MotoGP

Rossi zadovoljen z novimi izboljšavami

Ljubljana, 10. 11. 2011 15.52 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Popularni italijanski dirkač Valentino Rossi je optimističen po testiranjih za novo sezono v Valencii, a ob tem previdno napoveduje, da jih na novem ducatiju čaka še veliko dela.

Valentino Rossi
Valentino Rossi FOTO: Reuters

Ekipa je v Valencii opravila testiranja za novo sezono razreda motoGP. Ducati je na motociklu za leto 2012 testiral nov aluminjast okvir, s katerim Valentino Rossi še ni bil povsem zadovoljen, bolj kot šasija pa ga je navdušila zmogljivost motorja. "Za nami sta dva pomembna dneva testiranj. Na njih smo dobili številne prepotrebne informacije, ki nam bodo pomagale pri pripravi motocikla na novo sezono. Pozitivna lastnost novega motocikla je zagotovo zmogljivost motorja, ki je bistveno boljša, prav tako pa tudi vodljivost. Tudi šasija ni slaba, a potrebuje še kar nekaj izboljšav. Izboljšave so potrebne tudi na zavornem sistemu, predvsem v tem, da bi se zaviralo močneje in počasneje. Naši inženirji imajo veliko idej, ki pa jih moramo sedaj le še udejaniti," je za autosport.com dejal Rossi.

KOMENTARJI (131)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

KennyJR
24. 11. 2011 16.20
-1
ne morem verjet, kako so lahko na 24ur tako pristranski in brišejo povsem običajne komentarje... bravo...
Omen3
23. 11. 2011 21.52
+1
KennyJR Ne vem kje se je izgubil en tvoj komentar....se mi zdi da si v njem omenjal peta in šesta mesta (iz 2002),zato sem podrobneje naštel rezultate.Sem se pa res zmotil,tisto leto je dosegel tri šesta mesta,imaš prav. Lani je imel Stoner 3 zmage in to proti koncu sezone,ki niso več odločale o ničemer.Zraven pa še tri odstope.... In ravno ti si govoril,da bi Stoner premagoval vse ostale....ko je nekdo omenil,če bi bila Lorenzo ali Rossi tudi na letošnji Hondi. Aoyama,ni ravno pravi za primerjavo,ker v MotoGP razredu,roko na srce, ni pokazal prav veliko. Edini večji uspeh mu je naslov iz leta 2009 v 250 ccm razredu. Če bi kdo drug vozil letos Hondo RC212V,bi mogoče lahko dosegel tudi več kot njegovo deseto mesto. Zakaj Stoner ni prišel leta 2006 K Yamahi pa so tudi malo tvoje domneve. Yamaha je potrebovala takrat nov zagon,dobrega atraktivnega (in uspešnega) dirkača,ki bo prinesel "svež veter" v ekipo,predvsem pa kapital.To pa takrat ni bil Stoner,ki iz nižjih razredov ni prinesel nobenega naslova,da bi dejansko imel kaj za pokazati.Ni treba posebej govoriti kaj je bil Rossi takrat v primerjavi z njim.Tako da Rossiju verjetno ni bilo treba nikogar prav posebej prepričevati pri Yamahi.Saj so jih prepričali že rezultati. To je bil tudi velik problem Stonerja v začetnih letih....ni imel naslovov in zelo dobrih rezultatov.Zato tudi ni imel za sabo tako močnega kapitala.Sponzorji vlagajo v dirkače z rezultati.Saj tudi vsi španski dirkači nimajo tako močne finančne podpore,ampak samo nekateri boljši (in nekatere privatne ekipe,kot npr Abraham).
