Liga prvakov

Realov 'napad na Etihad': Zidane formo tempira za nadaljevanje Lige prvakov

Madrid, 21. 05. 2020 14.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Priprave madridskega Reala so pred nadaljevanjem sezone najbolj usmerjene v povratno tekmo z Manchester Cityjem v osmini finala Lige prvakov, je poročal športni dnevnik AS. Madridčanom že drugo sezono zapored grozi hitro slovo od izločilnih bojev, ki naj bi se s prvimi tekmami nadaljevali avgusta.

Več videovsebin
  • Četrtkov trening nogometašev Atletico Madrida
    02:00
    Četrtkov trening nogometašev Atletico Madrida
  • Sredin trening nogometašev Real Madrida
    00:58
    Sredin trening nogometašev Real Madrida
  • Sredin trening nogometašev Barcelone
    03:12
    Sredin trening nogometašev Barcelone

 

Real Madrid se kljub bolečemu porazu na prvi tekmi osmine finala Lige prvakov  z Manchester Cityjem (1:2) še ni predal v lovu za napredovanjem v najelitnejšem evropskem tekmovanju. Kljub temu, da je do nadaljevanja mednarodne sezone še daleč, Evropska nogometna zveza (Uefa) naj bi prve tekme priredila v začetku avgusta, pa veliko pogledov na Santiagu Bernabeuu že tradicionalno uhaja proti tekmovanju, ki so ga nogometaši v belih dresih osvojili največkrat v zgodovini, in sicer kar 13-krat.

Trener Zinedine Zidane je že v prvem pogovoru z mediji od začetka majskih skupinskih treningov namignil, da želijo igralce pripraviti tako, da bi vrhunec forme dosegli v zaključku sezone, ki se bo letos očitno končala šele globoko v poletnih mesecih. Avgust bo povsem v znamenju Lige prvakov in (tudi) povratnega obračuna z dobrim prijateljem Josepom Guardiolo

Trening Realovih nogometašev v Džidi, kjer so letos odigrali zaključni turnir španskega superpokala.
Trening Realovih nogometašev v Džidi, kjer so letos odigrali zaključni turnir španskega superpokala. FOTO: AP

Na Etihad z enajstimi tedni priprav
"Strategija Gregoryja Duponta, čarovnika telesne priprave, zajema razvoj posebne vrste priprav, ki bi ekipi omogočale na vrhuncu forme vstopiti v zaključni del boja za državni naslov (drugi del julija) in tekmo z Guardiolinim Cityjem (prvi dnevi avgusta)," je zapisal AS. Madridski dnevnik dodaja, da je razpored zelo podoben poletnim pripravam, kjer začetek prvenstva realovci pričakajo na "srednji ravni", nato pa ob začetku Lige prvakov dosežejo "prvi vrhunec priprav".

"Zdaj je podobno. Od 11. maja igralci že delajo v Valdebebasu in na Etihad bodo prišli z enajstimi tedni priprav, za pasom pa bodo imeli tudi 11 uradnih prvenstvenih tekem. Poleg tega je dejstvo, da Velika Britanija zaostaja za Španijo po načrtih omilitve ukrepov zaradi koronavirusa, je to še ena prednost za bele pred napadom na Etihad, o katerem sanjajo. Temu je potrebno dodati tudi gotovo igranje za zaprtimi vrati, kar bo čustveno omejilo City, kar je pred nekaj dnevi priznal tudi (napadalec Cityja Sergio, op. a.) Kun Agüero. A ne pozabimo, da je 1:2 zelo slab rezultat. Ni dovolj niti zmaga z 0:1 ..." nogometaše in navijače Reala hrabri AS.

"Ne bo niti Sergia Ramosa, ki je suspendiran, že pa vemo, da je Real Madrid pet zadnjih porazov v Ligi prvakov zabeležil brez kapetana. To lahko reši le Zidane, ki se lahko pohvali s tem, da kot trener ni izgubil niti enega para v izločilnih bojih Lige prvakov. Njegov dvoboj z Guardiolo obeta ..." so dodali.

Predsednik Reala Florentino Perez je na četrtkovem treningu obiskal člansko ekipo:

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

AS se je v četrtek na svoji spletni strani razpisal tudi o prvem obisku treninga predsednika kluba Florentina Pereza, ki je z masko na obrazu in rokavicami na rokah pozdravil nogometaše in izmenjal nekaj besed z njimi ter trenerjem Zidanom. Obiskal je tudi košarkarsko ekipo, dodaja AS, ki je prav tako vadila v klubskem centru. 

