Nogomet

Messi prehitel Peleja po številu zadetkov za eno moštvo

Barcelona, 23. 12. 2020 08.40 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Argentinski nogometni zvezdnik Lionel Messi je pred dnevi izenačil rekord Brazilca Peleja po številu zadetkov za en klub, sinoči pa se je na tej lestvici povzpel povsem na vrh. Za Barcelono je namreč dosegel že 644. gol, potem ko je na tekmi španskega državnega prvenstva proti Valladolidu zadel za končnih 3:0.

Izenačenje rekorda je Lionelu Messiju uspelo pred dnevi, ko je 'Barca' remizirala z Valencio (2:2). Argentinec sicer ni najbolje izvedel enajstmetrovke, saj je vratar njegov strel ubranil, toda odbito žogo je argentinski napadalec vendarle pospravil v mrežo. To je bil zanj že 643. zadetek v dresu 'blaugrane', za izenačenje rekorda mu je takrat čestital tudi slavni Pele.

"Zelo te občudujem, Messi. Zgodbe, kot je najina, o ljubezni do istega kluba že tako dolgo, so v nogometu žal vse bolj redke. Zato še bolj občudujem tvojo zgodbo pri Barceloni," je legendarni Brazilec Pele takrat sporočil na Instagramu.

Pele je toliko golov dosegel med letoma 1957 in 1974 v dresu Santosa. Messi pa je sinoči mejnik postavil na 644 golov. Po podaji Pedrija je premagal vratarja Valladolida Jordija Masipa in z golom v 65. minuti potrdil zmago Barcelone, ki se po slabem začetku sezone vendarle počasi prebija na mesta pri vrhu španske lige.

Lionel Messi je z zadnjim prvenstvenim zadetkom prehitel legendarnega Brazilca Peleja po številu doseženih zadetkov za eno moštvo.
Lionel Messi je z zadnjim prvenstvenim zadetkom prehitel legendarnega Brazilca Peleja po številu doseženih zadetkov za eno moštvo. FOTO: AP

"Ko sem začel igrati nogomet, nisem razmišljal o tem, da bi rušil rekorde. Še manj pa, da bom postavil takšnega, kot sem ga zdaj," je po tekmi na Instragramu sporočil kapetan katalonskega ponosa. Pri tem ni pozabil na vse, ki so mu pomagali do te izjemne številke. "Lahko se le zahvalim vsem, ki so mi pomagali v vseh teh letih. Soigralcem, družini, prijateljem in vsem, ki me podpirate vsak dan," je še dodal argentinski zvezdnik.

Statistiki so našli še eno zanimivo podrobnost, poroča francoska tiskovna agencija AFP. Skupno je Messi do zdaj za 'Barco' odigral 749 tekem, povprečje doseženih 644 zadetkov pa pomeni, da je zadel enkrat na 1,16 tekme. Pri Peleju je podatek podoben, 757 tekem in 643 golov pomeni en zadetek v povprečju na 1,17 tekme. Messi je seveda že zdavnaj, še preden se je podal v lov na Pelejev rekord, presegel vse klubske mejnike in tudi tiste v španski ligi.

Je najboljši strelec v zgodovini Barcelone, Cesar Rodriguez je na drugem mestu z 230 goli, najboljši strelec v španski ligi s 451 zadetki (drugi je Cristiano Ronaldo s 311), pa tudi igralec, ki ima z 'Barco' največ lovorik - 34. Pred Messijem pa je Pele še vedno po številu reprezentančnih zadetkov, s 77 goli za Brazilijo je najboljši strelec v Južni Ameriki, Messi pa je za Argentino dosegel 71 golov.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (144)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

snajpag
23. 12. 2020 19.42
-4
Ena misel za navijače Barcelone: Čeprav je Novak Djoković v zadnjih 5 letih večkrat premagal Rogerja Federerja kot obratno, ne bo nikoli niti blizu kultnemu statusa g. Rogerja.
resnicaosvobaja
28. 12. 2020 11.27
+0
Če bi bilo pa to zadnjih 12 let, bi pa razmišljal kot mi ?
resnicaosvobaja
23. 12. 2020 19.39
+1
Spet zanimivo sprenevedanje Franconerov danes glede šest Zlatih žog Messija ...kar se danes strinjamo oboji je le to, da je Perez Zlato žogo 2018 plačal že pred Ronaldovim odhodom... ostalo je zgodba slačilnice Reala in vlečenja slamic
snajpag
23. 12. 2020 19.58
-2
Nerealno koliko časa ti zabiješ na tem portalu. Na babo se rajši spravi bošček, ura je 8. Če ti seveda mamica pusti.
