MotoGP

Martin: Počutil sem se, kot da sem zmagal

Balatonfokajar, 25. 08. 2025 07.00 | Posodobljeno pred 16 dnevi

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Aktualni svetovni prvak razreda motoGP Jorge Martin se očitno na dirkalniku Aprilie počuti vse bolje. Potem ko je zaradi poškodb moral izpustiti praktično celotno prvo polovico sezone, se je na svoji tretji dirki po povratku v karavano že prebil tik pod stopničke. Četrto mesto je še toliko impresivnejši dosežek, saj je Španec dirko za veliko nagrado Madžarske začel s 16. startnega položaja.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Marc Marquez na Madžarskem do sedme zaporedne zmage
    02:45
    Iz 24UR: Marc Marquez na Madžarskem do sedme zaporedne zmage
  • Vrhunci nedeljske dirke za VN Madžarske
    06:58
    Vrhunci nedeljske dirke za VN Madžarske
  • Pogovor novinarke Eve Koderman Pavc z osemkratnim prvakom Marcom Marquezom
    10:58
    Pogovor novinarke Eve Koderman Pavc z osemkratnim prvakom Marcom Marquezom
Jorge Martin je na Balaton Parku navdušil s četrtim mestom.
Jorge Martin je na Balaton Parku navdušil s četrtim mestom. FOTO: Profimedia

"Počutim se fantastično. Zdi se mi, kot da se z vsakim krogom na tem motociklu naučim več, počutim se bolj in bolj udobno," je bil po dirkaškem vikendu v Balatonfokajarju navdušen Jorge Martin.

O tem, kako malo časa je preživel na motociklu Aprilie, priča tudi dejstvo, da še vedno dela na osnovnih nastavitvah, kot je prilagajanje dirkalnika svoji višini. "Še tik pred startom sem si spreminjal najbolj osnovne nastavitve na krmilu, še vedno sem v začetnem procesu prilagajanja motocikla."

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

To je bila zanj šele četrta letošnja nedeljska dirka, na kateri je sodeloval, in tretja po hudi poškodbi, ki jo je staknil v Katarju. Po sedmem mestu v Brnu in odstopu v Spielbergu je nedeljsko dirko na Madžarskem končal tik pod stopničkami. 

"Bila je fantastična dirka, na kateri sem zelo užival. Resda se mi je dirka zdela dolga, saj je steza zelo fizično naporna za dirkanje, toda počutim se dobro," veselja po dirkaški preizkušnji ni skrival aktualni svetovni prvak.

Četrto mesto bi bilo zanj v vsakem primeru izjemen rezultat, še toliko bolj pa je navdušil, ker se je nanj prebil s 16. startnega položaja. "Ni bilo lahko startati s 16. startnega mesta, med dirko sem moral prehiteti veliko dirkačev. Četudi sta bila moja cilja zgolj dirkati konstantno in bolje razumeti motocikel, sem uspel prehitevati dirkače in izboljševati svoj čas kroga."

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Med dirko je za trenutek celo pomislil, da so na dosegu roke tudi stopničke. "Počutil sem se zelo konstantno in svoj najhitrejši čas dosegel v 18. krogu dirke. Na neki točki sem videl, da mi je Marco Bezzecchi vse bližje, in poskušal sem ga dohiteti, a bilo je preveč tvegano. Rekel sem si, da je bolje končati na četrtem mestu kot na tleh. Več odpeljanih krogov pomeni tudi več izkušenj na motociklu," pa Španca želja po zmagovalnem odru ni preslepila.

Vseeno pa je bil nad rezultatom presrečen. "Zdelo se mi je, kot da sem zmagal. V cilju sem bil zelo čustven z mojim dekletom, bilo je veliko težkih trenutkov, za mano je naporna sezona. Ko dosežeš dober rezultat, te to zelo razvedri in spomniš se, kako je bilo v težkih časih. Zelo sem vesel predvsem za svojo ekipo, za svojo družino in za ljudi, ki so vse to prestajali z mano," Martin ni skrival, koliko mu pomeni ta dosežek.

