MotoGP

Marquez: Če ne bi znal dirkati pod pritiskom, se ne bi pridružil Ducatiju

Barcelona, 20. 11. 2024 17.45 | Posodobljeno pred 20 dnevi

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Sezona dirkanja razreda motoGP se je ravnokar končala, a dirkače je po koncu čakalo še eno opravilo. V Barceloni so po sklepnem dejanju sezone 2024 opravili prva testiranja pred sezono 2025. Mnogi dirkači so tako prvič preizkusili nove motocikle, tudi novopečeni prvak Jorge Martin in šestkratni prvak Marc Marquez, ki je prvič sedel na novega Desmosedicija GP25.

Za Marcom Marquezom je prva sezona pod okriljem Ducatija, v kateri je dokazal, da se še lahko kosa z najboljšimi. Po treh zmagah na velikih nagradah in sedmih uvrstitvah na stopničke, zmagi na sprint dirki in devetih uvrstitvah na sprinterske stopničke, je 31-letni Španec sezono končal le za Jorgejem Martinom in Francescom Bagnaio. S slednjim si je na testiranjih v Barceloni tudi prvič delil garažo.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

A s prestopom k daleč najboljši ekipi zadnjih nekaj let prihaja tudi pritisk, ki pa se ga šestkratni prvak razreda motoGP ne otepa: "Počutim se udobno, počutim se sproščeno. Seveda bo pritisk prisoten, vendar ga bom sprejel. Če ne bi znal dirkati pod pritiskom, se ne bi odločil za takšno pot in se ne bi pridružil Ducatiju. Rad imam pritisk, vem da se bom moral soočiti z njim in zavedam se, da je odgovornost biti v najboljši ekipi na startu ta, da se moraš na vsaki dirki poskušati boriti za uvrstitve na stopničke. Potem pa se lahko zgodi karkoli. Lahko si prvak ali pa ne, kot so videli letos, ko je Pecco zmagal na 11 dirkah in končal na drugem mestu. Vendar je imel neverjetno sezono in je nastopil na najboljši način."

Marc Marquez na Desmosediciju GP25
Marc Marquez na Desmosediciju GP25 FOTO: MotoGP

Marquez je imel sicer že v ravnokar končali sezoni pri moštvu Gresini Ducati nekaj tovarniške podpore, vendar še zdaleč ne takšne, kot jo bo imel v novi sezoni kot član tovarniške ekipe Ducatija.

"V letošnji sezoni sem videl, kako deluje ustroj Ducatija, ki ne podpira le tovarniške ekipe. Pomembno jim je tudi delo satelitskih ekip in njihovi podatki. Te imajo zanje enako vrednost kot podatki, ki jih dobijo od tovarniške ekipe. Ukvarjajo se s podrobnostmi in to je pomembno, če želiš biti na pravi poti, kar Ducati zagotovo je," je prvo leti pri Ducatiju opisal starejši izmed bratov Marquez in o prvem dnevu testiranj dodal: "Za nami je super dan, res sem užival. Spoznal sem se z inženirji in tehniki, saj ko prestopiš v uradno ekipo, ti dajo dolg seznam stvari, ki jih moraš preizkusiti, in to pomeni, da je dirkač predvsem na začetku veliko pri inženirjih. Prvi občutki so dobri, a vem, da je to šele začetek."

