Liga prvakov

Guardioli popustili živci: spravil se je na klubskega zdravnika, vroče glave ohladil Ribery

München, 06. 05. 2016 10.04 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Nemški Bild piše, da se je trener Bayerna Pep Guardiola po torkovem izpadu proti Atleticu Jana Oblaka spravil na enega izmed članov zdravniške službe münchenskega kluba. ''Godin je okreval hitro. Zakaj vam to ne uspe. Zakaj traja toliko časa z našimi poškodbami?'' naj bi Katalonec zabrusil v slačilnici enemu od zdravnikov.

Ribery se je v zadnjem tednu odlično znašel v vlogi 'mirovnika'.
Ribery se je v zadnjem tednu odlično znašel v vlogi 'mirovnika'. FOTO: AP

Pep Guardiola se po koncu letošnje sezone, v kateri se Bayern bori še za osvojitev naslova državnega prvaka in pokalni naslov, poslavlja iz Münchna, saj se seli na Otok k Manchester Cityju. Po tretjem zaporednem polfinalnem izpadu Bayerna iz Lige prvakov – Guardiolovem hat-tricku, kakor so ga poimenovali nemški mediji – je očitno zavrelo tudi v glavi Katalonca, ki ga je nedvomno ob živce spravljal tudi slovenski vratar Jan Oblak, ki je blestel na povratni tekmi polfinala Lige prvakov na areni Allianz. 

Guardiola se je po pisanju nemškega Bilda po tekmi spravil na enega izmed članov zdravniške službe Bayerna. "(Diego) Godin (član madridskega Atletica, op. p.) je okreval hitro. Zakaj vam to ne uspe. Zakaj traja toliko časa z našimi poškodbami?'' je besede Katalonca prenašal Bild. Neimenovani član naj bi Guardioli odgovoril: "Tega ne moreš reči. Ne smeš reči tega. Vse igralce imaš na razpolago.Vse, z izjemo Robbna in Badstuberja.'' Ne boste verjeli, kdo je posredoval v prepiru. Franck Ribery, nogometaš, ki je med tekmo miril že gostujočega trenerja Diega Simeoneja, ki se je želel spustiti v besedni obračun z Guardiolo. 

Tako je Ribery med tekmo miril Simeoneja:

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (64)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

BayernGomez
07. 05. 2016 12.13
+3
Imel je svoje cilje in zapustil Barco ter podpisal za Bayern toda ni se mu vse izšlo. Naredil je kar nekaj napak. Predvsem na pomembnih tekmah. Glede odhodov iz Bayerna je kriv le za odhod Mandžukić. Kroos je odšel zaradi tega ker si je že od nekdaj želel igrat za Real. Gustavo je odšel zato ker je malo igral v tisti sezoni pod Heynckesom. Gomez je odšel zaradi spora s Schweinsteigerjem ta pa je bil potem v slabši formi pa tudi sam si je želel že kot otrok da bi igral za United. Pri nakupih je edino izbiral pri Thiagu ki pa je imel veliko smolo s poškodbami. Rummennige je naredil napako ko je kupil Bernata Benatio ter Alonso. Bernat in Benatia pod pričakovanji Alonso pa je že v Realu igral slabo zato velika napaka. Hönnes je imel precej boljše nakupe. Je pa Rumennige pripeljal super igralce Lewandowski Vidal Kimmich Costa in Götze ki pa pod Pepom ni veliko igral in bojim se da bo odšel. Prav tako za Lewandowskega ki je sicer podaljšal pogodbo. Prav tako se je Coman izkazal na posoji. In za vse to je kriv prav Pep. Sploh za Kimmicha ki je še lani igral v drugi nemški ligi in za Comana ki je pri Juventusu klopco grel. Pep pa je delal napake sploh na pomembnih tekmah ko je Götzeja pustil na klopi in fosiral Alonsa čeprav lani ni bilo druge izbire. Največja napaka je bila tiki taka. To ne paše v nemški nogomet. Napako je lani delal ko je z Lahmom igral na sredini in to sezono ga ni več dajal na sredino razen v nemškem prvenstvu proti kakšnem slabšem klubu. Je pa presenetil s Kimmichom ki je igral v obrambi in se izkazal čeprav je vezist ter dobil celo prednost pred Benatio. Hvala Pep za vse kar si naredil toda naredil ai preveč napak toda to se ti je obrestovalo. Upam da se Carlo izkažem Govori se celo o prihodu Pjanića. Higuain je podaljšal in ga verjetno ne bo pa tudi Bayern zanj ne bi nikoli plačal 93 milijonov evrov kot so mediji govorili. Glede Hummelsa pa ni še nič rečeno da bo prišel.
