Nogomet

Fati postavil nov španski rekord: S temi soigralci je lahko

Barcelona, 03. 02. 2020 07.41 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min

Barcelona je z drugo zaporedno zmago v vseh tekmovanjih malce zabrisala spomin na prvenstveni poraz v Valencii in se madridskemu Realu na vrhu lestvice spet približala na tri točke zaostanka. Po zmagi nad Levantejem na Camp Nouu (2:1), ki jo je Kataloncem z dvema goloma prinesel najstnik Ansu Fati, pa je veliko prahu dvignil hrvaški vezist Ivan Rakitić.

Fatiju (na fotografiji) je uspelo dvakrat zatresti gostujočo mrežo na Camp Nouu.
Fatiju (na fotografiji) je uspelo dvakrat zatresti gostujočo mrežo na Camp Nouu. FOTO: AP

Barcelona je ob zmagi nad Levantejem prepričala le v prvem polčasu, ko je dva gola prispeval biser mladinske šole Ansu Fati, nato pa so imeli branilci španskega naslova precej težav z gosti iz Valencije, ki so zasluženo znižali izid v enem zadnjih napadov na tekmi. Po mnenju medijev z Iberskega polotoka so imeli Katalonci, kar zanje v zadnjih desetletjih ni bilo značilno, spet precej težav na sredini igrišča, kjer sta tokrat poleg kapetana Sergia Busquetsa začela še Ivan Rakitić in Frenkie de Jong.

TEKMA

Izkušeni Rakitić je bil tudi v minulem januarskem prestopnem roku v kombinacijah za odhod s Camp Noua, a je ostal, po zmagi nad Levantejem pa je odkrito spregovoril o težkih dneh in brez zavor s prstom pokazal na klubsko vodstvo.

'Najbolje za nas mora biti tisto, kar je najbolje za klub'
"Zgodile so se reči, ki mi niso bile všeč. To vemo mi in ljudje, ki sprejemajo odločitve. Tu nismo zato, da bi se smejali ali šalili. Najbolje za nas mora biti tisto, kar je najbolje za klub. Poskusil bom sprejeti reči in zdaj si želim uživati," je bil pred zbranimi mediji odkrit Rakitić.

V zadnjih letih že večkrat kritizirano vodstvo Barce na čelu s predsednikom Josepom Mario Bartomeuom je v zimskem prestopnem roku novemu trenerju Quiqueju Setienu pripeljalo dve okrepitvi, oba pa bosta za katalonski ponos lahko zaigrala šele po koncu aktualne sezone. Na sredini igrišča se bo iz brazilskega Palmeirasa na Camp Nou preselil Matheus Fernandes (Južnoameričan bo drugi del sezone odigral pri Real Valladolidu), kar naj bi bil nov znak, da Barca na Rakitića kmalu ne bo več računala.

"Želim obrniti stran. Delati najbolje, kot lahko. Želim si, da bi moji soigralci, trenerji in navijači vedeli, da sem stoodstoten. Več majhnih reči pa mi ni bilo všeč, a to ni trenutek, da bi o tem govorili," je še dodal Rakitić.

Navijači Barcelone so v nepozabnih 102 sekundah proslavljali kar dva gola Fatija na Camp Nouu:

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Fati: S temi soigralci je lahko od prvega dne
Prijetnejšo plat zmage nad "žabci" je predstavljal šele 17-letni napadalec Fati, ki je z nekaj zadetki zablestel že na začetku sezone, v zadnjih tednih pa se je nogometašu, ki ga kot agent zastopa brat kapetana in prvega strelca v zgodovini kluba Lionela Messija, malce ustavilo. A z goloma v 30. in 31. minuti, oba je dosegel po podajah argentinskega zvezdnika, je mladi španski reprezentant po rodu iz Gvineje Bissau spet poskrbel za rekord španskega prvenstva kot najmlajši z "dvojčkom" v zgodovini tekmovanja. 17 let in 96 dni stari Fati je podrl rekord nekdanjega člana Real Zaragoze Juanmija (17 let in 115 dni). Afriški Španec je v tej sezoni že postal najmlajši strelec v prvenstvu v zgodovini svojega kluba in tudi najmlajši strelec v zgodovini Lige prvakov.

