Nogomet

Karim Benzema z zadetkoma junak Realove zmage proti Athletic Bilbau

Madrid, 15. 12. 2020 23.50 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Čeprav je imel Real doma proti Athletic Bilbau skoraj celotno tekmo igralca več – že v 13. minuti je drugi rumeni karton prejel Raul Garcia –, se je moral za zmago še kako potruditi. Izid 3:1 ne pokaže realnega stanja, saj je Karim Benzema šele v 74. minuti zabil za vodstvo z 2:1. Isti nogometaš je v sodniškem dodatku z drugim zadetkom postavil piko na i trem točkam.

Statistika tekme Real Madrid – Athletic Bilbao
Statistika tekme Real Madrid – Athletic Bilbao FOTO: Sofascore.com

Raul Garcia, nekdanji nogometaš Atletica iz Madrida, je z "mesarjenjem" nekdanjih mestnih rivalov začel že v šesti minuti. Po grobem prekršku mu je Jesus Gil nemudoma pokazal rumeni karton. Le sedem minut kasneje pa je Garcia vajo ponovil, tako da Gilu ni preostalo drugega, kot da ga izključi. Real se je hitro znašel v številčni prednosti, česar pa ni znal izkoristiti. Prvo zares omembe vredno priložnost so si domači priigrali šele v 44. minuti, ko je sprožil Vinicius Junior, Unai Simon ni imel večjih težav. V sodniškem dodatku prvega polčasa pa je z mojstrovino v svojem slogu Madridčane v vodstvo popeljal Toni Kroos, ki je z razdalje odlično zadel žogo, ta pa je nato končala v spodnjem levem kotu gostujočih vrat. 

Gostje pa so kljub igralcu manj sanjsko odprli drugi del igre. Ander Capa je v kazenskem prostoru Reala dočakal ugodno situacijo, iz katere je sprožil naravnost v Thibauta Courtoisa, kar je Belgijec še uspel ubraniti, a se je na srečo Baskov žoga znova odbila do Cape, ki je v drugo le izkoristil odličen položaj in tako poskrbel za izenačenje na 1:1. Nato se je Real dolgo mučil, da bi prišel nazaj v vodstvo, muk pa ga je naposled odrešil kdo drug kot Karim Benzema. Prvi napadalec galaktikov je z glavo kronal aisstenco Danija Carvajala v 73. minuti. Izid srečanja 3:1 pa je v drugi minuti sodniškega dodatka postavil prav zimzeleni Francoz, ki je tokrat v zadetek pretvoril podajo Luke Modrića po lepi ekipni akciji. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

La Liga, 15. december, izid: 

Real Madrid – Athletic Bilbao 3:1 (1:0)
Kroos 45., Benzema 74., 90.; Capa 52. 
RK: Garcia (Athletic Bilbao) 13. 

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (72)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Vladimir.Krutov
16. 12. 2020 21.47
-1
Krips zadnjič sem čestital rwalu za zmago....kaj si mi napisal da čestitk od mene ne sprejemaš...ok....danes pa pišeš kje smo da smo samo ko so porazi....ali splok veš kaj si včeraj pisal....poglej kolk komentarjev je pod članki reala in kolk pod barsinimi....mi se malo discantiramo vi pa z raznimi profili kot norci in žali vse povprek....zresni se....
Vladimir.Krutov
16. 12. 2020 21.47
cripstoned
16. 12. 2020 16.39
-1
vamoooooooos caaaaampeeeeeeeoneeees...
265004
16. 12. 2020 14.34
-5
celo tekmo lahko strnemo v 14 minut...oškodovanje Bilba-a in olajšanje dela Realu...To sezono je laliga oddana...prigoljufana za Real.Razlika je taka,da bodo akterji s Perezom na čelu poskrbeli da nihče več ne bo prišel zraven...
cripstoned
16. 12. 2020 16.23
-1
celo prejsnjo sezono in polovico letosnje lahko strnemo v minuti...hejteri glasni do elkasika nato pa skrivanje do konca sezone kjer ustvarite imena novih profilov in spet pljuvate...kdo goljufa in kdo je podmukel? nemocni ljudje...edina razlika je ta da vi pljuvate in jocete medtem ko akterji (zidane in ekipa) s perezom na celu poskrbijo za ligaski naslov, nadigrajo barcelono in atlete ...
