Nogomet

Barcelona: Coutinho že pozabljen, prihaja Dembele?!

Barcelona, 10. 08. 2017 09.16 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V vrstah aktualnega španskega podprvaka Barcelone mrzlično iščejo ustrezno zamenjavo po odhodu Neymarja jr. v PSG. Če je bil do zdaj še najbolj aktualen prihod Philippa Coutinha, so glavni možje Liverpoola poslali jasno in glasno sporočilo blaugrani, da odlični Brazilec ni naprodaj. Katalonci ne sedijo križem rok in že stegujejo "lovke" k dortmundski Borussii, kjer zaenkrat še domuje Ousman Dembele.

Po odhodu Neymarja jr. za rekordnih 222 milijonov evrov odškodnine k Paris Saint-Germainu so bili v vodstvu katalonskega ponosa prepričani, da jim bo zajetna vsota denarja pomagala pri nadaljnjih nakupih. Predvsem pri iskanju ustrezne zamenjave za 25-letnega brazilskega napadalca, toda poskusa, da v svoje vrste zvabijo Philippa Coutinha, na njihovo veliko razočaranje nista obrodila sadov.

Ousmane Dembele naj bi bil po poročanju številnih španskih medijev na poti v Barcelono.
Ousmane Dembele naj bi bil po poročanju številnih španskih medijev na poti v Barcelono. FOTO: AP

Iz mesta Beatlesov so kratko in jasno sporočili, da Coutinho ni naprodaj. Pri Barceloni ničesar ne prepuščajo naključju, saj so že vzpostavili stike z vodstvom dortmundske Borussie, kjer zaenkrat še domuje odlični francoski napadalec Ousmane Dembele. Španski Mundo Deportivo sicer navaja, da se za Dembeleja zanimajo tudi pri največjem rivalu blaugrane, madridskem Realu, ki pa še ni poslal uradne ponudbe.

Kakor koli že, trener Barcelone Ernesto Valverde z nestrpnostjo pričakuje nove obraze v slačilnici, saj se uvodni nastop v primeri division nezadržno približuje. 

 

KOMENTARJI (123)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

selecao
11. 08. 2017 16.56
Barca mora na vsaka način priti do Coutihna. Coutihno je igralec, ki je na kožo pisan Barci. Na levi strani bi bil idealna menjava za Neymar- ja. Poleg tega bi bilo tudi za nadaljno kariero Coutihna Barca idealna. V Barci bi postal mogoče še najboljši igralec na svetu, med top 3 pa sigurno. Barca pare (150 mio €) na sunce, če hočeš, da bo na Nou Campu še dolgo sijalo sonce.
tedoVV2HCmedo
11. 08. 2017 10.24
-1
Valverde je še večji bedak kot Enrique.
Kollerik
11. 08. 2017 12.50
nikajzadodat
11. 08. 2017 17.48
Kollerik
10. 08. 2017 22.41
+4
No, kje je zdaj....oni mega tabrihten Trend.... da pokomentira.... če je to res... da Mabppeja v resnici kupuje PSG.... RM pa je izvisel....
Trend01
11. 08. 2017 09.56
+0
Kaj spet bluziš? Tako Monaco kot Nasser Al Khelaifi so zanikali prodajo, podpis. In, če bi kaj vedel, spremljal (namesto lajal), bi vedel, da sam ne podpiram prihoda Mbappé-ja v Real. Nedokazan adolescent ne more in ne sme biti vreden 180m. Prav tako sem ti govoril, da bo cena Coutinha 133m funtov (ali, da jo bodo morda nekoliko znižali), a si bil spet pameten kako gre on z užitkom v Barcelono. Enako sem pisal za Dembéléja, Verrattija, Dybalo. A za vas junake, so že vsi podpisali. Umiri se, Umiri žogo in glej le fuzbal ter tisto šinfaj. Resne stvari pač pusti pri miru.P.s. - veš, da 222m še ni nakazano na računu? Ter, da Neymar NI član PSGja?
CURVANORD Zanetti
11. 08. 2017 12.11
+2
Kar mirno trend.Vem da si malo v stresu da danes telefon zvoni v eno in da zaradi vcerasnjih neviht je ogromno narocil za popravilo streh. Reference v Vigu so naredile svoje:-D
Kollerik
11. 08. 2017 12.15
+2
no, no trend....vseeno hvala za odgovor, toda zaradi tega ti še ni potrebno poleteti med oblake.....
