MotoGP

'Manijaku Joeju' je žal, Dovizioso pa: Takoj sem vedel, da je krivec Iannone

Termas de Rio Hondo, 04. 04. 2016 16.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Vse do zadnjega kroga na VN Argentine v razredu motoGP je kazalo, da bosta kar dva dirkača Ducatija na zmagovalnem odru, nato pa je Andrea Iannone pred zadnjo šikano padel in s seboj v pesek odnesel še moštvenega tekmeca Andrea Doviziosa.

Preizkušnja na dirkališču Termas de Rio Hondo se je za Ducati končala katastrofalno. Andrea Iannone in Andrea Dovizioso sta sicer odpeljala odlično dirko in le nekaj metrov pred ciljem je kazalo, da bosta končala na drugem in tretjem mestu. Nato pa se je Iannone odločil za precej nerazumen manever in zdrsnil, ob tem pa s seboj v pesek odnesel tudi Doviziosa. Slednjemu je tako preprečil, da bi tudi na drugi dirki v tej sezoni stopil na zmagovalni oder. Dovizioso se kljub padcu ni predal in je svoj motocikel potisnil čez ciljno črto ter na koncu osvojil 13. mesto.

"Zelo sem razočaran. Katastrofa je, da padeš tik pred ciljem. To je velika smola, saj bi lahko osvojil novih 20 točk in bi za Marcom Marquezom v skupnem seštevku zaostajal le za točko," je po dirki občutke strnil Dovizioso in nato povzel dogajanje na argentinskem dirkališču: "Dirke in celotnega dogajanja skozi konec tedna sem se lotil tako, da bi dosegel čim boljši rezultat v boju za naslov prvaka. Ko dirkaš za tovarniško ekipo, si zmeraj želiš dobrih rezultatov. Zadnji dve leti sem trdo garal in skupaj z moštvom sestavil dober motocikel. Nato pa tako ostanem brez točk … To je nesprejemljivo. Nisem vedel, ali je za mano Iannone ali Valentino Rossi, a ko sem padel, sem vedel, da je krivec Iannone. Kar pričakoval sem nekaj takšnega."

Andrea Dovizioso je motocikel kar 'potisnil' čez ciljno črto.
Andrea Dovizioso je motocikel kar 'potisnil' čez ciljno črto. FOTO: motoGP

Iannone bo zaradi nespretnega manevra naslednjo dirko začel tri mesta nižje od mesta, ki si ga bo priboril na kvalifikacijah, ob tem pa si je prislužil še eno kazensko točko. Dirkač znan pod vzdevkom Maniac Joe se je po dirki posul s pepelom: "Z menoj je vse v redu, a sem razočaran. Seveda me skrbi za moštvo in moštvenega tekmeca Andrea. Počutim se zelo slabo, saj sem padel in ob tem trčil v Andrea. Z Doviziosom bi bila skupaj na zmagovalnem odru. Ne morem verjeti, da se je dirka končala na tak način. Nisem zaviral prepozno. Zaviral sem v pravem trenutku, a sem ostal nekoliko bolj na notranji strani, saj je bil Andrea na zunanji … Sestal sem se že z vodstvom dirke. Nedvomno se bom Andrei opravičil. Na srečo imava dober odnos. Cel konec tedna sem bil hiter, tako na suhi kot mokri stezi. Imel sem lepo priložnost za dober rezultat. Nedvomno je katastrofa, da se je dirka končala na tak način."

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (126)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Mojster123
06. 04. 2016 13.00
-4
za Ducati bi bila daleč najboljša poteza, da škodljivega Iannoneja brcnejo iz ekipe.
bad brains
06. 04. 2016 14.51
+2
Tko nekako, kot so pri Ferrariju leta 99 Schumacherja, a ne ? Pa pri Hondi lani Marqueza ? Človek ima letos pač smolo, ne bo pa je imel v nedogled. Marquez je recimo trikrat padel na treningih, Iannone pa samo enkrat na dirki. Dojameš point ?
crazymoto
07. 04. 2016 16.34
+1
lani druga polovica sezone Iannone konstantno pred Dovijem ti kekec pa bi ga brcnil iz ekipe pojma nimaš o motogp in o motorjih nasploh verjetno najjače kar si ti vozil je bil tomos...
kimica86 .