Roglič šampion
16. 12. 2020 16.58
+2
stevilkar, ce si gledov tekmo, potem ves, da je bilo v skodo obeh ekip. Drugace oa tako ne znas nic druzga kot cez sodnike pa real pljuvat. Vcasih se kej pametnega povedov, zdj pa tema. Cripsi pa itak, skoda besed
Roglič šampion
16. 12. 2020 14.26
+2
pricakovana zmaga reala. Sodnik? Skoda besed. Sojenje v skodo obeh ekip. Cestitke realu za novo zmago.
Balkanc
16. 12. 2020 13.05
+3
Benzema je na nivoju največjih v fusbalu
denis pohoric
16. 12. 2020 12.55
+6
real ni igral najbolje, toda pomembne so tocke...ce nebi garcia naredil tiste neumnosti za rdec karton, dvomim, da bi real vzel vse tri tocke...cestitke za zmago, danes pa en najpomembnejsih tekem za barco.
cripstoned
16. 12. 2020 11.49
+4
najlepse pri vsem tem pa je da pri zmagah reala ni vec tistih profilov ki samo pljuvajo in so razlog zakaj se ne more tukaj debatirati normalno....podmukle osebe ki provocirajo in zalijo ime real madrid samo ob porazih tega kluba...ob zmagah pa ugasnejo kot svece...tako naj ostane pa se bo tukaj dvignil nivo komentiranja...ce pa pridejo nazaj pa tako ali tako vedo da proti meni, realu in ronaldu ne gre...ker mine samo par dni da se potrdi tisto kar jim napisem...zato kollerik z 5 imi profili, johnny, samomojemnenje in vladimirkurtov vsak z po 3 profili ugasnite ostale profile in bodite tukaj, spostujte najprej mene potem real in nato se ronalda pa bodo nasi odnosi boljsi...bo slo?
Kollerik
16. 12. 2020 12.04
-5
Hahaha, ti res ne morš iz svoje kože..... :)
Konan
16. 12. 2020 12.13
-8
Seveda spet real z enim več, plus da so sodniki se na njihovi strani, to sta že dva, plus var, pa so že trije, ja tak se pa res da osvojit ligo, lani isto bilo, pa da vas ni sram za tak klub navijat, fuuuj grdobe, potem ste tudi osebe takšne sami
Konan
16. 12. 2020 12.18
-6
Haha kakšne zgodbe delate zarad ene tekme, sami veleumi, pol jih pa vidiš tam nekje za trakom delat vse hahaha
samomojemnenje
16. 12. 2020 13.32
-7
Cripstoned, ravno zaradi tvojih nestetih profilov je tale portal postal pljuvalnik. Ne zrcali na druge, kar sam počneš. Pokvarjen si do obisti.
bilipiton
16. 12. 2020 13.40
+4
veleumi usaj delajo, ti legenda pa cele dneve lezis na kavcu pa vleces socialo pa klobasas neumonsti cele dneve..
Roglič šampion
16. 12. 2020 14.28
+2
cripsi, eden od razlogov da se tukaj ne da vec normalno debatirati si ti s svojimi nebulozami. Seveda nisi edini. Na obrh straneh je kar nekaj takih provokatorjev, pljuvacev. Pa lp
cripstoned
16. 12. 2020 16.18
+3
12345fcb..kdorkoli bo pljuval po real madridu bo popljuvan iz moje strani...s tem ko nekdo pljuva po realu grem na njegov nivo in seveda da se ne da normalno komentirati...v kolikor bi 3 osebe ki imajo v lasti vsaj 15 profilov malo manj pljuvali po realu, bili posteni in spostovali druga bolj realna mnenja bi bilo vse drugace...tako pa najprej pred svoj prag in umiri svoje konjicke....cripsi je bolj posten in realen od vseh tistih profilov z tvojim profilom vred...
Roglič šampion
16. 12. 2020 16.20
-2
ti pa realen ja. Drugace kdaj si mene videl pljuvat po realu, ali ronaldu? Nikoli. Tebe pa bom kritizirov, dokler bos pljuvov po messiju in guardioli pa pisov nebuloze. Ne ti o realnosti.
