MotoGP

Pedrosa: Razočaran sem!

Silverstone, 02. 09. 2013 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Španski motociklist Dani Pedrosa (Honda) razočaran zapušča Silverstone, saj tudi na dirki za Veliko nagrado Velike Britanije ni ogrozil najhitrejših, Jorgeja Lorenza (Yamaha) in moštvenega tekmeca Marca Marqueza.

Dani Pedrosa
Dani Pedrosa FOTO: Damjan Žibert
Svetovni motociklistični podprvak razreda motoGP Dani Pedrosa po dirki za Veliko nagrado Velike Britanije ni najbolj zadovoljen. Že na samem začetku si je namreč pridelal zaostanek za najhitrejšima, zaradi česar je moral v nadaljevanju loviti Jorgeja Lorenza in Marca Marqueza. "Razočaran sem. Dirkal sem dobro, vendar me je slab start stal boljše uvrstitve. V uvodnih dveh krogih sem si pridelal velik zaostanek. V nadaljevanju sem z veliko truda uspel ujeti priključek z najhitrejšima, a gume so bile že povsem uničene,“ je po dirki razlagal Španec Pedrosa.

"Skušal sem voziti bolj ekonomično, nekoliko paziti na gume in pripravljati napad za zadnji krog, vendar nisem imel več možnosti. Ko sem skušal mimo Marca, nisem imel oprijema in sem le drsel po stezi. Nisem se mogel boriti za zmago. Upam, da bo drugače v Misanu,“ je po dirki razočaran razlagal dirkač tovarniške Honde, ki se je nekajkrat med dirko povsem približal Marquezu, a prehiteti ga ni mogel.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (54)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User1016465
04. 09. 2013 10.25
+8
Po končani svoji karieri bo Pedrosa znan kot najhitrejši in najboljši drugi na svetu vseh časov!!!!
paulista
03. 09. 2013 08.00
+0
Saj ni tako slab zmagal je 2 .dirki letos potem pa tisti zlom...sam zgleda da je zdaj že OK. Manjka mu tisto čisto malo več, je pa bolje da je on na Hondi kot Lorenzo sicer bi gledali monotono sezono z Lorenzom daleč spredaj
k53e
03. 09. 2013 09.20
+4
optimist...Lorenzo je že sedaj komaj premagal zlomljenega Marca, KOMAJ!! in bomo videli naslednjo dirko kako dober je ta tvoj Lorenzo, ko bo spet Marcu termignonijev avspuh vohal vzadi!..
paulista
03. 09. 2013 09.46
-3
komaj... človek je imel dve operaciji in dve ploščici...Marc pa ni bil rezan:-).....Yamaha pa ni Honda......saj boš prebolel ta poraz. Zlomljenega marca uh kako nakldaš kaj je imel zlomljeno?? si hecen hehe
k53e
03. 09. 2013 10.04
+6
tisti zlom Lorenza je že zdavni zaceljen, tudi boli ga ne več, tiste ploščice ga tudi ne ovirajo, tak da ne ti nakladat...najboljš da bote sedaj Lorenzo fani skos na te plošče in vijake ki jih ima v ključnici devali krivdo, zakaj ni bilo tak in tak, za vas tk nikol ne bo 100% pripravljen, vedno boste našli en izgovor...čeprav sam trdi da je že par tednov čist ok in 100% pripravljen!!...kar se Marca tiče in njegove poškodbe sem pa že tk enkrat rekel nekje v enmu komentarju, v glavnem Marcova poškodba torej izpah res ni na dolgi rok tako boleče in nefunkcionalno, ampak vseeno Marc si je izpahil ramo isto jutro, ki pa je nato potem dirkal in dali so mu proti bolečinsko injekcijo, drugače mi verjemi da tk sploh ne bi mogel dirkati, ker izpah vseeno zelo zelo boli in saj je tudi sam rekel da je že na koncu čutil bolečine in ni imel takšne moči več v roki, torej je mogel zelo stisniti zobe, da je vozil, pa je vseeno skoraj bil prvi, če le ne bi naredil tiste napake, ampak tudi 2. mesto je odlično, kar je tudi sam povedal...veliko jih sploh ni pričakovalo da bo nastopil...veliko jih tudi ne bi!!..
