Liga prvakov

Vieri: Messi je čarovnik, ko se bo upokojil, bom vrgel stran TV

Torino, 29. 10. 2020 12.13 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
STA, T.Š.
Komentarji
49

Nekdanji dolgoletni italijanski nogometni reprezentant Christian Vieri je izjavil, da je argentinski virtuoz v dresu Barcelone Lionel Messi pravi čarovnik na igrišču in da bo prenehal spremljati nogomet, ko se bo zvezdnik katalonskega moštva upokojil.

 Legenda italijanskega nogometa Christian Vieri, ki je osvojil Serie A z Juventusom v sezoni 1996/97, za azzurre pa je zbral 49 nastopov, je bil navdušen nad Messijevo predstavo v Torinu. Messi je v sredo z Barcelono gostoval pri stari dami v Ligi prvakov in zmagal z 2:0. Bil je podajalec za prvi zadetek blaugrane, na 2:0 pa je povišal z bele točke. Pri tem je šestkratni dobitnik zlate žoge za najboljšega na svetu dosegel pet ključnih podaj in 65 uspešnih podaj na tekmečevi polovici.

Statistika Lea Messija na tekmi Juventus - Barcelona.
Statistika Lea Messija na tekmi Juventus - Barcelona. FOTO: Sofascore.com

Nad njegovimi predstavami je bil Vieri očaran. "Videli smo neverjetno Barcelono, ki bi zlahka lahko dosegla tudi šest, sedem golov. Res so igrali fantastično. To je nogomet na povsem drugi ravni," je dejal Vieri za CBS Sports. "Messi je čarovnik, on je Harry Potter nogometa in ko bo prenehal igrati, bom vrgel svoj televizor stran. Ne bom več delal za nobeno televizijo, raje bom gledal Netflix, tako je," je še dejal Vieri in dodal: "Ko bo Messi odnehal, ne bo več ničesar za gledati."

Ob tem je dodal, da ne more verjeti, kako je lahko Barcelona pred dnevi v španskem prvenstvu izgubila El clasico proti Realu: "Če ste videli Barcelono igrati sinoči proti Juventusu, potem boste dejali, da ta ekipa ne more letos izgubiti nobene tekme več proti kateremu koli tekmecu. To je nemogoče, glede na to, kako je Barca igrala."

Leo Messi
Leo Messi FOTO: AP

Vieri je dodal, da je resda vsaka tekma drugačna, vendar je Barcelona, ki jo je on ter vsi drugi videl igrati v Torinu, enostavno neverjetna. "Ko imaš v ekipi takšno številko 10 (dres s to številko nosi Messi, op. p.), je to naravnost noro. Škoda je, da na tekmah ni navijačev, kajti ljubitelji nogometa bi si morali takšno ekipo ogledati v živo."

 

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (49)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