KennyJR
23. 11. 2011 14.10
+1
Omen3 ja ampak "zmagovanje" v tem primeru konkretno pomeni zmage ki jih je dosegel z ducatijem recimo lani... s tem nočem povedati, da stoner lahko zmaguje na kateremkoli motorju ali kaj podobnega, ampak to, da je ducatija vozil bolje kot rossi, ker je on zmagoval, rossi pa bil nekje za 5. mestom... no lepo da si šel preverit statistiko, ker jaz sem govoril na pamet, ker sem že takrat dovolj podrobno spremljal caseya, da se približno še spomnim... ampka sem vseeno sedajle preletel rezultate in če hočeš biti picajzlast je bil trikrat 6. konkurenčno aprilio? pa ti veš koliko let je bila tista aprilia takrat že stara?? to je isto kot da bi rekel da je aoyama letos imel konkurenčno hondo... stoner je vozil v nižjih razredih tam, kjer je finančno lahko... KTM ga je takrat želel in ga dobil, kr stonerjevim sponzorjem ni bilo potrebno toliko plačati... je imel stoner spoh dovolj sreče, da se mu je uspelo prebiti takrat med elito... brez puiga bi mu to težko uspelo... kdo bi si mislil da je ta človek lahko za kaj koristen :O ko je bil stoner leta 2006 na hondi, je vozil zadnjo hondo na gridu... recimo tako kot sedaj eliasovo (še ista ekipa je :)) sicer je bil motor od začetka sezone konkurenčen in stoner je na 3. dirki že skoraj zmagal... ampak potem tekom sezone je njegova honda ostala enaka kot je bila na začetku... plus to, da je takrat ko je michelin gume še delal po naročilu LCR ekipa dobivala gume, ki niso bile povsem po naročilu, ker jih michelin iz sobote na nedeljo ni mogel dovolj narediti... ampak pač takšen je bil njihov status v motogp... za začetniško ekipo sploh ne tako slab... sem mislil da veš, zakaj stoner takrat ni prišel v yamahino ekipo, pa očitno ne.... no ti bom sedaj jaz povedal... takrat je yamaha želela stonerja (tudi pred letom 2007), če se nebi vmes utaknil rossi in blokiral stonerjev prihod, ter zahteval da za moštvenega kolega ostane edwards... yamaha se je takrat pač odločila da raje ostane rossi, kot pride stoner... stoner pač ni nek španski dirkač, za katerim finančno stoji ves španski kapital... taki dirkači ponavadi sedijo na najboljših motorjih, potem pa pridejo do motogp in tam naslovov ni... tudi sam sem letos stiskal pesti za marca in mavericka... ampak ni garancije da nebi končala kot pedrosa ali še slabše...
User712765
23. 11. 2011 14.29
+1
Mi poveš katera ekipa nebi raje vzela Rossi-ja kot Kamenka??
KennyJR
23. 11. 2011 18.27
honda, yamaha in pa ducati če bi lahko še 1x izbiral... sploh pa nevem kaj ima to veze z mojim postom... enostavno jestoner trenutno veliko bolj vroč kot rossi...