FATI

"Vse skupaj je sanjsko. Vedno sem sanjal o tem trenutku in danes se mi je to uresničilo. Zahvaljujem se vsem soigralcem in trenerju, ki mi je ponudil še eno priložnost," je v pogovoru za Movistar+ takoj po tekmi povedal Fati.

"Da sem najmlajši z 'dvojčkom' v La Ligi? To so mi ravnokar povedali, a jaz se moram še naprej izboljševati in izkoristiti vsako priložnost. S temi soigralci je lahko od prvega dne, ko sem stopil v slačilnico. Moram se zahvaliti vsem, saj to ni lahko ‒ da pride nek fant in se do njega vedejo tako lepo. Messi? Veliko let ga že gledam in sanjsko mu je stati ob strani. Moram se še naprej boriti," je sklenil Fati.

Setien: Poleg golov cenim tudi Fatijevo delo
Trener Kataloncev Setien je priznal, da je bil drugi polčas "čuden", saj je Barcelona po izvrstnih prvih 45 minutah močno popustila in potrebovala več dobrih posredovanj vratarja Marca-Andreja ter Stegna. Nemca je v enem zadnjih napadov sicer uspel ukaniti produkt Barcine šole Ruben Rochina, a se je to izkazalo zgolj za tolažilni gol.

"Kaj se je zgodilo? Ne vem točno," je po tekmi povedal Setien. "Drugi polčas je bil čuden. Precej smo popustili. Oni radi gredo naprej. A če ne zaključiš akcij, se vrnejo. Imajo igralce, ki zelo dobro igrajo. (Jose) Campana, Rochina ... Precej so nam otežili zadeve. Potrebno pa je priznati, da je bil naš prvi polčas dober. Zelo dobro smo igrali iz zadnje vrste. A moramo bolje nadzirati tranzicije. Veliko žog smo izgubili in to se nam ne bi smelo dogajati. Moramo zaključiti," je nadaljeval nekdanji trener Racinga Santanderja, Logronesa, Las Palmasa in Real Betisa, ki bo v prvenstvu naslednji tekmec Barce.

"Veliko reči je, a morda je bil prvi polčas dober, ker smo igrali kontinuirano. Imamo najboljšega vratarja na svetu, ko gre za iznos žoge. Zdi se, kot da sploh nima krvi. Vadili smo ta iznos žoge in delovalo je. Ti nogometaši, že ko jim malo razložiš štiri reči, že prenesejo stvari v prakso. Fati? Menim, da je Ansu fant, ki vzhaja, vsi vemo, da je njegov potencial velik in potrebno je razumeti, da mu moramo dati mirnost in zaupanje, da bi lahko izkoristil tisto, kar je v njem. Poleg golov cenim tudi njegovo delo, ki ga je opravil v obrambi. Zelo veliko je delal in nam ponudil rešitve," je sklenil Setien, ki se sredi tedna z varovanci podaja na pokalno gostovanje k Athleticu v Bilbao.