05. 04. 2016 21.17
+4
Ok, sem Rossijeva fenica, ampak Dovi si je res zaslužil stopničke.. Že na dirki v Qatarju je bil odličen in res kapo dol fant!! Škoda, res škoda, da je ostal brez točk.. Iannone pa, ahhh ne vem kaj bi za njega rekla.. Lani mi je bil full ok, všeč mi je bil njegov stil vožnje, ampak letos mislim, da malo preveč pretirava.. Lih sem sredi dirke rekla: tukaj bo še pestro, Iannone je nevaren. In evo, v zadnji šikani s svojo agresivnostjo pobere še Dovija. Škoda.. Tudi Rossija je šel agresivno prehitevat v 5 ovinku..
paulista
06. 04. 2016 11.18
-3
oj kimica86 pozdrav lepo, da si tu. Kaj je Rossi res samski ali je Lindo Morselli pamet srečala ;-)?
kimica86 .
06. 04. 2016 15.23
+2
Robert Štojs
04. 04. 2016 21.57
-9
DOVI,ROSSI,MARC,LORE..in ostali so dirkaci svetovnega kova.ujeteor jih je gledal v živo ve o čem govori.Drugi tv komentatorji pa pamatujete kot mali otroci.Najbrz greste po dirki takoj bigB gledat.
gajžlazakorla
04. 04. 2016 21.39
+19
Bruha mi se ob branju pametnjakovičev tukaj, še celo Callux seka tako v temo da se kar bliska. Honda je top motor za slog vožnje MM vsaj toliko če ne bolj kot yamaha za Rossija oziroma Horheja.Če temu nebi bilo tako MM ne bi konkuriral za vrh, če pa je kdo imel probleme z gumami to nikakor ni bil MM, prej Rossi. Po Calluxovih trditvah bi pa v primeru da bi posadili MM na Yamaho lahko trdili da gre za popolno nevozno kanto za njegov slog. Še enkrat, čist enostavno, kdor trdi da je Honda nevozna zato ker dopušča samo slog Millerja in MM ostalim pa ne naj se zamisli nad seboj, kajti motor ki je pripravlje za določenega dirkača in ta zmaguje je top motor, amen.Še bolj enostavno iz lastnih izkušenj, vozim enostavno in hitro z GSXRom, lahko tudi z CBRko z Ducatijem pa nesigurno, pa kljub temu ne trdim da je Ducati zanič, ampak mojemu načinu vožnje ne leže.
Nightyfly
04. 04. 2016 21.46
+18
jezdimir ...... na te argumente lahkodam samo ++++. Mislim podobno .
Callux
04. 04. 2016 21.46
+7
Moj komentar je bil omejen izključno na Argentino... Danijev slog, ki temelji na hitrem pobiranju motorja z ovinka, saj slovi kot najzgodnejši pospeševalec izmed vseh, tu ni deloval.. Zakaj?? Ker ima Honda velike probleme v tem delu... In ja, Yamaha v trenutni izvedbi in Marc verjetno ne bi šla dobro skupaj.. Za Yamaho moraš imeti umirjen stil vožnje z izjemno malo drsenja, Marc pa je pravo nasprotje tega, saj je zelo divji na motorju in ogromno drsi, tudi zgodnje zaviranje ne gre skupaj z njim.. Poleg tega ravno ne slovi kot corner speed dirkač, čeprav je dirkal v 125 in Moto2, kjer je to ključnega pomena... Yamaha pa brez corner speeda ni ravno visoko.. Samo poglej, kje se vozi Pol, ki ima stil podoben kot Marc, samo ni tako agresiven.. Vse skupaj ne gre ravno dobro skupaj se ti ne zdi... Pa nisem rekel, da je Honda nekonkurenčen motor, trdim samo da ni več tako konkurenčna kot je bila.. Da včasih ni bilo dirkališča, kjer ne bi delovala... Se sedaj razumeva??
