MotoGP

Bezzecchi do prepričljive zmage, na stopničkah tudi Alex Marquez in Acosta

Portimao, 09. 11. 2025 14.39 | Posodobljeno pred dvema dnevoma

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Marco Bezzecchi je prepričljivi zmagovalec predzadnje dirke MotoGP v sezoni 2025. Italijanski dirkač, sicer član Aprilie, je od starta do cilja z avtoritativno vožnjo pokoril vso konkurenco in tako prišel do druge zmage v sezoni. Na zmagovalni oder sta se uspela zavihteti tudi Alex Marquez in Pedro Acosta. Vnovični osmoljenec pa je bil Francesco Bagnaia, ki je sredi dirke končal v pesku.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Po VN Portugalske
    02:48
    Iz 24UR: Po VN Portugalske
  • Vrhunci dirke razreda MotoGP za VN Portugalske 2025
    04:42
    Vrhunci dirke razreda MotoGP za VN Portugalske 2025
  • Vrhunci dirke razreda moto2 za VN Portugalske 2025: Zmaga za Moreiro
    03:29
    Vrhunci dirke razreda moto2 za VN Portugalske 2025: Zmaga za Moreiro
  • Intervju z Marcom Bezzecchijem
    07:16
    Intervju z Marcom Bezzecchijem
  • Intervju s Francescom Bagnaio pred VN Portugalske 2025
    07:54
    Intervju s Francescom Bagnaio pred VN Portugalske 2025
  • Vrhunci sprinterske dirke za VN Portugalske
    01:52
    Vrhunci sprinterske dirke za VN Portugalske
"Zelo sem vesel, za mano je res fantastična dirka. Zjutraj sem se počutil precej bolje, potem ko smo včeraj res ogromno delali na tem, da bi našli zadnji korak naprej, ki nam je manjkal. Malce sem se bal Marqueza in Acoste, saj sta bila včeraj zelo hitra, vendar sem bil tudi sam zelo motiviran, da ju prehitim," je v prvi izjavi po dirki dejal zmagovalec današnje preizkušnje Bezzecchi.

Marco Bezzecchi je bil v Portimau na klasični dirki v kraljevem razredu prepričljiv od samega začetka. S starta je potegnil najbolje in vodil v prvem ovinku, tesno pa sta mu lahko sprva sledila le Pedro Acosta in zmagovalec sobotnega sprinta Alex Marquez.

Italijan si je nato privozil slabo sekundo prednosti, v ozadju pa je Alex Marquez odpeljal mimo Acoste in se približal vodilnemu Bezzecchiju. Vodilna dvojica se je hitro odlepila od Acoste in nekaj krogov nadaljevala v podobnem ritmu, sredi dirke pa se je 26-letni Bezzecchi odlepil od Marqueza.

Do polovice dirke si je nabral udobno prednost, nadziral položaj na razgibani stezi ter po 25 krogih zanesljivo slavil drugo zmago v sezoni, skupno pa peto v karieri v najmočnejšem razredu. Drugi je bil z nekaj sekundami zaostanka Alex Marquez, Acosta pa se mu je v zadnjih krogih povsem približal, a bil vseeno daleč od poskusa prehitevanja.

Španec Marc Marquez, ki je letos slavil 11-krat, je že pred časom postal svetovni prvak, nato pa zaradi poškodbe ob padcu v Indoneziji in daljšega okrevanja že končal sezono. Drugo mesto si je v seštevku prav tako že pred časom zagotovil njegov brat Alex Marquez, Bezzecchi (323) pa je z današnjo zmago storil velik korak v boju za tretje mesto, potem ko je njegov rojak Francesco Bagnaia padel in ostal pri 288 točkah.

Zadnja preizkušnja sezone bo prihodnji konec tedna v Valencii, ko bo v razredu motoGP s sprintom vred na voljo še 37 točk. V Valencii bo padla še odločitev o svetovnem prvaku razreda moto2. Z današnjo zmago si je tega že skorajda zagotovil Brazilec Diogo Moreira, ki ima 24 točk naskoka pred Špancem Manuelom Gonzalezom.