Jorge Martin je na Balaton Parku navdušil s četrtim mestom.
Jorge Martin je na Balaton Parku navdušil s četrtim mestom. FOTO: MotoGP

Več dirkačev se je pritoževalo, da madžarska steza ne ponuja veliko priložnosti za prehitevanje, sam pa jih ni imel težav najti. "Že pred dirkanjem sem bil zelo optimističen, saj sem opazil več točk za prehitevanje. Že v prvem ovinku sem prehitel sedem dirkačev in jih nato prehiteval še v naslednjih krogih. Četrti, peti in deveti ovinek so dobra mesta za to in na dirki sem jih tudi dobro izkoristil."

Se Martin, glede na to, kako blizu je bil stopničkam na Madžarskem, nadeja, da bi lahko nanje stopil že na naslednji dirki? "Trenutno se ne oziram na rezultat, za mano je lepa dirka in veliko sem se naučil iz nje. Še vedno moram najprej bolje razumeti, kako motocikel deluje v kvalifikacijah, izboljšati pa se moram tudi na dirki. Gremo pa v pravo smer," si ne želi na svoja ramena naložiti prevelikega bremena.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Naslednjo priložnost za napredek bo imel že čez dva tedna, ko bo na sporedu dirka za VN Katalonije. Na dirkališče v predmestju Barcelone imata sladke spomine tako ekipa Aprilie, saj je tu pred dvema letoma z Aleixem Espargarojem slavila zmago, kot tudi Martin, ki je lani na tem prizorišču na zadnji dirki sezone dokončno osvojil naslov prvaka.

"Ne vem, kaj naj pričakujem od naslednjega dirkaškega vikenda, začel ga bom z isto mentaliteto kot tega; brez pričakovanj, le z željo, da pokažem največ, kar lahko, in še naprej napredujem. Rezultati pa bodo sledili," je sklenil aktualni svetovni prvak.