U4
07. 05. 2016 10.10
+1
50 igralcev ima na plačilnem seznamu, on pa joka za dvema. Sram ga je lahko in naj raje pogleda svoje moštvo, katero ni sposobno zadeti niti z enajstmetrovke. Tika, taka nogomet je pase....
drimtim
06. 05. 2016 14.52
-6
če bi ostal v barci bi še sedaj povsod osvajal lovorike.zapisal bi se kot največji vseh časov
alien8potnik
06. 05. 2016 15.19
-4
naj osvaja lp z različnimi klubi, kot je to naredil mou, pa še kdo. in bayern je bil aktualni evropski prvak, ko jih je prevzel. torej? sestavi malo ... pa bo jasno. barco pa je zapustil, ko ji je zdrsnila forma. skratka, ni pep tako zelo dober, kot se je ustvaril mit okrog njega. je pa dober, seveda, nič ne rečem, da ni.
grozjak
06. 05. 2016 15.49
+9
alien, zate je torej ferguson slab trener, ker je samo z enim klubom uspel, morinjo pa car, ker so ga povsod nagnali.
mmickica
06. 05. 2016 15.51
-5
Saj jih bo še osvajal, brez skrbi, Pep je genijalec! Samo v Bayernu je težko biti trener, ko imaš tako zvezane roke, saj stara garda o vsem odloča.
LocoBlanco
06. 05. 2016 16.00
+1
mmickica: Kako pa bo v Angliji pri City-u? Sejk Mansour bo se hujsi, kot pa stara garda pri BayM-u.
Definbahija
06. 05. 2016 16.10
+1
Nevem kaj ti tvojga Mou-ja tolk hvališ. Razen v Portu in Interju ni nikjer nič naredu v CL
bobrock46
06. 05. 2016 18.01
-3
o muci, pepel je prevzel prvake, iz njih pa naredil luzerje.Tako bo povsod, ker njegova filozofija paše le v Barco
DURS
06. 05. 2016 21.44
apodgraj
07. 05. 2016 08.42
+1
Nekateri trenerji uživajo status božanstev , zato , ker so medijsko preveč povzdingnjeni . Ko ekipa zmaguje so trenerji tisti , ki so ekipo dobro pripravili, izbrali pravo taktriko .in sestavili najboljšo ekipo , ko pa je situacija obrnjena , torej so ti isti trenerji ravnali drugače .. NIč niso ravnali drugače , le ekipa je igrala drugače , boljše ali slabše . Najbolj opevani trener Maurinho je z isto ekipo lansko leto osvojil naslov državnega prvaka , novo sezono , pa kljub isti sestavi ekipe moral zapusti trenersko mesto zaradi katastrofalnih rezultatov . .Kdo je torej dober in kdo ni dober trener je vprašanje , na katerega ne bomo dobili nikdar pravega realnega odgovora . Trener ne more biti bog je pa samo eden od enakovrednih igralcev celotne ekipe .
Campeones36
06. 05. 2016 13.49
+4
Ga je treba razumet, pač normalno je da je zafrustriran po 3 zaporednih izpadih v polfinalu, kdo pa nebi bil.