V moto3 je prvak pred nekaj dirkami postal Španec Jose Antonio Rueda, ki pa je po grozljivi nesreči v Maleziji, v kateri se je zaletel v Švicarja Noaha Dettwilerja, prav tako že predčasno sklenil sezono. Nesrečnega Detwillerja bodo švicarske reševalne službe, potem ko je glede na hude poškodbe dobro okreval in že nekaj časa ni več v življenjski nevarnosti, odpeljale v domovino, kjer ga čaka še ena operacija noge, so pred dnevi sporočili iz ekipe mladega Švicarja.

Končni vrsti red:

1. Marco Bezzecchi (Ita/Aprilia) 41:13,610

2. Alex Marquez (Špa/Ducati-Gresini) + 2,583

3. Pedro Acosta (Špa/KTM) + 3,188

4. Fermin Aldeguer (Špa/Ducati-Gresini) + 12,860

5. Brad Binder (JA/KTM) + 16,327

6. Fabio Quartararo (Fra/Yamaha) + 18,442

...

Skupni seštevek:

1. Marc Marquez (Špa/Ducati) 545 točk

2. Alex Marquez (Špa/Ducati-Gresini) 445

3. Marco Bezzecchi (Ita/Aprilia) 323

4. Francesco Bagnaia (Ita/Ducati) 288

5. Pedro Acosta (Špa/KTM) 285

6. Fabio Di Giannantonio (Ita/Ducati-VR46) 239

...

  • bf_24ur-01
  • bf_24ur-02
  • bf_24ur-03
  • bf_24ur-04_extra
  • bf_24ur-05
  • bf_24ur-06
  • bf_24ur-07
  • bf_24ur-08
  • bf_24ur-09
  • bf_24ur-10
  • bf_24ur-11
  • bf_24ur-12
  • bf_24ur-13
  • bf_24ur-14
  • bf_24ur-15
  • bf_24ur-16
  • bf_24ur-17
  • bf_24ur-18
  • bf_24ur-19
  • bf_24ur-20
KOMENTARJI (127)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

