MotoGP

Šef KTM-a ostro nad Zarcoja: Ima psihološke težave

Ljubljana, 11. 05. 2019 06.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Potem ko se Johann Zarco na motorju ekipe KTM, h kateri se je preselil iz Yamahe, nikakor ne znajde, se je po štirih dirkah nanj usul plaz kritik. Nanj se je javno spravil tudi šef ekipe KTM Stefan Pierer, ki ne more razumeti, kako je lahko najboljša uvrstitev Francoza, ki je že stal na drugi stopnički v razredu motoGP, v tej sezoni šele 13. mesto.

Zarco je na štirih dirkah zbral vsega sedem točk.
Zarco je na štirih dirkah zbral vsega sedem točk. FOTO: motoGP

Johann Zarco, ki je po prihodu v elitni razred motoGP navduševal na poltovarniški Yamahi (pogostokrat je znal zasenčiti tudi Valentina Rossija in Mavericka Vinalesa), se po prestopu h KTM-u nikakor ne znajde v karavani najboljših motociklistov na svetu. Po štirih dirkah je njegova najboljša uvrstitev 13. mesto, poleg tega pa ga je zasenčil tudi moštveni kolega Pol Espargaro, ki je zbral trikrat več točk od Francoza (21/7).

"Njegov doprinos je preprosto nesprejemljiv," je povedal direktor KTM-a Stefan Pierer v pogovoru za Autosport. "Ima težave in gre za nekaj psihološkega. Pred kratkim se je razšel z agentom in osebe, ki ga obkrožajo zdaj, mu povzročajo več težav kot dobrih stvari," je hitel pojasnjevati Pierer. Ta sicer kljub ostri kritiki ne obupuje nad Zarcojem, za katerega verjame, da se bo prebudil v nadaljevanju sezone. "Johann mora razumeti, da naš motor ni Yamaha, jaz pa bom pritiskal nanj, da pride do ustrezne ravni, ki sovpada z našimi cilji," je zaključil Pierer.
 

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (70)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