  • SESALNIK LISTJA
  • ŽAGA
  • PEČ ZA PICO
  • REGAL
  • PANELI
  • BAZEN
  • KOPALNIŠKO POHIŠTVO
  • RADIATOR
  • RAZVLAŽILNIK
  • PEČ
  • VIJAČNIK
  • BAGER
  • ZBIRALEC LISTOV
KOMENTARJI (144)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Miha1999
27. 08. 2025 13.44
-3
Zakaj VR akademija, skupaj z vsemi navijači, podporniki, simpatizerji in Rossi- jem na čelu ne more sprejeti dejstva, da je Marc enostavno talentiran, sposoben prilagoditve in obvladovanja stresa, ki ga trenutno noben drug ne premore.
The T3chnics
27. 08. 2025 12.52
-11
Kako so bili samozavestni navijači VR46, ko so razlagali in trdili, da Marc Marquez in Ducati nikoli ne bosta skupaj. "On je Španec, Ducati je italijanski, to se pač ne zgodi!" so trobili na vse strani. No, lani jih je Marc že lepo spravil ob živce, ko je z navadnim poltovarniškim Gresinijem kazal več kot njihov zlati projekt v rumenem. In zdaj? Sezona 2025, tovarniški Ducati. Marc sedi na rdečem stroju, ki naj bi bil za vedno rezerviran za "njihove fante" , in že od prvega dne v prvem krogu ponižuje konkurenco. Vsaka dirka je nova lekcija tistim kritikom na tem portalu, kako se iz "nikoli" naredi "raje kar vedno" . 😂 Najlepši del? Ti isti navijači, ki so ga še včeraj pošiljali v penzijo, zdaj nemo gledajo, kako "njihova italijanska trdnjava" slavi s Špancem na čelu. Ironija, ki jo Marc servira z nasmeškom in zmagovalnim pokalom v roki. Na kratko: Marc Marquez, človek, ki je iz "nima več prihodnosti" v enem letu prešel na “raje mu podelimo krono že avgusta”. In ja, tisti, ki so govorili, da Ducati ni zanj, zdaj verjetno iščejo rdeče-črne robčke za brisanje solz.
Loptass
27. 08. 2025 13.34
-10
In leta smo brali ter poslusali, da zna voziti itak samo Hondo, ki je narejena samo za njega. Na nobenem drugem motorju ne bi uspel.
The T3chnics
27. 08. 2025 13.59
-12
Ja, in to jih zdaj najbolj tepe, ker so dobesedno vse njihove napovedi in vedeževanja postavljena na glavo. Žlehtnoba se je konkretno obrnila proti njim.
Loptass
27. 08. 2025 14.06
-13
Ja in leta 2020 so se že sprostili in oddahnili, da MM tako ali tako več ne bo nikoli prvak in ne bo zmagoval, ker je bila poškodba prehuda in ker je že star preko 30 let. Po 30 letu starosti pa še nihče ni bil prvak. Sodijo po tem, da če Rossi ni mogel biti, ne more biti nihče. Pač nočejo razumeti, da MM ni VR.
The T3chnics
27. 08. 2025 11.29
-13
Gospod Doohan poglejte..... a mislite, da bi si Ducati privoščil, da bi stavili samo na enega dirkača in samo njemu prilagajali motocikel. Honda je naredila to napako, Ducati pa deluje čisto v drugi smeri. A vi mislite, da Ducatiju ni v interesu, da imajo tudi na drugem mesti svojega dirkače, ker če se slučajno prvemu kaj zgodi, da imajo še rezervo na ddugem mestu, ki potem prevzame mesto vodilnega, če je predolgo odsoten. Vi res veste preveč napačnih informacij.
Miha1999
27. 08. 2025 11.00
-11
A ni škoda časa Doohan? A ni dovolj zgovoren podatek točke v prvenstvu.? Zakaj imate vedno neke teorije zarote, če te prav razumem , ti sedaj trdiš da so takrat ko je bil MM na Gresiniju, že pri tovarniški ekipi pripravljali zmagoviti motor zanj, kljub temu, da niso vedeli kako se bo obnesel na Duccatiju? Moram reči , da ste po eni strani kar spoštovanja vredni da se tako neumorno trudite iskati krivca za neuspehe Peccota in ostale ekipe VR46.
Loptass
27. 08. 2025 11.22
-10
