Liga prvakov

Lewandowski kritično do Kovača: Taktika na povratni tekmi je bila zgrešena

München, 14. 03. 2019 11.28 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Poljski napadalec nemškega Bayerna Robert Lewandowski je prepričan, da je defenzivno postavljena taktika na povratni tekmi osmine finala Lige prvakov proti Liverpoolu (1:3), Bavarce stala uvrstitve med osem najboljših v Evropi. Poljak je s tem s prstom pokazal na trenerja serijskih nemških prvakov Nika Kovača.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Liverpool ugnal Bayern in se uvrstil v četrtfinale Lige prvakov
    02:13
    Iz 24UR: Liverpool ugnal Bayern in se uvrstil v četrtfinale Lige prvakov
  • Vrhunci tekme Bayern - Liverpool (1:3)
    04:34
    Vrhunci tekme Bayern - Liverpool (1:3)
  • Vrhunci tekme Barcelona - Lyon
    18:55
    Vrhunci tekme Barcelona - Lyon
Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Robert Lewandowski
Robert Lewandowski FOTO: AP
Liverpool je na Allianz Areni kontrolirali tok dogodkov, zadel v pravih trenutkih in svojo uvrstitev v četrtfinale Lige prvakov pravzaprav v nobenem trenutku ni postavil pod vprašaj. "Pomagal" je tudi Bayern, ki ni bil pravi. Če so Bavarci na prvi tekmi na Anfield Roadu (0:0) nakazali, da bi lahko celo napredovali v četrtfinale, pa so pred svojimi gledalci povsem pogoreli. Bolje rečeno jih je Liverpool povsem nadigral in zasluženo napredoval.
Poljski napadalec je pred dnevi postal najboljši strelec nemškega prvenstva vseh časov. Bayern je v 25. krogu s 6:0 premagal Wolfsburg, Poljak je prispeval dva gola, na lestvici najboljših strelcev je za seboj pustil Perujca Claudia Pizzara. Lewandowski je do zdaj v ligi za Borussio iz Dortmunda in Bayern skupno dosegel 197 golov.
"Defenzivna taktika nas je stala uvrstitve med osem. Mi smo Bayern in na nobeni tekmi in proti nobenemu nasprotniku ne smemo igrati tako defenzivno," je bil brez dlake na jeziku Robert Lewandowski. "Nobene dominacije nismo vzpostavile. Takšne, domače, takšne ki bi jo pričakoval od Bayerna. Gotovo so bili tudi navijači razočarani nad našo obrambno postavitvijo. Če je bilka taktika za prvo tekmo v Liverpoolu še nekako razumljiva, čeprav bi vseeno pričakoval več ofenzivne naravnanosti, pa na povratni tekmi nismo smeli postaviti tako pasivno," je za Bild še povedal 30-letni Poljak, ki je pred nekaj meseci le potrdil, da ne bo zapustil Bayerna, čeprav je že kazalo tako ... 

Niko Kovač
Niko Kovač FOTO: AP

"O zamenjavi klubskega dresa ne razmišljam več. Priznam, da sem bil poleti blizu odhoda, a sprememba ni več aktualna. Zelo verjetno je, da bom v Münchnu ostal še dolgo časa, zdaj se ne vidim več nikjer drugje," je v pogovoru za Bild še dejal Lewandowski, ki se je poleti spogledoval s prestopom v Real Madrid oziroma Chelsea. "Z vodstvom kluba sem imel nekaj težav, a smo jih pokopali. Spet sem z vsem srcem pri Bayernu, z njim sem stoodstotno," je še dejal poljski napadalec, ki je težko sprejel izpad iz Evrope. "Nimamo kaj, ne smemo povesiti glav, top bi bilo najlažje. Imamo še dva konkretna domača cilja, obe lovoriki pa želimo osvojiti. Upam, da se bomo pred naslednjo sezono še okrepili in še bolj konkretno napadali Ligo prvakov. V tej smo bili neuspešni," je končal Lewandowski.

  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou

KOMENTARJI (63)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Hellsrael
14. 03. 2019 19.59
+7
Hasana in Kovaca poslati v Fk Sarajevo. To je njun domet
Hellsrael
14. 03. 2019 20.01
+1
No naj ne pozabim omeniti se Hoenessa..Beckenb., Rummen....
