MotoGP

Rossi: Ujeli smo želeni nivo

Le Mans, 12. 05. 2011 08.51 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Italijanski motociklist razreda motoGP Valentino Rossi (Ducati) verjame, da bo ekipa z zadnjimi izboljšavami na dirki v Le Mansu pokazala pravi obraz.

Italijanski motociklist Valentino Rossi je pripravljen in optimističen pred novo bitko za točke razreda motoGP. Po skromnem začetku sezone, ko s svojim ducatijem desmosedici GP 11 še ni uspel ujeti šampionske forme, naj bi ta prišla na naslednji preizkušnji v Le Mansu. Rezultati na zadnjih testiranjih v Estorilu so namreč zadovoljivi, nadgrajeni motocikel pa naj bi dal od sebe tisto, kar je italijanski šampion pričakoval že na začetku sezone.

Valentino Rossi
Valentino Rossi FOTO: Reuters

"Zadnja testiranja so pokazala, da smo ujeli želeni nivo, čeprav smo še naprej v prvi fazi nadgradnje. Upam, da bomo našli prave nastavitve za Le Mans, da bi v prvi vrsti izboljšali kvalifikacijski čas,“ je dejal Italijan in nadaljeval: "Vsi se zelo trudimo in napredek je opazen, ampak treba je delati iz dneva v dan.“ Pri Ducatiju so vendarle od začetka sezone pričakovali nekoliko več, za nameček pa je tudi motociklist verjel, da bo nova sezona še boljša od zadnje.