Nightyfly
04. 04. 2016 21.52
+15
callux ....... a se se spomnimo dveh sezon ( z Valetom) , kjer je Ducati eksperimentiral z okvirji .Kot vedno , je bil agregat eksploziven , torej moc je bila .Problem je bil v prenosu te moci na asfalt . No , to pa pomeni 1000 problemov . Nastimas front , pa odpove rear in podobno . Stancali so alu okvirje , karbonske , hibridne ,probali so vse mogoce , Ducati je bil nevozen ..... govorim o vrhunskosti , torej tistih desetinkah ,ki so manjkale . In seveda stabilnosti .
gajžlazakorla
04. 04. 2016 21.55
+19
No potem ne moreš trditi da je Honda nevozna, za slog vožnje MM pa še koga je zelo dobro vozna, tudi gume niso problem, kot nekateri trdite. Na prejšnji dirki Honda na koncu z nič slabšimi gumami kot Yamaha, kar v prejšnji sezoni ni bila glih praksa.
Nightyfly
04. 04. 2016 21.56
+16
callux .....honda je bila kar nekaj zadnjih let , rekel bi kar dolgo - motor N°1 . To so dokazali tudi piloti ,,,zal se je ´´kamilici 26 ´´veckrat zalomilo. Toda moto je bil top . Z najboljso elektroniko . Veckrat sem rekel in napisal , da ta motor llezi po tleh in se vedno ....grip-a . Ce smo opazovali voznje MM , je ta pocenjal surove stvari z motorjem in se vedno ostal pokonci . Je tako ? Pa ne mislim zmanjsevati sposobnosti tega fanta .
Callux
04. 04. 2016 21.57
+8
Sicer primerjava z Ducatijem je uporabna, a ne preveč... Ducatijev glavni problem v tem času je bil bolj v sami strukturi moštva in prevelikem egoizmu enega človeka, s tem ne mislim na Rossija, ker se je problem začel že v času Stonera, ta oseba pa edina ni želela razumeti, kaj je narobe.. Je pa to uspelo razumeti vsem ostalim, zato so mnogi na koncu obupali... Pri Hondi pa ni toliko problem v sami strukturi moštva, ampak bolj v njihovi lastni filozofiji.. A potem so se tudi dirkači sami zmotili, ko so rekli, da je Honda izjemno težaven motor za vozit, ki deluje tako kot mora samo ob točno določenih pogojih?? Najbolj deluje, ko na stezi ni oprijema, zaprtih ovinkov ali v izjemno vročih pogojih, ko agregat izgubi malo moči in je lažji za nadzorovat..
Nightyfly
04. 04. 2016 21.58
+18
..... pa da ne pozabimo super hitrega menjalnika ,ki ga je honda uporabljala veliko pred ostalimi ....
SENNA1
04. 04. 2016 21.59
+20
Tukaj honda vse stavi MM,zato se je Dani izgubil in bo šel na suzuki,Vinales na yamaho,horho gre na duka.HONDA je preagresivna in najbolj ustreza stilu MM.
paulista
05. 04. 2016 08.58
-16
pri Yamahi pa so vsa leta stavili na Rossija pa je Lorenzo v istem obdobju večkrat zmagal :-) vse se da
ronnie1
05. 04. 2016 16.47
+10
Jezdimir, Nigty, zadela sta zebelj na glavico. Honda ni slab motor, ustreza pa res bolj stilu MM in se kaksnemu posamezniku, vecini voznikov pa ne. S stalisca mostva je logicno. Rajsi ustvari motor, ki ustreza vsaj enemu, ki z njim dosega top rezultate ( beri zmage ), kot pa , da ustreza vecini preostalim, ki pa se potem vozijo okoli 5 mesta...
pokvarjenbogatun
04. 04. 2016 20.58
+29
Joj AlenRak pa kaj si ti zaljubljen v Marqueza? Čist pod usakim člankom. Ja dobr se pele razumemo...
gajžlazakorla
04. 04. 2016 21.40
+30
Alen je še otrok, nima pojma, sej bo zrasel...
gripson
04. 04. 2016 20.45
+3
Počakajmo do konca....