Iniesta
14. 03. 2019 19.47
+2
Ne poslusajo Hasana in so tam kjer so ...
SFRJJNA
14. 03. 2019 18.27
+16
To so naredili, da bodo po koncu sezone naredili čistko znotraj igralcev in vsega. Bayern ima preveč old boysov in tako ne gre več naprej. To ke spoznal še trener Nemčije in se zahvalil določenim.
Maxx365
15. 03. 2019 08.41
+2
... in v predtekmovalni skupini osvojil katastrofalno zadnje mesto.
totnhem
14. 03. 2019 18.20
+13
Bajern je res velik klub ampak če je kdo opazil se je igrak čisti jugoslovanski fuzbal .S tem ta Kovač zna ,moderni fuzbal pa lahko samo sanja.
eskil
14. 03. 2019 17.02
+33
Bayern je velik klub. Žal pa je v zadnjih 3 letih zaspal. Glede nato, da je njegov letni proračun 800 mil. EUR in da so zadnji Evroligaški naslov osvijili 2013, govori o tem, da stare in že istrošene nogometaše kar dobro plačujejo. Žal pa ni željenih rezultatov. Nemška liga je po moči slabotnejša od Premier lige, tako, da osvajnje domačih lovorik ne more biti uteha. Prav tako so tgrešili z itborom glavnega trenerja. Nekdo, ki prihaja iz področja Balkana, ne more komandirati nemškemu stroju. Razlika v mantaliteti je prevelika. Lahko pa tudi ugotovimo, da je tudi sam vrh uprave Bayerna že malce zaerjavel. Torej, spremembe so potrebne tako v vodstvu kluba, na trenerskem mestu in igralskem. Posloviti se bo potrebno od + 30 letnikov in pripeljati mlade, med njimi pa tudi kakšno drago"zverino", saj klub, ki nima v svoji sredini igralca, ki lahko odloči tekmo, ne more računati na vidnejše uvrstitve. Še enkrat, uprava Bayerna je zaspala, upam pa, da jih bo včerajšna tekma zbudila.
Trend01
14. 03. 2019 17.56
+0
No, ja. Pretiravati ni treba. FC Bayern je v prejšnji sezoni generiral €624.3 M prihodkov. Uradni podatek. FC Bayern München Group pa €657.4 M.
krneki_123
14. 03. 2019 18.24
+20
Se strinjam, ni vse v prihodkih, dejansko so malo zaspali. Kdaj so nazadnje pripeljali kakšno zveneče ime? Žal se James ne obnese najbolje, ni on glih za germanski okoliš. Bolje zanj in za klub, da gre drugam. Nosilci igre so se tudi postarali. Sveže krvi bo treba.
Maxx365
15. 03. 2019 08.43
+2
saturnsky23 saturnsky23
14. 03. 2019 16.49
+25
Lewandovski ima popolnoma prav. V vsemu tako sposoben narod, Nemci, ti postavijo v vodstvo daleč prvega športa na svetu enega Hrvata in enega Bosanca ki je enkrat igral za Primorje Ajdovščina-športni direktor Bayerna Salihamidžić, za crknit. Popolna erozija v vsemu Nemcev, posebno glede migrantske politikeMerkelce, ki bo tudi ta narod izbrisala.
biggbrader
14. 03. 2019 16.36
+10
Mučenje žoge je bilo dolgo časa iz obeh strani. Čisto nekaj drugega je bil Juve v torek.