dh84
03. 09. 2013 13.00
+1
Tako kot pravi paulista.. Do trenutka, ko se ni poškodaval Jorge in Dani je bil mislim da Marc na tretjem mestu v skupnem, šele po poškodbah obeh je začel zmagovat.. Mali ima talent po Stonerju in srečo po Rossiju! :)
k53e
03. 09. 2013 14.12
+1
Dejstvo da je Marc rookie in jih že sedaj šola, si sploh ne upam pomisliti kaj šele bo! ;) ..po poškodbi praviš?...Marc se je še na začetku malo lovil, "uvajal", ampak že takrat mu je šlo več kot odlično, saj mali ima do sedaj same stopničke, razen takrat ko ga je vrglo, pa še takrat če ne bi naredil napake bi bil na stopničkah in to dejstvo je za njegove sotekmovalce lahko zelo zaskrbljujoče! ;) ..trenutno je brez dvoma najboljši voznik v GP razredu! ;) ...Rossi pa še vedno brez dvoma največja legenda!...Pedrosa, še vedno večno 2., Lorenzu pa spet ne bo uspelo ubraniti naslov prvaka...ampak, saj po eni strani razumem Lorenza in ("duševne") bolečine ki jih prenaša, da ga (no ne samo njega, tudi Pedroso in ostale) šola nek 20 letni poba, ki je prvo leto v GP razredu...ampak, prej se bodo sprijaznili, bolje bo za njih! ;)
SchumiUberAlles
02. 09. 2013 23.09
-4
Očitno bo pri Hondi le še to in naslednjo sezono. Potem pa mu poteče pogodba. Razn, če je ne bojo "veleumni" možje pri Hondi še podaljšali... V vrsti čakajo tudi drugi dirkači, ki bi si zaslužli sedež v tovarniški Hondi Repsol!
lioon
03. 09. 2013 09.28
+2
@raul67 Sej noben ne prav da Pedrosa ni top dirkač. Dejstvo je, da je vrhunski. Problem je v njegovi borbenosti, ki je ni videt. Kaj je bla fora v nedeljo, da je toliko hitreje peljal od ostalih in potem tut probal ni prehitet? Obrabljene gume so izgovor. Lahko bi napadel vsaj enkrat, pa ni. Folk se ze sprasuje, kaj je pomenila tista oznaka T na tabli, ki so mu jo kazali iz boksov med dirko...Če mene prašaš, bi moral Pedrosa glede na nedeljski pace zmagat z lahkoto...
raul67
03. 09. 2013 10.06
-1
Ja sej se strinjam, ni pa res da "noben ne pravi" da ni top dirkač... Povej mi, kdo bi od trenutnih dirkačev po tvoje bolje vozil tovarniško Hondo? Crutchlow? Mogoče - en redkih, pa še za njega nisem ziher, glede na to da ga je tut Dovi dostikrat šolal, ko je še bil na tech3, pa vemo kje je bil Dovi v 3eh letih pri hondi v primerjavi z danijem... Pač ne gre na glavo, ker je mel že enih 8 krat polomljene ključnice, da o ostalih poškodbah ne govorim, pa je potrebno zato nonstop pljuvat po njemu?? Pojdite mimo njega, a je tak težko? Je pa vseeno en najuspešnejših dirkačev vseh časov, sploh če pogledaš njegovo statistiko uvrstitev na štengice. Vsi pač ne moremo navijat za najboljše, pa si vsak najde svojega junaka, a je tak težko razumet da v športu ne more bit več kot 1 zmagovalec? Pa je potrebno zato drugega in tretjega popljuvat zato ker ni prvi? Vsak za sebe ve do kje je pripravljen tvegat, poleg tega je Dani pač palček in s tem še težje obvladuje motor na zaviranjih in hitrih menjavah smeri, zato tut tolk težje prehiteva...
