Nogomet

Real s 500 milijoni po 'galaktike': Hazarda, Mbappeja in Pogbaja

Pariz, Madrid, 28. 03. 2019 08.45 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

V Franciji še naprej podrobno spremljajo prve korake Zinedina Zidana po povratku na klop madridskega Reala. Špekulacije o poletnih odmevnih okrepitvah se pojavljajo iz dneva v dan, vse bolj jasno pa je, da bo nekdanji vezist francoske reprezentance in belega baleta na stadion Santiaga Bernabeua lahko pripeljal več kot enega "galaktika".

Zinedine Zidane (na fotografiji) bo lahko kupoval. Veliko.
Zinedine Zidane (na fotografiji) bo lahko kupoval. Veliko. FOTO: Uefa

Vplivni francoski športni časnik L'Equipe se je v četrtek razpisal o prenovi ekipe, ki se v vrstah Real Madrida obeta pred naslednjo sezono. Na klop članskega moštva se je odmevno vrnil Zinedine Zidane, potem ko njegova naslednika Julen Lopetegui in Santiago Solari nista uspela nadaljevati zgodovinskega niza zmag v Ligi prvakov, prav nič pa nista uspela izboljšati predstav Reala v prvenstvu, kjer bo tudi v tej sezoni kraljevi klub očitno stežka osvojil že drugo mesto.

REAL

L'Equipe trdi, da predsednik Florentino Perez trenerju Zidanu pripravlja 500 milijonov evrov za iskanje okrepitev na poletni nogometni tržnici, francoski dnevnik pa na svoji naslovnici pod naslovom Casino Royal omenja tri imena: člana njihove domače reprezentance Kyliana Mbappeja in Paula Pogbaja ter zvezdnika belgijske izbrane vrste Edena Hazarda.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Prva ovira je Al-Kelaifi
Povratek Zidana na klop Reala naj bi bil največji magnet za omenjene nogometaše in nekatere druge, ki jih 13-kratni osvajalci Lige prvakov lovijo. Mediji so že poročali, da se je legendarni Francoz pogovarjal z Mbappejem, ki je po izvrstnem svetovnem prvenstvu v Rusiji in osvojenem naslovu svetovnega prvaka nadaljeval z blestečimi predstavami v vrstah Paris Saint-Germaina. France Football je že poročal, da je Real pripravljen Parižanom ponuditi 280 milijonov evrov, seveda zgolj v primeru, da bo na pogajanja pripravljen prvi mož PSG Naser Al-Kelaifi.

MBAPPE

Zanimanje za Hazarda ima že dolgo brado, tudi član Chelseaja redno skrbi za hvaljenje Reala in Zidana prek medijev. "Zaradi njega sem sploh začel igrati nogomet," je o svojemu velikemu vzorniku pred časom povedal Hazard, medtem ko je Zidane nekoč dejal, da bi ga "kupil z zaprtimi očmi". A tudi do Belgijca bo Real težko prišel, saj Chelsea zaradi kazni Mednarodne nogometne zveze (Fifa) v naslednjih prestopnih rokih ne sme registrirati novih članov, Hazarda pa na Stamford Bridge pogodba veže do leta 2020, ko bi lahko odšel tudi zastonj. Je pa res, da so modri v svoje vrste za naslednjo sezono že zvabili dortmundskega asa Christiana Pulišića, ki naj bi v zahodnem Londonu nasledil Hazarda.

HAZARD

Pogba: O Madridu sanjajo vsi
L'Equipe omenja tudi Pogbaja, ki naj bi si ga Zidane želel zaradi telesne moči, s katero bi dvignil raven "fizike" na sredini igrišča. Blizu prihodu na Bernabeu je bil član Manchester Uniteda že leta 2016, a je takrat (tudi ob zanimanju Barcelone) izbral povratek h klubu, pri katerem se je nogometno izoblikoval. 