borkov64
14. 03. 2019 16.24
+3
Proti Liverpoolu ne moreš od prve minute igrat napadalno in odprto ker je to enako samomoru. Tako da je taktika bila že prava. Morda z malenkost premalo rizika. Je pa problem, da so za korak naprej in stopnico višje potrebne okrepitve in to se bo poleti tudi zgodilo. Predvsem na sredini je Bayern s poškodbo Tollissa in odhodom Vidala precej izgubil na stabilnosti. Nekaj igralcev odhaja, prihajajo novi. Niso pa velike in drage okrepitve zagotovilo, da greš lahko v LP kar tako naprej (primer PSG Man City...itd). Strici iz ozadja kto eni pravite niso problem, ti strici so zaslužni, da je Bayern finančno najbolj zdrav klub v Evropi in da je kjer je. In še bolje bo, saj se z 2025 začne mega pogodba z BMW-jem. Ključni problem pri Bayernu jeje, da se je zamudilo pri pomladitvi moštva. Vendar že v naslednjih 1-2 letih bo občutno bolje začetkom že to poletje. Tudi s Kovačem. Kolikokrat je kljub milijardnemu vložku CIty s Pepom osvojil Ligo Prvakov? Tak da pisat kak je vse zanič pri Bayernu je pisanje na pamet.
mmickica
14. 03. 2019 15.55
+16
V Bayernu so problem "strici iz ozadja", saj to se ve. Cas jih je povozil, samo za to gre. Tam trener prakticno nima nobene besede.
uporabnica1
14. 03. 2019 15.52
+3
Taktika mogoce res ni bila prava vendar, ne more biti vsega samo trener kriv. Kaj pa naj trener naredi, ce dolocenim igralcem pada forma, leta so tu. Sicer Lewandowskega še ni treba odpisati, ampak obrambo pa komplet zamenjati, pustiti pa samo Kimmicha in Süleja, ki sta še dejansko mlada in perspektivna. Alaba ni več v svojih najboljših letih čeprav ima samo 26 let. Poleti bo potrebna prenova kluba
Dejan Kravanja
14. 03. 2019 18.19
+5
26 let pa ni v najbolših letih,hahahah ti pa jih strelaš
uporabnica1
14. 03. 2019 19.41
-3
Ne mislim tako, ampak tako, da ne igra vec na tistem svojem najboljsem nivoju, je bil ze boljsi
kritika1
14. 03. 2019 15.49
+8
Levandovski res ne ve kaj govori. Tudi obrambna taktika je lahko izjemno učinkovita, če jo klub obvlada in če zna iz izkoristiti protinapade. Problem je v Bayernu kristalno jasen. Liga je zelo oslabljena kar se je videlo ob izpadu ostalih nemških klubov iz vseh tekmovanj. Ko boste ligo dvignili na višjo raven, da nemški klubi ne bodo kradli igralcev drug drugemu ampak bodo tudi od drugje pripeljali kaj konkurenčnega, potem bo drugače. Poglejte leto dve nazaj. Kje so bili Angleški klubi v ligi prvakov in kje so danes, enako v Španiji. Samo dobra liga dviguje kakovost in potem si konkurenčen tudi na evropski in svetovni ravni.
nebel
14. 03. 2019 16.47
+2
Vseeno, če hočeš zmagati, moraš dati gol več kot nasprotnik. In to je treba hoteti in vsiliti, pomeni vložiti več energije od nasprotnika. Tole pa ni bilo tako in rezultat to kaže.
Neprijatelj
14. 03. 2019 14.56
-8
Kam ste dali Messia, v arhih? Kaj posiljujete z luzerji Zidan, Levand.., Kovač, Srbijo, Zvezda in te fore? A vam naštejem igralce C.Zvezde leta 1979, ko so izgubili finale z Borusijo M? Nepošteno, že takrat.
Neprijatelj
14. 03. 2019 16.33
-5
Bigbadjohn
14. 03. 2019 14.52
+32
Pa kdaj se bojo Nemci zavedeli, da Kovać ni ravno Rommel? (kar se taktike tiče, se vé de...))
odlekiran
14. 03. 2019 14.49
+3
Kovač je itak mimo, ampak dokler je v "timu" Ribery, je vseeno kdo je trener.
janezblagi
14. 03. 2019 14.21
+28
Te so dali Kovača za selektorja . Zdaj pa imajo kar imajo. Tudi Nemci niso več kar so bili!!!
jodr
14. 03. 2019 14.40
+34
Res je, Hrvat trener, tehnični direktor Bosanec; adijo Bayern, adijo ponos Bavarske, adijo ponos Nemčije.