POSTAVI

PARI

LESTVICA

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (111)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Trend01
04. 02. 2020 17.06
On-topic; kar nekaj medijev, ki so blizu Barcelone, poročajo, da tudi Messi čuti določeno "nelagodje" v levi nogi. Menda ni nič hujšega, a bi se znala zadeva poslabšati, če ne bo počival (udarec, nepreviden korak...) V zelo "zoprnem" času je do tega prišlo. V tem mesecu se "odloča" Copa, tudi LP in LaLiga. No, upajmo, da bo bolje.
samomojemnenje
05. 02. 2020 08.31
In ne samo to...v Barci vre...Zdaj se že Messi in Abidal prepirata na družbenih omrežjih, kdo je kriv za odhod Valverdeja...Ja, če ni rezultatov, potem gre vse narobe...Verižna reakcija...
Trend01
05. 02. 2020 09.10
Ne zaradi tega. Abidal je napisal pismo kjer je povedal, da igralci pod Valverdejem niso želeli igrtai in trenirati kot bi morali. Messi je pa odgovoril, da naj pove kdo so ti igralci. Naj jih poimenuje. Ker, če trdi za vse, potem nekaj hudo ne štima. In, a se jih v bistvu vse meče v isti koš.
resnicaosvobaja
04. 02. 2020 12.42
+2
Trend00 o super talentu - Franciscu Antóniu Machado Moti Castru Trincãau..... Oglejte si njegova mojstrstva. Tudi podaje. Ne bo vam žal. Obvlada žogo "v nulo". Tehnika...Morda je mladi Portugalec celo "legitimni" naslednik Messija...Pravijo, da je "novi Ronaldo".Čisto nič nimata skupnega.... To je zame najlepši in popolni opis obeh obeh Portugalcev...lepo ...
resnicaosvobaja
04. 02. 2020 12.34
+0
Frel lepo razmišljanje....zdaj pa medsebojno zamenjaj besedi Ronaldo in Messi pa bo komentar tudi smiseln
Frel
04. 02. 2020 10.20
-7
Fati mora odditi iz Barce pod nujno. takšnih talentov je malo, problem pa nastane ko je v ekipi "največji" vseh časov. ma jade :). njegova sebičnost bo uničila fatija kot je že mnoge druge (Griezmanna, Dembeleja, Couthiniota, skorajda Ibrahimovića, Krkića, itd.). enostavno vsi morajo garati za messija, da on potem kasira kupljene zlate žoge. Ronaldo bi moral biti na 7, saj si je v zadnjih dveh letih obakrat več kot zaslužil, Messi pa na 2, ampak se mi ne da naštevati kakšne vse kraje so prišle leta 2009, 2010, 2012 vmes. enostavno dokler bo Messi v barci po nogomet komedija. ko bo Messi končal nogometno pot in bo Barca odgovarjala za vse nečistosti okrog prestopov igralcev, izsiljevanj, uničevanj nogometnih sanj mladim igralcem, modre kuverte sodnikom takrat bo nogomet spet postal zanimiv. Cripstoned ima prav ko trdi, da bi bilo Messija potrebno prodati, ampak njegovi razlogi so popolnoma drugačni kot moji. dejstvo je, da je on sam z vodstvom kluba uničil mnogo vrhunskih nogometašev, vse samo zato da lahko kasira kupljene zlate žoge in zadovolji svoj ego. tako da Fati mora iti ven iz Barce dokler Messi igra. dejstvo.
Kollerik
04. 02. 2020 11.49
+0
Tebe kaj boli zraven, ko takšne neumnosti klatiš? Lej, naj vaju s cripsom raje skrbi za Real....
265004
04. 02. 2020 13.27
+0
265004
04. 02. 2020 13.30
+0
Frel lahko bi vse napisal z enim stavkom....Messi je spremenil zgodovino nogometa......vse ostalo so nočne more belčkov....
samomojemnenje
04. 02. 2020 14.19
+0
Frel, a si na kakšnih prepovedanih substancah?
Roglič šampion
04. 02. 2020 16.47
Frel ti mesija več kot očitno se nisi videl igrati... Samo to bom reku
resnicaosvobaja
04. 02. 2020 09.23
+4
Vsi, ki imate Pepa za nesposobnega z bogato ekipo je stvar zelo relativna.Seveda mu v Angliji manjka LP pozabljamo pa na 5 zaporednih angleških lovorik (se mi zdi) in nekje se mora to poznati. V Liverpoolu bodo še zmeraj bolj veseli naslova angleške lige kakor lige prvakov
Roglič šampion