romanjenko
11. 11. 2025 19.58
+0
Jezdimir, nekateri so drugačnega mnenja. Šef Aprilia Racing Team Massimo Rivola pravi, da sta se ekipa in Marco Bezzecchi zelo trudila za zmago na 21. dirki MotoGP na Portugalskem. Rivola je zadovoljna z razvojem svoje voznice in zmožnostjo doseganja zmag. Rivola pa je ugotovila, da merilo ni samo na zmagi, ampak je nekaj višjega, to je Marc Marquez. Da bi lahko tekmovala z Marcom, mora ekipa še naprej napredovati in delati še bolj. Rivola se zaveda, da vse to nikoli ne bo dovolj, da premaga Marca. "Vedeli smo, da je on (Marc Marquez) merilo, in vedeli smo, da moramo trdo delati. Vemo pa tudi, da nikoli ne bo dovolj. " pravi Rivola "Druge ekipe ne bodo zadovoljne, zato če mislimo, da je to dovolj za prevzem naslova naslednje leto, se motimo. "Potrudili se bomo, da to dosežemo," zapira Rivola Za Rivolo tarča ni več premagati Ducatija, ampak premagati Marca Marqueza. Brez Marcove prisotnosti na progi bi Aprilia lahko zmagala dvakrat, torej v Avstraliji prek Raula Fernandeza (Aprilia Satellite Team) in na Portugalskem Marco Bezzecchi (Aprilia Manufacturing Team). To dokazuje, da sta v smislu motociklov Aprilia in Ducati enaki. Razlika je v Marcu Marquezu. Tega dirkača je težko premagati, ko je najboljši.
Jezdimir...hehehe
11. 11. 2025 20.54
Sramota da sam sebi lažeš in to tolk da že verjameš lastnim lažem, odrasti že enkrat otroče naivno. Ducati je že kar nekaj let nedosegljiv za konkurenco, niso serijski prvaki slučajno, joj keri baxus...hehehe
abcde1234
11. 11. 2025 21.01
Kaj ti si totalno za bit, al kaj, saj pa sem ti prilepil Marinijevo izjavo ("To sezono bi Aprilia lahko zmagala na vsaki dirki. V Indoneziji je Bezz zgrešil zmago le zaradi ene same napake. V hitrih ovinkih je Aprilia motocikel, ki ga je treba premagati. Drugi proizvajalci imajo veliko dela na področju aerodinamike!" Luca Marini, Speedweek 10.11.2025) - ti jo naj na čelo pripopam? Aja, ne gre, ker maš prenizko čelo....
Zanzibar1
11. 11. 2025 18.37
-6
Mm vse kar prime v roko zna peljati oz. se prilagoditi, kar dokazuje, da je voznik tisti, ki se mora prilagoditi motorju, ne obratno. Tukaj se pokaže vsestranski talent voznika in tudi psiha.
Jezdimir...hehehe
11. 11. 2025 19.21
+4
Ha ha ha, smo videli kako je 5 let metal v pesek vse kar je dobil v roke, ni ga večjega luzerja v zgodovini motodirkanje, celo zastonj je moral dirkat ker ga nihče ni želel v moštvo. Brez poseganja Dorne sploh nihče ne bi vedel da obstaja, če smo realni in nepristranski...hehehe
romanjenko
11. 11. 2025 19.32
-4
Primitivc ne seri November 2019: Operacija ramen julij 2020: Operacija nadlahtnice Avgust 2020: Operacija nadlahtnice December 2020: Operacija nadlahtnice junij 2022: Operacija nadlahtnice Marec 2023: Metakarpalna operacija November 2023: Operacija roke.
Jezdimir...hehehe
11. 11. 2025 20.11
+1
Primitivc si ti ker ne preneseš resnice...hehehe
abcde1234
11. 11. 2025 21.04
abcde1234
11. 11. 2025 14.53
-3
Kakorkoli obrnemo, se jezdiceva napoved, da bo Bagnaia pral Markeca, še zdaleč ni uresničila. In če pomislimo na vse njegove zgrešene izjave, je njegovo mesto v zgodovini komentiranja tam nekje vmes med straniščno školjko in kanalom.
The T3chnics
11. 11. 2025 15.07
-6
