MotoGP

Marc Marquez jezno v bran bratu: Spoštujte vse dirkače, vsi želijo zmagati

Assen, 30. 06. 2025 21.46 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Motociklistični zvezdnik Marc Marquez je po velikih nagradah Aragonije in Italije stoodstotni izkupiček pobral še na Nizozemskem. Dirkaški vikend se sicer zanj ni začel najbolje, dva padca na petkovih treningih sta ga dobro zdelala, in tudi sam priznava, da tako dobrega razpleta ni pričakoval. Edina stvar, ki je pokvarila okus zmagoslavja, je poškodba njegovega brata Alexa.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Marc Marquez jezno v bran bratU
    02:28
    Iz 24UR: Marc Marquez jezno v bran bratU
  • Vrhunci klasične dirke razreda motoGP za VN Nizozemske
    05:26
    Vrhunci klasične dirke razreda motoGP za VN Nizozemske
  • Iz 24UR: Sprint v Assnu v znaku bratov Marquez
    02:18
    Iz 24UR: Sprint v Assnu v znaku bratov Marquez
  • Ekskluzivno za Kanal A: Pogovor z Maverickom Vinalesom
    08:37
    Ekskluzivno za Kanal A: Pogovor z Maverickom Vinalesom
  • Vrhunci sprinterske dirke razreda motoGP za VN Nizozemske
    01:51
    Vrhunci sprinterske dirke razreda motoGP za VN Nizozemske

"Tudi ta konec tedna sem imel v mislih le branjenje prednosti v svetovnem prvenstvu, toda razpletlo se je tako, da sem jo še povečal, pobral vseh možnih 37 točk in predvsem pa dobro okreval po vseh udarcih. Tako v soboto kot nedeljo sem zmagal, ne da bi dirkal najbolje, nisem bil najhitrejši dirkač na stezi," je svoje predstave na Nizozemskem komentiral Marc Marquez.

Za grenak priokus je poskrbela le poškodba njegovega brata Alexa Marqueza. "Zelo sem vesel, toda ne stoodstotno, saj mi družina pomeni več kot zmaga. Želim si, da bi bili moji tekmeci vedno vsi na stezi, še zlasti pa moj brat. Želim mu hitro okrevanje, poskušali mu bomo pomagati, da se na steze vrne čim prej in da bo vseskozi ohranjal pozitivno mentaliteto," je svojemu sorojencu poslal dobre misli.

Še najbližje temu, da Špancu prepreči nedeljsko slavje, je bil Marco Bezzecchi. Italijan je vse do konca dirke držal stik z njim, vendar ni uspel poskusiti z napadom. Podobno se je zgodilo tudi na sprinterski dirki, le da je bil v soboti tisti, ki je premoč priznal Marcu Marquezu in dirko končal za njim, njegov brat Alex.

"Vedel sem, da je Bezzecchi hitrejši v ovinkih 11 in 12, a da me ne bo mogel prehiteti, če bom dirkal po pravilni liniji. Po sprintu so ljudje kritizirali Alexa, rekoč: 'Ni ga želel napasti, ker je njegov brat.' Me torej danes Bezzecchi ni želel napasti? Bil sem preprosto tako dober na točkah zaviranja in na obeh preizkušnjah na enak način dobro branil svojo pozicijo, na ta način pa pobral 37 točk," je namigovanja o bratskem nenapadanju pred mikrofonom uradne spletne strani prvenstva zavrnil Marquez.

Marc Marquez do zmage v Assnu
Marc Marquez do zmage v Assnu FOTO: Profimedia

"Pri vseh teh opazkah čutim pomanjkanje spoštovanja. Ljudje morajo spoštovati vse dirkače, vsi dirkamo na polno. Seveda me ima moj brat rad in jaz njega, toda oba poskušava zmagati, on brani barve Gresinija, jaz pa tovarniškega Ducatija," je še dodal motociklistični zvezdnik.

Njegove misli je potrdil tudi Bezzecchi, ki je po dirki pojasnil, da je bil Marc preprosto boljši in je bilo skoraj nemogoče sploh poskusiti z napadom. 