Nightyfly
04. 04. 2016 20.53
+10
hehe , res je .Do 11. naslova Valeta . se strinjam . Ali pa naslova Pedrosi .Mu kar privoscim .
ronnie1
04. 04. 2016 21.01
+18
šmajser1
04. 04. 2016 21.18
-11
KardinaIFrancRodeVKristusu
04. 04. 2016 20.22
-16
Bodimo realni.... Rossi je imel precej sreče, da je prišel na drugo mesto.... Če ne bi Ianonne naredil pravo neumnost v zadnjem ovinku, bi končal četrti.... Če bi Vinales zdržal do konca dirke, bi bil 5. .... Če pa Lorenzo ne bi padel, pa bi se z Rossijem borila za 6. mesto.... Forma Rossija je letos bistveno slabša od lanske....
Fair
04. 04. 2016 20.24
+19
Če čebula ne bi imla "če" bi bila bula....
boy36
04. 04. 2016 20.26
+21
mogoče imaš prav,si pa pozabil ,če bi Rossi imeli drugi motor tak kot prvi ,bi se pa boril z MM za prvo mesto.A ni čudno kako nekaterim resnica noče izpod prstov :) aja pozabljam da si v božji službi.Na koncu šteje le rezultat in ta je vedno brez če-jev!!!
dext32
04. 04. 2016 20.27
+8
KardinaIFrancRodeVKristusu
04. 04. 2016 20.28
-24
Vsaka zgodba ima 2 plati.... MM je po dirki rekel, da njegov prvi motor ni bil tako dober kot drugi, da se na prvem ni dobro počutil.... Torej je MM startal s slabšim motorjem, ker se je vedelo da bo menjava.... Rossi pa je pač začel z boljšim in ga zamenjal za slabšega.... Pa niče ne joka, da je bil MM zaradi tega oškodovan, ker je moral štartati s slabšim motorjem....
boy36
04. 04. 2016 20.32
+14
noben ne joka ,ti postavljaš neke analize z če-ji,,sem ti že zapisal ,vedno šteje rezultat na koncu dirke pa naj bo med dirko miljo če-jev!
Nightyfly
04. 04. 2016 20.41
+27
kardinal ............ Vale je sam izjavil , da mu je to mesto podarjeno . Jaz pravim ,da je samo velika skoda drugega agregata ,ki je imel -vsaj tako izgleda napacno prvo gumo . Ampak zdaj t ni vazno .To je stvar za tehnike v garazi . Sam sem si zelel boj med njima do konca .
KardinaIFrancRodeVKristusu
04. 04. 2016 20.18
+1
Če si je Rossi zaslužil 2. mesto, potem si je tudi Pedrosa zaslužil 3. BRAVO ROSSI IN PEDROSA, ČESTITAM ZA STOPNIČKE!
KardinaIFrancRodeVKristusu
04. 04. 2016 20.17
-26
Koliko je Rossi plačal Ianonneju, da mu je ta zagotovil 2. mesto?....
bossanoga
04. 04. 2016 20.21
+13
duhccc
04. 04. 2016 20.39
-14
NikPlošnik
04. 04. 2016 20.17
-38
Callux, ima Marquezova kišta več težav s sprednjim ali zadnjim delom? Itak je vse v razsulu in on s svojim neverjetnim talentom to obvladuje v nulo, pa vseeno... bolj sprednji ali zadnji del motocikla?
Callux
04. 04. 2016 20.20
+4
V bistvu oba... Ampak zadnjega lažje nadzorujejo kot sprednjega.. Honda je še vedno delana na način, da potrebuje izjemno dobro sprednjo gumo, takšno kot je bila pri Bridgestonu.. Ta pa pri Michelinu ni takšna
NikPlošnik
04. 04. 2016 20.28
-16
Morda veš kakšne gume bodo pripeljali v Austin?
Callux
04. 04. 2016 20.30
-1
Občutek imam, da bo ta medium, ki so jo želeli preizkusiti včeraj na ogrevanju, pa jim zaradi dežja ni uspelo, enako bodo storili tudi s trdo.. Glede sprednje pa tudi pričakujem nekaj podobnega, prav tako srednjo in trdo...