Ja, in še zdaj nismo pozabili kdo naj bi bil številka 1 v Ducatijevi garaži. Na koncu je razlika le v tem, da je Pecco prvi v garaži, Marc pa je prvi v prvenstvu.
Zanzibar1
11. 11. 2025 17.09
-6
Seveda je prvi v garaži, ker prvi zaključi dirko v pesku.
Jezdimir...hehehe
11. 11. 2025 19.27
+3
Korl, da lažeš ni nič novega, sem pa jaz za Aprilijo od kar je Bezzecchi prestopil in ni mi žal, dejstvo je da je daleč najboljši voznik v karavani, ko pa še Aprilio malo dodelajo čez zimo smo pa prvaki, brez debate...hehehe
The T3chnics
11. 11. 2025 20.24
-2
Ja, Bezzecci res je dober voznik ampak odličnemu dirkaču Marcu bo pa teško kos.
Kaktus - x
11. 11. 2025 14.27
+3
Kakor koli obrnemo zadevo je dejstvo da je Rossi zgodovina in prihodnost motoGP-ja Markec pa se izgublja nekje vmes, jasno kot beli dan!
abcde1234
11. 11. 2025 14.51
-2
Haha kdo je že Rossi ? Neki klovn se mi zdi.
Jezdimir...hehehe
11. 11. 2025 19.28
+4
Korl a moraš bit tak prostak? Kaktus je napisal samo resnico, res tako boli?...hehehe
abcde1234
11. 11. 2025 14.22
-2
Tak na prvo žogo bi rekel, da je jezdić spušu, pogrnil bi se reklo v knjižnem jeziku.
Kaktus - x
11. 11. 2025 14.27
+3
Kaj je s tabo, posledice pijače, mogoče droge?
Zanzibar1
11. 11. 2025 14.55
-4
Pogrnu je ta jezdic, kaktus, itd že zdavnaj prej.
Zanzibar1
11. 11. 2025 18.09
-6
Ne ga zaj... zdaj ima jezdic sam s sabo dost dela odkar ga niben več ne šmirgla. Zdaj si mi lahko damo duška na njegove račun končno, ker prej je bilo obratno. Pa ne kločimo hudiča, ker je blizu.
Jezdimir...hehehe
11. 11. 2025 19.30
+4
Hahaha, podrepniške nebuloze brez meja, sami za biti klovni...hehehe
abcde1234
11. 11. 2025 21.05
Sam si zab iti klovn, samo se kot vsi psiho pati tega NE ZAVEDAŠ.
Kaktus - x
11. 11. 2025 14.21
+5
Spoštovati moramo dosežke vseh dirkačev, naj si gre za največ zmag v karieri ali pa rekordne obiske v pesku, vsak po svoje si zasluži občudovanje.
Zanzibar1
11. 11. 2025 13.28
-5
Tudi acosta in aldeguer imata velik potencial, ceprav mi acosta kot osebnost ni preveč všeč.
Zanzibar1
11. 11. 2025 13.24
-7
Fantje moji tukaj. Kakšne so vaše prognoze za drugo leto. Jaz mislim, da bo mm 10 padla. Škoda mi je Fabijan na tej yamahi, ker je res dober šofer. Že na začetku kariere mi je bil všeč. Sam denar je denar. Pri yamahi pač dobi največ. Škoda mi je njegovega talenta na tej yamahi.
Kaktus - x
11. 11. 2025 13.16
+7
Potrebno je pošteno priznat da več kot je letos pokazal Bezzecchi na nekonkurenčni Apriliji ga ni junaka. Podrepniki kje so ostale Aprilije, kje?
abcde1234
11. 11. 2025 13.25
-5
Martin je v bolnici, Ogura pa je začetnik. Zakaj pa se nikočli nisi spraševal, kje so ostale Honde, ko je Markec z podhranjeno Hondo zmagoval? Hinavec eden !
Kaktus - x
11. 11. 2025 14.22
+6
Dej Korl otročji si, resnice ne prenašaš, obnašaš se nezrelo, ubogi si, brez debate!
Zanzibar1
11. 11. 2025 18.16
-6
Potrebno je res priznati, da več kot je letos dokazal mm po tako hudi poškodbi, ga tes ni junaka.
Zanzibar1
11. 11. 2025 11.53
-10
A spet ta driska od jezdimirja. Jaz kar preskočim njegove komentarje. Sploh več ne vem kaj piše in me tudi ne zanima.
The T3chnics
11. 11. 2025 12.12
-10
Sej jih ne rabite preskočiti. Niso kaj vredni zato lahko mirne volje stopite na njih.