Marc Marquez do zmage v Assnu
Marc Marquez do zmage v Assnu FOTO: MotoGP

"Edini del steze, na katerem sem bil dovolj konkurenčen, da sem lahko napadel ostale dirkače, je bilo zaviranje pri zadnji šikani. Tam sem prehitel Alexa Marqueza in Francesca Bagnaio, toda Marc je bil v 15. ovinku hitrejši in vedno sem se mu približal na napačnem mestu. Sam sem bil nekoliko na meji celotno dolžino dirke, zato nisem imel niti priložnosti poskusiti s prehitevanjem za zmago," je Bezzecchi priznal premoč vodilnemu v svetovnem prvenstvu.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Marc Marquez je ničli svojega brata in tretji zaporedni zmagi, tretjič zapored je slavil sploh prvič po letu 2019, svojo prednost v skupnem seštevku povečal na 68 točk. A vztraja, da to še ni odločilna prednost, ki bi mu že zagotovila naslov prvaka.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

"Letos zmage pobiram na dirkališčih, ki mi ne tako ustrezajo, na mojih najljubših, kot sta Austin in Jerez, pa delam napake. Sedaj imam že lepo prednost v skupnem seštevku, toda kot smo videli na petkovih treningih in nedeljski dirki, to je dirkanje, to je motoGP.  Poškodbe so del športa, v drugem delu sezone si dirke sledijo zelo strnjeno in z malo vmesnimi premori, zato moramo ostati osredotočeni in dobro nadzorovati situacijo," osemkratni svetovni prvak tudi ob veliki prednosti ostaja na trdnih tleh.

Ta konec tedna bodo dirkači nekoliko predahnili, že naslednji vikend pa jih čaka nova dirka. Merili se bodo na Sachsenringu, terenu Marca Marqueza, ki je tam slavil kar enajstkrat.

  • Splošen
  • Goran Bojčevski
  • Rade Šerbedžija
  • Svetlana Zaharova
  • Od čardaša do valčka
  • Večer Puccinijeve glasbe
  • Hamo
  • Vlado Kreslin
  • Trip to Las Vegas
  • Orkester Sv. Cecilija
  • Tosca
  • Nesrečniki
  • Otello
  • Maksim Vengerov
  • Martha Argerich
  • Dunajski filharmoniki
KOMENTARJI (109)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

