MotoGP

VIDEO in FOTO: Lorenzo vodil od starta do cilja, Pedrosa odbil napad Marqueza

Barcelona, 16. 06. 2013 10.49 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min

Španec Jorge Lorenzo je zmagovalec VN Katalonije v razredu motoGP. Dirkač Yamahe je v Barceloni vodil od starta do cilja in brez večjih težav prišel do druge zmage v sezoni. Obračun dveh Hond za drugo mesto je pripadel Daniju Pedrosi.

Jorge Lorenzo (Yamaha) je po Mugellu prišel do druge zaporedne zmage in zaostanek v skupnem seštevku za vodilnim Danijem Pedroso (Honda) zmanjšal na zgolj sedem točk. Odločilna poteza je aktualnemu svetovnemu prvaku uspela že na samem začetku dirke, ko je prehitel najhitrejšega iz kvalifikacij Pedroso in prevzel vodstvo. Prvega mesta Lorenzo vse do konca dirke ni več izpustil iz rok. V boju za drugo mesto je moral Pedrosa v zadnjih krogih odbiti napad moštvenega kolega Marca Marqueza. Predvsem nevaren je bil poskus mladega Katalonca dva kroga pred koncem, ko se je izkušenejšemu rojaku povsem približal, a mu je nato zdrsnilo sprednje kolo in se je komaj izognil padcu. Pedrosa je tako prišel do drugega mesta, Marquez pa se je moral zadovoljiti s tretjim.

Tik pod stopničkami je pristal Valentino Rossi (Yamaha). Italijanu se je skoraj ponovila zgodba izpred dveh tednov, ko ga je v pesek s seboj odnesel Alvaro Bautista (Gresini Honda). Slednji je tudi tokrat v samem uvodu dirke zdrsnil s steze, ob tem pa je le za las zgrešil Rossija. Na četrtem mestu je pristal Nemec Stefan Bradl (LCR Honda). Rezultat kariere je uspel Britancu Bradleyju Smithu (Tech 3 Yamaha), ki je kljub poškodbi prsta končal na visokem šestem mestu. Manj sreče je imel njegov moštveni kolega Cal Crutchlow, ki je dirko končal v pesku. Podobna usoda je doletela tudi Nickyja Haydna.

Jorge Lorenzo in oboževalka z downovim sindromom, ki je poskrbela za poslikavo na njegovi čeladi.
Jorge Lorenzo in oboževalka z downovim sindromom, ki je poskrbela za poslikavo na njegovi čeladi. FOTO: Reuters
"To je bila najbolj vroča dirka v tem letu. Fizično je bilo zelo naporno. Uspel sem držati svoj ritem in si na koncu priboriti nekaj prednosti. Želel sem slaviti zmago tukaj in razveseliti svoje navijače," je po dirki povedal zmagovalec Lorenzo. "Start ni bil niti slab niti dober. Na začetku dirke sem bil dober, vozil sem tekoče. Ko sem želel pospešiti, sem opazil, da sprednja pnevmatika nima pravega oprijema. Nisem mogel pritiskati tako kot sem včeraj in Jorge je začel bežati. Na koncu sem bil vseeno drugi, kar ni slabo," ni bil pretirano razočaran Pedrosa. "Vesel sem rezultata, saj sem imel celoten konec tedna veliko težav. Poskušal sem slediti Daniju, napadel sem, a ne na pravem mestu. Naredil sem veliko napako. Poskusil sem še v zadnjem krogu, a nisem bil dovolj blizu," je zadnje kroge na dirki opisal tretji Marquez. Naslednja dirka bo čez dva tedna, ko bo na sporedu VN Nizozemske.

Pol Espargaro se je z zmago v skupnem seštevku zavihtel na drugo mesto.
Pol Espargaro se je z zmago v skupnem seštevku zavihtel na drugo mesto. FOTO: Reuters
Espargaroju domača dirka
V razredu moto2 je pred domačimi gledalci zmago slavil Pol Espargaro. Katalonec je bil z naskokom najhitrejši že na kvalifikacijah, da mu steza v Montmelu še kako ustreza, pa je dokazal tudi na dirki. Že na samem začetku je prevzel vodstvo in ga do konca ni več izpustil iz rok. V zadnjem krogu ga je poskušal ogroziti njegov moštveni kolega Esteve Rabat, a je bil neuspešen. Tretjega mesta se je zelo razveselil Thomas Lüthi. Švicar se pobira po dolgi odsotnosti zaradi poškodbe, tako da bo uvrstitev na stopničke nedvomno velika vzpodbuda za naprej. Vodilni v skupnem seštevku Scott Redding je končal na četrtem mestu. Prednost Britanca je tako nekoliko skopnela. Espargaro zdaj za njim zaostaja za 35 točk.

Luis Salom se je tako veselil zmage v Barceloni.
Luis Salom se je tako veselil zmage v Barceloni. FOTO: Reuters

Salom drugič zapored
Uvod VN Katalonije je pripadel dirkačem v razredu moto3. Predstavniki najšibkejšega razreda so poskrbeli za izjemno napeto dirko, v kateri so se dirkači vse do zadnjih krogov vseskozi izmenjavali v vodstvu. Na koncu je največ znanja pokazal Luis Salom, ki je pobegnil Alexu Rinsu in Mavericku Vinalesu ter brez večjih težav prišel do druge zaporedne in skupno tretje zmage v tej sezoni. Salom je s tem prevzel vodstvo v skupnem seštevku svetovnega prvenstva. Na drugo mesto je zdrsnil Vinales, ki je bil tokrat tretji.