26040404
23. 12. 2020 20.11
+0
Bošček se piše z ž.....sej bo sinko počas...
Vladimir.Krutov
23. 12. 2020 18.35
+2
Čestitke messiju za rekord....danes samo zanimivo branje...fcb...maxx...laky..apo..resnica...standard tudi kolerik in mnenje...sigurno sem izpustil koga...se opravičujem...nič ne rabim pisat kod da ste se dogovorili da večina danes piše...lepo in še veckrat v takem številu....vsem ljubiteljem nogometa pa želim lepe praznike...
Konan
23. 12. 2020 18.10
+2
Ej pubeci kripla pa ni nič videt, da se mu ni kaj hudega naredilo, pač ronci je puhnil, Messi raztural, mora bit kr hudo hmm
samomojemnenje
23. 12. 2020 18.33
+4
Se bo jutri razpisal, če bo Real danes zmagal. Brez skrbi. Je pa bil tudi danes že viden, saj je aktiviral svojega klona Frel. Cripsi je vedno prisoten, tudi ko ga ni.
resnicaosvobaja
23. 12. 2020 16.10
+1
@sqiptar se je poglobil v največjo knjižnico
Lucky
23. 12. 2020 18.06
+1
Jp, tako globoko, da si je moral nadeti masko, ki pa se je žal zarosila.
HALAcR7
23. 12. 2020 15.48
-5
Povprečen klub,ki premaga predzadnje in se veseli kot da bi osvojili laligo,pač slamnati,ni vam pomoči
PogiRogi459
23. 12. 2020 15.50
+4
Tudi ce bi imeli slamo v glavi, bi imeli v glavi vec kot ti.
resnicaosvobaja
23. 12. 2020 15.59
+1
Članek o Ronaldu ne komentiraš ? Ni pomanjkljivo oblečen ?
Od Halerja ati
23. 12. 2020 17.07
+0
vamoooos padel je Valadoliiiid idemoooo. Miiii prvaki oleoleole ihaaa
samomojemnenje
23. 12. 2020 18.35
+1
Halar, se mi zdi, da smo tukaj brali hvalospeve, ko je Real premagal Valladolid z 1:0. Tvoj brat Cripsi je to celo omenil včeraj v komentarju, ko je napovedal poraz Barce in napisal, kako hudo je bilo Realu z njimi.
resnicaosvobaja
23. 12. 2020 15.20
+6
Precej krivde nosijo vratarji sami...če ne moreš paziti na eno samo nogo... pa še levo ...
samomojemnenje
23. 12. 2020 14.31
+10
Za vse tiste "navdušence" nad Messijem in o tem, kako je brez Xavija in Inieste Messi nič od nič, še malo statistike. Bom navedel takole: odigrane tekme za Barco/število golov/število asistenc. Torej takole: Xavi 857/109/212; Iniesta 674/57/139; Messi 749/644/283. Vidimokaj in kako. Nisem se poglabljal koliko asistenc je Messi dal njima. Niti koliko Xavi in Iniesta Messiju. Če se spomnimo, koliko asistenc je dal Messiju Alves ali tudi Alba in ostali, potem že to kaže, da Messi ni bil odvisen samo od Xavija in Inieste. In koliko asistenc sta dala Xavi in Iniesta tudi drugim igralcem in eden drugemu. Gole ni zabijal samo Messi. In če se ustavim še pri tem, da sta Xavi in Iniesta tvorila eno najboljših zveznih linij na svetu, je potrebno dodati še Bousqetsa, ki je bil v svojih najboljših letih najboljši zadnji vezni na svetu. Zda, tisti z vsaj malo intelekta bodo razumeli, tisti brez pa ne in bodo skupaj s hejterji še kar nabijali o Xaviju in Iniesti, kako ne more Messi brez njiju. In seveda hejterji Messija.
