Nogomet

Barca s 170 milijoni dobila tudi katarska krila

Barcelona, 16. 11. 2012 18.06 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Nogometaši katalonskega nogometnega velikana Barcelone bodo imeli v naslednji sezoni na svojih dresih prvič v zgodovini napis komercialnega pokrovitelja. Kot je danes sporočilo vodstvo kluba, bo v sezoni 2013/14 glavni sponzor Barcelone podjetje Qatar Airways.

Uvedba novega sponzorja je posledica uveljavljanja klavzule v pogodbi, ki so jo pred dvema letoma v Barceloni sklenili z družbo Qatar Sports Investments. Ta predvideva, da lahko pokrovitelj po prvih dveh letih uveljavlja tudi možnost komercialnega napisa na dresih, potem ko je za zdaj na majicah nogometašev le napis fundacije tega podjetja, Qatar Foundation.

Drese nogometašev Barcelone bo v sezoni 2013/14 krasil komercialni napis.
Drese nogometašev Barcelone bo v sezoni 2013/14 krasil komercialni napis. FOTO: Reuters

Ko so v Barceloni decembra 2010 sklenili petinpolletno pokroviteljsko pogodbo s Katarci, je bila njena vrednost s 170 milijoni evrov najvišja v nogometnem svetu. Poteza vodstva blaugrane pa je povzročila tudi precej negodovanja med navijači kluba.

Dolga desetletja je bila Barcelona edini vrhunski evropski klub brez napisa pokrovitelja na dresih, pozneje so za nekaj let majice opremili z napisom organizacije Unicef, a v tem primeru ni šlo za pokroviteljstvo, temveč je klub sam z denarnimi prispevki pomagal Unicefu. Po uvedbi nove pokroviteljske pogodbe se je ta napis znašel na hrbtu.
 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
KOMENTARJI (73)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

