MotoGP

VIDEO: Stoner razred zase, blamaža Rossija

Indianapolis, 27. 08. 2011 18.19 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Avstralec Casey Stoner je bil v razredu motoGP najhitrejši na kvalifikacijah za motociklistično VN Indianapolisa. Povsem je razočaral devetkratni svetovni prvak Valentino Rossi, ki je končal šele na 14. mestu.

Casey Stoner (Honda) je na kvalifikacijah še enkrat več dokazal, da ni slučajno trenutno vodilni v skupnem seštevku svetovnega prvenstva. Avstralec je vodstvo prevzel že na samem začetku uradnega treninga, nato pa z nizanjem hitrih krogov poskrbel, da ga je konkurenca ves čas gledala v hrbet. Najbolj se je razpoloženemu Stonerju uspel približati Američan Ben Spies (Yamaha), ki je zaostal dobre pol sekunde, še za dodatni dve desetinki in pol pa je bil počasnejši aktualni svetovni prvak Jorge Lorenzo (Yamaha). Prav gotovo bo želel kvalifikacije za VN Indianapolisa čim prej pozabiti devetkratni svetovni prvak Valentino Rossi (Ducati), ki je kar dvakrat zletel s steze, uradni trening pa končal na zanj zelo skromnem 14. mestu.

Kvalifikacije razreda moto2 Marquezu

V razredu moto2 bo dirko s prvega štartnega mesta začel Marc Marquez. Španec je za pičlo tisočinko sekunde prehitel Italijana Simoneja Corsija, na tretjem mestu pa je končal Corsijev rojak Andrea Iannone. Povsem je razočaral vodilni v skupnem seštevku Stefan Bradl. Nemcu se je kot kaže poznal padec na treningu, saj nikakor ni našel pravega ritma in končal šele na 22. mestu.

Terol znova korak pred konkurenco
Nedeljsko dirko za VN Indianapolisa bo v najšibkejšem razredu s prvega mesta začel vodilni v skupnem seštevku Nicolas Terol. Španec je bil v kvalifikacijah razred zase in je vso konkurenco ugnal za dobrih sedem desetink. Še najbolj se je Terolu uspel približati Nemec Sandro Cortese, tretji najboljši čas pa je postavil Francoz Johann Zarco.

Izidi:


– motoGP:

1. Casey Stoner (Avs/ Honda) 1:38.850
2. Ben Spies (ZDA/ Yamaha) +0.523
3. Jorge Lorenzo (Špa/ Yamaha) +0.779
4. Dani Pedrosa (Špa/ Honda) +1.097
5. Andrea Dovizioso (Ita/ Honda) +1.174
6. Colin Edwards (ZDA/ Tech3 Yamaha) +1.248
7. Marco Simoncelli (Ita/ Gresini Honda) +1.354
8. Nicky Hayden (ZDA/ Ducati) +1.394
9. Alvaro Bautista (Špa/ Suzuki) +1.483
10. Hector Barbera (Špa/ Aspar Ducati) +1.510
11. Cal Crutchlow (VB/ Tech3 Yamaha) +1.770
12. Randy de Puniet (Fra/ Pramac Ducati) +1.965
13. Hiroši Aojama (Jap/ Gresini Honda) +2.075
14. Valentino Rossi (Ita/ Ducati) +2.125
15. Toni Elias (Špa/ LCR Honda) +2.180
16. Karel Abraham (Češ/ Cardion Ducati) +2.235
17. Loris Capirossi (Ita/ Pramac Ducati) +2.242

- moto2:

1. M. Marquez (Špa/ Catalunya Caixa) 1:44.038
2. S. Corsi (Ita/ Ioda Racing) +0.001
3. A. Iannone (Ita/ Speed Master) +0.120
4. B. Smith (VB/ Tech3) +0.306
5. T. Luthi (Švi/ Interwetten) +0.585
6. M. Pasini (Ita/ Ioda Racing) +0.694
6. P. Espargaro (Špa/ HP Tuenti Speed Up) +0.747
8. D. Aegerter (Švi/ Technomag) +0.756
9. E. Rabat (Špa/ Blusens) +0.821
10. A. De Angelis (SM/ Jir Moto2) +0.826

– do 125 ccm:


1. N. Terol (Špa/ Aprilia) 1:48.199
2. S. Cortese (Nem/ Aprilia) +0.720
3. J. Zarco (Fra/ Derbi) +0.740
4. M. Vinales (Špa/Aprilia) +0.792
5. D. Kent (VB/ Aprilia) +1.057
6. H. Faubel (Špa/Aprilia) +1.125
7. E. Vazquez (Špa/ Derbi) +1.291
8. J. Folger (Nem/ Aprilia) +1.409
9. S. Gadea (Špa/Aprilia) +1.720
10. A. Masbou (Fra/ KTM) +1.795

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (75)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

lioon
30. 08. 2011 20.33
@Omen3 Dejstvo je da, če bi bil Stoner še vedno pri Ducatiju bi še vedno peskal, ker je stiskal iz tistega Ducatija več kot max. Ke pa sm bi odnesel kakšno zmago to bi bilo pa tudi vse. Ampak, če še Rossijev team ne odpravi front-end problema pol dvomim, da bi se GP10 kaj razlikoval od GP11. Dejstvo je da je Honda top motor in vključno s top dirkačem je rezultat tak kot je. Pa itak da ne morš primerjat lanske in letošnje sezone. Če pa že pa Casey še toliko bolj kaže svoje kvalitete - Štiri tovarniške Honde proti lanskima dvema. Hujša konkurenca (Pedrosi in Doviju so se zatresle hlače že po prvem testiranju) in če bi še Rossiju zalafual bi bilo še huje. Rossi je faca tle ni debate ampak so ponavadi njegovi fani tisti, ki mečejo slabo luč na vse.
Omen3
30. 08. 2011 19.52
Ej lioon,jaz Stonerju priznavam kar mu gre.Je dober voznik ,a brez dobrega motorja ne gre..... Pa pusti zmage Lorenza in Stonerja,poglejmo samo Stonerja lani in letos. Lani (Ducati),18 dirk......225 točk Letos (Honda) 12 dirk...243 točk. Se pravi,da je letos po 2/3 prvenstva dosegel že več točk kot lani celo sezono. A res toliko bolje vozi letos kot pa lani?Ne verjamem. Stoner je dober voznik,ampak razliko v točkah je naredil zaradi Honde.Motor je bolj vodljiv,ni padcev,konstantno na stopničkah.... Tudi Lorenzo še ni dokončno drugi,Dovi in Dani nista daleč....Še kakšna napaka (napačne izbira gum,itd) in vrstni red se lahko spremeni. In ne pozabimo,da je Dani zaradi poškodbe manjkal 3 dirke.To je lahko kar nekaj točk. P.S:. Sem opravil še domačo nalogo,ki si mi jo dal.... :-) "No sedaj pa pojdi in preštej koliko zmag bi imel Lorenzo do sedaj v žepu če njega nebi bilo" To je seveda hipotetično...če Stoner ne bi vozil Honde letos,oziroma če sploh ne bi vozil (ker bi lahko s kakšnim drugim motorjem tudi kdaj prehitel Lorenza). Zato sem ga brisal in samo v Quatarju, Katalunji in v Laguna Seci je bil Lorenzo drugi za njim. Se pravi (teoretično) Lorenzo letos 3 zmage več.Ker na ostalih dirkah so bili drugi zmagovalci,ali še kdo pred njim ali pa je bil Stoner za Lorenzom.Torej skupaj 5 zmag. A po tem "sistemu" (če ne štejemo Stonerja) bi imel tudi Dani eno zmago več (Indianapolis),se pravi 4.In Dovi bi imel 3 zmage(Le Mans,Silverstone,Brno) Hipotetično torej bi Lorenzo vodil v prvenstvu,a ne prav veliko. Seveda pa je to le hipotetično razmišljanje. Tako da ja,Stoner doda nekaj pri Hondi....a tudi Honda doda nekaj pri Stonerju. In sem tudi že omenil,Honda je dober motor in bi ga lahko tudi kdo drug vozil dobro (tudi prvo sezono).Ducatija pa je dobro lahko vozil samo Stoner (dobro,saj ga je še kdo drug dobro vozil,zmagoval pa ni). Tako da jaz priznavam kvalitete Stonerja.... Če pa bi še Rossi lahko dobil malo (zasluženega) spoštovanja,bi bilo pa najbrž že preveč.....
lioon
30. 08. 2011 17.40