number46
14. 05. 2019 13.03
+6
Zarco in njegov manager imate res psihološke težave. Ampak lej sam je rinu v KTM.
JackSparrowwvv
15. 05. 2019 11.04
-5
Če bi blo po Zarcojevem, bi danes smešil dohtarja na Petronas Yamahi.
Diebaumaister
15. 05. 2019 17.08
+3
korl ti se smešiš z vsakim tvojim komentarjem.
nightifly
14. 05. 2019 11.21
+0
Zakaj Zarco tako ? Treba se je ozreti recimo na izkusnjo Jorga pri Ducatiju ,in zdaj na Hondi ,obeh zmagovitih bolidih , za Jorga pa cisti straf , nelogicen . Tezko je soditi kaj in kako .Vseeno pa me Jorg zdaj preseneca , ker ni novinec ,je svet .prvak in s takimi tezavami . Mogoce pa je res psiha problem pri obeh .
badcat
14. 05. 2019 14.49
+1
Dej ne bluzi laznivi patetik.....si sam obseden z tipom k nima pojma o razvijanju in prilagajanju...
JackSparrowwvv
14. 05. 2019 08.54
+5
Medtem, ko " Lorenzo kaže, kako se zmaguje z Hondo" (Jezdić citat januar letos)...hohoho
Diebaumaister
14. 05. 2019 13.10
+3
Ko mu bodo dovolili razvijat motor, kot pri Ducatiju bo Lorenzo zelo hiter tudi s Hondo a kaj ko mu jo žlajfajo, da ne prehiti Marqueza.
JackSparrowwvv
14. 05. 2019 13.25
+1
Saj tebe so tudi orenk zažlajfali. Honda ma motor, s katerim MM serijsko zmaguje. Čemu bi zdaj razvijali Hondo 2 po merah Lorenza? Če se ni sposoben prilagoditi, naj gre. Naj si vzame po Rossiju zgled, kam je šel v 20ih letih razvoj in Stari se je vsemu prilagodil.
mavricni doktor
14. 05. 2019 14.09
-3
in imas ti kaksen konkreten dokaz, vir, ki to potrdi...al to pises zato da ljudi provociras,...
mavricni doktor
14. 05. 2019 14.10
-3
mavricni doktor
14. 05. 2019 19.27
-3
v bistvu je tvoje trobljanje enega in istegane glede na naslov clanka cisti nesmisel,...zazlajfala je zdrava pamet
Diebaumaister
15. 05. 2019 09.20
+3
oooo poglej poglej dvoličnost, to pri Yamahi vedno govorite, da so Vinalesu žlajfali motor, da ne bi Rossija prehitel a pri Hondi pa kao tako ni, hahahah dvoličneži, top gun AKA korl dej biciklar spravi se na rubriko vaterpolo, ker se ti sanja ne o motorjih.
JackSparrowwvv
15. 05. 2019 11.03
-6
Povej, kdaj si kje na baušteli. Da ti s šaflo malo pomagam....
Diebaumaister
15. 05. 2019 17.08
+6
Ne razumem Turcinski, hvala , če prevedeš.
mavricni doktor
13. 05. 2019 18.05
+1
ocitno so yamahe res narejene za natancno in prefinjeno voznjo,...medtem ko so ducatiji tezko obvladljivi,..honde nemirne,..ktm pa verjetno se najbolj podoben hondi,...
nightifly
14. 05. 2019 11.14
-3
ocitno ,mogoce , verjetno , kaj pa ce ... , so Yamahe narejene tako , ni pa nujno . Kot vidimo ze leta in leta,Valentino ni nikoli stremel po spektakularni voznji tipa -Randy mamula , ki ni zmagoval , je pa ta manko opraviceval s spektakularnim visenjem z motorja , in to je bilo vse . Voznika Yamah Vale in Vin nimata rada padcev . Njuna voznja je cistejsa , kot vemo moramo na njune padce kar cakati . Pa neda ne bi znala voziti na limitu ,kaj pravite . Enostavno dirkac svoj stil voznje prilagodi zmoznostim motorja . Je pa tudi res ,da dirkac lahko svoje meje dvigne nad meje fizikalne stabilnosti -statike in zacne preizkusevati trdoto tal ,zemlje ,peska in podobno . V tem je MM kar uspesen , toda najverjetneje po njegovi volji . Tako je Honda nasla nove limite ,dirkac res malce bolj poskodovan , se mu je ,ali pa se mu bo Honda oddolzila gmotno . Vsak si izbere svojo pot . Ce pa zelite se eno mnenje ,moje , vas moram vseeno malo popraviti ,ali pa vsaj dodati se moje mnenje .Niso samo Yamahe natancne ali vodljive . Brez dvoma ima ta primat zaenkrat samo Honda ,ker se tako Ducati kot Yamahe bos+rijo vsak s svojimi problemi . Vsak motor je dovolj vodljiv ,ce gres z njim do njegovega zgornjega limita vodljivosti .Potem pokaze zobe in rita kot konj -po domace . To pa pomeni razlicno paleto vodljivosti ,ali voznosti . In to dela motorje razlicne tudi v GP-ju . Kdor danes zanika strahotno vsestransko potenco Honde ,mu lahko samo recem ,da to pocenja nalasc ali pa iz svojega nepoznavanja . MM na Hondi je danes zmagovit blok , ki ga je ze nekaj let skoraj nemogoce premagati .To pomeni ,da je _Honda zelo stabilen in performanten dirkalnik v skoraj absolutno vseh pogojih dirkanja ,tako vremenskega kot tehnicno zahtevnega . Duc in Yam , sta res samo za odtenek zadaj , pa vseeno dovolj ,da nasprotnika lovis ,ne pa da mu cepis na repu in ga z lahkoto prehitis .
