor. ali MM je edina rešitev za naslov!
Callux
13. 03. 2016 11.36
+4
Upam da te močno presenetijo že letos, rabijo samo dva uspehov lačna dirkača, teh pa imajo kar nekaj pod pogodbo trenutno.. Sem še vedno mnenja, da ne potrebujejo nobenega izmed obeh omenjenih, čeprav te razumem zakaj si ju tako želiš... Samo malo morajo spremeniti sestavo dirkačev v moštvih... Ampak ja, to je moje mnenje, ki pa ni vedno pravilno.. Daleč od tega hehe :D
motorist_mb
13. 03. 2016 12.03
+1
Pa tud to da v sbk-ju je Ducati imel bolše voznike kot v Gp-ju...Foggy,Baylies in jih ni znal potegnit v Gp!
Callux
13. 03. 2016 12.07
+3
Niso znali ali pa dirkači sami niso hoteli... Problem, s katerim se soočajo WSBK dirkači, se kaže predvsem v denarju in strahu da ne bodo konkurenčni.. Zato se jih večina na koncu odloči proti prestopu... Je pa tudi res, da MotoGP paddock nima ravno lepega mnenja o WSBK, a se tudi to počasi spreminja...
motorist_mb
13. 03. 2016 12.15
+1
Itak da nimajo lepega mnenja če pa jih Baylies na eni dirki ponižal v nulo....hehehe
Callux
13. 03. 2016 12.16
+3
hehe tudi zaradi tega... Bolj je problem, ker zaradi osnove prvenstva le tega vidijo kot korak nazaj... Ampak tudi tam se počasi najdejo dirkači, ki so zanimivi MotoGP ekipam..
motorist_mb
13. 03. 2016 12.26
+1
Callux
13. 03. 2016 13.03
+3
Dober primer tega je recimo PJ Jacobsen, za katerega veliko ljudi že trdi, da dobesedno zapravlja svoj talent v razredu Supersport in bi že moral biti po hitrem postopku poslan najmanj v Moto2, nekateri pa bi ga dali tudi v razred MotoGP, saj ima izkušnje tudi s 1000 kubičnimi motorji
Profesormarck
13. 03. 2016 10.34
-18
Še malo pa se dirke začnejo,nedelje so najlepše,saj mi ne treba nič delat,sam uživam,ko pa zmaga Marc-profesor motorja je pa še lepši dan.No eni pa morajo delat,kot miroslav in podobni...
mzurry
13. 03. 2016 10.43
+13
Nedelja ti je edini dan k se ne prodajas tujcem...jz sm vsak dan okol 3h doma
mastaflash
13. 03. 2016 10.44
+10
a res nimas pametnejsiga dela ob nedeljah..zapel se en krog z mopedam po vasi, bo bolj realno ;)
mzurry
13. 03. 2016 10.48
+13
Profesormarck
13. 03. 2016 10.57
-7
miroslav je bogi,nima zenske in nima več tomos,s kerim je glaven v vasi bil.
kaktusko
13. 03. 2016 10.59
+13
Tečnež nima mopeda, danes lahko odvleče mešalec na Brezje, da ga blagoslovi.
Profesormarck
13. 03. 2016 11.01
-11
ti pa cele dneve delaš,si zopet dežuren tukaj?
Profesormarck
13. 03. 2016 11.01
-10
kaktusko
13. 03. 2016 11.06
+15
Tečnež spet se družiš s staR-čkom, sem mislil da si že k pameti prišel, da te hot boysi ne zanimajo več, glede na to da imaš ženo, vsaj hvalil si se.
kaktusko
13. 03. 2016 11.20
+14
mzurry
13. 03. 2016 11.22
+14
kaktusko
13. 03. 2016 11.38
+14
Iz Ljubljane sem, kdo pa ne ve za Brezje. Ti pa Tečnež sta pa najbrž bližje Brezju.
mzurry
13. 03. 2016 11.51
+13
Ma jz sm 2km stran doma un mesauc boy je pa en prlek pomoje....resnica jih boli
kaktusko
13. 03. 2016 12.00
+10
Ima pa mišice, če vleče mešalec iz prlekije čez Ljubelj.
kaktusko
13. 03. 2016 12.26
+11
Profesormarck
13. 03. 2016 17.41
-8
kaj bluziš,saj pa sam sebe ne brišeš,si v sekti 46---
HAILWOODmike
13. 03. 2016 10.33
+13
Odlicna dirka superbike top!!!