Nightyfly
04. 04. 2016 20.48
+14
callux ..... posteno povedano , sta bila oba bolida Honde vceraj v razsulu ,kot to strokovno ocenjuje zgornji komentator ? Jaz se s tem ne bi strinjal . Ste morda sledil vodljivosti , oz. ce se izrazim drugace - fluidnosti (se oproscam za izraz ) motorja ? Ce pustim voznika MM ob strani , je bila Honda perfektna ..Res drugace ozna kot Yamaha , ampak zelo zelo hitra in sticky on ground .
Callux
04. 04. 2016 20.53
-1
Glede na to, kar sem sam videl, me ni ravno prepričala... Razen seveda če ti je bilo ime Marc Marquez ali Jack Miller, pri katerih stil temelji na obilici drsenja, kar je zelo dobro delovalo v Argentini, čeprav Jacku ni uspelo.. Če pa pogledam kaj je počel Dani, sem takoj opazil kje so težave in nisem bil navdušen, čeprav je bil vpleten v boj z mojim najljubšim dirkačem... Če bi bila Honda na primernem nivoju, potem bi ta dvoboj trajal dalj časa in bi bil precej težji... Dejansko mi je delovala zelo počasno, izjemno težavna za vozit... Ampak to je samo moj občutek..
Z.I.Z.U.
04. 04. 2016 21.26
+21
Pa daj malinovec ne troši neumnosti.. v kakem razsulu.. govoriš kot da je honda še za klaso slabša od aprilie.. torej bi markez tudi na apriliji zmagal. Sploh ne veš kaj govoriš.. honda je trenutno še malo vzadi za yamaho.. ampak je od dirkaličša in pogojev na stezi veliko odvisno koliko se ta manjek pozna.. ne govori pa o kišti ker to ni.
white power
04. 04. 2016 19.51
+24
šmajser1
04. 04. 2016 19.53
-23
Je pa majstore ja, da na boljsem motorju ne premaga Virtuoza Marqueza!
lorraine
04. 04. 2016 20.01
+12
šmajser1
04. 04. 2016 20.05
-23
lorraine
04. 04. 2016 20.06
+13
Do menjave motorjev v boksih je bil Valentino zelo suveren, bil je blizu prevzema vodstva in bi se odpeljal naprej. Po menjavi pa je imel ogromno problemov s tistim drugim motorjem, zato borba za zmago žal ni bila mogoča. Kar nekaj smole za Valentina.
BlackLight
04. 04. 2016 20.09
+0
Slabši motor po časih sodeč je bil tempo enak tudi na drugem motorju, vendar je marquezov temp bil za skoraj celotno sekundo hitreje.
legvan1
04. 04. 2016 20.09
+12
šmajser1
04. 04. 2016 20.12
-21
Legvan se strinjam! Ce pa venomer iscejo izgovore za Rossija! Ce bi....pa bi...pa tralala...bil je drugi, torej ni bil najboljsi!
Nightyfly
04. 04. 2016 20.13
+11
smajser ......... dajte mi strokovno objasniti dejstvo , da je motor Rossija boljsi kot _Honda 93 ? Kako to , da je takoimenovani perfekcionist st.99 na se boljsem motorju od prejsnjih obeh pogrnil ze na zacetku ? Se vam zdi , da je VR46 na drugem motorju nalasc vozil kot po jajcih, torej vsaj sek. pocasneje ?
Nightyfly
04. 04. 2016 20.14
+6
S konfiguracijo prve Yamahe bi VR najverjetneje stal na najvisji stopnici .
šmajser1
04. 04. 2016 20.21
-10
Pol pa vi meni razlozite zakaj je Rossi po ciljni ravnini, prehitel hondo kot za salo? Ko mi to strokovno obrazlozite,vam bom odgovor podal tudi jaz. Ceprav ze v naprej vem, da se z njim ne bote strinjali.
Callux
04. 04. 2016 20.22
+21
Zato, ker Honda nenormalno veliko izgublja pri pospeševanju, ki je eden izmed slabših delov motorja letos.. Zato tudi Yamaha Hondo uspe po ravnini prehiteti...