Kollerik
11. 08. 2017 12.22
+3
...torej bo menda res kar držalo, da Ney še ni v PSG-ju...kera blamaža in hkrati upanje, da se še pravi čas zaustavi ta norija, ki so jo sprožil Katarci... kot bo držalo tudi to... da (z izjemo dobrega nakupa Martineza iz Real S.)... da je vodstvo Barse trenutno pogrnilo skoraj pri vseh nakupih... na celi frontni liniji.... Me prav zanima, ali bo Ney potemtakem še nastopil v barvah Barse to nedeljo zvečer...
Trend01
11. 08. 2017 14.16
+1
A, da ga na Camp Nouu raztrgajo? Menda danes pride nakazilo. Potem pa, če bo uprava imela malo soli, naj plačajo 150m za Dembéléja. Sicer bi ga raje v Realu gledal, a dokler je tam Bale, ne bo nič od tega. Martinez NE pride. 32m je za klubsko upravo preveč. A hkrati edini nogometaš, ki si ga je Valverde zaželel. So ga spodrezali preden je sploh začel.
nikajzadodat
10. 08. 2017 19.15
-1
Sami beli tukaj gor...pol že ni nič dobrega za Barco. ;)
nikajzadodat
10. 08. 2017 19.49
+1
ehjaehja
10. 08. 2017 18.09
-1
real nerabi okrepitev, usaj še dve sezoni, s tako zasedbo kot na začetku učeraj proti unitedu lahko haramo še dve tri sezone inamo dovolj kakovostnih čarodejev,asensio in vasquez pa bosta vsako tekmo boljša tako da mi nerabimo napukov za150 miljonov če sno jive razbili 1-4 z enako zasedbo zakaj zdaj kupovat nove?
alien8potnik
10. 08. 2017 18.42
+3
to je res. bi pa vseeno rabili v napadu enega izjemnega napadalca še. ne vem, zakaj ne gredo po aubomeryanga, ki sanja o real madridu. ni mi jasno.
MesOjediPinGvin
10. 08. 2017 18.50
+3
Meni pa ni jasno, zakaj ste prodali Morato in ne Benzemaja.... No, tudi pri Barci streljajo kozle zadnjih nekaj sezon. Sploh z Gomesom in Mathieujem...
alien8potnik
10. 08. 2017 18.53
+2
hm, ja. čeprav je res, da benz igra bolj inteligentno in bolj kombinatorno s cr7 in baleom. morata je hotel biti v štartni poziciji. to pa pri zidanu ne gre. ves čas rotira. hotel je oditi. zato, verjetno. žal.
alien8potnik
10. 08. 2017 17.53
+3
mbappe 100% v PSG. no, pa je PSG povozil vse - tako barco (neymar) kot real madrid (mbappe). hm, noro. nič, dragi moji, upam, da rm in barca v dvobojih s strašnim novim PSG pokažeta, kdo je kdo. kaj češ. denar sveta vladar.
alien8potnik
10. 08. 2017 17.55
+0
ha, dober nateg. verjetno je bil morata prodan, mariano prodan in james posojen zato, da se sčisti prostor za prihod mbappeja. lep nateg. me zanima, kaj bo perez zdaj naredil. napad bo treba okrepiti. lepo, lepo. oboji smo dobili kajlo iz pariza.
CURVANORD Zanetti
10. 08. 2017 18.04
Kolosej6
10. 08. 2017 18.21
Sploh se ni nic uradno nevem zakaj pises 100%
BBarca
10. 08. 2017 18.36
@alien Ampak od kje jim denar?! Zapravit 500m EUR v enem roku, ne da bi ravno drago prodajal. Ne vem kaj se grejo.
alien8potnik
10. 08. 2017 18.37
je, je. v ponedeljek ga bodo že predstavili. dobro, ni še čisto uradno, drži. tudi zadnji hip se še lahko kaj spremeni. recimo - 99%.
alien8potnik
10. 08. 2017 18.37
nimam pojma. resno noro. ni mi več jasno. to bo še zanimivo.
BBarca
10. 08. 2017 18.41
+2
Pa še Oblaka želijo. Lahko prodajo celo trenutno ekipo, pa dvomim da pokrijejo te zneske.
alien8potnik
10. 08. 2017 18.43
ja, zdaj so v madridu. prišli po oblaka in realu prodat menuerja. svašta, res.