JbmTiMt
20. 11. 2012 16.39
User444573
17. 11. 2012 14.31
-8
klub ima 364 miljonou € pufou, leta 2010/2011 je imela 9 milj. € izgub. Vi se pa hvalite kako so carji k usako leto prestavijo 1,5 milj € Unicefu. Preprosto so padli v tako krizo da potrebujejo ogromno sponzorskega denarja, izbire preprosto nimajo...
User632739
17. 11. 2012 17.51
+4
335 mio EUR pufov, letos bo 35 mio plusa. Ja, brez sponzorjev danes ne gre.
User436402
17. 11. 2012 10.10
+35
113 let brez pokroviteljev kapo dol medtem ko drugi so jih imeli
kadabra
17. 11. 2012 10.56
-14
User888573
17. 11. 2012 11.03
+8
Cemo Denar se je dobil od drugod. Dejstvo je da Barcelona 113 let NI imela komericalnega pokrovitelja, za razliko od ostalih klubov. Denar se je zaslužil z vsem ostalim (z lovorikami, s prodajo igralcev, s prodajo dresov, denar od prodaje televizijskih pravic ...). To so dejstva. Vsi vaši ostali klubi pa že 100 let vlečejo denar od pokroviteljev. Poleg tega pa ne vem kako sploh podvomiš v to. Glede na to, da do sedaj resnično niso nikoli imeli napisa pokrovitelja na dresu. Kdo bi jih pa sponzoriral, brez da bi bilo njegovo ime na dresu? Mislim da nihče.
Hachi
17. 11. 2012 11.13
+8
sokrat, pa kaj ti govoris no, a ti ni nerodno!? brez sponzorjev? morda brez generalnega sponzorja, ampak z ogromnim stevilo ostalih sponzorjev. ce nimas sponzorja na dresu, se ne pomeni, da ga nimas!
Hachi
17. 11. 2012 11.16
+12
kaj pa so Nike, Turkish Airlines, Avea, Coca-cola, Movistar, Seiko,Herbalife, Tv3, Estrella Damm, Etisalat,.. da ne nastevam naprej. a so to sponzorji al so kr neke firme, ki se jim je samo fajn malo ob Barci kazati in to zastonj :D
bka1234
17. 11. 2012 12.47
+4
Hachi kaj se delas bedastega.... vsi vemo, da jih firme sponzorirajo, vendar nemors ti primerjat glavnega sponzorja, ki ga klubi nosijo na dresu in pa te ki si jih ti nastel, ki sponzorirajo vsak tretji klub. Vsote se tukaj razlikujejo kot noč in dan.
kadabra
17. 11. 2012 12.56
-4
edino dejstvo ki tukaj velja je to da je unicef več denarja zmetal za barcelono kot pa za uboge otroke
User761267
17. 11. 2012 15.30
+3
User602672
18. 11. 2012 23.25
+2
cemo ...si ti mogoče nepismen?! barca je sponzorirala unicef ne pa unicef barce
User498160
17. 11. 2012 09.33
+12
To je zaradi Messijeve nove pogodbe ;)
Awesomedude
17. 11. 2012 07.43
+0
po novem Al-Barca?!
A MAŠ MASKO SN TE FPRAŠO
16. 11. 2012 22.20
+44
Barça je klub, ki je 100+ let deloval povsem normalno in to BREZ sponzorjev. In glede na to, da je v Evropi, sploh pa v Španiji recesija v polnem zamahu je to pričakovana poteza. Če dobro plačajo, dam na dres tudi Doner Kebab ni problema. In vsi hejterji, ki pametujete poglejte kako bi "vaš" klub uspeval brez sponzorjev. Barçi je to ratovalo 100+ let fantje...
User632739
16. 11. 2012 22.23
+15
VeryEasy
16. 11. 2012 22.33
+2
Bre sponzorjev !? Na dresih res ja ... Drugac pa premisli prej. Brez sponzorjev bi bili da ne bom rekel kje ;)
User632739
16. 11. 2012 23.13
+10
kreator20
17. 11. 2012 05.02
-18
User436402
17. 11. 2012 10.08
+6
no če smo natančni je bilo natanko 113 let
Hachi
17. 11. 2012 11.36
-3
brez sponzorjev na dresih, a to ne pomeni, da sponzorjev NI!
A MAŠ MASKO SN TE FPRAŠO
17. 11. 2012 11.55
+1
Drži, toda ve se kdo največ denarja prinese... Poleg TV pravic vsekakor sponzor, katerega nosiš na dresih.
Hachi
17. 11. 2012 12.08
+3
seveda, ampak si predstavljas Barco in Real naprimer v Angliji, kjer si 50% in vec od TV pravic ne razdelita samo dva kluba? verjemi, da ci bi se delez od TV pravic v Spaniji pravicno porazdelil med vse klube, bi tudi Barca imela ze zdavnaj drese popisane s sponzorji!