Izidi:
- razred motoGP:
1. Jorge Lorenzo (Špa/Yamaha) 43:06.479
2. Dani Pedrosa (Špa/Honda) +1.763
3. Marc Marquez (Špa/Honda) +1.826
4. Valentino Rossi (Ita/Yamaha) +5.874
5. Stefan Bradl (Nem/LCR Honda) +26.756
6. Bradley Smith (VB/Tech 3 Yamaha) +32.228
7. Andrea Dovizioso (Ita/Ducati) +32.692
8. Aleix Espargaro (Špa/Power Electronics Aspar) +58.615
9. Colin Edwards (ZDA/NGM Mobile Forward Racing) +-44.338
10. Michele Pirro (Ita/Pramac Ducati) +37.046
11. Danilo Petrucci (Ita/Came IodaRacing Project) +1:24.377
12. Claudio Corti (Ita/NGM Mobile Forward Racing) +1:33.679
13. Yonny Hernandez (Ven/Paul Bird Motorsport) +1:45.355
14. Bryan Staring (Avs/Gresini Honda) +1:50.745
15. Javier Del Amor (Špa/Avintia Blusens) +1 krog
16. Lukaš Pesek (Češ/Came IodaRacing Project) +1 krog

- razred moto2:
1. P. Espargaro (Špa/Tuenti HP 40) 41:17.307
2. E. Rabat (Špa/Tuenti HP 40) +0.081
3. T. Lüthi (Švi/Interwetten Paddock) +6.264
4. S. Redding (VB/Marc VDS Racing) +9.061
5. T. Nakagami (Jap/Italtrans Racing Team) +10.597
6. R. Krummenacher (Švi/Technomag carXpert) +11.577
7. J. Zarco (Fra/Came IodaRacing Project) +15.569
8. D. Aegerter (Švi/echnomag carXpert) +28.280
9. M. Kallio (Fin/Marc VDS Racing) +28.352
10. S. Corsi (Ita/NGM Mobile Racing) +28.461

- razred moto3:
1. L. Salom (Špa/Red Bull KTM Ajo) 41:15.331
2. A. Rins (Špa/Estrella Galicia 0,0) +0.211
3. M. Vinales (Špa/Team Calvo) +0.634
4. A. Marquez (Špa/Estrella Galicia 0,0) +3.993
5. E. Vazquez (Špa/Mahindra Racing) +6.243
6. M. Oliveira (Por/Mahindra Racing) +9.295
7. J. Miller (Avs/Caretta Technology – RTG) +13.164
8. A. Masbou (Fra/Ognetta-Rivacold) +21.174
9. Z. Khairuddin (Mal/Red Bull KTM Ajo) +21.240
10. A. Sissis (Avs/Red Bull KTM Ajo) +21.598

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (180)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

rko
18. 06. 2013 14.30
Čestitke Lorenzu, nezanimiva dirka, Pedrosa forsiral, Marquez si je zaslužil #2. Žal mi je bilo Crutchlowa, za Bautisto pa itak brezveze zgubljat besede...
Dani93
17. 06. 2013 11.42
+8
Čestitke Lorenzu ampak vseeno je Marc Marquez znova prišel na stopnične upam, da bo Marc že naslednjo dirko stopil na najvišjo stopničko. Fant ma talent, zdi se mi, da je njegova vožnja najbolj drzna, strah me je edino malo za njegovo varnost
borut30
17. 06. 2013 11.41
+6
jeanjak Sem se moral oglasiti, ker se tako presneto držiš svoje svete teorije in nakazovanja, da si super truper dirkač, ki že 10 let hara po Grobniku. Dej mal se ohladi, ker takšni osebki kot ti, ki za vsako stvar mislijo, da so najboljši in enostavno vse vejo. Po domače povedano...znalci z znanjem celega sveta. Nekaj se obrekaš ob dirkače, nazadnje si se polastil Danija. Danija vsi dirkači, strokovnjaki in še kdo uvrščajo o najboljše motoriste zadnjih 10 let. Je eden od največjih talentov, ki pa zaradi takšnih in drugačnih naključij še ni bil sv. prvak v moto-gp. Če si pozabil, je drugače 3-kratni svetovni prvak, ki je v nižjih razredih pometel z Lorenzoti, Stonerji, Doviziosi itd. Tko da ne ti o nekakšnem tretje razrednem dirkaču govort. Randy Mamola nikoli ni postal sv. prvak, ga pa večina pozna kot legendo na dveh kolesih. Kevin Schwanz je postal enkrat sv. prvak in to le zaradi nesreče Wayne Raineya in Micka Doohana leto poprej. In ga vsi kujejo v zvezde. Poglej si malo statistiko Danija, pa jo recimo primerjaj z Lorenzom ali pa recimo z prej omenjenima Randy Mamolo in Kevinom. Manjka res naslov sv. prvaka v moto-gp, samo njegove kariere še ni konec. In glede, da se že tri oz štiri leta vozi pred največjim (Valejem), pa ne zdej metati naprej nekonkurenčni Ducti, tudi tisto leto poprej je bil zelo konkurenčen Rossitu na Yamahi, da o letošnji sezoni ne govorim. Pa Vale ni glih za v penzijo, ane? Je pa res, da njegovo majhno in krhko telo težje prenaša obremenitve... To sam veš, kako so padci za njega lahko usodni. Tudi 150 kg in 250 KM zverino ni glih enostavno upravljati z 50 kg. Ti, kot opevani dirkač bi moral to zlo dobr vedeti, če ti ni že APN 6S v preveliko breme.