CURVANORD Zanetti
10. 08. 2017 18.44
Cele dovolj bo denara v kolikor prodajo Messija
Kolosej6
10. 08. 2017 18.46
Alien ne verjamem da bo v ponedeljek predstavljen in da je 99%
alien8potnik
10. 08. 2017 18.53
Kollerik
10. 08. 2017 22.39
....na šihtu sem govoril s folkom...nekaj se res sliši o tem, da je PSG prehitel RM pri nakupu Mbappeja..ne vedo pa točno od kod...in koliko je to sploh resnica....
Trend01
10. 08. 2017 16.58
-2
Pa kaj vam je? Točno veste (kdor ga zanima), da je BvB gladko odbil 120m. Točno veste tudi, da URADNO Barcelona sploh še denarja od PSGja ni dobila... Neymarjev polog je menda popoln nateg. Barcelona želi/zahteva denar od PSG-ja, da ga nato prijavi Fifi (in NE Čeferinu iz Uefe; nima nič pri tem).
alien8potnik
10. 08. 2017 17.14
+1
polog je nateg??? v kakšnem smislu? a PSG (ney) ni dal barci realnega denarja???? daj, plz, pojasni malo. iščem te infote, pa jih ne najdem.
Johnny_J
10. 08. 2017 17.37
+3
Kako je lahko potem že v psg,če ni denarja še?
CURVANORD Zanetti
10. 08. 2017 17.42
rambek
10. 08. 2017 19.13
+1
rambek
10. 08. 2017 19.13
+1
Ker se hoce kupiti vezista in seveda stoperja
Drago Kugler
10. 08. 2017 19.21
+0
barca ne rabi nobenega dokler ima messija.
CURVANORD Zanetti
10. 08. 2017 19.32
Trend01
11. 08. 2017 09.25
Imaš cel kup člankov kjer piše, da Barcelona ne bo dala dovolilnice dokler PSG ne nakaže 222m.
grevid
10. 08. 2017 16.21
-3
Vodstvo Barce, vi ste AMATERJI!!
cripstoned
10. 08. 2017 16.17
-5
chelsea, city umetni klubi? kaj pa barca? hejteri reala....ce dobijo dembeleja za 150milijonov je to v enem letu ali dveh sezonah kar 270milijonov za okrepitve....ne samo da ne morete vec govoriti o podkupninah, sodnikih in korupciji...zdaj po novem se umetnih klubov ne smete omenjati ker s tem omenjate se sebe ahahahah....
jernej67
10. 08. 2017 16.20
+0
Pa kaj ti veš kaj sploh pomeni umetn klub? Klubi ala city, Psg so klubi ki so iz noči dobili denarno injekcijo in praktično iz danes na jutri postali veliki klubi
alien8potnik
10. 08. 2017 16.59
+3
in kaj je narobe, če se vzpostavi več vrhunskih klubov? za nogomet je to samo dobro. kar se "umetnih" klubov tiče - če se barca ne bo spet naslonila na svojo slovito la masio, potem bo pač nek hibridni klubek. rm se ta trenutek bolj naslanja na lastne sile. seveda pa ob tem tudi kdaj na debelo kupuje. čeprav v zadnjih dveh letih presenetljivo malo (zaenkrat).
CURVANORD Zanetti
10. 08. 2017 17.45
+1
CURVANORD Zanetti
10. 08. 2017 17.46
+1
Je pa res da nima neke sile da bi morali za velik denar kupovati igralce,se prodajo jih lahko nekaj in to za lepe zneske
alien8potnik
10. 08. 2017 17.57
+1
ja, nič kaj ne kupujemo zaenkrat. mbappe nam je pa pravkar ušel v pariz.
dark horse
10. 08. 2017 18.26
Krispi a Real potem ni umeten klub glede na to koliko so prejšna leta zapravili?? Pa psg ki gredo prek vseh meja,baje da bodo še z Oblakom izpeljali enak nateg kot z Neymarjem. Ti Arabci bodo uničli fuzbal
alien8potnik
10. 08. 2017 18.40
ja, zdaj so v madridu. prišli po oblaka in realu prodat menuerja. svašta, res.
rambek
10. 08. 2017 19.13
doloke
10. 08. 2017 15.52
+0
Ali morda kdo ve koliko je odkupna klavzula za dembeleja?