raul67
03. 09. 2013 10.15
+1
Za moje pojme še vedno bolje bit večno drugi, ko pa večni 6., 7., sam folk opran od medijev in vsega sranja se bo ta prvo obeso na tist kar je "in", da bi kdo malo s svojo glavo razmišljal, ba bog ne daj... Zato pa smo, tam kjer smo... No večini teh otrok na tem portalu itak ni nič jasno, večji problem je folk, ki bi že mogo bit bolj zrel, pa met nekaj v glavi pa malo pogledat okoli sebe in razmislit o določenih stvareh prej ko se nabija in pametuje... Zato pa sem v večini tut nehal obiskovat ta beden portal in nabijat prazno slamo tukaj, ker 24ur itak išče sam senzacionalne "novice" pa trosi bedarije, tak da je jasno da na takem portalu težko najdeš nekoga ki je vreden časa za debato - so nekateri, ampak zelo osamljeni primeri, pa še tisti so večinoma raje že spokali od tukaj...
Mitutoyo
03. 09. 2013 10.54
+2
raul67 ........ kateri pa tukaj prevladujejo pa tako vemo. to kar si ti napisal sem jaz že 3-4 leta nazaj.
raul67
03. 09. 2013 11.08
...še v času "Supreema" ? ;-P Takrat je še blo kul, par let nazaj, pol se pa res že nažreš vsega skupaj...
lioon
03. 09. 2013 13.09
+4
Sej mene itak že mineva komentiranje tukaj. Vsi naslovi so napeljani tako, da se pljuva po dirkačih. Prej sta bila to Lorenzo in Stoner, sedaj je Pedrosa. Mora obstajat nek grešni kozel. Tukaj je pa non-stop eno in isto. Pogrevanje stare župe iz članka v članek. Mene pa enostavno pri Pedrosi moti primankljaj borbenosti. Lani je to pokazal enkrat al pa dvakrat in je bilo noro. Sedaj je imel največjo možnost za zmago, pa je popustil...Edini, ki mi trenutno pade na pamet, da bi bolje peljal Hondo kot Pedrosa je to Stoner :D :D
raul67
03. 09. 2013 15.51
+1
Mitutoyo
05. 09. 2013 15.06
+1
raul67 ......... v času Suprema ja ;-). takrat je blo res še kul. sicer je bil kkšen pacient ,ampak si lohk še vseeno kkšno pametno napisu ali pa vprašu ne da bi bil popljuvan in zasut z minusu. to kar je pa danes je pa nič od nič. in zato človeka kar mine ,da bi probal kaj konkretnega napisat.
User1016465
02. 09. 2013 22.09
+0
EJa, pa spodaj,ste se nekaj davali o naslovu haydna 2006. Dejstvo je, da za vse velja isto,pravilo,za doseganje tock. Kdo jih,osvoji najvec je prvak. Takrat je bil,rossi v top formi s too,motorjem, pa nevem, kaj,je slo narobe, da prvak ni postal on... Mi je padlo iz glave, vemdarle titule stejejo, ostalo ne. Hayden honda 1 naslov, dani honda 0 maslovov. Morda pa je podrosa nemadomestljiv pri razvoju motocikla, in to ocitno dela zelo dobro!!!!!
krnekilojz
02. 09. 2013 23.37
+1
takrat ga je Rossi mal pihnil in je padel čeprav bi moral samo do cilja priti in bi bil on prvak.
User1016465
02. 09. 2013 21.48
+5
Obstaja kaksna politika znotraj honde? kao, prvak mark, delo pedrosa????
User1016465
02. 09. 2013 21.44
+4
Kaj je s tem, da so pedrosi kazali iz box ov prepoved prehitevanja marqueza??? Jest nisem,nic videl....
User1067883
02. 09. 2013 21.16
+1
DOBER SI STARI!!!
User1033331
02. 09. 2013 20.55
+3
Dani nikoli ne postavi pike na i, tako kot je povedal nekdo spodaj. Ampak še zmeraj spada med vesoljce in to je dejstvo. Kar se tiče pa Bradla, sem lepo povedal , da more prvo Cala premagat in po novem ima še nekako razpoloženega Bautisto pred sabo. Šele takrat bo Honda začela razmišljat o njem kot o mogoči zamenjavi za Pedroso.
SchumiUberAlles
02. 09. 2013 23.11
-4
Jaz Bradla vidim v Repsol Hondi čez dve sezoni (2015)!!!
