MotoGP

Prvi trening razreda motoGP dobil Marquez, drugega Bagnaia

Mugello, 31. 05. 2019 11.52 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Dirkači vseh razredov so v petek dopoldne že preizkusili stezo v Mugellu pred dirko za VN Italije. V razredu motoGP je bil na prvem treningu najhitrejši Marc Marquez), na drugem pa Francesco Bagnaia.

V razredu motoGP je bil na prvem prostem treningu najhitrejši Marc Marquez, ki je postavil čas 1:47,558. Danilo Petrucci je vpisal drugi čas, tretjega pa presenetljivo Ducatijev testni dirkač, ki bo v Mugellu dirkal s posebnim povabilom, Michele Pirro. Andrea Dovizioso je vpisal deseti čas, 12. Valentino Rossi, njegov moštveni kolega Maverick Vinales pa 14.

Še bolj zanimiv je bil razpored drugega prostega treninga. Najhitrejši je bil Italijan Francesco Bagnaia (1'46.732), drugi je bil Francoz Fabio Quartararo, tretji pa Italijan Danilo Petrucci. Četrti je bil Pol Espargaro, peti Maverick Vinales, šesti pa Marc Marquez (1'47.062). Ostali favoriti so bili precej v ozadju, Andrea Dovizioso 11., Valentino Rossi 18., Andrea Iannone 19., Jorge Lorenzo pa še mesto za njim.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

V moto3 najhitrejša Antonelli in Suzuki
Prvi so se na preizkus steze v Mugellu podali dirkači razreda moto3. Prvi prosti trening je pripadel domačinu Niccoloju Antonelliju. Italijanu sta lahko sledila le Argentinec Gabriel Rodrigo, ki je zaostal za 136 tisočink sekunde, in Britanec John McPhee (+0,172 s). Četrti Lorenzo Dalla Porta je zaostal že bistveno več, in sicer skorajda pol sekunde (+0,420). Peto mesto je s slabe pol sekunde zaostanka zasedel Španec Aron Canet (+0,499).

Drugi prosti trening razreda moto3 je dobil japonski dirkač Tatsuki Suzuki s precej boljšim časom 1:57,467. Drugi čas je presenetljivo vpisal Kevin Zannoni, ki v tej sezoni še ni vozil dirke v razredu moto3 in je zaostal vsega 39 tisočink sekunde. Tretji čas drugega treninga je pripadel Tonyju Arbolinu, ki je prav tako vpisal izjemno majhen zaostanek 47 tisočink sekunde. Zmagovalec prvega treninga Antonelli je na drugem treningu pristal na četrtem mestu (+0,073 s).

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

V moto2 najhitrejši Marini
V razredu moto2 je najboljši čas na prvem prostem treningu vpisal Luca Marini, z zelo majhnim zaostankom (+0,041 s) je sledil brat Marca Marqueza Alex, tudi sicer zadnji zmagovalec dirke v razredu moto2 v Le Mansu. Tretje mesto je pripadlo Fabiu di Giannantoniu, ki pa je vpisal že precej večji zaostanek (+0,279). Sledila sta še Thomas Luthi in Mattia Pasini.

Drugi prosti trening je prav tako pripadel Mariniju (1:51.986), drugi je bil Luthi, ki je zaostal le osem tisočink sekunde, tretji Pasini je bil tudi še precej blizu (+0.187), četrti Marcel Schrotter pa je zaostal že malce več (+0.461).

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
Andrea Dovizioso
Andrea Dovizioso FOTO: motoGP
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (61)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

