Nogomet

Guardiola: O enajstmetrovki bi se dalo razglabljati

Valencia, 15. 04. 2012 12.27 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Strateg Barcelone Pep Guardiola je priznal, da je bila enajstmetrovka, ki je njegovim nogometašem prinesla zmago proti Levanteju in jih s tem obdržala v borbi za naslov španskega prvaka, precej sporna.

Barcelona se je za zmago na težkem gostovanju pri Levanteju precej namučila, zmago pa je aktualnim španskim prvakom po zaostanku z 0:1 z dvema goloma v drugem polčasu prinesel Lionel Messi. Predvsem drugi gol pa je sprožil precej polemik, saj glavni sodnik Jose Antonio Teixeira Vitienes sprva posredovanje Valda nad Isaacom Cuenco ni označil kot prekršek, nato pa si je po posvetovanju s stranskim sodnikom premislil. "O enajstmetrovki bi lahko razpravljali. Kljub temu smo dosegli izjemen prvi gol in smo si pred gostovanjem v Londonu ter nato obračunom z Realom ta rezultat zaslužili," je po 25. zmagi Barceloni v tej sezoni Primere Division povedal Pep Guardiola, ki z igro svojih varovancev ni bil najbolj zadovoljen: "Žoga ni krožila tako kot ponavadi. Imeli smo nekaj lepih priložnosti, ki pa jih nismo izkoristili. Ni lahko premagati Levanteja. So zelo nevarni, če jim pustiš prostor, in so eno izmed boljših moštev v ligi."

Pep Guardiola
Pep Guardiola FOTO: Reuters

Razlika med Barcelono in Realom tako še naprej ostaja štiri točke, moštvi pa se bosta prihodnji vikend med seboj udarili na stadionu Camp Nou. "Imam občutek, da se igralci zavedajo, da je Real Madrid zelo močan nasprotnik, ki je v tem prvenstvu izgubil zgolj dve tekmi," je za konec še dodal Guardiola.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (215)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User485618
16. 04. 2012 21.39
+1
Ta zadnji penali ! Če je sporen penal za barco , je vsaj 3 x bolj sporen penal za levante. Pa si poglejte malo posnetke Vi ki nočete videti očitnega. Kar se pa generalno tiče pa je barca oškodovana v prvenstvu vsaj še za 5 penalov. Po meni sta oba penala sporna in ostane rezultat 1: 0 za BARCO ! in ne o 1 : 1 govorite kot da so sporne samo ene 11metrovke. Halo !
User404918
16. 04. 2012 19.00
-1
še en dokaz več da sodniki barci podarjajo penale
User655623
16. 04. 2012 17.29
+6
in tudi danes je nov članek o barceloni
Robert Flisar
16. 04. 2012 16.44
+0
Saj barcini fani,ne bodo priznali,da je 11 metrovka bila sporna,raje prodajo svojo mamo kot bi priznali resnico.
User485618
16. 04. 2012 21.41
+2
seveda je sporna. Pa za levante ? tebi ni sporna? meni pa je. Poglej posnetek !
User758338
16. 04. 2012 15.36
+3
HENRY je spet v formi!!!!! pri bulsih je odigral 6 tekem in dal 7 golov + 5 asistenc!!!!!! 24ur članek in video ne pa da nas z barco posiljujete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Robert Flisar
16. 04. 2012 16.42
-4
Ti antitalent,bulsi so pri košarki.Niti ne veš kako se zove klub,pri katerih igra Henry
User619064
16. 04. 2012 17.58
+2
User619064
16. 04. 2012 17.59
+2
alien8potnik
16. 04. 2012 15.33
+1
ah, ne. to je že absurd. ta enajstmetrovka je bila čista izmišljotina. žalostno, pep, da trdiš, da ste si zmago vseeno zaslužili. zakaj? ker ste imeli žogo več v nogah? in? rezultat bi moral biti 1:1. tu sploh ni več diskusije. nič, očitno bodo sodniki naredili vse, da "porinejo" to barco, ki deluje precej utrujeno. daleč od njihovih najboljših iger. pa ne bi imela nič proti barci, čisto privoščim jim. le ne na tak način.