03. 02. 2020 21.12
+1
... Poleg kapetana sergia busquetsa... Nove cvetke 24ur
igyyp
03. 02. 2020 21.26
+0
12345fcb: ja zdaj če se pa misliš s tem ukvarjat se ti pa lahko zmeša. Oni napišejo še največje neboluzule in kost za glodanje, da se pol lahko vsi kregamo.😆😄
Roglič šampion
03. 02. 2020 21.41
+0
Ma js se ne sekeram preveč sam Mal se jim smejim ke take pišejo haha... Pa majo večkrat podobne cvetke
Trend01
03. 02. 2020 20.55
+1
Ne razumem, da ne nekateri ne razumete okoli Fatija in Lea. Messi je tisti, ki določa kako (in koliko) bo kdo igral. Vsi, dobesedno vsi mediji pišejo o nasledniku pri Barceloni. Da si ga je Messi (že) sam izbral. (Prej si je "izbral" za "soigralca" Suáreza. Še prej Alvesa). A dejansko ne verjamete, da ga forsira? Da s tem pripravlja parket, oder (kar pač želite) za svojega - po njegovem edinega kandidata - naslednika? In mudi se mu; vsaj tako izgleda. Včeraj sem malo gledal Brago in končno opazil tega super talenta - Francisca Antónia Machado Mota Castro Trincãa. Obvlada žogo "v nulo". Pustimo zdaj kakšen gol je dal (bil je t.i. odpadek) - a tehnika! Ma, norca se je delal iz igralcev Sportinga. In on je, vsaj zaenkrat kar jih poznam, edini, ki bo konkuriral Fatiju za najboljšega bodočega igralca pri Barçi (s tem, da lahko igra tudi na levi strani. Menda mu tudi AM, SS ne bi bili tuji). Morda je mladi Portugalec celo "legitimni" naslednik Messija na RW-ju. Oglejte si njegova mojstrstva. Tudi podaje. Ne bo vam žal. Pravijo, da je "novi Ronaldo". Čisto nič nimata skupnega. Odličen nakup. Samo, da bo z glavo zraven.
Roglič šampion
03. 02. 2020 21.00
+7
Novi Ronaldo pomojem zato, ker je Portugalec in je biu tudi Ronaldo v mladih letih kralj preigravanj
dark horse
04. 02. 2020 08.12
-2
Ronaldo je bil kralj preigravanj?? Kje v U 10?
resnicaosvobaja
04. 02. 2020 09.15
+2
Včasih je bil , ne kralj ampak zelo dober....na račun hitrosti in prostora...ko odvzameš nekaj od tega, tudi zaradi let ,se zgodba obrne
Roglič šampion
03. 02. 2020 20.02
+8
Bravo fati... Želim mu izvrstno kariero, pa naj igra za barco ali ne
igyyp
03. 02. 2020 20.06
+3
12345fcb: mali je super, res da dobil dve servirani žogi vendar treba zadet pa ni važno kako. Če bodo lepo z njim delali bo še strah in trepet.
Roglič šampion
03. 02. 2020 20.21
+5
Messi mu je res podelil 2 izjemni asistenci ja...vendar z dvojčkom nam je priboril zmago... Mlad je še, pred njim je verjetno bleščeča kariera... Le upam da to ni še en Bojan krkic...
resnicaosvobaja
03. 02. 2020 20.27
+4
Obetaven začetek, ampak ima vendarle le 17 let ..
Roglič šampion
03. 02. 2020 20.29
Iggyp-Te pa moram vprašati nekaj off-toppic... Kaj ima na tem portalu toliko ljudi proti guardiola... Gledam komentarje pod članki od cityja pa večinoma le udriha je po njem in cityju ne glede na to kaksna ekipa je postal city... Tvoje mnenje o tem?
ehjaehja
03. 02. 2020 20.39
+0
12355fcb zato ker guardiola ni naredil te talente ni jim dal talenta ni jič poboljšal on jih je le kupil z milijoni talent so imeli od prej.
Roglič šampion
03. 02. 2020 20.46
-1
To se pa ne strinjam... Pod njim so se razvili sterling, Bernardo Silva in tudi de bruyne je eden najboljših postal pod njim
Roglič šampion
03. 02. 2020 20.50
+0
Moraš pa primerjati city pred pepom in pepov city... Razlika v kvaliteti ogromna
igyyp
03. 02. 2020 20.58
+3
12345fcb: ti je že zapiram večinoma odgovoru, zdaj je že malo vpliva ker igra proti RM v LP. Ne verjamem, da ima hudo kaj kdo proti njemu, vendar igra proti Real Madridu, in tam se lahko zgodi marsikaj, ponavadi Real takšne tekme zna dobit. Je pa Pep izvrsten trener, če pogledamo nazaj je iz Barce naredu strah in trepet. Ne zapni se za vse kaj tu gor kdo napiše. Pogovarjamo se navijaško.