@Omen3 Sori ampak čisto narobe gledaš na vso zadevo. Vzemi Stonerja iz računa pa boš videl koliko zmag bi letos imel Lorenzo. Yamaha je še vedno top motor in Honda je pridobila le Stonerja. To si prosim že enkrat vbij v glavo. Glavni direktor je povedal, da na Hondi od lani praktično niso nič spremenili. Samo Stoner se je pridružil. No sedaj pa pojdi in preštej koliko zmag bi imel Lorenzo do sedaj v žepu če njega nebi bilo. Prosim te, da daš credit tja kamor spada in to je Stoner. *prou ne razumem vas kako ste lahko tako ignorantski. Pa še enkrat, Stoner je letos prvič na Hondi, prav tako se je moral prilagoditi novemu motorju kakor Rossi. Pokažite malo spoštovanja.
rs01
29. 08. 2011 16.32
@KR2007 Do leta 2006 je bila še era 1000 motorjev in takrat je bil Ducati se popolnoma normalno vozen in v letu 2006 verjetno tudi daleč najboljši motor na gridu....to potrjujejo številne zmage Capirossija in nenazadnje zmaga Baylissa...leta 2007 s 800 motorji pa je Ducati postal tako specifičen (Capirossi kar naenkrat na začelju) Tako da o tem kdo zna voziti Ducatija in kdo ne lahko govorimo le od leta 2007 naprej. @Omen3 Glede napredka Honde lahko primerjaš le Pedroso in Lorenza, ker Stoner lani ni vozil Honde. In tudi tukaj se vidi napredek Honde (oziroma pribljižno takšno razmerje moči med obema tovarnama kot lani proti koncu sezone, ko je Honda pospešila), ki pa z objektivnega stališča najverjetneje ni takšen kot se zdi na prvi pogled.
Omen3
29. 08. 2011 01.45
4592612 Rossi nima konkurenčnega motorja???hahahahaha Stoner je prvo sezono postal prvak z ducatijem in se vedno boril vse sezone za zmage, prepričan sem, pa da je imel slabši motor kot ga ima danes Rossi. Vem zato, ker ga Hayden vedno šiša, Stoner pa je bil 10 mest pred haydnom vedno, torej če je hayden 5 bi bil stoner 1. Rossi je zero, povedu sm neštetokrat, veliko sreče je mel pri naslovih pa zmer najboljše motorje pa konkurenco ali penziionistično ali pa poškodovano. Ko so bili vsi zdravi, Rossi tisto leto ni postal prvak. @4592612 S Stonerjem sta skupaj sedela na pivu in ti je vse lepo razložil......zato sedaj brezplačno deliš "cvetke" ? Ti si lahko prepričan (zase) kakšen motor je imel Stoner,vedeti zares pa ne moreš.Če je imel res slabšega kot Rossi letos si je najbrž sam kriv...ker ga je sam "razvijal" (z ekipo seveda). Stoner je prvo sezono (2007) z Ducatijem zmagal samo zaradi odličnega Ducatija in odličnih Bridgestone gum.Saj je dober vozač,ampak nabrati 10 zmag v prvi sezoni na novem motorju.....to ne more biti samo od dirkača. Potem pa je šlo vse počasi na slabše.Tudi zato,ker so tudi drugi dobili boljše (Bridgestone) gume. In če bi bil res Stoner vsa leta konkurenče z Ducatijem (kot pravite),kako pa ni večkrat postal prvak?In kako je bilo vsako leto (od naslova) manj zmag?Ja če je Stoner daleč najboljši od vseh,to ne bi smel biti problem,ker ne rabi dobrega motorja da postane prvak.Yeah,wright.... Ne razumem pa kako ne morete doumeti,da so se razmere spremenile,Honda JE napredovala,ne vem kako to komu ni jasno. Stoner letos z Ducatijem ne bi naredil prav nič. Poglejte samo točke,lani je Stoner v celi sezoni zbral manj točk kakor letos po 2/3 sezone.To je lep pokazatelj koliko je Honda boljša od Ducatija.Mimogrede,če bi bila Honda že lani tako dobra,Stoner ne bi nabral niti tistih 225 točk. Drug pokazatelj napredka Honde pa je razmerje glede na Yamaho. Lani je Lorenzo zbral 9 zmag (in Rossi 2) na 18-ih dirkah.Lahko rečemo da je bila Yamaha ddominantna lani. Letos pa ima Stoner že 7 zmag,Lorenzo pa le dve,čeprav se zelo trudi.In bo (verjetno) daleč od števila lanskih zmag. Najbrž se