Omen3
22. 11. 2011 05.09
+1
@KennyJR Ne pretiravaj.Izgovarjati se na slab motor...ti si tisti ki stalno ponavlja da Stoner zmaguje tudi s slabimi motorji.Kar je sicer možno (tudi drugi so že tako zmagovali),a naslova pa s slabim motorjem ne moreš priboriti. V prvi sezoni je bil samo enkrat peti in dvakrat šesti,drugače pa uvrtitve 8,10,11,13,17.Poleg tega je imel še par padcev.In to z zelo konkurenčno Aprilio.Aprilia je tisto leto zasedla prvi dve mesti v prvenstvu. Lej,jaz mu nisem kriv,da se je z managerjem (in starši) napačno odločil in je šel prehitro v razred 250ccm.Zato se je za naslednji dve leti vrnil v 125ccm. In v letu 2003 je tudi vozil konkurenčno Aprilio,a je dosegel samo eno zmago (pa še to na zadni dirki).Drugače pa nič posebnega,sicer par stopničk in sezono je končal kot osmi. Ne vem sicer zakaj je leta 2004 zamenjal Aprilio z KTM-om.Mogoče pa pri LCR ekipi niso bili zadovoljni z njim (in rezultati). In tisto leto ni imel 4 ampak 5 nedokončanih dirk.Ampak tak je moto šport,na dirki lahko tudi padeš (ali te kdo drug spodnese).... Leta 2005 je bil na koncu v razredu 250ccm res drugi in to mu je prvi večji uspeh (do leta 2007).Tudi prvo leto pri Hondi v MotoGP se ni ravno izkazal.Pred tem se je nekaj dogovarjal še z Yamaho a brez uspeha. Tako da vzeto vse skupaj Stoner ni bil ravno slab dirkač v mlajših letih a daleč od tega,da bi bil najboljši.Ali da bi posebno izstopal od nekaterih drugih mladeničev,ki so tudi bili in si v nižjih kategorijah nabirali izkušnje (in naslove). Saj se vsake toliko pojavi kak perspektiven mladenič.Letos mi je bil všeč Vinales,ki zna presenetiti v prihodnosti.S šestnajstimi leti je v prvi moto sezoni (125ccm) dosegel 4 zmage,še 5 stopničk in bil na koncu tretji.
User417592
22. 11. 2011 00.58
+1
Aha. Ne vem, jaz osebno ne mislim, da bi Rossi Stonerja prehitel, če bi bila oba na Ducatiju, ker je dejstvo da Ducatija Stoner vozi boljše kot vsi drugi. Glede Honde pa ne morem komentirat, ker je bil Rossi nazadnje na Hondi leta 2003, od takrat pa je minilo že veliko let in Honda se je precej razvila. Tko da tle res ne morem ničesar rečt, to bi mogli preprosto res vidit dejansko dirko med njima (obema na Hondi), da bi lahko potem kaj rekli.
KennyJR
22. 11. 2011 00.24
The_Crazy_Freak večina jih meni da bi rossi na hondi premagoval stonerja... in to je traparija... vsi so tudi govorili da ce bi bila oba na ducatiju bi ga rossi gladko pojedel... sedaj imamo dokaz da temu ni tako... je pa rossi zagotovo uspešnejši... temu ne oporekam...
User417592
21. 11. 2011 23.53
+1
KennyJR: "rossi nima niti ene reference, zaradi katere bi lahko trdili da je trenutno hitrejši kot pa stoner... in sprijaznite se že 1x" Mislim, da nihče ne trdi, da je Rossi trenutno najhitrejši (ker je to Stoner). Trdijo (oziroma trdimo), da je v svoji celotni karieri definitivno boljši kot Stoner (česar ne moreš zanikati, saj rezultati in statistika govorijo zase) in bo še kar nekaj časa trajalo, da bo kdo dosegel 9 svetovnih prventstev (če gledamo vse tri kategorije). Stonerju na primer do tega manjka še 7 naslovov. In pa verjamemo, da bo Rossi enkrat v prihodnosti še zmagoval.
Paklenik
21. 11. 2011 15.10
Stoner je legenda peskanja in slabega prenašanja porazov. Če Rossi slabo vozi Ducatija, potem je Stoner do sedaj peljal dobro samo letošnjo hondo po Kennyjevem kriteriju. Izgovorov ni ker je vse jasno. Stonerjev čas je zdaj je pač na pravem mestu in na pravi mašini, ampak vselej bo imel opravka s tem, da je to zaradi motorja. Bomo videli, če bo poskušal to demantirat. Če zmaguješ na ravnini je to zaradi motorja, če pa zmaguješ v ovinkih je pa to zaradi dirkača.