TEDO84bv0MEDO
25. 11. 2020 21.59
Jaz lahko že zdaj vržem tv stran. Nimam kaj videti. Filme in serije, tudi nekaj športa dobim zastonj.
intelektor
29. 10. 2020 20.27
+11
, ki so Messija konstantno in dolgo obdobje pribijali na kriz in ga najnizkotneje zalili zaradi primera utaje davkov in ko je odjeknika novica, da je Ronaldo prav to, se je o istih potrdilo to kar kritiziram na vseh straneh. Dno dna od osebkov, med katerimi se je kateri nasel, da je napisal enkratno=navidezno kritiko njegovemu ljubljencu in to je bilo vse(totalno nesorazmerje koliko in kaj je pisal za osovrazenega) in za tem je kmalu sledilo opravicevanje le-tega. Toliko o takih podmuklih dvolicnezih brez karakterjev in hrbtenice. Ce mislite, da bo kdaj drugace ali tega konec. Ne bo. 🙂 Se to povem, offtopic: Rossi in Marquez sta si miselno in znacajsko zelo podobna, kot tudi po vescinah, le da je med njima >ne le ena< generacija razlike. Sramotno je samo brati, koliko pluvanja in nespostovanja je vse povprek iz obeh taborov. Tu jaz naredim crto, ker taksni komentatorji clankov ne morejo biti moji "prijatelji", niti prijatelji. So tudi podrocja, ki nimajo veze s sportom in ko tam zasledim, da nekdo popljuva/zali neko vrhunsko glasbenico in dobro osebo samo zaradi tega, ker ni po njegovem okusu, je zame zakljucen, ne glede, ce po drugi strani vem, da v sportu navija za nekoga kot jaz. Ja, sam ne izbiram simpatij po pripadnosti, ipd., ampak presojam vsako situacijo posebej, itd. Pomembno mi ni le to, kaksna je neka oseba do mene, ampak kaksna je tudi do drugih, saj slabi ljudje, slej kot prej, tudi prijateljem "zabodejo noz v hrbet". Tako to je. Ne bi mogel biti politik ali pripadnik katere koli stranke ali njen zaprisezen podpornik, ker ni bistvenih razlik med njimi oz. so le navidezne. Tako bi hitro postal njihov nasprotnik od znotraj, kjerkoli bil. Mimogrede: Npr: Rossi, Marquez, C.Ronaldo, Neymar, itd. so Vodnarji, kot sem tudi sam. Messi je temu, kot Rak, cisto nasprotje, kar se tice mentalitete, znacaja. Ne glede na to ali kdo kaj da na to ali sploh ne verjame temu, razmislite, ce praksa to kako potrjuje.😏🤫 Se to in grem ... sem to ze napisal(arhiv) ... vseeno ponovim ... horoskopov ne berem.🤭 Aha, zdaj sem dobil se ta priblisk, ko ze berem in pisem ... ze dolgo nisem videl komedijanta z vzdevkom 'Sportko47'(se opravicujem, ce sem se zmotil v stevilki), ker on tudi ni prenesel moje pojave in me je sam prepoznal za 'Trend01' oz. kar prepricano je trdil, da sem jaz on. Toliko o umskih pajacih in pacientih, ne glede za koga navijali. Kollerik, ti pa prides kdaj drugic/nenapovedano na vrsto in ne dvomim, da te zanima kaj bom zate napisal. Ne misli, da nisem opazil, da si ze veckrat iskal mojo pozornost, tudi ze dlje v preteklosti. Dobil jo bos, ko pride cas, ne skrbi. 😬🤫 Srecno in radi imejte/spostujte se, dokler vas razdruzujejo/delijo samo tako "banalne"zadeve. 🍀
samomojemnenje
30. 10. 2020 10.39
+5
Intelektor, ja se strinjam s tabo. Obstajajo ljudje, ki samo čakajo na novice, da lahko začnejo žaliti. Ko so ujeli Messija, da je utajeval davke, so začeli hitro žaliti. In nato je to isto doletelo Ronalda in so malo utihnili. Ampak glej ga zlomka, eni še vedno v primerjavah teh dveh pritresejo na plano to o davkih. Ampak eni in drugi, čeprav pri tem prednjačita Halar in Cripstoned. Če pa govorimo samo o žaljenju enega ali drugega, pa so taki pacienti na obeh straneh. Žal je tako.
Roglič šampion
30. 10. 2020 11.52
+3