User1285812
06. 05. 2016 13.05
-14
Sramotno kaj počnejo ti uefalonarji, pravila za njih ne veljajo? Očitno se ne morejo sprijazniti da v sam vrh nogometa pač ne sodijo.
grozjak
06. 05. 2016 14.02
+1
vun ga daj, pa ga glej........................
apodgraj
07. 05. 2016 08.48
+1
SteGaVideli- Kdo pa potem po tvojem sodi v sam vrh svetovnerga nogometa ----- pa ne samo Real , potem pa dolgo nič . Če si želi prisvojiti ta naslov , bo moral iti še preko Atletica . Tudi osvojitev lige prvakov , še ne pomeni , da si avtomatično najboljša ekipa na svetu .
grozjak
06. 05. 2016 12.59
-8
guardiola je z najboljšo ekipo a svetu večkrat osvojil vse kar se je dalo, z drugorazrednimi ekipami bo to malce težje.............
LocoBlanco
06. 05. 2016 13.10
+19
Ko je prevzel BayM je ta bil pred Barco, RM itd. ...Pozabljaš, da je iz aktualnega evropskega prvaka, ki je Barco na obeh tekmah premagal z 7:0 iz katerega je potem naredil takšno ekipo, da so ga RM, Barca in sedaj AtlM dobesedno nagnali iz CL tekmovanja. Če je kaj drugorazrednega pri tem je to Pep sam!
grozjak
06. 05. 2016 14.01
-11
ja, in Barca je v tej sezoni že trikrat premagala Atletico in vseeno letela iz CL. Liga prvakov bi moralo biti ligaško tekmovanje prvakov, za one druge je tu pokal UEFA. Tako pa sta v finalu letos izjemoma drugorazredni ekipi. Lani sta bila vsaj prvak Italije in prvak Španije
LocoBlanco
06. 05. 2016 14.20
+3
Barca in AtlM imata v letošnjem prvenstvu po 5 porazov, RM jih ima samo 4! Da bi bil Zidane od začetka prvenstva na klopi RM-a bi se sedaj lahko ze veselili osvojitve prvenstva. Nima veze gremo naprej...Barca (aktualni prvak spanije in CL) je izpadla proti AtlM. BayM (aktualni prvak nemčije) je izpadel proti AtlM-Oba kluba v finalu sta trenutno boljša od Barcelone oz. celotne Evrope in sta zasluženo tu kjer sta! Drugorazreden klub je nekdo ki za vodilnim v prvenstvu zaostaja na koncu le tega za 10+točk in svojo pot konca ze v skupinskem delu CL! Koliko zaostajata RM in AtlM za Barco v prvensvtu in kje je Barcelona v CL?! ...odgovori realno in videl bos, da nimas prav! Lp
LocoBlanco
06. 05. 2016 14.21
+3
Barca in AtlM imata v letošnjem prvenstvu po 5 porazov, RM jih ima samo 4! Da bi bil Zidane od začetka prvenstva na klopi RM-a bi se sedaj lahko ze veselili osvojitve prvenstva. Nima veze gremo naprej...Barca (aktualni prvak spanije in CL) je izpadla proti AtlM. BayM (aktualni prvak nemčije) je izpadel proti AtlM-u. Oba kluba v finalu sta trenutno boljša od Barcelone oz. celotne Evrope in sta zasluženo tu kjer sta! Drugorazreden klub je nekdo ki za vodilnim v prvenstvu zaostaja na koncu le tega za 10+točk in svojo pot konca ze v skupinskem delu CL! Koliko zaostajata RM in AtlM za Barco v prvensvtu in kje je Barcelona v CL?! ...odgovori realno in videl bos, da nimas prav! Lp
mmickica
06. 05. 2016 15.58
+2
LB, ne moreš tako primerjat, češ Bayern je eno leto predenj je prišel Guardiola osvojil vse, naslednje leto pa izgubljal z Realom in nato z Barco in zdaj še z AM...! Temu istemu Pepu je uspelo eno leto z Barco vse in nato naslednje leto skoraj nič in potem spet skoraj vse...in lani je Enriqueju prav tako uspelo vse, letos pa smo videli kaj se dogaja.... Pa tudi Realu je z Ancelotijem uspela LP, naslednje leto pa nič, a zato ti trenerji niso slabi, to so vrhunski trenerji, le da mora igralec v končni fazi vsaj približno realizirati dogovorjen načrt - Pep ne more dati gola namesto Mülerja ali Lewandovskega!
