MotoGP

Vinales: V Mugellu sem se mučil

Mugello, 05. 06. 2019 07.32 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Yamaha bo čim prej pozabila na razplet dirke za VN Italije v Mugellu. Italijanski veteran Valentino Rossi je končal v pesku, Španec Maverick Vinales pa se ni ravno hvalil s končnim šestim mestom na dirki, kjer ni bil v nobenem trenutku v igri za visoka mesta.

Maverick Vinales s šestim mestom v Mugellu nikakor ni bil zadovoljen.
Maverick Vinales s šestim mestom v Mugellu nikakor ni bil zadovoljen. FOTO: AP
"Zelo sem se mučil. Nisem imel pravega občutka. Pnevmatike niso prijele in ves čas sem se lovil," je bil za madridski AS brez dlake na jeziku Maverick Vinales, ki išče in išče vrhunski rezultat v tekoči sezoni, na katerem bi lahko gradil.
Italijanski veteran Rossi je v kvalifikacijah končal šele na 18. mestu, a tudi na dirki mu ni šlo najbolje. Rossi je na začetku dirke po trčenju z enim od tekmecev zdrsnil povsem v ozadje, pozneje pa naredil napako, padel in dirke ni končal.
Razplet dirke v Mugellu je zanj pravo zrcalo dogajanj v tej sezoni, ko je daleč od tistih, ki se na vsaki dirki borijo za preboj na stopničke. "Drselo mi je, če lahko tako rečem. Nisem imel občutka, da bodo pnevmatike zdržale vse pritiske. To ni bil dan za pohvale," je nadaljeval Španec. "Prav zato ker nisem imel zaupanja v pnevmatike, nisem privijal do konca. Kot kaže, sem lahko zadovoljen že s tem, da sem prečkal ciljno črto in vzel to šesto mesto," je AS-u zaupal Vinales. "Yamaha mora Mugello čim prej pozabiti. Oziroma, bolje rečeno, treba je natančno analizirati, zakaj nismo bili konkurenčni najboljšim. Če smo v kvalifikacijah še blizu, je na dirki pesem povsem drugačna. Čutim, da so tekmeci močnejši, da nimam pravih možnosti, da bi jim ves čas sledil. Ko ni pravega oprijema, se mučimo. Zaostajamo, smo daleč od najboljših."

Maverick Vinales toži nad slabim oprijemom pnevmatik.
Maverick Vinales toži nad slabim oprijemom pnevmatik. FOTO: motoGP
Vinales ne beži od svoje odgovornosti. Prav tako priznava, da je v garaži Yamahe po VN Italije klavrno razpoloženje.
Skupno je v vodstvu SP po šestih dirkah ostal Marquez, ki ima 115 točk, Dovizioso je drugi s 103, na tretjem pa je danes četrtouvrščeni Španec Alex Rins z 88. Današnji zmagovalec Petrucci se je prebil na četrto mesto z 82, Rossi z današnjo ničlo ostaja pri 72 in je peti.

"Čeprav smo se zavedali, da bo za nas v Mugellu zahtevna dirka, tako slabega razpleta nismo pričakovali niti v sanjah. Moje šesto mesto in Rossijev odstop za našo ekipo predstavljala katastrofalen rezultat." Enako razočaran in jezen hkrati je bil tudi direktor ekipe Massimo Meregalli. "Seveda smo zelo razočarani. Kljub vsemu je treba pohvaliti Mavericka, ki je dal vse od sebe, čeprav se je zelo mučil. Začetek je bil daleč od dobrega, takoj je bil v zaostanku, a se je zelo trudil in prišel vsaj do tega šestega mesta. Glede na to, kako se je vse skupaj razvijalo, je lahko s tem rezultatom še zadovoljen," piše Corierre dello Sport.

Sezona se bo nadaljevala 16. junija z dirko v Barceloni.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (86)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

iga_biba
08. 06. 2019 08.49
-9
a je res bil VR, zimzeleni, živi idol, bivši devetkratni, 22ti?
