MotoGP

Marquez prepolovil število padcev, kdo pa letos pada najpogosteje?

Chemnitz, 31. 07. 2025 06.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

12 dirk v prvenstvu motoGP je za nami in po dobri polovici sezone smo si že lahko ustvarili predstavo o tem, kakšno je razmerje moči med dirkači in proizvajalci. Marc Marquez je na izjemno dobri poti do devetega naslova prvaka, eden izmed ključnih dejavnikov za njegovo konstantnost pa je tudi manjše število padcev; letos jih je zabeležil skoraj za polovico manj kot ob enakem času lani. Prvo mesto na lestvici padcev pa zasedata Joan Mir in Johann Zarco; Hondina dirkača sta se na prvih 12 dirkah na tleh znašla vsak po 15-krat.

Marc Marquez
Marc Marquez FOTO: MotoGP

Marc Marquez je v prvi polovici sezone dokazal, da je v razredu motoGP trenutno korak pred vsemi. Na 12 prizoriščih sezone je zbral 11 sprinterskih in 8 nedeljskih zmag in s 381 točkami prepričljivo zaseda prvo mesto v skupnem seštevku. 

Pred prvim zasledovalcem, bratom Alexom Marquezom, ima 120 točk prednosti, pred moštvenim kolegom Francescom Bagnaio pa 168. Četrti Marco Bezzecchi pa zaostaja že za več kot 200 točk, natančneje 225.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Pomemben dejavnik pri njegovem zbiranju točk je dejstvo, da se v letošnji sezoni Marquez v primerjavi s prejšnjimi sezonami precej manjkrat znajde na tleh. Na prvih 12 dirkaških vikendih je zabeležil osem padcev, kar je sedem manj kot v prvi polovici lanske sezone, ko je dirkal z Ducatijem v barvah ekipe Gresini, in šest manj kot predlani, ko je še dirkal s Hondo.

Marquez je sicer leta 2023 v svoji zadnji sezoni s Hondo podrl rekord, kar se tiče števila padcev v eni sezoni. Kljub temu, da je zaradi poškodb izpustil tri celotne dirkaške konce tedna in dve nedeljski dirki, se je na tleh znašel kar 29-krat. S tem je "popravil" svoj lastni rekord iz leta 2017, ko je vknjižil 27 padcev.

Marc Marquez je leta 2023 s Hondo padel kar 29-krat.
Marc Marquez je leta 2023 s Hondo padel kar 29-krat. FOTO: AP

Mir kar 15-krat na tleh, njegov moštveni kolega Marini pa letos še brez padca

Pri Hondi pa so lahko zaskrbljeni tudi ob letošnji statistiki padcev. Prvo mesto med dirkači, ki so se največkrat znašli v pesku, namreč zasedata njihova Johann Zarco in Joan Mir, ki sta zbrala vsak po 15 padcev. 

Joan Mir je na 12 prizoriščih zbral 15 padcev.
Joan Mir je na 12 prizoriščih zbral 15 padcev. FOTO: MotoGP

Veliko število napak pa si je privoščil tudi mlajši od bratov Marquez, Alex, ki je prvi "zasledovalec" Mira in Zarcoja na tej nehvaležni lestvici. Španec je padel 13-krat, prav tolikokrat pa se je na tleh znašel tudi Brad Binder.

Sledijo Bezzecchi, Jack Miller in Franco Morbidelli z 12 padci, več kot deset pa jih je zbral še novinec Ai Ogura. Pedro Acosta in novinec Fermin Aldeguer sta z motocikla zdrsnila devetkrat, že prej omenjenih osem padcev pa je zbral Marc Marquez. Bagnaia si je privoščil dva padca manj, med njiju pa se je s sedmimi padci vrinil Fabio Quartararo.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Če je lahko Mir upravičeno zaskrbljen zaradi svojih padcev, ki se mu najpogosteje pripetijo prav takrat, ko je to najmanj zaželeno – na dirkaških preizkušnjah (cilj je ugledal le na štirih od dvanajstih dirk), pa je na drugi strani Hondine tovarniške garaže zgodba povsem drugačna.

Špančev moštveni kolega Luca Marini namreč zaseda samo dno lestvice števila padcev, saj se kot edini dirkač letos še ni znašel na tleh. Še več, prav na vsaki nedeljski dirki, na kateri je startal, je tudi vknjižil točke, medtem ko je to Miru uspelo le na štirih od dvanajstih dirk, sicer vseh, ki jih je uspel končati.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Svetovni prvak iz leta 2020 je dirko predčasno sklenil tudi na zadnji dirki za VN Češke, a takrat ne po svoji krivdi, saj ga je na tla ob poskusu prehitevanja spravil Alex Marquez, za kar se mu je tudi opravičil in prejel kazen dolgega kroga.