jeanjak
17. 06. 2013 12.28
+1
Omen3
17. 06. 2013 15.40
-1
Borut30 Sicer se strinjam z večino napisanega in Dani definitivno sodi med top dirkače v MotoGP. Je pa res,da je Dani takorekoč produkt Honde,ki ga ima pod okriljem od njegovih začetkov v 125ccm in je vedno imel na voljo top material in top pogoje za delo. Težko primerjaš Danija z Mamolo in Schwanzem,ker sta živela v malo drugačnih časih in sta bila znana po nepopustljivosti in vožnji na vse ali nič.Dani enostavno ni tak tip dirkača. Kljub pomanjkanju naslovov (kot si omenil ga Mamola nima, Schwanz pa le enega),sta oba veterana ‘’pristala’’ v Hall of fame,FIM pa je celo upokojila številko 34,v Kevinovo čast.Dani bo moral še malo počakati na take stvari…. Z Valejem se je konkurenčno vozil 2010,ker je bil Vale bolj poškodovan tisti leto kot pa Dani.Ker je Rossi manjkal 4 dirke v sezoni,ga je v skupnem seštevku Dani premagal le za nekaj točk na koncu sezone.Seveda je bil potem naslednji dve leti Dani boljši,saj Ducati ni bil konkurenčen (in še danes ni). Manjša teža pa tudi ni vedno slabost,saj so v Moto2 ravno zaradi večje teže začeli dodatno obteževati lažje dirkače za bolj enake pogoje na dirkah. V MotoGP je sicer res težji motor in predvsem močnejši,a to mora potem lažji dirkač nadomestiti z večjo lastno močjo… In ravno ko si napisal,da je Dani v 250ccm ''pometel'' z Lorenzoti,Stonerji,Doviozoti in postal prvak…ravno to sedaj preseneča,da v najvišjem razredu ne more ponoviti kakšnega naslova.Pa težko rečemo,da ni imel konkurenčnega materiala. Vsak dirkač je imel kakšno slabo leto,kakšno poškodbo,ki ga je ovirala v sezoni,itd…..tako tudi Dani.Nihče pa se ne more non stop izgovarjati na neke faktorje nesreče in poškodbe…oziroma na pomanjkanje sreče.Dani je vendarle že osmo sezono v MotoGP in izkušenj mu zagotovo ne manjka.Če ima tako veliko poškodb,mogoče ni fizično dovolj pripravljen,ne vem (ne znam si predstavljati kaj bi bilo da bi on padel tako kot Marquez). In če mu letos ne uspe,bo težka za naslov v prihodnosti.Marquez se bo v eni sezoni veliko naučil in če ne bo Danija premagal že letos,ga bo zagotovo naslednje leto.Oba pa bosta imela še precej dela z Lorenzom ….Seveda je to le moje osebno mnenje …
jeanjak
17. 06. 2013 16.22
-3
borut30
18. 06. 2013 08.35
+3
Omen, lepo napisano in se v večini kar strinjam. Verjetno si pa ugotovil, da je bil moj post napisan na bolj barvit način le zaradi določenih primerkov tukaj.., ki ne znajo oz nočejo ceniti dirkačev, ki si to zaslužijo. V detajlje ne grem, ker je brezpredmetno in se v večini vsako besedo vzame iz konteksta. Pač razmišljanje folka je precej različno. Če mi pa nekdo napiše, da Dani oz kdo drug, ki eno dirko ne zmaga...uvršča v rang dirkačev tam okoli 10. mesta, potem se pa moram oglasiti. Ker takšne tantadruje pa enostavno ne prenesem. Sploh ljudi brez hrbtenice in samoklicane profesionalne dirkače (ki jim je travnik in star moped.. uresničitev življenjskih dirkaških ciljev)
jeanjak
18. 06. 2013 12.25
-3
Takšne argumente kot ti daješ ven iz sebe jih še mati tereza nebi razumela. "V večini se kar strinjam" - nemorem verjeti. :)
BobbyP
17. 06. 2013 06.56
+4
Jorge še enkrat dokazal, da ni zastonj svetovni prvak. Tudi Vale hiter, enako kot vodilni drugi 2/3 dirke.Žal še nima rešitve za tiste dve-tri desetinke v prvi 1/3 s polnim rezervoarjem. Sodelovanje v ekipi odlično. Pilota si celo izmenjujeta mnenja o nastavitvah, kar seveda v slovenskih prenosih ne boste nikoli izvedeli. Honda odlična, ne glede na to, da jim je Jorge odnesel pričakovano zmago. Mark z malo premalo izkušnjami in skoraj odnesel iz proge sebe in Danija.Še dobro, da mu je uspelo obdržati motor po tistem zaviranju s prednjo.Ducati katastrofa in korak nazaj, slabši in počasnejši kot lani.Letos je pač jasno to, da so proge za ene in proge za druge.Yamaha kot po tračnicah, Honda pa brutalno močna.Vsi se pa strinjajo, da so gume prava katastrofa.Sploh na pregreti progi.Še lepa sezona nas čaka in lep boj med Jorgejem in Danijem.Mark bo blizu, ampak letos še ne prvak.