  • SESALNIK LISTJA
  • ŽAGA
  • PEČ ZA PICO
  • REGAL
  • PANELI
  • BAZEN
  • KOPALNIŠKO POHIŠTVO
  • RADIATOR
  • RAZVLAŽILNIK
  • PEČ
  • VIJAČNIK
  • BAGER
  • ZBIRALEC LISTOV
KOMENTARJI (34)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Omen3
13. 05. 2011 13.39
@borut30 Sorry,izjavo o tehnologoji vzamem nazaj ;-) Drugače se pa strinjam s korektno napisanim zadnjim postom. Nekateri so verjetno že uvideli,da nisem tisti goreči fan Rossija ki ga kuje v nebesa,pljuva čez vse druge ,ga hoče za predsednika,itd.Me pa motijo pretirani zaničevalni odzivi nekaterih in na to potem včasih odreagiram.Se pa trudim vseeno ostati na nekem nivoju bontona (at least most of the time).
borut30
13. 05. 2011 09.17
Omen3 Mal bom pokomentiral tvoje dogajanje tukaj in replike na moj pogled. Seveda sem pričakoval to, ker enostavno se vedno najde nekdo, ki replecira nekaj, kar se ne poklapa z njegovim pogledom, oz. ni v stanju povzdigovanja Valeja na najvišjo raven. Res je, se strinjam s teboj, da KennyJR zna biti zelo pristranski in mnogokrat sem njegovim izjavam protivil. Je pa res, če priznamo ali pa ne, zelo dobro poučen z dogajanjem v moto GP, ker pa včasih njegovo zelo očitna pristranskost do enega dirkača, podre vso znanje in vedo. Pač v zadnjem postu se je preveč obrekel ob Valeja (kar je tukaj smrtni greh) in je pokasiral kr precej minusov O tehnologiji in samem inžiniringu vem kr precej. Že od malih nog popravljam motorje, zadnja leta pa predelujem in obnavljam odltaimerje. Tko da, o tem se ne bi s teboj preganjal. Lahko pa povem, da tukaj 90% ljudi pojma nima...o ničemer, razen o dirkačih. Pojmujejo dirkača, pozabljajo pa o dveh kolesih, ki pripeljejo tega dirkača do cilja. Ja, o njegovi prevladi(Valeja) oz nadvladi poslušam(o) že od podpisa za Ducati. Lepo je, da držiš pesti za njega, potem pa pustiti ostale, ki niso naklonjeni njemu, čisto pri miru. Navijal sem za njega, ko je bil pri Hondi. Yamaho je spravil pokonci, seveda tudi s pomočjo ekipe, ki je pribežala iz Honde. Ko je prišel k rdečim, ste vsi skočili v zrak, kako bo pometel z vsemi že od prve dirke naprej. Tudi Rossi je samo človek...in on sam, kot odlični motociklist, ne more iti nad zmožnostjo samega motorja. In točno to sem mislil, ko sem napisal, da je pomembna formula za uspeh skupeh motorja in voznika. Kar pa za nekatere tukaj je težko razumljivo. Vsaj po postih sodeč. Predzadnji odstavek, ki si ga napisal ne bom komentiral.... ker nima ne glave, ne repa. Pač napisal sem, da Duče še nikoli ni bil superioren dirkalnik, in je naslov prinesel Stoner. Za tem stojim....ne glede na proizvajalca gum. Mislim, da kr drži, da je Ducati nazadoval. Res je, da so ostali napredovali. Tukaj posebno mislim na Hondo, vedar se sam Ducati letos čisto drugače obnaša, kot lani. Pač povzamem izjave Nickya, kateri je edini verodostojen za primerjavo lanskega in letošnjega dirkalnika. Lansko zadnje četrtletje so pri rdečih skoraj že odpravili težave prednjega dela motockla, same nastavitve so bile boljše in manj tvegane. Pokazali so se tudi rezultati. Letošnje leto so šli v novi smeri, ki je temeljila na Rossijevi tehnični-ekipi. Pač normalno, nič spornega. In zame, če motocikel z novimi močmi v ekipi (še posebej z Rossijevo ekipo z najboljšimi tehnologi) obdržiš na enaki ravni, kot prejšnje leto, je to veliko nazadovanje.
User535214
13. 05. 2011 09.16
In potem bo kot že vedno, izstrelil vse in zmagal!
Omen3
13. 05. 2011 01.29
Ti Zapušek,pa se najprej nauči pisati v sloveščini,potem pa kritiziraj druge.
Omen3
13. 05. 2011 00.56
@chiri Rossi je edini,ki se je približal Agostiniju.Ostali naj najprej dosežejo toliko kot je Rossi (ali vsaj toliko naslovov),potem pa naj se primerjajo še z Agostinijem. A treba je vzeti v obzir,da so v tistih (davnih) časih bile drugačne razmere in drugačna tekmovanja.Imeli so tudi po dve dirke na dan,v dveh različnih kategorijah.Zato tudi več naslovov pri Agostiniju.Jooj nevednež. borut30 Ne vem zakaj ima toliko minusov KennyJR, ker mislim, da je podal kr realno stanje in komentar. (KER ZNA BITI TUDI ZELO PRISTRANSKI-pa ni dobil minusa od mene) Sicer pa so tukaj v večini navijači Rossija, ki o tehnologiji pojma nimajo. (AJA,PO ČEM TO SKLEPAŠ? IN VERJETNO SI TI STROKOVNJAK ZA TEHNOLOGIJO?) O njegovi nekakšni novi prevladi poslušamo že najmanj pol leta.... (NI RES,VEČINO PRAVIH NAVIJAČEV DRŽIMO PESTI IN UPAMO,DA BO ROSSI Z EKIPO ŠE LETOS SESTAVIL KONKURENČEN MOTOR) Glede na lansko leto so nazadovali, kar potrjujejo tudi ostali dirkači pri Ducatiju. (NE DRŽI POVSEM.DRUGA MOŠTVA SO NAPREDOVALA DUCATI PA JE TAM KJER JE BIL) Letošnje leto je pokazatelj, da enostavno ni recept za uspeh samo dober dirkač. Pomembno je veliko dejavnikov..... (REDKO JE BIL RECEPT SAMO DOBER DIRKAČ) Ducati enostavno še nikoli ni bil superioren dirkalnik....edini naslov, ki ga imajo je zame isključno prinesel Stoner. (POZABIL SI OMENITI BRIDGESTONE,BREZ TEH GUM STONER NE BI BIL NIKOLI PRVAK) Pa nisem navijač Stonerja, daleč od tega.... Zame je pač v ospredju Dani. (ŠE DOBRO)
