MotoGP

Quartararo po drami v Buriramu: Z Marquezom sva uprizorila pravi 'šov'

Buriram, 07. 10. 2019 06.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Francoski motociklistični dirkač kraljevega razreda MotoGP Fabio Quartararo je v svoji debitantski sezoni med elito vnovič potrdil svoj nesporen talent in kakovost. Po izjemno razburljivi končnici na dirki za VN Tajske v Buriramu, na kateri se je še nekaj metrov pred prečkanjem cilje črte peljal ob boku nenadkriljivega Marca Marqueza (Repsol Honda Team), je priznal, da mu je žal zamujene velike priložnosti za zmago.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Marquez že potrdil naslov svetovnega prvaka
    02:04
    Iz 24UR: Marquez že potrdil naslov svetovnega prvaka
  • Iz 24UR: Šesti naslov svetovnega prvaka za Marqueza v elitnem razredu
    02:23
    Iz 24UR: Šesti naslov svetovnega prvaka za Marqueza v elitnem razredu
  • Vrhunci dirke razreda motoGP za VN Tajske
    09:00
    Vrhunci dirke razreda motoGP za VN Tajske
  • Vrhunci dirke razreda moto2 za VN Tajske
    07:12
    Vrhunci dirke razreda moto2 za VN Tajske
  • Odločilni trenutki na dirki za VN Tajske
    01:41
    Odločilni trenutki na dirki za VN Tajske
  • Vrhunci dirke razreda moto3 za VN Tajske
    06:08
    Vrhunci dirke razreda moto3 za VN Tajske

"Ko je Marc Marquez v 'top' dnevni formi, ga je praktično nemogoče premagati," je pred časom dejal novinec v letošnji sezoni kraljevega motociklističnega razreda MotoGP Fabio Quartararo, ki je na sinočnji dirki za VN Tajske v Buriramu zapravil izjemno priložnost za prestižno zmago v karieri. 
 

"Tokrat sem bil zadovoljen z ritmom, ki smo ga ohranjali skozi ves konec tedna na Tajskem. Če ne bi bilo tiste drobne napake pri enem od zadnjih ovinkov, bi se velike zmage v Buriramu veselili pri Yamahi," je prepričan 20-letnik, rojen v Nici, ki bo v preostanku sezone, še posebej pa v naslednjih tednih in letih, trd oreh za Marqueza in druščino. "Za zmage se trenira in živi. Veseli me, da sva z Marcom (Marquezom, op. p.) v zadnjih dveh krogih uprizorila pravi dirkaški dvoboj, a zmaga lahko le eden. Njegove izkušnje preprosto prevladujejo, zato ga je zelo težko premagati," ni skoparil s pohvalami na račun starejšega rivala, ki mu bo že na naslednji dirki skušal vzeti zmago.

Fabio Quartararo (Petronas Yamaha SRT) se je v svoji debitantski sezoni v kraljevem razredu MotoGP zelo izkazal.
Fabio Quartararo (Petronas Yamaha SRT) se je v svoji debitantski sezoni v kraljevem razredu MotoGP zelo izkazal. FOTO: motoGP
Z Yamaho na 'ti'
Na yamahinem motociklu se Francoz odlično počuti, zato ni dvoma, da bo še naprej bil bitko s Hondo za odmevne zmage v svetovnem prvenstvu. "Takšni zaključki dirk, kot je bil zadnji na Tajskem, dvigujejo adrenalin, tako pri na dirkačih kot tudi pri občinstvu ob progi. Ob tej priložnosti bi se rad zahvalil vsem, ki so verjeli, verjamejo in še bodo začeli verjeti v moje zmožnosti. Ta sezona se počasi bliža h koncu, toda že v naslednji bomo skušali čim večkrat premešati štrene povsem pri vrhu," je še pristavil Fabio Quartararo.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.


  

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (43)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