lahko strinjamo da je tudi Lorenzo odličen dirkač (tako kot Stoner).In kaj,je od lani pozabil dirkati ?!?Po mojem da ni pozabil dirkati,ampak Yamaha ni več v prednosti. In 4592612,po tvojem so od leta 2001 v najvišjem razredu bili vsi dirkači zdravi samo leta 2006,2007 in 2010 ?!? Potem pa svizec zavije čokolado.... Lani je tudi Rossi izpadel iz boja za naslov zaradi poškodbe. Da si dirkači sami ne izbirajo konkurence smo že obdelali.Kdo pa je ostalim kriv,da niso že prej začeli dirkati,kdo pa je kriv da je Doohan imel najboljšo Hondo,itd.....To so samo izgovori,da se zmanjšajo uspehi nekoga ki je veliko dosegel. Letos Rossiju ne gre,to je res.Mogoče mu tudi drugo leto ne bo šlo,kdo ve.Ampak nič ne more izbrisati tega kar je dosegel do sedaj.In kar verjetno še dolgo nihče ne bo.
Gustanj
28. 08. 2011 23.04
A je Rosijevih 18 sekund že minilo!????
KR2007
28. 08. 2011 21.45
ggggg-unit dobro ga je v svojih časih peljal tudi Capirex, pa tudi Bayliss ki je leta 2006 na zadnji dirki sedel na Ducatija in zmagal
ggggg-unit
28. 08. 2011 21.19
Stoner je voznik,kim lahko zmaguje tudi z ne najboljšim materjalom,ko pa ima v rokah najboljše pa to povsem iskoristi... JE PA EDINI,RES EDINI,KI ZNA PELJAT TUDI ITALJANSKI *.DUCATI
ForzaVale46
28. 08. 2011 17.21
4592612 28.08.2011, 16:18 -1 Rossi nima konkurenčnega motorja???hahahahaha Stoner je prvo sezono postal prvak z ducatijem in se vedno boril vse sezone za zmage, prepričan sem, pa da je imel slabši motor kot ga ima danes Rossi. Vem zato, ker ga Hayden vedno šiša, Stoner pa je bil 10 mest pred haydnom vedno, torej če je hayden 5 bi bil stoner 1. Rossi je zero, povedu sm neštetokrat, veliko sreče je mel pri naslovih pa zmer najboljše motorje pa konkurenco ali penziionistično ali pa poškodovano. Ko so bili vsi zdravi, Rossi tisto leto ni postal prvak. 4592612 Stoner je postal prvo leto prvak. Ok.. Dominiral je na ducatiju. Potem je šlo pa vse navzdol. Vsako leto slabše. Letos je na novem motorju spet dominanten. Si kdaj pomislil da se bo spet ponovila zgodba z ducatijem? Ker če verjameš v to da je bil vsa leta Stoner konkurenčen potem se motiš. Da pa govoriš da je Rossi nula? Lahko te je sram. Sam bi priznal da je stoner odličen voznik če bi imel zdaj on 9 naslovov. Nikogar nebi zaničeval če je zbral toliko naslovov. za tebe se pa vidi na kakšnem nivoju si.
yokerxdinterfan
28. 08. 2011 16.18
noja za nobenge v moto GP nemormo rečt da je slab......pa ne sam kle tud v nižjih razredih če nebi bilo tok dobro jih niti povohal nebi okej mogoče pri kakšnemu ključno vlogo igra denar mogoče poznanstva
big brother
28. 08. 2011 16.18
Rossi nima konkurenčnega motorja???hahahahaha Stoner je prvo sezono postal prvak z ducatijem in se vedno boril vse sezone za zmage, prepričan sem, pa da je imel slabši motor kot ga ima danes Rossi. Vem zato, ker ga Hayden vedno šiša, Stoner pa je bil 10 mest pred haydnom vedno, torej če je hayden 5 bi bil stoner 1. Rossi je zero, povedu sm neštetokrat, veliko sreče je mel pri naslovih pa zmer najboljše motorje pa konkurenco ali penziionistično ali pa poškodovano. Ko so bili vsi zdravi, Rossi tisto leto ni postal prvak.
Omen3
28. 08. 2011 16.09
zapy8 omen ............nisi mogel spat ,da si šou ob 02:13 domišljiski spis pisat ? @ Kaj je zapy,te fovšija daje ali si samo žalosten,ker te nobeden resno ne jemlje..... Včeraj smo ga pač malo žurali v zidanici na dolenjskem in sem pogledal novice,ko smo prišli domov.Pa še vedno se prej vstal kot ti. :-) Kar se pa "kvalitetne" domišljije tiče,pa gremo lahko na YouTube kakšen burnout pogledat,kajne :-)