mzurry
13. 03. 2016 10.42
+12
Vidim da rea tud ena uzaljena jera ce ga kdo premaga
Callux
13. 03. 2016 10.44
+7
Še premalo si povedal s tem Mike hehe.. Tajska v teh dveh letih, odkar je na koledarju še ni razočarala... Ducati nujno potrebuje več konjev, saj ga brez težav na ravnini kot kaže drži tudi R1, kar za rdeče trenutno ni dober znak... Honda pa si tudi zasluži veliko pohvalo za opravljeno delo čez zimo...
mzurry
13. 03. 2016 10.46
+11
Callux
13. 03. 2016 10.48
+4
S tem, ker je za večino dirke obtičal za obema Yamahama ali zaradi dejstva da ne uspe držati Van der Marka?? Za novinca kaže zelo dobre predstave, naj dobi še malo več izkušenj pa bo bližje
mzurry
13. 03. 2016 10.49
+9
Mahhh vsak iz motogp je raztural ko je tja presedlal...
Callux
13. 03. 2016 10.52
+4
Na Firebladu bolj težko, ker je star kot zemlja... Ni pa bil čisto vsak, sem se ravno spomnil nekoga, ki je trenutno zaposlen kot testni dirkač v MotoGP, pa mu v Superbike prvenstvu sploh ni šlo, saj je za svojim moštvenim kolegom v povprečju zaostajal po 2 sekundi na krog in obupal po eni sezoni... Tudi konkurenca je tam vsako leto močnejša, zato je takoj uspeti čedalje težje...
HAILWOODmike
12. 03. 2016 18.34
+14
španjolskasupast4r
12. 03. 2016 18.36
+17
on prav daje rosi že zmenen,in da jorge gre
Kosmatinc
12. 03. 2016 21.18
-17
popstarr
13. 03. 2016 09.47
+0
mzurry
13. 03. 2016 10.47
+12
Profesormarck
13. 03. 2016 17.46
-10
če ha bo penzioner vozil na berglih,bo itak potop......no do petega mesta pride vseeno,kar za njegova leta niti ni tak slabo,sam ovirat ga ne smejo...he,he
avtokrosist1
12. 03. 2016 18.34
-14
španjolskasupast4r
12. 03. 2016 18.31
+22
rosi in Jorge ne bota skup v 2017,rosi bo dirkau še dva leta i nebo menu ekipe.ena plus ena
mzurry
12. 03. 2016 18.31
+12
španjolskasupast4r
12. 03. 2016 18.35
+16
top gan u yamo,pedroza u suzuki,jorge dukati,miler u hrc
španjolskasupast4r
12. 03. 2016 18.37
+12
Callux
12. 03. 2016 18.38
+8
Če Jack ne bo prikazal česa res konkretnega letos in poleg tega tudi močno spremenil svojega odnosa, potem bo sedež pri Hondi samo še sanjal... Trenutno so tako razočarani nad njim, da naj bi celo razmišljali o prekinitvi pogodbe po koncu letošnje sezone.. Na Bradla pa najbolj računa Aprilia, da bi z Lowesom imela relativno mlad in hiter dvojec, ampak odvisno bo kaj bodo letos prikazali..
španjolskasupast4r
12. 03. 2016 18.40
+15
mile je čudak i to so vsi avstralci ma pa talent,sam nebismel preskočt moto2
mzurry
12. 03. 2016 18.40
+13
Callux
12. 03. 2016 18.45
+5
Bomo videli, koliko ga bo Alberto Puig spravil k pameti, saj z njim dela od sredine lanske sezone... Glede Bradla pa ne vem, mi je še neznanka na Aprilii, koliko lahko prinese k samemu razvoju..