sabro4
04. 07. 2025 15.12
+3
Marc Marquez jezno v bran bratu: Spoštujte vse dirkače, vsi želijo zmagati????NE BO DRŽALO ravno nasprotno je markec
Luigi Taveri II.
03. 07. 2025 18.11
-6
Ce se kalimeri dobro spomnijo (pa se nocejo) , smo nekateri ze pred sezono 2020 oznanjali ,da se zna apex uspehov MM tudi ustaviti ,slej ko prej . In res ,kmalu je cepnil in 4 leta vlekel svoje neuspehe za seboj . No ,zdaj sta ga resila sponsorja in z vreco denarja potrkala na edina mozna vrata ,ki so se dala odpreti -Gresini . Ni morda tako ? Seveda je ,in Ducati ,kot je to obrazlozil Ciabatti in kasneje Gigi ,ni mogel pravno narediti nicesar ,seveda razen facotry garaze , ki je MM -ju rekla - NE ....kdo bi si takrat mislil, da bo ta zapis danes videti še bolj neumno ?
Luigi Taveri II.
03. 07. 2025 17.10
-7
Naj me kdo popravi če se motim. Edini , ki je vozil lanski model in je zdaj na "25" je Bagnaia. Bastianinija in Martina ni več, da bi pomagala pri razvoju in edina ob Peccu , ki bi lahko primerjala lanske občutke na motorju z letošnjim. Pred sezono pa Pecco pravi : "Z mojega vidika motor deluje zelo dobro na izhodu, kar se tiče prenosa moči, vendar moramo izboljšati zaviranje in mislim, da že vemo, kaj storiti," Marc pa : "Zelo dober glede stabilnosti zaviranja" .Po 5 mesecih ostaja vse enako, razen da Bagnaia ne ve, kaj še storiti
Luigi Taveri II.
02. 07. 2025 17.44
-12
Marquez suvereno nabira točke v sezoni, kjer je v sezono startalo kar 5 svetovnih prvakov v kraljevskem razredu. Ne vem, če je že kdaj bilo tako in me tudi ne zanima. Res so 4 postali prvaki, ker je bil MM poškodovan ampak to števila 5 ne zmanjša
AchiIIeus
03. 07. 2025 09.20
+11
Kaj tebi Korl ni jasno, med dirko je prepovedano popivanje in jemanje prepovedanih poživil, itak ste podrepniki čist zglajzani, če smo realni.
AchiIIeus
03. 07. 2025 13.08
+11
Vse kar drži je dejstvo da sem od nekdaj človek na mestu, žal sem eden redkih ki smo spregledali in se pravočasno otresli podrepniške vrste.
AchiIIeus
03. 07. 2025 13.18
+9
In ja Korl, še najbolj žalostno je da smo redki pošteni komentatorji ki smo zadržali več kot 10 let isto ime, samo sebe poglej, zamenjal si najmanj 100 imen gri nta podrepna.
Monster_cat
03. 07. 2025 15.04
-8
AchiIIeus Z nami od: 22. 02. 2024.....🙄🤫
Luigi Taveri II.
03. 07. 2025 18.01
-7
Kako spraviš 10 let od 22.februarja lani do danes ? Lažje kot Bagnaio med prve štiri
AchiIIeus
03. 07. 2025 19.08
+6
Cviljenje izpod istega kovtra, neprecenljivo!
FIRBCA
02. 07. 2025 16.49
-10
ce nebi bilo ene par najboljsih tekmovalcel bi se resnicno MM lahko laskal da je najboljsi zal imamo veliko bolj nadarjenih seveda svetovnih prvaov tu gor. Mal pojdite na hladno toplota skodi.
Luigi Taveri II.
02. 07. 2025 11.30
-11
Pedrosa je lepo razložil : " Marc Marquez lahko vozi hitro na kateri koli nastavitvi, Pecco Bagnaia pa potrebuje motor, ki je narejen po meri zanj ".....🤨 Ali se ni ravno to pripisovalo Marcu pri Hondi, le da je on zmagoval ?..... "Kako mu to uspe ali zakaj on to počne, jaz pa ne?" To pa je tista razlika za kar je Ducati hotel, da se jim Marc pridruži in pa njegove telemetrije, ki jih že od lani preučujejo za katero vedo, kako drugače se vozi od ostalih, ne znajo pa tega razložiti. Ducati verjetno ne bi potreboval Marqueza, da bi imel prvaka, nihče pa ni želel tvegati, da bi šel drugam
AchiIIeus
02. 07. 2025 13.09
+12
Luigi Taveri II.
02. 07. 2025 15.50
-12