šmajser1
04. 04. 2016 20.24
-6
Hvala za callux za preprosto povedan odgovor! Torej nightyfly...
boy36
04. 04. 2016 20.27
-7
Nightyfly
04. 04. 2016 20.31
+16
smajser ..... vam je ze callux hvalevredno odgovoril na vprasanje . Jaz bi dodal samo se to , da je tisoc faktorjev zakaj nekdo vozi kot vozi . In glede na konfiguracijo kot tudi tracktion , nekdo administrira gume cisto drugace kot tekmeci . Callux vam je pravilno napovedal brutalnost agregata . Lahko pa nadaljujemo do zjutraj s takimi neproduktivnimi dialogi .
Nightyfly
04. 04. 2016 20.33
+19
Mene je Valle zelo zelo pozitivno presenetil v prvi polovici dirke . Seveda je tudi MM odlicno vozil .
Prodigy93
04. 04. 2016 19.49
-9
proti koncu sezona pa bo verjetno Rossi imel spet veliko za povedati o njegovih možnostih za naslov. Spet pa se bo tekom sezone pozabilo, da so mu možnost da se za naslov sploh bori podarili vozniki kot so Ian.
boy36
04. 04. 2016 20.28
+7
...virtuoz da ti ni para :) ,,,tak da še sam sebi verjameš kar si napisal !
allridersareheroes
04. 04. 2016 19.47
-12
če jaz kaj prav vem ima vsak dirkač slabši in boljši motor, no oziroma motor na katerem se počuti bolje in motor na katerem se ne počuti tako dobro in včeraj se je zgodilo da je rossi začel z boljšim motorjem, nadaljeval s slabšim, marc pa začel z slabšim, nadaljeval z boljšim, točno to sta tudi sama povedala, tako da nevem zakaj govorite da marc ne bi zmagal, saj je tudi on moral prevoziti 10 krogov s slabšim motorjem tako kot rossi, in ker rossi govori da bi morali celo dirko z enim motociklom odpeljati, to še ne pomeni da bi rossi zmagal saj se je zdelo da je marc slabs na polovici, to je bilo zato ker je vozil slabši motor, callux se preveč motim ali bo to kar držalo
ronnie1
04. 04. 2016 19.51
+18
Poglej si case posameznikov, pa bos mislila drugace...
lioon
04. 04. 2016 20.03
+16
Ne, nima vsak dirkač slabšega in boljšega motorja v garaži...kaj pa ti govoriš. :D Kaj tuki vse ne prebereš hehe. Tukaj se gre za malenkosti v nastavitvah in dirkači pač uporabljajo en motor čez vikend katerega napimpajo do potankosti. Spremembe v št. krogov in o menjavi motociklov je pa prišlo kasneje kolikor je meni znano in tuki so pač potem lahko kakšna odstopanja itd.. Nisem si pogledal časov ampak sem prepričan, da je imel Marquez večje probleme s prvim motorjem kot Rossi z drugim. Marquez je v 2. delu vozil nerealno. Nej omenm še, da si je Rossi mal preveč na izi uzel menjavo motorja. Proti Marcu je izpadel kot dedek, ki rabi hojco...Menjava njemu definitivno ni šla na roko glede na to, da poleg vsega rabi še nekaj krogov, da ogreje gume itd....V prvi vrsti je pa za krivit Michelin. Če sm jih hvalil v Qatarju sem sedaj brez komentarja.
allridersareheroes
04. 04. 2016 20.07
-18
lioon saj nisem mislila res slabšega, vendar je opazi razlika in vem tudi kdaj so izvedli da bo taka tekma kot je bila, hotela sem reči da je biu zaradi motorjev na zacetku rossi blizu, v drugi polovici pa se je zdelo kot da je rossi nevem koliko popustil, časi niso bili tako slabši kot v prvi polovici, je pa res da rossi bolje vozi ko so gume obrabljene, mislim bolje od marqueza, zato je mogoce rossi mislil da bi lahko bil bližje..