"Srečen sem v Manchestru, toda Madrid je klub, o katerem sanjajo vsi," je nedavno izjavil Pogba.

POGBA

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (114)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

grozjak
28. 03. 2019 20.09
+0
Mobilna stran je poden od podna.....
cripstoned
29. 03. 2019 07.38
-3
Zakaj? Ker ne morete upravljati z vec profili? ...hahahaha
resnicaosvobaja
02. 04. 2019 11.08
+1
Očitno si to že sam poskušal , pa ti je všeč, da se nisi edini nategnil
Trend01
28. 03. 2019 17.18
+6
Po poročanju španskega "AS-a", naj bi Real in Rabiot dosegla dogovor. Tako naj bi se v špansko prestolnico preselil v juliju. P.s. - če je lanski njegov nakup propadel, ko so ga želeli namesto Kovačića, ga bodo tokrat dobili brez plačila odškodnine.
grozjak
28. 03. 2019 20.10
+0
Trend01
28. 03. 2019 20.48
+1
Ja, zaradi Barcelone. Poba si je želel iz PSG-ja in ni hotel podaljšati pogodbe. Barcelona je vrgla trnek in fant je zagrabil. Končno nogometni gigant s katerim bi lahko po Evropi s pokončno glavo hodil. Real ga je pa lani želel. No, nato pa se je začelo... Poslali so ga na klop, sam je zahteval izpisnico... Takle mamo. Če bi ga Barcelona vseeno želela, bi mu morala nakazati (Rabiotu) 10M + plačo višjo kot v PSG-ju. Real ga je menda prizemljil. Bomo videli, če bo šla zadeva sploh čez. Ga pa, tako pravijo, Zidane čisla. Predsvem zaradi elegance (baje). Ter čvrstosti na igrišču. Če bo glava na "pravem mestu", je poba hud talent. Dokazal v PSG in francoski reprezentanci.
Trend01
28. 03. 2019 20.52
+1
Sicer pa ima(so imeli) v PSG-ju kar nekaj igralcev probleme. Rabiot, Verratti, Neymar, Pastore, Ben Arfa, David Luiz. Pa še bi se kakšen našel. Tudi trenerjem menda ni prav z rožicami postalno.
resnicaosvobaja
02. 04. 2019 11.18
Levji delež zanimanja za Rabiota je zaradi prestopa brez odškodnine . Zaradi svojih solidnih kvalitet , lahko sam izbere, kje bo igral. Nekaj je za klub odvisna višina njegove plače (ki je postranska glede na ceno prestopa), zanj pa koliko bo lahko igral, če bo sredina v kateri bi rad kadrovsko premočna. Če ve kaj hoče, se bo pravilno odločil,kakorkoli se bo...
rekapaka
28. 03. 2019 13.11
+10
S polno ritjo je lahko srat. S takimi okrepitvami bi Olimpija še Rudarja premagala!
ehjaehja
28. 03. 2019 17.19
+4
AJA? Zato pa psg pa guardiola v cityu vsako leto osvojijo ligo prvakov ane?!! pa imajo dosti več kot 500 milijonov na razpolago
Sisli288
29. 03. 2019 08.09
+1
Razlika je v sodnikih, če imaš sodnike lahko igraš z pionirčki
Ka pa mislis
28. 03. 2019 13.05
+11
Najbolj realen prestop je hazard. Pogba je dober ampak cuden, take pa zidane ne mara. Mbape je zame najboljsi ampak ga arabci ne bodo pustili, saj zelijo LP in gradijo mostvo za to.
Diebaumaister
28. 03. 2019 12.58
+0
Če prav vem je odkupna klauzula za Mbapeja 400Mio€, tako, da ne vem kaj Perez ponuja 280Mio, razen če je nepismen.
Trend01
28. 03. 2019 13.04
+12