tistntadruj
07. 10. 2019 21.13
+1
se zna zgodit ,da je bil to njegov zadnji naslov. Quartič ratuje zmeraj bolj opasn.
iga_biba
07. 10. 2019 19.05
+4
Fabio Quartararo je v svoji debitantski sezoni pokazal večnemu, legendarnemu, zimzelenemu, bivšemu devetkratnemu, 40 letni živi legendi, idolu, doktorju, zmagovalcu showov, prekaljenemu lisjaku in še kaj, KAKO se dirka z Yamaho. bivši pa samo jamra kako nekonkurenčen motor vozi. Ubogi.
tistntadruj
07. 10. 2019 19.54
-1
še najbolj ubogi ispadeš sam , s takimi debilnimi komentarji...
Roninax
07. 10. 2019 15.37
+4
vsi honda hejterji se bodo pol leta cmerili
AS1983
07. 10. 2019 15.16
+3
Fabio se lahko povzpne še na 3.mesto v skupnem seštevku, kljub temu, da je sedaj šele na 7.mestu, na voljo je še 100 točk
krnekilojz
07. 10. 2019 15.15
-12
Nobenega šova ni bilo. MM se je s hitrjšo hobdo vozil vzadi in ko se mu je zazdelo, da bi bil čas, je prehitel in zmagal. Honda daleč najbolhsi motor samo kaj, ko je narejena samo za MM, ostali pa ne dobijo nič. Saj je logično ampak ogabno.
poper00
07. 10. 2019 15.22
+7
Ogabne so tvoje laži z namenom diskretitacije ampak ni pomembno ,ker bla,bla,bla je pač bla,bla ,bla.
burekkafana78
07. 10. 2019 16.28
+7
Daj pokaži malo spoštovanja no, na istem motorju sedijo Lorenzo (prvak), crutchlow (prvaksbk ter večkratni zmagovalec MotoGP) ter nalagamo (hudo hiter) , le fora je da je res Marquez toliko hitrejši in najde še nekje dobro sekundo..na Yamaho bi 3 najdel, sam pa delam pri Yamahi pri elektroniki in verjemi mi motor je v nulo in boljši od Honde, le v končno hitrosti ne
Roko66
07. 10. 2019 18.22
-2
Ja se strinjam, najde sekundo...torej +20 na dirko bi lahko bilo...Ne prepriča me, imajo vsi našteti enake motorje...Enostavno nočejo štale kot so jo imeli pri Dukatiju in Yamahi...rivalstvo znotraj ekipe ni ok..To se tudi strinjam,da je po ravnini Honda hitrejša,to pa je bistveno🤗
AS1983
07. 10. 2019 15.03
-3
Fabio je letos dokazal, da ima kvaliteto in bo do konca sezone še strah in trepet za tekmece tudi za Marqueza
AtleticoSLO
07. 10. 2019 12.29
+19
Menim da s tako formo lahko Marc preseže Rossija...in če bo pameten ostal pri Hondi...saj mu ta ustreza...in da ne bi menjal motocikla zaradi denarja
krnekilojz
07. 10. 2019 15.16
-7
Nima jajc za kaj takega, saj vsi to vemo.Rossi prvak na poltovarniški in na tovarniški hondi, z yamaho, 500, 800, 1000, 900ccm itd....
orcus
07. 10. 2019 10.57
+0
Zanimivo, da naslov ni enak naslovu..... skeči Lorenza, pa Markezovi sedaj... pa prehitevanja v zadnjem krogu, ki se pa v novi varianti po vecini ne izidejo. No vceraj se je poklopilo, ceprav prehitevanje po ravnini z druho mapo ni ravno original.... ja vse to smo ze videvali pred desetletji.... uh, res ze dolgo vozi ata, pa je se vedno med deset.... marsikateri mladic bi rad bil tako hiter... cestitke prvaku, letos zasluzeno in prelahko! Upam da bo naslednje leto boj bolj naprt
laycan
07. 10. 2019 10.14
-3
Vem da na tem portalu, komentiramo ljudje različnih generacij, ko primerjam Rossija, na vrhuncu kariere, in kako ga je publika sprejemala, ko je prišel skozi cilj, in zdaj markeza, velika razlika.
Rujevit
07. 10. 2019 13.43
+14
Teh dveh časov niti ne moreš primerjat. Rossi je prišel v motoGP v času, ko je bil le ta, kar se sporov med dirkači tiče, precej sterilen. Rossi pa je tekmovalnost prenesel tudi pred kamere in to je bil nek čisto nov šov. Ni bilo več tekmovalnosti le na stezi in po zastavi stisk roke in čestitanje zmagovalcu, ampak se je bitka nadaljevala pred kamerami, za mikrofonom in Rossi je bil "mladi bikec", ki je "stare vole" premagoval na stezi in za mikrofonom in to se je ljudem dopadlo in gledanost je začela naraščat. Dan danes, pa je vse to že standarden del tekmovanja in imamo gledalci že v osnovi vpogled v ogromen del življenja dirkačev. Sponzorske obveznosti pač.
laycan
07. 10. 2019 10.07
-23
Mene samo zanima, zakaj gledanost, kljub vsemu temu, v tem sportu upada. Počasi postaja kot v f1.
flamengo
07. 10. 2019 10.16
+6