User838949
16. 04. 2012 16.16
+3
če ne bi blo penala bi sicer bilo 1:1, ampak dvomim, da bi do konca tako ostalo, ker barca ko rabi gol navadno da v višjo prestavo in "pritiska" dokler ne pade gol.. mi gre blazno na živce zadnje čase to na momente sporno dodeljevanje penalov barci. Pustite bedni sodniki, da se odigra do konca in da zmagajo brez neki spornih situacij, ki dajo pol haterjem razlog za pizduliranje. ker sem zihr da bi tudi brez (sporne) pomoči uspeli prit do zmag.
Robert Flisar
16. 04. 2012 16.48
+2
Nataša,nimam tudi jaz nič proti barci,a to ni pošteno,do ostalih klubov,še najbolj pa do Levanteja,trudilo so se in borili,in skozi celo tekmo pokazali dobro igro,a na koncu,ta 11 metrovka,ki ga glavni sploh ni piskal,piskal ga je šele po intervenciji 4 sodnika,kateri v 95 procentih,na večinih tekmah ne storijo ničesar,samo da so tam,a tu pa je mogel intervirat.
alien8potnik
16. 04. 2012 20.11
+0
se povsem strinjam s tabo, robert. žalostno, krivično do drugih klubov. to ubija nogomet. ne vem, a so sodniki tako neumni, da ne vidijo, da s tem dušijo potenciale drugih klubov v la ligi, jim zbijajo moralo. levante je pokazal zelo dobro igro, res škoda, da se jim je zgodila taka krivica. grdo, res.
User625914
16. 04. 2012 22.46
+0
robert in nataša sem prau žalosten da nista gledala tekme in videla kakšen penal je biu dosojen levanteju tolk o tem...
User448739
16. 04. 2012 15.18
+0
usaka 11-m ko sodniki dosodijo Barci je sporna? na usaki tekmi so velikokrat igrauci Barce zruseni u kazenskem prostoru zto k hocjo zogo unest u gol in sodnik enkrt piska tak prekrsk je ze tkoj za Barco haha tut ta od Levanteja je bla sporna ker je Busquets meu roke ob telesu :)
Robert Flisar
16. 04. 2012 16.49
-1
Ne ni vsaka sporna,a priznaj da je ta bila sporna.
User289270
16. 04. 2012 18.29
nikakor ni vsaka sporna, se ji pa neprestano "dogajajo" sporne enajstmetrovke (poleg nespornih). Štekaš?
User448739
16. 04. 2012 21.51
+1
pustmo to tekmo pa pejmo na tekmo Barca-Milan eni so govorili da je tudi prva 11-m bila sporna ker naj bi Messi biu u ofsajdu a nevejo da ce ti nasprotni igralec poda zogo da takrat ni ofsajda robert: obe sta bili sporni in od levanteja in od barce in je bila sodniska odlocitev al jo pisak al ne on je pac pisku obe in je kar je pa tud Iniesto u u kazenskem meckali pa takrt ni pisku in pol so se Cuenco je pac zapisku :)
User289270
16. 04. 2012 14.37
-4
pa kašen magnet je v tej Barci, da se ji sedaj že praktično na vsaki drugi tekmi dogajajo sporne enajstmetrovke?? A drugače pač ne gre?
alien8potnik
16. 04. 2012 15.34
+0
User886578
16. 04. 2012 14.02
+7
ne vem kaj vi gledate!igralec levanteja totalno nepotrebno ovira igralca barcelona!sploh nima namena it na žogo!kaj je tu spornega!nisem navijač barcelone ampak tudi real je dobil senkan penal proti atleticu!pa se nihšče od barcelone ni pritoževal!ajde milan!
