MotoGP

Martin je prepričan, da se je Ducati že odločil: Če me ne želijo, grem drugam

Le Mans, 14. 05. 2024 13.05 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Kljub izjemno zanimivi in napeti sezoni v kraljevskem razredu motoGP je trenutno ena najbolj vročih tem v karavani naslednik Enee Bastianinija v tovarniškem moštvu Ducatija.

Jorge Martin (129 točk) je na VN Francije nadaljeval odličen začetek sezone in z zmagama na sobotni sprint in nedeljski glavni dirki svojo prednost na vrhu skupnega seštevka še povečal. Aktualni prvak Francesco Bagnaia (91 točk) na drugem mestu za Špancem zaostaja krepkih 38 točk.

Tretji je dirkač Gresinija Marc Marquez (89 točk), četrti pa Bagnaiin trenutni moštveni kolega Enea Bastianini (89 točk). Vsi štirje pa niso vpleteni zgolj v bitko za naslov, ampak tudi mini vojno za mesto na tovarniškem Ducatiju v prihodnji sezoni.

Zmagovalni trojec v Le Mansu
Zmagovalni trojec v Le Mansu FOTO: MotoGP

Jasno je, da Enea Bastianini ne bo prejel ponudbe za podaljšanje sodelovanja po tej sezoni. Tako da se za mesto poleg prvaka Bagnaie zdaj potegujeta zgolj Marquez in Martin. Jorge Martin že dolgo ne skriva želje, da bi sedel na najhitrejši motocikel v karavani. 

Mlajši Španec verjame, da je to mesto zaslužil: "Mislim, da ne morem nič več dokazati. Kar se tiče moje prihodnosti lahko povem, da prihodnjih nekaj dirk ne bo spremenilo ničesar. Ne glede na to ali zmagam, ali padem, menim, da sem že zdaj storil dovolj in zelo sem zadovoljen s svojimi predstavami."

 

A tu se ni ustavil, saj meni, da je ime Bastianinijevega naslednika že znano. "Seveda je pomembno (kako bo dirkal op. a.), ampak ne verjamem, da se bo kaj spremenilo. Jaz sem isti voznik kot včeraj, ali v četrtek. Oni bodo morali sprejeti odločitev. Mislim, da so jo že sprejeli in kakršna koli je, bo dobro. Zares si želim iti v Ducatijevo tovarniško moštvo, če pa me oni ne želijo tam zaradi katerega koli razloga, bom svoje sposobnosti ponudil drugim," je odkrito dejal Martin, ki očitno dvomi v svoje možnosti za prestop v tovarniško moštvo.

  • 20
  • 19
  • 18
  • 17
  • 16
  • 15
  • 14
  • 13
  • 12
  • 11
  • 10
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (307)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