Diebaumaister
14. 05. 2019 13.09
+2
Kaj čaka Marquez potem, da presedla na KTM??? Lani se mu je hitro mudilo podpisat pogodbo s Hondo, če bi imel spodaj kaj bi šel na KTM in nam vsim zaprl usta, ki trdimo, da zmaguje samo z najbolšim motorjem.
mavricni doktor
14. 05. 2019 14.14
-2
caka da zarco sprosti sedez,...hwhehw.... kaj pa ce ga ne zanima ta ktm,..tko k tud druge vrhunske pilote ne
mavricni doktor
14. 05. 2019 14.31
-3
nighty ampak lorenzo ni clovek ki rad probava limite,...pa se zdi da je hinda nemirna tudi pei njemu in ga pogosto spravi na tla,...na yamahi se mu to ni dofajal,...dukati proti koncu pa tud
nightifly
14. 05. 2019 14.45
+0
Diebau.............. tocno tako in nic drugace . Jorg je kljub fiasku vsaj probal zamenjati dve mostvi v zadnjih nekaj letih . Vsaj toliko je treba biti posten in realen . Vsi ti mavricni in podobni specialisti samo gonite eno in isto . Motorje ,ki jih Honda siva na kozo enega dirkaca je drugimmalce tezko upravljati . Vsaj izgleda tako . No ,to bom vedeli tudi tisti ,ki smo menjali nekaj motorjev v zivljenju . Dirkalni motorji so skorj identicni , toda v tiski ozki kategoriji ,kjer so , je med njimi abisalna razlika v performansah . Vsak ima svojo specifiko . Vsi pa so nastimani tako ,da bi cimprej prisli na cilj -jasno . Vendar ima vsak med njimi svoj o stimungo kako ga bo nekdo prijel v roke in odpeljal na cilj . Ni vedno nujno ,da en dirkac osvoji srce motorja -ali obratno . Zato oba,Jorg in Zarco z velikimi tezavami .
Otancici
14. 05. 2019 18.49
+1
Zakaj bi sel Marki na Ktm, zakaj ga ne posedete nikoli na Yamo ali Duceta, le zakaj hudica. “Marki bi zmagal tudi z Yamo “ Giacomo Agostini teden nazaj. A Gia. nima pojma ne strojovnjaki in pol se najde biser in napise, da so motorji skoraj identicni a v istem stavku nadaljuje z abisalnimi razlikami...razumi ce upas. Ta strokovnjak je zamenjal par motorjev v svojem zivljenju in mu lahko verjamemo, tesko ga pa razumemo. Cez dobro leto bo verjetno Marki zamenjal motor in upam nadaljeval s takimi predstavami, a takrat bo itak najboljsi motor tisti, na katerega se bo vsedel.
Diebaumaister
15. 05. 2019 09.23
+3
Ker Yama in Duce sta že razvita v nulo, hočemo ga videt v vlogi Rossija 2004, ki je šel na popolnoma nerazvito Yamo in jo v parih mesecih naredil zmagovalno, sicer pa da ne boš tvezil nekaj v tri dni Yama je zadnjič preden je Rossi prišel na njo zmagala leta 92.
cbrman
13. 05. 2019 17.49
+2
Problem Zarka je en sam,Ktm pač ni Yamaha, verjetno vsaj v moto gp tudi še hitro ne bo, če sploh kdaj bo.
LOL93
14. 05. 2019 11.11
-7
ktm bo uspev samo vprašanje časa saj v ta šport vlaga največ denarja
AS1983
13. 05. 2019 16.24
-5
Zarcoja ni nikjer letos, v čem tiči problem?
rr3
13. 05. 2019 07.08
+7
Z Yamaho je vse lažje...
JackSparrowwvv
13. 05. 2019 14.30
-5
Diebaumaister
14. 05. 2019 13.08
+4
Tudi s Hondo očitno, razen tiste, ki jo žlajfajo v razvoju, ki ima številko 99.
awontuwej
12. 05. 2019 09.10
+22
Mogoče so pa pri KTM-u malo preveč neučakani? Biti prvi v MX GP še ne pomeni, da boš kar zmagoval tudi v MOTO GP. So se pa navadili zmagovati, zato jih drugo ne zanima.
mzvezda
12. 05. 2019 07.01
+0
Zarco odpustil dolgoletnega menedžerja Fellona in pripeljal Bayle-a v ekipo. Bayle bo sedaj njegov supervizor in glede na to da ima veliko izkušenj iz motokrosa, predvidevam da mu bo pomagal tudi pri razvoju dirkalnika. Vso štalo pa je naredu bivši menedžer Fellon....
JackSparrowwvv
11. 05. 2019 17.53
-6
Zarco, četudi ne osvoji ničesar več, bo šel v zgodovino kot tisti, ki je na amaterski Yamahi osmešil tovarniške voznike, med njimi tudi njegovo Visočanstvo Dohtarja, ki ga je zato lastnoročno spravil iz Tech 3.
MitraljezovDarko