Roglič šampion
16. 12. 2020 16.21
-2
Kollerik
16. 12. 2020 16.34
-3
Ti cripso sploh nisi važen... Dokler bodo beli sodniki mešali kakec, tako dolgo bo treba spominjat in opominjat, zakaj, kako in na kakšen način... 🧐
Vladimir.Krutov
16. 12. 2020 16.34
-3
5.12. ...zjutraj si mi naletel na mino...kolk profilov imaš sam tepec....tri pluse si si dal meni tri minuse....sama sva bila ob tej uri....revež
cripstoned
16. 12. 2020 16.38
+0
malo mi je mar zato da me bos kritiziral...jaz sem tukaj zaradi reala ki vam vsem spet zapira usta kot vsako sezono...pravtako mi nogomet ne pomeni vse v zivljenju da bi se toliko sekiral zaradi njega...virtualnost pravtako...kot navijac real madrida pa sem bil delezen dalec najvecjega veselja ki se vedno traje in bo trajal vecnoin tako je tudi pri drugih navijaci real madrida...barceki pa ste tako ali tako najmanj spostoovani med navijaci ostalih klubov...ravno zaradi tega ker niste realni in ste nogomet zaceli spremljati l.2006 kot 12 let staro frocovje ki je mislilo da bodo vecno najboljsi...zdaj ko pa temu ni tako pa seveda pljuvate po vseh klubih ki so in bodo pred barcelono...to je vase ogledalo in jaz nisem kriv zato...kar se pa messija in pepa tice pa eno vprasanje...koliko plac je messi pobral in kdaj je nazadnje bil prvak evrope? koliko plac in denarja je pep porabil za ligo prvakov in kdaj se je nazadnje veselil tega tekmovanja?
Kollerik
16. 12. 2020 16.38
-2
Nisem gledal tekme, zato ne bom Komentiral. Mi je pa po zgodnji izključitvi Garcie vse jasno...
Roglič šampion
16. 12. 2020 16.45
+0
ponavljam. Kdaj sem jaz pljuval po ostalih klubih? Odgovori glede messija in pepa. Ligo prvakov je messi osvojil nazadnje 2014/15, kar je bil njegov 4. naslov v ligi prvakov. Pep pa je ligo prvakov osvojil 2x z barco, torej ima enako naslovov kot mourinho, ferguson...
Roglič šampion
16. 12. 2020 16.48
-2
sicer pa brezveze. Ti kar misli, da imas znanje o nogometu. A z vsakim komentarjem dokazujes, da temu ni tako. Pa lep pozdrav
samomojemnenje
16. 12. 2020 10.50
+4
Čestitke Realu za zmago. Tekme sicer nisem gledal, ampak sem pa napovedal pred temi šririmi tekmami, da bo Real dobil vse štiri. Ne vem zakaj, ampak imel sem tak občutek. In se je uresničilo. Po prebiranju kementarjev spodaj, pa žl vidim, da so ga sodniki spet lomili v škodo obeh. To so psč španski sodniki.
RMadridd
16. 12. 2020 10.50
+5
Po težki tekmi v soboto je bilo težko pričakovati nevem kaj. Važne so točke in gremo naprej. Vinicius res ampak res slab. Carvajal tudi ni nevem kaj dokler je bil v igri Vasqez ni imel tezave v obrambi. Po menjavi so vse nevarne akcije šle po njegovi. Upam da je zidane to opazil in Vasqeza ne postavi na klop.
samomojemnenje
16. 12. 2020 10.58
+4
Meni osebno se je vedno zdelo, da je Vasquez preveč zapostavljen igralec. Še dobro, da je tako dolgo ostal zvest Realu. Lucas si nedvomno zasluži, da igra. Meni osebno najljubši igralec Reala. Tudi on kdaj naredi kakšno napako, ampak kdo jo pa ne?
le?o
16. 12. 2020 11.15
+5
Lucas in nacho univerzalca, ki z odliko opravljata naloge. Sta pa iz tega razloga tako dolgo pri realu, ker sta tiho in delata. Nacho je celo igralec z najdaljšim stažem pri realu.