Rossi 46
17. 06. 2013 04.03
-2
Espargaroje zmagal samo zaradi navodil pred dirko drugače bi ga rabbat peljal lulat enako velja za pedroso.da ga marqez ni mogel prehiteti to se mi zdi pa malo za lase prevlečeno,saj kdo spremlja marka še iz nižjih razredov ve da je enak talent kakor Rossi če negre po lepem pa gre po ..... Je pa vsekakor res da vsaka točka šteje on je že šel po tleh ni vrag da nebo nekje na naslednji dirki kdo zbil po tleh ali Lorenza ali pa Pedroso če ne drug jih bo pač Alvaro Bautista.
palmadijoko
16. 06. 2013 23.14
+14
Lepa gesta Lorenzota in zaslužena zmaga.
off the road
16. 06. 2013 22.04
+9
n0, nobemu od mojih favoritov ni danes uspelo. Ni mi jasno zaa rossija, ni mi jasno zakaj ni marc napadel prej????? Skratka je bila dirka dolgčas. Take kolone in vlakci niso za reklamiranje
jozo46
17. 06. 2013 05.52
+5
vlakci niso za reklamiranje sam oni dajo reklame revno takrat ko se kaj dogaja
španjolskasupast4r
16. 06. 2013 21.27
-9
kje je sad gun futbaler,k je nek o daniju prbiju:D jorge sz slabšo yamaho zmagu....oleee
hrc1
16. 06. 2013 22.13
+8
slabša ? zato pa je imela višjo končno hitrost + še vedno bolj mirna v ovinkih kot divja Honda
Kosmatinc
16. 06. 2013 19.42
-19
Hvala bogu da je Lorenzo dobrega srca in ne postavi pregrade medenj ter dopušča Roziki da kopira nastavitve drugače bi bil minuto zadaj.Pri Yamahi bodo morali krepko razmisliti kako v prihodnje,na taki dirki bi morali Yamahi privoziti prvi dve mesti,imaš pa črno ovco v teamu,zaradi katerega izkubiš konstruktorski naslov.Mislim da bi bil idealen Espargero.
Klemenqwsqq
16. 06. 2013 19.57
+8
dekalegeng
16. 06. 2013 20.04
+3
esparago bo kmalu pri yamahi ja, želja je velika pri yamahi in ga hočejo že zvabit, da bi podpisal predpogodbo, tako so ta teden poročal v španiji.....po vsej verjetnosti že naslednjo leto.....je pa baje tudi Carl opcija.....ali ali....
8pac
16. 06. 2013 20.52
+6
kosmatinc kot nas je že večina tukaj gor dojela si bitje z izredno nizkim inteligentnim faktorjem, ne rzagledan ipd. nabijaš pa nabijaš cel čas isto (samo upam da ne pišem kakšnemu bolniku z umskimi težavami) pa dej napiš za spremembo kej pamtnega, rossi ma še vedno tok naslovov da jih vsa elita skupi nima toliko... če bi mi rossi fani tok pluval po drugih kokr ti po rossiju pol pa nevem... p.s. vse je sam šport, če zmaga lorenzo al pa pedrosa al pa ker drug morš ti še vedno v ponedeljek normalno v službo (ti najbrž v vrtec) in neboš od tega nč bol živel
sataraš
16. 06. 2013 21.00
+5
Defenetivno Karl!! Espargaro ima že zdaj v moto2 probleme
K4R0
16. 06. 2013 21.00
+4
kosmati, ce bi rossi kopiro nastavitve, bi se ubil, tak da ne neki na pamet, ki je ni :D
sataraš
16. 06. 2013 21.10
+4
Ko dirkači zamenjajo motor, vsak reče da je nemogoče vozit kaj šele zmagovat...Določene varjante pri elektroniki se da kopirat da je še uporabno...tu pa ne vidim nič spornega, saj konstruktor je enak...enak motor...
davis
17. 06. 2013 08.06
+4
Kosmatinec, za tvoje stanje bi rekel, "mašina dela, ampak nobenega ni za volanom" haha
Omen3
16. 06. 2013 17.31
+20
Lorenzo je odlično ,brez napak,oddelal svoje delo danes....Dani mu je spet bil v delno pomoč,ko je malo zadrževal hitrejšega Marqueza za sabo (in za Lorenzom).....Rossi žal ni mogel višje,bi pa kmalu dobil ''darilo'' od Marqueza.Cal kot običajno ne oddela istega na dirki,kar doseže na kvalifikacijah....Ducati pa nič bolje kot lani....čeprav nekateri bluzijo kako so letos boljši brez Rossija.... Žal tokrat reklame niso prekrile kakšne zanimive dele dirke...kar pomeni,da ni bilo veliko zanimivega na sami dirki...tokrat se je še Moto2 malo izneveril pričakovanjem in ni postregel z običajno zanimivim dogajanjem....
Mitutoyo
17. 06. 2013 07.46
-6
bluziš ti ....že spet. v kočo ..........hitro.
burner85
17. 06. 2013 08.27
+0
ej, k mislš da jst tebi zastojn pravim mutibarič!? se še spomniš ko sm ni reku da prešaltaj na mleko u prahu? ej sori, motu sm se, še slabše je!!!! hihihihi.