JackSparrovwvw
01. 06. 2019 08.06
+11
Če slučajno, pravim slučajno kdo od moderatorjev zaide na to stran, in se mu ne posveti, da en baumajster spada kvečjemu v kakšen vzgojni zavod, ne pa na motoGP stran, je to zadnje opozorilo, da z njegovim vidom nekaj ni v redu.
.jezdimir
01. 06. 2019 08.44
-11
Spet največje teslo portala kliče moderatorje na pomoč...hehehe
JackSparrovwvw
01. 06. 2019 08.52
+7
Komot se postavi v vrsto za baumajstra. Mmm...samo brez neumnosti, ok?
Diebaumaister
01. 06. 2019 11.18
-3
Če kdo od moderatorjev gleda to, bi morali korla že zdavnej zredirat iz te strani, saj v vsakem komentarju dokazuje svojo nesposobnost, V TRENUTKU GA IZBRISAT.
Manandi
31. 05. 2019 16.54
+22
Imam občutek, da so Rumeni glih en tulk nori kot v Sloveniji Rdeči eni in drugi ne premorejo realnosti današnjega časa in živijo v preteklosti, ki ne obstaja več.
FjallRaven
31. 05. 2019 18.36
+11
Rovokopac.....to ti je tk poznano kk se to dela😂😂😂😂
Diebaumaister
31. 05. 2019 18.55
-9
JackSparrovwvw
01. 06. 2019 08.01
+6
Baumajster, tvoje izprijene navade nas ne zanimajo, to je portal o motoGP, če slučajno ne veš.
Diebaumaister
01. 06. 2019 11.16
-1
korl vemo, tako kot vemo, da ti pojma nimaš.
motorist_mb
31. 05. 2019 16.41
+19
Bravo Bagni in Miller...treba vozit ne lapat samo 😉!
Mauzahecmauzares
31. 05. 2019 16.23
-27
AS1983
31. 05. 2019 16.08
+24
Rossi je dalec od vrha in bo verjetno jutri v kvalifikacijah moral v Q1 skupino, kakšno bo vreme za nedeljsko dirko? Malo me preseneča, da Dovizioso ni pri vrhu, Marquez je po pričakovanju med najhitrejšimi, to je že stalnica
JackSparrovwvw
31. 05. 2019 15.43
+15
Quartararo bo verjetno štartal daleč pred samooklicanim ljubljencem čudnih ljudi, ki so nori na testenine. Zato me prav zanima, kakšno sabotažo bo Rossijev klan izvedel na Petronas Yamahi od malega, da ne bi slučajno osmešil starega. Po mojem mu bodo po pomoti nadeli verigo od kakega Bianchi bicikla....
najvsivedo
31. 05. 2019 15.44
-11
gcek
31. 05. 2019 16.28
-10
JackSparrovwvw ti ješ samo koreninice in praskaš se po glavi pa nič ti ni jasno .
Diebaumaister
31. 05. 2019 17.37
-12
Takšno sabotažo, kot je Marquezov klan naredil nad Hondo od Lorenza.
FjallRaven
31. 05. 2019 18.38
+4
.......ti ješ samo koreninice in praskaš se po glavi pa nič ti ni jasno..........kksna bistra izjava gceka.....cist v stilu rumenkotov
Diebaumaister
31. 05. 2019 18.56
-4
Pre koncem OŠ. pa se še nisi naučil pisat, nazaj boš pogrnil.
Mohiito
31. 05. 2019 21.08
+2
A funkcionalno nepismen si pa nehal uporabljati.
Diebaumaister
31. 05. 2019 21.50
-1
Mohiito
01. 06. 2019 08.42
+3
Tudi bojc46 je komuniciral na istem po njegovih besedah na zelo razglednem nivoju, zanimivo da sta ob istem času zamenjala fasado.
JackSparrovwvw
01. 06. 2019 08.53
+3
Ja, saj te paciente tako prepoznaš, očitno postanejo sami sebi preneumni, pa menjajo nick.
Diebaumaister
01. 06. 2019 11.13
+0
Jaz nicka nikoli še nisem menjal, za razliko od tebe korl, vemo, da tudi če ga menjaš, da si ti za njim.
mojcd
31. 05. 2019 15.30
-5
če pogledaš tabelo top speed 5 x Ducati na vrhu, potem 2 x Honda.....Yamaha daleeeeeeč spodaj
JackSparrovwvw
31. 05. 2019 15.40
+15
rr3
31. 05. 2019 17.11
+10
A ni zanimivo, Quartararo z Yamaho pa na vrhu. mojcd je očitno navajen, da je vedno top b.e.b.o in zato ne dojame kaj je recept za prvo mesto.
mojcd
31. 05. 2019 15.29
-6
Ok, tu je Mugello, in tu je jasno, tovarniška Yamaha ne more nič s takim motorjem, končna hitrost 15km/h manjša od konkurence!!!!
JackSparrovwvw
31. 05. 2019 15.51
-4
Diebaumaister
31. 05. 2019 17.36