Omen3
28. 08. 2011 15.49
yokerXDInterfan Gašper Gaši Šušteršič Dejstvo je da Rossi letos pač nima konkurenčnega motorja. Počakajmo na naslednjo sezono in če bo še pri Ducatiju si bo s svojo pomočjo naredil konkurenčen motor, kot je že dokazal da to zna pri Yamahi, ki ni bila nič kaj uspešna dokler ni on prišel v njo in z Hondo je bilo isto :) Je daleč najbolši voznik! :) mmm pomoje je bil lani pa pred lani pa tm do ene 2007 ducati kr konkurenčn.....kle rossi nimaj lihk pojma o pojmu.....ker pa seveda vem o motorjih bolj malo bom pa to delo k razvijajo prepustil strakovnjakom @yokerXD Lahko da je bil Ducati konkurenčen nekaj let ,ampak res samo po tvoje.... V resnici pa je bil dominanten samo leta 2007 (ko je Stoner zmagal) in še naslednje leto (ko je bil Stoner na koncu sezone drugi. Potem pa ne več.Ker zame pomeni biti konkurenčen,da se konstantno uvrščaš na stopničke in da se boriš za naslov prvaka.Če pa končaš sezono kot četrti....potem to ni ravno na nivoju konkurenčnosti.Sploh,če se kakšen konkurent vmes še poškoduje.
KennyJR
28. 08. 2011 15.40
erlapsus očitno so mi zbrisali komentar... da še 1x napišem... michelin je razvijal gume posebej za rossija in posebej za ostale. to je dejstvo. to je javno znano in nevem kaj kompliciraš... rossi je uporabljal precej bolj trdo gumo kot vsi ostali. zato mu je michelin dobavljal povsem drugačne gume. konstrukcija te gume je bila povsem drugačna kot guma ki so jo uporabljali ostali, zato je tudi razvoj potekal povsem ločeno. iz tistega časa izhaja rossijeva posebnost, da je peljal najbolje ko so bile gume nekoliko "starejše". ker se je njegova guma takrat šele dodobra ogrela. zato je na mnogih dirkah postavil najhitrejši krog prav v zadnjih krogih... konc tega početja je bila sezona 2007, ko so se spremenila pravila, ko so pravila zelo omejila izbiro gum. takrat so vsi michelinovi vozniki bili precej na slabšem in bridgestone je prevzel primat...
Omen3
28. 08. 2011 15.40
Oh,sorry abd,sem prepozno prebral tvoj popravek.... :-) Ampak šola se vseeno bliža....to velja kar za nekaj tistih,ki sodelujejo s prispevki tukaj... :-)
Omen3
28. 08. 2011 15.38
abd Omen3- ti pa vec ves o GP-ju in motorjih kokr Jeremy Burges pa Rossi skupej... Kva ce b ti ksn nov razred naredu... S brihtn da b gada picu;)) @abd Sarkazem ti ne leži preveč,slovnica pa prav tako.... Še dobro da bo kmalu spet šola,boš lahko malo obnovil svoje (ne)znanje :-)
astromarks
28. 08. 2011 14.12
Mislm, nekateri pišete take, da me dobesedno srat prime. Rossi že vrsto let najboljši, potem pa kar naenkrat v letu 2011 ni več. Nekateri ga takoj spljuvate, da nima pojma. Halooo, človk je zahebu, ker je šel k Ducattiju in nima nobene veze z njegovimi voznimi sposobnostmi. Vsi, ampak res vsi protirossijevci točno veste, da je človk zmožen več, kakor kaže sedaj. ...se strinjam, čeprav mi še zdej ni jasno kako je Stonerju ratal bit prvak z Ducatti-jem...
astromarks
28. 08. 2011 14.08
Rossi , come to Honda, pa boš prvak :))
erlapsus
28. 08. 2011 13.16
Zapy vidim,da vztrajno iščeš mojo pozornost,vidim tudi ,da že znaš spraviti dve besedi skupaj...no ko boš spravil še dve smiselni besedi skupaj,se ti bom pa posvetil ...do takrat pa smrkce komentiraj LP
rko
28. 08. 2011 13.16
Si predstavljate da bi se Rossi zdej usedu na Repsol Hondo? :) verjetno NE, tko da psssst.. pojedu bi vse!