User632739
17. 11. 2012 17.54
+2
Da razčistimo z Unicefom: Barça je vsako leto NAKAZALA Unicefu 1,5 mio EUR in to bo počela tudi v prihodnje. Unicef nikoli ni dal Barçi niti enega evra. Poleg tega so igralci dajali od svoje plače za Unicef tudi 0,5 odstotka.
rambek
16. 11. 2012 22.03
+4
Če hočešš ostati top in imeto super ekipo rabiš denar .Niti s eneznam prdstavljat koliko je to denarja
A MAŠ MASKO SN TE FPRAŠO
16. 11. 2012 22.23
-3
Ko boš dokončal 7. razred, si boš znal predstavljati...
rambek
17. 11. 2012 16.54
rambek
16. 11. 2012 22.02
+0
Prav je tak rabi šejke če hočejo biti na vrhu Še fly emirates vzameejo za sponozorja pa bo.
Hachi
17. 11. 2012 11.37
+3
Fly emirates ne bodo vzeli, ker imajo Turkish Airlines :D
User632739
16. 11. 2012 20.37
+26
Hejterji, da vam bo nekaj jasno: eno je imeti arabskega ali ruskega ali marsovskega SPONZORJA, drugo pa arabskega, ruskega ali marsovskega LASTNIKA. Barça je v last navijačev, ki so delničarji kluba, Čelski, ManUre, PSG, Milan itd. pa v rokah rusov, arabcev in ostalih bogatašev. Sponzor pride, da denar in gre, lastnki pa ostanejo ali klub prodajo drugim lastnikom. Ko boste to razumeli, boste že napol odrasli.
User444573
16. 11. 2012 21.22
-4
ko bojo banke rekle da treba pufe (teh nekaj 100 miljonov eur.) vrnet, bojo tut navijači vračal ta dnar kr so pač lastniki teh pufou...
User632739
16. 11. 2012 22.07
+4
Če bodo hoteli, bodo. Če ne, se bo klub prodal najboljšemu ponudniku.
User444573
16. 11. 2012 22.56
+1
ubistvu navijači niso delničarji, delničar je abramovič v čelziju pa šejki v citiyu. Navijači barče samo najamejo \"lastniške pravice\" (po tvoje delnico) za eno leto za 170 eur.
User632739
16. 11. 2012 23.14
+3
res je. ampak imajo vse pravice kot delničarji. imenujejo upravo, odločajo o pomembnih zadevah kot so sponzorji, gradnja stadiona itd. 170 EUR ti da pač neko pravico tisto leto. poleg ostalih ugodnosti, seveda.
TheSmartHead
16. 11. 2012 20.35
-1
Še vedno lahko da Barca iz teh 170mio eur kak milijon za dobrodelne namene, pa je problem rešen ;)
User937859
16. 11. 2012 22.53
+7
TheSmartHead
16. 11. 2012 20.35
+1
Še vedno lahko da Barca iz teh 170mio eur kak milijon za dobrodelne namene, pa je problem rešen ;)
User952675
16. 11. 2012 19.55
+9
Koker je ideja Uniceva dobra ( pomoč otrokom sveta ), je to nažalost ena izmed fundacij, kjer najprej poskrbijo za svoje vodje, predsednike itd. To je blo par let nazaj jasno tudi v Sloveniji, ko je izbruhnila tista afera prekomernih izplačil,al ka je že blo. Pa ne govorim zato ker Barcine drese "krasi" njihov napis. To je jasno vsakomur,ki je malo starejši oz. pametnejši. Tako da pretiran ponos Barcinih navijačev ni potrebe!
User969226
16. 11. 2012 19.27
-4
no, navijači barce, ki druge klube zmerjate z ruskimi, arabskimi.... kaj bote pa zdej o svojem klubu povedali???
Sigis
16. 11. 2012 19.34
-13
nič ker jih 90% itak ne razume zakaj se gre ker so še premali
kadabra
16. 11. 2012 19.38
-9
Seljako1899
16. 11. 2012 20.37
+4
fc barcelona klub je star 113 let in nikol v zgodovini niso mel nobenih privilegijev glede financ kot ostali velikani da jih ne naštevam upam da so znani
kadabra
16. 11. 2012 21.39
-2
si eden redkih fanov barce ki ve ta podatek. respect!
A MAŠ MASKO SN TE FPRAŠO
16. 11. 2012 22.48
+6
Tak idiotski komentar lahko poda oseba, ki ne razloči med sponzorjem in lastnikom... Ironija, ko se oglasi navijač Chelsea-ja...
blacknwhite
16. 11. 2012 19.17
+6