MesOjediPinGvin
10. 08. 2017 15.58
-2
jernej67
10. 08. 2017 16.06
+5
Dembele nima odkupne klavzule tako da še vedno zadnjo besedo reče klub v tem primeru BVB
doloke
10. 08. 2017 16.12
Kako je mozn da nima odkupne klauzole a nima to usak igralec?
cripstoned
10. 08. 2017 16.18
-6
ko kupuje barca je visoka ko pa kupujejo ostali pa mala v primerjavi z barco....barca je kot prostitutka....nategujejo jo vsi po vrsti ahahahaha
Kolosej6
10. 08. 2017 16.30
+2
alien8potnik
10. 08. 2017 17.00
borrusia je menda postavila ceno 150 mio. ne vem, če je že kaj spustila. barcino 100 mio ponudbo je gladko zavrnila. liverpool pa takisto. barca se bo pošteno skeširala za ta dva, če ju bo sploh uspela dobiti.
rambek
10. 08. 2017 19.14
Kolosej6
10. 08. 2017 15.44
+3
Dembele se ni pojavil na treningu, niti ne odgovarja na telefonske klice piše Sky sports
MesOjediPinGvin
10. 08. 2017 15.52
+1
Baje naj bi se dogovorili za 130 mio .... Saj je že dva tedna isto. Je, pa ni. Pa premajhna odškodnina, pa se niso pogovarjali, pa blablabla.
CURVANORD Zanetti
10. 08. 2017 13.32
+6
Barca naj se ozre malo po slovenskem trgu, bodo ogromno prisparali v kolikor kupijo recimo Dino Hotica ali Branka Ilica, ce bosta pa se ta dva igralca vklopila v koncept njihove igre je pa druga zgodba, a splaca se poizkusiti:-D
kameltrajbar
10. 08. 2017 14.59
+2
CURVANORD Zanetti
10. 08. 2017 15.34
Uh on bi pa imel previsoko ceno 300 e minimalno
alien8potnik
10. 08. 2017 12.37
+2
ne samo, da borrusia ocenjuje, da je dembele vreden 150 mio, zdaj se bo v tekmo zanj spustil še real madrid. kar bo ceno samo še dvignilo, spustilo je zagotovo ne bo. nič kaj dobro ne kaže z zvezdniškimi nakupi barci. bolje bi se bilo orientirati na nekaj zelo dobrih igralcev na različnih položajih, zvezdnike pa pustiti za drugič. če ne, bo na koncu katastrofa.
BBarca
10. 08. 2017 12.45
+5
Samo, kateri pa so to zelo dobri igralci? Pa točno za katere pozicije? Po moje bi bilo res najbolje zaupati v mladince, pa kar bo, bo. Okej, na levem krilu sta lahko Deulofeu in Denis Suarez; na desnem Messi ali Deulofeu; na sredini kot menjava udarnim trem Roberto, Aleña, Samper; zadaj pa upam da bo Marlon boljši kot Mathieu in Vermaelen. So vsaj Semeda kupil.
alien8potnik
10. 08. 2017 12.49
+6
se strinjam. resnično bi bilo treba verjeti v lasten potencial. la masia je bila še nedavno tega slavna šola. ni mi jasno, kaj je zdaj to naenkrat. zizu pri rm počne natanko to: zelo zaupa mladincem. in to je dobro.
BBarca
10. 08. 2017 12.54
+2
Imam tak občutek, da se bo do konca zgodil en paničen nakup. Batomeu je večkrat rekel, da bo zagotovo pripeljal vezista. Najprej sem mislil, da bo Verratti. Zdaj upam, da bo Seri. Če še to ne bo šlo, bo pa kupil Paulinha za 40m EUR !!!, kar bo poden od podna (sploh za tako ceno). A za branilca se preserava koliko bi dal.
kameltrajbar
10. 08. 2017 15.00
+2
..kurjo se...dvigujejo cene en drugmu...:)))
rambek
10. 08. 2017 19.15
-1
Melaj
10. 08. 2017 12.33
+5
Ne poznam mlajše generacije Barcine šole nogometa. Je pa jasno, da morejo dopolnit prvo ekipo in si podaljšat klop z uporabnimi in dovolj kvalitetnimi igralci. Veliko se piše, kdo naj bi zamenjal Neymarja. Pa je zelo pomembno nekaj drugega..Prvotno sploh ni bil načrt Neymarja izgubit...mislili so, da je njihov še za nekaj sezon. Cilj je bil v vsakem primeru dobiti mladega in kvalitetnega vezista-napadalca. Kandidati so bili v Liverpoolu, Juvetu,... Tako, da je barca kljub eni okrepitvi še vedno v številčnem zaostanku...Vsaj dva nova igralca rabijo..vezista in napadalca. Z Dempelejem ne bojo pokrili manko...to se le menjava za izgubljenega Neymarja. Mislim pa da v mlajših selekcijah nimajo nič primernega in že v preteklosti jih je kratka klop tepla. Kdo bo nadomestil v primeru poškodbe Messija ali Suareza???