sabro4
24. 05. 2024 09.47
+7
po moje bodo pri Ducatiju že po uvodnih dirkah naslednje sezone, obžalovali oločitev glede MM93 in zavrnitve Martina,..............
AchiIIeus
24. 05. 2024 08.09
+10
Vsi se lahko samo strinjamo z Martinom, ko je izjavil da je na pisti daleč boljši od Kilavega93, ki se gre še vedno izprijene zakolisne igrice namesto da bi se na pisti dokazal in kdaj tudi zmagal saj vozi najboljši motor. Me ne čudi da je najbolj osovražen dirkač vseh časov.
Novi T3chno
24. 05. 2024 08.34
-6
Vsi se lahko samo strinjamo z Martinom, ko je izjavil, da je na pisti daleč boljši od Kilavega93, ki se gre še vedno izprijene zakolisne igrice namesto da bi se na pisti dokazal in kdaj tudi zmagal saj vozi najboljši motor. Me ne čudi da je najbolj osovražen dirkač vseh časov.
AchiIIeus
24. 05. 2024 11.16
+5
No pa je tudi omejeni Novi... končno dojel, vsaka čast.
Night fly
23. 05. 2024 17.42
+20
Potrebno je treba spomniti hijene in piranhe ,da je dirkac st. 93 spravil ob nasllov tudi Gentlemana dirkanja Danija Pedroso .....resda veliko let nazaj , pa vseeno . Mislim ,da ima tudi -drugace zelo molcec mali moto Samurai Dani pravico do kaksne besede .....a ne -Piranhe .!
Novi T3chno
23. 05. 2024 18.01
-20
A to, ko ste omenili hijene ste mislili na vaš krog privržencev? Ker za piranhe vem, da ste označili nas.
VR tak Urbin sin
23. 05. 2024 17.38
-16
Aleix si lahko za drugo leto leto namisli motor, kot si ga je Night fly
VR tak Urbin sin
23. 05. 2024 16.23
-19
Dani Pedrosa KRIVI Marca Marqueza za Hondine težave od binkoštne nedelje 2013 ,ko so vsi vedeli kakšen neviden motor so dali najstniku ob podpisu, Kilavi9e pa je namerno zmagoval, samo da je jezil gentlemana, ki ni utajal davkov, kot jih je Valentino Rossi.
AchiIIeus
23. 05. 2024 16.31
+20
Podobno je za zadnjih 5 sezon Dovi za Hondine težave okrivil glavnega krivca Kilavega93. Hvala Dovi, lahko bi izjavil tudi nekaj , kar še nismo vedeli.
Novi T3chno
23. 05. 2024 16.54
-20
Podobno je za zadnjih 5 sezon Dovi za Hondine težave okrivil glavnega krivca Kilavega93. Hvala Dovi, lahko bi izjavil tudi nekaj , kar še nismo vedeli.
VR tak Urbin sin
23. 05. 2024 17.35
-17
Podobno je za zadnjih 5 sezon Dovi za Hondine težave okrivil glavnega krivca Kilavega93. Hvala Dovi, lahko bi izjavil tudi nekaj , kar še nismo vedeli.
Novi T3chno
23. 05. 2024 18.02
-17
Lažnivec, spet lažeš, če smo realni hehehe
Novi T3chno
23. 05. 2024 15.20
-20
Kilavi93 ni sposoben ene dirke zmagat kaj šele osvojit naslov, tudi če mu daš avion ga bo zabil v pesek, če smo realni.
Jezdimir..hehehe
23. 05. 2024 15.39
+18
Tudi jaz ne razumem zakaj je podrepnikom bed priznat da je mladi Acosta doktor dirkanja za Markeca...prej ko se sprijaznejo lažje jim bo...hehehe
VR tak Urbin sin
23. 05. 2024 16.25
-17
Acosta je novi Marquez tako kot je Fenati novi Rossi
AchiIIeus
23. 05. 2024 16.36
+6
Kaj dela koruza iz ljudi, upam da ne ser...ješ po dvorišču.
Jezdimir..hehehe
23. 05. 2024 16.42
+19
Zakaj ti je bed priznat da je mladi Acosta doktor dirkanja za Markeca, a tolk boli...hehehe
Novi T3chno
23. 05. 2024 16.52
-18
Tudi jaz ne razumem zakaj je podrepnikom bed priznat da je mladi Acosta doktor dirkanja za Markeca...prej ko se sprijaznejo lažje jim bo...hehehe