Omen3
17. 06. 2013 12.14
+0
Mutič....tebe malokdo še resno jemlje,saj v nekaj letih nisi spravil skupaj dva (ali tri) realna posta,ki bi imela neke resnične osnove.V teh nekaj letih si edino uspešno samo zamenjal nekaj svojih nickov....ti že veš zakaj....
davis
16. 06. 2013 17.13
+22
Vale je kr blizu, bila je super dirka, zmaga ni dalec, bo pa tezka. GO VALE!!!!!!!!!
pridnaov?ka
16. 06. 2013 19.50
-12
enkrat,ko bojo vsi popadal, se bo pa rozi spet spricu s šampancem
davis
16. 06. 2013 21.20
+4
Imas pa smisel za humor, v razredu si sigurno dezurni klovn. hehehehe
Uporabnik487511
16. 06. 2013 17.02
-6
Pedrosa pa totalni antitalent za prvo mesto. Nevem če bo ta tip kdaj prvak, nonstop je 2 pol na koncu.
smučar.si
16. 06. 2013 17.24
-5
Pa,če se ga slučajno po tolkem času v hondi naveličajo,je z njim konec.
raul67
16. 06. 2013 17.39
+26
...če bi šlo, bi ga že prehitel, tako pa niti ni bilo možnosti, ker je proga bolj pisana na kožo Yamahi, ki je boljša v ovinkih... Prišle bodo dirke ki bolj ustrezajo Hondi, kot je recimo Motegi, Sachenring in podobne, ko bo Pedrosa moral zmagati, trenutno pa so pomembnejše točke kot pa morebitna ničla, če bi se šlo na vse ali nič - to ti bo Marquez znal povedati s prejšnje dirke... Za Pedrobota je v tem trenutku pomembnejše, da osvaja čim več točk in ostaja pred Marquezom, predvsem pa da si ne privošči ničle, ker Lorenzo je praktično nezmotljiv že več kot leto in pol, če ga kdo ne sesuje s proge... Kot drugo pa je, da Lorenzo mora nujno sedaj zmagovati, Pedrosa pa ne, ker je drugi del sezone bolj pisan na kožo hondi in ker Lorenzo uporablja že 4 pogonski agregat letos od 5, kolikor jih je dovoljeno, Pedrosa in Marquez pa še vedno uporabljata 1. in 2., kar pomeni, da bosta imela ob koncu sezone verjetno prednost, ko se bo Yamahin agregat že nekoliko iztrošil. Na koncu pa itak šteje samo to kdo je prvak, nihče ne časti zmagovalcev posameznih dirk, zato ne vem zakaj bi nekdo povsem brezglavo tvegal na vsaki dirki in poskušal zmagati za ceno odstopa, s tem pa morda izgubil šanse za naslov (sploh pa Pedrosa dobro ve, da je vsak padec zanj še večje tveganje za poškodbo). V končni fazi je pač tako, da je lahko Lorenzo recimo celo sezono pred Rossijem, in zmaguje, pa bo večina še naprej tule nabijala da ima pač Rossi več naslovov in s tem hranila svoj ego - a razumeš sedaj zakaj je včasih pač bolj pametno zbrati točke kot pa brezglavo napadati zmago? Zmagovalcev se ne časti, kot bi se moralo, samo če si prvak si nekaj vreden - ker vsaka debata o tem kdo je boljši voznik na koncu pač pripelje do tega kdo ima več naslovov - večina pa spregleda dejstvo, da je za to potrebno nešteto dejavnikov ki se morajo poklopiti...
dekalegeng
16. 06. 2013 17.55
+6
ej meni je pedrosa ful simpatičen, ampak se mi tudi zdi, da ni iz testa za šampiona.....ni tiger tko k lorenzo ali marqez....ta dva grizeta, pa grizeta....
jeanjak
16. 06. 2013 19.57
-8
raul, če je tebi všeč voznik ala pedrosa zaradi njegova kalkuliranja.. in ne vožnje, potem svaka ti čast. Postat šampion z drugimi mesti in vožnjo v vlakci je pa res neprecenljivo. Čez deset let boš govoril, pedrosa je osvojil naslov in pika... namesto da bi govoril, ooo kako je dirkal, pa kako je tvegal in kako je uničeval lorenza.
OBREZSUCKS
16. 06. 2013 20.13
+4
hrc1
16. 06. 2013 20.23
+4
Ja ker je Pedrosa videl da se drugače ne da kot pridno pike nabirati... lani je imel več zmag kot Lorenzo in bil vseeno drugi
raul67
16. 06. 2013 21.54
+7
@jeanjak če se ti to, da en 50 kilski pobič takole vozi 150 kilsko mašino s skoraj 250 konji ne zdi impresivno, morš bit pa res tepec... a si sploh lah predstavlaš kaj je to 50 kilski pobič?? Ko je prišel v Moto GP so vsi "strokovnjaki" in tudi strokovnjaki (tisti ta pravi) govorili, da takih motorjev ne bo mogel obvladovati in da tu nima kaj iskati, pa je že na svoji prvi dirki osvojil 2. mesto in vsem zapr usta, na 4. pa je že zmagal, sedaj pa je itak nasplošno en najuspešnejših dirkačev in največjih talentov našega časa, en izmed "vesoljcev", sam taki znalci kot si ti tega pač ne vidite, ali pa nočete videti, ker pač še nima naslova v MotoGp - ja pa smo spet tam o čemer sem govoril v 1. postu...
palmadijoko
16. 06. 2013 23.07
+9
Raul je vse lepo in prav povedov tudi kar se tiče posameznih zmag in naslovov. Jaz tudi upam, da Daniju enkrat uspe njega pa res zafrkava samo sreča. Sicer pa jaz kot navijač Rossija razumem, da ko je on osvajal naslove, ni imel niti približno tako močne konkurence kot sedaj. Prvi trije se po Katarju dobesedno igrajo z njim. Ne vem če bi imel toliko naslovov, če bi ne bi bili ti trije tolko mlajši od njega in bi začeli isto kot on. Sam tako je, vse je minljivo, upam pa na eno zmago letos.