11. 05. 2019 18.45
+11
.jezdimir
11. 05. 2019 18.57
+3
Korl sam da ti je odleglo, vsi vemo da ti je ustvarjanje lažnivih zmazkov življensko delo, res da ti ga večino admin arhivira...hehehe
LightningBolt
11. 05. 2019 21.22
+5
badcat
11. 05. 2019 17.23
+2
Tudi CRU ima tezavo pri privajanju na šasijo honde 2019....pa kolk let ze sedi na tem motorju???
HelenaTrojanska
11. 05. 2019 16.28
+15
Ups ... ko enkrat začnejo s takimi izjavami prihajati v javnost, je to že skoraj kot začetek konca. Če je to res, potem ima Zarco še večje probleme, kot le 13. mesto na dirkah. Nekaj mora biti zelo narobe, saj bi takšen mojster, kot je Zarco, morebitne težave ob privajanju že (vsaj delno) obvladoval. Veliko je v glavah, res. Onih na vratu.
mavricni doktor
11. 05. 2019 15.19
+11
v bistvu ko sef javno jamra pol je res nekaj narobe al z dirkacem al s sefom ali obema,...ker zato imajo garaza vrata da je svet zunaj in svet znotraj.....in so stvari ki niso za javnost in so stvari ki so za javnost....
mzvezda
11. 05. 2019 15.37
-15
mavrični...sej smo prebrali...ne rabiš se 3krat ponavljat:))
mavricni doktor
12. 05. 2019 08.41
-3
sorry mstar,..neki zastekal pol pa 3x nabilo,...
mavricni doktor
12. 05. 2019 08.42
-1
ampak se zmer boljs kot prispevki daljsi kot clanek a ne,,,:)
badcat
12. 05. 2019 09.29
+3
boljš 3x prebrat ...kot pa en nov komentar cmirkota ali pa lažnivega flajerja :))
mavricni doktor
12. 05. 2019 10.41
+0
a ves res,...eni pisejo romane, saj vcasih nekaj povejo sam to bi se dal v enem stavku ... stalno pljuvanje od enih pa tud ze preseda
badcat
11. 05. 2019 15.15
+3
Sedaj se vidi....prides na yamaho takoj lohk vozis med top 5 ......gres iz yamahe na drug motor mas tezave na privajanje
mzvezda
11. 05. 2019 15.35
+5
Res je, saj to je znano že nekaj let, da je Yamaha most friendly bike to rider.
mzvezda
11. 05. 2019 14.54
+1
Jah z Yamahe presedlat na Ktm ni lih fajn za nikogar... Vemo, da je Yamaha odlično vodljiva, medtem ko je Ktm bolj podoben Hondi in njenim lastnostim. Zarcotu ostane le, da spremeni slog vožnje, kar pa ni lahko...sploh če greš z ne toliko agresivnega motorja na bolj agresivnega...
mavricni doktor
11. 05. 2019 12.38
+5
vedelo se je, da bo zarco s ktm malo v ozadju,...ne pa da bo zginil iz ekrana....
gogi_
11. 05. 2019 11.46
+6
Mega v kescah je tovarna cokolade in sem si jo ogkedal,na Ptuju je kokosja farma in
Mega100
11. 05. 2019 11.07
-9
KTM odrični motorji s tradicijo. Jajca so Tomos ki so samo še dobra za Kitajce. Avstrijci ustvarjajo z svojo tehnologijo in domačo tovarno v Avstriji. Danes so odprli mimogrede ogromni muzej motorjev KTM v Mattighofnu v Avstriji. In sem ta muzej si že tudi v živo ogledal mimogrede...lp.
TistoPravo
11. 05. 2019 11.44
+4
Nekam je v sestavljanju motorja..,nekaj v lastni proizvodnji. Razlika je v detajlih...in na najvišjem nivoju v sekundah na krog
TistoPravo
11. 05. 2019 10.28
+8
Po mojem ima psihološke probleme kr KTM ...Moto GP je na malo višjem nivoju, kot Mx Gp. Ti tud konjski dnar iz enga srca ne pomaga, ko somjapončki resno pri delu
.jezdimir
11. 05. 2019 08.54
-22
E moj Zarco, če bi mene poslušal bi danes krepko vodil prvenstvo, Repsolka ti da krila...hehehe
Otancici
11. 05. 2019 10.29
+24
Ja, tako kot Lorenzu ane ti teoretik. Tebe bi moral poslusat Zarco ja, tebe pa ja vsi poslusajo ane v tvojem avatarju si ti glavni ane Nostradamus.....hehehe
Deo30
11. 05. 2019 10.56
+13
.jezdimir
11. 05. 2019 11.00
-17
otancici imaš srečo da sem miroljuben, pa tud vem da nimaš pojma...hehehe
Otancici
11. 05. 2019 12.42
+4
Ti jezdi kar ostani miren, je bolje tako mi lahko verjames.
.jezdimir
11. 05. 2019 15.09
-4
Glej enkrat boš spregledal in takrat verjemi ti bo nerodno da še nisi spregledal, eni mal dlje rabte...hehehe
StAnalitik
11. 05. 2019 16.23
+13
Ducati ti da krila.Dobesedno krila po celem motorju.Kar Jorgeta poglej.Tapiciran sedež in velikaaa krila pa je lahko vozil.Sedaj pa ima spet težave z ravnotežjem.Saj je tudi na testiranjih v Jerezu po dirki dvakrat padel.