VR tak Urbin sin
23. 05. 2024 15.07
-18
Drugače pa se je Marini spomnil na čas obiska Kilavega93 2014, ko je rekord kroga ranča akademije46 podrl v enem izmed krogov s kaznijo počasnega kroga
Novi T3chno
23. 05. 2024 16.56
-16
VR tak Urbin sin
23. 05. 2024 14.57
-15
Roko na srce se lahko samo strinjamo z Martinom, ko je izjavil da je na pisti daleč boljši od Kilavega93, ki se gre še vedno izprijene zakolisne igrice namesto da bi se na pisti dokazal in kdaj tudi zmagal saj vozi najboljši motor. Me ne čudi da je najbolj osovražen dirkač vseh časov.
AchiIIeus
23. 05. 2024 08.53
+15
Vsi se lahko samo strinjamo z Martinom, ko je izjavil da je na pisti daleč boljši od Kilavega93, ki se gre še vedno izprijene zakolisne igrice namesto da bi se na pisti dokazal in kdaj tudi zmagal saj vozi najboljši motor. Me ne čudi da je najbolj osovražen dirkač vseh časov.
Novi T3chno
23. 05. 2024 09.09
-17
Vsi se lahko samo strinjamo z Martinom, ko je izjavil da je na pisti daleč boljši od Kilavega93, ki se gre še vedno izprijene zakolisne igrice namesto da bi se na pisti dokazal in kdaj tudi zmagal saj vozi najboljši motor. Me ne čudi da je najbolj osovražen dirkač vseh časov.
Kaktus--
23. 05. 2024 12.29
+27
Kilavi93 ni sposoben ene dirke zmagat kaj šele osvojit naslov, tudi če mu daš avion ga bo zabil v pesek, če smo realni.
Ice_Cat
23. 05. 2024 13.18
-25
Tud, ceb si lohk ti pamet kupil neb nkol bil pametn...ce smo realni...hehehe
AchiIIeus
23. 05. 2024 13.43
+25
Mucek, sej svoje neumnosti se najbrž ne zavedaš?
Jezdimir..hehehe
23. 05. 2024 13.45
+24
Ne razumem zakaj je podrepnikom bed priznat da je mladi Acosta doktor dirkanja za Markeca...prej ko se sprijaznejo lažje jim bo...hehehe
Novi T3chno
23. 05. 2024 14.05
-23
Seveda, da se strinjamo. Vsaj jaz se strinjam, da je Acosta doktor za Marca, ki la je primarij za Acosto.
AchiIIeus
23. 05. 2024 14.28
+22
Kaj dela koruza iz ljudi, upam da ne ser...ješ po dvorišču.
Novi T3chno
23. 05. 2024 14.52
-15
Jaz to vsaj z ritjo počnem. Pri vas to iz ust prihaja.
AchiIIeus
23. 05. 2024 15.41
+16
Novi T3chno
23. 05. 2024 16.54
-16
Luigi Taveri II.
22. 05. 2024 20.37
-10
Danilo Petrucci , še eden iz italijanske falange , ki Marquezu priznava še nikoli prej viden talent je prepričan , da Gigi Dall'Igna naslednje leto ne bo pustil Marcu Marquezu , da znova pokaže , da ima biljardne kugle in da naredi KTM za najboljši motor v karavani. "Nimam notranjih informacij, a slutim, da bo Marquez tisti, ki bo zamenjal Enea," je Petrucci povedal za GPOne . "Mislim, da Dall'Igna ne bo pustil najboljšemu dirkaču, kot je Marquez, preprosto oditi . Lahko imate zato Gigija za prijaznega ali neprijetnega, vendar je ravno on Ducati naredil za referenčno ekipo v MotoGP in popravil vse m kar je uspelo zafurati Valentinu Rossiju, ko je škodoval njihovi znamki"
Luigi Taveri II.
22. 05. 2024 20.15
-11
