MotoGP

Rossi: Ducati je v priviligiranem položaju

Sepang, 06. 03. 2015 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Valentino Rossi je pred sezono odkrito napovedal boj za svoj deseti naslov svetovnega prvaka. Italijan je na obeh letošnjih testiranjih v Sepangu prikazal zadovoljivo formo, s cmokom v grlu pa priznava, da je Ducati letos že zelo hiter.

Valentino Rossi je z ducatijem osvojil dve drugi mesti in eno tretje.
Valentino Rossi je z ducatijem osvojil dve drugi mesti in eno tretje. FOTO: Reuters

Devetkratni svetovni prvak nima lepih spominov na čas, ki ga je preživel pri Ducatiju. Čeprav je Valentino Rossi od kar dirka v svetovnem motociklističnem prvenstvu vsako sezono zabeležil vsaj eno zmago, pa se je to spremenilo v dveh letih, ko je bil član ekipe iz Bologne. Na 35 dirkah z italijanskim motorjem niti enkrat ni uspel zmagati. Toda 36-letni dirkač Yamahe se z neuspelo avanturo ne obremenjuje več, bolj ga v teh dneh boli, da je Ducati dve leti po njegovem pričakovanem odhodu, postal konkurenčen. "Menim, da je motor zelo hiter. Videl sem, da sta Andrea Dovizioso in Andrea Iannone v odlični formi, njun novi motor GP15 pa je že zdaj zelo hiter. Med sezono, sploh na treningih, z mehko gumo in tudi na dirki, je lahko Ducati zelo nevaren," je karizmatični Italijan strnil svoje vtise o novem ducatiju.

Italijan meni, da bi Ducati moral letos dirkati pod istimi pravili kot Yamaha in Honda.
Italijan meni, da bi Ducati moral letos dirkati pod istimi pravili kot Yamaha in Honda. FOTO: Ducati

Rossi priznava, da je Ducati s prihodom Gigija Dall'Igna naredil korak v pravo smer, toda nikakor ne more razumeti, zakaj bodo 'rdeči' še drugo sezono zapored uživali ugodnosti, ki jih imajo moštva, ki v sezoni 2013 niso zabeležila zmage. Poleg Ducatija imata tudi Suzuki in Aprilia dostop do mehke gume, neovirano lahko razvijajo pogonski agregat in imajo na voljo večjo količino goriva za dirko. Moštva, ki dirkajo z oznako 'tovarniška' teh ugodnosti nimajo: "Zame je to pravilo nepravično, ker je Ducati že zdaj zelo hiter. Ne razumem zakaj imajo te ugodnosti. Za lansko sezoni nič ne rečem, toda letos so tako hitri kot mi in to z isto gumo, ki jo mi moramo uporabljati. Ne vem zakaj bi potem potrebovali mehko gumo."

Rossi, ki je pred sezono odkrito napovedal boj za svoj deseti naslov svetovnega prvaka, se tudi ne strinja, da imajo pri Ducatiju na voljo 24 litrov goriva. Če bi italijani zmagali na suhi dirki, ki izgubili to ugodnost, in bi do konca sezone morali uporabljati dva litra manj goriva. "Praktično nič, 24 litrov je enako 22.," kritizira Rossi, vodja dirkaškega oddelka Ducatija Dall'Igna pa je priznal, da njihov motor že zdaj ne porabi več kot 22 litrov goriva. "To je nekaj čudnega, tudi za motociklistična tekmovanja. Kaj takšnega se lahko zgodi le v motoGP," še dodaja Rossi, ki bo na prvi dirki sezone 29. marca napadal 109 karierno zmago.