Zakaj zavajaš, lažeš? Kylian Mbappé NIMA odkupne klavzule (release clause). Tako kot je nima nobeden igralec v francoski ligi. Odkupna klavzula je obvezna le v Španiji. Z zakonom. V ostalih prvenstvih te klavzule načeloma ni. Se pa "napove" za koliko bi bil klub pripravljen prodati dotičnega igralca. Tudi Neymar nima klavzule. A se ve za koliko denarja bi ga bili pripravljeni prodati. Dejali so 250M (to je bilo lani) + vse bruto izplačane plače in bonusi za nazaj. Torej; Kylian Mbappé nima odkupne klavzule.
resnicaosvobaja
02. 04. 2019 11.29
+1
No, ne vem če to ravno drži. Če neka stvar ni obvezna ne pomeni, da ni prisotna. nekateri igralci imajo odkupne klavzule, ki pa so bolj domena kluba in igralca in nimajo javnega pomena. npr. Seri
CarlossCarsss
28. 03. 2019 12.28
+0
Če ti trije pridejo k Realu, pol Barcelona sploh ne bo upala iz slačilnice ven.
cripstoned
28. 03. 2019 12.37
-21
ze tako ali tako nima za burek ko je na stolu zidane ki nima poraza proti barci....porabili so milijarde da se danes lahko hvalijo z petardo proti pricakovano slabemu realu...medtem pa real madrid sam na tronu evrope in sveta 3x zapored...j
Sisli288
28. 03. 2019 12.52
+19
Kdo je pa bil trener leta 2017 in dveh porazov reala proti barci?
Srecko84
28. 03. 2019 12.56
+7
Ja res, Barca res nima za burek...res ni skoraj vsako leto prvak Španija...cripstoned daj se malo umiri, da te ne bo infarkt...
Srecko84
28. 03. 2019 12.57
+9
CarlossCarsss hahaha...res si me nasmejal s svojo neumno izjavo...
Johnny_J
28. 03. 2019 13.41
+4
Sisli ne obremenjuj se z izjavami retardov...diebaumeister real je burek in barca ga poje med vsakim glavnim obrokom za malco.
dark horse
28. 03. 2019 11.50
+12
A zdaj je pa Zidane mojster hahahaha. Če bi bil Katanec trener Reala in imel takšne želje in da mu jih predsednik odobri bi bil tudi mojster hahahaha. Ali obratno če bi bil Zidan v Mb trener in ne bi dobil nič ter bolj švoh kaj osvojil bi bil slab trener :D
cripstoned
28. 03. 2019 12.36
-1
to kar je zidane dosegel z realom ni uspelo nobenemu trenerju do 28.5.2018...in tudi pomoje ne bo vec ekipe oz trenerja ki jim bo uspelo to....ko je prisel zidane so odsli di maria, james, ozil, xabi alonso, morata...kupil je za 32 milijonov asensia, isca in vasqueza...vse ostalo je zgodovina...hvala
NisteResni
28. 03. 2019 13.19
+4
Zidane kupil Isca.... haha vse si povedal kripl
NisteResni
28. 03. 2019 13.20
+4
Spremljas nogomet od prvega kupljenega pokala, pol so pa se 2 dobil....
jodr
28. 03. 2019 14.12
-3
zazezizozu
28. 03. 2019 11.49
+2
Samo naj kupijo tega pogbaja potem so zmagali...težave na vidiku sretno
smiblik
28. 03. 2019 12.23
+1
janezpodre
28. 03. 2019 11.44
+2
Vse tole vaše nakladanje izvira iz "dobro obveščenih krogov", kar je partizansko ime za pravljičarje rumenega tiska v stilu - baba Vanga je pred 100 leti prerokova, da bo Perez dal milijardo za Messija /kar bi verjetn bla edina rešitev za bile.
CityApp Cmart Cities
28. 03. 2019 11.30
-4