User619064
16. 04. 2012 15.50
-4
Gregor Strami?
16. 04. 2012 16.04
-2
pa kaj potem pa bi pač blo 1-3 za real. sedaj pa bi blo konec za barco če nebi dosodil 11-metrovke
fcrs_lj
16. 04. 2012 19.42
+1
hahahhah...na posnetku se lepo vidi da se oba igralca borita za zogo, in Cuenca povzroca kontakt, oduzadi spotakne igralca Levanteja, ce to ne vidis, potem res navijas za barco
fcrs_lj
16. 04. 2012 19.48
-2
al po vase je potrebno da ko igralci barce prideo v kazenski prostor, da se nasprotne ekipe okamenijo, da jim pustijo da dajo gol...ucasih je bilo potrebno naredit prekrsek v smislu, da na nepravilen nacin zaustavis nasprotnika pri doseganju gola oz je v priloznosti za gol, danes se pa penali piskajo, ceprav igralec sploh nima zogo v svoji posesti kaj sele da je v priloznosti za gol...spomnite se smesnega penala Barcelona:Milan, zoga sploh ni bila v igri, se bolj smesno je to da zoga iz kota sploh ni bila namejena Buscetsu
modelx
16. 04. 2012 11.54
+5
Pep je spet samo prijazem. Samo faul je bil za penal, kre mu je šel v noge in ga pokosil.
Gregor Strami?
16. 04. 2012 16.00
-5
očitno neveš kaj pomeni pokositi ker če te jaz pokosim boš ostal brez nog. jaz neven kje ti vidiš da mu je šel v noge
User480392
16. 04. 2012 10.49
+2
nič spornega nisem opazil :)
11223112
16. 04. 2012 11.39
-10
mpk2
16. 04. 2012 10.33
+3
User763704
16. 04. 2012 10.06
+3
teorije, če bi..... daj nehi , važne so stavnice...
DeBill
16. 04. 2012 09.23
-3
Oba panala sta bila čista kot solza. To je nogomet, ne hokej, prvi je bil zaradi oviranja s telesom, drugi zaradi oviranja s telesom in predvsem odrivanja. In kot je rekel zadnjič Brane Oblak, vsako zadrževanje z obema okama, vlečenje za majico in podobno v kazenskem ne glede na priložnost ali ne je penal. Taka so pravila in seveda preventiva, drugače se lahko vsi držijo in je potem to četvorka ne pa nogomet!
troth1
16. 04. 2012 09.46
+6
Se strinjam, sam problem ni v pravilih problem je v tem da se pravila ne uporabljajo za vse enako , ma smešno je vse to enima se piska penal tako ko stopijo čez center a eni lako glavo zgubijo v G.prostoru pa nič se ne piska sam se maha dejmo dejmo.
User467195
16. 04. 2012 10.04
-4
DEBILL---da si ne boš z besedami poškodoval možganov...že že kar je rekel Oblak, ampak za Pujola in Pikeja pa pri sodnikih tole glih ne velja ne....ko ona dva harata v kazenskem z rokami in nogami ni nikol 11 metrovke ....če pa pade kakšen barcin v kazenskem pa takoj....sicer pa Barca tko ne zna več zmagat drugač kot z podarjeno 11 metrovko.....žalost od fuzbala !!!!!!!!!!
Simon Zps
16. 04. 2012 11.13
modelx
16. 04. 2012 11.57
+4
očividec, Tarzan je unga makaronarja čez pol kazenskega moral vleči, ko ga je ta vlekel nazaj za majico. a to tud ni bil penal?