Ducati in ostala moštva, ki dirkajo pod pravili 'odprtega prvenstva' bodo ugodnosti tega tekmovalnega razreda uživali le še do konca letošnje sezone. Naslednje leto v veljavo stopijo nova pravila, med vsemi pa je največja sprememba uporaba enotne elektronike.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (45)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Kosmatinc
11. 03. 2015 19.46
+0
Mezinček pa se ja ne bojiš Dovija haha
orkus
11. 03. 2015 09.44
+0
Navijam za Ducati, vendar ima Rossi prav. Različan pravila v eni dirki so katastrofa.
mzurry
08. 03. 2015 14.59
-1
Na grobniku danes burja odpihnila program....
g33ky_fr34k
08. 03. 2015 11.15
+3
Na Tajskem je končana dirka v motokrosu. V razredu MX2 je Tim Gajser v prvi dirki osvojil odlično tretje mesto, v drugi dirki pa ni smel štartati, ker je po prvi dirki od zdravniškega osebja prejel infuzijo, zaradi dehidracije. Dirka je potekala v vročini in visoki vlagi.Tudi aktualni sv. prvak Tixier ter Seewer nista dobila dovoljenja za štart na drugi dirki iz enakih razlogov. Škoda.
motorist_mb
08. 03. 2015 09.28
-12
Bol star bol joka...tipična penzjonerska hiba !
Kosmatinc
11. 03. 2015 19.48
-3
Mezinčka je strah,ob odhodu se vidi očiten napredek Ducatija
erlapsus
07. 03. 2015 07.39
+11
...zanimivo bo videti,če je Ducati obdržal dobre lastnosti ,ki jih je imel na mokri podlagi...Realno stanje pa bo jasno po prvih treh dirkah... V drugi polovici prvenstva več pričakujem od Suzukija, kot od Ducatija... Čas pa je že,da dirkajo vsi po istih pravilih,ker so časi,ko so morali z različnimi pravili zapolniti štartne vrste..mimo;)
mzurry
07. 03. 2015 08.01
+3
Pol bo šele dougocasno....rajs naj pravila spremenijo da bo dirkanje dostopnejse za mostva z manj kesa in sponzorjev
erlapsus
07. 03. 2015 08.10
+8
a raje gledaš dve kategoriji na isti dirki?..se ti ne zdi butasto,da se je skoraj na vsaki dirki kot zmagovalec v bokse pripeljal ESA z open Yamaho...in tega večina sploh ni opazila....Naj pustijo dodatne teste in agregate za tiste,ki "lovijo" ta boljše...po istih pravilih
Callux
07. 03. 2015 09.14
+8
se strinjam s tabo erlapsus... dve kategoriji v eni je počasi že neumno gledati.. ker tako imaš veliko talentiranih dirkačev, kot so na primer Espargaro in Redding lani, pa letos Laverty, Bradl, MIller in Baz,da sploh ne omenjam Haydna, ki bodo dobili zelo malo pozornosti režiserja ali pa celo nič med dirko, saj bodo zaradi slabše tehnike bolj v ozadju... če jih bomo v celotnem vikendu videli približno 10-krat, bo to že veliko in to je zelo žalostno... zaradi tega je res boljše, da so ena skupna pravila, da ima več dirkačev možnosti za višje uvrstitve, poleg tega pa dobijo tudi več pozornosti gledalcev, saj režiser ni vedno usmerjen samo na eno skupino... mzurry ko si dejal da naj spremenijo pravila da bo vse dostopnejše za manjša moštva.. ravno to so naredili oz bodo, ko v veljajo vstopijo nova pravila glede elektronike, kar bo precej zmanjšalo stroške ekip... zaradi tega prihajajo tudi nove tovarne, kot sta Aprilia in Suzuki letos ter KTM 2017... me pa prav zanima, katera ekipa bo to leto tako pogumna, da bo sprejela ponudbo od KTM... sam sem mnenja, da imata največ možnosti ekipa AB Karla Abrahama in še več Octo ART, če bodo do takrat sploh še ostali v paddocku
ktmsm
06. 03. 2015 17.30
+11
Menim,da se Rossi prav nič ne boji Ducatija v dirki...je pa verjetnost da bosta Ducatija v kvalifikacijah hitrejša zaradi mehkejše gume in glede na to,da cilja ma 10 naslov mu to ni prav nic všeč...verjetno pa vecina dirkačev misli,da je to nepošteno sam tega javno ne pove...
bandit1
06. 03. 2015 18.49
+2
Mislim da imaš prav. En moj znanec - prvak iz prvenstva AA (alpe adria, in EP) mi je dejal da je štart zelo pomemben in če tam zamudiš za "počaneži si lahko pečen" mislil je na gonjenje do konca, prehitevanja, trošenje goriva... in uničevanja materiala predvsem gum. Potem ti gre na koncu dirke čeprav si dober marsikaj narobe...
bandit1
06. 03. 2015 18.52
+1
PS ne dirka več je predrago, sedaj uživa in si grize nohte, sicer pa je mal v letih - ne hudo, je bil pa strup..
Mitutoyo
06. 03. 2015 16.40
+7
Zakaj se pod člankom ne napiše vir informacije, da se lahko vsak prepriča ,da informacija drži ?
Callux
06. 03. 2015 16.45
+2
to je že preveč težko... je pa informacija resnična, ni neka izmišljotina 24 ur
Mitutoyo
07. 03. 2015 06.14
+3
v šoli so zmeraj zahtevali naj navedemo vir informacij ........ glede na to ,da so tukaj "novinarji " takšni biseri ,da si članke izmišljujejo ......