Ne vem zakaj članek ne omenja, koga vse bodo prodali in koliko bodo od prodaj zaslužili. Bale in odpisani ne bodo šli poceni. Pa še Rodrigez pri Bayern-u je posojen. Samo za njega bodo dobili 50M. Vsekakor odlična izbira Zidana, se vidi kdo je mojster selekcije.
cripstoned
28. 03. 2019 11.36
-16
bale, benzema, modric, kroos, varane, nacho...bale 100milijonov eur+ benzema 80milijonov eur+ modric 50milijonov eur+ kroos 60 milijonov eur+ marcelo 50milijonov eur+ varane 100milijonov eur+ nacho 70-80milijonov eur =460-520milijonov eur....ob tem je potrebno dodati da ima zidane na voljo brez prodaje igralcev 350milijonov eur....ampak tega noben ne vidi tako kot noben ne vidi ali noce sprejeti to da ima real madrid se dalec najboljso politiko kar se nakupov in prodaje ter biznisa in lovorik tice....vsak ki pove drugace laze samemu sebi in dokaze kako ga boli ko je v igri real madrid...
Sisli288
28. 03. 2019 11.38
+9
kdo bo placal za bale 100, za benza 80 in za nachota 70?
elrocco77
28. 03. 2019 12.15
+8
Teli Kripstonizmi so že prav zabavni hahah.....
cripstoned
28. 03. 2019 12.40
-10
sisli...bale je na spisku zelja bayerna, tottenhama, chelseaja in uniteda...united je ze lansko sezono ponujal 150milijonov eur...bale pod 100milijonov ne gre iz real madrida in to je jasno vsakemu...za benzemaja se zanimajo inter, psg in chelsea ki ponuja 70milijonov funtov za benza....nacho pa je vsekakor vreden minimalno 70milijonov....ce je hernandez iz atletica odsel v bayern za 80milijonov potem je nacho pravtako vreden toliko...glede na to kaj vse je osvojil in koliko let ima in da lahko igra na 2 razlicnih polozajih je cena realna....kaj te se zanima? hahaahah
cripstoned
28. 03. 2019 12.42
-8
elrocco...jaz pisem vedno o nogometu...vi pisete o meni...zalite in provocirate...kdo se tukaj zabava? jaz seveda...kot vedno vas z komentarjem zabetoniram...resnica boli...
Sisli288
28. 03. 2019 12.54
+4
Chelsea ima prepoved nakupov. Noben nebo dal 100miljonov za igralca ki lahko odigra 30tekem na sezono. 31letnik ki ni sposoben konstanto zabijati. Rezerva ki je uporaben za krpanje lukenj in ni igralec za prov postavo
jodr
28. 03. 2019 14.15
+6
Nacho je vse kar je osvjil, osvojil s sedenjem na klopi!
elrocco77
28. 03. 2019 14.51
+11
Crips.... Matematika ti v šoli ne gre kaj prida ane ?? Pa nočem kritizirat, samo ti o ekonomiji podjetja nimaš prav veliko pojma kajne. V tvoji glavi je samo računica aha, za 6 igralcev dobimo 460 m (pa čeprav samo v tvoji glavi), in potem jih zapravimo 520 za tri igralce in dejansko jih je po tvojem potem Real porabil samo 60 !! In potem nabijaš nonsense, kako vsi drugi zapravljajo samo Real ne, ne zanima te pa da imajo igralci pri Realu plače po jurja ali dva na uro ! Če že jezikaš koliko kdo zapravi, potem glej vse proračunske postavke in potem boš počasi dojel kdo je največji zapravljivec in od kje pritok denarja !! Kapiš...
User513426
28. 03. 2019 15.32
+6
to si mu dal čist preveč podatkov naenkrat. mogoče bi bilo idealno dva ali maximalno trije podatki da jih lahko prežveči. vse kar je več se mu pojavi napis error pred očmi