resnicaosvobaja
23. 12. 2020 14.55
+8
Samomojemnenje ...da sta tudi ta dva dodala svoj doprinos k uspehu ekipe in Messija je v skupinskem športu logično in velja tudi obratno...Koliko pa je Messi "vreden" pove že to, da sta sama ničkolikokrat izjavila , da je zanju Messi eden in edini
PogiRogi459
23. 12. 2020 15.40
+3
rio ferdinand je poraza v finalih LP proti barci oznacil za najslabsa dneva svoje kariere. Poleg tega je bil poln hvale na messija in je hkrati dodal, da bi to barco, ce ne bi imela messija, verjetno tudi premagali. A La Pulga je naredil tisto razliko na igriscu. Posebej na Wembleyu.
PogiRogi459
23. 12. 2020 15.42
+3
resnica,bila sta pomembna. Zelo. A strokovnjaki menijo da je najboljsi igralec te ekipe bil-messi.
resnicaosvobaja
23. 12. 2020 16.09
+3
Zmeraj je težava, da ko že najdemo nekoga , ki ga hočemo primerjati z Messijem pravzaprav sam strinja, da je Messi najboljši .
snajpag
23. 12. 2020 13.10
-10
Ej navijači Barcelone, a se še spominjate kdo vam je dal zgradit Camp Nou?
resnicaosvobaja
23. 12. 2020 13.22
+7
Tudi za Globe Theatre se marsikdo ne spomni, kdo ga je zgradil , za "Shakespearea" pa vedo vsi
snajpag
23. 12. 2020 13.33
+6
Dvomim da je Shakespear pljuval po svojih mecenih
samomojemnenje
23. 12. 2020 13.34
+5
Kolikor mi je znano, je Barca sama zgradila stadion s sredstvi Katalonskih investitorjem. Če ti veš kaj drugega, pa nam razširi obzorje.
snajpag
23. 12. 2020 13.43
-2
Prijatelj moj, uporabi največjo knjižnico sveta - svetovni splet
samomojemnenje
23. 12. 2020 14.00
+6
Prijatelj, sem uporabil, pa nikjer ne najdem tega podatka, na katerega napeljuješ, da je Franco zgradil Camp Nou. Če kdaj bereš moje komentarje, lahko vidiš, da če kaj trdim, da vedno postrežem s podatki, ki jih potem lahko dvomljivci še sami preverijo. In če ti nekaj pišeš, ne kar tako, vsaj poizkušaj pomagati, da še drugi vemo kaj in kako. Torej jaz sem našel samo to, da je s prihodom Kubale v Barco postal obisk starega stadiona tako velik, da so se vodilni v klubu odločili, da bodo zgradili nov, večji stadion. In da so pridobili katalonske investitorje. In če veš kaj več, kar z besedo na dan.
resnicaosvobaja
23. 12. 2020 14.01
+1
Če bi ti uporabljal največjo knjižnico sveta - svetovni splet bi moral marsikaj izpustiti
snajpag
23. 12. 2020 14.27
-3
Denar za izgradnjo štadiona so pretežno črpali od prodaje elitnega zemljišča v središču Barcelone, ki so ga na pobudo Francisca Franca pred prodajo prepisali iz državnega sklada na FC Barcelono. Po izpeljani prodaji se je takratni predsednik Barcelone javno zahvalil Francu za pomoč in nakonjenost projektu. Ti, resnicaosvobaja pa sploh ne vem kaj hotel napisat. Po moje še sam ne veš.
samomojemnenje
23. 12. 2020 14.39
+2
No vidiš da gre. Nam boš zaupal še vir? Več ljudi, več ve. Če se seveda ne provocira med sabo. Je pa res, da nikoli do sedaj nisem niti iskal kako se je gradil stadion. Rad pa vedno izvem kaj novega.
