MotoGP

Marquez izstrelil iz prve: Največji tekmec? Quartararo, tu ni dvoma

Rim, 12. 12. 2019 12.50 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Serijski svetovni prvak elitnega razreda motoGP, Španec Marc Marquez, je pred dnevi uspešno prestal operacijo desne rame. Lani je imel podoben poseg na levi, ki ni pustil nikakršnih posledic. To potrjujejo fantastični rezultati, ki jih je 26-letni Španec nizal v sezoni 2019. V naslednji, ko mu bo v garaži Honde družbo delal mlajši brat Alex, ima podobne načrte. "Kot prvo navduševati navijače po svetu in zmagovati. To so vedno znova moji cilji v sezoni."

Marc Marquez je predčasno osvojil nov naslov, v sezoni, ko se je "posladkal" tudi z dvanajstimi posamičnimi zmagami.
Marc Marquez je predčasno osvojil nov naslov, v sezoni, ko se je "posladkal" tudi z dvanajstimi posamičnimi zmagami. FOTO: motoGP
SP v razredu motoGP za sezono je bilo vse odločeno že precej pred koncem, Marc Marquez je naslov osvojil predčasno, njegov končni točkovni izkupiček leta 2019 je 420 točk, zmaga v Valencii pa je bila zanj že 12. v sezoni. Marqueza so takoj po končani sezoni operirali v bolnišnici Hospital Universitari v Barceloni. Na motor se bo vrnil na testiranjih v Sepangu. "Moja skrivnost? Ni želja po zmagah in lovorikah, moj imperativ so navijači, ki jih želim iz dirke v dirko razveseljevati in navduševati," je za Corriere Dello Sport povedal serijski motociklistični prvak.
Sezona 2020 se bo začela 8. marca v Katarju.
Španec je osvojil šest naslovov svetovnega prvaka v elitnem razredu in še dva v šibkejših razredih, v lanski sezoni pa je dosegel kar 12 zmag. Vse skupaj je zaključil fantastično s poslovilno zmago na zadnji dirki sezone v Valencii. "Vleče me adrenalin pred tekmo. Ko ga začutim, sem drug človek. Ne razmišljam o lovorikah in minulih zmagah, ne razmišljam o uspehih, ki sem jih dosegel v preteklosti. Naprej me vleče želja po novem dokazovanju in da še naprej navdušujem navijače po svetu. To je moje poslanstvo. Osebni dosežki niso v prvem planu," je kar malce presenetil z izjavo Marc Marquez, ki že nekaj let nima primernega konkurenta, ki bi ga, vsaj malce, ogrozil v borbi za naslov svetovnega prvaka. Španec je v pogovoru za ugledni italijanski športni časnik razkril "točko preloma", trenutek, v karieri, ko je zares začel verjeti, da mu v motociklizmu lahko uspejo velike stvari.

Marc Marquez je osemkrat osvojil naslov svetovnega prvaka in se nezadržno bliža Giacomu Agostiniju.
Marc Marquez je osemkrat osvojil naslov svetovnega prvaka in se nezadržno bliža Giacomu Agostiniju. FOTO: AP
"Še dobro pomnim leto 2010 in VN Portugalske. Takrat sem jahal še motocikel razreda moto3. Zmagal sem dirko potem ko sem jo začel na zadnjem mestu. Takrat sem spoznal, da mi lahko uspe tudi nekaj velikega." Ni pozabil omeniti, kako srečen je, da bo v naslednji sezoni v ekipi Honde tudi njegov mlajši brat Alex, ki prihaja v kraljevi razred po sanjski sezoni v moto2.
V naslednji sezoni elitnega razreda bosta za tovarniško ekipo Honde vozila brata Marquez. Svetovnemu prvaku Marcu se bo namreč pridružil še Alex, sveži svetovni prvak razreda moto2.
 "Upam le, da bo užival in ne bo preveč obremenjen z rezultatom. Zaupam vanj, vem da je odličen dirkač. Je pa res, da je prehod v kraljevi razred velikanska stvar zanj. Kot da bi zamenjal šport, takšna razlika je med motoGP in ostalimi razredi." Marquez ne beži od dejstva, da bo tudi v prihajajoči sezoni mož, ki ga bodo želeli premagati za vsako ceno, dirkač, ki bo na hrbtu nosil nalepko favorita za končno zmago. "Tako pač je, od te vloge ne bom mogel ubežati, tudi ne želim. Če želite, vam izdam še ime mojega največjega konkurenta v prihodnje. To je Fabio Quartataro, o tem ni nobenega dvoma," je izstrelil dirkač iz Cervere, ki za konec poudarja, da je zanj srečen kraj Sepang, VN Malezije pa najljubša dirka v koledarju. "Ne brez razloga. Leta 2014 in letos sva z bratom v različnih kategorijah osvojila svetovni naslov. To je najin srečen kraj," je za konec še dejal skorajda nepremagljivi Španec. 