Kolosej6
28. 03. 2019 17.04
+3
kripsi res misli da je to fifa 19 carrer mode
masni
28. 03. 2019 11.29
+9
Kaj nabijate ,Real ne more kupit Mbappeja,kerArabci ne rabijo denarja,z odhodom njega pa ni več Pariške ekipe nikjer.
g-star
28. 03. 2019 11.54
+3
Ze zdaj jih skoraj ni nikjer, kaj sele potem :)
cripstoned
28. 03. 2019 11.16
-14
ko so nakupovali city, psg in barca v zadnjih letih najbolj...ni bilo problema...pa ceprav so vsi skupaj porabili za nakupe ze 3milijarde v zadnjih 3 letih....zdaj ko bo nakupoval real madrid pa ceprav povsem opraviceno ker ni legende kluba vsaj 5igralcev bo odslo je pa vse narobe...ahahahaha...1. real madrid poleg militaoa ni kupil se nobenega...2. ce bo real madrid kupil omenjene jih bo kupil ker bodo dobili denar od odhodov...3. zidane ima 350milijonov eur odobrenih za letosnje nakupe...ob tem je potrebno dodati da bo kapnilo se vsaj 350-400milijonov eur zaradi odhodov (bale, marcelo, benz, modric, kroos, varane, nacho)...NAJBOLJ pomembno in znano je pa to da je zidane znan po tem da zapravlja malo denarja....na koncu res da bo kupil za 500milijonov eur igralcev ampak od prodaje bo ustvaril se malo dobicka....in tako se to dela....ne pa da porabis za neymarja 220milijonov eur in je dlje na bolniski kot pa igri....ali pa 150za coutinha ki je ze naslednjo sezono bivsi...ter 150milijonov za dembeleja ki je pravtako neviden skozi sezono.....pri mbappeju, hazardu, pogbaju teh padcev nikoli ne bo ker...vsi pa sedejo v sistem reala in zidana kot ata na mamo.....vi samo kritizirajte in jokajte...real je tu da poskrbi da ne boste koncali z jokom in stokom...
Sisli288
28. 03. 2019 11.31
+7
kaj pomagajo vsi nakupi ko pa se zadaj uporablja VAR
cripstoned
28. 03. 2019 11.31
-8
se strinjam...zdaj bosta barca ali city vsaj prisla do polfinala....
User513426
28. 03. 2019 15.34
+7
ehjaehja
28. 03. 2019 11.15
+3
prelepo da bi bilo res
fihner
29. 03. 2019 19.08
Carrasco
28. 03. 2019 11.14
+4
Ko ni lovorik celo leto pisejo o prestopih .vse bodo pokupili da bodo sedeli na klopi vceraj sem bral da pride ndombele danes o njem nicesar
disorderliness
28. 03. 2019 11.06
+3
Zakaj real napoveduje take okrepitve? Da ni vse skupaj s figo v žepu? Namreč s takimi napovedmi dviguje ceno na tržišču in niža svojim odpadnikom. Edino, če je namen ustvariti lažno stanje, obdržati svoje in iz njih storiti, kar se pač storiti da.
Trend01
28. 03. 2019 11.34
+1
Kje živiš? A si kje bral, slišal, da je Real to kje napovedal, povedal? To so novinarske zgodbe. Real se je odzval le pri Mbappéju in dejal naslednje: Mbappé ni v letošnji shemi za nakupe. Hazard? Chelsea je dejal, da se ni nihče od Reala obrnil na njih. Enako trdi Hazard. Je menda kvečjemu opcija za 2020/21. Pogba? Sam je sprožil te govorice. Enako, oz. podobno velja torej za Hazarda in Pogbaja. Edina zadeva, ki NAJ bi bila resna s strani Reala, je pa Sadio Mané ter Eriksen. Tudi za N'Golo Kanteja se je namigovalo za prestop, a je Kante to kategorično zavrnil. Ni bilo nobenega poskusa za podpis pogodbe. Aha, zdaj je tudi že De Ligt ena izmed opcij. Pa tudi Sterlinga se je nekaj povezovalo z Realom. Ne verjemi vsemu kar piše.