JackSparrovwvw
08. 06. 2019 10.48
-4
Prvi je biv. Od zadaj. Saj to se jezdimirju &Co ful dopade... Hehehe... Von hinten...
profesor m
06. 06. 2019 10.27
-11
yamaha ima tezavo tudi z formo tekmovalcev pa ce to priznajo ali ne....ko ne gre ne gre...tko je tudi psiha in forma naredita svoje,...ali pac
JackSparrovwvw
07. 06. 2019 10.28
-7
Saj to je blo jasno že predlani, Rossi več ne more, Vinales pa nima pojma.
.jezdimir
09. 06. 2019 16.07
+2
Korl meni je že več kot 5 let jasno da ti nič ne moreš...hehehe
AS1983
06. 06. 2019 08.06
-14
Yamaha trenutno kar mocno zaostaja za hondo in ducatijem, vsaj na teh hitrih dirkaliscih, vec imajo moznosti na zavitih dirkaliscih
rr3
06. 06. 2019 12.09
-14
Poglej kdo je pred Yamaho, kakšno imajo hitrost pa ti bo jasno, da Yamahe ne upajo (in nimajo želje) voziti skozi ovinke.
5TIG
06. 06. 2019 12.29
+17
Ne ne upajo jih vozit čez ovinke,mal si poglej sektorske čase iz prejšnjih kvalifikacij.Prve tri sektorje tko Vin kot Quarta hitrejša od use pou sekunde,ko pa sta prišla na ravnino,pa zaostanek. Phheee,sam geniji.
rr3
06. 06. 2019 12.52
-14
Kaj če bi ti se vpisal vsaj v večerni program, da se vsaj seznaniš z oblikami, pomenu, vrednosti števil? Boš tekel da spet DORNA objavlja ponarejene rezultate in teste? OK, OK mogoče nisi gledal pod MotoGP... To pa štekam.
5TIG
06. 06. 2019 13.15
+12
rr3 jaz vem kaj sem gledal in slišal?Kaj pa si ti čital je pa tvoj problem in mislim da boš moral sebe vprašat o oblikah,pomenih št... itd., Je pa res da če gledaš končne št.,dobiš pa rezultat veleumja kot ga imaš ti.Štekaš?
rr3
06. 06. 2019 13.47
-11
Kaj končne št.... poglej čase Franca, Fabia,... ti so bili 2sec po ovinkih hitrejši, da so bili tam kjer so bili. Nehaj nakladat sam sebi pa bo boš manj depresiven.
5TIG
06. 06. 2019 16.08
+15
Hahahahah,2 sekunde,hahahahaha rr3 Poglej kdo je pred Yamaho, kakšno imajo hitrost pa ti bo jasno, da Yamahe ne upajo (in nimajo želje) voziti skozi ovinke.
5TIG
06. 06. 2019 16.08
+13
rr3
06. 06. 2019 19.39
-14
Čakaj kaj sedaj trdiš??? Prej si nas prepričeval, da sta imela dva dirkača od vseh pol sekunde prednosti in kar sta izgubila sta na ravnini. Prilepi podatke iz dokumenta, ki ga ti gledaš in ga bomo primerjali z uradnimi podatki ki jih je objavila zveza. Pa da te vidimo....
5TIG
06. 06. 2019 21.21
+9
Kaj ti prilepim eno okol...... DETE, NE VEM kaj ti gledaš,aja giro...?
rr3
06. 06. 2019 21.46
-13
Se vidi kdo je revček, zdaj pa groziš nekaj ko nisi sposoben podkrepiti tvojih besed al kaj? Kaj pa boš naredil ščene, kaj? skri se v luknjo ki te je skotila....
5TIG
07. 06. 2019 14.54
+10
Poglej poglej in potem se oglasi mož ali žena. Kdo ke kaj tebe vprašal za izkušnje.
JackSparrovwvw
08. 06. 2019 10.58
-9
5TIG, daj rajši to negativno energijo na rossice prenesi, saj rr3 je v redu poba, samo rumeni so mu živce najedli že.
Diebaumaister
09. 06. 2019 12.10
+1
zviti in korl zaprita, sicer pa ja, korl kje in kdaj???