ZAKAJ SE DOVOLI PONIŽEVANJE na zgornjem zapisu. Boste ukrepali ali je potrebno še koga obvestiti, da se spoštujejo pravila komentiranja?
AchiIIeus
02. 07. 2025 16.18
+11
Resnica je vedno dovoljena, tako kot tvoje laži.
Luigi Taveri II.
02. 07. 2025 16.44
-11
Monster_cat
02. 07. 2025 16.56
-9
Neujo. Sploh se brezveze ukvarjat s tem modelom. Sej pa vidis, da ga je tk in tk ze narava strafala
Luigi Taveri II.
02. 07. 2025 20.26
-14
Tu me še nihče ni vrgel iz tira je pa vredno poskusiti, zdaj ko so najemali nove "kontrolorje", ki mogoče niso slepo zaljubljeni v klovna
The T3chno
03. 07. 2025 09.21
-10
Nove kontrolorje 😁👍 Ja upam, da se zadeve uredijo, ker nekateri tukaj res presegajo vse meje okusnega komentiranja in ostanejo neizbrisani.
AchiIIeus
03. 07. 2025 09.22
+11
Podrepniki ste se rodili iztirjeni, brez debate!
AchiIIeus
04. 07. 2025 14.48
+4
Kaj se napihuješ ko pa ne upaš iz svoje luknje.
Doohan
01. 07. 2025 20.32
+15
ChatGTP Od leta 2000 naprej so MotoGP dirkači močno vplivali na razvoj tovarniških motociklov – nekateri so bili več kot le vozniki, bili so tudi ključni razvijalci, drugi pa so vgradili premočan vozniški stil, ki je omejeval razvoj tehnologije. ⸻ 🏆 Najboljši razvijalec – Valentino Rossi • Ko je vstopil v Yamaho (2004), je zanesljivo prispeval k spremembam in razvoju agregata YZR‑M1, npr. prehod na sistem z dolgim vžigom (“long bang”) in izboljšanje šasije . • Tudi pri Ducati (2011–2012) je “bodil kot datalogger”: kakovosten povratni signal, čeprav ga Ducati sprva ni v celoti upošteval . 🙌 Izjemni testi vozniki – Dani Pedrosa in Stefan Bradl • Pedrosa je kot KTM-jev glavni testni voznik pomagal reorganizirati razvoj: več človeškega faktorja, ločevanje testiranja in dirk (). • Bradl, testni voznik Honde, je jasno poudaril: če komponenta ne izboljša časa, ne pride v uporabo. “Rider ≥ test, engineers develop” . ⸻ 👎 Najslabši vpliv na razvoj – Marc Márquez pri Hondi • Medtem ko je bil Marquez izjemen (6 naslovov), je Honda zelo prilagodila RC213V njegovemu agresivnemu slogu, kar je močno omejilo splošni razvoj motocikla – nenazadnje tudi po njegovi poškodbi . • Po Marquezovem odhodu so pri Hondi spoznali, da se morajo vrniti k osnovam in širšim konceptom, ne le zadovoljiti enega “talenta” ().
Luigi Taveri II.
01. 07. 2025 21.34
-14
Mi samo pravimo , kdo je najboljši dirkač vseh časov in da si pač malo pomešal pojme, kaj kdo dela v moštvu.Motor se razvija , da se osvoji naslov . MM verjetno tudi danes ne "razvija" Ducatija, ga pa očitno Pecco .Ko imaš tako edinstven talent mu greš lahko samo z odprtimi rokami naproti, vse kontra si lahko privoščijo le ekipe, ki takega dirkača nimajo
Barni3
02. 07. 2025 08.13
-13
Tak vrhunski razvijalec je da je postavil pregrado v garazi pa kljub temu ni mogu premagat lorenzza😂 pa se to, njegova izjava moto gp je postal prevec profesionalen, vcasih si prisel na dirko in zmagal zej pa je treba trenirat...itak v letih ko je osvojil najvec sta bila glavna konkurenca capirosi in biaggi....
AchiIIeus
02. 07. 2025 08.53
+9
Dirkač ki lahko zmaguje samo in le z daleč najboljšim motorjem je milo rečeno samo povprečen, seveda je govora o parazitu s številko 93!
Barni3
02. 07. 2025 09.59
-7
Prej bi reku da je to rossi....dokler ni blo konkurence je zmagoval...pol je dobu lorenza je pa popu...kolkor je men znano markeza ni promagu se noben mostveni kolega ko je odvozil celo sezono...lahko to reces za rossija?
The T3chno
02. 07. 2025 10.10
-8