Suppo, ki je sodeloval pri Hondi do konca leta 2017 , v času ko je Ducati že postal najboljši motor brez debate pojasnjuje , kako sta v naslednji sezoni tako Pedrosa kot Crutchlow opozarjala Hondo na naraščajoče težave z motorjem, kar je pričalo kar nekaj Calovih intervjujev, ki ni imel nobene dobre besede za Hondin motor . Prav tako se je Dani ves čas pritoževal , ne v javnosti, ampak na tehničnih sestankih, da je motor vse težje voziti. Toda ko je Marquez leta 2018 dosegel naslov z devetimi zmagami, nato z 12 zmagami in še eno krono leta 2019, se je zdelo, da so njihove besede naletele na gluha ušesa jim nihče ni verjel in ju nihče ni poslušal Marcov talent je bil glavni krivec, ki je prekril vse slabosti v naših očeh " stratosferskega motorja" in da Honda ni verjela dirkačem, kot sta Cal in Dani . Honda ni bilo dovolj , da bi se vsi Hondini dirkači redno uvrščali med prvih 10 . Osredotočeni so bili samo na zmage in te jim je Marc vztrajno prinašal tudi s takim motorjem, ki ga niso razvijali in ki ga s top talentom nihče več ni mogel voziti, dokler ga zaradi poškodbe 2020 in naslednja 4 leta ni mogel tudi najboljši vseh časov . Za marsikoga je to bila napaka a danes ne vem, katero moštvo bi se danes odpovedalo 6 naslovom v 7 letih, da bi imeli več četrtih mest. Suppo pa glede tega razume Hondo. Bolj ko so Dani, Cal , Lorenzo in otali hondini dirkači vpili, da stvar ni vozna, več zmag se je lepilo na Marca Marqueza
VR tak Urbin sin
22. 05. 2024 19.48
-9
Podobno je za sezono 2013 Dovi za Ducatijeve težave okrivil glavnega krivca Valentina Rossija. Hvala Dovi, lahko bi izjavil tudi nekaj , kar še nismo vedeli
Tenma
22. 05. 2024 17.38
-14
...nevem no, če je Dani tako dober in zgradil zmagovalen motor, zakaj ni nobenga naslova dobil... Očitno, že ni bil tako dober, enako kot rosi na Ducatiju ne...
dolgi
22. 05. 2024 18.41
-15
saj sta bila oba omenjena dobra, samo da je Marc še dosti boljši.
Jezdimir..hehehe
22. 05. 2024 19.12
+25
...očitno, že ni bil tako dober, enako kot Markec na Hondi in sedaj na Ducatiju ne, vsi zmagujejo z Ducatijem samo Markec ne...hehehe
Ice_Cat
22. 05. 2024 19.44
-24
Evo ga...skriti obozevalec MM z ducati avatarjem
Night fly
22. 05. 2024 16.45
+23
Dani Pedrosa KRIVI Marca Marqueza za Hondine TEZAVE V LETU 2024! | MotoGP novice.......................ceprav zelo zadrzan ,korekten clovek in se vedno dlicen dirkac ter setovalec , je v zadnjem intervjuju povedal svoje mnenje . Hvala Dani ,ceprav smo to nekateri ze napisali -pa vseeno je to samo potrditev nekoga ,ki je Hondo "zgradil " v zmagovalni motocikel za prisleca v moto GP.
dolgi
22. 05. 2024 18.27
-24
to si videl na you_tube, ko je en lolek hejterski posnel eno bedarijo. ravno za take pajace lažnive vžigat kot si ti.
VR tak Urbin sin
22. 05. 2024 14.56
-17
Vse se pozlati kar prime v roke Valentino Rossi, zato nepoznavalce čudi, da Uccia bolj poznajo kot Zlatotiča
VR tak Urbin sin
22. 05. 2024 14.10
-16
Valentino Rossi bodo po ključu mesta Tavullia dodali še naslov žarmojstra zaradi samooklicane akademije v lasti samooklicanega dohtarja
VR tak Urbin sin
22. 05. 2024 13.12
-23
T3chno...za samovšečne Italijane pa lep dolenjski pregovor , da se lastna hvala po Luganu valja
AchiIIeus
22. 05. 2024 13.17
+24
Jasno da s praznim kanistrom težko karkoli pametnega napišeš, še manj kaj pametnega storiš, tvoj doseg je izredno kratek in nestabilen, kar potrjuješ iz dneva v dan.
Luigi Taveri II.