.jezdimir
09. 06. 2019 16.08
+2
Žal jih ne boš zbezal iz luknje, ne upata...hehehe
Diebaumaister
10. 06. 2019 07.48
+1
oooo zviti, že tretji nick, hahaha te pa imajo tukaj moderatorji zelo radi, hahaha
Diebaumaister
10. 06. 2019 07.48
+0
oooo zviti, že tretji nick, hahaha te pa imajo tukaj moderatorji zelo radi, h aha ha
awontuwej
06. 06. 2019 07.57
+9
Yamaha ima velike težave z konstantnostjo, kar so uspešno odpravili pri Hondi in Ducatiju, v zadnjem času pa tudi pri Suzukiju. Očitno pri Yamahi delujejo bolj po sistemu rata kar rata, nimajo pa pravega sistemskega pristopa kot ostale uspešne ekipe. Na takem nivoju pač nič ne more in ne sme biti prepuščeno naključju. Navadno se v takih primerih menja šefa ekipe, saj je najbolj odgovoren za rezultate. Verejtno se bo to tudi zgodilo po tej sezoni.
LightningBolt
06. 06. 2019 11.39
+25
Kakšna glavca bi ti znala pripomnit, da je šef yamahe Rossi.
Diebaumaister
09. 06. 2019 12.13
+3
Ja in glej ga zlomka, ko se sedaj pri Hondi muči Lorenzo je use lepo in prav dve leti nazaj so rekli hejterji, da Rossi pri Yamahi žlajfa Vinalesa, da ne bi bil pred njim, pri Hondi pa seveda to ne mor bit res, čudno glede na zadnjo izjavo Lorenza, da hoče razvijat po svoje motor, se je prebralo med vrsticami, da mu očitno Marquez ne dovoli do sedaj tega, če smo hejterji.
mzvezda
05. 06. 2019 19.41
+1
Na eni od tujih spletnih strani je čudovit članek oz. primerjava med dirkalnikoma MM in JL. Kaj kdo uporablja na svojem dirkalniku in kako želi JL na Hondo vpeljati breaking system podobnega Ducatiju ipd.... 24 ur pa trosite neke članke tu gor, ki so sila nezanimiva. Tako kot manjka Yamahi znanja, tako manjka tudi vam....
awontuwej
06. 06. 2019 07.49
+2
gcek
05. 06. 2019 17.09
+5
JackSparrovwvw be ak na kubik in še več Valeta sanja po celi dan ga ima v glavi vsak stavek ga omenja človek pojdi se zdravit ti si obseden z njim če se piše o vremenu ti boš Rossija omenjal dej navijaj za Murkeža pusti Rossija tudi če prodaja majce lepo služi ti pač pa prodajaš domaće mleko in domača jajca on pa kapice in majice tako je on vozi motor ti pa motokultivator lp.
badcat
05. 06. 2019 17.29
-10
rovokopac ...tale tvoj prjatu "gcek"ima po tvojem mnenju ziher najmanj doktorat iz slo. jezika😂😂😂😂😂.....ker pa v nulo obvlada😂😂😂😂
.jezdimir
05. 06. 2019 20.05
+0
gcek se popolnoma strinjam, vsi vemo da sta leta 2015 Korl in Milančan zapustila vrtec ravno v času afere španskih laverjev, ki sta še kako vplivala na nebogljeno golobrado mladino, predvsem take kot sta Korl in Milančan, ki nikoli, ampak res nikoli nista razmišljala z lastno tintaro, roko na srce s tako šupljino se niti ni dalo. Še predno sta se dobro zavedala sta bila oba kot sončnica polna semen, takrat je bilo praktično za njiju že vse prepozno...posledično danes poslujeta na milanskih ulicah, kar je v bistvu vse kar zmoreta in znata, žal...hehehe
gcek
05. 06. 2019 20.36
+14
badcat
05. 06. 2019 20.55
-13
Karl??..Milancan???.. Baltazar???.... Tarumeni so res byebye
JackSparrovwvw
05. 06. 2019 21.34
-12
.jezdimir
05. 06. 2019 21.47
+12
.jezdimir
06. 06. 2019 10.38
+8
Najbrž si ponosen na lastno poneumljanje...hehehe
JackSparrovwvw
06. 06. 2019 15.42
-7
.jezdimir
06. 06. 2019 17.30
+9
Diebaumaister
09. 06. 2019 12.14
+4
korl pazi se leti nekaj proti tebi, zviti si končal OŠ sedaj po 30 letih mučenja??