Callux
07. 03. 2015 09.16
+2
potem pa navedeš vir in ti nekdo prilepi minus, kot da bi želel dejati ne to ni res, ni tega dejal..
Mitutoyo
07. 03. 2015 19.42
+2
ne mi rečt ,da se zarad minusov sekiraš ? :)
Callux
08. 03. 2015 11.36
+4
ah kje, ni šans... če bi se zaradi tega sekiral, ne bi nikoli komentiral novic... saj veš, ob mojih romanih v času testov in dirk se vedno najde nekdo, ki misli da bi lahko vse skupaj napisal še bolje... ker mnenja ljudi so različna, kar je dobro... jih pa včasih dobiš zaradi neumnih razlogov
bandit1
06. 03. 2015 16.19
+2
Kdaj pa kje je to Rossi izjavil ne vem. Prebrskal sem spletne strani, pa tega ne najtem. Mogoče samo za 24 kur!
Callux
06. 03. 2015 16.40
+4
je to izjavil za crash.net 3 dni nazaj... :)
mzurry
06. 03. 2015 16.56
+3
Pol so pa na 24ur kr hitri u prepisovanju snovi.....
Callux
06. 03. 2015 17.01
+4
zgleda so malo bolj pohiteli ja... verjetno zato ker je glavni akter zgodbe Rossi... če bi to omenil kdo drug, novice ne bi bilo tako hitro
mzurry
06. 03. 2015 17.13
+3
Ja ce bi izjavo podal ronaldo ali mesi bi bila izjava v živo predvajana
Callux
06. 03. 2015 17.15
+2
tomoslaura
06. 03. 2015 13.41
-6
off the road
06. 03. 2015 12.15
+5
Namesto da se ukvarja z dučetom, naj raje svojo sezono pripravla. Take izjave pa od njega nisem pričakoval
bora70
08. 03. 2015 16.55
-1
lioon
06. 03. 2015 12.05
+11
No, ko je Rossi dobival posebej zanj pripravljene Michelinke, se pa ni pritoževal... :) Pa nej se nehajo tok ukvarjat z Ducatiji, ker ta radirka je tako ali tako neuporabna. Probleme bojo povzročal le na kvalifikacijah...
simoncelli58
09. 03. 2015 17.01
Kvalifikacije so zelo pomembne, ce to neves nevem kako ti spremljas moto gp. Je razlika, ce startas 5 al 7 a ves??
orkus
11. 03. 2015 09.45
takrat so lahko vsi dirkači v vseh ekipah izbirali gume.
SDS Kopriva
06. 03. 2015 11.55
+2
Dej dej niti ene dirke ne bodo zmagali
Kaoswakii
06. 03. 2015 10.03
-3
imam občutek. da bodo letos imeli prav vsi probleme Ducatija "nažgat"...
Mitutoyo
06. 03. 2015 08.18
-12
Hihihihihi.........se že pjeb mau trese k ga bojo ducatisti pral k pralni stroj usrane gate.......pravila so taksna kot pac so .......
mzurry
06. 03. 2015 08.12
-19
No kwa pa zdj njemu ni jasn.....tocno se ve da mehka guma ne zdrzi dirk in da ob zmagi ducati zgubi open privilegije....za 2l benza vec pa sami seb skodo delajo z dodatno tezo ce res pokurijo manj kot 22l ceprav mislim da je to buca s strani ducatija
logite?než
06. 03. 2015 09.03
+11
zdej pa res več ne vem...a si ti rossi mogoče? Koliko krogov si pa ti odpeljal letos na testiranjih? Res ne moreš več verjet kolk enim pamet seka do plafona.
mzurry
06. 03. 2015 09.04
-22
logite?než
06. 03. 2015 10.15
+10
no pa poglejmo v slovar slovenskega knjižnega jezika kaj pomeni plafon...plafón -a m (ọ̑) 1. knjiž. strop: pod plafonom je visel kristalni lestenec; obokan, poslikan plafon; plafon s freskami 2. publ., navadno s prilastkom najvišja stopnja, meja česa: določiti plafon cenam kmetijskih pridelkov; preseči plafon osebnih dohodkov; nizek, visok plafon / športnik je z vztrajno vajo dosegel svoj plafon vrh.....no fantek pojdi v šolo, da ne boš bedarij govoril in hkrati pisal gooo home....po slovensko ;)
Callux
06. 03. 2015 10.16
+5
saj Ducati niti nima 24l tanka, že od začetka uporabljajo 22l, kar je neke vrste tudi dobra priprava na 2016... je res, da mehkejša guma prinaša prednost, vendar ne na dirki ampak na kvalifikacijah, sploh na tistih progah, kjer je težje prehitevati... po drugi strani pa jih ravno ta mehkejša stopnja gume tepe v dirkah, zato si želijo čimprej da je ne bi imeli več... samo doseči 3 zmage v suhih pogojih bo skoraj nemogoče...
Mitutoyo
06. 03. 2015 10.24
+4
Callux
06. 03. 2015 10.26
+4
skoraj 100%, ker je guma ravno toliko premehka da ne bo šlo... če bi bili idealni pogoji, potem ni problema... največji problem je še zmeraj preveč agresiven motor za Open gumo... lahko pa da se motim :)
mzurry
06. 03. 2015 12.32
-14
Ej ti koalko dj u slovar poglej se kaj pomeni beseda rewček!? Lah pa tudi ogledalo uporabis
majmun 12
06. 03. 2015 20.39
+1
mzurry včasih preberem komentarje tuki gor. Sam ti res nis čist gladk. Ne znaš se obnašat pa spoštvat tujega mnenja. Zafrustriranc si, vsaj po moje. Pa lep pozdrav
mzurry
08. 03. 2015 07.27
+0
Zato pa ne beri komentarjev in se drzi svojih majmunskihposlov
Kosmatinc
11. 03. 2015 19.51
+1