"Ne verjamem v smolo. Borim se proti drugim motociklom, ki na ravnini vozijo še pet ali deset kilometrov na uro hitreje. Zato me tam dohitijo in mislijo, da me lahko prehitijo na območju zaviranja. Potem vedno močno zaviram, ker lahko tam nadoknadim čas, ampak oni so optimistični in spustijo zavore," je v Brnu dejal Mir.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

"To se je dogajalo na zadnjih dirkah, nekaj podobnega se je zgodilo tudi tokrat in se bo še dogajalo v prihodnosti, če ne bomo naredili koraka naprej. Najboljši način, da se izognemo takšnim situacijam, je, da smo hitrejši. Na tem moramo delati," je sklenil Španec.

KOMENTARJI (195)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

The T3chnics
12. 08. 2025 10.26
-10
The T3chnics
13. 08. 2025 11.53
-1
Zato pa imam vas, ker vi vse tako lepo napišete, da ja vsem razumljivo.
Tenma
11. 08. 2025 19.38
-17
Vsi vemo da je 1+1=2 samo boti ne :D
Luigi Taveri II.
11. 08. 2025 15.55
-16
Vsi vemo, da je prenizek tlak samo izgovor, da spušča za nekaj krogov predse vse tiste , ki bi bili svetovni prvaki, če ne bi bilo njega. To mora početi, ker mu je nerodno, druge razlage ni...
Monster_cat
11. 08. 2025 18.15
-16
The T3chnics
11. 08. 2025 13.25
-18
Vsi vemo, da bo Kilavi93 svetovni prvak. Vsi vemo, da bo polek še dveh na najboljšem motociklu stal na najvišji stopnički. Brez debate, če smo realni, Kilavi93 deklasira vse po levi in po desni. Kilavi93 je celo tako dober, da med dirko spušča konkurenco pred seboj in jo, ko se mu zahoče prehiti nazaj. Igra se z njimi kot mačka z mišjo preden naredi finiš.
Monster_cat
11. 08. 2025 09.03
-18
11 dni ze nic novega na motoGP sceni??......ste resni tolk k 11 botni pingo
Tenma
10. 08. 2025 16.14
-25
Ko preberem da MM nima talenta, se sprašujem, kaj bi bilo, če bi imel talent.
Tenma
10. 08. 2025 16.14
-22
Vsem je jasno, da ima MM največ število točk, edino par posameznikom ne.
Tenma
10. 08. 2025 16.13
-22
Najboljši je tisti, ki ima največ točk, to pa vemo kdo je.
Luigi Taveri II.
08. 08. 2025 17.10
-13
Za naslov so važne točke...ne pa minusi
romanjenko
05. 08. 2025 17.05
-30
Dedek Tardozzi pravi, da bo Marc Márquez dominiral v MotoGP-ju vsaj naslednje 2/3 leta. Se čist strinjam.
Miha1999
05. 08. 2025 08.01
-61
Jaz še vedno pravim tako, da točke ne lažejo in kdo jih bo imel na koncu sezone največ, bo zmagal prvenstvo in s tem 9 naslov prvaka . Mogoče sem bil za nekatere preveč direkten, samo kot sem že dejal, točke ne lažejo🫡
Luigi Taveri II.
05. 08. 2025 20.08
-39
The T3chnics
04. 08. 2025 18.50
-56
Vsi vemo, brez debate, da smo si na jasnem, če smo realni!
The T3chnics
05. 08. 2025 12.05
-40
Ne, grem pa na Bled po kosilu. Vmes se bom pa ustavil še na Brezju, in čeprav sem ateist, bom šel v tisto cerkev in zmolil eno za vas, da bote zdravi in srečni v življenju. Če se mi bo pa dalo, bo šel pa za vas še po kolenih okoli oltarja.
The T3chnics
05. 08. 2025 18.09
-24
Eh, vidim, da vam niti molitev iz Brezja ne pomaga.
The T3chnics
06. 08. 2025 13.16
-14
No vidite, a je bilo tako teško stopit pred zrcalo in to napisat. Bravo
The T3chnics
06. 08. 2025 14.50
-13
O poglej poglej, celo tako daleč ste šli, da ste s pogledom v ogledalo sporočili, da vam ja šola tuja. Vsaj stavke znate tvoriti, da lahko nas nasmejite s svojimi ekstra smešnimi komentarji.