BBarca
10. 08. 2017 12.50
+6
Enostavno ni kvalitetnega podmladka. Tudi za B ekipo bolj kupujejo kot pa da bi jih promotali iz mlajših selekcij. Tisti, ki pa res obetajo, grejo drugam.
dajno
10. 08. 2017 12.13
+14
Barca naj da vse na led za pol sezone, pa se bodo vsi ohladili, ker sedaj bi vsi prodali vsakega s klopi za 100milj! Na Barca vključi podmladek, tudi za ceno slabše sezone, se bodo pa mladci dokazali!
BBarca
10. 08. 2017 12.16
+6
cripstoned
10. 08. 2017 12.16
-12
ce bi barca vkljucila podmladek za ceno ene ali dveh sezon bi izgubila vsaj 60% svojih hejterjev reala....to bi bilo najboljse za barcelono ampak seveda tako ne bo slo ....
fihner
10. 08. 2017 13.08
+6
cripsy, spet v prazno......saj bo, hejteru, počasi ampak stalno, da ne boš ven padel!
saturnsky23 saturnsky23
10. 08. 2017 12.04
+4
Ni napaka vodstva odnosno Bartomeua teh zadnjih dveh mesecev.Kar nekaj let je vodstvo"spalo", izčrpavalo do onemoglosti Messija. Že dolgo časa zanič klop in še kar nekaj igralcev prve ekipe. Številni zgrešeni nakupi po direktivi abotnega Enriqeja, se je zgodila štala. Velika okrepitev je Ernesto Valverde, ki bo od zelo slabega vodstva zahteval najmanj 3-4 kvalitetne igralce.
BBarca
10. 08. 2017 12.07
+6
Zahteva že, dobil pa očitno ne bo. Osebno je zahteval Iniga Martineza, pa ga ne želijo kupit za 30 mil EUR (bi raje za 20-25). Katastrofa.
alien8potnik
10. 08. 2017 12.31
+4
ja. dali bi 32 mio in indigo bi bil vaš. res katastrofa. nagnat to upravo.
BBarca
10. 08. 2017 12.38
+2
Ne morem verjeti. Marca piše, da bi uprava Barce raje kupila Yerrya Mino (za 9m EUR, že dlje časa tarča), ker se jim zdi Inigo predrag. Prestop naj bi bil dogovorjen, a bo očitno padel v vodo, ker si je Mina na zadnji tekmi resno poškodoval stopalo (kako resno se bo ugotovilo danes). Sedaj verjetno ne bodo dobili ne enega ne dugega.
MesOjediPinGvin
10. 08. 2017 12.46
+1
Baje so se zanimali za Lemarja iz Monaca.... Cena dokaj "ugodna", če temu sploh lahko še tako rečemo. Cca 45mio. Na koncu tudi iz tega ne bo nič.
alien8potnik
10. 08. 2017 12.46
+1
obup. domneva se, da ima zlom. predstavljaj si, da kupijo nekoga z zlomljenim stopalom, indiga pa spustijo zaradi razlike tistih nekaj mio eur. bizarno. in to tri tedne pred iztekom prestopnega roka. ni čudno, da je vse narobe pri barceloni. uprava je dizaster.
BBarca
10. 08. 2017 12.48
+4
Upam, da bojo požrli ponos (kolikor ga še imajo) in vseeno kupil Iniga za 32m EUR.
alien8potnik
10. 08. 2017 12.50
+1
tudi jaz upam. že meni je tole mučno gledat, kaj šele vam.
MesOjediPinGvin
10. 08. 2017 15.57
+3
Meni gre že res na jetra tole sprenevedanje. Hodijo kot mački okoli vrele kaše. Polne žepe denarja imajo, pa se ne znajo zmenit. JA ali NE. Druge ni. Čas teče in na koncu ne bodo pripeljali nikogar.
BBarca
10. 08. 2017 18.55
@alien Tako, Yerry Mina je poškodovan za 4 do 5 tednov. Adijo prestop.