Kakorkoli obrnemo stvar prav je tako da je Barca sklenila ta posel že zaradi samih dolgov ki jih klub mora tudi odplačati upam da to Rossel čimprej stori in da ekipa naredi toliko dobička da se ti dolgi poplačajo in da se sistem zažene z ničle vem da je ta pot dolga ampak je pa vsaj začetek ostali Culeti in Culetke pa ne rabijo skrbet kaj se tiče Barce da nebo dajala naprej Unicefu,Unicef ostaja pri Barceloni tako kot je do sedaj še vedno bodo prejemali enak če ne višji delež kot dosedaj skratka bravo naši :)
LESNIKB
16. 11. 2012 19.33
-4
hahahaha tolaži se ja... prodane duše isto ko vsi ostali hlapci
User414503
16. 11. 2012 20.31
+2
Ne mislim se kregati ampak a se vam ne zdi, da je mal razlike med tem da je to v bistvu barcin sponzor in tem, da nekdo kupi klub in je njihov lastnik. Pa še neki. teh 170 milijonov je malo v primerjavi z vsotami, ki se vrtijo pri Chelseaju in Cityju :)
User805027
16. 11. 2012 19.14
-9
Unicef da tok dnarja barceloni da kr glava boli
fihner
16. 11. 2012 20.18
+9
User632739
16. 11. 2012 20.38
+9
Hitz - Barça da vsako leto UNICEFU cca 5 mio EUR. Preveri na uradni strani Barçe.
User444573
16. 11. 2012 22.51
+0
1,5 miljona evrou daje od leta 2006 naprej. če že prebereš preber orengi...
User669186
16. 11. 2012 19.13
-4
Bolje to kot pa imeti neko ime stavnice,pol ti pa se dolocajo gdaj zgubit gdaj in za koliko bos zmagal...ko vse podkupijo...zat pa real dobi najvec 11m...prot njim je dosojena le ce stavnica to doloci itd itd...
superfly7
16. 11. 2012 19.14
-2
LESNIKB
16. 11. 2012 19.34
-3
smomi
16. 11. 2012 19.42
+1
zaggi099: pol po tvoji logiki rabi barca socialno pomoč ker je mela za sponzorja Unicef
kadabra
16. 11. 2012 19.11
-1
unicef je zmetov več denarja za barco ko za lačne otroke po svetu...zdej si pa dejte duška z minusi ampk to je dejstvo
User438219
16. 11. 2012 18.41
+18
posteno povedano,kapo dol barci glede unicefa vsi tako veliki klubi bi mogli dat vsaj nek procent dobicka v dobrodelne namene oz.kaki drugi humanitarni druzbi,pomojem bi mogli pustit na sprednji strani.....hala Madrid
Sodnik_Kriv
16. 11. 2012 18.59
+18
milion evrov vsako leto gre unicefu iz barce!
User444573
16. 11. 2012 19.02
-4
al pa če bi katar dau sam dnar unicefu brez posrednika...
User660733
16. 11. 2012 19.03
+3
+1 Popolnoma strinjam! Vsak bi mogu nek mali del dat sploh glede na denar kakršn se obrača v nogometu Go Chelsea!
pitonar
16. 11. 2012 19.05
+5
HopSugy 16.11.2012 19:02:38 al pa če bi katar dau sam dnar unicefu brez posrednika... ---------------------------------------------------------------------------- nima veze, barca bi ga lahko zasebe obdržala, vendar ga da vseeno naprej. Tu drugi klubi imajo sponzore, pa ni čut da bi kaj dali komu. Tak, da prosim premisli (al pa odrasti) preden komentiraš.
User444573
16. 11. 2012 19.19
-5
User879392
16. 11. 2012 18.39
-6
čakam in čakam, da prejmejo še oskarja, ampak nič od tega. Kdaj pa pride le ta na vrsto? Morda še kakšna jokica ali dva več v klubu in šele takrat? Bomo videli, so rekli slepi.
pitonar
16. 11. 2012 18.56
+3
Sodnik_Kriv
16. 11. 2012 18.59
+1
bigfudge
16. 11. 2012 18.25
+0
kaj qatar foundation pa ni nč ane, barca od tega ni nč dobila? od kje ji pa pol dnar
blacknwhite
16. 11. 2012 19.11
+4
blacknwhite
16. 11. 2012 19.13
+5
Nike,Audi,Turkish Airlines,Estrella Damm,La Caixa...
I_LOVE_FOOTBALL
16. 11. 2012 19.51
+4
bigfudge, a kako pa misliš da dobijo nogometni klubi denar? Logično da od sponzorov, potem so tu še UEFA (za uspehe v kvalifikacijah za evropska tekmovanja, za sama evropska tekmovanja) itd. Pa ne rabiš bit nek velik ekonomist za to
bigfudge
16. 11. 2012 20.24
+1
itak, sej štekam, sam na dresih nikol nisem opazil nekih sponzorjev, res pa da ne spremlam glih barce