Liga prvakov

Simeone: Pravilo 'zlatega' gola v gosteh morajo ukiniti. Nima smisla

Madrid, 13. 03. 2020 11.09 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Ob Atalanti, Leipzigu, Paris Saint Germainu si je četrtfinale nogometne Lige prvakov priboril tudi Atletico Madrid, ki je izločil aktualne šampione iz Liverpoola. Strateg Atletov Diego Simeone je po veličastnem uspehu na Anfield Roadu govoril tudi o nekaterih stvareh, ki niso povsem vezane ne dvoboj proti Liverpoolu. Argentincu ni všeč pravilo 'zlatega'gola v gosteh, pa čeprav so bili Madridčani zaradi njega v prednosti na Otoku ...

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Atletico z izvrstnim Oblakom rajal na Anfieldu
    02:52
    Iz 24UR: Atletico z izvrstnim Oblakom rajal na Anfieldu
  • Vrhunci tekme Liverpool - Atletico Madrid
    10:14
    Vrhunci tekme Liverpool - Atletico Madrid
Diego Simeone in Jürgen Klopp
Diego Simeone in Jürgen Klopp FOTO: AP

Madridčani, ekipa slovenskega reprezentančnega vratarja Jana Oblaka, so po zmagi na prvi tekmi z 1:0 na gostovanju pri branilcih naslova še enkrat premagali Liverpool, po podaljšku so zmagali s 3:2. Veliko evforija v taboru Atletov po izjemnem uspehu, saj je padel nihče drug kot sam prvak, se počasi umirja, strateg rdeče-belih Diego Simeone pa je za Marco opozoril še na dokaj aktualno razmišljanje, ki se vse bolj pojavlja v svetu nogometa. "Gol v gosteh? Rad bi, da se čim prej ukine pomembnost doseženega zadetka na gostovanjih. Ja, nam je prišel prav, toda prepričan sem, da ni pravičen," je prepričan Simeone, ki je ponosen na dosežek fantov na Anfiled Roadu. Atletico redko zabija tri gole na tekmi, tudi precej manj kakovostnim tekmecem, kaj šele vrhunskim ekipam kot je Liverpool. "Redsi so bili, za razliko od nas na povratni tekmi, prikrajšani za 30 minut, ki smo jih mi imeli na voljo, da zabijemo gol. Ko smo ga, in nato še enega, je bilo jasno, da gremo v četrtfinale. Je pa res, da smo bili glede tega privilegirani. Po mojem mnenju se mora pravilo pomembnosti gola v gosteh čim prej ukiniti. Nima smisla," je za Marco hitel pripovedovati Argentinec na klopi rdeče-belih iz španske prestolnice.

Diego Simeone je za ukinitev pomembnosti gola v gostih.
Diego Simeone je za ukinitev pomembnosti gola v gostih. FOTO: AP

Spomnimo, naš Jan Oblak je bil zagotovo najbolj zaslužen, da so Španci sploh izločili favorita. Škofjeločan je ubranil veliko nevarnih strelov, tekmeci so bili boljši in nevarnejši, toda slovenski vratar je preprečil, da bi gosti prejeli več golov, če pa že ni uspešno posredoval, pa je imel tudi srečo. Srečo v podaljšku so imeli prav Madridčani, ki so že zaostajali z 0:2, potem pa hitro dvakrat zabili. Dosežena gola v gosteh pa sta jim na široko odprla vrata med osem najboljših, Piko na i za odmevno zmago je v končnici podaljška postavil Alvaro Morata. "Vedno znova se z mislimi vračamo na Anfield Road. To je za naš klub ena največjih zmag v moderni zgodovini. Upam, da se ne bomo ustavili pri tem. Sploh, ker smo se po zmagoslavju proti aktualnim prvakom dodatno nahranili samozavest.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (36)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