LocoBlanco
06. 05. 2016 16.39
+4
mmickic: Se ne strinjam s tabo. Je po tvojem mnenju BayM z Pep-om kaj pridobil?! Niti ne.Več je izgubil, ker če bi ostal Jupp mislim, da bi BayM bil prvi klub, ki bi mu uspelo ubraniti CL naslov. Klub, kot je BayM s takšnimi igralci bi moral v njegovem mandatu vsaj 1x osvojiti CL, pa je ni! Vse kar sem hotel povedati je to, da Pep ni takšen trener za katerega ga imajo mnogi. Pep je imel lažje delo, kot pa ga ima sedaj Enrique, ki je pridobil kar nekaj novih igralcev (Rakitic, Arda, Suarez, Neymar), da je stvar se težja pa se od začetka ne razume z Messijem! Pri Pepu je odnos med igralci pri Barci 'stimal' in imel je sanjsko ekipo s katero bi še naš S. Stojanovic vse osvojil!
mmickica
06. 05. 2016 17.22
+0
Ne vem no LB, teźko je zdaj ocenjevati, kaj bi osvojil Bayer če bi ostal Heinkes. To lahko samo ugibaš. Kar se Pepa tiče, bomo pa vsi skupaj še videli, čas bo pokazal ali je genijalec, kot mislim jaz, ali pa je le imel srečo.
mmickica
06. 05. 2016 17.24
+0
P.s.: da ima Enrique veliko težje delo, se pa povsem strinjam in tudi on je zame več kot odličen trener, za katerega upam, da ostane še vrsto let!
LocoBlanco
06. 05. 2016 17.27
+2
Večina nogometnih strokovnjakov je dejalo, da bi BayM z Juppom osvojil več, kot pa z Pepom in to so že govorili pred začetkom lanske/letošnje sezone. Čas je ze pokazal, da ni genijalec in njega lahko samo reši še pravilen pol. milijardni nakup. Sejk ga ne bo dolgo gledal na klopi sploh, če ne osvoji prvenstva kar pa bo v Angliji 3x težje, kot v Nemčiji...
LocoBlanco
06. 05. 2016 17.30
+4
Zame so odlični trenerji trenutno oz. zadnjo sezono Simeone, Klopp, Emery, Bilič, Pochettino in zdaj še Ranieri. Ti ljudje so letos naredili dosti več z dosti manj denarja s katerim je razpolagal Pep, Pellegrini, Blanc itd. To so genijalci za moje pojme!
mmickica
06. 05. 2016 20.21
DURS
06. 05. 2016 21.45
+1
lahko bi premagal atletico a je bilo veliko napak pri postavi. desno krilo je stalno pod vprasanjem. saj boljsih nimajo na voljo. costa je zelo spustil formo
grozjak
06. 05. 2016 12.58
+1
no ja, mal šova ne škodi, ko je fuzbal podhranjen..................
Ka pa mislis
06. 05. 2016 12.58
+0
Ce on je najboljsi trener v zgodovini nogometa... Tk pravijo nekateri,
grozjak
06. 05. 2016 13.00
-1
idiu3krasne
06. 05. 2016 12.54
+0
Saj ni res ...Rbery je hotel zalizat Simeoneja ...ta pa se je branil zato pa ga drži za krof in ga tišči vstran.