samomoje, zal je res. Ampak to je pac neumno. Sta najboljsa nogometasa vseh casov po mnenju vecine. Uzivajmo dokler lahko, ker konca njunih izjemnih karier sta vse blizje.
intelektor
29. 10. 2020 20.18
+9
👀 ... ojoj, povsem "neprimeren" clanek za doticne, ki ne marajo Messi-ja ali pa so razvidno preobremenjeni/obsedeni z njim, ker nikakor ne zelijo, da bi bil to, kar on dejansko je. Zame taksne izjave niso presenecenje, ker sam to ze vem(spet, zgodovina bo povedala svoje in mnenja vecine kompetentnih/strokovnih imen/oseb, seveda iz raznih strani, kar je v povprecju+ stalnica ze v sedanjosti/polpreteklosti). Kar pogosto in rad vas berem(ni bilo vedno tako), ne glede na vrsto vzroka frustracij ali vzhicenj, ki jih kazete ob porazih in/ali zmagah ter raznih grajah ali pohvalah vasih ekip/favoritov/idolov, ipd. Zanimivo je vse to opazovati. Vsak pokaze svoj pravi jaz, tudi takrat, ko ga zeli prikriti. Tokrat sem si dovolil oglasiti predvsem zato, ker sem ze zadnjic hotel pripomniti, da si vzemite za vzgled, npr. tudi, uporabnika pod vzdevkom 'CURVANORD Zanetti'(takrat se nisem mogel spomniti vsaj priblizno njegovega nicka, zato nisem), ki ga pred tem dlje casa nisem zasledil, a potem sem opazil, da je spet nazaj s komentarji. Namrec, clovek menda ni navijac ne Reala ali Barce, se pa spomnim, da je zmeraj bil bolj naklonjen Real-u in Ronaldu. Poanta je v tem, da ne vem, da bi kdaj bil zlonameren/zaljiv/hinavski, dvolicen, ipd. do Barce ali Messi-ja, ceprav tega ne izkljucujem, saj ne preberem vsega. Izpostavil sem ga, ker so njegovi komentarji zreli ali zabavni tudi takrat, ko je sarkasticen, hudomusen ali mu kaj ni vsec. To/taksne spostujem in cenim, sicer stvar okusa. Hja, 'samomojemnenje je pa tako ali tako najbljizje moji "reikarnaciji", zato ga ne bom spet hvalil, da ga ne spravim v nerodni oz. neprijetni polozaj, ker se bo takoj nasel kaksen mentalni/dusevni pacient in virtuani zasvojenec z bornim/razvrvanim realnim zivljenjem, ki naju bo poistovetil v eno osebo. Hehe, ja, moje opravicilo, ponovno. No, vas je se kar nekaj, ki se vas splaca brati, tudi ko clovek zeli prebrati kaj kvalitetnega ali kolegialnega. Namerno teh Realovcev ne bom nasteval, razen tokrat le 'igyyp-ja', ki ga moram omeniti, ko pa je vecinoma taksen, da je ze skoraj neresnicen. Vsa cast. "Zlobno" in nepravicno od mene, ni kaj.🤭 Na kratko: Tako Messi, kot Ronaldo potrebujeta ekipo in poznavalci ter tisti, ki niso licemerni vedo/mo, da ni toliko pomembna(cesto ravno nasprotno) stevilcnost najkvalitetnejsih posameznikov v njej, ko so pri tem izrazeni prepotentni individualni egi(egoti), kot je to mnogo pomembnejsa kemija v mostvu, saj noben od njiju ni osvajal nicesar s slabimi soigralci. Messi ima tu veliko tezavo napram Ronaldu, ker temperamentno in karakterno nikakor ni mocan kot on, zato mu soigralski egoti tezje sledijo oz. pride prej do tezav in razpada. Resnicno, v tem(karizma, vodja) je Ronaldo boljsi od njega in to je kljuc za marsikaj vec. Nikakor pa to ni merilo za individualno kvaliteto igralca kot posameznika(igralska inteligenca, tehnicno znanje, itn.). V mostvih se to pozna, saj se tako klubska, kot reprezentancna okolja podrejata obema. Messi za doticne(odkrito ali pritajeno sovrazno nastrojene) nikoli ne more in ne bo najboljsi, saj vsak posten in pravicen clovek vidi, kako si neizmerno zelijo, da bi on resnicno menjal klub in zapustil reprezentanco, ceprav si ze s svojimi izjavami neprenehoma prihajajo