User712765
21. 11. 2011 14.29
+1
Omen3 You are crazy, dude :) Pa ti mi bereš misli člouk RESPEKT
Omen3
20. 11. 2011 21.00
+1
KennyJR,ja vem kako je Stoner vozil v nižjih kategorijah..bolj slabo.Zato težko zdrži tvoja teza,da je vse motorje vozil odlično. Če si slučajno opazil sem Stonerjeva,"samo 2" naslova dal v narekovaje.Oba je dosegel v kraljevem razredu,kar ni mačji kašelj,ampak uspeh. O podrti Ducatijevi viziji,bi se pa težko strinjal. Večina se nas strinja da je bil Stoner najboljši voznik na Ducatiju.Samo meni nekaj pove,če je bil vsako leto manj uspešen,z manj zmagami in vedno bolj oddaljen od ponovnega naslova (iz leta 2007).Ker je vsako leto bolj spoznaval motor,bi morali biti rezultati kvečjemu boljši,ne pa slabši.Ali pa kdo misli da je Stoner začel slabše voziti od let 2007?Po mojem,da ne.... To je sicer moja teorija,a meni je zadeva jasna. Ducati je s svojo vizijo (žal) zašel,druge ekipe pa so ga dohajale (in prehitevale) v razvoju.Ducati pa je nazadoval,navkljub vsem Stonerjevim naporom. In bil je skrajni čas,da se ta vizija,način dela,ki ni prinašal večjih rezultatov (ampak vedno manjše).Zato so bile radikalne spremembe nujno potrebne,a žal so se začele dogajati prepozno. Rossi je res obljubljal,da bo bolje...samo on je računal da bo nekako podobno kot pri Yamahi,kjer je uspel v vseh svojih zahtevah kar se tehničnih sprememb tiče,leta 2008 celo pri menjavi gumarskega proizvajalca.Seveda Yamaho ni spremenil sam,ampak z Burgesson in ekipo,sodeloval pa je pri razvoju. Pri Ducatiju je naletel na drugačne razmere in na manj sodelovanja pri spremembah z strani Ducatija.Rezultati so zato taki kot so.Upam da bodo našli skupen jezik glede razvoja,ker drugače tudi drugo leto ne bo nič bolje. Če Rossi ne bil bil tako prodajan "produkt" in če ne bi bilo v igri toliko denarja.....bi bil na slabšem samo Ducati. Stoner se (verjetno) za noben denar ne bo vrnil k Ducatiju,vsi ostali pa ta motor tako ali tako vozijo slabše kot on.Tudi če bi ga še kdo vozil tako dobro (ali malo bolje) kot Rossi,ne bi prinesel toliko denarja zraven.In sprememb na bolje ne bi bilo.V končni fazi bo (če bo bolje) največ pridobil Ducati, Rossi pa samo z novim naslovom.Ker v 16 letni karieri mu še ni šlo tako slabo (razen prvega leta v Moto dirkanju,leta 1996 v 125ccm,ko je bil deveti).Vsa ostala leta (razen še letos) pa je bil med prvimi tremi (ali prvak) na koncu sezone.