j4n3z
12. 05. 2011 22.44
Rossi fani- res vas ne razumem kaj hočete povedat, ko kar naprej povzdigujete v višave vašega kao the doctorja, čeprav vemo da to ni, je bil samo dober dirkač in nič drugega trenutno pa še to ni več. Kenny JR poda objektiven in strokoven komentar in vi ga zasujete z minusi, ko pa negdo napiše Rossi car, kot da je iznašel perpetum mobile sledijo sami plusi. Res ste bolani z vašim doktorjem. Ko bo vaš the doctor dosegel toliko zmag kot Agostini se pa še kaj oglasite. Glede Stonerja pa bi lahko bili tudi malo bolj objektivni, mislim na bolezen. Ko se je Stoner pritoževal nad boleznijo ste se mu posmehovali, ko se je pa Rossi pritoževal na bolečino v ramenu, ste se pa izgovarjali, da ne more dosegat dobrih rezultatov zaradi bolečin. In še za konec, ko bo vaš the doctor dosegel toliko zmag z dučejem kot Stoner se pa še kaj oglasite. Chiri , KAJ TI SI IDi*OT ALI JA? Slučajno spremljaš motoGP od takrat dalje ko so začeli predvajati na popTV in A kanal?? Maymun. Rossi ima v kraljnevskem razredu več zmag, kot Agostini! In Rossi celo kariero tekmuje le v enem tekmovalnem razredu na sezono. Rossi je LEGENDA in je in bo najboljši(po zmagah in naslovih). Nas Rossi-the Doctor navijače boli *, če bo sploh kdaj zmagal z Ducatijem, glavno, da je do zdaj naredo to kaj je. Sicer pa je po vsej logiki pri 24 letih sigurno vozil najbolj na nož, ker se mu je šlo, da ustvari kariero,da postane prvak, legenda... Zdaj, ko je star 32 let, mu tega ni treba, ker ima vse kaj je hotel pred leti dosečti, polek tega pa še denar... Rossi for president.
User414522
12. 05. 2011 21.41
zapyič8 Lorenzo odličen voznik ampak noče priznati, da je njegov idol Rossi... poleg tega pa fejka skeče, zato hočem videti pravi skeč za 1.zmago za Ducati
viking76
12. 05. 2011 20.48
zapy jo pa čaka, da bo 50 let staro buteljko odprl, ker boljšega razloga nikoli ne bo imel s tem svojim omejenim razmišljanjem.
User707897
12. 05. 2011 19.25
KR2007 hahahahaha....zdej pa vem zakaj tko vneto pričakuješ rosičevo zmago ! zaradi skeča !
User414522
12. 05. 2011 17.54
KennyJR je res podal neko realno mnenje... Rossi trenutno na Ducatiju ni sposoben višje od 4-6 mesta... me res zanimajo te izboljšave, da bomo lahko spet gledali pravi skeč že v Muggelu, če bo mašina res taprava, ker LeMans Rossiju nekako ne leži preveč
User414522
12. 05. 2011 17.51
chiri v kraljevskem razredu ima Rossi trenutno 79 zmag, legendarni Agostini jih je zbral 68
User414522
12. 05. 2011 17.48
chiri 1. Rossi še ni presegel Agostinija, ker ne vozi v vseh tekmovalnih razredih in to ni več dovoljeno, 2.saj so minile komaj 3 dirke pa bi že naj imel več zmag kot Stoner, ki je odpeljal na Ducatiju 4 sezone?
User414522
12. 05. 2011 17.44
zapyič8 Rossi je velikokrat preveč nad nivojem kar tebe moti, foušen slovenceljn
User387075
12. 05. 2011 16.56
chiri nisem ziher, ampak mislim da je Rossi Agostinija že presegel v zmagah, edino v naslovih ga še ni in ga nikoli nebo ker je Agostini takrat vozil v dveha klasah in zato bil prvak 15x :)
chiri
12. 05. 2011 16.48
RedLine12.05.2011, 15:54-3 zapy rossi je nivo 2x že dosegel. V nedeljo bo dosegel tretji nivo, 6 mesto.
RedLine
12. 05. 2011 15.54
zapy rossi je nivo 2x že dosegel.
User707897
12. 05. 2011 15.44
rosič sploh neve koga je nivo kaj da bi ga šele dosegu,papak !
chiri
12. 05. 2011 15.35
Rossi fani- res vas ne razumem kaj hočete povedat, ko kar naprej povzdigujete v višave vašega kao the doctorja, čeprav vemo da to ni, je bil samo dober dirkač in nič drugega trenutno pa še to ni več. Kenny JR poda objektiven in strokoven komentar in vi ga zasujete z minusi, ko pa negdo napiše Rossi car, kot da je iznašel perpetum mobile sledijo sami plusi. Res ste bolani z vašim doktorjem. Ko bo vaš the doctor dosegel toliko zmag kot Agostini se pa še kaj oglasite. Glede Stonerja pa bi lahko bili tudi malo bolj objektivni, mislim na bolezen. Ko se je Stoner pritoževal nad boleznijo ste se mu posmehovali, ko se je pa Rossi pritoževal na bolečino v ramenu, ste se pa izgovarjali, da ne more dosegat dobrih rezultatov zaradi bolečin. In še za konec, ko bo vaš the doctor dosegel toliko zmag z dučejem kot Stoner se pa še kaj oglasite.
big brother
12. 05. 2011 14.58
možno da res, čeprav so tudi drugi posodobili motorje.
hrc1
12. 05. 2011 14.40
Hahaha kar 26 minusov in število še bo raslo :D Rajši poglejte resnici v oči Rossi fani ker to letos nebo nič naredil, ampak pustimo se presenetiti drugo leto :) GOO DANI !!! HONDA THE POWER OF DREAMS !!!