26040404
23. 12. 2020 15.00
+4
sptar,lepo da toliko misliš da veš od Barce ampak zavajaš...v resnici je bilo takole:28 marca 1954 so položili temeljni kamen za nov stadion ki so ga 24.9.1957 otvorili s srečanjem Barca-Varšava...4-2 za ..Barco...Stadion so hoteli poimenovati po Gamperju ampak ne boš verjel oblasti so to zavrnile...vmešan je bil tudi Di Stefano....Ker je imel pogodbo podpisano tako z Realom kot Barco in je Barca potem odstopila od igralca(logično),je dobila odškodnino 4 milione pezet.Novi predsednik Miro Sans je obljubil gradnjo štadiona in takrat se je začelo...Torej da,dobili so dovoljenje od dik.rja da lahko gradijo,pomagal jim pa ni nihče...
resnicaosvobaja
23. 12. 2020 15.45
+5
Franco je precej bolj zaslužen za umor predsednika Barcelone leta 1936, kot pa s čimerkoli okoli Camp Noua
Konan
23. 12. 2020 17.59
+1
Jaz bi pa naročil pri tebi en dupli pasulj, pa pleskavico ko ljopat, Al peč ne gre danes
blueboy0
23. 12. 2020 13.06
+4
Čestitke Messiju za res vrhunske številke. Tudi sam sem mnenja, da so primerjave z "začetki" nogometa in sedaj modernega povsem nesmiselni. Pele in ostali naj bodo legende tistega obdobja, a primerjat način igre in ekipe s katerimi je v primerjavi s Pelejem igral Messi je razlika kot dan pa noč. Čestitke še enkrat pa še na čim več golov seveda.
snajpag
23. 12. 2020 13.00
-11
Vidi se kje je Messi ko mu Xavi in Iniesta ne polagata rdeče preproge pred gol. Veseli se zmage proti 18. ekipi lige. Ko pa pride zgornja polovica lestvice na igrišče pa tradicionalno skloni glavo in se pokakca. Izvenserijski igralec ampak po mentaliteti definitivno največji luzer med velikimi. Ogromno njegovih navijačev to zelo boli.
Od Halerja ati
23. 12. 2020 13.03
+0
zelo. najbolj me je bolelo ko sem gledal messija kako je sredi Bernabeva obešal svoj dres in perilo kazal navijačem. takrat me je res bolel. ampak zaradi tebe ne zaradi mene. smrk smrk hihihi
snajpag
23. 12. 2020 13.06
-1
Mene pa ko je Real 5 tekem za tem dobil ligo. smrk smrk
Od Halerja ati
23. 12. 2020 13.12
+5
še sreča da te je v teh 10 letih bolelo samo 2x. mene je 7x in to zelooo močno. v sezoni 2018 in 2019 me je se posebej bolelo ker je RM osvojil 3 mesto celo v Madridu ni bil najboljsi. in to za skoraj 20 tock. ufff smo smrkali. Belezijo rekordno stevilo prodanih robčkov hihihi
snajpag
23. 12. 2020 13.17
-7
Verjetno si eden od tistih, ki se dejansko prepričujejo da je Barca večji klub od Reala.
Od Halerja ati
23. 12. 2020 13.23
+5
uuuu lej ga glej hitr se spomnu in spremenil temo hahaha v celotni zgodovini ni in me tudi ne zanima. ker se nisem rodil leta 1899 da bi me zanimalo kaj sta real in Barca osvojila 100 let nazaj. in odkar sem začel navijat za Barco v času Rivalda, nato Ronaldinha in kasneje Messija je žal na tvojo žalost Barca bolša. se pravi tam nekje v Roku 15 let... to govorijo tudi lovotike. upam da ti je zdej jasno če ti pa ni pa kr vpraši
snajpag
23. 12. 2020 13.34
-6
snajpag
23. 12. 2020 13.40
-6
Drugače si pa poglej zapise zgoraj, kdo je menjal temo. Jaz sem pisal o Messijevi mentaliteti, ti pa si se vžgal kot taka 12 let stara navijačica in začel sanjati o obešanju perila na Bernabeu-u. Najbrž je v slačilnici Barce stanje tako kot je zaradi njegovih izjemnih vodstvenih sposobnosti ne?