Marc je torkova testiranja sicer končal na četrtem mestu, hitrejši od njega so bili le njegov mlajši brat Alex Marquez, Fabio Quartararo in njegov novi moštveni kolega Bagnaia.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (37)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Luigi Taveri II.
21. 11. 2024 20.21
-8
Tudi Valentino Rossi je znal dirkati pod pritiskom, ni pa mogel brez brcanja
TomažP
21. 11. 2024 15.32
-12
Tu se pa res vidi, da komentirajo samo rosijeva vojska minionov. Zaplotani do amena.
Podrepni-93
21. 11. 2024 16.43
+11
Takoj se opazi da gre za podrepnika zaplotanega do amena.
prost1
21. 11. 2024 11.13
-17
Najboljši pač vedno dirka pod pritiskom, ker se od njega vseskozi pričakuje dober rezultat. Da pa je tako že od začetka, pa tudi ni skrivnost. Od vseh ostalih skupaj se toliko ne pričakuje , kot od njega. Še tisti , ki sploh ne navijajo za njega, na koncu dneva gledajo kje je Marquez.
Luigi Taveri II.
21. 11. 2024 08.50
-18
Jaz ne navijač za MM , ker tega ne potrebuje. Tudi pomoči ostalih dirkačev za osvojitev naslova ne potrebuje kot se je svoj čas to samoumevno zdelo Rossiju in te dni Peccu , pa še kak makaronar bi se našel
Jezdimir...hehehe
21. 11. 2024 09.37
+14
Tipični podrepnik v bolečinah, brez debate...hehehe
Jezdimir...hehehe
21. 11. 2024 10.44
+14
tomahawk
20. 11. 2024 20.33
-21
Kak tu prav privoščijo MM neuspeh drugo leto. Ma katastrofa ste res. Ne bom več bral komentarjev k so podn.
Podrepni-93
20. 11. 2024 20.45
+26
Kaj pa tebe pere da si za Motenega93? Zakaj se kaznuješ?
Jezdimir...hehehe
20. 11. 2024 20.56
+25
StAnalitik
20. 11. 2024 19.47
+21
Spokal ke od Pramaca,ker so podpisali z Yamaho.In ne bi maredil nič,se pravi,da potrebune vrhunski motor.Tako kot Honda preden se je sistem podrl.Noti malo ni okleval ampak samo rep med noge in adijo
Barni3
20. 11. 2024 20.59
-16
Nism vedu da je markez za pramac vozil...ee si ti men en poznavalec....mogoc se bos v vrtickanju najdu al pa mehiske nadaljevanke
thor82
20. 11. 2024 19.42
-21
M.Markez je vrhunski dirkač eden najboljših vseh časov, vendar se pa ne strinjam da bo dirkal pod velikim pritiskom, ker je Ducati že vsaj 2 sezoni daleč pred ostalimi znamkami in tako bo verjetno tudi prihodnjo sezono, razen če nekomu uspe velik preskok v razvoju. Mislim da je bil pri Hondi pod veliko večjim pritiskom, iz Honde je izvlekel vse kar se je dalo in še več ko ni bila več najboljši motor, verjetno je zaradi tega tudi prišlo do toliko padcev, nekateri so mu tudi pustili posledice. Letos ni dirkal pod pritiskom, zato tudi padcev ni bilo veliko, lahko da se motim moje mnenje pač. Bi si pa želel videti na istem motorju M. Markeza in P. Acosto
Podrepni-93
20. 11. 2024 20.48
+20
Acosta je vesoljec za Motenega, neumesna primerjava.
Jezdimir...hehehe
20. 11. 2024 20.57
+22
Acosta je profesor za Markeca, brez debate...hehehe
thor82
20. 11. 2024 21.29
-20
Jezdimir...hrhehe zato sem pa napisal da bi jih rad videl na istem motorju, da se dejansko vidi kdo je boljši
GrEgEcN95
20. 11. 2024 19.24
-14
Mark je še vedno profesor za ostale v karavani.
Jezdimir...hehehe
20. 11. 2024 20.33
+19
Zalchi
20. 11. 2024 19.11