Marc Marquez in Fabio Quartararo sta v minuli sezono postregla z nekaj zanimivimi dvoboji, ki pa jih je praviloma dobival Španec. Bo tako tudi v prihodnje?
Marc Marquez in Fabio Quartararo sta v minuli sezono postregla z nekaj zanimivimi dvoboji, ki pa jih je praviloma dobival Španec. Bo tako tudi v prihodnje? FOTO: motoGP
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (77)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

rr3
13. 12. 2019 14.23
+6
oVRa s svojim delom, kot najboljši in največji razvijalec motorjev, že celo desetletje, nesebično omogoča drugim dirkačem, da osvajajo prvenstva in se redno uvrščajo na stopničke. Samo še vprašanje časa je, kdaj se bo končno odločil in še sebi razvil motor, ki mu bo prinašal zmage....
Otancici
13. 12. 2019 15.13
+6
Jap, celo nekdanjega velikega sovraznika Lorenza je velikodusno povabil v svoj team (Yamaha factory), da bi s skupnimi mocmi razvila kar se da najboljsi motocikel za svoje timske kolege. Res je eno samo srce ta rozi....😂😂😂😂
Diebaumaister
13. 12. 2019 21.45
-10
2015 prvak, samo zaradi tople ljubezni med 93 in 99 ni uspelo, saj veš ljubezen premaga use ovire.
Otancici
14. 12. 2019 11.25
+10
Lopetek, ti ze ves kako to zgleda ane 😂😂😂
Diebaumaister
14. 12. 2019 13.55
-6
Otancici
13. 12. 2019 13.10
+16
Redakcija 24ur, a letos ne boste nic objavili dogajanja iz rallyja Monza? Aja ni bilo rumenega . Se je pa pojavil zanimiv transparent in sicer “ senza vale,un rally leale”, kar gre v prevodu nekako tako: brez valeta je posten rally.....to veliko pove ane rumenkoti?
kajcenebinikolipoizkusil
13. 12. 2019 18.48
-12
Ja ontaci, ker je on razred boljši, fiesta pa nič boljša od ostalih, avtov! Saj si želel to povedat! 😁
kajcenebinikolipoizkusil
13. 12. 2019 18.56
-11
Ontaci, kaj ti te ni jasno, kaj hoče redakcija poročat, če ni valeta, tak nekak bo z moto gp po Rossiju, boste mogli prosit da bi se govorilo kaj o moto gp! 😂😂🤣
Diebaumaister
13. 12. 2019 21.44
-11
otanček zaradi tega, ker Rossi ni prišel v Monzo je 15 k manj gledalcev, sicer pa pokaži mi kje je bil ta transparent, da ni visel na tvojem oknu edino.
Otancici
14. 12. 2019 11.24
+8
Ne, ne lopatek, ko je prdec izvedel, da bodo enaki avti je stisnil repek...
Otancici
14. 12. 2019 11.28
+7
Kajce, preberi si lanski intervju z Cairolijem in ti bo marsikaj jasno, no dvomim....😂😂😂😂
Diebaumaister
14. 12. 2019 13.55
-5
Aja, njegova Ford Fiesta je po tvoje bila usa leta močnejša od tovarniških WRC??? Bravo bravo, sicer pa dirka z Ferrarijem, ki je nekonkurenčen v Abu dhabiju sedaj, če bi kej spremljal ne samo loputal z usti.
kajcenebinikolipoizkusil
14. 12. 2019 15.00
-5
Zakaj bi mi bil njegov intervju važen ontaci, nekaj je mogo povedat, ker je kao neko ime...
jarti?
16. 12. 2019 18.39
+0
vr je tudi za intervju povedal, da to ni nobeno resno tekmovanje katero bi bilo kaj drugega pomenilo, kot zgolj uživanje v vožnji, tako, da je hotel enkrat probat vozilo wrc plus. tako, da otancici ne ga sra....
jarti?
16. 12. 2019 18.41
-2
in ne zavajaj, Cairoli bi tudi lahko tako vozilo rental.