User1014917
02. 09. 2013 20.10
-6
Rossiju manjkata še Isle of Man TT ali dva, da se lahko sploh pojavi v istem stavku z Agostinijem!
Omen3
03. 09. 2013 00.23
+3
Mitutoyo
03. 09. 2013 10.55
+1
iurist
02. 09. 2013 19.44
+0
Dajte Bradlu tole hondo!
SchumiUberAlles
02. 09. 2013 23.12
+0
Jure Furlan
02. 09. 2013 16.59
+22
Razočaran je marskdo k že 8 let sediš na TOVARNIŠKI HONDI - STROJU, pa še NISI biu prvak!
krnekilojz
02. 09. 2013 17.50
+15
Jure Furlan
02. 09. 2013 18.19
+5
tech-3
02. 09. 2013 15.54
-10
Mislim, da Pedrosa ni smel prehitet........tudi če bi lahko.
krnekilojz
02. 09. 2013 17.49
+1
on tudi če bi lahko ne more. V bistvu bi morali iz boxov sporočit Marquezu naj spusti gas za polovico, da bi ga lahko jokica, ki je skos brez oprijema, prehitel.
tech-3
02. 09. 2013 19.30
-2
3r2wbt
02. 09. 2013 09.06
+37
Pedrosa je slabo štartal in je potem pritiskal do skrajnosti, da je ujel prva dva. Do njiju se je pripeljal z "lahkoto". MImo ni mogel. Krive so bile gume, je povedal. Se pravi, do trenutka, ko ju je ujel, težav z obrabo ni bilo?! Potem po v par metrih, ko je že vozil za Marquezom, pa je kavčuk odpovedal?! NI slab dirkač, vendar ni vrhunski in to se pozna, da ne zmaguje. Nima v sebi tistega, kar bi moral imeti, da bi postal prvak.
lioon
02. 09. 2013 14.08
+16
Se strinjam. Ujel jih je z lahkoto, 0.5sec na krog hitrejši potem pa nič od nič. Vsi so imeli slab oprijem in ne samo on. Zadnji ovinek nej si pogleda, kako ga je Marquez odpeljal. Šel je na vse ali nič, skor ga je sesul, ko je hotel priti mimo Lorenza. To je borbenost, ki jo radi gledamo ne pa on. Nikol ne bo prvak na žalost...
User460736
02. 09. 2013 15.09
+8
mali pa je faca - tudi lorenzo ne vem, česa se je veselil. DA GA MULC Z POŠKODOVANO RAMO SKORAJ SEZUJE - BEDA
Mitutoyo
02. 09. 2013 15.28
-1
krnekilojz
02. 09. 2013 15.54
+3
tebe bi tudi moral v mladosti en SEZUT, da ne bi bil zdej tok beden osebek brez lifa in vizije
tomaž golobic
02. 09. 2013 16.49
-6
Pedrosi so iz boksa kazali da nesme prehitet Marqueza pa si poglejte šeenkrat posnetek
krnekilojz
02. 09. 2013 16.53
+6
Mitutoyo
02. 09. 2013 22.03
-1
User421525
03. 09. 2013 09.05
+3
User134758
02. 09. 2013 07.32
+31
Pedrosa se mora sprijazniti z dejstvom, da je vrhunski dirkač, ki pa se ga že nekaj sezon drži smola - beri Stoner, Rosi, Markez...
paulista
02. 09. 2013 08.36
-13
Drži se strinjam, tudi Rossi ima smolo beri Lorenzo :-)
lookaaa
02. 09. 2013 09.19
+46
rossi nima smole, ampak leta so pac tu. pocasi se pac zakljucuje era enega najvecjih vseh casov. prihajajo pac mlajsi in hitrejsi, zeljni dokazovanja: lorenzo, markez... pedrosa je pa dober, vrhunski dirkac, ki pac ne zna postaviti pike na i. zaradi slednjega ne bo nikoli prvak.
