Nogomet

Četrtoligaš izločil Wengerjeve varovance

London, 12. 12. 2012 08.39 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Za navijače Arsenala še ena slaba novica, saj so topničarji izpadli iz angleškega ligaškega pokalnega tekmovanja. Po streljanju enajstmetrovk jih je izločil Bradford s 4:3, ki se je tako presenetljivo uvrstil v polfinale tega tekmovanja.

Bradford igra v t. i. Football League Two, kar je na Otoku šele četrti kakovostni nogometni "razred", njihova zmaga proti favoriziranemu Arsenalu pa je velikansko presenečenje, še toliko bolj, ker so topničarji nastopili praktično v najboljši postavi. Bradford je vodil z 1:0 od 16. minute, Arsenal pa je izenačil v 88. minuti, ko je zadel Vermaelen. V podaljšku golov ni bilo, po streljanju enajstmetrovk pa so s 3:2 slavili gostitelji, varovanci trenerja Arsena Wengerja pa so morali v tej sezoni pogoltniti še eno grenko "pilulo". Za Arsenal sta zadela Wilshere in Oxlade - Chamberlain, zgrešili pa so Cazorla, Chamakh in Vermaelen. Za Bradford je odločilno enajstmetrovko zadel Connell. Arsenal se je tako pridružil številnim renomiranim klubom, ki so že končali nastope v tem tekmovanju, od Manchester Uniteda, Tottenhama, Liverpoola, Manchester Cityja ... V tem tekmovanju na izpadanje je začelo kar 92 najboljših angleških klubov. Bradford se bo v polfinalu pomeril z Aston Villo.

Arsene Wenger
Arsene Wenger FOTO: Reuters

Wenger, ki je zadnje čase precej na udaru angleških medijev, ki že iščejo zamenjavo zanj na klopi topničarjev, je po tekmi na novinarski konferenci dejal: "Smo razočarani in frustrirani, ker smo praktično več kot uro igrali s petimi napadalci, pa nismo dosegli gola, čeprav smo imeli veliko priložnosti. Iskreno rečeno moram povedati, da so se zelo, zelo dobro branili. Bila je tipična pokalna tekma na težavnem igrišču. Ne morem kriviti igralcev, saj so dali vse od sebe do zadnjih minut, in tekmecu lahko le čestitam za zmago."

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (70)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