Roko66
12. 12. 2019 21.45
+8
Ham res obvlada...Čudno,da ni šel na MMjevo Hondo..😶
Otancici
13. 12. 2019 13.39
+7
A je imel Ham. se Zarcovo Yamo, da nebi bil slucajno prehiter 😂😂😂?????
jarti?
16. 12. 2019 18.44
+0
točno tako. in to zaradi pravil, ki veljajo, testiranje pa to.. tudi Rosič je vozil Marcedes 2017. daj preberi si kaj, prej ko klobase trosiš.
Roko66
12. 12. 2019 21.43
+0
Roko66
12. 12. 2019 21.43
+2
Ej kak je Ham pelhal Rossijevo Yamaho
motorist_mb
12. 12. 2019 19.47
+13
Da imata Yam.in Suz. večjo moč kot zdaj Dovi nikol ne bi bil drugi na koncu sezone...Vin.,Rossi in Rins so hitrejši v ovinkih da o Qua sploh ne govorim...ali si ali nisi...Dovi ni voznik prvaka s tem da ga ne podcenjujem sploh ampak v ovinkih enostavno zmrzne!
motorist_mb
12. 12. 2019 19.48
+2
rr3
12. 12. 2019 20.10
-11
Koliko pa so hitrejši v ovinkih? 5, 10, 15....km/h?
motorist_mb
12. 12. 2019 20.50
+14
Par dirk nazaj Rossi ni mogo mimo zaradi dveh ravnin
Hayek
12. 12. 2019 21.41
-7
runkelj_mb - Vin, Rossi in Rins bi bili hitrejši na Ducatiju od Dovija, je to tvoj odgovor?
Otancici
12. 12. 2019 21.52
-2
Motorist, nikakor se ne morem strinjati s teboj. Kako pa sta Quarto in Vini prisla mimo. Proga je sestavljena iz veliko vec ovinkov kot ravnin in ce ze trdis, da je Dovi tako slab v ovinkih, kako to da ga rozi ni uspel prehiteti z motorjem, kateri leti skozi ovinke. Tukaj nekaj ne stima. Ali Dovi ni tako slab, ali rozi ni tako dober kot nekateri tukaj razlagate, booo.
motorist_mb
12. 12. 2019 21.57
+5
motorist_mb
12. 12. 2019 21.58
+5
Ota...zakaj pol zaprte dirke dovi daleč zadaj...da čujem?
Hayek
13. 12. 2019 07.10
+1
Rossi bi bil boljši od Dovija na Ducatiju? BUHAHJAHAHAHAHA
motorist_mb
13. 12. 2019 08.50
+1
V ovinkih je doktor za dovija po ravnem pa tak vsako tele zna tišat hašek!
Hayek
13. 12. 2019 10.39
+2
ampak ti pa res ne samo da nimaš pojma, ti nimaš blede veze o vožnji motorja, pritajeni rumenko.
Diebaumaister
13. 12. 2019 21.43
-1
Hayek a ti ker si se učeraj usedel na Tomosa pa si???
resnicaosvobaja
12. 12. 2019 19.36
+5
Vsi imajo enake gume, kot je voda za plavalce v olimpijskem bazenu
rr3
12. 12. 2019 19.29
+13
DORNA ugotavlja, da se bo čez leto med gledalci IQ dvignil iz 46 na 93
Uporabnik458403
12. 12. 2019 19.33
-11
rr3
12. 12. 2019 19.35
+16
Tako je, na tribunah ne boš več našel majmunov.
resnicaosvobaja
12. 12. 2019 19.38
+6
In v modi bodo prevladovali oranžni odtenki
Uporabnik458403
12. 12. 2019 19.57
-6
kajcenebinikolipoizkusil
12. 12. 2019 20.02
-11
Diebaumaister
12. 12. 2019 20.54
-8
rr- pomeni, da boš končno normalen?? Je pa napredovala medicina, če so na tebi to testirali in je uspelo.
Otancici
12. 12. 2019 21.45
+17
Svetice, verjemi mi tribune ne bodo bolj prazne, bodo pa bolj kulturne. Zvigi in ostalo sranje je bilo tudi pred Marcom vse to se je zacele s prihodom rumenega. On je pripeljal omejene “navijace”in stadijonski nacin navijanja. Spomnem se, ko so Stonerja celo opljuvali rumeni huligani v Angliji, da o obnasanju do Biagija in Giber. niti ne govorimo. Vsak nasprotnik je bil obsojen na psiholoske igrice rumenega klovna ob spregledu Dorne in blesavih “novinarjev”. Prvi ki mu je vrnil milo za drago je bil 22 letni drobcen fantic po imenu Marc. Se danes si ne morem predstavljati kaksne pirhe in srce je takrat moral imeti ta dragulj....Nikoli nisem prebavljal prepotentnih ljudi in ravno to je glavno vodilo rozija. AVE Marc.....