Diebaumaister
10. 06. 2019 07.49
+2
tisto tvojo ročico samo odgriznem, kot čips, hahaha
profesor m
05. 06. 2019 17.02
-5
prvic sesto mesto ni neka slaba uvrstite..ni pa vrhunska... slab oprijem ja s tem so se ukvarjali tudi drugi menda le ducati ni imel teh tezav.....se dovi je opazil da je mm kljub obem trsim pneumatikam imel le te dobro nacete in je vozil po meji da je ostajal v boju za stopnicke...tako da vcasih je veljal rek prinasalca slabih novic pokoplji...mogoce jamranje res ne rodi napredka...ali pac
LightningBolt
05. 06. 2019 15.48
+22
Vinalesov optimizem med testiranji je bil varljiv. Rossi je bil takrat očitno upravičeno zadržan. Občasni prebliski posamičnih yamahinih dirkačev tekom sezone so sicer možni. Če se prav spomnim, so jih imeli že vsi, ampak bodo to kot kaže bolj muhe enodnevnice. Razen če ima prof jack druge insiderske informacije.
5TIG
05. 06. 2019 16.29
+13
badcat
05. 06. 2019 15.48
-9
Zakaj ne prevedete int. MIL kateri dejansko pove kaj zanimivega....in tko se nasmejws se mu.....ne pa tole cviljenje in jokanje yamahic
Diebaumaister
09. 06. 2019 12.15
+3
5TIG
05. 06. 2019 12.58
+23
Ne,z Yamaho ni nič narobe,ne vem kaj je počel tako opevani Quarta,če je Yamaha tok super?Bi pa ja mogu bit pred Vinalsom,al pa je tudi on ne zna peljat,tko kot tudi Doktor ne.No,če to opevajo strokovnjaki tle gor,potlej bo že držalo.Tudi to ne drži,da je Honda prehitela tudi Ducatija,ker se tko piše. Res je vsak ima svoje mnenje in razmišljanje,če pa je to mnenje ali razmišljanje pravilno ,pa razmislite vsak pri sebi. Dejstvo je da vsi glavni igrauci motoGP-ja vejo največ in to je dejstvo,ostalo so pa ..............bla.
badcat
05. 06. 2019 13.22
-13
v članku z QUA imaš odgovor zakaj je bil samo deseti.
Mihacito
05. 06. 2019 14.15
-10
5TIG ti si opica. Razumes? Yamaha je tehnolosko zaostala, kar je lahko malenkost ampak na takem nivoju tekmovanja je to prevec, da bi se bilo kateri dirkac vmesal za zmago..tudi ČAKNORRIS.
5TIG
05. 06. 2019 14.50
+13
Mihacito,preberi še enkrat moj komentar pa ti bo jasno takoj kdo je tu opica. Te je nardila.
5TIG
05. 06. 2019 14.58
+12
badcat,aha neka mišica mu je nagajala. Drugače bi biu pa blizu na stopničkah ,NE?
5TIG
05. 06. 2019 15.01
+17
Dejstvo je da je Yamaha slaba,to sem tudi napisal v prvem komentarju. Verjetno bi mogu narisat za nekatere.
.jezdimir
05. 06. 2019 15.34
+12
badcat
05. 06. 2019 15.45
-9
Ti si primer k lajšta ne pomaga😂😂😂😂
badcat
05. 06. 2019 15.50
-14
To neb vedu stig.....nism jasnovidec....verjetnost, da bi bil pred VIN bi bla pa vecja...
.jezdimir
05. 06. 2019 20.18
+11
Sej pr teb ni upanja da bi ti z lajšto šlo na bolje, edina korist je ta da bi ob vsakem udarcu od tebe padlo nekaj krvavo prigaranih semen, k ne de...hehehe
badcat
05. 06. 2019 20.59
-15
mirko...vejce...vejce...si tud doktorat iz slo. jezika delu pri rovokopacu...ustno seveda😂😂😂😂
.jezdimir
05. 06. 2019 21.16
+13
badcat
06. 06. 2019 09.31
-16
nisi na pravem naslovu.....svoje mokre sanje naslovi na rovokopača...njemu so všeč tvoje ideje
.jezdimir
06. 06. 2019 10.41
+13
Tud če se sprenevedaš nič ne nuca, vsi vaju s Korlom že poznajo, pokvarjenca...hehehe
badcat
06. 06. 2019 11.23
-15
malo zalivaj ta semena v glavi....ne samo rovokopača......da bo še kej drugega še vzkalilo ... in ne ene in iste fore k so smešne verjetno samo tebi in tvoji četici
Diebaumaister
09. 06. 2019 12.17
+4
zviti vidiš zakaj so te blokirali, in koliko časa smo potrebovali da smo te slo takoj odkrili, to je še en dokaz tvoje avstralopitske pameti, ki se konča pri dinozavrih.
