MotoGP

Šef Dorne: Lorenzo naj se odloči, če je sploh pametno nadaljevati kariero

Valencia, 09. 11. 2019 09.49 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Od nekdanjega svetovnega motociklističnega prvaka Jorgeja Lorenza so pri Hondi pričakovali veliko, a se obeti (še) niso uresničili. Še več, izkušeni Španec tava nekje v ozadju že celo sezono in nič ne kaže, da bi se to v prihodnje lahko spremenilo. Nemoč Lorenza je opazil tudi direktor Dorne Carmelo Ezpeleta, ki dirkača zelo spoštuje, a mu svetuje, da naj temeljito razmisli, kako naprej. Predlaga celo, naj zaključi kariero. "Ni prijetno gledati, kako se muči."

Carmelo Ezpeleta.
Carmelo Ezpeleta. FOTO: motoGP
Španec Jorge Lorenzo je daleč od vrhunskih izidov in časov, saj mu prav nič ne gre od rok. Ob tem je imel v tekoči sezoni tudi obilo težav z zdravjem. Dirka za VN Avstralije je bila zanj dno, saj je preizkušnjo končal kar na zadnjem mestu med uvrščenimi dirkači in to z astronomskim zaostankom za zmagovalcem in moštvenim kolegom Marcom Marquezom. Slabi obeti pred poslednjo dirko sezone v Valencii. To je "opazil" tudi generalni direktor Carmelo Ezpeleta, ki komaj gleda, kako se izkušeni Majorčan skozi sezono muči. "Lorenzo mora sprejeti jasno odločitev. Če se po vseh težava s privajanjem na nova moštva in s poškodbami nikakor ne uspe vrniti med najboljše, potem je pametno, da potegne črto, si nalije čistega vina in sprejme pomembno odločitev," piše Corierre Dello Sport, ki sprva besede šefa Dorne ne povezuje z namigom, da naj 32-letni Majorčan za vraga že konča to trpljenje". "Gre za njegovo dobro. Muči se," je opazil Ezpeleta, ki je težko gledal Špančeve težave s Hondo, prepletene s številnimi padci, slabimi časi na treningih, v kvalifikacijah in tudi na dirkah, ter ob vseh poškodbah.

Jorge Lorenzo
Jorge Lorenzo FOTO: motoGP
"Lorenzo je eden mojih najljubših dirkačev v karavani, da smo si na jasnem. oda to ni razlog, da bi ga spodbujal, da gre z glavo skozi zid. Vidi se, da ne uživa več, tako ko včasih.Morda je prišel čas, da sprejme pomembno odločitev," je za Corierre Dello Sport razpredal prvi mož Dorne. "Menim, da nima smisla, da nadaljuje in tava nekje pri repu vseh dirkačev. Če se ne more vrniti na velika vrata, če mu ne uspe veliki povratek na vrh, potem je verjetno pametneje, da zadevo konča. Ni mi všeč, ko ga vidim, da tekmo končuje na 19. mestu, kot je bilo to v Avstraliji. Vem, da od sebe daje vse kar ima, toda če je to dovolj za mesta v ozadju, potem je vsekakor veliko bolje, da kariero ta hip konča," je bil ob koncu povsem brez dlake na jeziku Carmelo Ezpeleta. 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (62)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

MxMx
12. 11. 2019 08.18
+6
še en dokaz več da je dorna ena sama velika kuhinja
rr3
12. 11. 2019 08.56
+4
Kuhinja ki je skuhala oVRo zdaj pa se vsi jokate....
Diebaumaister
12. 11. 2019 11.08
+2
Seveda je, že to da so 2012 prisilno upokojili Stonerja, ter dali razvit motor, ki sta ga razvijala Pedrosa in Stoner Marquezu, pa ja ne kdo verjame v pravljico, da se je Stoner želel sa upokojiti pri 27 letih.
rr3
12. 11. 2019 13.14
-1
Pedrosa in Stoner sta razvijala motor Markezu, za nekega x voznika za katerega niti slišala nista... Svaka jim čast, da sta točno vedela kaj in kako razviti motor, ki ga nihče na tem planetu ne bo znal voziti tako kot MM, in to celo tako, da je mulo v plenicah ponižal vse po vrsti že prvo sezono. Zdaj ne vem ali je mulo tak talen al sta to bila Pedrosa in Stoner.. To še OVRi ni uspelo, ki se je usedel na desetletja serijski zmagovalni motor. Škoda, da je potem Stoner po navodilih DORNE uničil Duce, da OVRa ni imel za burek. In drugače obiska iz CSD pri vas še ni bilo da bi domačim povedali ta te ne smejo tolčt po buči ker vpliva to že na okolico...