Diebaumaister
13. 12. 2019 09.31
-15
otanček, kdo se je do koga obnašal??? Do Biaggija, normalno so ga usi spoznali da je pes, ne nakladaj nekaj na pamet, Rossija v Italiji imajo za "boga" tako stari kot mladi, bi upal on usim tem oprat možgane??? Dej pejdi se vozit s skirojem naprej.
resnicaosvobaja
12. 12. 2019 17.54
+2
Iz Dorne je pricurljala končna lista uvrstitev dirkačev v sezoni 2020...pokvarjenci...zmagovalec pa spet isti...
Uporabnik458403
12. 12. 2019 17.07
-12
Kako ste pametni, kje je nekdo boljsi....... A na koncu so razlike v stotinkah na krog....... Osnovnih logik motociklizma pa ne znate prebrat. Recimo zakaj Marqez nima tezav z gumami, kljub najbolj agresivnemu slogu voznje
SilverArrow
12. 12. 2019 17.30
+10
9474
12. 12. 2019 17.42
+22
A ne ves? Ti bo svetice povedal, da za mm delajo drugacne gume... Pa drgacne bremze ma... Pa drgacn motor... Pa drgacno balanco... Pa drgacne aerodinamicne resitve... Pa vse drugacne, ostali pa tega ne smejo met, ker dorna to samo mmju dovoli hahjahahahhahahajjajaj
resnicaosvobaja
12. 12. 2019 17.43
+5
Otancici
12. 12. 2019 18.47
+13
V letu 2008 v MotoGPju, od 18 je imelo Michelinove gume le 7 pilotov. 3 Yamaha (razen rozija)in 4 Honde (razen team Gresini); ostali so imeli Bridgestone. Na zacetku je za japonske gume zaprosil tudi Pedrosa, a mu jih niso odobrili. Dobil jih je sele proti koncu, ko je bilo ze sigurno, da bo rozi dobil prvenstvo. Za Lorenza je nekdo postavil veto, vemo kdo....in seveda tudi on je dirkal na Michelinu. No svetice, to je blo mesetarjenje z gumami in ne danes, ko je en proizvajalec za vseh. Sam takrat je bilo vse ok, anede....?
Uporabnik458403
12. 12. 2019 18.59
-9
Otancici........ A mislisb da so danes za vse gume enake.......ce pa ima ze vsak dirkac svoj slog in ni mozno, da bi si gume razvijal za svoj slog.... Nekoc je bilo to mozno..........
9474
12. 12. 2019 19.10
+10
Ja svetice, vse gume so enake... Ja mozno je, da kdaj kdo slabsi komplet dobi zaradi napake v materialu ali kaj podobnega... In nato si sam sebi povedal kako in kaj... Vsak dirkac ima svoj slog dirkanja in pri vsakem se drugace obrabljajo... Tu je se dirkalnik, ki vsak po svoje razlicno vplivajo na gume, teza dirkaca in ne vem kaj se vse... In tu pride do razlike pri obrabi gume... Pa da ne pozabimo... Tudi mm lahko v 10-15 krogih skuri gume, ce zeli... Oz ce priganja ko nor... Enako kot ostali... In seveda, ce vodis celo dirko je logicno, da bos imel bolj ohranjene gume kot nor drugi in tretji, ki sta polovico dirke prehitevala drug drugega...
Uporabnik458403
12. 12. 2019 19.21
-11
9474......... In ce je toliko razlicnih slogov voznje in razlicnih karakteristik motorjev in kaksne morajo biti pol gume, da so za vse enake.......?
rr3
12. 12. 2019 19.28
+8
Ne vem kaj vam je, Michelin za vse voznike gume vliva iz enega kalupa edino za dirkača Dorne, Michelin iz kaučuka, na roke z olfa nožem in s posebno tehniko rezbarjenja, pripravi gume. Majke mi, piše povsod, če ne vrjamete pa Honda noče teh dokumentov pokazat.