profesor m
05. 06. 2019 12.22
-12
z yamaho ni nic narobe je zelo dober motor,.. vse bolj je ocitno da je tezava v sihronizaciji s cloveskim faktorjem...
BELAN
05. 06. 2019 11.37
-14
Marqueza na Yamaho.....
JackSparrovwvw
05. 06. 2019 11.43
-6
Ja, samo prej mora Jarvis oditi. Ker dokler bo kasiral od prodaje " 46 suvenirjev, bo dohtar sedel na Yamahi, pa če tudi samo koščena mumija od njega.
.jezdimir
05. 06. 2019 13.09
+9
Korl, ti skoz sanjaš in palamudiš o Rossiju, nihče drug ga ne pogreša tolk kot ti in tvoji trije ženini...hehehe
JackSparrovwvw
05. 06. 2019 13.15
-11
Daj jezdić dosaden si že, se ne morš spomniti nekaj novga?
krnekilojz
05. 06. 2019 13.21
+9
jaka ti si homo in to vemo vsi! hetero ti gledaš samo po tv, ker so vsi tvoji homo varianta!
.jezdimir
05. 06. 2019 15.36
+11
Si vidu Korl...vsi te že poznajo, pokvarjenc en...hehehe
JackSparrovwvw
05. 06. 2019 11.10
-15
Kdor ima malo pojma o matematiki in enačbah, ve, da je leva stran enačbe enaka desni, torej zgleda amahina enačba takole: Na eni strani sta ostareli šampion, ki vozi izključno iz koristoljublja, saj mu je motivacije, sposobnosti in spretnosti že davno zmanjkalo ter šef moštva, ki je v zahvalo pri udeležbi dobička z "46 štandov angažiral samooklicanega nekdanjega prvaka, na drugi strani pa imamo rezultat tega- nekonkurenčnost in neuspehi Yamahe.
krnekilojz
05. 06. 2019 11.23
+9
neuspešen si ti v laganju! najbrž si pa neuspešen tudi povsod drugje tako, da tvoje mnenje ne šteje nič v realnem svetu, med rdečo oranžno sodrgo pa najbrž imaš kakšnega bolnika, ki ti kaj verjame.
badcat
05. 06. 2019 11.31
-9
lujz je pa spet z levo nogo vstal😂😂😂😂
LightningBolt
05. 06. 2019 11.53
+18
krnekilojz
05. 06. 2019 12.02
+11
jaka spet lažeš kot pes teče, vse kar si napisal, da ne delate ste vi začeli delati. Lažnivec si, da ni večjega, sodr.ga nepomembna.
badcat
05. 06. 2019 12.10
-14
Najmanj 600 mg 3x na dan ....resi tvoj problem😂😂😂😂
profesor m
05. 06. 2019 12.21
-18
zelo lepo povedano,...respect in fair play...tudi in zlasti za navijace...
profesor m
05. 06. 2019 12.21
-19
LightningBolt
05. 06. 2019 11.04
+17
Kaj se dogaja z yamaho Karlos? Ti vse veš.
DeBill
05. 06. 2019 10.21
+7
še vedno vrstni motor, ki je predolg in posledično daje slabšo stabilnost. pa še moči nima
gapiwasted
05. 06. 2019 09.34
-6
Ti se vsako dirko mučiš očitno motogp ni za tebe bo treba prešaltat na moto 2 iin prepustit mesto velikim fantom kateri znajo voziti moto gp motor
DirtySanchez
05. 06. 2019 08.43
+23
yamaha tone proti dnu, če že ni na dnu.
DeBill
05. 06. 2019 10.21
+6
Bananistanec
05. 06. 2019 12.50
+0
ker konkurenca raste je posledično dno nižje ... kot vidiš se da