MaldiniSLO
10. 08. 2017 11.59
+6
Mbbape in Dembele sta imela 1 dobro sezono v top ligi in odenkrat sta vredna 150 milijonov...Fanta sta premlada in take vsote denarja so prevelik pritisk za njih.Barceloni je bolje da kupi kaksne bolj izkusene
alien8potnik
10. 08. 2017 12.03
+3
itak. vsi so ponoreli. neki mulci pa take vsote.
dajno
10. 08. 2017 12.08
+2
LocoBlanco
10. 08. 2017 11.32
+7
Lpool se je v preteklosti opekel, ko je prodal svoje top igralce in zgleda, da je Klopp tisti, ki hoče to na vsak način spremeniti! Najbolj zanimivo pri vsem tem je, da ni nikjer možno zaslediti izjave Coutinha! Kaj, če že od 1.ponudbe Barcelone omenjeni igralec noče v ta klub in je uprava Barce izgubljala pomemben čas. Po drugi strani pa seveda, če bi sam Coutinho želel v klub mislim, da bi to povedal javno oz. bi zahteval od kluba, da ga prodajo! Ker bi bila najvecja okrepitev za Barco odhod Bartomeu-a, ampak se seveda to ne bo zgodilo mislim, da bi bilo najbolje, da ob nakupu Dembele-ja, kupijo Lemar-ja iz Monaca (60mio.€), Iniga M. iz Ath. Bilbaa (35-40mio.€), Jena Seri-a iz Nice (40mio.€) in nazadnje se Soriana iz Vilarealla (25-30mio.€)... to vse bi jih 'koštalo' od 160mio.€ do 170mio.€! To bi bili dobri in kvalitetni nakupi Barce, ampak nesposobna uprava v tem trenutku verjetno išče 'mega zvezdo', ki bo nadomestila Neymara na igrišču in komercialno (marketing). Tega pa seveda letos ne bodo doživeli! Lp
BBarca
10. 08. 2017 11.54
+4
Inigo Martinez je sicer iz Real Sociedada, a drugače se povečini strinjam. Menim le, da ni treba Soriana (če bi kupili Seri-ja (igralcev v sredini je že itak preveč; čeprav so slabi)) in Lemarja (če pride Dembele (igrala bi praktično na isti poziciji + tudi Deulofeu je za to pozicijo). Ampak uprava, nesposobna kot je, očitno ne bo pripeljala nikogar (še Iniga ne za ''le'' 30 mil EUR).
Kolosej6
10. 08. 2017 12.00
+4
Coutinho je izjavil da bi rad odšel v Barcelono ampak nebo izsilil prestopa , pravi naj se kluba sporazumno dogovorita in to vse zaradi spoštovanja do Lpoola
LocoBlanco
10. 08. 2017 12.02
+2
BBarca@Moja napaka glede Iniga! Se strinjam glede napisanega. Čeprav je uprava nesposobna, ko verjamem, da bodo kupili vsaj še 2. igralca poleg Dembeleja! Mislim, da se tudi oni tega zavedajo, ker če se ne potem lahko odstopijo oz. jih navijači pripravite do tega!!!
BBarca
10. 08. 2017 12.11
+2
Po moje bi rabil le Dembeleja in Serija (prvi kot menjava Neymarja, drugi pa za večjo kontrolo sredine). Večji problem je, da se ne morejo znebiti igralcev, ki niso dovolj kvalitetni. Iti morajo Douglas, Vermaelen, Munir, Rafinha(?), Gomes (?)
BBarca
10. 08. 2017 12.14
+4
Mi je odrezalo komentar. To je celota: Po moje bi rabil le Dembeleja in Serija (prvi kot menjava Neymarja, drugi pa za večjo kontrolo sredine). Večji problem je, da se ne morejo znebiti igralcev, ki niso dovolj kvalitetni. Iti morajo Douglas, Vermaelen, Munir, Turan, Rafinha(?), Gomes (?). A ni ne duha ne sluha o kakih ponudbah. Po drugi strani pa Chelsea in Juve razmišljata, da bi odkupla Roberta za 40 mil EUR, ki se lahko še vedno dokaže v sredini.
Mirhollio
10. 08. 2017 11.29
-1
phillipe ostane v liverpoolu. svaka cast. ker ta prestopni rok z izjemo salaha postaja z liverpool pravi fiasko
Hachi
10. 08. 2017 11.20
-1
haha, je Mario zadnic rekel, da Barca za 222 mio dobi 3 boljse igralce namesto Neymarja. Omenjal pa je Coutinha, Bembeleja, Verattija, Di Mario, Aubo, Kane-a, Lewo,... skratka, nobenega od teh se nimajo. Aja, pa pravi cas so dobili denar. Za Dembeleja bodo dali vsaj 130 mio, torej jim ostane se 90 mio za dva tale top igralca. Po ceni niti Coutinha ne dobijo poleg Dembeleja za Neymarjevo ceno.