-4
BenBostrom
31. 05. 2019 15.15
+29
Tale pubec quartararo je pa res naslednik "našega"....kaj dela z lanskoletno kao kanto od yamahe.Dokazal je da je glavni yamahin problem šofer...da ne bo zopet pametnih komentarjev sem mislil rečt da je Fabio dokazal da je treba imeti talent iz danega potegniti kar se da in on to počne ......pa naj še kdo reče da je yamaha slab motor....pa stratosferska honda in podobne pravljice....nekaj je res v motorju ampak tako FQ in MM pokazujeta da so v novi dobi dirkači tisti ki delajo razlike ne pa znamka in da le dobra kombinacija je zmagovita kombinacija.
JackSparrovwvw
31. 05. 2019 15.26
+17
Ja Ben, samo dokler bo cvetela prodaja čepic "46 na štandih, bo Rossijev lobij skenslal vse mlade talente, ki bi osmešili ostarelega gofljača na tovarniški Yamahi. Zakaj pa misliš, da meni grejo na jetra žute ovce? To je kot veriga - poneumljeni navijači brez življenskih vrednot tulijo na tribunah -->kupujejo "46 suvenirje kot obsedeni --> s tem omogočajo makaronarju poseben status, pred katerim klone celo Yamaha --> posledica je, da mladi talenti na Yamahi lahko samo čakajo dan X, ko bo samooklicani končno zlezel z Yamahe in tako omogočil tej japonski znamki, da dalje osvaja naslove.
BenBostrom
31. 05. 2019 15.36
+23
Glede na predstave mladega Fabia bi mogla yamaha nagnati vsaj 46 stran če ne kar oba in takoj vzeti mladega Fabia da jim povrne slavo.....ampak če jim je bolj v interesu biznis potem pa naj ostane zasedba še 10 let takšna kot je.Mene niti ne motita toliko dirkača ampak jamranje da je motor zanič a na drugi strani jim Fabio podira vse teorija kaj je narobe z motorjem....okey nima končne zato ima prednosti pa drugje pred vsem in to Fabio in Tudi Franco s prida izkoriščata.......yamaha bi morala takoj oba v tovarniško ekipo vzet.
JackSparrovwvw
31. 05. 2019 15.45
+21
Ja idi naženi dohtarja z Yamahe, če upaš. Ona živina bi tok tulila na tribunah, da se niti motorji neb slišali...hahahha
igornov
31. 05. 2019 16.15
-13
Kdo je že tisti, ki je četrti v skupni razvrstitvi? Ajaaaa!!! St. 46. Mislim, da se piše Rossi. Kje so pa FQ, FB,.... in drugi talenti?
BenBostrom
31. 05. 2019 16.22
+11
S katerega planeta si pa ti novi ajgor uletel....kot da ti bi zdaj jaz nazaj rekel da če nebi vsi odstopili bi bil rossi 12 v skupnem seštevku....nihče ne oporeka njega kot njega ampak jamra v eno da je motor slab a poglej čase mladih na starejših modelih(znaš najdet pametno razlago...no povej)
igornov
31. 05. 2019 16.48
+2
Vsak dirkaški vikend je bilo tako dosedaj. Točke se delijo v nedeljo in prosim, daj me spomni (očitno sem pozabil), na kateri dirki letošnje sezone je bil kdo od t.i. "mladih talentov" pred Rossijem?
BenBostrom
31. 05. 2019 16.54
+1
wauu kako bistra razlaga....res....pustil si občutek da si poklic falil ampak to je na tebi.
Diebaumaister
31. 05. 2019 17.35
-4
Dva, ki se še s Tomosom nista peljala, komentirata, nekaj kar pojma nimata, Benči in Korl, že z izjavo lanskaa Yamaha poveš use o tvojem poznavanju, pejdi skiro poganjat.
Drumbass
31. 05. 2019 18.44
+9
BenBostrom
31. 05. 2019 19.30
+2
Diebaumaister...2 stvari: 1.Res nisem tomosa vozil ker ni bilo denarja in je bil dedijev puh 1966letnik več kot zadovoljiv 2.če je moja izjava lanska yamaha tako mimo potemtakem imajo vsi 4-rje isti motor in sta takorekoč VR in MV absolutna sramota za yamaho.....nekaj v tem zagotovo ne drži razen če si hotel mene in tovarniška dirkača v takoimenovan dr.k porinit....hja bogsigavedi
5TIG
31. 05. 2019 20.33
-1