Unauthorized
02. 09. 2013 13.14
+7
Rossi ma to smolo, da so vsi ostali (Lorenzo,Markez,Pedrosa) za glavo manjši in zato tudi 10-15 kg lažji od njega.
lioon
02. 09. 2013 14.04
+13
Pozabu si oment še Nicky Hayden :) To je tudi ena izmed njegovih \"smol\".
bandit1
02. 09. 2013 18.14
-4
Lion kolk dirk je zmagal Hayden ko je bil SP na tovarniški Hondi. In zakaj je dobil takoj za tem brco?
lioon
02. 09. 2013 20.19
+2
Svetovni prvak pomeni biti svetovni prvak. Od kdaj se to meri po zmagah? Kolikor jaz vem so pomembne točke. In to je bilo 7 let nazaj in verjamem, da takrat MotoGP-ja sploh spremljal nisi. Ja Hayden je imel zgolj 2 zmage. Še toliko bolj bi ga moral cenit, ker je z 2 zmagama postal prvak, to ti je konsistenca. Pedrosi to nebi uspelo z 10imi... In od kje ti podatek, da je za tem dobil brco? Pri Hondi je bil še naslednje 2 leti :) Ne mi diskreditirat dirkačev, ki so na najvišjem nivoju nekaj dosegli.
Omen3
03. 09. 2013 00.18
+0
Lioon,ne pretiravaj......postati prva z dvemi zmagami v sezoni ni konstantnost...ampak čista sreča.Leta 2006 je imel na koncu le 5 točk pred Rossijem,ki je padel na zadnji dirki...toliko o kostantnosti.Poleg tega v naslednjih dveh sezonah ni dosegel nobene zmage več na Hondi,le tu pa tam še kakšne stopničke (ki so bile prej izjema kot pa pravilo).To je del zgodbe,da ga je Honda zamenjala v ekipi.....drug del zgodbe pa je bil,da se je pritoževal da ima favorizirani Dani (sotekmovalec v ekipi) privilegiran položaj,kar je bilo res miomogrede.Sredi sezone so Daniju zamenjali proizvajalca gum (Bridgestone namesto Michelina);Haydnu pa ne......poleg tega je Dani dobival boljši material....Tako pri Hondi kot pri Ducatiju pa je bil predvsem kot marketinška osebnost za ameriškom tržišče.....drugače bi pri obeh ekipah najverjetneje odšel že prej.....
lioon
03. 09. 2013 00.57
+1
No, ko že mislis, da vse prebereš se pa pol Omen oglas...Ti boš itak vedno diskreditiral vse, ki imajo naslov svetovnega prvaka samo Rossija ne. Po tvoje so vsi ostali prišli do naslova zgolj po sreči ali ker so imeli super duper top sh.it material. To že vemo. Ampak ta, da je čista sreča, da je postal prvak...LOL. Ja čist iz sreče rataš svetovni prvak v MotoGP. Dobr da vem :D Sicer si si pa na vse ostalo odgovoril z drugim delom tvojega komentarja. Hayden je dober dirkač le slab material ima. Dokaz imaš sedaj, ko se daje z Dovijem in ko se je dajal z Rossijem. Dejstvo je, da bi bil Hayden sposoben priti na stopničke z boljšim materialom. Nisem njegov navijač ampak le realen.
Mitutoyo
03. 09. 2013 11.02
+0
@omejenko .......vse ve in vse zna. rozza je za njega bog ostali so pa balast zemlje, ki trošijo zrak.
User1033331
03. 09. 2013 12.58
+2
Omen ima prav glede marketinga. Tudi Spies je bil v Yamahi isključno zaradi tega in tako je še zdaj v Ducatiju. In tudi Cal bo malo pripomogel k boljši promociji v Angliji. Sicer pa zdaj lahko ugibamo kam spada Dovi. Hayden je nonstop v dvoboju z njim, Stonerju pa ni nikol niti blizu prišel. kakor sem že povedal, je bil Dovi nekak upravičeno pri Hondi v tretjem planu, pa takrat ste vsi govorili, da bi bilo bolše, da so skenslali Pedroso. Mene že takrat ni prepričal. Uh, drugo leto pa se bosta spet lahko s Calom borila. Kakor koli že, če bi bil jaz Nakamoto, bi imel še naprej Pedroso, ker TRENUTNO bolšega na razspolago ni. Edino če se Stoner vrne, potem pa aj trije motorji aj pa Adios Dani. Mogoče se pa drugo leto tudi Bradel zbudi in postane bolj konstanten.