Diebaumaister
12. 11. 2019 15.43
+0
Sicer tvoje bevskanje polno napak nisem pravdobro razumel, ampka sem ti spodaj opisal kako je Marquez osvojil 2013 prvenstvo, od Aragona dalje.
huperz
11. 11. 2019 11.59
+13
Kaj bo on to govoril. Vse je odvisno od ekip in ne od njega samega, ker če ga bo kdo hotel imeti bo še dirkal. Edino če res sam sebi rekel kaj mi tega je treba, potem bo pa res konec.
Frzenk
11. 11. 2019 08.16
+13
Noujo tebe nagnal
Profesormarck
10. 11. 2019 21.41
-15
Jürgen se je ustrašil poškodb,vozi kot stara mama,mislim,da ga bo honda nagnala drugo leto in ga zamenja z Zarkovom.Človk pametno govori,je še sam utrinek zvezde,kot recimo samooklican dohtar.Mogoče naženejo oba,enega bo zamenjal fabio,drugega pa zarkov,ki sta pokazala doooosti več !
janezdollar
10. 11. 2019 17.11
+13
Dorna je najbolj skorumpirano podjetje v svetu Športa...sicer pa logično saj prihaja iz Španije... 😂😂😂
resnicaosvobaja
10. 11. 2019 20.07
-6
Agostini
10. 11. 2019 10.36
+28
Aja, samo povem kar mislim, tukaj se ne nameravam kregati z nobenim, ker to nima veze z moto športom! Hvala in veliko uživanja v gledanju dirk.
Agostini
10. 11. 2019 10.31
+19
Honda je vedno favorizirala le ENEGA dirkača, pa naj bo to gran prix 500,moto gp ali f1, vem, ker spremljam avtomotošport že od leta 1988.
žutaresnica
10. 11. 2019 12.04
+11
Res je, stara zgodba, smrkavci je žal ne dohajajo...hehehe
Profesormarck
10. 11. 2019 21.52
-3
@agostini..slabo si se naučil v teh letih,honda je vedno hotela oba zmagovalna dirkača,samo vedno le eden ve obvladovat nemirno hondo.Kje so ostali,je dober pokazatelj,kakše Profesor je Marc Marquez.Pa mi povej,so ga že prvo leto,ko je prišel v moštvo in že postal prvak favorizirali,pred pedroso ??? Vidiš,kak je vse iz trte zvito,to kar nam govoriš?!..pa brez zamere-jasno.
crko1
09. 11. 2019 17.04
+46
Taktični pritiski Honde ki preko samega šefa Dorne pritiskajo na Lorenza, da bi sam prekinil pogodbo. Lorenzo ni po župi priplaval in če so ga najeli zato da nič ne bo naredil bo to tudi do konca izpeljal ali pa naj ga Honda odpusti. Mislim da ima Honda zeloo veliko masla na glavi glede favoriziranja dirkačev. Kdaj sta se dve Hondi borili za naslov, za razliko od Yamahe če pogledamo samo dva velika igralca. Pri Hondi ni mape 8, ker drugemu dirkaču preprosto ne omogočijo da prileze toliko naprej. Privoščim Lorenzu da se na pameten način reši Honde in naslednje leto krepko premeša štrene Hondi.
kajcenebinikolipoizkusil
09. 11. 2019 19.55
+23
Simmark
09. 11. 2019 20.05
+17
Lepo si med vrsticam prebral članek. Se strinjam z napisanim.
mzvezda
10. 11. 2019 07.40
-12
crko a to so ti prav v štabu honde zaupal?? hahaha ti jih pa streljaš:)) Honda se bo znebila Lorenza slej ko prej, ker si to z lahkoto privoščijo! Na njegov sedež se bo usedel Zarco, ker mu Honda veliko bolj leži kot Lorenzu. In ti vrjameš, da Honda res želi samo enega dobrega dirkača v svoji ekipi?? Ja pol bi lahko pred Lorenzom vpoklicali v svoje moštvo Rabata, a ne?? Veliko ceneje bi jih pršlo pa še sigurno bi se vozil na repu motogp karavane. Dej vklop možgane džizs.... Lorenzo se bruka na Hondi, ti pa na tem portalu, res imata eno skupno stvar. Javno brukanje... :))))
Uporabnik1110355
10. 11. 2019 08.39
+13
M zvezda, tole si zapomni, kdorkoli bo drugo leto v ekipi z Marquezom ne bo nikoli uvrščen pred Marquezom razen če bo on odstopil in v sezoni ne bo dosegel dveh stopničk. Gledali ne bomo niti enega dvoboja v zadnjih 15 krogih dirke med Marquezom in drugim dirkačem. Lahko bi pred Lorenzom vpoklicali Rabata, ampak Rabat ni bil na izjemno dobri poti pri Ducatiju, kar je bila in je še največja nevarnost za Hondo glede naslova. Brukaš se pa ti, ker si izgleda član novonastajajoče sekte. Pejt popit kavico pa še enkrat preberi intervju ....