Od Halerja ati
23. 12. 2020 13.40
+3
ne letoš je najboljši ukrajinski velikan Šahtar hihihi
Od Halerja ati
23. 12. 2020 13.43
+5
hahahah članek o Messiju da je prehitel Peleja ti pa komentiraš o xaviju in iniesta ter o tem da je Barca premagala 18 ekipo hahah zelo v povezavi s temo. bravo. a si res tok inteligenten al se sam delaš? upam da ne mislis resno kr pol je tole že kr mal zaskrbljujoče hihi
snajpag
23. 12. 2020 13.47
-6
Malo provociram vas zaplankančke, ki ne znate splezat iz svojih omejenih tintar.
Od Halerja ati
23. 12. 2020 13.51
+3
a to je bla provokacija? hahahahhaha no na koncu vidiš da si dobil po svojem tintarju. zdej pa ne bit več jezn vse bo še vredu. tudi tebi predlagam globok vdih in izdih. Odmisli vse zmage Barcelone in poniževanja Messija. Veš da bo tudi tebi posijalo sonce. Jeza ne sme vplivati na tvoje počutje. Tudi ti pusti tipkovnico ni ona kriva za tvojo jezo. Sprejmi Realnost zadnjih let in zagledal boš luč. NAMASTE. tudi tebe imamo radi
snajpag
23. 12. 2020 13.58
-3
Ej mogoče si dejansko celo kul tip. Čeprav si nekam sumljvo aktiven v thread-u in si reagiral kot 12-letnica na menstruacijo. Tudi mi imamo tebe radi.
resnicaosvobaja
23. 12. 2020 14.13
+2
Ali nimaš ti svojega članka za komentiranje pri podobnem rezultatu v seriji A ali še čakaš da pride Cripsi do sape ?
Od Halerja ati
23. 12. 2020 14.23
+3
očitno si 12 letnica z menstruacijo da veš kako je kr js ne vem hihihi
PogiRogi459
23. 12. 2020 15.49
+5
domenj neves da sta mu polagala rdeco preprogo pred gol? Ce ne onadva pa busquets. Kot naprimer v polfinalu LP proti realu 2011. Ko je imel messi po sijajni podaji busquetsa rdeco preprogo do gola med obrambo reala. Res, kdone bi tega zadel ej
Od Halerja ati
23. 12. 2020 17.08
+1
hahahah se v živo spomnem. sam porinu jo je notr hihihi le kateri navijac reala bi lahko to pozabil, kaj sele navijac barce
resnicaosvobaja
23. 12. 2020 12.51
+5
Tudi Roaldo bi se lahko veseli proti 17. Fiorentini , pa mu 37-letni Ribery ni pustil
snajpag
23. 12. 2020 12.53
-5
Kollerik
23. 12. 2020 14.42
+5
Šipo, Real ti je pisan Na kožo, tako po IQ ju kot po vsem drugim..
snajpag
23. 12. 2020 19.47
+1
Človek, ki je svoje življenje posvetil komentiranju na portalu 24ur.com govori o inteligenci. Če je le premoreš več kot za pljunek, slabo izkoriščaš svoj potencial.