Luigi Taveri II.
04. 08. 2025 13.22
-63
Kdaj pa je Valentina Rossija motilo , da se ni prislinil tja , kamor ni bil povabljen ?
Loptass
04. 08. 2025 13.24
-59
Raje ne pride, kot pa da mora pred dirko predcasno zapustit prizorisce.
Ice_Cat
04. 08. 2025 11.08
+19
VN Avstrije na Red Bull Ringu bo prva dirka Legends Race z atraktivnimi motocikli za VN iz preteklosti. Tudi zasedba dirkacev je impresivna. Legende 👉Agostini, Stoner, Dovi, Capirossi, Pedrosa, Cadalora.....itd! Ocitno se je vabilo za tavulskega pingota izgubilo. rosi bo rajs cevape na rancu peku in animiral in talal nasvete svojim varovancem!
Loptass
04. 08. 2025 11.19
-37
Motocikli iz preteklosti s katerimi bodo dirkali imajo precejšnjo zgodovinsko vrednost in je treba na njih posebej paziti, zato si nočejo dovoliti, da bi jih kdo zbrcal iz piste ter povabijo zgolj dirkače, ki so primerni za varno dirkanje.
Loptass
04. 08. 2025 11.37
-37
To je pa tudi druga opcija, ki je prav tako realna.
Ice_Cat
04. 08. 2025 13.20
-33
A je res tako tezko pustiti napisano resnico?
Mohiito
04. 08. 2025 19.47
-31
Ice_Cat
04. 08. 2025 21.17
-33
Luigi Taveri II.
03. 08. 2025 19.44
-23
19 zmag na 24 startov še Valentino Rossi ni imel , ko je na dirkah z zelenjavnimi vozički kot trinajstletnik premagoval 4 leta mlajše kot za šalo
Lucky
03. 08. 2025 18.07
-13
Z tem, ko je prepolovil število padcev, je već kot prepolovil število jezdićevih žlehtnih kometarjev.
Lucky
04. 08. 2025 10.42
-15
Normo si pa le naredu. Drgač, govora je o padcih. Če ti Rossija povsod vidiš, ti nism jst kriv.
Ice_Cat
03. 08. 2025 15.17
-23
Kazete svoje amaterstvo....
Doohan
03. 08. 2025 09.42
+20
Ne pravim da je bilo vse dogovorjeno z dovoljenjem Dorne, tako kot vsa kariera Marca Marqueza Marc. Ker je že v naprej vedel da ima zagotovljen sedež v tovarniškem Ducatijo, s točno določenim namenom.
Luigi Taveri II.
03. 08. 2025 10.05
-20
Tako je , če si tako dober, da te ne znajo kopirati in še manj razložiti .
Luigi Taveri II.
03. 08. 2025 10.05
-21
Nekateri bi rekli, da je bilo pred cca 2000 leti tudi vse dogovorjeno s točno določenim namenom, pa še danes ljudje govorijo o tem in ga občudujejo
Luigi Taveri II.
03. 08. 2025 09.28
-21
Doohan nam pojasni, da je bilo 5 mesecev pri Gresiniju privajanja MM93 na drug motor dovolj, da je pri tovarniškem Ducatiju zavladala panika, da bi lahko ob zavrnitvi sedla tovarniškega bolida tak pilot kot je MM, določil Aprilio ali KTM za zmagovalni motor.
prost1
03. 08. 2025 09.18
-19
Če pa se osredotočimo na temo prispevka. Marc je tolikokrat padel, ker ni imel dovolj dobrega motorja in je šel čez limit. Letos mu tega ni potrebno storiti.
Luigi Taveri II.
03. 08. 2025 09.31
-20
Tisti ki vedo tako vedo, rumeni pingoti vas pa nočejo razumeti .
JohnnyMueller
03. 08. 2025 09.40
-18
kolk moraš bit dober da brez talenta in izkušenj 6x osvojiš naslov prvaka...
Luigi Taveri II.
03. 08. 2025 09.52
-18
👉Johnny nimaš prav.... To je zapleteno kot Doohanova fiat valuta😜. Po Ahilovi metodi je najbolj izkušen in najbolj talentiran dirkač Luca Marini, ker je padanje je vedno posledica premalo talenta in izkušenj . Kako dolgo bo Honda še trpela poln koš izkušenj in talenta bo pa kmalu jasno