+17
A tamau ga je tud pošolal? Kako to? A ne vozi mali poltovarniškega?
thor82
20. 11. 2024 19.44
-15
Zalchi fant je prvič v življenju vozil tovarniški Ducati
Jezdimir...hehehe
20. 11. 2024 20.24
+17
Hahaha, so se že začeli izgovori, ubogi neizkušeni Markec se je prvič usedel na rdeč Ducati, na rdečega!!!...a bo Acosta sploh speljal kakšen krog saj nikoli še ni vozil KTMja, če smo realni...hehehe
thor82
20. 11. 2024 21.39
-8
Jezdimir...hehehe da ne bo pomote nisem navijač M. Markeza navijam za P. Acosto včasih sem navijal za Rossija.... ampak realno M.Markez je to sezono vozil model letnik 23. malo je imel tudi tovarniške podpore, P.Acosta je pa vozil za poltovarniško moštvo z vso tovarniško podporo in tudi ktm 24.
Jezdimir...hehehe
21. 11. 2024 08.32
+12
Ne mešat jabolka in hruške, z Ducatijem od Markeca bi bil Acosta daleč boljši kot je lahko z Gas Gasom ali pa KTM-jem, tukaj sploh ni debate...hehehe
thor82
22. 11. 2024 18.12
+0
Jezdimir to se strinjam da je ducati 23 boljši motor od ostalih tovarniških moštev razen Ducatija 24.
Jezdimir...hehehe
20. 11. 2024 18.43
+17
Dejstvo je da se podrepniki bojijo naslednje sezone, namreč če bo Markec nadaljeval s takim tempom kot zadnjih 5 let ga znajo sredi sezone zamenjat, brez debate...hehehe
poper00
20. 11. 2024 20.06
-15
Rozani pastašutar se je vozil na Ducu daleč zadaj pa ga niso sredi sezone zamenjali.
Jezdimir...hehehe
20. 11. 2024 20.35
+17
Paštašutar je bil vedno najboljši Ducati med tem ko kilavi Markec nima za burek proti mladcem, brez debate...hehehe
Astor15
20. 11. 2024 20.35
-14
Bojimo se toliko naslednje sezone, ker verjetno ne bomo mogli brati tvojih strokovnih komentarjev, ker boš zaradi rezultatov MM celo sezono na Jadranu, brez debate...hehehe. Letos si bil samo ob določenih vikendih, ko je bil MM na stopničkah.
Jezdimir...hehehe
20. 11. 2024 20.41
+17
Za razliko od podrepnikov, ki gnijete v svojih luknjah, grem med ljudi in po svetu, zajemam življenje z veliko žlico, kar je za grintave podrepnike nepojmljivo, zato pa iščete idola v najbolj pokvarjeni osebi v zgodovini moto športa...hehehe
Astor15
20. 11. 2024 20.48
-18
Koliko zmag pa je dosegel v 2 letih, ko je bil najboljši Ducati???
Jezdimir...hehehe
20. 11. 2024 20.55
+17
Koliko zmag je dosegel Markec s Hondo?...nobene, v istem času ko je Rins s poltovarniško zmagal, kaj ti ni jasno? ...v tistem času Ducati ni bil zmagovalen, tako da tudi nihče drug ni zmagoval...zguba lažniva podrepniška...hehehe
Astor15
20. 11. 2024 21.21
-13
Normalno da ni bil zmagovalen, če ga je Rossi vozil. Je naslednje leto Stoner pokazal, da je zmagovalen, seveda, če ga vozi pravi voznik.
Astor15
20. 11. 2024 21.31
-10
Če je zate velika žlica to, da greš na Jadran v Paklenico, potem si res bogi. Pa saj ne more biti drugače, kajti če bi bil sposoben, ti ne bi bilo treba s trebuhom za kruhom v tujino.
Jezdimir...hehehe
21. 11. 2024 08.35
+11
Tipični podrepniški lažnivc, Stoner ni Ducatija vozil za Rossijem, kaj ti še ni jasno...in kakšna Paklenica oziroma tujina te peče?...ti si zrel za zamrežit na Studencu, brez debate...hehehe
Tenma
20. 11. 2024 18.12
-15
Drugo leto pa na naslov.