To so še zadnji dihi frustracije, ker vedo, da se neizbežno bliža 9ka. In glede na premoč, drugo leto še 10ka. Bliža se tudi padec rekorda skupnih zmag. In potem VRu ni ostalo več nič. Najmlajši in najstarejši prvak, najmlajši zmagovalec dirke, največ naslovov, nato bo še največ zmag. Ima tudi največ pole positionov, manjka mu še 5 najhitrejših krogov na dirkah in bo tudi tukaj rekorder. V tem trenutku je MM zmagal na 22 različnih dirkališčih, Rossi na 23, Doohan rekorder pri 24. In MM še letos vozi Mandaliko in Portimao. Tudi ta rekord bo slej ko prej padel. In nikoli ni bil noben dirkač hitrejši od njega na istem motorju. Niti blizu. Frustracije so upravičene, vseeno pa bi se lahko kontrolirali pri komentiranju, da ne bi izpadli takšni c......
Mean Cat
27. 08. 2025 09.29
-11
Prvo dejanje cmeravemu ahil kaktusarju je pa talanje minusov. Srotlek.
Doohan
27. 08. 2025 08.14
+9
Ker se tako radi derete, tja v en dan. Odgovorite si na naslednja vprašanja. Ali je prišla vdova Grisini do Marqueza in ga prosila, daj Marc vozi za nas in vozi zastonj, ali je bilo obratno? In ko vam bo jasno, boste videli, da je to naredil samo zato ker je imel že dogovor z Ducatijem v naprej. Pa ne samo za to, da dobi Ducatija ampak, da dobi Ducatija, ki mo narejen po njegovih željah. Ko se derete, da je boljši kot Rossi in so številke važne Valentino, kdo ima vec naslovov, kdo ima več privržencev po svetu? Kdo se je upal vsesti na slabši motor in je z njim osvojil prvenstvo? S čigavim dodelavami in željenim motorjem so bili sposobni zmagovati, tudi ostali dirkači? Kaj je naredil Marquez za prepoznavnost in priljubljenost tega športa in kaj Rossi? No sedaj se pa lahko ponovno začnete dreti…
Mean Cat
27. 08. 2025 08.36
-10
Prva misel zjutraj ti je iti pisat kozlarije tukaj?....
Loptass
27. 08. 2025 10.10
-9
Doohan kaj te nič ni sram, koliko milijonov je Rossi potegnil od Ducatija, pa ni niti enkrat zmagal, kaj šele kaj osvojil? Njemu bi mogli plačo vzet. Ti se pa ukvarjaš z MM. Želel si je v Ducati in prišel, pri Gresiniju so srečni, da so ga imeli, ker sicer v lanski sezoni sanjali ne bi zmag in toliko stopničk in pri Lenovo so sedaj srečni, da so ga vzeli. Samo ti in ostali Rossi fani imate s tem težave. Počakaj 2-3 sezone, pa piši o prepoznavnosti in razmerju navijačev. Sedaj se začenja, ko se bo prevesilo v Marquezovo stran, ker vam VR fanom mineva do Moto GPja. Ker je MM predober, zato pa tudi pišeš te kozlarije. Ampak ti ne bo nič pomagalo. Letos je bilo na dirkah še precej rumenih navijačev, zagotovo jih bo naslednjo leto precej manj. MM bo osvojil še vsaj 9. in 10. naslov, tudi v št. zmag bo prehitel Rossija. In to pri starosti krepko preko 30 let, kjer Rossi ni mogel več parirati ne Lorenzu, kaj šele mlademu MM.
Luigi Taveri II.
26. 08. 2025 21.46
-16
Naredimo kratko pavzo za minuse?
Luigi Taveri II.
26. 08. 2025 21.41
-13
Delamo krivico vsem akademikom Rossijeve poletne šole v naravi. Niso oni krivi, da je tooooliko boljši in prosim , da dajmo primerjati stvari, ki se dajo primerjati.
Luigi Taveri II.
26. 08. 2025 21.38
-13
Marquezu ne gre nič na roko....zadnji naslov bo mogoče dobil dve leti starejši od Rossija, prvega je dobil glede na Rossija dve leti prezgodaj...menda gre Valentinu v korist tudi to, da ni nikoli....dobesedno nikoli zmagal z Ducatijem
Luigi Taveri II.
26. 08. 2025 21.06
-20
Ne smemo pozabiti Night flyja , ki nas je prepričeval, da je relevantno obdobje, ko dosežeš prvi in zadnji naslov v kraljevskem razredu in daljša je ta era večjo vrednost ima. Da pa to doseže še na drugem sedlu je to kot zmagovalna kombinacija permezana, chiantija in italijanskega pršuta...za makaronarje seveda
Tenma
26. 08. 2025 20.46
-19