palmadijoko
16. 06. 2013 23.12
+8
Sicer pa se vid kolko je Dani spoštovan, biti član tolko let najboljšega moštva pa tud če nima naslova-
jeanjak
17. 06. 2013 08.46
-6
hecni ste, preveč hecni. raul - z ničemer mi nisi potrdil tvoje "teorije". nikjer nisem napisal da ni dober ali da ni talent. Da sploh prideš v moto gp, moraš imeti nekaj več od ostalih. Pozabljate pa, da ti motoristi vozijo motorje od 5 leta starosti. Če bi ti raul naprimer vozil kdaj motor, bi vedel, da se telo hitro prilagodi motorju, še posebej če lepo počasi stopnjuje kubike. Motor nato prilagodijo vozniku do potankosti, na njemu pa je, da odpelje karseda hitro. Nima samo pedrosa 50kg oz 59kg. ampak polovica tekmecev, nekateri so pač večji in je kilaža malo večja..tako da, spet nisi povedal nič novega. Da ne govorim o špancih in repsolu, kako so pedroso podpirali že od malih nog in vlagali vanj, tako kot zadnja leta v marqueza. Vedno je bil glavni sponzor repsol.. teško je dirkati z najboljšo podporo ja in to že od malih nog. In še enkrat, če ti je njegov stil vožnje res res všeč in dobivaš mravljince ko ga vidiš vozit, potem svaka ti čast. Meni pač to ni dirkač, ki bi me prepričal.. mogoče pa je zaradi tega tudi ostal brez naslova.. nima tistega nekaj več. palma - ni imel konkurence? Sploh nebom komentiral, če tako misliš.
palmadijoko
17. 06. 2013 11.02
+4
Ni imel tako super dobre konkurence, to sem mislil. Od prejšnih konkurentov je bil za dve klasi boljši, zdaj pa verjetno zaradi svojih let ne se ne more kosat s temi, če bi pa lahko se, ne ne bi bil dve klasi bolši ampak isti kot oni in bi gledali štiri vesolce, ki vozijo vsako dirko v 0.5 sekunde razmaka. Kar se pa Danija tiče, poglej malo statistiko zmag, tip res ni slab, sam sreče mu pa manjka.
raul67
17. 06. 2013 12.05
@jeanjak kot prvo - Marquez ma 59 kg, Dani jih ma 51, ampak tak ko si reko, v končni fazi nima nekega pomena - peljat mora vsak enako hitro, ampak pri takih motorjih je takšna kilaža in predvsem majhna konstitucija telesa zagotovo slabost (s tem pridobi samo na končni hitrosti in pri nekoliko manjši porabi goriva), saj je tolk težje premikat težo na motorju pri pospeševanju, predvsem pa pri šikanah in pri vseh hitrih spremembah smeri. In če nekoliko bolj pozorno gledaš recimo kako Pedrobot vozi hondo, ki je res dosti bolj nemirna kot recimo Yamaha - Lorenzo gre vso dirko kot po tračnicah, brez ene same negotovosti, s Hondo to pač ni mogoče. Drugače pa ko si rekel da pač ne dobiš mravljincev ko ga gledaš - ja pa kdo pa ti je rekel da ga moraš potem takem sploh omenjat? To so subjektivne zadeve, enim pač paše eno, drugim kaj drugega, hvala bogu da nismo vsi za enega - jaz sem pač za Danjia (že iz nižjih razrediv, in bom vedno za njega ne glede na (ne)naslove prvaka), pa so mi carji tut vsi ostali, pa se zato ne vtikujem nikoli v druge dirkače, če se že, se v njihove navijače, ki nimajo stika z realnosti in niso sposobni niti malo objektivnega pogleda na vse skupaj, pa vseeno pametujejo kot da so vsi mehaniki v padocku. In res je, nisem motociklist - kaj več od 50 ccm nisem nikoli sam vozil, sem pa zato dosti bolj informiran o določenih zadevah, kot pa večina teh otrok na tem portalu, ker me pač motociklizem zanima, in preberem veliko tehničnih člankov o Moto GP, gledam praktično 90 procentov vseh treningov na tujih televizijah, kjer imajo komentatorji in strokovni komentatorji dosti bolje razčiščene stvari, in dostop do notranjih informacij iz padocka, tako da verjemi da se običajen prižigatorček, ki si je kupil svojega Ducatija, ali pa Yamaho ali pa Hondo, ali pa bilokaj ne spozna nič bolje - k večjemu slabše - na to kakšna so razmerja in podrobnosti v Moto GP, ker misli da če nažge tisti svoj motor do 250 kmh, da mu je kr vse jasno... Daaaaleč od tega da bi mu bilo kolega, svetlobna leta daleč...