22. 05. 2024 14.03
-20
Kdo kaj napiše s kanistrom kakršnimkoli boš moral nasloviti na naslov Lugano v Švici pošta 6900
AchiIIeus
22. 05. 2024 14.30
+18
Spet si pobrklov nicke, dej spelji se nazaj k Noviju pod kovtr.
Novi T3chno
22. 05. 2024 14.50
-18
A pridete polek. Vaš nick vse kaže na to, da bi vam prijalo.
AchiIIeus
22. 05. 2024 19.25
+16
Podrepnik kot podrepnik pojma nimaš, samo toplovodni fetiši ti rojijo po glavi.
Novi T3chno
22. 05. 2024 21.29
-16
To vi trdite. To so vaše domneve, ki pa so votle in brez smisla. Sami sebe smešite s takšnimi otročjerijami.
AchiIIeus
23. 05. 2024 08.39
+16
Dej pokvarjenc ne se sprenevedat, kdo javno vabi moške pod svoj kovter?
Novi T3chno
23. 05. 2024 09.16
-17
Ja, verjetno vam ugaja takšne sorte komunikacija ko venomer razpravljate o posteljnih igrah in izpirjenih zadevah. Vi to venomer ponavljate in razpravljate. Ali pa imate fobijo nad nečem. Kar ko vas človek povabi na ogled dirke in druženje vi v paniki mislite, da imam v mislih nekaj pokvarjenega. Verjetno imate vi težave ali pa so vas zlorabljali, da vedno na to pomislite.
Ice_Cat
23. 05. 2024 09.25
-22
Malo bolj podrobno si poglej svojo avatar slikco
VR tak Urbin sin
22. 05. 2024 13.07
-23
Če bi Acosta sedel na Ducati v sezoni 2011, bi Ducati danes ne bil nemški
VR tak Urbin sin
22. 05. 2024 13.09
-21
Takrat 7 let starih niso dajali na tovarniške Ducatije, so pa Italijane, ki so bili otročji
AchiIIeus
22. 05. 2024 13.20
+19
Če bi tebe slučajno pamet oplazila bi bil to tvoj konec, ne bi prenesel stik z realnostjo!
Luigi Taveri II.
22. 05. 2024 14.04
-19
stika z realnostjo ....zaradi pravilne rabe rodilnika
Novi T3chno
22. 05. 2024 15.35
-18
Sej to... ko bereš njihove komentarje takoj vidiš tisti nivo.
AchiIIeus
23. 05. 2024 08.41
+16
Dejta si vidva neumnosti na uhe šepetat, tukaj vajine neumnosti nikogar ne zanimajo.
Novi T3chno
23. 05. 2024 11.39
-18
Kako ste pa vi zanimivi. Nič kaj konkretnega ni od vas. Kaj sploh sporočate vi. A ste vredu drugač. Polni ste sovraštva in žalitev. Ali ste mogoče v stiski. Ali lahko kako pomagamo?
AchiIIeus
23. 05. 2024 11.42
+20
Še sebi ne moreš pomagat, odvisen si od dobrih ljudi.
Novi T3chno
23. 05. 2024 14.01
-13
Ne da ne morem ampak ne rabim. Vi pa povejte.... mogoče pa za vas aktiviramo številko Pomagaj5 ali pa Pomagaj10.
Luigi Taveri II.
22. 05. 2024 09.13
-27
Pecco si je sam izbral številko 1, Marquezu so jo nadeli drugi : tribune, ekipe , trenerji, novinarji, dirkači ....
Novi T3chno
22. 05. 2024 09.36
-26
Ja italjani so še kar samovšečni. Isto si je Vale sam podelil vzdevek The Doctor
AchiIIeus
22. 05. 2024 09.52
+21
Novi ...Lažnivc vam želi povedati, da je to kot z Ducatijem , ko so tudi vsi zmagovali le Kilavi93 ne, čeprav je imel najboljši motor, da se je lahko kosal z Acostino šajtrgo, pa vemo da ga je mali šolal takoj ob vstopu v elitni razred.
Jezdimir.....hehehe
22. 05. 2024 10.18
+19
Ahil lahko se vsi s tabo samo strinjamo, Acosta je Marca prestopil z enim korakom, cela Španija je za njim, med tem ko 93 lastni narod ne prebavlja, razen ata, mama in en stric, taka je realnost!
Jezdimir..hehehe
22. 05. 2024 10.42
+20