Jezdimir...hehehe
11. 11. 2025 13.06
+8
Takle mata ko več nista v stanju nadzorovat lastno žlehtnobo, uboga parazita...hehehe
Zanzibar1
11. 11. 2025 13.15
-8
abcde1234
11. 11. 2025 13.44
-4
Jaz mam v avtu vedno šprej za armaturko. Za primer, da zagledam jezdića in ga dol povozim, pol pa namažem pedal za bremzo, češ, noga mi je spodrsnila z pedala in nisem mogel zavreti. Ena propalica manj v Slo.
Kaktus - x
11. 11. 2025 14.26
+3
Ti ima kup gnoja ja ne pa avto, pešak zavrti.
The T3chnics
11. 11. 2025 15.04
-5
Hej Jezdič. Glede vašega povpraševanja nam nekaj odgovorite. Ali se je že našel tisti pravi moški s pravo držo?
Jezdimir...hehehe
11. 11. 2025 10.09
+12
Med tem ko se podrepni nikakor ne morejo sprijaznit s prevlado Bezzecchija ne smemo zanemarit dejstva, da kjer so Marquezi ima Dorna umazane kremplje zraven, nismo od včeraj de ne bi opazili podle mahinacije, saj je vsem jasno da je Markec vse kar je osvojil je osvojil s prirejanjem pravil njegovega ata Ezpelete, ko mu je z zagotavljanjem daleč najboljšega motorja omogočal osvajanje prvenstev, recimo lani na nianso slabšem motorju ni imel za burek, slabši je bil kot recimo eno leto pred njim Bastianini, ki se je vsaj boril za prvaka pri Gresiniju med tem ko je Markec odzad ostal kot magarac za avtobusom, skratka eno samo mučenje motorja, taka je realnost pa tud če se podrepni ob tla mečejo ne morejo spremenit resnice, ni kar tako najbolj osovražen dirkač vseh časov, samo največji izprijenci ga častijo, ker so brez sramu in samopodobe, brez debate...hehehe
abcde1234
11. 11. 2025 11.50
-5
In zdaj si si naredil dan lepši? Kljub temu, da nihče ne kupi tvojih laži. Star pregovor pravi, da ima vsako tele svoje vesele.
Jezdimir...hehehe
11. 11. 2025 13.05
+7
Važno da sem tebe prebudil, vedno te resnica zbudi...hehehe
abcde1234
11. 11. 2025 13.22
-3
Vsi vedo, da imam prav. Saj sploh nimaš somišljenikov več tukaj, vsi so stisnili rep med noge ob zmagoslavju največjega šampiona MM93. Menda ne upaš, da je kdo nasedel tvojim nickom kaktus in Achilleus?
Kaktus - x
11. 11. 2025 14.24
+5
Cviliš, zakaj že?...pece pece, vsi vemo zakaj.
Kaktus - x
11. 11. 2025 14.25
+5
Kdo vsi? ...tvoji dol v Pećigradu, to pa drži ja.
Zanzibar1
11. 11. 2025 18.19
-6
NazajNaprej
11. 11. 2025 08.20
-1
""To sezono bi Aprilia lahko zmagala na vsaki dirki. V Indoneziji je Bezz zgrešil zmago le zaradi ene same napake. V hitrih ovinkih je Aprilia motocikel, ki ga je treba premagati. Drugi proizvajalci imajo veliko dela na področju aerodinamike!" Luca Marini, Speedweek 10.11.2025
Kaktus - x
10. 11. 2025 20.38
+7
Kolk pa podrepne stiska ker je Bezzecchi zasenčil Markeca, sprijaznit se bo treba taka je realnost pa če tudi se razni Zanziji še tako norčujejo iz sebe ne bo drugače.
NazajNaprej
10. 11. 2025 21.55
-1
Zdaj goniš Bežečega, zadnjič je bil Turek, jutri bo Acosta - sprijazni se s tem, da si luzer.
Jezdimir...hehehe
11. 11. 2025 10.05
+13
Kaktus ima popolnoma prav, med ko se podrepni nimate pirhov sprijaznit z resnico, revčki eni...hehehe
romanjenko
10. 11. 2025 16.46
-6
Besede Bulege: Motor, ki ga je razvil Marc, je zelo divji in težko se mu je prilagoditi, tudi po večkratni uporabi. Pričakovanja so velika in mislim, da je Marc zelo pameten, ker ni lahko razumeti tako divjega motocikla.
