Nogomet

Boas: Lažje je delati pri Tottenhamu kot pri Chelseaju

London, 28. 07. 2012 17.20 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Novi trener angleškega nogometnega prvoligaša Tottenhama Andre Villas Boas je priznal, da veliko lažje funkcionira kot novi strateg zasedbe z White Hart Lana kot pa na Stamford Bridgeu.

Andre Villas Boas
Andre Villas Boas FOTO: Reuters

Harryja Redknappa je na klopi londonskega nogometnega kluba Tottenham zamenjal Andre Villas Boas, Portugalec pa priznava, da mu je v veliko veselje delati na White Hart Lanu. Vzdušje v moštvu je izjemno, motiviranost na treningih je vseskozi prisotna, o tem pa kot menedžer Chelsea ni mogel govoriti. Na Stamford Bridgeu je zdržal 256 dni, igralci so ga bojkotirali in v takšnih razmerah enostavno ni mogel delati. "Pri Tottenhamu je vse drugače. Ekipni duh je na visokem nivoju, to je povsem drugače, kot je bilo pri Chelseaju,“ pravi mladi portugalski strateg, ki ga na novem delovnem mestu čaka zahtevno delo. Sploh če bo ostal brez ideologa igre Luke Modrića.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (48)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

wnBww
29. 07. 2012 11.01
+7
ja logično da ti je lažje ker se ne krega s soigralci kot pri chelseju.pač se ni razumel z njimi že tudi zaradi male starostne razlike. in tudi moštvu chelsea lažje diha ko ni več AVBja in njegovih čudnih potez in z dimateom so res top ekipa!
lukakorenjak
29. 07. 2012 07.18
+7
kranjcan23@ meni je bil skos dober , tudi ko ga je Chelsea odpustu nisem imel nič proti njim ,,, ampak ko pa je začel čez Chelsea govorit , zdaj ko je podpisal za Tootenham se mi je pa zameril,,, človek niti ene napake ne prizna , vso krivdo daje na Chelsea, a on je tisti ki je bil edini trener ki see ni razumel z igralci, z vsemi drugimi trenerji so se igralci razumeli sam z AVB ju ne in pol on na Chelsejeve igralce daje krivdo,,,,bomo vidli če bo čez 1 sezono na klopi Tottenhama
dominikus99
29. 07. 2012 11.10
+6
jp čist prav maš se popolnoma strinjam s tabo
prava resni.ca
29. 07. 2012 11.22
+0
ja razumem, sam sj ni neki res pljuval po Chelseau, samo povedal je kako je on to podozivljal. Tole niso lih neki ostre besede cez Chelsea, sam kot navijaci ste hitreje prizadeti od takih besed in se pocutte napadene
FLampard8
29. 07. 2012 00.46
+6
prebol da je di matteo jači od tebe no -.-''
dominikus99
29. 07. 2012 11.10
+1
majsterdoo
28. 07. 2012 23.23
+8
ni toliko zahtev v tottenhamu kot pa v chelseaju
samanto
29. 07. 2012 08.45
+1
YYT
28. 07. 2012 22.52
+16
komaj čakam 20 oktobra (Chelsa v totenham)
dominikus99
29. 07. 2012 11.13
+2
da titi totenham nabijemo z kake 4:0 pol bo pa spet mel izgovore - aja pa takintak je obupn taktik pa trmast člov k zato se pa niso razomeli ker nobene napake ni hoto priznat pa še mala razlika v letih. Chelsea for ever
leondejan1
28. 07. 2012 22.41
+2
že v štartu se je vedelo ko je postal trener cheslea da ne bo mogel voditi ekipe zakaj a se bi pustil igralec ki je starejši od trenerja da ga on vodi pa še zvedniki so praktično so ga bojkotirali tukaj so zatajili predvsem vodstvo chelsea oz njihov šef. pri tottenhamu bo drugače to vam garantiram
CallMeFOOL
28. 07. 2012 22.52
+2
prava resni.ca
28. 07. 2012 21.16
+13