pridnaov?ka
13. 12. 2012 07.55
+0
dokler bo v arsenalu potekalo interno tekmovanje za naj frizuro,ne bo rezultatov
andrej2121
13. 12. 2012 02.45
-2
nima več dobrih napadalcov,..so vsi odišli fabregas,.nasri in van persi,.ki so bli legende,..no pa še o"henry,če bo nazaj prišel nebo nič mogel naredit sam:
rambek
12. 12. 2012 21.47
-3
papaaa!
12. 12. 2012 21.06
-2
katastrofa!!!
samasa
12. 12. 2012 18.34
+3
wenger nima nič nima vezistov napadalcel, nima obrambe nima kril nima nič! pa kako bo imel če pa tajkuni use najbolše poberejo??
paris86
12. 12. 2012 19.22
+5
igralci so dobri, taktika je zgrešena...igralci kot je Chamakh so res slabi ampak Cazorla, WIlshere, Arteta, Vermaelen, Podolski, Mertesacker, Sagna, Gibbs, Walcott... pa kot celota nebi smeli tak slabo delovat. dobro opazujem letos Arsenal in niso ključne tehnične sposobnost teh igralcev ker jih majo ti igralci dosti ampak so razlogi taktični v prvi vrsti gibanje brez žoge, to ma Wenger čist sfalirano in tu je kriv on in ne igralci
samasa
12. 12. 2012 19.52
-2
ti igralci, pač ne razumejo filozofije wengerja. samo to je. kakšno je pa vzdušje ekipe v slačilnici je pa druga stvar, vsi igralci znajo igrat. v glavah je problem. motivacija, podcenjevanje itd.
lostje
12. 12. 2012 20.07
+1
nima vezistov? Arsenal ima enega izmed najboljših veznih triov v PL. Če ti imena Cazorla, Wilshere, Arteta tega ne povejo ... drugo je pa trenutno stanje. Kakovost imajo, pa še kako veliko. Mogoče bi moral pa res nazaj na 4-4-2 sistem s Giroudom in Podolskim v napadu, bi se znalo obnest.
samasa
13. 12. 2012 00.08
-1
Cazorla, Wilshere, Arteta, eh dej no, noben konstant. vsi igralci obvladajo svoj posu, razlika med dobrim pa slabim je sam konstantnost ;) pri teh treh ni konstantnosti.
Gapi 182
13. 12. 2012 01.32
-1
ne zgovarji se na igralce. Klub že 8 let ni naredu nič Wenger se pa ves čas samo pritožuje kako drugi klubi kupujejo igralce. Enostavno slab trener je. Še stojanović bi več naredu
lostje
13. 12. 2012 15.08
-1
samasa, Arteta je konstanten, le igra na CDM poziciji in zaradi tega ga ni pri napadalnih akcijah, Wilshere je vsako tekmo odličen (ima sicer kakšno slabšo tekmo, ampak zgolj zaradi tega, ker se je ravno vrnil po poškodbi). Edini, ki ni konstanten je Cazorla.
UNITED1878
12. 12. 2012 17.37
+11
Prodat Gervinha ker tip ne zna igrat, kupit wingerja in spico Wengerju pa postavit kip ker boljsega trenerja ki za drobiz ustvarja top igralce ne boste dobili.
paris86
12. 12. 2012 19.24
-2
uh...Wenger ni več dober trener, vsaka čast za kar je naredu ampak poglej njegovo taktiko...spremlam Arsenal in preveč vem o nogometu da bi spregledau da je Wenger tu glavni krivec...sploh pa so njegove menjave polomija, kot da ne gleda tekme najbolše igralce menjava, lani je dau iz igre Chamberlaina proti Unitedu pa je biu najbolši posameznik Arsenala, enako včeraj Coquelina za flopa Chamakha ki ni nič pripomogu k igri
paris86
12. 12. 2012 19.34
+3
pa za drobiž dobre igralce...s svojim projektom mladih je končau...sej jih ni več, vsi ti igralci ki jih je pred leti kupu da dvignejo klub v nekaj letih so bli prodani, porjket je biu povsem sfaljen zarad tega. js se spomnim 3 leta nazaj ko so govorili da je Arsenal premlada ekipa in sm sam reku: ''počakajte 3 leta pa bo Arsenal prvak''...niti sanjalo se mi ni da bojo prodali van Persieja Unitedu, Nasrija pa Cityju, Song za đabe Barceloni kr se Wengerju ne zdi pomembn...ni se mi sanjalo da bota na izhodnih vratih še Walcott in Sagna. Poglej si postavo ki jo je Arsenal prodau zarad Wengerjeve trme in kje je trenutno Arsenal, kje bi pa lahko biu če bi Wenger obdržau te igralce. pa še neki je...van Persie je reku Wengerju naj kupi dobre igralce, če ne, bo šou. nekak mu je pamet soliu bi po domače rekli. ko je prišu Cazorla je RvP vidu da je Wenger zadeu v pouno, biu zadovoln in šou v Nemčijo zraven ekipe na priprave, ko so pa prišli nazaj ga pa Wenger zarad trme proda...Juventus, City in United so se zanimali, Juventus je pač v slabši ligi, City je $ $ $ za United se je pa preprosto mogu odločit ker mu drugega ni ostalo...to so vse faili Wengerja ki se mu to dogaja že 8 let
A MAŠ MASKO SN TE FPRAŠO
12. 12. 2012 19.48
+5
Kaj pa ima igralec pametovati trenerju in mu postavljati ultimate, češ "če ne boš pripeljal igralcev, grem"? Wenger je storil čisto prav, kar bi storil vsak normalen trener. Naloga RvP-ja je bila ta, da igra in zabija, ne pa, da bo on pametoval in postavljal ultimate.