Trend01
03. 02. 2020 21.00
+2
Bom jaz poskusil. Obstaja določeno število ljudi, ki jim je všeč neskončno podajanje žoge, in tisti, ki jim ni všeč. Poleg tega mu zamerijo, da je imel vrečo brez dna pri izbiri igralcev (za Škriniarja je npr. ponudil 94M), a mu od Barcelone dalje (ko je imel naj moštvo "ever") ni uspelo stopiti na evropski Olimp. Pa je imel Bayern, zdaj City. Poleg tega s takšno, tako močno ekipo, toliko grozno letos kiksa, da se mu ves angleški živelj zato posmehuje. Podobno kot v Sloveniji. A si zanj, ali si proti. Nevtralnih pač skoraj ni.
Roglič šampion
03. 02. 2020 21.03
+2
Si kar pravilno povedal... Bom zelo presenečen če se bo kdorkoli od njiju sprehodil čez osmino finala
Roglič šampion
03. 02. 2020 21.07
+2
Trend sicer pa le Liverpoolova prednost naredi vtis da city ni na nivoju letos... V težji ligi imajo nekaj točk manj kot real v laligi, mislim da če bi igrali v laligi bi bili zelo izenačeni.. Je pa city mimogrede tudi letos najboljši napad top5 lig., poškodbe branilcev pa so pripeljale do nekoliko večjega števila prejetih zadetkov
igyyp
03. 02. 2020 21.13
+2
12345fcb: no ti je še trend bol strokovno odgovoril. On zbrska vse te stvari, v glavnem prihajata dve hudi tekmi, in seveda eden bo šel naprej (upam da Real), ker za takšne tekme je specialist, vendar saj veš žoga okrogla. Ni pa tu nekega hejterstva proti Pepu, je pa res v eng ligi mu nekako letos ne izteče ampak CL je nekaj druga.
Roglič šampion
03. 02. 2020 21.40
+1
Maš prav ja je real že večkrat dokazal da je CL nekej drugega... Upam da bosta obe ekipi igrali na nivoju
Trend01
03. 02. 2020 21.46
+2
@12345fcb - ne bomo in ne smemo primerjati PL in LaLigo. Se ne da. Gledamo lahko nekaj drugega. L'pool je v bistvu takšen kot lani. Enako City. A točkovni "score" je katastrofalno nizek napram lanskemu. Če ima poškodbe - se zgodi. Vsi jih imajo. Če je toliko denarja vložil v ekipo (najdražja ekipa v zgodovini nogometa trenutno; s 100M več vredno ekipo kot je L'pool ali 200M več kot Real in Barcelona), a nima "back-upa", je to žalostno in slabo za tako renomiranega trenerja. Tukaj je pa morda še bolj zanimivo. Povprečna vrednost nogometaša prve ekipe v M EUR/igralca. City - 53,70; L'pool - 49,66; Real - 41,35 in Barcelona 50,37M eur / igralca. Ali drugače. Strašansko močna in draga prva postava, a "relativno poceni" rezervisti. Zato pač ni dolge klopi.
Trend01
03. 02. 2020 21.50
+2
Lani je imel City na koncu 32 zmag, 2x nula in 4 poraze (letos pa ima že 16/3/6). L'pool pa celo lansko 30/7/1, a letos 24/1/0. In tu je "haklc". Obramba + delno sredina.
Roglič šampion
03. 02. 2020 21.54
+2
City je res enako kvaliteten kot lani, z de bruyne jem morda se nevarnejši za ligo prvakov, so pa veliko kiksali v ligi... Sicer pa ima city pomojem le pomanjkanje branilcev, imajo pa vrsto izjemnih vezistov in napadalcev kar omogoča pepu rotacije... Potem pa je tu še en dejavnik, ki je lahko vplival na velik zaostanek v ligi ali pa tudi ne... To da je prioriteta sezone liga prvakov,kjer so favoriti... Bomo videli kaj bo iz tega. Lahko izpadejo že proti realu, lahko pa grejo do konca... Bomo videli... Stavnice verjamejo v njihov naslov
Roglič šampion
03. 02. 2020 21.56
+1
Sicer je pa kljub vsem kiksom city vseeno 2. V premier ligi... Tako da njihov izkupiček ni ravno katastrofalen... Je pa precej slabši kot lani in se posebej predlani
265004
03. 02. 2020 19.46
+4