v nasprotja, je tudi drugace taksno pretvarjanje presmesno prozorno . Realno se bojijo, da bi z Barco se kdaj osvajal svet, da ne omenjam travmaticne bojazni, da bi z reprezenranco osvojil se 'Copo in Svetovno' . V obeh primerih je ze bil tik pred tem in tukaj je odpovedala ekipa kot celota, kar ni bilo le 1x. Sreca je tudi delcek tega in on je v tem ni imel. Le mirno, kot sem povedal, v nikarksnem primeru on za doticne ne bo najboljsi, ker takrat najdejo spet druge kriterije in si izmislijo nova merila. Xavi-Inesta, ni menjal kluba, reprezentanca, je palcek in skrat v enem, dopingiran z rastnim hormonom, ni ono ne ono, da bi se dokazal njim, kot "strokovnjakom" oz. nenasitnim hinavcem/dvolicnezem, ki so Messija konstantno in dolgo obdobje p
resnicaosvobaja
29. 10. 2020 17.51
+6
Upam, da bo Messi kdaj uresničil Ronaldovo največjo željo .... da bo lahko večerjal z njim
JAZsemTI
29. 10. 2020 16.23
+10
Naši očetje so imeli Peleja, mi pa Messija.
Zdene Iskra
29. 10. 2020 17.34
+6
Da , a morda so ga videli 10x igrati, v glavnem za Brazilijo. Drugi časi.
cripstoned
29. 10. 2020 16.06
-17
pravi carovnik...ko ga ekipa najbolj potrebuje zataji (roma, juventus, liverpool, bayern, real madrid) tudi pri repki je to ocitno....stavim da doma ne bodo premagali juveta v kolikor bo kompleten....ne hejtam navajam dejstva....seveda pa je messi legenda nogometa in tu debate ni ampak ko nekdo messija primerja s carovnikom, vesoljcem itd... je pac smesno ker rekordi, naslovi in strelska razpolozenost govori v prid nekoga drugega....vsi pa vemo kdo je bil glavni tvorec barcinih najvecjih uspehov..xavi in iniesta...brez teh je liga prvakov samo se lep spomin za messija in barcelono kot klub...
Johnny_J
29. 10. 2020 16.43
-1
Na povratni tekmi bo barca že prva v skupini in bodo dali točko juvetu, da ne izpade.
Johnny_J
29. 10. 2020 16.43
+3
cripstoned
29. 10. 2020 17.24
-13
kaj jim to pomaga ce pa je finale za njih odaljen kot se nikoli...samo upaj da ne bo spet blamiranja spanskega nogometa v evropi...vsi smo gledali kaj je naredil bayern barceloni...pa leto prej liverpool...pa leto prej juventus pa potem roma...vsi gledamo kaj jim dela real madrid pa ceprav imajo 15 igralcev v polju...messi neviden enako kot vi hejteri ki vas na koncu sezone ni na spregled...cripsi se vam samo smeji..
User416781
29. 10. 2020 18.00
+7
A ne ti navijaš za Real? Članek je o Barci. Kaj imaš torej tukaj toliko za komentirati? Ukvarjaj se raje s svojim klubom, ki je še v večji riti kot Barca. Real ima v LP po dveh krogih proti drugorazrednim klubom eno (1) celo točko.
Johnny_J
29. 10. 2020 19.36
+5
Pa kaj se ti sekiraš koliko se barca blamira in bližje so bili finalu kot vsi ostali iz španske lige. Torej so španski nogomet blamirali drugi, barca je bila v polfinalu.
Johnny_J
29. 10. 2020 19.39
+6
In ja, vsi smo videli koliko realovih igralcev je bilo na igrišču in v sobi za var. In še to, jz sem bil tukaj, tudi po 8:2 in tudi po kraji v ligi, tebe pa ni po porazih reala. Kje si bil po tekmi s cadizem? Zakaj ne komentiraš tam, ko ti benz kritizira super vinija. Pa katastrofa s shahtarjem in borusio
Roglič šampion
30. 10. 2020 12.00
+3
cripsi, ce to reces, pac o nogometu nimas pojma. Vi tako le vidite, kdaj messi odigra malce slabse, zatisnete si pa oci, ko messi blesti v polnem sijaju na velikih tekmah in resuje svojo ekipo. Res, ti in halar oba iz dneva v dan dokazujeta, da o nogometu nimata blage veze...zal
Brgolino
30. 10. 2020 18.35