resnicaosvobaja
15. 03. 2020 09.33
+4
Alisson je seveda boljši vratar , ampak ko izgubiš obe tekmi z obema vratarjema je treba krivca poiskati drugje
Kollerik
15. 03. 2020 15.38
+2
Adrian je definitivno krivec in velik dolžnik. Ni pa edini.
cannaboom
14. 03. 2020 12.26
+4
naj se ukine tudi podaljšek,igra se do 90 minute!!
slabogledam
14. 03. 2020 10.19
+33
Eni očitno ne vedo,zakaj ima ekipa v golu vratarja.Na tej tekmi je bila razlika med vratarjema očitna.
Kollerik
14. 03. 2020 09.12
+17
Kakšne filozofije nekaterih zdaj.... Liverpool je preprosto povedano pač padel, pogrnil na izpitu na OBEH tekmah z ATM. To se ni naredilo na takšen način lansko leto niti Barci...mislim pogrniti že v osmini finala... in obe srečanji izgubiti!
Matrax
13. 03. 2020 18.15
+46
Simeone ima prav. Gol je gol in nič drugega. Dosežen doma ali na tujem terenu.
Vest-naroda
13. 03. 2020 17.19
+83
Napaka v naslovu!!! Simeone predlaga, da gol v gosteh ne šteje več, kot gol doma. "Zlati gol" pa je gol, ko se igra podaljšek do prvega gola!
Generacija56
13. 03. 2020 17.11
-59
Pogledal sem vse obrambe Oblaka. Ne vem, kaj ga toliko hvalijo novinarji? Saj niso bile nič posebnega... So ga pač vedno nastreljali. Po toliko mescih brez poraza so postali napadalci Livepula pač neučinkoviti! Se zgodi..
Zdene Iskra
13. 03. 2020 17.25
+49
Nekoč ( res davno tega) je bil nekaj časa daleč najboljši vratar na svetu Lev Jašin. Skoraj nikoli se ni "vrgel". Vedno so ga "nastreljali".......
oježeš
14. 03. 2020 10.55
+23
V kolikor ga nastreljajo ni kriv vratar, ker za vratarja je pomembno, da izpusti čim manj žog v gol. Štejejo pa se streli na gol in obrambe vratarja. Tudi, ko igralec nastrelja golmana in ta obdrži žogo, se šteje kot obramba. Pravično. In več ima obramb, boljši golman je. Tako, da ni krivda Oblaka, ko streljajo v njega, ampak je to problem igralcev. In Oblak ima upravičeno naziv najboljšega golmana. Je pač treba znati brcniti žogo tako, da gre mimo golmana in ne vanj.
awontuwej
14. 03. 2020 15.43
+26
Dober golman se med drugim zna tudi prav postaviti. Ali misliš da za hec streljajo ravno v njega?
zefa20
14. 03. 2020 18.51
+9
Glej če se ne razumeš v nogomet potem raje glej nekaj drugega, alternativ imaš kolikor hočeš!!!!
CUORE MILANO
13. 03. 2020 17.08
-75
Simeone, morilec igre naj se ugasne! Takemu trenerju je treba izdati prepoved dela zaradi uničevanja tako lepe igre, kot je nogomet! Kar je Koronavirus za nas je Simeone za nogomet!!!
ABCD15
13. 03. 2020 17.14
+57
CUORE MILANO
13. 03. 2020 17.24
-21
"Tudi, če bi Liverpool igral brez golmana, jih ne bi napadli!" Ko pa Machiavelli reče " cilj opravičuje sredstva" se mora pa žgati na grmadi 😂😂🤔
Zdene Iskra
13. 03. 2020 17.26
+13
Nanuk
13. 03. 2020 16.50
+43
če ti mene premagaš na mojem igrišču 3:1 in jaz tebe na tvojem 2:0 se mi zdi pošteno, da imamo takoj penale.... ne ti meni en gol več v gosteh.... ;)
Zdene Iskra
13. 03. 2020 17.31
+12
Mislim, da smo že imeli v daljnji preteklosti, da je podaljšek štel za "nevtralen" teren. Se pravi, da gol v podaljšku za goste ni štel več... Se pravi, če je bil rezultat podaljška neodločen ( ne glede na število doseženih golov) so se izvajale enajstmetrovke.
oježeš
14. 03. 2020 10.58
+9
Sam bi bil še za eno rešitev. Nikoli več podaljškov, ampak, ko se igra ustavi, se ustavi tudi ura. Enako kot pri košarki. Ko začnejo igrati, se ura ponovno vklopi in odigrajo čistih 90 minut igre. Tako pa imajo nekateri sodniki možnost, da potegnejo podaljšek toliko, da nekdo še lahko v zadnjih sekundah spaca gol in je ta veljaven.
SDS Kopriva
13. 03. 2020 16.11
+28
Kadar gre tekma v podaljšek je v prednosti gostujoča ekipa, to je največji problem gola v gosteh.
Zdene Iskra
13. 03. 2020 18.39
-11
A ja ? A zato velja gol v gosteh dvojno? Ker so gostje v prednosti?
mackon08
14. 03. 2020 11.54
+6
Zdene Iskra Nimaš pojma kaj ti je napisal, seveda je gost v prednosti na primer, da je v podasljšku 1 proti 1 gre naprej gost.
fredericofelini
13. 03. 2020 15.51
+18
tudi jaz se strinjam
mojcd
13. 03. 2020 15.36
-16
pa čeprav so bili Madridčani zaradi njega v prednosti na Otoku ... Po kaki logiki? Ce liverpol ni zadel v madridu se ni prednost
samomojemnenje
13. 03. 2020 16.03
+35
Kaj ti ni jasno? Liverpool je imel v Madridu 90 min, da doseže gol v gostih, Atletiko je imel v Liverpoolu 120 min da doseže gol v gostih.
SDS Kopriva
13. 03. 2020 16.12
+14
Dej pejt na koronavirsu teme, tam so takšni z bolj malo IQja
SDS Kopriva
13. 03. 2020 16.12
+8
mackon08
14. 03. 2020 11.57
+3
mojcd Če ne veš logično razmišljati ne piši bedarij, če bi Liverpool zmagal 2:1 bi bilo skupaj 2:2 pa bi Atletico napredoval.
Koronavirusovec
13. 03. 2020 15.21
+16
prav ima, navijači na svojmu stadionu velikokrat te spravijo še v večjo zadrego kot če jih ni
jgm
13. 03. 2020 15.15
-7
Naj kar ostane tako. Atleti so res imeli podaljšek, vendar so ga imeli tudi redsi in to na domačem igrišču, kar je gotovo prednost. Če bi imeli še podporo domačih navijačev, bi bil rezultat najbrž drugačen.
mojcd
13. 03. 2020 15.08
-23
Res je in še eno pravilo: 0:0 brez točk, remi z goli točka, zmaga 2
Koronavirusovec
13. 03. 2020 15.22
+20
zmaga more bit 3 drugače bi se marsikdo razveselil z delitvijo točk
mojcd
13. 03. 2020 15.37
-12
mmickica
13. 03. 2020 17.17
+7
mojcd, tudi jaz sem za to, da se za remi brez golov ne dobi nobene tocke. S tem bi preprecili prevec obrambno naravnano igro. Sem pa za 3 tocke za zmago absolutno in 1 tocka za remi z goli.
mmickica
13. 03. 2020 14.49
+14
AtleticoSLO
13. 03. 2020 14.42
+27
Se kar strinjam z njim....vsak gol je enako vreden...ceprav je atraktivno tudi ko ta sedajsne pravilo obstaja