Bigbadjohn
14. 03. 2019 14.49
+5
Jasno, trener in tehnični direktor bi morala biti Turka- imajo zgodovinsko nesporno dokazane osvajalske težnje. V ekipo pa janičarje (hrvate, slovence...) in bodo nepremagljivi!
Trend01
14. 03. 2019 15.34
+7
@jodl - No, ja. Bavarci sami sebe ne smatrajo za tipične Nemce. Oni so samo in le Bavarci, ki slučajno živijo v Nemčiji. So tudi edina pokrajina v Nemčiji, ki se lahko od nje tudi odcepi (legalno).
uporabnica1
14. 03. 2019 15.46
+8
Bavarci so tudi karakterrno cisto drugacni od od originalnih Švabov, ki jih skoraj nihče ne mara.
kritika1
14. 03. 2019 15.51
+5
Če bi bili samo Nemci bi težko poslovali tako kot poslujejo, predsednik kluba je bil v zaporu ..., to naj bo ponos Bavarske?
Anticripstoned
14. 03. 2019 15.53
-1
Kollerik
14. 03. 2019 14.19
+10
Škoda za Bayern. Ne vem kaj se to dogaja zadnjih nekaj let z njim.
Trend01
14. 03. 2019 14.36
+5
Zelo enostavno. Do Guardiole je bilo vse OK.
ledr
14. 03. 2019 14.41
+3
Ta Pep te malo žre a??? Je vaš Real toliko krat potolkel in nekaj krat celo ponižal, da ga sedaj navijači ne morete pozabit kaj??? Očitno še vedno peče in boli...
Trend01
14. 03. 2019 15.38
-6
@ledr - Pomota. Me ne moti. A on je prevzel stroj, ki ga je sestavil, oz. vpeljal Jupp Heynckes. In v sezoni 2012/13 vse pobral. Potem je prišel in prevzel nedotaknjeno ekipo Guardiola ter pripeljal neke svoje igralce in... Ostalo je zgodovina. Še do danes se Bayern ni pobral ali sestavil.
uporabnica1
14. 03. 2019 15.46
+11
Vbistvu so s Pepom, bili se najblizje finalu 3 leta nazaj, tista sezona je bila kar super, samo da jim je malo zmanjkalo do finala, od Ancelottija naprej pa zelo slabo
Trend01
14. 03. 2019 15.59
+10
Preveč je spremenil sistem igre. Podaje v nedogled ni bila nikoli prioriteta nemškega nogometa. Nemčija, oz. Bayern + še nekaj igralcev iz ostalih klubov, so igrali direkten nogomet. Brez nepotrebnega zaustavljanja žoge in podaj malo nazaj, malo desno, malo levo. Ker so v Bayern (od Pepa dalje, ta je začel) začeli uvažati igralce iz južnega dela Evrope, se je spremnila tudi sama taktika. Ker je "padel" Bayern, je posledično padla tudi nemška reprezentanca. Žalostno a resnično.
Mungos2
14. 03. 2019 14.19
+26
Bravo Bayern, dokler boš imel Salihamiđića za športnega direktorja in Kovače za trenerje, se ti slabo piše !!! A res ne premorete kaj bolj nemškega, ne pa balkanskega ????
RUBEŽ
14. 03. 2019 14.35
+7
Hasan ni tak problem kot KOVAĆ&CO. Ker glavno besedo glede kadra še vedno drži Uli&co.
TheObjektiven
14. 03. 2019 14.05
+11
Braneta O. za trenerja, pa bo. Za pomočnika pa Bojana P. Finale lige prvakov zagotovljeno.
RUBEŽ
14. 03. 2019 14.05
+28
Se popolnoma strinjam. Vsi ki smo bili včeraj na Alianz Areni in pred njo po tekmi, smo slišali kaj mislijo - mislimo navijači Bayerna o Kovaću&co. MORAJO ODITI IN TO VSI V PAKETU. Tudi Marienplatz je povedal svoje. Tako da mislim da vodstvo nima kaj čakati.
deltex
14. 03. 2019 14.01
+29
Lewandowski je nekaj takega kot Neymar....vedno več govori, pa bolj malo pokaže na igrišču. Samo po tleh se naj začne še metatiti, pa imamo poljskega neymarja...