+2
Kripsi pejt se v spegu pogledat...pa si reci kak frajer si na tem portalu
Kollerik
29. 10. 2020 16.01
+10
Vieri, legenda italijanskega žogobrca bo že dobro vedel, kaj govori. Ves nogometni svet se klanja Messiju, nekateri belčki pa svojim sodnikom. Razlika je očitna...
Johnny_J
29. 10. 2020 15.19
+9
Johnny_J
29. 10. 2020 15.19
+7
Definbahija
29. 10. 2020 15.11
+10
Christian, strinjam se s to trditvijo.
DR.Fejsbuk
29. 10. 2020 14.54
+18
Tu ni kaj za dodati !
Ka pa mislis
29. 10. 2020 14.47
-8
Vieri, nisi ti vidu Rudonjo.
Teflonka
29. 10. 2020 15.16
+2
mjda12
29. 10. 2020 14.33
-9
Res je Harry bol umazan sj je u Kataloniji odrastu
mjda12
29. 10. 2020 14.34
-10
Zrasel pa žal nebo nikjer kaj mu vejo bilioni ko ne zna zvet nit ne sme sj je pro😂😂😂😂
DR.Fejsbuk
29. 10. 2020 14.51
+11
Konan
29. 10. 2020 15.39
+6
olimpija007
29. 10. 2020 14.13
+14
Grande Leo, igralec v vezi ki doseze ob 20 asistencah tudi 20 golov.. 🐐🐐
olimpija007
29. 10. 2020 14.11
+11
Grande Leo 🐐🐐
AVTOHTONsLOVEnc
29. 10. 2020 14.08
-23
Večje neumnosti še nisem slišal....
DR.Fejsbuk
29. 10. 2020 14.51
+22
popravek; Večje neumnosti še nisi napisal..."
Teflonka
29. 10. 2020 15.16
+14
Konan
29. 10. 2020 15.39
+2
Petarda10
29. 10. 2020 14.00
+13
Haha dobro je povedal legenda
derek angelus
29. 10. 2020 13.56
-12
do cetrtfinala bo bog pol bo pa mrk in bo spet jokcal kak hoce ven iz barcelone
DR.Fejsbuk
29. 10. 2020 14.57
+13
real ima že eno celo točko v ligi prvakov.....
User416781
29. 10. 2020 15.02
+11
samomojemnenje
29. 10. 2020 13.14
+8
Malo pretirava Vieri. Res je da Messi igra odlično, manjka pa mu to, da ne zadane več iz igre. Vsi streli gredo mimo gola ali v vratarja. Vse to kar je včasih z lahkoto pospravil v gol. Se bojim, da ne dobi kakšnih frustracij glede tega.
Konan
29. 10. 2020 13.16
+11
CURVANORD Zanetti
29. 10. 2020 14.36
+6
Zadane pa penal v zafnjih letih mu kar gre, tudi penal je zelo pomembno zadeti, ceprav se nekateri radi norca drlajo iz Ronalda, ker je zadel v karieri veliko penalov, ki so bili pomemvni za zage in toce, ali celo napredovanje Real vs Juve
CURVANORD Zanetti
29. 10. 2020 14.39
+3
DR.Fejsbuk
29. 10. 2020 14.52
+7
Kritika4
29. 10. 2020 15.11
+9
Verjemite, da gospod dobro ve kaj je napisal in dobro ve kako se igra nogomet. Če bi vsakega igralca Barcelone pokrivali kot Messija potem bi nasprotna ekipa potrebovala precej več nogometašev na igrišču. Juventus je dobro vedel, da je treba onemogočiti Messija in je pol naloge že opravljene in ker jim je to deloma uspelo so dobili samo dva gola. Malo si poglejte posnetek tekme, ko dobi žogo Messi na mestu, kjer bi lahko pomenil nevarnost, najmanj dva ali trije bo njem. Ko je potegnil je vedno padel, ker so ga lahko samo tako ustavili. Stvari je treba gledati malo širše,
samomojemnenje
29. 10. 2020 16.23
+5
Kritika4, če si to dal repliko meni, ti lahko povem, da sem mislil s pretiravanjem to, da Vieri ne bo več gledal nogometa. Glede Messija mi ni treba širše gledati, kajti dobro vem kako ga pokrivajo, ampak tako so ga vedno pokrivali in je kljub vsemu take priložnosti, kot se mu ponudijo, ko kljub vsem okoli njega pride do strela, včasih pospravil v gol, zdaj pa je trenutno v strelski krizi. Verjamem pa, da ko bo enkrat zadel in prekinil urok, da bo spet zadeval.
resnicaosvobaja
29. 10. 2020 13.02
+9
Seveda ga ne bo vrgel stran ...bo pa tako kot v motoGP,.... kadar ni MM so vsi odlični
mjda12
29. 10. 2020 14.35
-5
Definbahija
29. 10. 2020 15.13
-3