'Klub je nogometašem hvaležen za razumevanje'
"Z masko in rokavicami je predsednik izkoristil priložnost za klepet z igralci in v vseh trenutkih je spoštoval varnostne ukrepe. Z razdalje je pozdravil vse in se ustavil za poseben pogovor z Zidanom in kapetanoma (Ramosom in Felipejem Reyesom)," so zapisali in dodali, da je bil Perez ves čas premora v stiku z Zidanom, ki da je imel glavno besedo pri vseh ukrepih. 

"Predsednik je želel podpreti ekipo pred ključnim delom sezone, ki jo še čaka, čeprav ga je najbolj zanimalo zdravje družine vseh članov obeh ekip. Odnos med vodstvom in ekipo je v teh trenutkih dober, klub je hvaležen za hitrost in razumevanje pri sklepanju dogovora za znižanje plač v tej sezoni zaradi zdravstvene krize," je še poročal AS.

Ta še opozarja, da bodo trenutne izjemne okoliščine v naslednjih mesecih seveda še vedno nekaj običajnega. Perez in Zidane naj bi se v zadnjih tednih pogovarjala tudi o zdaj že sprejeti selitvi tekem s stadiona Santiago Bernabeu na stadion klubskega centra Valdebebas, ki nosi ime po morda največjemu nogometašu Reala vseh časov Alfredu Di Stefanu. Dimenzije igrišča so enake kot na Bernabeuu, nogometaši pa bodo lahko na tekme (dobesedno) prišli peš. V Valdebebasu, ki leži v neposredni bližini madridskega letališča Barajas, so začasno preselili tudi Perezovo pisarno, saj na Bernabeuu prenovitvena dela po krajši prekinitvi spet potekajo s polno paro.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (39)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Roglič šampion
22. 05. 2020 10.05
+4
Jah tezko bo. Ce bo city odigral tako kot zna bo sel naprej. Seveda pa ni nic odlocenega. Bomo videli kako bo
cripstoned
22. 05. 2020 08.02
+4
ce kdo potem lahko to naredi real madrid z zidanom na celu... vaaamoooss reeeeall maaaadridd
igyyp
21. 05. 2020 21.50
+9
Ma upam, da ta VAR nekako pomaga in, da se ne dogajajo svinjarije, kot so se, pa ne govorim o RM in Barci, veliko pokradenih tekmah tudi med drugimi klubi. Upam, da ta VaR enkrat naredi mir in poštenost, no bom pa nekaj še napisal zadnji ElClasico je Lahoz odsodil pošteno, tu mu nima kdo kaj očitat, kaznoval je vse od reda. Od RM do Barce.
samomojemnenje
21. 05. 2020 21.57
+0
Ja, sem pred tekmo napovedoval burlesko, pa me je Lahoz zelo pozitivno presenetil. Niti se ni izpostavljal, kot se ponavadi.
cripstoned
22. 05. 2020 08.01
-3
jaz sem pa pred 1.elklasikom napovedal burlesko in se nisem zmotil... saj mi je jasno da barca nima za burek proti realu ampak da bo var sel v prid barve kot lani seveda povsem pricakovano...
samomojemnenje
22. 05. 2020 11.43
+3
Sem si šel še enkrat pogledat highlightse iz te tekme in v bistvu Real ni imel toliko šans, kot se piše tu gor s strani Cripsa. Tisti udarec s kramponi nad Varanom, mislim, da ga ni sodnika, ki bi to piskal penal. Dosegli so en gol iz offsida, ki je bil pravilno razveljavljen. Edino sporno je bilo vlečenje Varana za dres. To bi lahko bil penal. Pa en dober udarec iz 18-tih metrov, ki ga je ter Stegen lepo ukrotil. In enkrat je Pique rešil gol iz golove črte. Je pa tudi Barca imela dve lepi priložnosti, ko je Ramos rešil gol, ko je bil Courtois že premagan in ena čudovita podajaa Messija, ki je zaposlil Albo, ta pa je saam pred golom zgrešil gol. To je bilo vse, kar je bilo zanimivega na sicer dolgočasni