paris86
12. 12. 2012 20.01
+3
pri 21ih je prišu v klub, tu biu 8 let, osvojiu ni NIČ, postau je kapetan in kot eden najbolših igralcev sveta je pa vseeno malo nerodno da ne osvojiš ničesar, ker maš pretrmastega trenerja. kot kapetan je meu neki besede in biu je v pogovorih za podaljšanje pogodbe, šlo se mu je za lovorike in ne za finance zaj pa če je Wengerju kaj do kluba požre svojo trmo, najbolšemu igralcu pa ponudi novo dboro pogodbo in kupi igralce...Arsenal bi biu ziher višje z van Persiejem
UNITED1878
12. 12. 2012 21.48
+3
Spomnem se te tekme, res je dobro odigral potem pa ga je zamenjal Arshavin, ki nam je omogočil zmago
fc štala.madrid
13. 12. 2012 10.02
ne klobasaj paris da je kaj nerodno itd tudi legenda arsenala je odšla v barco pač po lovoriko ki mu je še manjkala pa ni nikoli počeu tega kar robin pa da sva si na jasnem arsenal je klub katerega simpatizeram takoj za barco in wenger je top in united ti je prav povedal zakaj toti ni nikol odšel iz rome in ja vem da je osvojil usaj en naslov v italiji za več se ne spomnim ampak igralec ki so ga vabili vsi top klubi v evropi zato ker klub enostavno ma v duši. In zakaj je robin izpadel izdajalec ker je tako opeval arsenal se 3 mesce pred tem da nikoli nebi prestopil v rivale noto pa to lažnivec za povrh še njegove nogometne sposobnosti pa niso sporne sporno je to kar je sam izjavil naredil pa nekaj tretjega no se pa strinjam stabo napaka wengerja je ta da samo on in uprava kluba ve zakaj je igralce ki jih je pripeljal kot mladince v klub da nasledijo tisto arsenalovo generacijo neporaženih nato prodajal vsako leto enega povprečno usaj to pa je neumnost katera se očitno še ni končala na žalost ..
Joze Glavic
12. 12. 2012 17.37
+21
Enkrat se bo ze obrnilo......... ARSENAL Forever!,,,,,,
grnac94
12. 12. 2012 17.03
+9
navijam za arsenal in pravim in arsene we trust vsaj js bom to verjev dokler ne bo res 2-3 sezone katastrofalnih rezultatov (pod 7)
SAF1
12. 12. 2012 16.46
+4
Ajajaj Wenger nekam popušča, v trenerskem poslu. Jah če nima za okrepitve potem nič čudnega da mu ne gre. TOP 3 trener zame v EPL.
grnac94
12. 12. 2012 16.58
+5
Lovetake
12. 12. 2012 16.29
+5
Jaz bi samo to povedal vsem navijačem Arsneala ki sedaj imajo kaj povedati proti Wengerju..to je trener ki je imel eno dobro generacijo v tem času ko je trener arsenala in je z njo raztural!Z igralci ki jih ima na razpolago,z finančnim stanjem kluba in z vsemi okoliščinami po mojem mnenju vleče MAXIMUM iz tega kluba!Po mojem ima Arsenal enega najboljših če ne najboljšega trenerja na svetu!No pa naj mu dajo denar od cityja pa da vidimo gdo ga bo ustavil...je res da proti 4 ligašu ali kaj že,se ne sme izpast ampak na splošno govorim.
OldSpice27
12. 12. 2012 15.57
+7
tezko je met dobre rezultate ce ti pa usak let najbolsi igralci odidejo iz kluba, sam wenger rab sam mau dnarja za zapravt in bo spet naredu solidno ekipo
Luxie9
12. 12. 2012 15.28
+14
Nevem kaj se dogaja zadnje čase z arsenalom ... Wenger... zanj imam občutek kot da sploh več ne ve kaj dela... Res ne razumem zakaj je iz igre poslal coquelina, ki igral odlično, poživil je igro... NI MI JASNO KAJ ŠE GERVINHO SPLOH DELA PRI ARSENALU... Ramsey tudi neverjetno slabo, sploh nikakršnih idej nima (saj jidva podpiram kot navijač ampak tako več preprosto ne gre) Naše vodstvo pa ima žal klub le za svoj biznis, sicer vsaka čast Wengerju, ker če njega ne bi bilo ne vem kje bi sedaj bili, ampak mislim, da se mora nekaj spremeniti... če nebo okrepitev se lahko borimo za 10. mesto, žal. Igrala je skoraj cela prva enajsterica in takšen sramoten poraz, ne morem verjeti !!! Žal ne gledamo več stari ARSENAL iz leta 2003/2004 ko so bili invicibles, to je dejstvo.... in tudi ni več tako kvalitetnih igralcev in ni več npr. igralca kot je bil Henry, ki je delal razliko... Obenem lahko le čestitam Bradfordu za borbenost in za napredovanje ! Drugače pa za vedno Arsenal, v dobrem in slabem !!!! ARSENAL TILL I DIE !
JbmTiMt
12. 12. 2012 15.01
+18
wenger bo ostal.dokler bo polnil klubsko blagajno bo vse v redu.Arsenalu je retzultat v 2. planu
damageinc
12. 12. 2012 15.17
+16
Damir8
12. 12. 2012 14.35
+17