HALAcR7
23. 12. 2020 12.34
-9
Messi celo zadel in to ni bil penal,top forma se vrača ampak za samo top 3 klube na dnu lestvice,proti realu ni zadel že 3 leta,ahahahha,nevem kako je z atleticom,mislim da podobno
HALAcR7
23. 12. 2020 12.27
-9
Še en dokaz da je barca povprečen klub,se veselijo zmago nad valladoidom ki je 18najsti,kot da bi premagali ,real ali atletico,,,....hahahababab
Od Halerja ati
23. 12. 2020 12.55
+6
Izbrisan komentar: si se kej veselil včeri ko je tvoj juve izgubil 3:0 proti takrat 17 ekipi lige hahahah upss. Messi je vsaj igral včeri a CR je počival? a si še kr jezen? Dihalne vaje nič ne pomagajo? S časom bodo vrjemi tam sam vstrajal. poglej kako je Messi vstrajal da je sedaj najbolši nogometaš v zgodovini. Sam sprosti jezo in pogumno naprej. Soler mi smo s tabo in te imamo radi
Konan
23. 12. 2020 12.19
+3
Messi spet genialna igra včeraj, pe dri, dest, uf super igrajo mladeniči tud pjanic super
HALAcR7
23. 12. 2020 14.13
-2
Pozabil najpomebnejše,proti komu,klubu ki gre v segund,kamor bo šla barca čez leto dve
Od Halerja ati
23. 12. 2020 14.46
+1
Real je par tekm nazaj izgubil proti Alavesu ki je 17 z istim stevilom tock kot Valiadolid hahaha mi smo vsaj zmagali. joooj joooj Soler. Zelo rad te opomnim in postavim ma realna tla. ni za kaj. z veseljem pomagam
Konan
23. 12. 2020 18.02
-1
Me ne zanima proti komu, sam da dobro igrajo pubeci
DarkHorse
23. 12. 2020 11.21
-6
prevara stoletja človek igra celo življenje v istem klubu kjer je bilo še od Guardioline ere vse podrejeno njemu z superiornimi soigralci. bilo bi čudno če ne bi imel tolko zadetkov.drugače pa nič omembe vrednega medijski pomp. zdaj pa da vidimo kdo bo prvi zacvilil...ena dva tri zdaj.
PogiRogi459
23. 12. 2020 11.22
+6
pa kako da tebe ne ukradejo ko si pa tok pameten
PogiRogi459
23. 12. 2020 11.25
+4
da smo si na jasnem, o nogometu nimas najmanjsega pojma. Kar neko klobasanje v tri krasne...sam sebe smesis s takimi izjavami
PogiRogi459
23. 12. 2020 11.27
+4
enako velja za genije ki ti stiskajo pluse.
samomojemnenje
23. 12. 2020 11.30
+2
Pozdravljen moj oboževalec. Vsekakor mi dene moja popularnost. Če pa nisi moj oboževalec, pa oseba z niskim intelektom in pomanjkanjem izvirnosti. Lep dan.
xxxxxx1
23. 12. 2020 11.42
-2
samomojemnenje
23. 12. 2020 11.20
-3
Treba se je navadit, da mediji vedno objavljajo neke članke o neumnih primerjavah nogometašev in delajo razne lestvice in izbore najboljšega vseh časov in podobne neumnosti.
snajpag
23. 12. 2020 11.09
+4
Nisem navijač Messija, kaj šele Barcelone ampak lepo vas prosim... Kakšen Pele ljudje božji? Človek je zabijal gole hišnikom po Braziliji v 60-ih letih. Messiju nebi mogel torbe nosit ne pa da ga je Messi kao šele dohitel. Zdej pa vsi 50+ navalite z minusi ker se je takrat igral pravi nogomet ane?
snajpag
23. 12. 2020 11.20
+1
Aja drugače pa zadnjič ko sem pogledal je imel Cristiano več golov kot Messi. Zakaj bi goli za eno ekipo šteli več kot tisti ki so bili doseženi z večimi različnimi moštvi. Po meni to še bolj kaže na visoko zmožnost prilagajanja igri, različnim sitemom, mentalitetam in različnim karakterjem znotraj ekipe. Ko bo preteklo dovolj vode bodo ljudje priznali da je Cristiano GOAT. Enako kot MJ - Nima največ doseženih točk skozi kariero, nima največ naslovov prvaka, ni bil najboljši v preigravanju, ni bil najboljši v metu za tri - bil je fizično daleč pred vsemi, bil je obseden s tem da postane vedno boljši, imel je ubijalski instinkt in predvsem naslednje - izjemno je bral igro v širšem pomenu besede: ugotovil je kako reagirati v različnih situacijah igre, kako obrniti nasprotnikov moment v svoj prid, kako motivirati soigralce za nek višji cilj - zmago in bil z zmago obseden. CR7 je MJ nogometa.
samomojemnenje
23. 12. 2020 11.24
+4
Ko že govoriš o golih Ronalda, moraš upoštevati tudi koliko tekem je kdo odigral. Ronaldo 0,72 gola na tekmo in 0,25 asistence na tekmo. Messi še nekoliko boljše celo 0,86 gola na tekmo in 0,40 asistence na tekmo.