Konan
16. 12. 2020 12.15
-2
JanK00
16. 12. 2020 10.26
+3
Se ne strinjam courtouis je resil madrid ce nebi obranu strela bi izenacli tkoda je biu on mogoce najbolsi vcer
Lima33
16. 12. 2020 09.16
+0
Tekme si nisem ogledal, ker me je zmanjkal... 3 točke pod streho in po rezultatu predvidevam, da je bila zmaga zaslužena... Zdaj me pa samo zanima kako je Vinka igrala?! Žalostno a? Po treh sezonah v Realu al je ta tretja sej tudi ni važno je Vinka za odpis... Take prevare od igralca pa ni nikoli bilo!!
le?o
16. 12. 2020 09.25
+5
Za vinija pa res nevem kako ga bojo spravili na višji nivo. Od začetka se mi je zdel da bo moral samo realizacijo poravit a ne gre in ne gre. Fanta sem gledal v živo in šele tam vidiš kakna je razlika med njim in rodrygom. Že po obnašanju ko izgubi žogo krili z rokami in leži na tleh namesto da se pobere in šiba nazaj. Rodrygo čisto druga pesem, zato je verjetno tudi bolj priljubljen pri soigralcih.
cripstoned
16. 12. 2020 10.22
-2
ne vem za vasa mnenja ampak moje mnenje ni nic drugacno od strokovnjakov ki komentirajo tekme...seveda ne morejo mimo tega da fant nima zakljucka ampak v trenutni postavi reala je vinko zelo pomemben clen...vraca se v obrambo, razbija igro oz.kontranapade nasprotnika in pravtako se z njim zacne hitra kontra reala ker lahko prakticno sam presprinta 40m z zogo....nonstop preigrava in je pri tem tudi uspesen ....igralcem nasprotne ekipe vsekakor predstavlja velik problem...njegovih 20let pa govori da je se veliko prostora da izbrusi se zakljucke in verjamem da bo kmalu tudi to popravil...
Lima33
16. 12. 2020 10.34
+2
Crispi zdej si pa res zgrešu... On še pri nas v naši ligi nebi predstavljal nevarnosti nasprotnim igralcem edino kar bi naredil tukaj je da bi bil hitrejši od vseh ostalo pa poraz pri golmanu bi se pa usral... Kontra napad z njim je izguba moči, ker gola nebo dal a žogo bo izgubil tako da pri kontri ni učinka z njim... Pa Hazard na bolniški več naredi kot on v igri!! Pri driblingu je uspešen samo v Fifi... Zna pa mahat z rokami pa jokat pa pritoževat se to pa res zna!! Pa Rudonja je kvalitetnejši igralec kot on!!! Prevara in nič drugega!!!
le?o
16. 12. 2020 11.00
+5
Crips...a veš kakšna je razlika med prodori mbappeja in vinija v sprintu? Sprint z žogo imata približno enako hiter. Mbappe je konkreten, ve kam je treba. Vini je pa sokrivec pri golu včeri, začelo se je z njegim presingom na igralca. V živo vidiš reakcije soigralcev ob njegovih izgubljenih žogah in njegove reakcije. Že pri 18ih se je obnašal kot superstar, je pa res da mu je takrat solari pustil da počne kar hoče. Prevara pa lih ni ima predispozicije za vrh sam bo treba glavo in misli pošlihtat, pa ornk rokave in štucke zavihat.
cripstoned
16. 12. 2020 11.34
+2
lima33...to je pac tvoje mnenje...moje je drugacno...vinija ni potrebno kritizirati...zidane ze ve zakaj vini toliko igra...hazard? za moje pojme je naredil pri realu manj kot pa mariano diaz tako da hazarda boljse da ne omenjamo ker je svoje karte pri realu ze pognal...na vinija pravtako ko ima zogo vselej startata po 2igralca in tukaj se odpira prostor za benza in se koga...vse ima svoj namen...vini je odlicen igralec le zakljucek ga muci...z leti in izkusnjami bo tudi to prislo in v to ne dvomim tako kot ne dvomim v zidana in vseh ostalih 20 igralcev ki jih ima na voljo...
cripstoned
16. 12. 2020 11.37
+4
leđo...vini bi z mbappejem pridobil veliko enako kot celoten klub real madrida...zelo navijam za prihod mbappeja ker z njim real pridobi vse tisto kar mu trenutno manjka in to je napadalec ki je zmozen zabiti 10+golov v ligi prvakov in 30+golov v ligi...se pa strinjam s tabo da je pravtako problem v vinijevi mentalni pripravljenosti oz karakterju...fant se prevec druzi z neymarjem ampak kdo smo mi da mu sodimo...vini mora delati samo na zakljuckih pa bo...tako kot si napisal ornk rokave in stucke zavihat ter z poslihtano glavo v tekmo pa se bo tudi njemu zacelo odpirat...