navijaci Chelsea ste prevec ostri sedaj do njega. Pac mlad je in tak tezko drzi avtoriteto nad izkusenimi zvezdami. Tud sam se je zavedal, da bo treba ekipo pomladit in to je neizbezno. Se vseen je Chelsea obdrzal v tekmovanjih, k jih je potem RDM osvojil. Zelel je gojit atraktivni nogomet, kar mu pa ni najbolj uspeval, RDM je mel pa tud precej vec srece z njegovim nacinom, k vemo, da s takim nogometom obicajno tezko kaj osvojis. Tip je bil vedno spostljiv v svojih izjavah, in tud tuki mislm da ni zelel napast Chelsea kluba, ampak sam povedal je kaksno je blo stanje ob njegovem odhodu. Men je zelo zal, da mu ni uspelo v Chelseau, upam pa da zdej uspesno nadaljuje svojo kariero.
chelsea4ever
28. 07. 2012 20.09
-8
škodo bo naredo tottenhamu tak ko je naredo chelsea-ju škodo
prava resni.ca
28. 07. 2012 21.00
+15
Symbolic
28. 07. 2012 19.42
+0
Bojim se, da bo enako neuspešen kot pri Chelsea-ju... Preveč je \"revolucionaren\" oz. absolutističen... samo škodo bo naredil Tottenhamu...
prava resni.ca
28. 07. 2012 20.59
+8
pocakejmo pa da vidmo kaj bo, nismo jasnovidni :)
Symbolic
29. 07. 2012 00.47
+1
Seveda, počakajmo... nisem mislil predskazovat karkoli, le tak občutek imam.... Ne vem, ampak ta striček Redknapp mi je bil prav simpatičen, redko je kdaj vzkipel, igralci so ga imeli radi... razvil je dober odnos z njimi... Ja, skratka, človek se nasplošno težko privaja naglim spremembam... zato, strinjam se, dajmo času čas... Da ne bo pomote, želim mu da uspe, pa ne toliko zaradi njega, ampak zaradi Tottenhama, prav simpatičen, klub.
dinho80
28. 07. 2012 19.05
+13
Seveda je lažje, če pa nima ljudi v klubu, ki bi mu onemogočali pomladitev moštva oz. izboljšanje kadra. Pod njim je oni mladi vezist, ki je prišel iz barce, dobival veliko priložnosti in večinoma odigral zelo dobro. Vso srečo, boas, upam, da spravi tottenham v LP.
Pensioners
28. 07. 2012 19.28
+1
AVB je hotu iz ekipe odstrant lamparda, cola, drogbaja in terrya...tega pac ne delas, kukr da bi pri barceloni najprej vrgu iz moštva xavi-ja,puyola in abidala, pol se pa šou neko taktiko...če je igralec dobr je dobr pa ni važno al je 20 let al pa 33...lampard, cole, drogba in pa terry bi mogl bit dodana vrednost, ne pa breme in to je di Matteo vedu in dejansko osvojil nekaj.
dominikus99
28. 07. 2012 19.43
-1
astitutnotpadu se popolna strinjam s tabo - res je vse ka si povedo
prava resni.ca
28. 07. 2012 20.58
+10
asititudnotpadu nevem ce jih je lih hotu vn vrzt.. ne verjamem. sam ni imel avtoritete nad njimi.
dominikus99
29. 07. 2012 11.22
+1
jp jih je mogoč ti že to pove da lamparda je kuj skos držav na klopi pa ga ni hoto nt dat ko je pa kdaj priš nt je pa podelo neke tri asistence za gol pa še kirga dav pa je vseeno pol nasledno tekmo spet presedel - obupn trener oz. še bolj obupn taktik
alko02
28. 07. 2012 18.47
-2
pri chelseaju je blo tut na začetku tak bomo vidli ka bo pa per tottenhamu ko nebo dobrih rezultatov
dominikus99
28. 07. 2012 19.09
-4
res je na zacetku je tut chelsea mev velik ekipni duh pol pa zarad nesposobnega taktika ki je vsaj v chelseaju znav špilat sam 4-3-3 pa pol z slabimi rezultati prišlo tut do napetosti v garderobi. tak da Villias boas gledena to ka je pol di mateo naredo z isto ekipo mislim da si bil kr ti kriv tak da ne govori če nimaš kaj pametnega za povedat. gremo chelsea leto do čim več lovorik pa poizkusimo kod prvi ubraniti naslov v Lp. Začnimo trgat. Blue is the collor.
Symbolic