raul67
17. 06. 2013 12.09
+3
Drugače pa VSA ČAST @palmadijoko - eden zelo redkih tukaj, ki je sposoben nekega objektivnega pogleda na določene stvari. Otroci tukaj bi se lahko marsikaj naučili od njega, za tiste ki niso več otroci se bojim da je že prepozno, ker je tak ko je reko Einstein “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” =)
jeanjak
17. 06. 2013 12.37
raul - sej bi lahko debatirala o tem še dolgo časa. Ti imaš svoje mnenje, jaz svojega. Mene Pedrosa žal ne prepriča, nemisli pa da ga imam za antitalenta. Daleč od tega. Moraš se zavedat, da so ti fantje roboti... dobro fizično pripravljeni, tudi psihično.. da ima pedrosa kot primer že skoraj desetletje isti motor in to Repsol hondo.. hondo z največ naslovi in zmagami v zgodovini moto gp, da ima fan 51kg ( :) ) in seveda tudi talent. Marquez, če bi bil malo bolj miren, bi ga in v Mugellu in včeraj pustil za sabo.. torej novinec dokazuje da je "boljši" nekomu ki ima ta isti motor že 10let. In Marquez vsaj proba prehiteti, je napadalen, atraktiven in borben. Tega v Pedrosi pač nevidim. In lej, jst ne pišem peticije proti njemu :) , jst povem svoje mnenje. Pač me jezi, ker čakaš moto gp dirko, potem pa Pedrosa niti ne poizkuša.. tak je njegov stil. Ču ču vožnja. Hočeš, da napade Lorenza pa ga ne. Isto je bilo v Mugellu, isto je bilo včeraj. In ko gledaš dirke za nazaj, ko so se dobesedno prehiteval iz ovinka v ovinek.. ko so šli na nož in še vedno varno prehitevali... ma tisto je čar motociklizma. Vožnja drug za drugim, kot formula 1 pa počasi ubija ta šport. Ampak dobro, bom nehal pametovat... da nebojo napisal kakšen direkten komentar zame... aja, so ga že. hehe
raul67
17. 06. 2013 13.43
No, glede na to da je bil Marquez tolk hitrejši na stezi, zakaj misliš da potem ni on spravil skupaj več kot en napad, pa še tisti je bil brezupen??? A misliš da če bi bilo možno da se ne bi oba odpeljala mimo?? Đizos no - če ne gre, pač ne gre - Jorge je pač bil tisto desetinko na krog hitrejši, steza ne dovoljuje velik prehitevanj, če nimaš res dosti hitrejšega motorja, da vsaj po ravnini pičiš mimo... A misliš da ne bi mogel po tem takem Marquez že sredi dirke mimo Danija če bi ga ta res tolk "zadrževal"?? Pa ni to texas da bodo šli vsi na glavo - govori se o človeških življenjih v primeru slabega spleta okoliščin - a misliš da je isto ko da igraš playstation, pa daš pol pač reset, ko se skotaš po tleh??
jeanjak
17. 06. 2013 14.26
ajj jaj jaj.. sej nima smisla. Boma kr končala. Vse maš prav.
parketic
16. 06. 2013 16.32
+9
Kaj je s tabo Admin si bolan ali kaj.????
EricCantona_Legend
16. 06. 2013 16.24
-47
Z italjani ni nč,Lorenzo vsako dirko pokaže Rosiču kako se zmaguje in to z istmu motorjem!!!Rosič zgin,te ne morm gledat naduvanc!!!
parketic
16. 06. 2013 16.29
+29
da se ne boš pojedel od zavisti, zafustriranec
EricCantona_Legend
16. 06. 2013 16.23
-33
Ta naduvan italjan Rosič,čist nč ni z njim,Jorge ga z istmu motorjem vsako dirko scat pelje!!!Je reku da bo ducatija v 18 sekundah uštimal,potem se je pa sramoval,kar je izjavu!!!zgin italjan neumen
spuko
16. 06. 2013 16.49
+11
ta tvoj italjan neumen je najuspešnejši moto voznik vseh časov. pa pusti stat stare legente izpred 60 let ko so se šli kdo ima več jajc
davis
16. 06. 2013 17.15
+9
Eric, najprej naredi nekaj na kar bos ponosen, potem bos lahko pljuval špukece.
Kosmatinc
16. 06. 2013 22.59
+6
Eric je napisal tako kot je resnično bilo.
parketic
16. 06. 2013 16.09
+1
Zvonko34, k***rva maš grdo ime, te nič ni sram!!???????????
CrackMilko
16. 06. 2013 16.24
+0
Tebe je lahko sram, da za luzerja navijaš.
parketic
16. 06. 2013 16.28
-3
ajde Zvonkec, pejt lulat, pa tabletko vzet. LOL
CrackMilko
16. 06. 2013 16.48
-1
ros4
16. 06. 2013 16.01
+4
KING 99!!!!!!
bogdajmir
16. 06. 2013 15.50
-2
dolgočasna dirka, prvi trije imajo preveč dobre motorje, to uničuje moto GP tako kot je uničilo F1
dekalegeng
16. 06. 2013 16.23
+6
mimtim
16. 06. 2013 16.34
+6
četrti je bil toliko zadaj, da ga ni opazil
dekalegeng
16. 06. 2013 17.50
+5
Hammurabi
16. 06. 2013 15.37
-13
Bravo Jorge, ponosni sin Katalonije !!!
superfly7
16. 06. 2013 15.46
+12
Sin katalonije ? Od kdaj so Baleari del katalonije ?
CrackMilko
16. 06. 2013 15.55
-3
Hammurabi
16. 06. 2013 15.58
-1
Superfly - od vedno. S takimi vprašanji se krepko sramotiš
Klemenqwsqq
16. 06. 2013 16.03
-1
IzmetFekalij
16. 06. 2013 17.18
-3
Omen3
16. 06. 2013 18.21
-1
Admin,a razne žalitve te ne motijo in jih ne brišete....ko pa se napiše nekaj resnega,se pa to briše???Lahko bi imeli malo več objektivnosti pri svojem delu.... Hammurabi in Zvonko34....ne se smešiti s takimi izjavami....Baleari so bili pod Španijo šele nekje od srednjega veka in takrat odvisni od Barcelone.Takrat so tud sprejeli katalonščino,btw.Prve kolonije so na Balearih zgradili že Feničani in Grki,glavno mesto Malorko pa so Rimljani zasedli že več kot 100 let prnšt.V času ''našega štetja'' so bili gospodarji več kot 300 let Mavri....po španski osvoboditvi pa so jih poselili z katalonci....