RMadridd
16. 12. 2020 12.03
+4
Vini ni omembe vreden. Primerjat ga s Hazardom bedarija. Pač smola s poškodbami. Ni imel časa za prilagotitev. Je pa že dokazal da zna. Biti najboljši igralec v najm. ligi je tudi nekaj vredno. Čisto nasprotje je vini. Imel in ima čas, dokazal se še ni. Najšibkejši člen ekipe in tudi glavni krivec za gol. Da be govorim o njegovi inteligenci. Človek se s pravico sprašuje za katero stran igra.
Dany75
16. 12. 2020 12.08
+4
Crips: Vinko je bil vceraj glavni krivec da smo prejeli gol..tam pri sredini bi ga moral rusit,ne pa ga je pustil da je akcijo nadaljeval..in pol smo ga fasali...rumenega bi dobil..gola pa nebi blo...vceraj je vini res slabo igral...
Lima33
16. 12. 2020 12.10
+4
Zaključek Vinke je na nivoju mojega 6 letnega otroka!! Branje igre in vse kar spada pod to ma pa še nižje!!! Hiter pa je kar se tega tiče pa pohvala... To glede Hazarda je mišljeno kot hec čeprav ni daleč od resnice... Jaz ga nikoli nebi dal v igro!! Še za trening nevem, če bi ga imel in kar je Benz zadnjič izjavil ni nič zgrešil...
le?o
16. 12. 2020 12.27
+6
@crips...ne govorim za mbappeja v ekipi z vinijem. Ampak kako izgleda akcija po krilu v polnem šprintu, ko igralec ve kaj in kam je treba z žogo. To ne rad napišem, a vini žal trenutno ni nobena dodana vrednost ekipi.
le?o
16. 12. 2020 12.33
+4
Se pa strinjam, da zidane ve kaj dela. Pa fantje vini ni slab igralec. Posnetki s treningov pokažejo da lahko, sam tekme so mu pa druga zgodba.
le?o
16. 12. 2020 09.00
+5
Penal nad inakijem ni dileme. Garcia bi lahko bil še prej izključen, tud za prvi favl nad modrićem bi lahko rumenga dobil. Drugače pa dobra borbena igra bilbosov in igralca manj ni bilo opazit. Ta ekipa mi je bila vedno všeč in simpa. Če ne bi mešali politike v šport, bi lahko dosegali višja mesta na tabeli. Ne vidim smisla, da samo baski igrajo za ta klub in potem te iste baske pošiljajo v špansko repko. Vinicius sokrivec za gol, lahko bi na sredini prekinil igro s favlom. Modrić pa rutina standard. Benzema pri teh letih, tolko tekmah,lovorikah, denarju še vedno željan zmage. Kako je šprintal v obrambo v 80 minuti. Ja veterani zgleda imajo še nekaj motiva.
cripstoned
16. 12. 2020 09.10
+2
komentator kjer sem gledal tekmo je povedal da je modric fizicno pripravljen takoj za ronaldom v tem trenutku..35let odigral 90minut vseh 4 tekme...kaksen primer je modric mladim igralcem v ekipi pa mislim da ni potrebno omenjati...ob modricu, ramosu in zidanu se mladenici ucijo kaj pomenijo igrati za najbolj sveti dres v nogometu...in to je tisto kar steje...
Roglič šampion
16. 12. 2020 09.12
+3
se ne bi strinjal. Fizicno sta od modrica bolje oripravljena vsaj se ramos in seveda zlatan. Ronaldo pa kar se tega tice seveda na vrhu
le?o
16. 12. 2020 09.21
+1
Modrić je predlagal zidanu, da igra vsako tekmo. S takim ritmom vzdržuje kontinuiteto. Kar se tiče ronalda, ibre, ramosa pa mogoče delujejo bolj pripravljeni zaradi telesne konstrukcije...so naravi atleti. Modrić proti njim deluje kot pravi pastirček🙂 iz zadra....a igra na istem nivoju kot oni. Opažam pa zadnji dve tekmi, da tudi njemu popušča koncentracija tam od 70 minute naprej, ni pa nič tragičnega samo par izgubljnih brezveznih žog.