Lažnivc, slaba tolažba, nihče ti ne verjame, vsi vemo da je mladi Acosta doktor dirkanja za Markeca...prej ko se sprijazniš lažje ti bo...hehehe
Novi T3chno
22. 05. 2024 11.57
-18
Da, vsi se strinjamo, da ga je prestopil z enim korakom. A počakajmo, da prestopi še z drugo nogo. Šele potem bo pred njim. Taka je realnost.
Jezdimir.....hehehe
22. 05. 2024 12.22
+17
Če bi Acosta sedel na Marcovem Ducatiju bi imel letos že več kot eno zmago, morda bo celo z nekonkurenčnim GasGas-om zmagal pred njim. Fant ima talent in moda za razliko od Marca.
Novi T3chno
22. 05. 2024 13.09
-18
Samo, da ni Marc a ne da 😁 Pa tudi, če je španec. Na vaše akademike iz piknik placa ste čisto pozabili. Vsaj kakšno spodbudno bi napisali za vašega dirkača, ki vozi v zaveterju vseh. Po eni strani se mi pa smilite, ker venomer iščete nekaj za kontra Marcu.
AchiIIeus
22. 05. 2024 13.22
+21
Nemogoče da si tako prizadet, da te ni mami odstavila?
Novi T3chno
22. 05. 2024 13.35
-20
Vidite kako ste žaljivi. To popolnoma vse razloži tukaj gor kam spadate. Ste pa res šli nižje od podna, da morate mame vpletat v te komentarje. Niste dorasli ali pa ste globoko v adolescenci.
AchiIIeus
22. 05. 2024 13.55
+18
Po vseh teh tvojih zmazkih si nekako ne predstavljam da bi lahko skrbel sam zase, še manj za družino. Preveč deluješ odvisen, na trenutke nerazsoden, blizu so ti izprijenci kot je Kilavi93 in njegovi nerazsodni podrepniki, z njimi se hitro poistovetiš, braniš njihove packarije oziroma ogabni fetiše, okoli katerih se vrtite in so vaš vsakdan in navada, vprašam se a tvoja mama ve za te packarije? Zamisli se!
Luigi Taveri II.
22. 05. 2024 14.05
-17
Novi T3chno
22. 05. 2024 14.11
-16
Vaše komentiranje pove vse o vas. Vi kar bodite žaljivi. Vsak razgledan človek vidi, da z vami nekaj ni vredu.
AchiIIeus
22. 05. 2024 14.32
+13
Tole mi je pa smešno, ti sigurno nisi pravi da bi lahko vedel kaj vidijo razgledani ljudje.
Novi T3chno
22. 05. 2024 14.41
-15
No vidite... smeh je več kot pol zdravja. Vam že gre na bolje. Me veseli da sem lahko pomagal.
Ice_Cat
22. 05. 2024 15.02
-18
Nam je smesno vseh 11 upor. imen istega uporabnika , ki so zmozni med seboj imet debato🤣🤣🤣
Novi T3chno
22. 05. 2024 15.36
-21
Se počuti kot bi bil na borzi. Polno ekranov pa na vsakem drugi uporabnik 😁
AchiIIeus
23. 05. 2024 08.44
+20
Muci kot vedno z bujno domišlijo in obilico straha, med tem ko ga Novi snubi.
Novi T3chno
23. 05. 2024 14.03
-12
Poglej ga poglej. Same takšne stvari vam gredo po glavi. Morate pa res trpeti, da si druge predstavljate v takšnih ali drugačnih vlogah.
AchiIIeus
23. 05. 2024 15.43
+12
Tenma
21. 05. 2024 20.57
-18
Markec še vedno pilot 1 v GP-ju.
Kaktus--
22. 05. 2024 08.16
+22
Ne se smešit, Markec je zelo počasen, povrhu vsega pa še nekulturen, kot tak pa magnet za človeško nesnago, če smo realni.
Luigi Taveri II.
22. 05. 2024 09.09
-19
Človeška nesnaga v motogp je značilne rumene barve
Jezdimir.....hehehe
22. 05. 2024 09.31
+20
Luigi ne se bebota delat, vsem je jasno da se človeška nesnaga zbira okoli 93, še sreča da vas je samo ene par.
Luigi Taveri II.
22. 05. 2024 14.06
-16
Jezdimir.....hehehe
22. 05. 2024 14.18
+18
Ni mogoče da bi se številka povečala še za enega člana, zopet lažeš!