disorderliness
28. 03. 2019 11.47
+1
Lej v tem članku piše tako. Nabiranje galaktikov. Moj komentar je bil na članek. Kaj pa v realu razmišljajo, pa ne vem. Zato sem pa podal komentar, da me vse skupaj malo čudi, in da je lahko v ozadju vse kaj drugega.
Trend01
28. 03. 2019 13.08
-2
Potem tudi tako napiši. Začel si namreč udarno: "Zakaj real napoveduje take okrepitve?" Real NIČ ne napoveduje. Napovedal je le to, da ima Zidane na voljo 350M + denar od preprodaje igralcev. Pa še to je morda bolj tako-tako.
Petarda10
28. 03. 2019 11.00
+0
Ne vem kako bodo to izvedli glede na financni fair play haha
Trend01
28. 03. 2019 11.35
-6
Ža ne poznaš pravila FFP-ja. Preberi jih, jih preuči in boš videl kako in kaj. Tako, da ta tvoj "haha" ne drži niti 1 cl vode.
Petarda10
28. 03. 2019 20.02
Trend01
28. 03. 2019 20.53
Pojdi na Uefino uradno stran in potem pod FFP. Se mi ne da več razlagat.
AlenkinaBratovš?ina
28. 03. 2019 10.56
+8
od vseh treh dobi zgolj hazarda
DaDo77
28. 03. 2019 10.55
+2
Pogbaja? Resno!?
paglaveccc
28. 03. 2019 11.07
Trend01
28. 03. 2019 11.14
-4
Pogba je imel vedno, razen pod Mourinhom, odlične sezone in odlične predstave v različnih pokalih. Pa naj bo to Juve, reprezentanca ali zdaj United, ko ni Portugalca.
visoki
28. 03. 2019 10.52
+3
to se lahko ustavi z zakonom s največ 5 tujcev v ekipi pa bo končno realna liga s crveno zvezdo,ajax,olimpiakos,
Trend01
28. 03. 2019 11.12
-1
Trosiš traparije. Ajax - 55,6% tujcev (15), Olympiakos - 57,7% tujcev (15), Zvezda - 37,9% (11), Real Madrid - 52% tujcev (13), Barcelona - 78,3% tujcev (18), Atleti - 56,5% (13), Juve - 58,3% (14), PSG - 56% (14), City - 80% (20), United - 72% (18), L'pool - 66,7% (16), Bayern - 52% (13). Kje je torej % razlika med klubi? Odstopajo le Zvezda s 37,9% tujci (najmanj) in Barcelona z 78,3% ter City z 80%. tujcev (največ).
cripstoned
28. 03. 2019 11.18
-11
bravo trend...kot vedno jih demantirama z izjavami...
cripstoned
28. 03. 2019 11.19
-12
da imta pa city in barca najvec tujcev pa je tudi povsem jasno....jasno je tudi da sta oba poleg psgja se najvecji porazenci glede na vlozek na trgu in lovorikami v vitrinah...lige prvakov ni in ne bo...
fihner
29. 03. 2019 19.11
-1
RudiFeler
28. 03. 2019 10.31
+14
Spet vse ta dobre na silo kupit, ta Real je pa res drek od kluba.
solarcek1234
28. 03. 2019 10.46
+1
Narobe ,je kar nekaj taksnih igralcev , res pa je, da bi bila to dobra kobinacija .pa se nekaj -kaj pa je real kupil zadnja leta ?problem je ,da ti ne maras real- ne ves pa nic o njem .
tofsy2
28. 03. 2019 11.16
+0
solarcek malo poglej zgodovino kaj je vse kupil, zakaj galaktiki in kaj so osvojili galaktiki.Mislim, da je začel celo bolje funkcionirat potem,ko se je znebil nekaj njih.