Trend01
16. 12. 2020 09.35
-3
Trend01
16. 12. 2020 08.51
-2
Slab nogomet. Tako Reala, kot Athletov, kot sodnikov. Tako slab, da sem nehal gledat tam nekje okoli 75', ko je bila dvojna menjava pri Bilbauu. Pa sem potem zadnje minute danes pogledal. Svetla luč je bila le (zopet) pri Carvajalu, Modriću, Kroosu (plus lep gol), seveda zaradi golov Benzu, delno Lucasu ter ena odlična obramba Courtoisa. Sicer dobro tekmo, si je z napako, ki je botrovala golu Cape, privoščil Ramos. Se mi zdi, da je bilo najtežje za Real, od trenutka, ko je García dobil svoj drugi rumeni (po neumnosti) karton. Se mi pa tudi zdi, da bi Manzano lahko dosodil 3 penale (Carvajal nad Williamsom, pa potem roka v 16m Athletov ter še ena sporna. Bi bila v korist Reala. A tako pač je.). Vini Jr. res slabo. Tudi v sredini, oz. obrambi je bilo malo od njega. Če bi igrali »ameriški nogomet«, bi bila gladka zmaga Reala že zdavnja zagotovljena. Tako visoko so žoge letele. Ja, zdaj se vidi – takoj se vidi – kako so igralci Reala manj angažirani, ko ni na drugi strani top ekipa. Zdaj pa imajo do sredine februarja same »under doge«. Nevarno bo! P.s. – kaj bi bilo, če bi bilo, ne bomo vedeli. A, če bi bil penal, potem García ne bi dobil drugega rumenega. Mislim, da bi bilo to celo bolje za igro Reala. »Bog ga vedi...«
Sisli288
16. 12. 2020 08.41
-8
sodnik v 14 minutah uniči tekmo
le?o
16. 12. 2020 08.48
+3
Že tako uničeno tekmo, pa dokončno uniči goran obrez.
cripstoned
16. 12. 2020 08.50
+0
obrez unici vsako tekmo... z svojim jokom ali pa provokacijami...
cripstoned
16. 12. 2020 09.04
+2
sisli tebi in podobnim je unicil tekmo...ker ste pricakovali kiks reala...ampak ga niste doziveli...na koncu zmaga reala in bolecina pri vas...to je pravi razlog zakaj si napisal taksen komentar..verjemi mi..
Sisli288
16. 12. 2020 11.46
+2
crips ceprav se ne rad spuscam na tvoj nivo inteligence, se tokrat bom in ti razlozil tako da bos tudi ti razume ( ceprav si malo umsko zaostal)... Nisem pričakoval nobenga kiksa Reala, ker me lestvica španske lige niti malo ne zanima. Želel sem samo pogledati dobro tekmo in če bi bila piskana 11- metrovka nebi prišlo do rdečega kartona in tekma bi bila bolj zanimiva. Ampak ti si zasleplen in mislis da vsak ko napiše komentar kateri tebi ni všeč da je hejter Reala
265004
16. 12. 2020 14.30
+0
sisli mislim da ni razumel,si se pa potrudil...vsa čast...
cripstoned
16. 12. 2020 08.31
+2
modric 35 let ima pa vec kondicije kot nekateri 25 letniki na igriscu.. definitvno v tem trenutku najboljsi igralec lige... kar se tice vcerajnlsnje tekme pa razumljivo da real ni zmogel prikazati predstave iz zadnjih 3 tekem saj je bilbao igral bunker 70%tekme... sploh ko so po napaki ramosa dali gol se je zacela panika v vrstah reala... ampak karim benzema je spet dokazal in pokazal svojo moc in samo njemu se lahko zahvalimo za zmago... kroos pravtako odlicno in z evrogolom... skratka nove 3 tocke za real madrid... se 3 tekme letos cakajo real madrid.. gostovanje pri eibarju, doma granada in gostovanje pri elcheju... 9 tock je na voljo in 9 tock se mora osvojiti ce zelijo biti konkurencni za naslov... vaaaamooos caampeeeoneees
Lektor Jure T.