snajpag
23. 12. 2020 11.28
+3
resnicaosvobaja
23. 12. 2020 11.36
+3
Seveda CR7 ni najboljši, je pa primerljiv z Markom Jarićem, če si imel v mislil košarko
resnicaosvobaja
23. 12. 2020 11.42
+1
Goli za eno ekipo ne štejejo več in tudi goli z več ekipami ne. Tu je le govora o novem rekordu, ki je dosežen z enim klubom , ki si ga je do sedaj lastil Pele.
snajpag
23. 12. 2020 12.47
-1
S takimi izjavami kažeš, da nimaš blage veze ne o športu, ne o življenju.
resnicaosvobaja
23. 12. 2020 14.14
+4
Johnny_J
23. 12. 2020 11.01
+2
No to je pa bil nogomet za pogledat. Ko sem videl postavo pred tekmo, me je že skrbelo, kaj bo spet s tem eksperimentom taktike, toda stekla je igra v napadu in valladolid ni imel možnosti za igranje bunkerja. Bili so agresivni, pritiskali takoj ob izgubljeni žogi in vse vajeti igre so bile v barcinih rokah, dokler ni prišlo do menjav. Potem je tudi nasprotnik ob slabi igri busquetsa na zacetku, ko je sam pošiljal nasprotnika v napad, potem je steklo tudi pri njem in z nekaj odličnimi pasi, pripravil lepe priložnosti za še kakšen gol. Araujo res vrhunsko in kot sem pravil že na začetku, je pravi stoper za prihodnost in bi moral vse tekme začeti. Ne bom izpostavljal nikogar, ker so vsi odigrali zares vrhunsko tekmo in s takšno igro bodo kmalu pri vrhu. Res je prehitro za odpiranje penine in tudi nasprotnik ni bil nevem kaj, ampak včerajšnja igra vliva optimizem za v bodoče.
samomojemnenje
23. 12. 2020 11.17
+1
Tudi jaz nisem mogel verjeti, ko sem videl postavo. Ampak včeraj se je obneslo. Je pa res, da Valladolid ni ravno bil po "meri" nasprotnik. Pa kljub vsemu je imel ter Stegen kar nekaj dela. Ampak OK, tudi če dominira ena ekipa na tekmi, vseeno nasprotnik kdaj pride do priložnosti. Me je pa včeraj pozitivno presenetil Pjanić. Imel je več kot 80 točnih podaj. Lepo so sodelovali Pedro, de Jong in Pjanić v zvezni vrsti, seveda tudi Messi. Nekako je bila včeraj sredina čvrstejša kot na prejšnjih tekmah. Za Arauja pa sem že nekaj časa govoril, da mora dobivati več priložnosti.
resnicaosvobaja
23. 12. 2020 11.18
+2
Johnny Real Valladolid je bil na ravni ekipe, ki je ponavadi povabljena na ekshibicijski pokal J. Gamperja in to je ponavadi trening tekma. Po včerajšnji tekmi sklepati o vrhunski predstavi je brez veze. Je po tekma po meri , da se igralci nekoliko začutijo in da hkrati rezultat ne trpi. To je bila tudi tekma v kateri bi Trincao lahko pokazal, v kakšni meri lahko računamo nanj. Odločno manjkajo krila, ki jih le ob izrednih predstavah nekako pokrpata Dest in Alba.
Johnny_J
23. 12. 2020 11.28
+1
Resnica res je, toda tudi real je imel težave z njimi in verjamem, da bi tudi barca imela težave, če nebi zadeli in bi se jim spet zaprli, kot že nekajkrat letos. Pravim samo, da so odigrali lepo tekmo za oko, kar je zame zelo pomembno, saj gledam nogomet zaradi všečne tekme in ne zarad točk.
samomojemnenje
23. 12. 2020 11.33
-1
Johnny, ja se strinjam. Tekma ni bila slaba in vsaj na koncu Barca ni trpela.
Der.meister
23. 12. 2020 11.00
+6
Goli Peleja niso vredno pol toliko kot so od Messija, vemo, da je Pele igral v "đungli", ligi, ki ni vredna kmalu da nič, najboljši in najtežji nogomet se igra v evropi in to že od nekdaj.