JbmTiMt
06. 05. 2016 12.50
+10
ce z bayernom ni mogel osvojiti nic bo s cityem se manj
DELTA22
06. 05. 2016 16.01
+5
da te spomnim, osvojil je 3 prvenstva, 1 nem. kup, 1 super evropski pokal, 1 sv. klubski prvak.
nejmarsaks
06. 05. 2016 18.54
-1
a ni do zdej sam dva prvenstva osvoju...k letos teoretično ga še ni
DURS
06. 05. 2016 21.46
slaba forma je v ekipi. more priti do sprememb
JbmTiMt
06. 05. 2016 12.48
-2
gvardinola ala murinjo
Iniesta
06. 05. 2016 12.35
+11
Bajern ima strasno ekipo in nekih velikih sprememb karlu ne bo potrebno delati. Letos je pepu malce srece zmanjkalo, ce bi spilal robben bi bili v finalu. Sem preprican. Naslednjo sezono bo bajern pod taktirko ančelotija zopet tisti nemski stroj in zna trgati ...
DURS
06. 05. 2016 21.47
prav imas. desno krilo je zelo pod vprasanjem. douglas costa je spustil formo. coman pa je igral za moje pojme dve odlični tekmi v sezoni. ne more priskrbeti priložnosti
Chaparral M
06. 05. 2016 12.01
+6
"Lahko" je bilo delat z Bayernom, ki močno izstopa v primerjavi z drugimi. Pri M. City-ju bo gotovo druga pesem. Sicer pa bi bilo bolje čuvati zdravje in uživati življenje brez stresa. Penzijaaaaaa
LocoBlanco
06. 05. 2016 12.27
+9
Težka bo tudi pri City-u. , Toure, Zabaleta, Kolarov, Silva, Navas, Caballero, Fernandinho, Sagna, Kompany, Demichelis in Clichy so vsi stari od 30-35, se pravi od naslednje sezone naprej od 31-36. Znebil se bo vsaj polovico nastetih, če ne večine in pripeljati bo moral kar nekaj igralcev. Čeprav se še ne govori mislim, da bo poslal ponudbo za Busqetsa, Neymar-a, Costo, Alabo, Lewandovskega! Kogarkoli bo na novo pripeljal mislim, da bo potreboval vsaj sezono ali dve, da bo uigral igralce, ker ne bo pripeljal samo enega, pač pa 5 ali več. Težko delo bo imel, ampak dejsto je, da se bo nekaj prodalo in da ima neomejeno kolicino denarja za zapravit. Če bo pravilno nakupoval mu bo mogoče uspelo, če ne ga bo šejk kar hitro odpustil!!! Je pa slednja opcija glede na delo v BayM-u bolj verjetna!
Paštašutar
06. 05. 2016 13.30
+1
Pozabu si se na Isca!!! To bo prioriteta to poletje pri Cityu!!!
Trend01
06. 05. 2016 13.35
-1
Guardiola je v tistem trenutku, ko je objavil, da prevzema City, omenil tudi, da bo klub zapustilo vsaj 8 igralcev. Je torej čudno, da je morala igralcev padla? Če ti igralci želijo Pepa malo zaj...., bodo v ligi izgubili in izpadli iz mest, ki vodijo v LP. Morda bi bilo to za Guardiolo celo bolje....
Definbahija
06. 05. 2016 11.47
+5
Kej nej reče, Ribery je član družine, medtem ko trener je samo edenod množice kateri prihajajo in odhajajo. Saj vemo da je Pepe že lani odslovil zdravnika kateri je pomagal polovici Bundeslige. Kaj čmo, hvala bogu da odhaja! Addio Pjepe!
LocoBlanco
06. 05. 2016 11.36
+16
Jaz sem mislil, da bo kriva travnata površina, pa vidim, da sem se motil. Koliko nas je napovedalo, da bo Pep uničil zapuščino Juppa?! Veliko. Koliko nas je mnenja, da Pepu tudi v angliji ne bo uspevalo kljub neomejenmu denarju na razpolago? Veliko. Zakaj? Ker je imel srečo, da so pri Barceloni imeli najboljso generacijo v eri nogometa in tedaj bi lahko bil trener Slaviša S. pa bi osvojili vse kar se osvojiti da! Potem pa nekateri tukaj postavljajo Pepa ob bok Mouju, Carlu in še največjemu med njimi SAF-u. Našteti trenerji so osvojili bistveno več sploh Carlo in Mou. Tudi če bo Pep pripeljal 30% Barce, 30% BayM-a in 30% angleške lige v City mu to ne bo pomagalo! (moje mnenje)
idiu3krasne
06. 05. 2016 12.55
grozjak
06. 05. 2016 13.03
primerjaš ga z trenerji, ki so po 20 30 let starejši od njega in z neprimerljivo daljšim stažem. med njegovo generacijo mu ni para!