tekmi. Res je imel Real posest, ampak jalovo. Tako kot jo ima velikokrat Barca in se potem komentira, da so si podajali žogo brez učinka. V drugem classicu je imela Barca možnost, da reši tekmo v prvem polčasu, pa so vse priložnosti zgrašili. Potem pa je real v drugem spet stihijsko napadal, brez pravih prilik za gol in je pač potem prišlo do nesrečnega odboja žoge, ki bi sicer letela mimo gola, od Piqueja v lastno mrežo. Drugi gol pa je padel potem, ko Barca več ni igrala obrambe in bi lahko tudi Pique z glavo izenačil, pa je žal zgrešil.
resnicaosvobaja
21. 05. 2020 21.43
+0
Se še kdo čudno počuti ob tem komentiranju spodaj? Mogoče bi si bilo vredno zapomniti koga ni bilo...Lejko noč...
drimtim
21. 05. 2020 20.08
-3
Počili bodo kot milni mehurček.
Kollerik
21. 05. 2020 21.03
+4
Vkolikor vkomponirajo v moštvo konstantno učinkovitega napadalca, bo to ekipa za lovorike.
samomojemnenje
21. 05. 2020 19.55
+3
Off-topic...Danes je na španskem radiju Cadena SER gostoval španski sodnik Eduardo Iturralde in je dvignil Španijo na noge. Izjavil je namreč, da v Španiji 90% sodnikov navija za Real, 10% pa za Barco. Povedal je tudi, da je izven Katalonije v Španiji 70% ljudi za Real in 30% za Barco. Je pa tudi rekel, da se je v času Pepove Bare in Messija ta procent malo zmanjšal, ni pa rekel za koliko. Torej 70% za Real pred Messijem. In ko smo spodaj govorili o VAR-u je kar pav, da je VAR, da ne bo tako izrazitega navijaštva. Bi pa bilo recimo smiselno pri VAR-u, da bi v primeru Offsida gledal položaj noge, ne pa da se gleda položaj telesa. Tako kot naprimer prestop pri rokometu. Bi bilo bolj pošteno.
Fuzbaler
21. 05. 2020 20.51
+10
Kar se tice tega koliko ljudi je za Barco ali Real v Spaniji nima veliko vpliva. Na vsakem stadionu kjer gostujeta Real in Barca so navijaci zelo sovrazno nastrojeni do obeh. Izjeme pa seveda so, npr ko ko je Barca gostovala pri Gironi ali pa se posebej ko igra Real pri Espanyolu,ko se ze vnaprej ve, da jim Espanyol ne bo nudil nekega vecjega odpora.
resnicaosvobaja
21. 05. 2020 20.52
+5
No povedal je tudi, da jih to ni oviralo pri profesinalnosti, čeprav mene glede na polpretekle dogodke s tem ne prepriča...če pa bodo sodniki nadalje sodili malo slabše kot je Lahoz na zadnjem el clasicu , se o sojenju ne bomo imeli kaj pričkati !
Kollerik
21. 05. 2020 20.53
+0
++++++. 90 % mojega "hejterstva" do Reala izvira prav iz tega dejstva. Stvari so se predvsem zahvaljujoč VAR-u sicer umirile. Toda vsa ta leta nazaj je bilo na trenutke že praktično nemogoče brez besa opazovat vso to odkrito in umazano sodniško sojenje za Real.
igyyp
21. 05. 2020 20.56
+9
Samomoje: moraš razumet, da je to vse veliko napihovanje, velikokrat je bioa oškodovana Barca, prav tako tudi Real, so si kar podobni, kraje so bile in bodo, kot.pri vsaki stvari, Madrid je prestolnica, in vemo kaj se po prestolnicah dogaja, sicer meni je važno, da gledamo dober nogomet in pošten, za sodnike mi je praktično vseeno, ko pa vidim svinjarijo, pa ni važno za katerikoli klub pol pa malo popizdim. Za nazaj se nebo nič rešilo, gledamo za naprej. Pravilno je da je VAR sam še naučit se ga morajo znati uporabljat.
samomojemnenje
21. 05. 2020 21.29
+2