User712765
20. 11. 2011 18.30
KennyJR zafrknil je ducati v vseh pogledih... ubil je njihovo vizijo, njihov način dela... Im pa je povečal prodajo in to zlo :) KennyJR20.11.2011, 16:38-1 GoldenEye tole si napisal lih v takem stilu, kot da bi jest napisal... stoner zrihtal ducati, zrihtal hondo :D pa vsi vemo da ni :) Ja Honde Rossi ni neki zrihtal Yamaho pa je pa reči kar hočeš ampak jo je Stoner pa ni zrihtal ne Ducatija in ne Honde ;)
User712765
20. 11. 2011 18.27
Omen3 Prav imaš
KennyJR
20. 11. 2011 16.38
GoldenEye tole si napisal lih v takem stilu, kot da bi jest napisal... stoner zrihtal ducati, zrihtal hondo :D pa vsi vemo da ni :)
GoldenEye
20. 11. 2011 15.53
Rossi zrihtal Hondo, zrihtal Yamaho zdej bo pa še ducati
KennyJR
20. 11. 2011 15.20
Omen3 hjah kako je stoner vozil v nižjih kategorija lahko sam veš... ampak v motogp, pač v prvi sezoni še ni mogel seči po naslovu, potem pa sicer je, ampak z motorjem kot je ducati sam vidiš, da negre to kar tako... 2 naslova sta še kar precej glede na vse :) glede rossija pa... takole bova rekla... logično da je vrh ducatija nasprotoval... oni imajo svojo vizijo, rossi pa je nekdo, ki je vse to v enem letu podrl... meni se zdi butasto da so pri ducatiju popustili... ampak očitno je, da je v ospredju denar in to, da so morali popustiti za voljo denarja, sponzorjev itd... rossi je pred svojim prihodom obljubljal čisto drugače, kot pa se je končalo... bil je tako pameten da on lahko vozi tudi tak motocikel bla bla bla... nevem zakaj ga potem ne.... pa se mar ni zmotil? :O zafrknil je ducati v vseh pogledih... ubil je njihovo vizijo, njihov način dela... če sedaj še rezultatov nebo, potem bo hudo... že sedaj so vsi pri ducatiju s periziosijem na čelu razkurjeni... ne toliko zaradi rezultatov, kot zaradi situacije v kateri so se znašli... verjemi da če rossi nebi bil finančno tako močen v ducatiju, da bi se končalo povsem drugače...
Omen3
20. 11. 2011 11.24
SPORT-MAN Ni panike,se je pa tudi že meni to zgodilo.... :-) Bolj mi je važno,če je nekaj objektivno (realno) napisano (pa ne nujno od mene),kot pa "rezultati na desni".
User712765
20. 11. 2011 09.58
Omen3 Sem še malo zaspan pa sem ti po pomoti dal minus tako da si eno več prištej Pa ubistvu sploh nima veze
Omen3
19. 11. 2011 23.36
KennyJR ...in ja rossi je vse motorje peljal odlično.. tud ducatija mar ne? LOL... stoner je vse motorje peljal odlično.. niti za enega ne moreš reči, da ga je peljal slabo... za rossija pač lahko... @KennyJR Mene samo nekaj zanima.To ,da je Stoner bolje vozil Ducatija od Rossija,smo že ugotovili. Ampak ,če je Stoner res vse motorje peljal odlično.....kako ima potem v 11. letih dirkanja v Moto razredih "samo" dva naslova?!?Nekako mi tu logika ne deluje,še posebno ko je Stoner "edini,ki zmaguje" tudi s slabimi motorji.In tudi vsa ta leta ni mogel vedno imeti najslabši motor... In tega,da še zdaj ne uvidiš (ali nočeš) da Rossi ni uspel narediti takega Ducatija kot ga je hotel letos (predvsem zaradi nasprotovanja vrha Ducatija nekaterim spremembam),ne morem razumeti. Ne moreš trditi,da je slabo razvijal motor,če mu sploh niso pustili da bi ga razvil.Nek pol-produkt ne more dajati pričakovanih rezultatov. Bomo videli potek,ko bodo narejene vse željene spremembe.kakšni bodo rezultati.Če bodo še vedno slabi ,bo del krivice moral nositi tudi Rossi.A do takrat moramo še počakati s končno odločitvijo.Tebi pa vse prav pride za kritiziranje Rossija.....pa tako si objektiven.
Omen3
19. 11. 2011 23.14
KennyJR,nisi izrazito na eni strani...??!!?? A ti to resno,al je bila spet pozna ura...pa si se mal zatipkal? Mogoče si ti samo mal STObjektiven..... :-)
KennyJR
19. 11. 2011 12.38
jest nevem kaj delajo moderatorji... jst nism čisto nič dvoličen, samo mogoče sm mal objektiven in nisem izrazito na eni strani... da ti nebo pršlo na rossija... res .--