LocoBlanco
06. 05. 2016 13.14
+2
3krasne: 30% Barce sta Busqets in Neymar. . . . Berglander: Pep ima 47 let, če se ne motim. Kaj potem imata Mou in Carlo po 70 ter 80 let? ...Ne vem zakaj se Pepa omenja najboljšega potem. Klopp, Pochettino, AVB, Di Matteo, Bilič itd. so njegov rang in glejga zlomka po letih so tu nekje in nekateri so celo še mlajši od Pepa. Vsi nasteti v njegovem rangu bi prav tako s tisto zlato generacijo Barce osvojili vse kar se osvojiti da! Lp
grozjak
06. 05. 2016 13.50
+0
morinjo je navaden zdrahar in mu včasih kaj uspe, ančeloti pa je vendarle precej starejši. ostali od tebe našteti pa mu niso niti do kolen, pa saj to veš, ane?
LocoBlanco
06. 05. 2016 14.12
-1
Klopp je boljsi trener! Prišel je v finale LE z povprečno ekipo Lpoola in rešil sezono. V polovici sezone bo osvojil 1. evropsko lovoriko, če seveda uspe premagati Sevillo! To kar se trudi Pep ze 3leta pri BayM-u bo Kloppu mogoče uspelo v polovici sezone pa čeprav gre za LE in ne CL!
grozjak
06. 05. 2016 15.51
+0
ja saj, ne gre za LP, torej ne primerjamo, ane...........
kiki46
06. 05. 2016 11.27
+6
adios Guardiolos tikatakos
Iniesta
06. 05. 2016 11.19
+1
glede pepa v bajernu sem bil skeptičen že od samega začetka, vendar je vseeno treba priznati, da je letos bil njegov bajern še najbolj dominanten in jim je na koncu zmanjkalo nekaj sreče. Prepričan sem, da bi bajern na koncu tudi slavil, če bi se seveda uvrstil v finale. pep bo v sitiju imel slabši kader in bo zanimivo videti, kaj bo tam naredil ...
CURVANORD Zanetti
06. 05. 2016 11.26
Bodo odprli mosnijcek,brez skrbi,a si zamislis da nasljedni dve tekmi zgubi ,borusija pa zmaga.=)
DURS
06. 05. 2016 21.49
eh pri cityju podo zapravljali kot nori naslednje leti
Fyakerman
06. 05. 2016 11.05
+0
španski samovšečnež,uničil Bayern,tudi s Cytijem ne bo nič osvojil,trener na rangu Darka Milaniča.
bullitt
06. 05. 2016 11.28
+1
ja tud sam sem skeptičen, imam filing, da bo uničil City
grozjak
06. 05. 2016 13.04
Paštašutar
06. 05. 2016 13.29
+1
matej1111
06. 05. 2016 10.53
-8
Hudo je, ko te premaga nekdo, ki mu je maraton na prvem mestu in nima veze s fuzbalom.
chepps
06. 05. 2016 11.17
+5
pri nogometu štejejo goli ne umetniški vtis
MeaCulpa
06. 05. 2016 10.51
+0
vsak človek kdaj zgubi zivce in po taki tekmi sem jih že jaz kaj šele on.... je pa res da to ne opravičuje dejanj in če je ta novica resnična se more zamisliti in dolocenim ljudem opravicit
idiu3krasne
06. 05. 2016 12.56
tudi admin tega portal izgublja včasih živce...