Itak, da si vsi normalni navijači želimo poštenega sojenja. Kot navijač Barce me zmoti tudi, če gledam tekmo Reala in se zgodi napaka v škodo Reala. Ali katerega koli kluba. Rad imam dobre tekme in naj zmaga boljši. Tudi, če bi letos prekinili prvenstvo in dali naslov Barci, mi to ne bi nič pomenilo. V zgodovini se je marsikaj dogajalo, ampak moramo iti naprej. Vsako leto je novo prvenstvo.
metallica-one
21. 05. 2020 19.05
+6
Glede na to pauzo se nobenemu ne sanjav kakih formah so sploh klubi. Vse je možno. Je pa res da City verjetno lovi zadnjo vlak za dosego svojega cilja
resnicaosvobaja
21. 05. 2020 18.21
+1
VAR ? VAR je zato,da je zaveznik vseh in je "glavni krivec", da praktično ne omenjamo več sojenja...se mi pa zdi neumno, da v La ligi razmišljajo o možnem prvenstvu brez VARa, kot da od vseh ukrepov le ene sobe z nadzorom ne bi mogli zagotoviti ?...To danes ni več sprejemljivo, enako kakor Čeferinov predlog sive cone offsidea, ko se 10 do 20 cm v korist napadalca še ne bi štela kot prepovedan položaj...Si predstavljate šele to zmešnjavo ?
igyyp
21. 05. 2020 18.54
+7
Resnica: VARa ne bodo ukinili, to so same fluskule časopisov in novinarjev, in prav je, da ga ne ukinejo. Ker potem skozi prihaja bil prepovedan položaj, bil prekršek itd. Je pa ena druga stvar, ki je moteča, ali gre sodnik pogledat ali ne? Se sam odloča, in tle je težava največja. Tu bi mogli sodnika naterat pred ekran in potem naj odloča. Razumem, da bi takšne tekme trajale dejansko več od 90 min, sam bi bilo fer, zdaj je pa tko kak se kateremu sprdne.
resnicaosvobaja
21. 05. 2020 19.07
+3
VAR je še vedno v povojih...Mogoče bi si morali za VAR za vodilo vzeti kar besede J. Cruyyfa, ki je rekel :" Seveda sem tudi jaz delal napake a nikoli enakih"
samomojemnenje
21. 05. 2020 19.16
+3
Se spomnim na eni tekmi lani, pa sem pozabil na kateri, je bil prekršek nad igralcem A ekipe in je sodnik pustil prednost. In v kontra napadu je ekipa B dosegla gol. In je potem sodnik gledal VAR in je ekipi B gol razveljavil in za ekipo A dosodil penal. In to zaradi ega, ker se ne sme prekinjati akcij, kar je prav, po drugi strani pa tudi včasih igrajo naprej in po par minutah ni več aktualno, da bi šel za tako daleč nazaj sodnik gledat. V takih primerih bi moral VAR sodnik ukazati glavnemu, da prekine, ampak samo kadar je 100% prepričan, da ima prav. Če pa bi se izkazalo, da ni prav ustavil tekme, bi pa pač bila mrtva žoga, kar pa se tudi dogaja brez VARA. 5-10 min daljša tekma, pa vseeno, kaj pa ko se igrajo podaljški.
igyyp
21. 05. 2020 16.36
+10
Jaz pa mislim,da RM ima kar šanse da izniči prednost, pa me briga za VAR in sodnike, pa tudi ker sem njihov navijač. Real zna pokazat zobe, se spomnim tekme z Wolsburgom, pa neglede nato, da je takrat še bil CR v ekipi, znajo se vrnit isto kot Barca. Kolikokrat je že Barca gubila pa obrnila vse, isto zna Real, pa ne govorim sam o UCL nasplošno.
blueboy0
21. 05. 2020 17.13
+9
Se strinjam in Real je definetivno že velikokrat pokazal, da so veliko boljši ko lovijo rezultat oz. zaostanek, kot če ga branijo. Velik hendikep bo odsotnost Ramosa, a tudi City ne bo imel Mendya za katerega nima neke ekstra kvalitetne zamenjave kolikor vem. Real bo imel nazaj Hazarda in Asensia (upam na dobre forme in željo dokazovanja pri obeh) in torej precej dolgo klop tak da pričakujem odlično tekmo + City je zelo sposoben prejet 2 gola (enako pa tudi Real sploh če bo v obrambi se Marcelo)
igyyp
21. 05. 2020 17.19