Roko66
10. 11. 2019 08.45
+11
Crko1 zadetek v polno...Slep je tisti, ki ne vidi kako funkcionira Honda..Nr 1 je MM, ostali pa vozijo kante..vsake tolko komu pustijo kako drobtinico..(Cal letos)..samo če pogledaš kako Ped ni smel niti blizu MM ju..Lor je skužil in se zdaj dela norca...Da pa so najeli Lor je pa logično...MM je še bolj čudežni,ker pere bivšega prvaka, kot pa kakega Rabata..Tudi Zar bo dobil kanto,čim bo začel ogrožati MMja..😁😁😁
Uporabnik1110355
10. 11. 2019 08.53
+5
In Cal je dobil drobtinico na naslednji dirki po potrditvi naslova Marqeza....
Roko66
10. 11. 2019 10.22
+10
the living truth..... bo šlo zdej mode....?
žutaresnica
10. 11. 2019 12.07
+17
...vsa ta zgodba pa samo potrjuje mojo trditev o skorumpirani Hondi z Dorno in podlim Markecom...hehehe
Nevarnivoznik
10. 11. 2019 12.40
-10
Marko Miheli? 1
10. 11. 2019 16.44
+2
Ne govori bedarij..... Ko je Pedrosa imel enake nastavitve kot Marquez ga niti ni dohajal... Ne komentirajte ko gledate samo moto gp preko TV..
Uporabnik1110355
10. 11. 2019 17.28
+18
Kdo nam bo povedal da so bile iste nastavitve. Ti jaz povem da že zaradi kil ne morejo biti iste nastavitve, kaj šele zaradi česa drugega... kaj šele če tako mora biti...
Diebaumaister
12. 11. 2019 11.05
+5
MArko, Pedrosa je bil v sezoni 2013 na poti k naslovu in je imel bistveno boljše ritme v dirkah kot marquez, potem je pa prišel Aragon, kjer je mArquez s svojo divjo vožnjo, ko je videl, da nima ritma se privozil do zadka Pedrose in mu iztaknil TC in je Pedroso v naslednjem ovinsku katapultiralo v zrak, kjer si je še dodatno poškodoval ramo in sanj o naslovu je bilo konec.
motorist_mb
09. 11. 2019 14.41
+14
Toti zrel za penzijo...Lorenzo bo nazaj!
kajcenebinikolipoizkusil
09. 11. 2019 15.02
+13
Glede na izjavo, zrel se za kaj druga! 😁
Mladi? Plasto
09. 11. 2019 15.45
+6
moto-gp
09. 11. 2019 12.58
-12
Pred, ki ko ker da če, vejica skače 😂. Z spoštovanjem 😂😂😂😂. S vami je vse lažje 😂😂😂
CURVANORD Zanetti
10. 11. 2019 07.33
+15
Clovek
10. 11. 2019 12.35
+2
Pa z spostovanjem?? Congrats you just played yourself
zimerman
09. 11. 2019 12.36
+36
Mislim da je jasno, da tako ne gre več naprej. Honda očitno pač ni njegov tip motorja in Honda tudi nič ne bo storila njemu v prid, dokler bo Marquez mlatil naslove. Če je Ducati rabil tako dolgo da so mu resneje prisluhnili, da je bilo že prepozno. Potem je Honda v tem pogledu še precej slabša opcija. Dodamo še njegovo zelo labilno psihološko stanje, kjer ga je par padcev pripeljalo od vrhunskega dirkača do nerazpoznavnega, samo še sodelujočega nekje na zadnjih mestih, potem ima Ezpeleta kar prav. Najmanj kar mora Lorenzo absolutno storiti, je zamenjava moštva, če mu je cilj dvig forme in rezultati. Bolje imeti slabši motor a zaupanje v njega.
Mladi? Plasto
09. 11. 2019 15.50
+3
crko1
09. 11. 2019 17.09
-5
Tole natolcevanje glede njegovega psihološkega stanja. Pa kaj je z vami, on ima svojo psiho pošlihtano sigurno bolj kot Marquez ki gre z glavo skozi zid. Menda ne bo na antidepresivih ker ne more ali še verjetneje noče priti med prvih 5, na računu pa miljonov ... Če bi bil obupan, bi gnal to neprilagojeno kanto od Honde (in izgleda tudi od Dorne) do konca in se še nekajkrat razbil. Je treba dirkat z glavo ko si prvi in ko si zadnji.