Callux
04. 04. 2016 20.10
+6
lioon je podal zelo dober odgovor na tvoje vprašanje Neža... Tukaj ne morem sam nič dodati.. Francozi pa res rabijo še precej dela, takšne stvari se pač ne smejo dogajati..
allridersareheroes
04. 04. 2016 20.16
-13
ja hotela sem samo reči da rossi ni imel tako slabšega motorja v drugem delu, samo marc je bil toliko hitrejši, zato se mi zdi nesmiselno da se je rossi toliko pritozeval
lioon
04. 04. 2016 20.21
+7
V bistvu če pogledaš, bi Rossija prehitel 3je dirkači...logično da se bo pritoževal...jst bi se tudi. Malenkosti v nastavitvah očitno res veliko naredijo na takem nivoju kot je MotoGP. Pa še to mi ni jasno...Vinalesov motor po menjavi, kot da bi tip vozil po ledu. S svežimi gumami. Res je Callux, čaka jih še ogormno dela. Sam upam, da ne bo kakšne tragedije zaradi vsega tega.
Callux
04. 04. 2016 20.27
+0
Tega si ne želijo, zato so se tudi tako odločili, to je bil edini način da dirko normalno izpeljejo... Tako je bil kot kaže Maverickov motor nastavljen, škoda da je na koncu zadel mokro zaplato.. Te malenkosti pri nastavitvah pa res prinesejo tako majhno razliko...
ronnie1
04. 04. 2016 20.39
+17
MM je bil v drugem delu, z po njegovem boljšim motorjem le cca pol sekunde hitrejši od najhitrejšega prvem delu in to na bolj suhi stezi. Za primerjavo, Dovi, Ian, Vin, Ped, so bili v drugem delu za cca sekundo hitrejši. Ti časi ne govorijo ravno v korist razlage da je imel MM veliko boljši motor v drugem delu. Pa se nočem opredeljevati, govorim o dejstvih.
ronnie1
04. 04. 2016 20.46
+16
Še dodatno, pred Duceji in Suzi, je imel MM v prvem delu cca 5 sek prednosti, v drugem delu pa do predzadnjega kroga cca 6, torej si je privozil samo sekundo v 10 krogih. prej i rekel, da je imel boljši motor v prvem delu.
gajžlazakorla
04. 04. 2016 21.20
+20
ronnie1 eden redkih ki ni bil včeraj slep, MM in Rossi sta v prvem delu lepo pobegnila, v drugem je MM samo še zadrževal razliko, Rossi pa je izgubljal proti ostalim iz kroga v krog, kar jasno dokazuje da je Rossi govoril resnico, MM pa je lažnivec.
5TIG
05. 04. 2016 09.00
+8
Jap,časi govorijo resnico. MM ni bil skoraj nič hitrejši z drugim motorjem. Rossi pa je bil z drugim motorjem počasnejši tudi ko so ble gume obrabljene. Zdej pa ,a je mel Rossi res problem, al ne ,to pa on najbolj ve.
gajžlazakorla
05. 04. 2016 18.11
+10
StaR oziroma pištoličar še vedno ne razumeš, ne gre? Poštevanka drugi razred je zate pretežka. Pojdi k Tečnežu v mešalec metat, tam ni treba štet, ko namečeš do roba je poln, čist enostavno, nartaizi, druga varjanta da greš za peka, edina možnost da prideš do kruha, štekaš! Pa srečno!
kaktusko
05. 04. 2016 21.45
+6
StaR22 res bi lahko naredil vsaj tečaj iz Računanje je igra, bi vsaj zlahkoto izračunal koliko vas je mawričnih v kompoziciji, se mi zdi da sta samo še dva, Tečneža trenutno ne štejem, verjetno mešalc rine čez Ljubelj, baje je naročen v Avstriji za zdravljenje blatnega semeringa.
Sputnik
04. 04. 2016 19.46
+17
rossi je od dukatija dobil točke ki jih kot voznik dukatija nikoli ni. sreča pa taka
erlapsus
04. 04. 2016 19.41
+9
..za 13 mesto se dobi 2 točki..to ni praznih rok...in še pešaka jih je dobil...za nagrado pa bo ravno on letel iz ekipe na koncu sezone...konstantnost bo tudi to sezono zelo pomembna,ker jih bo več pri vrhu
lioon
04. 04. 2016 20.07
+11
Dovi profesionalen na vseh nivojih kot vedno - od intervjujev po tem incidentu itd. Meni je bil vedno super. Na zaviranju vedno odličen, borben, nikoli ni jamral.... Škoda, da bo letel iz ekipe, Ducati mu paše.