BenBostrom usak mlad pilot je željen dokazovanja,bomo videli jutri. Yamaha ni slaba je pa letos daleč od Honde in Ducatija. Sem pa presenečen nad tvojimi komentarji,ko se imaš za tako nepristranskega . Če so tvoje trditve točne bo Qurto v Nedeljo prva Yamaha.
BenBostrom
31. 05. 2019 21.02
+2
STIG....komentiram samo tisto kar kažejo ostale yamahe in menim da ni tako slaba kot jo opisujejo nič drugega...in kar si napisal o dokazovanju mladih je vsekakor dejstvo že od nekdaj in da stari maček ve kdaj se točke delijo je vse jasno ampak tako težko prilezt v q2 je res že skoraj sramotno gledat in kar mladi pokažejo torej ni yamaha tako slaba.......pa na kratko v nedeljo bomo videli in takrat lahko debatiramo naprej bolj realno....
Diebaumaister
31. 05. 2019 21.52
+0
Benči no vidiš, ker si se samo s Puchom vozil in težkega motrja še povohal nisi ne preveč trobit, če bi poslušal italjanski sky in ne tvoje bluznje, bi vedel, kaj je narobe z Yamahama, tako pa poslušaj še naprej Kržišnika in tvoje PUCH boyse v gostilni
JackSparrovwvw
01. 06. 2019 08.09
+1
Baumajster, kak dolgo si bil takrat zasipan , ko je kiper po nerodi spustu 12 ton gramoza na tebe? Posledice so več kot očitne.
FjallRaven
01. 06. 2019 08.49
+2
Gramoza ne morš z vilami prekladat...tk, da tezk, da je bil gramoz......verjetn, da tist ta drugo.....jong <-
BenBostrom
01. 06. 2019 09.45
+2
Baumaister nimaš kaj....ostanki hirošime se vidijo še dandanes...škoda besed o nekom ki v treh vrsticah niti ene ne pove takšne kot je v resnici....hehehe...motor ima že 32let,Kržišnika ne poslušam,v gostilne pa ne zahajam,torej si povedal dobesedno vse "točno"....ko bi vsaj kaj konkretnega napisal v razumljivem stilu glede športa ti nebi škodilo...
Diebaumaister
01. 06. 2019 11.16
+1
korl in zviti, vemo, da sta na prepihu bila delana, kaj naj ti povem Benček, grem stavit, če se spustim v detajle pojma ne boš imel, kaj naj ti začnem z pogonsko gredjo, oziroma, te vpraša, če razumeš oziroma bom takoj videl, zakaj je razlika v moči med motorjem Ducatija, Honde in Yamahe, čeprav so vsi na 1000 cc???
BenBostrom
01. 06. 2019 11.48
+1
hmm da malce razmislim čeprav nimam pojma...premer bata,hod bata,postavitev batov(valjev--koti),....,screamer ali bigbang....največ pa zagotovo igra vlogo ali je DID veriga ali Regina....vem da si sedaj razočaran nad odgovorom ampak žal nimam pojma kaj si me vprašal,sem samo sklepal ker te stvari so na dedijevem pucho igrale vlogo tudi do 3km/h na uro.
Diebaumaister
01. 06. 2019 13.00
+0
Ja, da jemlješ za primerjavo PUCHA in prototipa, si povedal vse o tvojem znanju.
BenBostrom
01. 06. 2019 14.09
+1
sem ti povedal da nimam pojma,kaj bi še rad?
Marko13
31. 05. 2019 15.12
-1
Lorenzo in njegova Honda ha ha ha ha, Honda? Ha ha ha
FjallRaven
31. 05. 2019 14.38
+12
20min do konca....pet ducejev med prvih sest.....😂😂😂....no trenutno ni nben prvi od njih
najvsivedo
31. 05. 2019 14.23
-6
Gledam drugi prosti trening in to sramoto od Yamae ..Še Ktm se po ravnini z lahkoto odpelje...PRAVI TOMOS YAMAHA.
BenBostrom
31. 05. 2019 15.12
+14
ej kakšna sramota od yamahe....se je za vprašat kak to da je quartararo 2...če je yamaha kao sramota....sramota je 18 in za hondo 20. mesto
FjallRaven
31. 05. 2019 15.25
+8
JackSparrovwvw
31. 05. 2019 15.29
+10
Posledica je, da imajo v Grosuplju noja. To je @jezdimir, ki od sramu tišči glavo v pesek.
FjallRaven
31. 05. 2019 10.26
-5
Ducati spet z noviteto....spet so dal za mislat ostalim kaj je funkcija tega
motorist_mb
31. 05. 2019 13.56
-5
Kdo bo drugi...Japonci ko Kitajci ratali...bzv!
FjallRaven
31. 05. 2019 14.35
+0
motorist_mb
31. 05. 2019 15.14
-1