španjolskasupast4r
12. 03. 2016 18.50
+13
Callux
12. 03. 2016 18.59
+7
Bi bilo super če bi enako počeli tudi iz WSBK in WSS razredov.. ;)
španjolskasupast4r
12. 03. 2016 19.00
+13
vidi haydena u motogp daleč zadi sz boljim motorom bi u wsbk biu prvak
mzurry
12. 03. 2016 19.04
+14
Callux
12. 03. 2016 19.05
+5
Rocker točno tako, dober primer.. mzurry to bo povsem odvisno od tega kako dober bo RC16, trenutno ne kaže slabo, imajo plan biti še boljši kot je bil Suzuki v lanski sezoni
mzurry
12. 03. 2016 19.06
+15
A se ve kaki so bli cajti zdj u valenciji k so testiral
Callux
12. 03. 2016 19.10
+5
Na žalost ne, ker jih skrivajo.. Je bilo samo rečeno, da so storili velik korak naprej v primerjavi z testom, ki so ga imeli na isti progi v novembru
SchumiUberAlles
12. 03. 2016 19.52
-6
Velik vprašaj bo vzmetenje WP, kajti vsa ostala moštva uporabljajo Öhlins. Pa tudi pogonski agregat vprašanje, kakšen bo v primerjavi z ostalimi.
Callux
12. 03. 2016 19.57
+5
Prvo leto jim zagotovo ne bo lahko z WP, saj ne bodo imeli podatkov za vse steze in jih bo čakalo veliko dela glede tega.. Lahko pa da bo na koncu to njihova prednost, saj so ga do sedaj še vsi zelo pohvalili, da je to odlično vzmetenje... Glede agregata pa pravijo, da je zelo močan, a nihče ne ve koliko jim gre verjeti..
avtokrosist1
12. 03. 2016 18.27
-9
mogoče jih vidimo skup na yamahi če bi lorenco res prestopiv samo mislim da bi rosi, fiat to preprečla
avtokrosist1
12. 03. 2016 18.23
-13
najlepše bi blo vidt rosija in stonerja na duku glede stanja v hl....
Profesormarck
12. 03. 2016 18.26
-11
eden bi se vozil,drugi bi v pesku grade zidal....
mzurry
12. 03. 2016 18.30
+12
Mešalc boy a teb gre samo zidarija po glav...ejjjj vikend je odklop mal
Profesormarck
12. 03. 2016 18.34
-10
socialboy še vedno nič ne delaš in z dvesto ojri na mesec tu sam ,la,la.he,he
mzurry
12. 03. 2016 18.38
+14
Profesormarck
12. 03. 2016 18.39
-14
bogataš si,bi ti trebalo pol obdavcit.he,he
mzurry
12. 03. 2016 18.41
+13
Ja a jz ne nom strajkal zarad tega tako kot vi gastarbajteri
Profesormarck
12. 03. 2016 18.45
-15
Pa z našim dnarjem ti živiš....na naših žuljih...sam si pa umetnik,jaz tolko porabim za kosilo,ko gremo z družino za vikend ven jest.:D
mzurry
12. 03. 2016 18.47
+15
Sm slšal da ful cmokate pa iz ust vam ven leti..a je to res
Profesormarck
12. 03. 2016 18.51
-13
mzurry
12. 03. 2016 18.54
+13
Aja plisasti medvedek in napihljiva ancka ki jo imas ti za druzino pa res ne cmokjo
Profesormarck
12. 03. 2016 18.56
-14
To ti imas miroslav,ti si osamljen...he,he..napihljivostvar,nič ne pravi,ne krega te in vsec si ji.:D
mzurry
12. 03. 2016 18.57
+11
Ja pa vidim da ce ven hodis jest tud kuhat ne zna...kaka je zate je dobra
kaktusko
13. 03. 2016 12.34
+9
Tečnež ne verjam da hodi ven jest, ga vržejo iz restavracije če prinese seboj gumjasto Ančko.
mzurry
13. 03. 2016 12.52
+10
Profesormarck
12. 03. 2016 18.09
-20
Z rosicem bi se lahk tudi dogovorili,da mu dajo kanglico z lopatko,če bi ducati vozil.Ali pa kot pravi mzury dukati.ha,haČe bi vozil ducati Marc ali lorenzo,bi pa bilo zanimivo....
mzurry
12. 03. 2016 18.29
+14
Tud vidva sramotita ta portal z vajinimi izjavami kot tudi vajina mawricna dirkaca
mzurry
12. 03. 2016 18.56
+13
A ves kdaj bos ti vse vedel??? Ko bos vedel da nic ne veš!!!!
mzurry
12. 03. 2016 19.05
+12
Ti ze ves k svojo usmerjenost skrivas za pištolicnimi nicki
mzurry
12. 03. 2016 19.13
+14
A zato se ti za rossijem deres da je on +on....hmmm hvala za namig
kaktusko
12. 03. 2016 20.21
+11
Star zasmrajaš portal, lepo prosim pojdi pod tuš, da preprečiš gnitje med nogami.
avtokrosist1
12. 03. 2016 17.48
-12
mzurry rosi je mel polne hlače jajc ko je šou k dukatiju sam je bil s teh jajčk hitro d.........
mzurry
12. 03. 2016 17.56
+15
kaktusko
12. 03. 2016 20.18
+13
Nič nimajo hot boysi med nogam, skrivajo se za tipkovnico!