mzvezda
10. 11. 2019 07.25
+2
kwa pa teb ni jasno?? A ti Lorenzo zgleda tisti stari Lorenzo?? Psiho ima na dnu in to je vidno z njegove face.... nekaj zaradi poškodb..nekaj zarad motorja samega. Noče prit med prvih 5?? Hahaha ti pa maš domišljijo... MM je tako psihično kot fizično daleč pred vsemi, to da gre včasih z glavo skozi zid pa pomen, da ga zanimajo samo zmage al pa vsaj stopničke.... dej res ne se brukat, ker se ti cel portal smeji :)))
Uporabnik1110355
10. 11. 2019 08.40
+4
Kavica, + persen, boš zvozil, samo vztrajaj...
mzvezda
10. 11. 2019 09.37
-10
Jest ne rabm persena... imam pa velikega mačka od praznovanja osvojenih naslovov od bratov MARQUEZ :))) Kaj je lahko lepšega kot to, da brata osvojita naslov prvaka in to še preden se zaključi sezona!! Ve se, kje so doma najboljši dirkači! Viva Espania!!!
Uporabnik1110355
10. 11. 2019 10.33
+7
kajcenebinikolipoizkusil
10. 11. 2019 14.07
+7
StAnalitik
09. 11. 2019 12.02
+39
In tale ata je kolikokrat prvak? Tale fosil pa je pameten.Lorenzo naj gre nazaj na Ducatija in bo.
Otancici
09. 11. 2019 13.52
+7
Raje na Yamo, drgace pa se popolnoma strinjam....
Mladi? Plasto
09. 11. 2019 15.52
+15
lorenzo je navadn papak .... zafrknil moštvenega kolega pri yamahi za naslov ... in karma je prišla :D ....
Nevarnivoznik
09. 11. 2019 19.06
-8
Rossi se je zafrknil čisto sam. Če bi bil bolj pameten in v Misanu 2 kroga prej odšel po nov motor, bi končal na stopničkah, medtem ko je zaradi prepozne menjave končal na 5. mestu in ni izkoristil padca Lorenza.
BenBostrom
10. 11. 2019 11.23
-10
...dangerousrider.....končno še nekdo ki se spomne kompleta in ne samo drobtinic iz opevanega leta...++
VirtualX
09. 11. 2019 11.22
+4
Gospodu Lorenzu se že dalj časa vidi, da vozi samo še za dinero, what a shocker. On je rojen samo za Yamaho, na Suzukiju bi mu tudi šlo ok in mogoče KTM, mark my words.
HUSO BOSS
09. 11. 2019 11.21
+22
Važno je da se mastno zasluži.. Prav veliko se ne pretegne kot joka tale ded
Oliguma
09. 11. 2019 11.01
-12
Ata ne bodi pameten.
Cogo
09. 11. 2019 10.55
+59
Nisem videl, da bi v zgodovini kakšen šampion padel tako nizko, kot sedaj Lorenzo. Vse je v glavi.
crko1
09. 11. 2019 17.10
-4
Upam da tudi nisi videl kako se bo dvignil kot še nihče.
PS2Xministri
09. 11. 2019 10.34
+26
Tudi ti se spelji saj dovoljuješ MARKEZOVI familiji pokvarjene rabote.
Mottodedi
09. 11. 2019 10.45
-18
žutaresnica
09. 11. 2019 10.56
+6
PS2X se popolnoma strinjam, ded zate je pa tud že čas da spregledaš, dost si že star.
Nevarnivoznik
09. 11. 2019 11.00
-9
No, vsi vemo da je Marquez trenutno najboljši in da sta PS2Xministri in StrupzaKorla kmeta, ki samo komentirata, dirke pa tudi ene nista pogledala.
PS2Xministri
09. 11. 2019 12.13
+9
Nevarni...Da si navadni kmet si z pravim nickom potrdil.
žutaresnica
09. 11. 2019 13.26
+5
Nevarnivoznik
09. 11. 2019 14.51
-10
PS2 pr tebi pa vidimo da res samo igrice nabijaš na ps in komentiraš, kar ne poznaš. Zdej pa hitro ugasni fortnite in pojdi na mlekca k mamici. Korla ti enako
Mladi? Plasto
09. 11. 2019 15.54
+10
markec zna vozit samo hondo .... naj se dokaže še kje drugje pa bo dobr :D
Nevarnivoznik
09. 11. 2019 16.30
-11
Zakaj bi menjal ekipo, če ima dober odnos z ekipo in motor, ki mu ustreza? Ker po tvojem mišljenju tudi rossi ni dober, ker se ni izkazal na ducatiju.
mzvezda
10. 11. 2019 07.28
-12
najprej ti dokaži, da se znaš s skirojem pelat mladiček... :)))
poper00
10. 11. 2019 09.42
-13