Hammurabi
16. 06. 2013 19.22
+2
Torej 600 let že živijo katalonci tam ? No vidiš.....
Hammurabi
16. 06. 2013 19.22
-1
Klemen, skoraj. Izmet, malo si poguglaj....
CrackMilko
16. 06. 2013 19.37
-1
Smešiš se ti omen3, jaz sem rekel, da so kulturno in jezikovno del Katalonije, nisem pa nikjer rekel, da so geografsko. Tako da se nauči brat, preden komentiraš.
superfly7
16. 06. 2013 23.15
-2
zvonko - tudi kulturno niso del katalonije, ker je katalonsko prebivalstvo v manjšini. Večina prebivalstva govori špansko. katalonca sta pedrosa in marquez
Hammurabi
16. 06. 2013 23.35
Omen3
17. 06. 2013 12.21
+0
superfly,se ne splača več truditi z razlagami nepoučenih.... Kako že pravi pregovor,starega osla težko naučiš novih stvari.... :-D
Hammurabi
17. 06. 2013 14.22
Omen, superfly - raziskava Euromosaic je ugotovila, da 66,7% prebivalcev na Balearih govori katalonsko, 60% otrok se v osnovnih šolah uči tega jezika
Omen3
18. 06. 2013 00.32
-2
Hammurabi,ne vem kje pobiraš te podatke....uradna jezika na Balearskem otočju sta tako katalonščina kot španščina.... In Balearsko otočje je od leta 1883 španska provinca....torej ne katalonska.
Hammurabi
18. 06. 2013 09.57
Ha, ha,,---- na celotnem ozemlju Španije je španščina uradni jezik. Poleg španščine pa so v posameznih pokrajinah še Gallego, Catala, Euskadi in drugi jeziki posameznih regij. rezultati Euromosaica so javni in jih lahko poguglaš.
Hreto
16. 06. 2013 15.37
+44
The Doctor je svoje že dokazal in nobenemu ne rabi nič več dokazovat. Gre za 9-kratnega svetovnega prvaka, legendo motošporta. Skupaj ima 105 zmag, 178 stopničk. Od tega 66 zmag v moto gp razredu. Dosežki, vredni spoštovanja in velikega poklona.
mimtim
16. 06. 2013 15.39
+5
Redbull23
16. 06. 2013 15.42
+8
čista resnica o THE DOCTORJU, in resnica je da je hrenovka najboljsa z majonezo ;)
CrackMilko
16. 06. 2013 15.42
-23
Hreto
16. 06. 2013 15.47
+22
Rossi ima globalno daleč največ navijačev. Najbolj popularen dirkač za medije, gledalce in sponzorje. Rockstar je odletel iz tovarniške Yamahe, ko je v moštvo prišo Rossi z Monsterjem in še s številnimi drugimi sponzorji. Vsi španski dirkači se lahko skrijejo pred njim. Še več... vsi dirkači v vseh treh razredih ne zberejo skupaj tolko navijačev kot jih ima The Doctor. Ko bo enkrat Vale odšel v pokoj, bo gledanost moto gp razreda drastično padla in tud sponzorji se bojo umikali. Aja, če te že zanima, mam 75 kg...
CrackMilko
16. 06. 2013 15.54
-14
Več kot ma nekdo navijačev, bolje se je norčevati iz tega posameznika.
Sputnik
16. 06. 2013 16.18
-2
Klemenqwsqq
16. 06. 2013 16.21
+0
ej zvonko a vidva z Rossijem sta pa isto stara
MesOjediPinGvin
16. 06. 2013 16.24
+7
Zvonko34: Iz tebe se nihče ne norčuje, ker nimaš navijačev oziroma zelo verjetno tudi prijateljev ne. Grin.ta ku.mr.na
CrackMilko
16. 06. 2013 17.15
-6
Ja Klemen, celo sošolca sva bila. Spax, kako si vedel? Zadel si v nulo, čez 10 let, ko se boš na faks vpisoval pojdi na psihologijo, tam je tvoja prihodnost. Ali pa še bolj verjetno na drugi strani mize ;)
MesOjediPinGvin
16. 06. 2013 19.13
+4
Sine, jaz sem faks NAREDIL pred 10-imi leti.
K4R0
16. 06. 2013 20.58
+1
zvonc ne pametuj :) ze u startu si sam sebe nekam :D
CrackMilko
16. 06. 2013 22.49
+0
Spax, srednja trgovska ni faks. K4R0, kje sem samega sebe nekam? Kaj naj bi to sploh pomenilo? Oh ja, funkcionalna pismenost na vrhuncu. Hotel sem le poudariti, da se je zabavno norčevarti iz Rossija ravno zaradi tebe, spaxa, hrenovk ipd. Drugače mi za ta šport dol visi.
K4R0
17. 06. 2013 07.23
+0
Zvonc logika, logika... ahh seveda, tudi iz tebe se je sladko norcevati :D upam da zdaj razumes, ker drugac ti ni pomoci :D