16. 12. 2020 08.38
+3
Ti ti Cripsi, počakaj da se Kollerik zbudi..boš videl kdo je najboljši nogometaš v la ligi :) :)
cripstoned
16. 12. 2020 09.06
+4
kollerik in njegovih 5 razlicnih profilov si mislil?
Barni3
16. 12. 2020 08.23
-4
Sm gledu do 14te minute....bruh...dejte mi pravi navijaci reala povedat se vam zdi to se okusno?
Lektor Jure T.
16. 12. 2020 08.30
+4
Gledal do 14 minute in cel pameten??? dej si zavrti prosim celotno tekmo še enkrat pa potem pametuj..
Barni3
16. 12. 2020 08.34
-3
Ja sodnik je do 14minute unicu tekmo...piskal ni cistega penala posledicno pa je prislo do drugega rumenega kartona...
cripstoned
16. 12. 2020 08.35
+5
starti garcie se mi niso zdeli okusni... z prekrskom nad kroosom je samo pokazal svojo nogometno neinfelegenco in prav je da ga je manzano nagradil z rdecim kartonom... kar se tice 3 nedosojenih penalov pa se mi ne zdi prav... nad inakijem je bil penal... pa tudi 2 rokomentna vlozka igralcev bilbaoa sta bila cista penala... seveda za manzana in ostale v var sobi pac ne... ampak pustimo sojenje... stejejo 3 tocke in real si jih je priigral posteno in zasluzeno...
Lektor Jure T.
16. 12. 2020 08.49
+2
Garcia vsakič ko igra proti Realu, bi moral vidt rdečga. Ker je vsakič čist podivjan.
Nimasmisla
16. 12. 2020 08.08
+4
pa da danes vidmo barco
cripstoned
16. 12. 2020 08.23
+2
danes real sociedad v soboto valencija... edina sreca za messija in druscino da igrajo doma... v gosteh bi bili ob novih 6 tock tako pa vsaj imajo nekaj kar jim gre v prid...
fihner
16. 12. 2020 09.20
+4
Druščina ima VAR tako doma kot v gosteh, ti stručko.
Lektor Jure T.
16. 12. 2020 08.02
+0
Pa še eno glede VAR. Čisti penal nad Inakijem in čista roka v kazenskem Atletica. Tudi enkrat ni pogledal z VAR. Težko razumeti...
cripstoned
16. 12. 2020 08.22
+3
penal nad inakijem... in nedosojena 2penala za real madrid... skupaj 3 penali in nniti en ni bil piskan.... rdeci karton garciji povsem opraviceno...
Lektor Jure T.
16. 12. 2020 08.29
-2
Ja sej res, dve roki v kazenskem atletica..predvidevam, da si to mislil, ali sem mogoče še kej spregledal?
cripstoned
16. 12. 2020 08.37
+0
jap 2x nepiskan penal... kdorkoli drug bi sodil bi tukaj dosodil penal...
Lektor Jure T.
16. 12. 2020 08.00
-2
Hmmm..mislim, da imam kar prav ko pravim drage madridiste, da se ne smemo veselit prehitro. Tole včeraj je bil spet en dokaz, da še nismo na nivoju, le več sreče imamo kot smo jo imeli zadnje leto. Sama igra pa včeraj spet slaba. Statična, brezidejna. Kljub igralcu več skozi skoraj celotno tekmo. Standard pod Zidanom. Tudi v času 3 zaporednih LP ni bilo neke prepoznavne igre, le en velikanska sreča, da smo imeli v ekipi najboljšega nogometaša sveta. Včeraj pa se lahko zahvalimo Courtoisu, ki je z izjemno obrambo tik pred 3 golom reala, realu prinesel 3 pike. Hala Madrid!
Campeones36
16. 12. 2020 09.52
+3
Problem Reala je v glavah igralcev, ko tece voda v grlo, zaigrajo kot znajo.Zal lige se na tak nacin ne da dobit, ker bodo kiksali naprej proti manjsim ekipam zaradi pomanjkanja motivacije.