resnicaosvobaja
12. 12. 2019 19.34
+6
Uporabnik458403
12. 12. 2019 19.55
-6
Resnica.....a res........ Zakaj pa recimo smucarski skakalci nimajo vsi istih smuci, ali pa v alpskem smucanju............. To se vidite koliko se spoznate na motogp in dirkanje
rr3
12. 12. 2019 20.07
+8
resnicaosvobaja
12. 12. 2019 20.32
+6
Ker ni razlike, le boljši občutek pri menjavi, ko ne veš zakaj ti ne gre
resnicaosvobaja
12. 12. 2019 17.04
+3
Katalonec... več zbranosti prosim
motorist_mb
12. 12. 2019 17.02
+12
MM ima prav razn če Yam. in Suz. poveča moč motorja kar jim nikak ne uspe...hitre dirke so problem...Zarcoju želim čimprejšnje ulitke na ducu pol pa z Millerjem udarna dvojka...Dovi in Petrux v ovinkih preslaba da neom reko da nimata ....!
motorist_mb
12. 12. 2019 17.02
+7
slalabum
12. 12. 2019 17.01
+10
Marquez je lahko samo sam sebi konkurenca... Druge zal nima...
radmil
12. 12. 2019 16.46
+8
"Španec je osvojil osem naslovov svetovnega prvaka v elitnem razredu, v labski sezoni pa je osvojil kar 12 zmag. " To, seveda, ne drži. V elitnem razredu je MM osvojil "le" 6 naslovov, po enega pa ima še v kategoriji 125 in Moto2. "Labsko" sezono bom pripisal škratu. Malo več zbranosti, prosim.
resnicaosvobaja
12. 12. 2019 17.01
+3
Roninax
12. 12. 2019 16.44
+0
dovi ni material za sampijona. manj vinales kjer sploh dosti ni bil na odru za zmagovalce. najmanj bi pripisal kaksno konkurenco da je rozika... reklama... quartararo pa je material pravi... samo glej roko na srce Yamaha nima proti Hondi za dva vijaka... torej nimajo za burek po ljubljansko
bonkintos
12. 12. 2019 16.23
-1
Quartararo izstrelil iz prve.....Največja nevarnost mi je Honda.
resnicaosvobaja
12. 12. 2019 15.52
+15
Tudi Rossi je takoj izstrelil 11 dirkačev, ki so mu nevarni
Staritrg
12. 12. 2019 16.04
+5
Ja ampak je rossi porabil več let za ta dosežek kot marc...
Diebaumaister
12. 12. 2019 16.47
-18
Ja, ker Rossi je imel me nogami tisto kar marc nima in to je bilo, da je pustil zmagovalni motor in šel na Yamaho, ki je bila totalno nekonkurenčna.
resnicaosvobaja
12. 12. 2019 17.45
+19
Lorenzo edini,ki je postal svetovni prvak z nekonkurenčnim motorjem, s konkurenčnimi pa brez pik ?
iga_biba
12. 12. 2019 19.30
+6
ko je bivši 9x zimzeleni veteran imel med nogami je zmagoval. potem pa mu je starost odnesla mošnjo. ima še samo tisto za cekine.
poper00
12. 12. 2019 20.42
+8
Resnicaosvobaja Lorenzo ni edini.Recimo Stoner je bil z Ducom svetovni prvak Rosi pa brez pik.
Diebaumaister
12. 12. 2019 20.57
-10
Resnica počasi, Lorenzo je dobil ravito Yamaho od Rossija, če bi Rossi ostal na Hondi še naslednja leta in bi Lorenzo prišel leta 2008 na Yamaho, me zanima na katerih mestih bi se vrtel.
Hayek
12. 12. 2019 15.00
+0
Zanimivo da je Marc tako rekel. Jaz ne bi odpisoval niti Vinalesa in Dovija, odvisno kaj bo pošraufal Ducati.
motorist_mb
12. 12. 2019 16.50
+21
Res nimaš pojma o Ducatiju...bodi rajši tiho...duce že par let v vrhu medtem ko vozniki na njem druga liga!
Hayek
12. 12. 2019 18.52
-6
proti MM-ju so sicer res vsi druga liga. drugače pa razen njega nihče od dirkačev iz karavane ni sposoben iti hitreje z ducom kot Dovi, ti buča trapasta štajerska. Mil prve štiri kroge, potem pa...
motorist_mb
12. 12. 2019 19.11
+7
Hayek
12. 12. 2019 19.33
-4
no daj, naštej mi dirkače iz motogp (razen MM), ki so po tvoje prva liga in so sposobni premagati Dovija na ducu. ajde da slišim.