Real je za svojo biserno trojko Vinko,Rodrigo in Jovič zapravil 150 milijonov,Barca pa za Fatija nič....Fati je dal v la ligi 4 gole prav tako kot Realova biserna trojica...
Kollerik
03. 02. 2020 19.54
+4
Janezcesnik
03. 02. 2020 19.33
+5
Dembele pa spet poskodovan... Na treningu.. Hahahaha pa sej nemors vrjet dau bi ga za kilo banan
Trend01
03. 02. 2020 19.13
+4
Off topic - Morata bo "out" cca. 14 dni (po prvih napovedih).
Trend01
03. 02. 2020 19.05
+7
Potrjen je 'Clásico'. 1. marec ob 21.00 (nedelja).
Iztok Draksler
03. 02. 2020 18.50
+5
ampak zakaj se mi zdi da real ..se vseeno boljse igra kot barca.....
ehjaehja
03. 02. 2020 19.27
+1
se ti ne zdi ampak igra Real ima najboljšo obrambo trenutno in sredino v Španiji le napad jim šepa.
cripstoned
03. 02. 2020 18.46
+3
kar se pa igre barce tice pa mene osebno niso se prepricali...levante je tudi imel svoje priloznosti ampak njihov problem je bil spet odlicni ter stegen ki je sam reflexno resil vsaj 2 cista gola levanteja...tudi barca je imela svoje priloznosti ampak kot sem povedal..nic novega..poudariti pa tudi moramo da so igrali doma pred svojim obcinstvom...naslednja tekma proti betisu ne bo lahka za barcelono...betis je tudi boljsa ekipa od levanteja in proti realu, atletom in barci znajo premesati strene...
Kollerik
03. 02. 2020 18.38
+10
Hja, ni kaj... Messi Griezmanna očitno močno ignorira. Ok, razumem da forsira Fatija, toda z vsemi svojimi podajami, kar ni fer. Takšen odnos do Grieza, ki gara tudi v obrambi...je krivičen. Iz krivice pa lahko pride kreganje, ki ni v interesu moštva.
Iztok Draksler
03. 02. 2020 18.51
+5
ja griezman res ni oh in ah....si pa tudi ne zasluzi taksen odnos od messija....nogomet je kolektivna igra....in s tem messi ubija car barcelone
igyyp
03. 02. 2020 19.22
+4
Iztok&Kollerik: Gizmo je garač, vseeno bi ga Barca pogrešala, on je še vedno navajen ATM igre, človek je skoraj več v obrambi, kot v napadu, in včasih ključne žoge nasprotnikov pospravlja. Je pa res nekako z Messijem nista na isti frekvenci.
cripstoned
03. 02. 2020 18.32
+4
fati je poleg messija in ter stegena se edina svetla tocke trenutne barcelone...vse ostalo pod nivojem...cestitke barceloni za zmago in fatiju za 2 gola...17 let ima in ze se lahko kosa na top nivoju...seveda bo potreboval se veliko da bo razvil talent in telo na maximum...ne dvomim v fatija...pa brez poskodb v prihodnje seveda...
Kollerik
03. 02. 2020 18.33
-1
cripstoned
03. 02. 2020 18.42
+4
tebe navdusi nekdo samo na eni tekmi? ...kje je vcerajsnji semedo skozi celotno sezono? hahaha...amater...
Trend01
03. 02. 2020 16.31
+14
Dembélé že na polno trenira. A ne boste verjeli, spet je na "medical". Na prvem polnem treningu po poškodbi, je spet začutil nelagodje... Ta pa je en "mandlc".
dark horse
03. 02. 2020 17.33
+2
ledr
03. 02. 2020 17.45
+4
Kdo pa naj za "nič" kaj ponudi??? Če ga nikoli ni???
cripstoned
03. 02. 2020 18.33
+2
no ce je to res potem pa konec...res neverjetno...
Iztok Draksler
03. 02. 2020 18.55
-1
cestitam Dortmundu..za prodajo...naivni Barceloni.....cestitam dortmundu....super prodajajo.igralce...za velik denar..ki potem drugje sploh nic ne pokazejo..ali zelo malo...cestitam jim
samomojemnenje
03. 02. 2020 19.10
+5
Res je. Res je tudi, da je bil lani 7x poškodovan. Od kar je prišel, je izpustil več kot 50 tekem, se pravi eno celotno sezono in pol...Razlog? Pomanjkanje spanja, fizične moči in kondicije...Razlog? Video igrice, preveč uživanja hitre prehrane, žurke v njegovi hiši v Barceloni, ki je kar naprej polna prijateljev...Epilog...Barcelona vrgla skozi okno 150M za odškodnino in dve leti in pol plače in stroške za zdravljenje...
Trend01