HAILWOODmike
12. 03. 2016 17.09
+21
Lahko pa bi drzal pregovor...kjer je dim je tudi ogenj...
mzurry
12. 03. 2016 17.14
+16
Upam da se ze zbase stran od nase modre barve ,,,je ni vreden
ceviplastika
12. 03. 2016 17.21
-18
Od vaše modre? Aja? On je lojalen Yamahi vso moto gp kariero. Enako kot Pedrosa pri Hondi. Rossi pa jih je zapustil vmes, potem pa jih prosil, če ga vzamejo nazaj.
mzurry
12. 03. 2016 17.22
+18
Ja žal je rossi tretjerazredni dirkac ki mora prosit da ga kdo vzame ,,,,,dj raje spremljaj zadovoljna .si
StAnalitik
12. 03. 2016 18.03
+19
ghtr,ker je Lorenzo prišel na narejen motor verjetno kar težko požira slino dol,ko ne ve kaj ga čaka.ni sposoben pomagati moštvu da bi naredilo boljši in zmagovalni motor.ali pač? Pa naj dokaže ,da se bomo motili.
Callux
12. 03. 2016 16.27
+12
Sam na žalost še vedno ne vidim tega, da bi Jorge zapustil Yamaho in se odločil iti k Ducatiju... Ambicije po naslovu in želja postati Yamahina legenda bodo močnejše od vsake Ducatijeve ponudbe.. Poleg tega se v njegovem primeru postavlja tudi problem same ekipe, saj v primeru prestopa svoje trenutne ekipe ne bi smel odpeljati s seboj, saj so ključni člani njegove ekipe bolj vezani na Yamaho kot nanj in ne bi želeli menjati okolja..
mzurry
12. 03. 2016 16.53
+16
Mislim da z njim razn murkeža nobedn nebi hotu kamorkoli it
ceviplastika
12. 03. 2016 17.15
-13
Njegov glavni tehnik Forcada ga bo spremljal, kamorkoli bo šel. Novi mehaniki pa ne predstavljajo težave.
mzurry
12. 03. 2016 17.20
+15
Forcada zna pri uni italjanski kanti ravn bencin nalit in gume prpumpat
Callux
12. 03. 2016 17.23
+9
Ravno pri Forcadi je problem, ker je on poleg Wilca najbolj vezan na Yamaho v njegovi ekipi in ne bo šel z njim, razen če bo Jorgeju uspelo nemogoče in ga bo prepričal... Čemur pa jaz na žalost ne pripisujem veliko možnosti... Čeprav dopuščam možnost zmote... :)
VR46ROSSI
12. 03. 2016 16.07
+13
Vale še sigurno 2 sezoni pri Yamahi, če pride še 25 namesto 99, ne bom nič žalosten. Komaj pa čakam kako bo Joe 29 pral 99, če bosta res skupaj. Kukala mu majka.... GO VR46
ceviplastika
12. 03. 2016 17.17
-2
Da si daš vzdevek Joe, ime ti je pa andrea... lol. To je isto kot da bi si jaz iz svojega imena Klemen dal vzdevek... recimo jan ali žan. Ne vem kaj enim špila... Sicer pa nima šans proti 99.
mzurry
12. 03. 2016 17.19
+8
Vseen ce bi se vzdrzal tega komentarja....kakor komu pase pač!!
DucatiDu?e
12. 03. 2016 15.44
-12
Upam, da pride Jorge v Ducati po sezoni 2016! Forza Ducati
mzurry
12. 03. 2016 16.57
+15
In pa da jim je komar resitev za rezultate,,,hahaha
mzurry
12. 03. 2016 13.50
+33
Nima on dost materjala med nogami za tak korak.....pa tud njegov fant mislim da ne!!!
Marijan57
12. 03. 2016 16.13
+13
saj njegov fant pa nima druge izbire, ga bo MAC zamenjal