Jezdimir...hehehe
10. 11. 2025 18.18
+6
Kere buče, dej si omisli balinanje al pa badminton, pojma nimaš...hehehe
romanjenko
10. 11. 2025 18.41
-5
Zanzibar1
10. 11. 2025 19.37
-6
Romanjenko, to si tudi eden, ki se pusti temu jezdiču sprovocirati. Jaz kar preskočim njegove butas.. in žaljive komentarje.
Zanzibar1
10. 11. 2025 19.38
-6
Kaktus - x
10. 11. 2025 20.40
+3
Samo čestitamo lahko Bezzecchiju in Apriliji za čisto poezijo, špančki in Ducati učite se, naslednje leto bo popolnoma italjansko in zelo boleče za kar nekaj podrepnih nevednežev, če smo realni.
Zanzibar1
10. 11. 2025 16.06
-2
A ne vidite ljudje, da se temu jezdiču, kaktusu itd tukaj sploh ne gre za šport ampak kako žaliti in poniževati ljudi na najbolj primitiven način.
Mean Cat
10. 11. 2025 17.08
-5
Jezdimir...hehehe
10. 11. 2025 17.49
+6
Dejansko je bolano za vsako ceno zagovarjati Markecove packarije in se z njim poistovetiti kar pomeni da je taka oseba(večina podrepnih) nagnjena k nasilju in žlehtnobi, kar pa vsi vemo da ni dobro za okolico v kateri se podrepni nahajajo. V opomin nam vsem je dogajanje v Novem mestu, še prej v Ribnici in Šentjerneju itd, zato prosim moderatorja da podrepne žlehtnobe sankcionira, brez vsake debate...hehehe
Zanzibar1
10. 11. 2025 19.40
-5
Mean cat. Itak, da je bolan ta tip to že vsi tukaj vemo.
Kaktus - x
10. 11. 2025 20.42
+5
Zanzibar1
10. 11. 2025 16.00
-7
Evo sprintala še druge komentarje tukaj, ker vem, da jih bo brisal, ker se bo usračkal.
Kaktus - x
10. 11. 2025 20.44
+6
Kaj je s tabo, posledice pijače, mogoče droge?...pomoč si poišči, čim prej!
Zanzibar1
10. 11. 2025 15.58
-8
Danes sem si sprintala te komentarje tukaj, jutri grem na informacijskega pooblaščenca. Bodo oni ugotavljali kdo je ta osebek tukaj, ki vsevprek žali, da smo omejeni, pobegli iz studenca, troti itd. Se je kar veliko nabralo teh žaljivk tukaj s strani ene in iste osebe. Bo drugim polagal račune. Pa če misli, da je nedotakljiv se zelo moti.
Jezdimir...hehehe
10. 11. 2025 17.51
+8
Sama se opisuješ tako da se lahko samo strinjam z naštetim, bog pomagaj zabredlim osebkom...hehehe
Zanzibar1
10. 11. 2025 15.47
-8
Kot prvo ne reagirajte na njegove žaljivke. To ga bo najbolj bolelo, pa itak opisuje sam sebe povsod. Ne se dati sprovocirati. Kot drugo prijaviti informacijskem pooblaščencu. Oni tega kar počne ne morejo niti smejo ignorirati. Bo moral pop tv njim račune polagati, kdo je ta drekacc.
Jezdimir...hehehe
10. 11. 2025 17.55
+8
Da se ne znaš civilizirano obnašat je razvidno iz tvojih primitivnih zmazkov, kaj je bonton kot zgleda nisi nikoli slišala, zadnja tvoja beseda pa samo še potrjuje tvojo primitivnost, brez debate...hehehe
abcde1234
10. 11. 2025 13.59
-6
Kaktus, nekaj dosti maš minusov? Da se nisi zmotil pri manipulaciji ocenjevanja hahahah
abcde1234
10. 11. 2025 13.15
-7
Baje lahko pišeš, kar ti pade na pamet, samo na koncu moraš dodat..... hehehe.
Zanzibar1
10. 11. 2025 15.41
-8
Po zakonu ti tudi he,he,he na koncu ne pomaga, samo prijaviti ga je treba ta pravim.
Jezdimir...hehehe
10. 11. 2025 17.57
+8
Prijavit je potrebno podrepniške prostake ki ste brez minimalne olike...keri primitivci...hehehe