Tale doohan se mi kr smili, saj bo, ga razumem, ga boli k MMju ratuje kar rositi ni nikoli.
Doohan
26. 08. 2025 20.52
+19
Mene boli za tvoje starše in še od koga…ker pač otroka imaš rad brezpogojno in brez vprašanj…je pa staršem vseeno hudo, ko je njihov otrok …drugačen od ostalih otrok…vsi opazijo da mu nekaj manjka in se vsem ostali staršem ta družina smili
Luigi Taveri II.
26. 08. 2025 21.21
-17
....in smo že pri starših Pecca Bagnaie.... Doohan ✅
The T3chnics
26. 08. 2025 20.27
-18
Ampak Marcu je treba priznati, čeprav mu je Ducati praktično podaril zlato vstopnico, mora imeti tudi on nekaj več kot le rdeč motor pod sabo. On še vedno vozi kot nekdo, ki uživa v tem, da si robniki ob progi grizejo nohte. Ducati mu je dal orožje, Marc pa ga zna uporabljati.
Doohan
26. 08. 2025 20.36
+16
Se strinjam da ga zna uporabljati. Bistveno vprašanje je zakaj ga sedaj nihče več ne zna uporabljati in zakaj ni znal tako uporabljati leto starega Ducatija?
Luigi Taveri II.
26. 08. 2025 20.54
-19
"Se strinjam da ga zna uporabljati" ...to je prvi korak, kot pri AA , da priznaš.
Luigi Taveri II.
26. 08. 2025 20.56
-18
Bistveno vprašanje je , kaj vse bi MM delal letos z GP24 ? Da Pecca niso hoteli predčasno nervirati , MM praktično ni sedel na GP24...sedi pa Alex, ki lani tudi ni znal voziti leto starega
Luigi Taveri II.
26. 08. 2025 20.05
-16
Če koga ne boli se tudi ne odziva, ko pa peče, se pa žvižga
Luigi Taveri II.
26. 08. 2025 20.04
-15
Dokler se ni pojavil MM93 je bil Valentino Rossi drugi najboljši italijanski dirkač na dveh kolesih. Ko se je pa pojavil MM, sta pa samo zdrsnila za eno mesto na večni lestvici
Doohan
26. 08. 2025 20.45
+18
Kolikor je meni poznano sta pred Marcom 2 Italjana in 1 Španec. Tako da mora prvo ujeti Valentina, da šele ujeti in star že 32, ko ga bo šele ujel. Medtem konje bil Valentino za tak dosežek star 30.,pol pa mu,da bo ujel 1 Španca manjka še zelo veliko…,kje je potem šele prvi Italijan…,
Luigi Taveri II.
26. 08. 2025 20.59
-18
Pred Marquezom ni nikogar več že nekaj časa...večna lestvica pa zgleda podobno kot letošnja razvrstitev motoGP
Miha1999
26. 08. 2025 17.49
-17
S čim si je VR zaslužil ime " največji " z brcami mimoidočih ali vožnjo Duccatija?
Luigi Taveri II.
26. 08. 2025 20.01
-16
Ne bit pristranski ,tudi utaja 162 milijonov dolarjev nekaj šteje
Doohan
26. 08. 2025 17.14
+16
To so pa nestrokovna in neutemeljena dretja, majhnih otrok, ki se mečejo v trgovin po tleh. Ne vedo zakaj samo mečejo se.
Luigi Taveri II.
26. 08. 2025 20.00
-14
Luigi Taveri II.
26. 08. 2025 17.07
-12
Doohan lahko napišeš še tisočkrat VR46?
Miha1999
26. 08. 2025 17.03
-14
Doohan pokaš vic za vicem. Veliko sreče pri razlagi najmlajšim , upam da vas bodo razumeli. Boste pa težko razložili, kako je lahko nekdo ,ki priložnostno brca mimoidoče po vaše največji.
Doohan
26. 08. 2025 16.37
+12
Marc nikoli ne bo velik v svetu motogp kot je velik Rossi in to vas boliiiiiii. Pa naj osvoji 20 prvenstev… Žal pa še nobenega ni osvojil z nenajboljšim motorje in ga tudi ni upal sprobati…tako da dretje tja v en dan ne pomaga… Kaj dodatnega je p Rossi naredil za prepoznavnost tega športa…pa lahko Marc samo sanja in vi zraven..,, Rossi je bog za ta šport, prav tako je bil in bo..,
Luigi Taveri II.
26. 08. 2025 17.05
-14
To je tisto kopičenje krame o katerem sem govoril
Bananistanec
26. 08. 2025 17.27
+15
V bistvu je sprobal, ko je iz Honde naredil kopačico in eno sezono z Ducatijem, pa so podporniki trdili, da lhko tudi s Tomosom zlahka zmaga
Mean Cat
26. 08. 2025 14.48
-10
kaktusar minusar še zmeri v depresiji ....