Marc potrebuje še 3 naslove. Potem bo menjal proizvajalca. Po moje bo šel k ducatiju. Ker tam je edino kar ima samo Stoner do sedaj. Brez naslova na ducatiju ne moreš rečt, da si najboljši.
catgod
07. 10. 2019 10.28
+21
Me zanima od kje ti podatki o upadu gledanosti???? Nekaj na pamet....tipicni tarumen podpornik rozalije.....
rr3
07. 10. 2019 10.30
+3
Gledanost ni nič padla. Globalno je trenutno F1 na istem nivoju kot 6 let nazaj. MotoGP pa trenutno narašča. Govorim na podlagi statistike ogledov preko TV prenosov. Kar se tiče prizorišč pa določena so bila razprodana že več kot mesec pred dirko. Res pa je, da se pričakuje upad gledalcev na dirkah v določenih državah zaradi prihajajoče globalne krize - ali po domače povedano ponovitev vzorca cca. 10let nazaj.
jarti?
07. 10. 2019 11.20
-3
drugi morajo povedati, npr gledalci, statistike ali rezultati. lastna hvala cena mala.
Marko Miheli? 1
07. 10. 2019 15.01
-11
Drugo ne zna voziti kot Hondo. Nikoli ne bo prvak drugje. Honda da nastavitve njemu. Ko je Pedrosa imel podobne nastavitve kot Marquez ni imel šans. Tak da ne pametovat. Stoner pa je rajši šel iz GPja ker je videl da je to Špansko prvenstvo.
Drumbass
07. 10. 2019 18.55
+4
gledanost pada na kanalu a...sej vemo zakaj...če te res zanima gp boš odštel 120 € in boš užival ob strokovnih komentatorjih in brez reklam..
iga_biba
07. 10. 2019 19.09
+3
Zaradi strokovnih komentatorjev (predvsem Gabraaaa) na kanalu pada gledanost kanala, ne motogp. Potem pa so njihove reklame, ki jih prekinjajo z dirko. Če bi gledal na kanalu, bi bojkotiral vse izdelke, ki jih ponujajo. Večina se je že preusmerila streaminge.
Roninax
07. 10. 2019 10.03
+3
vceraj ob 23.24 je rossi komaj prevozil zadnji krog.. sem.gledal webcam in je bilo dirkališče osvetljeno.. in en rumen se se zmerom vozil... katastrofa clovek res neve kdaj odnehat
laycan
07. 10. 2019 10.15
+0
laycan
07. 10. 2019 10.15
+13
To je isto, kot da nekdo pri 70 letih, preteče maraton. Ne teče ga za tebe, to dela zase.
Roko66
07. 10. 2019 09.52
-1
Qua je velik potencial,to je nesporno,res pa je tudi da se MM že dve tekmi poigrava z njim,ker če bi hotel, bi mu nabil 30+ toliko je MM v paketu s Hondo premočan za vse v karavani...Vendar je to le šou za gledalce in dokazovanje MM odčinstvu, da zna zmagovati v zadnjem ovinku! Ehhh MM/Honda=Ham/Mer. v F1...
rr3
07. 10. 2019 10.32
+8
Kaj hočeš reči, da ti je mamica zadnjo sekundo uspela zamenjat plenice?
KrTakoNeki
07. 10. 2019 10.33
-4
...krepko se motiš...tvoja teorija, da vedno zmaga v zadnjem ovinku se je že samo letos večkrat izjalovila...Z njegovim karakterjem bi Qua preskočil in prežvečil že v prvem krogu, če bi lahko...MM tudi ni več tako dober oziroma se mi zdi, da je z Qua dobil odlično konkurenco, če smo realni, je dobil samega sebe iz leta 2012, 13, 14... ko se je tudi sam pojavil in raztural kot novinec...tako je pač življenje...
Roko66
07. 10. 2019 11.11
-6
Ja z njegovim karakterjem bi ga preskoču,to drži...samo NE SME..ker je interes vseh,da je do konca napeto...Samo spomni se, par dirk nazaj, prvi krog 1.2 sec prednosti, v 8 5 sec ...v 10 8 sec...to je realna moč MM s Hondo letos..😉
Roko66
07. 10. 2019 11.15
-1
Daj ne žali, s tem samo kažeš svoj nivo...Btw a si gledal GP na Grobniku? Nisi še slišal a? Jaz sem v osemdesetih...toliko o plenicah...😂
Roko66
07. 10. 2019 11.18
-1
jarti?
07. 10. 2019 11.24
-5
problem je v tem, da pri hondi skrivajo premoč agregata oz paketa. bojijo se, da bi jih blokirali tako kot so ducatija v SB.
DEEP
07. 10. 2019 09.25
+12
M.M.8×👑🌏😎💎.!!
cesar1
07. 10. 2019 09.18
+4
Ne, Rossi je prestar....
cesar1
07. 10. 2019 09.17
+11
Ali je Rossi sploh vozil? Sploh ga ni bilo videti........
flamengo
07. 10. 2019 09.15
+26
Dobro se zabavata Marc in Fabio. Ni kot z napihnjenim 46. Zares razburljiva dirka.
klukec
07. 10. 2019 08.17
-37
JackSparrowwvv
07. 10. 2019 08.26
+47
Ta vikend oziroma to sezono Rossi ni bil L od legende..
žutaresnica
07. 10. 2019 11.31
-6
Korl ti pa že dlje časa nisi Č od človeka, žal!
JackSparrowwvv
07. 10. 2019 21.42
-1
kmet1
07. 10. 2019 07.47
+65
A ta "mulc" vozi boljšo Yamaho kot Rossi?
schranz91
07. 10. 2019 07.35
+37
Rossi je rup proti marquezu