Najboljši vedno sedijo na najboljšem mestu. Ali tega niste vedeli? To je splošno znano. Že med navadnimi ljudmi je to logično a ne. Če ste slučajno hodili v šolo potem veste tudi to, da smo taboljši vedno sedeli zadaj na avtobusu na tistem sedežu, ki je bil po celi širini. Nevem no, mogoče ste vi sedeli skoraj na šoferu oz ob šoferju avtobusa.
Monster_cat
02. 07. 2025 11.22
-10
Sm se kr prec nasmeju kaj je rosi delu v ducatiju 2011 🤣🤣
Monster_cat
02. 07. 2025 11.25
-8
Luigi Taveri II.
02. 07. 2025 11.47
-10
Kaj pomeni “bodil kot datalogger” ...pospeševalec prodaje?
Monster_cat
02. 07. 2025 12.14
-10
Zbiru je podatke...glede na njegovo pocasno voznjo jih je blo kar veliko
AchiIIeus
02. 07. 2025 13.12
+8
Napihovanje podrepnih ne pije vode, vedno znova vidimo, da ko je odvisno od motorja so sami Ducatiji spredaj in res ni težko s tovarniškim zmagat, ko pa je odvisno od voznika takrat Kilavi93 zmrzne, kot vedno nima za burek proti boljšim voznikom na slabših motorjih pa če tudi vozi daleč najboljši motor, taka je realnost!
The T3chno
02. 07. 2025 17.09
-10
Trije najboljši Ducatiji G25 so vsako dirko na startni ravnini, ostali so G24, ki pa so menda bolj vozni.... vsaj za Peccota. Nevem zakaj ima potem Marc 307 točk in do zdaj več kot jih je imel sezono 24 Martin in Pecco sezono 23. Verjetno marc vozi G26?
Luigi Taveri II.
01. 07. 2025 11.02
-12
Lahko bi rekel kot Ahil, da ima Pecco privilegij , da se mu ni treba delati št.1, pa ne bom .
The T3chno
01. 07. 2025 13.21
-12
Ja, on je oz ima številko 1 v garaži. To pomeni samo to, da je prvi na vrsti, da rešijo težave. Kot tisti listek v čakalnici pri zdravniku.
AchiIIeus
02. 07. 2025 08.54
+11
Lahko bi rekli da smhrad pod kovtrom upliva na zdrav razum podrepnikov.
The T3chno
02. 07. 2025 10.04
-10
Lahko bi rekli ja, tako kot vi, ko lahko marsikaj rečete a nima nekega posebnega pomena. Ponavljajoči se vaši komentarji povedo, da pred pisanjem ne pomislite kaj ekstra. Nekako ste se izgubili v lastem ciklu pisanja. Ne gre vam v račun, da je vso vaše vedeževanje iz usedlin benkota splavalo po izsušenih strugah.
Monster_cat
02. 07. 2025 11.26
-9
še adminu se smili ...zato pusti njegove komentarje.....ka sele da bi ga blokiru
The T3chno
02. 07. 2025 11.33
-10
AchiIIeus
02. 07. 2025 13.14
+8
Bo treba pomest pred svojim pragom, namreč kulturni dialog je vsem podrepnim španska vas, če smo realni.
The T3chno
02. 07. 2025 21.41
-10
Ja, pometamo, in to pred svojim, lastnim pragom 😉
Luigi Taveri II.
01. 07. 2025 10.30
-12
Bagnaia namesto , da bi vztrajal pri št.1 bi motral biti vsaj tiho, če je res toliko naiven, da je mislil, da bo boljši od Marqueza, če ne bo poškodbe.
Luigi Taveri II.
01. 07. 2025 10.30
-8
Zdaleč od tega pa da bi bila to sramota, če si slabši od najboljšega v zgodovini motoGP. Če bi Valentino lahko to sprejel leta 2014, ko mu je odnesel še rekord ranča, bi mogoče danes bil malo manj negativna oseba ali pa zagrenjena, če hočete
AchiIIeus
02. 07. 2025 08.56
+13
Dolgočasen si z javnim ublanjem na svojega idola VR46, namreč nikogar tukaj ne zanimajo tvoje packarije.
Luigi Taveri II.
02. 07. 2025 11.48
-9
Kako pa ti vidiš 3 zaporedne zmage kilavega ?
Mihacito
30. 06. 2025 21.37
-20
Oba brata sta dva pajaca. Mlajsega je soletela karma sedaj, starejsega pa se caka...
The T3chno
30. 06. 2025 21.43
-9
Boris Kavčič
01. 07. 2025 08.05
-11
kako že gre una ...kdor drugemo jamo koplje sam vanjo pade...(ali je pa grobar)
Monster_cat
01. 07. 2025 13.07
-12
Jp...si vidu kk je rosi padu v to jamo k si jo je skopal?....in to ne 1x
Loptass