+7
Blue:Mislim, da Zizu ne bo šel z Marcelom, prej z Mendijem, nimam nič proti Marcelu,sam on je več v napadu, ko pa treba v obrambo, se mu pa ne teče. Sploh pa brez Ramosa, bo dejansko samo Varane, sam ne more pa vse napadalce Citya pokrivat, vendar kot sem zgoraj napisal, Real bo napadel z vsem kar ima.
resnicaosvobaja
21. 05. 2020 18.24
+6
To bo odprta tekma, ker Real nima kaj izgubiti, Guardiola pa tudi "ne zna drugače". Mislim, da je največje vprašanje, kaj je ekipam ostalo ta dva meseca ?
samomojemnenje
21. 05. 2020 16.05
+5
Kot sem že rekel, nič še ni odločeno. Še vedno lahko Real napreduje. Če bo seveda do igranja sploh prišlo. Te tekme na izpad so vedno odvisne od dnevne forme, sreče, itd. Tudi prazne tribune bodo faktor. Pa uigranost ekip.
jodr
21. 05. 2020 16.11
-1
Nobenih šans za napredovanje nima. Že doma je bil dodobra potolčen. In VAR ni njihov zaveznik.
samomojemnenje
21. 05. 2020 16.54
+7
Ja, vsak ima svoje mnenje. Jaz osebno, jih ne bi kar odpisal. VAR je pa itak samo četrti sodnik, ki s pomočjo videa opozori glavnega sodnika, če je kaj spregledal. Spomni se lani PSG, zmaga v gosteh in nato izpad doma ali Real - Ajax enako. Tudi Barca se bo morala močno potrudidi, če hoče napredovati. Tudi Napoli ni naiven klub. Pa prazne tribune. Bomo videli.
igyyp
21. 05. 2020 17.28
+5
Jodr: VAR ni od nikogar zaveznik, ti je pa samomojemnenje lepo povedal tudi Barca:Napoli 1:1 ni neki rezultat, kateri zagotavlja napredovanje,se lahko na hitro obrne. Pa tu ni nič hejterskega samo navijaški pogovor, Real je pokazal, da zna loviti rezultat, vam se je pa že sfižilo, pa še igrate proti zelo neugodni ekipi, kot je Napoli.
resnicaosvobaja
21. 05. 2020 18.07
+4
Glej če en Napoli ne bodo mogli premagati, bodo pač zaključili, kot so lani tak čas ...
samomojemnenje
21. 05. 2020 19.58
+2
Vse je možno. Napoli je že v Italiji pokazal, da ne gre za naivno ekipo in jim je težko dati gol. Barca pa vemo kako plava v obrambi in je ranljiva, ko nasprotnik steče v proti napad. Ne bodo smeli na sredini izgubljati žoge.
resnicaosvobaja
21. 05. 2020 15.43
+2
Grozi hiter izpad ? Prvič bo neka ekipa izpadla iz UCL po maju
igyyp
21. 05. 2020 18.58
+2
Resnica: italijani znajo bit neugoden nasprotnik, to kaj bodo zdaj pri Barci pogruntali, je druga stvar, lažje bo Realu z City kot Barci z Napolijem, marsikdo se je že opeku z ITA kljubom, tudi vi z Romo, pa da takrat nebi bilo CR-ja pri Realu bi se mi tudi z Juvetom.
RUBEŽ
21. 05. 2020 15.18
+0
Od kar je v uporabi VAR, REAL več ne zmaguje tako serijsko. Mogoče kdo ve zakaj?
samomojemnenje
21. 05. 2020 15.49
+5
To ve Cripsi. Počakaj, da se prikaže, boš videl, kako ti jih bo napel. 👀😊
grozjak
21. 05. 2020 14.44
+4
Tekem zagotovo ne bo, saj so na telekomu toliko pred vsemi v bajaličarstvu in vedeževanju, da so na podlagi namigov suvereno do nadaljnega prekinili pogajanja z sportclub franšizo o posredovanju športnih vsebin
grozjak
21. 05. 2020 14.40
+2
Nekaj je grožnja o izpadu, ampak tu se gre bolj za dejstvo...
grozjak
21. 05. 2020 14.41
+4
Sicer pa močno dvomim, da bomo do jesrni videli kaj fuzbala...pa še potem bo najbrž problem....
Fuzbaler
21. 05. 2020 14.37
+9
To, da se bo na Etihadu igrala brez navijacev, niti ne bo hud udarec za City, ki ze tako ali tako nima nikoli zapolnjenih tribun.
samomojemnenje
21. 05. 2020 15.51
+3