Callux
04. 04. 2016 20.14
+13
Tudi Iannone s to potezo ni več tako varen, kot je do sedaj bil.. Mogoče pa bo pri Ducatiju naslednje leto povsem nova kombinacija...
1011101
04. 04. 2016 20.26
-1
Lor in Dov v Duceju, če ne drugega bo Lor izbral Dovija ki se ne zabija.. predno je režiser preklopil kader se je že videlo da je Ian čist preoptimistično zapeljal v ovinek :D, Ian je bil že v Katarju preveč agresiven na Dovija, včeraj pa je imel 3 incidente.
lukidra
04. 04. 2016 20.28
+4
Tudi sam sem mnenja da s takimi neumnostimi Iannone ne bo obdržal sedeža. Že v Qatarju je bilo prehitevanje med obema v prvih krogih dirke brezpomensko, na "srečo" se je končalo samo s padcem Iannoneta. Tu napravil še večjo neumnost in sabo vzel oba. Mislim, da je imel kar hudo pridigo po dirki.
Callux
04. 04. 2016 20.39
+11
Jaz si sploh ne upam pomisliti, kakšno stanje je trenutno pri Ducatiju, glede na to, da so imeli 3 možnosti za stopničke, na koncu pa so ostali brez njih...
AS1983
04. 04. 2016 19.35
+4
če se bo kaj Iannone naučil iz napak bo kmalu na stopničkah,Ducati je letos napredoval od lani,škoda je bilo tudi za Vinalesa, daje padel, saj bi lahko osvojil stopničke
AS1983
04. 04. 2016 19.28
+0
ne vem sploh kaj je mislil Iannone v zadnjem ovinku, 3.mesto je imel v žepu pa je hotel na silo priti na 2.mesto. Za zdaj je Iannone osmoljenec oz.dolžnik uvodnik dirk,je pa vsekakor spodbudno,da je Ducati konkurenčen,bolj kot lani, manjka jim samo še zmaga
kameltrajbar
04. 04. 2016 19.40
+7
kako kaj je mislil..???..za njim je bil rossi..in je šel na polno..:)
Prodigy93
04. 04. 2016 19.02
+20
Takšnih zadev se pač ne dopušča. Če linčate Marqueza, si Iannone zasluži isto.
Nightyfly
04. 04. 2016 19.07
+3
Iannone se prekleto dobro zaveda svoje napake in jo je tudi priznal ---za razliko od nekoga lani (in leta prej) , ki je pocenjal vse mogoce , pa ne zmore preproste besede ali dveh - sem gresil .
Nightyfly
04. 04. 2016 19.00
+0
Vale je po startu zelo hitro prisel naprej ,ceprav je prvi del dirke -skoraj bi rekel ,tipal stezo in se zalepil za 93 . Kot vedno , je drugi del dirke njegov , ce mu le motor stima . Po menjavi motorjev je bilo vidno , da je nekaj z nastavitvami ali gumami narobe , cepprav je proti koncu ulovil ritem . Toda prvi del je bil fantasticen in ce ne bi bilo menjave ................. !!!
Nightyfly
04. 04. 2016 19.02
+9
In se ......Vale je izjavil , da je bil drugi motor nevodljiv in mu je zapiralo prednji del , zato ni zelel tvegati .To je bilo zelo vidno tudi na TV , da je vozil kot po jajcih . Drugace pa - ne vem kaj se gredo vodilni v tem sportu . Ali zelijo ta sport narediti negledljiv ?
ronnie1
04. 04. 2016 19.45
+4
Drzi, se vidi iz analize najhitrejsih krogov posameznikov. Edini je, ki je kljub bolj mokri progi, najhitrejsi krog privozil v prvem delu.
dr21
04. 04. 2016 18.52
+16
Bolj kot Ducatijev mi je žal Vinalesa
Nightyfly
04. 04. 2016 19.06
+25
Meni je pa zal vsakega ,ki se pojavi na pisti , vlozi veliko truda in pade . Od prvega do zadnjega . Vsi si zasluzijo zastavico na koncu dirke .