30. 06. 2025 17.37
-9
Na koncu sezone se bodo seštele točke in tisti, ki jih bo imel največ, bo zasluženo prvak. Eni jokati že sedaj, čez 4 mesece, ko bo sezona rešena, boste še bolj, jaz pa sem vesel in uživam, da živim v času, ko lahko uživam ob predstavah dveh GOAT svojega športa, Marca Marqueza in Lionela Messija.
Boris Kavčič
01. 07. 2025 08.02
-8
res je...Luka,Tadej,Primož,Janja,Tim,Messi ,Marc..vsi profesorji na svojem področju..ja je užitek...
Luigi Taveri II.
01. 07. 2025 10.59
-11
The T3chno
30. 06. 2025 17.30
-9
Tenma, ne. Marc dokazuje, da vedeževanje in šloganje iz usedlin benkota ni verodostojna informacija. Ali pa so bile sanje nekaterih tako močne, da so mislili, da so videli prihodnost.
Luigi Taveri II.
30. 06. 2025 17.51
-11
To ,da se ne šloga niti z Lino Lado na palačinkah je bolj na trdo izkusil manucao na SP2022, kjer sta padla zadnja dva promila Brincljev, ki so se z vsemi štirimi otepali dejstev, ki so predšolskim otrokom bile jasne že pred 10 leti...v motoGP se zgodba samo ponavlja
Tenma
30. 06. 2025 17.11
-8
Markec pač dokazuje da je najboljši, številke povedo svoje.
Boris Kavčič
01. 07. 2025 08.06
-9
Lucky
30. 06. 2025 14.39
-21
Ornk jih trese. Nej bo Zorro46, al pa Night Fly. Če bo šlo tkle naprej, bo 100-ka še letos. Pa smo jim lepo govoril, da najhujše šele pride. Ko so drugi tu zmagoval, je bla to katedrala moto športa. Zdej je pa vse drugo.
Luigi Taveri II.
30. 06. 2025 12.07
-24
Dajte mu naslov in naj neha dirkati, da bo vsaj zanimivo. Kriv pa je samo Night fly, ki ga je moral provocirati in najedati z menjavo sedla, dokler mu ni presedlo. Zdaj pa imamo kar imamo zaradi enih lap iz sosednjega kantona
Luigi Taveri II.
30. 06. 2025 12.48
-32
Upam , da kak motor gliserja spet ne bo najedal z razlago " iz sosednjega kantona "
Luigi Taveri II.
30. 06. 2025 11.56
-24
Kdo je največ naredil za motoGP se vsi strinjamo, da Valentino Rossi. Še največ s svojim odhodom, ko je dušil vso tekmovanje z lažmi, napadi preko družbenih omrežij, ko ni več mogel slediti mlajšim, čeprav je bil na zmagovalnem sedlu. Za slednje pa se moramo zahvaliti gospodu Razaliju, ki je v popačeni italijanščini rekel zgolj BASTA
FIRBCA
30. 06. 2025 14.35
-24
Luiđi. Mal statiko poglej gledanost ob casu makarona in sedaj pa ti bo malj bolj jasno.
Luigi Taveri II.
30. 06. 2025 11.48
-29
Zorro46 obstaja tisoč razlogov , da MM93 ni najboljši vseh časov, pa se že od VN Tajske 2025 ne spomnimo niti enega.
Frank Miller
30. 06. 2025 11.39
-22
Zorro46, če ti ne bi bil navezan na ve se katerega, tudi ne bi pisal, kaj takega. Vedno pridejo drugi. Vedno se bo našel kak boljši. Mladi rastejo, stari se upokojijo itd... Čas gre naprej. S tabo ali brez tebe!
AchiIIeus
30. 06. 2025 14.00
+29
Imaš privilegij da se ne rabiš butca delat, sicer je podrepnikom kar samoumevno da smo vsi taki packi kot oni, posledice praznine med uhi so očitne. A packarije ki jih počnete pod kovtrom z medvedkom Casperjem so ti pa v ponos, te slo nerazgledano!
Beast
30. 06. 2025 14.19
-26
Acccccc Rumena tekočina izpod popka smetiš čeprav si dejal da ne boš več spremljal ko bo šel rumenko v penzijo pa še kar moriš in ponižuješ vse ki morda samo navijajo za drugega kot ti in potem se čudiš da dobiš vso negativo nazaj.
AchiIIeus
30. 06. 2025 14.30
+25
Najprej pometi pred svojim pragom, namreč kulturni dialog ti je španska vas, tipični puhloglavi podrepnik!
Frank Miller
30. 06. 2025 14.42
-24
Hooo teb se bi pa praznina med ušesi kar dobr podala. Vroće-glavnež! :)