28. 07. 2012 19.43
-3
Strinjam se... Imam občutek, da hoče posnemat Murinha, ni mu pa dorasel... kar je, je!
prava resni.ca
28. 07. 2012 20.57
+11
1xavi1
28. 07. 2012 21.08
+8
lol dominikus kaj pa je di mateo naredu? tiste 4 posrane tekme četrtfinala in pol finala, ko bi si že tut napoli 10x bol zaslužu napredovanje.v ligi se je pokazal kaj je naredu on ;)
CallMeFOOL
28. 07. 2012 22.53
-1
napoli zaslužu napredovanje??? dej ne seri
CallMeFOOL
28. 07. 2012 22.53
+1
dominikus99
29. 07. 2012 11.26
-1
mrio gomez se strinjam s tabo ti 1xavi1 pa rez očitno pojma nimaš o fuzbalu al pa te še zej boli ko je barca zgubla - izpadla. Mogoč jih je pripeljal do naslova v Lp. prvega v zgodovini kluba. Prosim te otročaj ne komentiraj če pojma nimaš ka se v fuzbalu pa nsplošno športu dogaja sam ime messi poznaš pa mogoč barcelona ko tak sami taki ko si ti za njo navijajo
rexi09
28. 07. 2012 18.43
-11
Seveda je lazje, tottenham je ime v zgodovini nogometa. Londonska periferija je pa eno umetno gnojilo iz ruskih step, ki nima nobene veze z angleskim nogometom, da ne omenjam klub ki obstaja 7 let ne more imet prave tradicije.
alko02
28. 07. 2012 18.46
+3
primerjaj zgodovino tottenhama pa chelseaja pa pol govori
dominikus99
28. 07. 2012 19.11
+0
ja res se strinjam rexi dej tiho pa premerji obedve zgodovini klubov pa polč govori pa ne govori tumari prosim
Symbolic
28. 07. 2012 19.47
+0
No, rexiju ne zameram, ker je v svojih komentarjih do sedaj pokazal le svoje nepoznavanje nogometa in se kljub temu skoz štuli......
Symbolic
28. 07. 2012 20.17
-4
Tottenham: osnovan 1882 Chelsea: osnovan 1905 (torej, 23 let pozneje) Oba sta člana Premier ligue, ki je osnovana 1992...
Symbolic
29. 07. 2012 00.51
+5
LOL... ta je pa dobra, dobim minuse na 3 gole argumente, brez kakršnega koli komentarja .... Kaj bi bilo, če bi to kaj komentiral... hahaha....
Arhitek
29. 07. 2012 02.58
+3
dominikus99
29. 07. 2012 11.29
-3
multibomm čist prav maš pač sami barca feni tu gr ko jih še zej srce boli ko jih je lani chelsea izločo
Symbolic
31. 07. 2012 10.08
dominkus, ne lupaj, drži se teme... Tema je: 7 let obstoja Tottenhama, odprl jo je pa "pametni" rexi 09... Arhivski podatki kažejo, da je Tottenham 23 let "starejši" od Chelsea-ja... Kaj majo pri tem "barca feni", je kdo omenil Barco? Lupaš brez veze...
cikic
28. 07. 2012 18.13
+11
Kar bodi srečen, mi pa smo srečni, da te ni več na klopi Chelsea.
dominikus99
28. 07. 2012 19.12
+5
jp se strinjam gremo chelsea letus po lovorike. Chelsea for ever
Pensioners
28. 07. 2012 17.51
+21
hahaha...sej k je u chelsea pršu je tud hvali kakšno super vzdujše je v slačinlici, itd..čez pol leta bo pa spet iskal službo...trener, ki igra samo z eno postavitvijo in če klub nima igralcev za le to, gre vse v K!:D
dominikus99
28. 07. 2012 19.13
+8
p res je - se strinjam - ali drugače bi lahko povedo je obupn taktikj
dominikus99
28. 07. 2012 19.13
+4
Symbolic
28. 07. 2012 20.19
+4
ravno zaradi tega imam pomisleke, da bo zaje*bo tudi Tottenham, ki so zaradi svoje skromnosti, prav simpatični...
prava resni.ca
28. 07. 2012 20.55
+1
jah strinjal se bojo zdej navijaci Chelsea predvsem... da je obupen taktik pa sori nemors rect, kar je ze dokazal prej
dominikus99
29. 07. 2012 11.32
+1
jbolšo ligo na svetu angleško pa portugalsko omgja v portugalsi ligi malo razmisli pa boš takoj najdo razliko med na