User485618
16. 04. 2012 09.15
-3
Ta zadnji penali ! Če je sporen penal za barco , je vsaj 3 x bolj sporen penal za levante. Pa si poglejte malo posnetke Vi ki nočete videti očitnega. Kar se pa generalno tiče pa je barca oškodovana v prvenstvu vsaj še za 5 penalov.
troth1
16. 04. 2012 09.49
-4
In najmanj 80% penalov je sumnjivih dosojeno v koris Barcelone, da ne omenjam kolk sumnjivih prekrškov je piskano v korist te Holivodske ekipe.
superdonleon
16. 04. 2012 10.05
+1
penal za levante ni sporen že to da je barcelonar šel z podplatom je dovolj za karton in penal
User467195
16. 04. 2012 10.07
+0
Mark 54...in za kolk penalov so oškodovane ekipe ki igrajo proti barci v prvenstvu, kadar hara v kazenskem stroj od Pujola al pa Pikeja...tud to se je za vprašat........
User740515
16. 04. 2012 09.06
+0
kdaj niso sporne njihove enajstmetrovke? padajo k zrele hruške non stop!
MesOjediPinGvin
16. 04. 2012 10.51
+4
User448739
16. 04. 2012 15.23
+1
spax tuki so se Di Maria, Marcelo, Ozil in seveda PEPE haha in pol se ralovcki neki oglasajo tuki dej sam tih bodte naprej poglejte svoje igrauce pa vase 11-m pa pol komenterite kej ;)
User453748
16. 04. 2012 04.16
+4
vsak otrok ze ve da barcelona posilja igralce v hollywood na usposabljanje padcev v kazenskem prostoru vecina od njih se po nogometni karjeri tudi vrne v hollywood in postanejo uspesni kaskaderji v akciskih filmih
User471973
16. 04. 2012 07.40
+20
User814304
16. 04. 2012 09.02
+6
dule100
16. 04. 2012 09.08
+6
Pepe, et co., pa ne morejo v Hollywood, oni so bolj za v Kanadske gozdove. Tam primankuje drvarjev !
User485618
16. 04. 2012 09.12
+5
CR je tipičen produkt holivudske šole ! hehe !
User485618
15. 04. 2012 23.02
-2
ko smo pri penalih tudi penala v korist levanteja NI BUILO. Roke je imel ob oz na telesu , in žoga bi zadela telo če nebi nastavil rok. Za mene to ni bil penal in sodnik je vsaj malo popravil napako. Čeprav je pa prerkršek nad igralcem barce v kazenskem prostoru vsekakor bil.
User625914
15. 04. 2012 23.37
+10
mah brezveze o tem razglabljat itak tk 24ur kot vsi ostali samo čakajo da se bo piskalo kej v korist barcelone.. med tem ko vse kar se ji piska v škodo vsi pozabijo že v naslednji akciji tekme škoda besed res...
User467195
16. 04. 2012 10.09
-1
a igralec barce pa pred roko mogoče ni imel sporno dvignjeno nogo....včasih so temu rekli ...prepovedano...ha...!!!
User467811
15. 04. 2012 22.20
-5
Pa še nekaj zelo sem ponosen,da navijam za Barco,klub vrednost in spoštovanja,nekaj kar nam pomeni več kot lovorike,nekaj kar je neprecenljivo,nekaj kar v Madridu ne bodo imeli,dokler bo tam trener Mourihno
ElCapitan
15. 04. 2012 22.55
+0
User467811
15. 04. 2012 22.18
+14
Isti penal,pa dosti manjša priložnost,nad Higuainom na tekmi proti Atleticu,pa niso navijači BARCE zganjali nobenega cirkusa,sedaj pa Mourinjisti zganjajo vik in krik,pravi realni navijači Reala vas spoštujem,ne prenesem pa Mourinistov. Če še kdo ne ve to so ljudje,ki slepo verjamejo Mourihnu in za njihov neuspeh je krivo vse drugo,kot pač slaba igra Reala.
RockUs93
16. 04. 2012 09.01
+1
pitonar
16. 04. 2012 10.50
+4
podpis pod to. Mislim da si 100% zadel s to izjavo.