AchiIIeus
30. 06. 2025 14.45
+21
Doohan
30. 06. 2025 11.00
+13
Za vse ki se kregate kdo je boljši Rossi ali Marquez… Primerjate jabolka in hruške…prvi je vozil motor, drugi avtomatika. Prvi je moral menjati prestave, drugi pa samo sedi na motorju in odpira gas. Noben od niju ni najboljši. Rossi ni na prvem, ne na drugem mestu po osvojenih naslovih. Marquez pa niti na tretjem mestu ne. Torej Rossi ni najboljši Italian, Marquez ni najboljši Španec. Nikoli ne bo. To da je Marquez dobil v prvi krstni sezoni MotoGP tovarniško Hondo in da je njegov očka vseskozi stal v boksih Honde, je nepojemljivo in zadaj stoji nekdo v Dormi, ker jih boli da je glavni Italian. V trenutku oz. še predno je naznanil, da zapušča Hondo in se seli k Ducatiu in se je on se odrekel Hondi, motorju ki mu je dal vse kar je bilo možno, je očka že stal v garaži Ducatija. To, da je glavni krivec, da je iz super motorja Honde naredil totalno nevozno kanto. Sedaj se je neupravičeno spet dokopal do motorja, ki mu po rezultatih ni pripadal. 2x že in sedaj se oglašajo ljudje kako je dober. Medtem, ko bi on z motorji, ki jih je vozil Rossi, že zdavnaj zaključil kariero, saj ga je Honda reševala vseh poškodb, ki so jih utrpeli vozniki ob taki vožnji do cca leta 2010. Sedaj pa je Ducati narejen po njegovem okusu, zakaj Peco ne sme voziti lanskega modela Ducatia….vprašajte se… In sedaj se derete kako je lepo gledati rdečo tribuno…predpredlani, predlani in lani je bilo pa to groza…sedaj pa mislite, da vsi ti navijajo za Marqeza… Kdo je pa za vpliv motogp naredil največ in je zaradi tega dejstva in še kje po statistiki daleč pred vsemi je pa jasno…da je to gospod iz Tavulie. Mavijače Marqeza boli vas Rossije duh moto športa, ki pa je in bo vedno ostal največji in še dolgo bo tako…. Po drugi strani se pa ukvarjate z 2 osebama, tudi če ste se kje slikali z komerkoli, ne vesta da obstajate….
Loptass
30. 06. 2025 11.13
-13
Super, za pisanje domišljijskih spisov si dober. In imaš vnaprej kar nekaj strank......tistih ki jim je všeč nasilni lik iz Tavulie, ki ga nažirajo frustracije in je 8 dni nazaj pobegnil iz Mugella pred koncem dirke in je prenehal slediti uradni strani Moto GPja. Tako kot žre njega, očitno žre tudi vas.
Barni3
30. 06. 2025 11.33
-19
Markez je tovarnisko hondo dobil ker so se bali fa mu bo kdo drug ponudu tovarniski motor....pac je generacijski talent...kdo ke najvec storil za moto gp....js bi rekel organizatorji, reklame in vse vec vrhunskih dirkacev....absolutno pa ne Rossi kot nekateri mislite, ker potemtakem bi moral obisk in gledanost upadat, ampak je ravno nasprotno....pa se to kdo je po tvoje najboljsi spanec?
Doohan
30. 06. 2025 11.36
+24
Povej kdaj je Honda vpeljala avtomatski menjalnik brez sklopke….
Doohan
30. 06. 2025 11.38
+24
Res je od Rossija očka je bil dirkač…on bratov Marquez pa je bil in je kaj….kot Tim od Appla..,postavljen za sirjenje agende
Luigi Taveri II.
30. 06. 2025 12.18
-25
Zgolj preračunljivost, da so pri Hondi 2013 vzeli Marca v tovarniško moštvo. Enako letos pri tovarniškem Ducatiju, raje so se odpovedali Martinu, kot da bi bil Marquez prvak s kakšnim drugim moštvom.
AchiIIeus
30. 06. 2025 13.55
+31
Zorro pošteno napisano, podrepniki itak nimajo blage veze, topla voda in žlehtnoba jih povezuje.
AchiIIeus
02. 07. 2025 08.59
+8
Luigi Taveri II.
30. 06. 2025 10.59
-24
Samo brcati še mora nasprotnika pa bodo trije takšni v zgodovini motošporta...in prvi, ki ni iz Rossijeve akademije