ko ne gre pač ne gre.. škoda za arsenal.. Vsa čast pa Wengerju da je športno priznal poraz.. Upam da ostane, s Fergusonom sta mi dva izmed najbolsih trenerjev, ki s srcem vodita svoj klub
paris86
12. 12. 2012 14.10
+3
ne vem če je še ker Arsenalov navijač ki podpira Wengerja, vsaj tak ki je normaln ne...zgubu je stik z realnostjo Wenger. Nima več pojma o menjavah, o igralcih, o takitiki in vse ostalo. Js bi klub vodu bolše kot on 100%. Ne vem zakaj igrajo tok na bok če noben ne zna dat predložka, nimajo niti ene izigrane akcije (kaj delajo na treningih) kje je gibanje brez žoge in zakaj so tu še vedno razni igralci ki igrajo že 2 leti pod pričakovanji pa jih še vedno tiši v igro. Vsaka čast za to kar je naredu v klubu, sploh v sezoni 03-04, ampak graja za to kar dela že 8 let je prevlka da to ne bi bla njegova zadnja sezona tu. Plan bi mogu bit tak, da se kupi neki KVALITETNIH igralcev januarja, po koncu sezone se pa ne glede na rezultat (4. mesto tut nebi smelo bit dovolj za tak finančno stabiln klub) roka in odhod Wengerja in še marsikoga iz kluba.
Rise of the Gunners
12. 12. 2012 15.03
+3
Dante18
12. 12. 2012 15.53
+9
vsi pametni, jz ga podpiram brez njega bi bli drek.
BlackTiger88
12. 12. 2012 16.19
+4
Tako je. Wenger je res car. Največja izguba nihovega kluba je bil RVP. Zato tudi kdaj pa kdaj izgubijo. Saj bo zdaj mogoče prišel Klaas - Jan Huntelaar, potem bo pa super, in če se še Henry vrne bo HUDO!!!!!!!
Alteist
12. 12. 2012 19.33
+0
Seveda, paris86, ti bi najbrž vzel po nekaj najboljših svetovnih nogometašev na svojih mestih ter jih kloniral. =)
paris86
12. 12. 2012 19.44
+4
Ne vem kak vi gledat Arsenalove tekme ampak js jih vidim takle: kup talentiranih igralcev ki kljub vlki kvlaiteti ne znajo prit do gola, rešujejo jih pa nasportnikove napake... poglejte primere - QPR, strugglamo celo tekmo proti zadnji ekipi na lestvici, do neumne napake M'Bie ko po pisku brcne Vermaelna in dobi rdče karton - Tottenham, neumnost Adebayorja, Arsenal zgleda kot da je dvignu formo, pa je ni, tisto je bla edina zmaga na 5ih tekmah - WBA so nadigrali, vsaka čast, prva lepa predstava po mescu dni, ampak niso znali zadet iz igre ampak iz dveh penalov to je vse Wengerjeva taktika...Arsenal igra KAO igro po tleh, uf tega že dougo ni več, podajajo si okoli nasportnika na koncu gre žoga na bok kjer se igralci kopičijo ampak potem ne znajo dat predložka, js sm ziher da je v 95% predložek netočn, če ne še več. NI NITI ENE PODAJE V PROTOR, to je katastrofa...potem pa še menjave ki jih dela in ekipe mede tekmo niti usmerja ne, a vidite vi kaj dela Wenger? Vsa čast za kar je naredu ampak po koncu sezone: hvala lepa, roka, pa se zagrebst za Guardiolo.
paris86
12. 12. 2012 19.48
+4
Podpirajmo Wengerja do konca sezone kr pdoporo rabi, ampak treba je pa tut povedat kje dela napake...meni je to vse očitno, nism za v prenesenem pomenu reku da bi js bolše vodu ampak resno mislim...in ne, js nebi kloniral igralcev ampak bi se dejansko zagrebu za tiste ki majo ugodno ceno in pogledau če sploh pašejo v Arsenalov sistem, Wenger pa ne vem kaj dela, Giroud je dober, meni edn bol simpatičnih ker se res trudi za ekipo ampak spet pa ne paše v Arsenal...
lostje
12. 12. 2012 20.00
+3
Ne, največja izguba ni bil RVP, ampak Cesc. Na srečo je imel lansko sezono RVP pobudo, tako da se to tolko ni poznalo. Letos ko pa še njega ni, se pa to pozna. Playmakerja ni, tukaj je težava. Cazorla je zelo dober, ni pa sposoben biti playmaker na nivoju Cesca.
pehtaa
12. 12. 2012 13.21
-1
vsaj posten klub ki cestita nasprotniku za zmago , pri realu bi pa bili sodniki, vreme in vse ostalo krivo, ko so izpadli proti 3 al 4 ligasi leto ali 2 nazaj
Samostojni podjetnik
12. 12. 2012 15.52
+3
leto nazaj so izpadli proti barceloni 2 leti nazaj pa so bli prvaki v španskem pokalu..:)
x123x
12. 12. 2012 17.26
+3
Gapi 182
12. 12. 2012 11.52
+3
veliko priložnosti??? Oprosti ampak gledu sm tekmo večina strelov je blo iz nemogočih pozicij samo za statistiko ostalo so ble pofailane podaje na glavo ki so vedno zgrešile vse.
Awesomedude
12. 12. 2012 11.49
+9
Joj upam da bo ta Wenger kmal nehal komentirat druge klube pa kaj z Arsenalom raj naredu. Prav smešen je da soli pamet drugim sam pa proti četrtoligašu zgubi.
united19boy
12. 12. 2012 22.53
united19boy
12. 12. 2012 11.47
+2
nespomnem se, kdaj so oni kej nazadnje osvojil res :S
crnibombarder
12. 12. 2012 11.41
+6
dj dj noo igrajo k muce