03. 02. 2020 19.29
+0
Jp. Direktni stroški (brez zdravljenja) bodo koncem sezone skupno že 161M evrčkov.
Iztok Draksler
04. 02. 2020 19.43
Lima33
03. 02. 2020 15.36
+8
Dober je Fata ni kej, nek potencial kaže... sam mam občutek da ga bo vzdevek biser in zvezda preveč dvignil v višave in na koncu bo bol malo od njega... Prehitro mediji in navijači nekoga okronamo oz.okronajo z zvezdo in genijem nogometa... Še bo moru špinače pojest, da bo kej od njega... Grizko se je pa mal zaj.,ker je prestopu in se doma sigurno pleska pred ogledalom... V Atletiku je bil tata mata, zdej pa samo lutka z čopkom...
Trend01
03. 02. 2020 15.45
+1
Menda ga želi Beckham pripeljati v Miami. Ker je namreč strastni navijač NBA košarke, pa, ker veliko dopusta preživi na Floridi. Morda pa res. V Barceloni mu nekako ne steče, se ne poveže. Atleti ga nazaj ne bodo vzeli, ali pač? Potem ostane še PSG (a težko zaradi odnosa Barcelona - PSG) ali pač Anglija.
ehjaehja
03. 02. 2020 14.42
+14
dober je mali ko bo dobil še to konstantnost bo se razvil v pravo nočno moro za vratarje če le ne bo poškodb ali česa drugega. pri temu je messi dosti naredil saj ga je na treningu 2 meseca nazaj okrcal in mu povedal da zakaj se obnaša kot zvezda(nevem zakaj se je šlo tukaj) zgleda da mu je pomagalo to.
JOSEPH HAYDN
03. 02. 2020 13.24
+19
Fati igra zelo dobro, z Messijem imata kemijo in Leo ga veliko išče.Tudi Levante je včeraj igral pogumno in imel priložnosti,igra Barce je na nekaterih mestih zaskrbljujoča bomo videli kaj bo naredil Setien.Res katastrofa včeraj pa Griezmann zgrešil 2 smrtni šansi in tudi Messi ga sploh ni več iskal s podajami drugi polčas med njima res nekaj škripa
Kollerik
03. 02. 2020 15.05
+5
Do 52 minute je Levante pred petardo Barce reševal samo še čudež, prečka in pa njihov na trenutke izvrstni vratar Hernandez. Messi s fenomenalnimi podajami, Semedo... dobra igra, Ter Stegen dokazuje zakaj je eden najboljših vratarjev na svetu...Griezmann pa kdaj drugič.
Kollerik
03. 02. 2020 15.22
+2
Popravek: njihov vratar Fernandez.... škoda škoda za tisto škarvjico Fatija, Fernandez je bil že premagan, bilo je zelo blizu trojčku...
Trend01
03. 02. 2020 15.46
+4
Kaj pa Semedo? Imel je odlično akcijo in zadel le prečko.
Kollerik
03. 02. 2020 17.01
+3
Semedo je odigral dobro partijo, toda v primeru zadetka ne bi vknjižil "trojčka" pri 17. letih...
Trend01
03. 02. 2020 17.26
+4
Mislim, da Barcelona potrebuje čim več fantov, ki zadenejo gol. Da dobijo na samozavesti. Fati bi s hat-trickom seveda pisal zgodovino (pa jo že), a hkrati na sebe naložil še večje breme kot ga ima zdaj. Za sam klub bi bilo bolje, da bi Semedo zadel. OK. Top bi bilo, da oba...
ledr
03. 02. 2020 17.51
-1
Griezman je žal nič od nič! Na vseh tekmah z naskokom najslabši igralec Barce. Če ga je kdo kaj bolj podrobno spremljal, je lahko ugotovil, da že v Atleticu zadnje vsaj pol leta ni bilo od njega nič od nič. In dat taki denar za takega igralca??? Pa to ti mora nekaj manjkat... To je hujše kot nakup Gomeša, on je bil samo 40 mio...
Trend01
03. 02. 2020 18.14
+1
Ja, to je bil (zaenkrat) nespameten nakup. Pa saj ni edini. Večno otročji, neodgovorni in poškodovani Dembélé. A ta je nekako vsaj gole zadel. Sicer čudne, a jih nekako je. Celo pomembne. Potem zdaj Griezmann ter lani Coutinho, ki je imel še leto poprej eno res dsuper sezono v L'poolu. A ga dandanes popolnoma nič ne pogrešajo. Saj imajo vsi klubi nekatere nespametne nakupe, a Barcelona v zadnjem času prednjači. Tudi De Jong je trenutno več ali manj neznanka (ker igra še Busquets). Kot, da leva roka ne ve kaj desna želi.